Joulutähdet 05 toukokuussa

Ostoksilla käyty -lapsilisä tuli ja lapsilisä meni :whistle: :D Jes, nyt on vihdoin kaikki vaatteet hommattu häihin, rahaa on palanut aika kivasti... Mieheltä puuttuu kyl vielä kengät mutta hän saa mennä IHAN YKSIN ostamaan ne :D Löysin ne ihanat lierihatut tytöille, pinkit oli loppu joten otin valkoiset. Niissä on pinkit kukat edessä, aivan ihanat :) Löysin itselleni valkoiset juhlakengät ja pienen valkoisen käsilaukun. Lisäksi muistin ostaa pojille ohuet mustat sukat sekä pohjalliset juhlakenkiin. Niin, ja ostin itelleni vaaleaa kynsilakkaa sekä valkoiset sukkahousut ja löysin Tiimarista kivat pienet ruusut jotka kampaaja saa laittaa mun hiuksiin :)

Heh, onpas Saara hassun näköinen, on näköjään laittanut kumisaappaat jalkoihin, uuden juhlahatun päähänsä ja nyt kävelee pitkin kämppää -ja tietenkin mun uusi laukku kädessä :D Muuten vaatetus on pitkähihainen paita ja sukkahousut -tosi tyylikäs ;)

Paluumatkalla meidän (lue äidin) alkoi kauheasti tehdä mieli ranskalaisia, niinpä poikettiin Mäkkärin kautta ja ostettiin kahdet ranskikset, nam :D Veerakin veteli ihan tosissaan suolaisia ja rasvaisia pottuja :ashamed: :whistle:

Jaksetaankohan me nyt edes syödä lounasta... Jospa menis kuitenkin lämmittämään sapuskaa, katsotaan syökö kukaan :D <br><br>
 
Vieras nipottaja
Heips mammat!

En aio tämän enempää teidän palstaa häiriköidä, kun tämä on ollut todella asiallinen ja hyvähenkinen ketju, mutta itsekin joulutähden äitinä en voi kun ihmetellä kuinka joku vielä nykypäivän vanhemmista/vanhemmasta tupakoi sisällä ja näin altistaa pienet viattomat lapset syntymästä saakka tupakan myrkyille. Siinä Siru2006:lle vähän mietittävää!!!
 

Heippa!

Ihan heti pitää kommentoida vieraalle nipottajalle, että meillä ei polteta lainkaan tupakkaa ja jos tupakoivia vieraita käy, niin he eivät saa polttaa edes parvekkeella vaan joutuvat kylmästi ihan tuonne pihalle saakka sauhuttelemaan, lapset eivät ole joutuneet päivähoitoon "liian" pienenä ja miehellä ei ole ollut koskaan korvatulehdusta, minulla kerran, että ei ne lääkäritkään aina oikeassa ole... Eli korvatulehdus voi tulla muistakin syistä kuin vaan edellä mainituista :D Aleksilla ei ole tainnut korvatulehdusta olla kertaakaan (on jo kuitenkin 10 v) ja Juliuksella on ollut sen kerran. Sen verran olen lääkäreiltä mainintaa saanut, että sekä pojilla, että minulla on "ahtaat korvakäytävät" ja se voisi kuulema altistaa korvatulehduksille.

Kattinkan ja Oton kuulumisia oli kiva lukea! Harmi homma, ettei siirto onnistunut! :hug: Onneksi sinulla on kuitenkin positiivinen asenne, etkä lannistu!

Kaiza, Julle on käynyt jo kaksi kertaa parturissa, eikä kummallakaan kerralla ole leikattu "pottaa". Hyvin on molemmat reissut menneet ja tää viimosin keikka oli niin hupaisa, kun pikkumies söi rusinoita ja luki autolehteä samalla kun täti parturoi :D Oli niinku isot miehet, paitsi isot miehet ei taida tarvita niitä rusinoita viihtyäkseen aloillaan :D

Hannamari, juu ollaan molemmat nyt "leskiä". Miehen lento lähtikin jo 11.30, joten aamu oli vähän kiiruisa, kun piti kaupassakin käydä. Onneksi on nyt paaaaaljon kaikkea tekemistä, niin saadaan aika kulumaan hyvin!

Tosiaan eilen pesin keittiön ikkunan ja samalla pesin kaappeja jne. Tänään sitten silittelin verhot sinne ja asettelin paikoilleen ja silittelin sitten samalla muunkin pyykkivuoren. Keittiön maton kävin tamppaamassa ja kunhan Julle herää, niin sitten imuroin ja pesen lattian sieltä ja matto paikoilleen. Viikonlopun aikana olisi tarkoitus saada kaikki ikkunat pestyä ja vaihdettua olkkariin uusi järjestys.

Nyt taidan perata Jullen lelut ja laitella ne uusiin koreihin.

Palailen varmasti tänään, mooooonta kertaa :D

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 33+4 :heart:
 
Nyt en ehdi lukea tai kommentoida, Onni tuolla heräilee just, mutta Jellona olemme lähdössä reissuun vkl:na. HUomenna emme ehdi minnekään pysähdellä kuin pakolliset vaipanvaihdot jne enkä vielä sunnuntaista tiedä, monenko aikaan palaillaan tai edes mitä kautta, mutta laitan sulle tekstiviestiä ennen puolta päivää jos ollaan Mikkelin kautta ajamassa, sovitaanko niin. Katsotaan sitten mikä on tilanne teillä ja meillä että ehditäänkö näkemään.

Lillukka
 
HYVÄ NIPOTTAJA! ota silmä käteeen ja lue! ei siru polta kotona vaan lääkäri kertoi kolme altistavaa syytä korvatulehduksiin!!!!

Hei vaan rakkaat siskot!

PEPPI juu munhan piti roikkua täällä joka päivä :LOL: mut tuo poika on ollut tän viikon kotona kun hoitaja on lomalla.
Meillä on ollu pari vaikeeta hammas yötä ja kitinä päivää. nyt alkaa helpottaa pojalla olo, mut pitää muistaa isllalla antaa lääkettä jotta sa nukuttua yöllä.
Meillä nukahdetan 2-15minuutissa niin päikyille kuin yöunille. päikyille vien sänkyyn ja sinne käy pylly pystyssä koira kainalossa nukkuu. Iltaisin luetaan satu.
Harmi kun et päässy puistotäti hommiin :( se on mukavaa touhua oon ollu yhdenkesän. Minäkin oottele pääsykoe kutsua.

TANSKU meillä poika on parina yönä nukkunu vieressä kun en ole tajunnu antaa lääkettä illalla enkä ole jaksanu yöllä sitä kaivaa. vieressä nukkuminen on ollu paras lääke hammaskipuihin

NIISKUNEITI mie pesin Aten pienet vaatteet kun olivat olleet varastossa, mummi sit silitti ne. nyt ovat tuolla valmiina oottamassa pinokaista.

KAIZA meillä on kans philipsin itkuhälytin, kantavuus 150m ja sit on radiopuhelimet itkutoiminnolla 69?, niitä ei olle vielä testattu.

KÄPY ihanaa että sait nukuttua!!!

METKU onnea lipuista!

Sit pari päivänpiristystä: Atte seisoi vessan pöydällä peilin edessä. Katsoi itseään kulmien alta ja sanoi: too too ja heristi sormea :LOL: ja teki sen pari kertaa uudestaan.
Sit puin pojalle sukkia, sanoin että laitetaan nämä puuha pete sukat, poika rupes "mossaamaan" päällään ja sanoi: kaiken.... ja minä jatkoin puuha pete ja poika vastas mossaten KAIKEN...
siitä tuli päivän paras leikki kun laulettiin yhessä puuhapeteä!

täällä on ollu sateisia päiviä, heti kunmulla alkoi KESÄloma, jospa ilmat paranee ensiviikoksi :D
mulla on pari viikkoa aikaa tehdä rästissä olleita hommia kuten laittaa valokuvia ja ommella. Poitsu on hoidossa 15.6 asti. Onneks sit tulee miehen veli auttelee mua kotiin.

Viikonloppu suunnitelmia on sen verran että mennään kaverin tytön 7-v synttäreille ja sit käydään yhden kaupan avajaisissa jossa on jotain palokunta porukkaa ja ohjelmaa lapsille, ja sit olis yks iso kirppis sunnuntaina, muuten vain nautiskellaan kotona

mut nyt meen laittaa itseni kuntoon lähdetään kohta naapurin ja lasten kanssa kylälle päiväkahveille!

Palailen :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:44 Vieras nipottaja kirjoitti:
Heips mammat!

En aio tämän enempää teidän palstaa häiriköidä, kun tämä on ollut todella asiallinen ja hyvähenkinen ketju, mutta itsekin joulutähden äitinä en voi kun ihmetellä kuinka joku vielä nykypäivän vanhemmista/vanhemmasta tupakoi sisällä ja näin altistaa pienet viattomat lapset syntymästä saakka tupakan myrkyille. Siinä Siru2006:lle vähän mietittävää!!!
Siis en mä ainakaan Sirun viestistä niin ymmärtänyt, että heillä sisällä poltettaisiin... Minusta kertoi vain yleisesti korvatulehduskierteen syistä :whistle: Eli ei siis tarvitse tulla tänne syyttelemään ilman parempaa tietoa :eek:
 
Moikka taas! :wave:

Kuulin äsken, kun ulkona oltiin, että meidän naapurissa asuvien kesämökkiläisten rivitaloasunto oli palanut aivan maan tasalle, ei mitään jäänyt...siis aivan kamalaa :eek: :'( :( :ashamed: Ei ollut edes heidän asunnostaan palo lähtenyt, vaan siinä oli ollut vielä yksi asunto välissäkin. No onni onnettomuudessa oli, että oli tapahtunut päivällä, niin kukaan ei ollut menehtynyt...

Koivunkäpy: Onnittelut hyvistä kaupoista! :)

Nyt ruuanlaittoa jatkamaan! :wave:
 

Niiskuneiti, nuo tulipalot on kamalia! Tulee monesti mieleen näin kerrostalossa asuessa, että voi kun ei sattuisi mitään kamalaa... meillä kun me ollaan nuorimmat asujat, muut tahtoo olla mummoikäisiä... pelottaa, että jää levy päälle tms. Mut niinhän sitä voi sattua itsekelleen... mut suurin riski kait nuo huonomuistiset vanhukset on.

Tultiin just ulkoa, ruoanlaitto kutsui. En pystynytkään tekemään tuota keittiösiivousta loppuun, kun alkoi supistelemaan. Täytyy jatkaa sitä sitten huomenna. [/b]Vkl-suunnitelmat sisältää meillä siis ikkunanpesua ja siivousta ja perheen kanssa oleilua. Miehen sisko tuossa soitteli ja pyyti mua ja Jullea huomenna seurakseen keskustaan shoppailemaan. Mukava olisi kyllä lähteä!

Jaahas, autoleikit kutsuu mua :wave:

 
Heippa! Vauvakutsuilta kotiuduttu :) Kivaa oli ja paaljon vauvoja, ihan pikkuisesta Ottoon. Siellähän me sitten yhdessä sauhuteltiin sisällä niiden pienten vauvojen vieressä :LOL:

Kiitos teille kultaiset puolustajat; Tigru, Niiskuneiti, Koivunkäpy ja Gerbera!!! Juu ei meillä todellakaan polteta sisällä. Mies valitettavasti polttaa, mutta todellakin ulkona eikä noiden lasten lähellä edes. Mä itse olen vankkumaton tupakoinnin vastustaja ihan henk.koht. syiden takia ja sitten lisäksi työni takia. Joten kyllä vieras nipottaja voi lukea vähän paremmin, jos kerran täällä lukemassa käypi. Tai onkohan luetun ymmärtämisessä ongelmaa :kieh: Nuo oli tosiaan tän korvalääkärin sanomia altistavia tekijöitä korvatulehduskierteelle, ei edes yksittäiselle tulehdukselle, mikä siis Otollakin ollut, vaan kierteelle. Eikä meillä toteudu nuo muutkaan syyt, miehellä ei ole ikinä ollut korvatulehdusta, mulla aikuisena kerran ja Otto ei ole hoidossa vielä.

Niiskuneiti; voi kamala tuollaista tulipaloa :( Nuo on kyl järkyttäviä ja tekee niin nopeasti tuhojaan.

Tigru; kuulostipa suloiselta Aten heristelyt itselleen :) Hyvää kesälomaa ja äippälomaa sinulle =) Kohta alkaa raskauden ehkä pisimmät päivät, mut onneksi sulla on siellä vauhdikasta seuraa, niin ei ehdi niin kovin miettiä ajan kulua ;) Ootko vielä miettinyt mitään mahdollisia toiveita synnytyksen suhteen, muuta kuin että nopea ja kivuton ;)? Jotain kivunlievitysjuttuja?

Synnytysjutuista tulikin mieleen Lumikarpalo; eikös sulla kohta jo ole nyytti kainalossa? Vai onko jo? Mulla on tämä ajantaju vähän hämärtynyt, syyllinen on noin 80cm pitkä ;)

Vknlp-suunnitelmiin kuuluu aamuvuorot huomenna ja sunnuntaina. Muuten ihan vaan perheen kanssa vietetään aikaa. Jotain pihassakin vois jossain kohtaa tehdä...

Nyt lopetan tän istunnon tähän, katsotaan josko vielä palailen. <br><br>
 
Iltaa!

Lähdettiin sinne kaverille sillon aamulla, tultiin kotiin vasta puurolle. Oli kyllä mukava päivä, mitä nyt Joonatan kiukutteli vierailla vähän väliä :eek: :ashamed: Mut oli kyllä silti kivaa :)

Ilta kotona meni kans kiukutellessa, Rasmus huusi kurkkusuorana ja Joonatan ei suostunut puuroa syömään, sai puurolautasen huitastua pöydältä alas, tietenkin osa puuroista oli mun sylissä \|O Tällä aikaa Rasmus huusi sitterissä pää punaisena :/ Oon ihan poikki... Mies lähti kaverillensa, ennen kuin me oltiin edes tultu kotiin, meinas jossain illalla käydä, siis baarissa, mutta sanoi, ettei kuitenkaan kovin myöhään ole.

Huomenna aattelin mennä salille taas, spinningiin, tykkään siitä kauheesti! Ja sit siihen salin puolelle sen jälkeen :)

Vieraalle nipottajalle muut olivatkin jo korjanneet, kun luetun ymmärtämisessä oli ongelmia :kieh:

Siru: Mikä sun tädillä on? :hug: Ootkohan täällä siitä jo kertonut..? Vai asuu sun kummityttö täällä :) Käyttekö usein täällä päin? Mitäs teitte vauvakutsuilla? =) Siis et oliko siellä jotain "ohjelmaa" tms. Mä en noista juhlista oikein tiedä mitään :ashamed:

Koivunkäpy: Upeeta et ootte nukkuneet hyvin!

Tansku: Hassu Saara :D :heart:

Lillukka: Hauskaa reissua :hug:

Tigru: Jaksamisia :hug: Ihana Atte :D

Niiskuneiti: Hui, kauhea se talojuttu :eek: :(

Jaa, rupes tökkii kesken kaiken :kieh: Lähteeköhän tää viesti ollenkaan \|O

Kylläpäs väsyttää. Hyvät yöt, jospa sitä itekin pääsis nukkumaan joskus...
 
Hiihaahoo, vuoden hyvätyö tehty, kaupasta(käynkö mä muualla???) olin tulossa kun totesin et emäntä on tienposkessa kera savuavan auton että pikkupojan, pakko oli pysähtyy ja tarjota apua, ensisammutuksessa siinä olikin jo joku herrasmies ni tarjosin kyydin kotio, eivätpä asuneetkaan kaukana.
Mastaan mahtuu kaksi tuomosta crakon turvavyöistuionta ja aikuinen takapenkille :whistle:
*lopettaa kaupassa käynnit*
Tosin ukko sano et ois noottia tullu jos en ois pysähtyny, se kun kuuluu stm:ään niin on VELVOLLISUUS pysähtyy tommosissa tapauksissa.. niinku mun mielestä kaikilla on velvollisuus psähtyy..

Niiskiksen naapurille (mökisellaiselle) jaksamista kovasti! Mä pelkään ihan hitosti tulipaloa.. :ashamed:
 
moi!

Luin kyllä kaikkien kuulumiset mut päästä hävis ihan kaikki :ashamed:

Tanskuliini:Kiva kun sait ostettua kaikki tarpeelliset häihin =)
Mulla olo kait ihan ok. Onko sitten hartiat niin kireellä joka aiheuttaa päänsäry/huimauksen.. en tiiä.. ei ne ainakaan kireiltä tunnu.

Täällä kans ootellaan Lumikarpalon kuulumisia =)

Koivunkäpy: Hienoo että sait nukkua!! Meillä kans poika huito nukkua puol 9 kun mulla oli sitä vastoin töihin herääminen...

Hiustenleikkuusta on ollut puhetta... Tatulla joku kuukausi sitten leikattiin takaa (ts. lyhennettiin) kun alko olla takkua. vaikkei paljon sitä hiusta ollutkaan ja tos ohutta mut hyvin osas kummi leikata =) eipä tuo muuta kun vähän korvien takaa siisti ja niskasta ja takaraivolta. Nyt olis kai kohta taas käytettävä kun aamusin aika haukan näkönen mies kun tukka on viiten eri ilman suuntaan :LOL: kasvanu hurjasti leikkauksen jälkeen.

Oli ihana tulla kotiin kun oli talo siivottu =) Huomisen kun jaksas niin sitten ois taas vapaata.
mut nyt on jo kirjottaminen kestäny sen aikaa että öitä kaikille.. palaan joku päivä kommentoimaan ihan ajan ja kynän&paperin kans :D
 
Öitä ystävät! :wave:

töissä siis taas...kaksi yötä olis valvottavana.

Ihanan paljon tullut tekstiä taas viime päivien aikana. =)

Metkusta, oli kiva kuulla. onnea lipuista. =)

kattinka, mukava kun ehdit kirjoittelee. harmi kun siirto ei onnistunut. :hug: kivaa jospa mekin elokuussa nähtäis, jos saatais aikaiseksi tulla tampereelle muutamaksi pväksi jonkinlaiselle kesälomareissulle. :)

uneton, kiva että sinäkin vielä ehdit kirjoitella. meneekös teidän lapset johonkin ihan hoitoon juhannuksena??

hannamari, teillä se oli hurja aamu oliko torstaina (?). Toivottavasti nyt on mennyt taas jo vähän rauhallisemmin.
kuulostaa noi Vilin touhut niin tutun kuuloisilta. Jaksuja.

peppi, hienoa, kun Rasmus oli nukkunut pitkän pätkän yöllä. on varmasti paljon levänneempi olo. :hug:

kukahan kyseli ovenkahvoista...meillä on suurin osa kahvoista käännetty ylöspäin, kun muuten Mikkis menis ihan minne vain omin nokkinensa. uloskin pääsee,jos ei ovet ole lukko asennossa. Näppärä ja pitkä varpailla kävelevä poika meillä. Käveleekös toisten lapset kuinka paljon varpaillaan? Meillä välillä melko pitkiäkin matkoja.

Niiskuneiti, todella harmi tuo tulipalo. :'( minäkin käpysen tavoin pelkään tulipaloja yli kaiken.

Tigru, hauska puuha-pete juttu teillä. =) mukavia loma päiviä sinulle.

Meillä mikkis on nuhassa ja pienessä köhässä. Tekee varmaan hampaitaan. pitkin päivää työntelee sormia kurkkuun ja kakoo kivasti, meidän pieni 'bulimikko'. Viikonloppu menee näitä öitä tehdessä ja nukkuessa. tänään pitäis iltapäivällä mennä kaverin pojan 5-vee synttäreille. Aamupäivästä siskoni tulee hoitaa poikia, kun mies menee auttelee hetken erämelontakisoihin. Saanpahan minä rauhassa nukkua. :)
Me saatiin maalattua meidän takkahuoneen tiiliseinä vaaleaksi, sillein kolmella eri värillä ja ostettiin uusi sohva sinne. Tuli hiukan valoisampi ja muutenkin kivempi entisen tumman sijaan. Mukavaa pitkästä aikaa sisustaa omaa kotia. Aleksin huoneeseen ostin autot-leffan kuvioinnilla olevat siniset verhot. Poika itse valkkasi, niin yllättäen ei muut kevanneet kuin se. Ja nyt haluais vielä yhden seinän maalatavan keltaiseksi. (on pojan lempiväri toi keltainen).

muutenpa tänne ei ihmeitä. ja kommentoitavat ajatukset ovat katkenneet aikoja sitten, joten palailen viimeistään ensi yönä.

Oikein mukavaa lauantaita kaikille! =)
 
Ostakaa hyvä migreeni, alko eilen eikä napit auta \|O

Metkulle piti kommentoida et onnea lipuista! Joko on töissä rauhallisempaa? Mä muistan vielki paniikilla entistä työpaikkaa, onneks en ollu siel ku 6kk, mut silti sain koko hemmetin kunantalon sekasin :snotty:

Tänne on luvattu ukkosta tällepäivää alkas ny tulla ni ei tarviis kokopäivää kärvistellä \|O Pää helpottaa sikäli ku alkaa jytistä..
 
Huomenta!

Yö oli niiiiiin prseestä, ihme, etten tän huonommalla tuulella kuitenkaan ole :ashamed:

No, Rasmus heräsi jo 1 aikaan syömään, söi aika kauan, ehdittiin kuitenkin nukahtaa, mies tuli kotiin kahden aikaan. Joonatan heräsi siinä ennen kolmea kamalasti itkien :/ Ei meinannut kovin nopeaan rauhoittua ja kun rauhoittui niin heräsi 5min päästä uudestaa itkemään, oli pystyssä sängyssään, tutti kadoksissa. Mies kuorsasi sohvalla niin kovaa, että uskon senkin haitanneen poikaa \|O Joonatanin heräilyä jatkui pitkän aikaa, siinä samalla tönin miestä, ettei prkl kuorsais niin kovaa :kieh: Sit heräskin Rasmus taas syömään samaan aikaan, kun Joonatan itki :\| Mun oli mentävä sitä syöttämään ja miehen oli hyssyteltävä Jonttua... No, Joonatan nukahti, Rasmus vaan jatkoi syömistä... Kun oli vihdoin valmis niin mies aloitti aivan kamalan kuorsaamisen, kuuntelin sitä jonkin aikaa, en todellakaan saanut siinä metelissä unta (oli kyllä ovi kiinni, mutta kuului kuitenkin ja kovaa kuuluikin) \|O Menin taas tönimään miestä ja sihisin sille, että saa mennä vessaan nukkumaan :ashamed: Eipä kuitenkaan mennyt, sanoin, että saa sitten valvoa koko yön, kuorsaamista en enää kuuntele :ashamed: Jonkun aikaa se olikin sit hereillä, eikä enää kuorsannut! Sain itekin sit unta jossain vaiheessa, mut yhteensä olin hereillä monta tuntia :( Rasmus alkoi taas ähisemään kuuden aikaan, samaan aikaan heräili Joonatan, joka oli onneksi vailla tuttia, Rasmus söi sitten tunnin verran :/ Sain sitten nukuttua onneksi vielä n. 45min, ennen kuin Joonatan heräsi.

Et sellanen yö meillä :kieh: Saa tuo mies käydä mun puolesta ja ihan mielellään silloin tällöin, mut onhan se hitto jos koko perhe valvoo sit yön, kun herra nukkuu ja kuorsauksellaan herättää koko talonyhtiön :headwall: Ja meillä on niin pieni kämppä, että toi vessa on oikeesti ainoa paikka, johon ehkä mahtuis ja josta ei välttämättä niin kovaa kuuluis se kuorsaus :whistle:

Koivunkäpy: Hienon työn teit eilen :flower: Ja hyvät löydöt, viittaan siihen takkiin. Hus pois migreeni :hug:

Jellona: Miten pojat antaa sun nukkua aamuisin? Joonatan nimittäin tulee heti aamulla tohon meidän makkarin oven taakse hakkaamaan ja huutamaan, jos ei sinne pääse :/ Jos mä oon siis jäänyt Rasmuksen kanssa sinne makoilemaan. Joonatan ei vielä kävele varpaillaan.

Jaa, pitäisköhän mun lähteä Jontun kanssa kaupassa käymään... Mies vois jäädä Rasmuksen kanssa kotiin...
 
Lauantaita kaikille! :wave:

Peppi: No voi teidän yötä... :hug: ja jaksamista!

Lillukka: Mukavaa ja turvallista reissua teille! :)

Koivunkäpy: Teitpä todellakin päivän hyvän työn eilen =) Toivottavasti migreeni pian hellittäisi! :hug:

Jellona: Eipä ole Joonas vielä varpaillaan kävellyt :)

Tänne ei kummempaa. Aamulla herättiin vasta puoli kymmenen maissa, joten aivan vielä Joonas ei varmaan päiväunille mene. Mies lähti jo aikaisin aamulla veljensä luokse, joten kahdestaan me Joonaksen kanssa täällä lauantaipäivää vietellään, mies tulee joskus iltapäivällä. Päivällä olis tarkoitus kesäkukat istuttaa, jos ei vaan ala taas vettä satamaan, kun on niiiin harmaata :whistle:

Nyt vaipanvaihtoon! :D
 
Moi :wave:

Kyl tippa kävi silmäs eilen, kun hyvästelin eskaritädit :whistle:

Kattinkalle osanotot ja tsemppiä tulevaan.


Siru2006 meil oli tosiaan kevätjuhla aikasin ja virallisesti se loppuu (eskari) 31.5. mutta meillä kun oon kotona kummiski ni saipaha alottaa loman viikon aiemmin. :)

Terveisiä vaan Peppi85 :wave:
Ukko tuli yöllä kotiin ja herätti (taas vaihteeks) mölinöillään...
Muuten ihan sama miten menee ja tulee, mut vois ees yrittää funtsia toisiakin välil sen koluamisen kanssa.

Tääl sataa vettä taas, kurjaa ku muuten ois lämmin :/

Mun äiti tuli eilen parin päivän yllätysvierailulle, kivaa :)

Eilen oltiin kavereiden luona saunomassa ja grillaamassa, on ihan kivaa aina.
Mut oma duuninsa noitten kans sählätä ja kattoa perään.

Peppi85, juhannuksena kaiketi otetaan jonaki iltana kuppia vähän ja sit muutoin vaan relataan ja nautitaan rauhasta =)

Tanskuliini, joko oot tehny päätöksen työpaikan suhteen?

Mittees muuta, eipä kai ihmeitä.

Kaikille hyviä vointeja :wave:
 
Juu, käytiin Jontun kanssa Isossa Omenassa, ostin sille 2 t-paitaa, mun äiti on ostellu Jontulle kauheesti kaikkia kesävaatteita, sellasia lappushortseja (?), noi paidat oli sit niihin just kivoja :) Sit ostin itelleni kesäksi caprit, kokoa 36!!! JEEEE! :D Ne mahtu!! :) Ja salille sellaset lyhyet verkkarit ja t-paidan, nekin kokoa 36 =)

Kaupasta ostin vaikka mitä ruokaa, ei tarvi ehkä taas vähään aikaan mennä...

Tein itelleni salaattia, mies tilas (siis mun piti sille hakea) Carrolssista aterian :kieh:

Uneton: Miehet :headwall: Kivan kuuloinen juhannus :heart:

Eipä tässä taas kummempia, pitäis varmaan alkaa tekemään ruokaa noille pojille tai ainakin Jontulle... :wave:
 
MEillä viikonloppu menee varmaan zoneillessa, tänään ukot on jo raivannu romukuorma keon pihalle, mä oon vähä siivoillu, konttasin sienen ja bio clening stonen kans eteisen lattian, puhdasta tuli kerta laakista! :eek:

Täälläkin sataa, eipä tarvii ulkoilla :kieh:

Jussina on samat suunnitelmat ku viimekin vuonna..

Peppi: miehet :kieh:
 
Onpas täällä taas hiljaista ;) Tulkaahan muutkin höpöttelemään!

Joonatan nukku tosi lyhyet päiväunet, 1h20min, vaikka oli yölläkin ollut hereillä aika kauan. Ihan ok tuulella ollut silti. Nyt lähtivät miehen kanssa miehen äitin luo, siskoja vahtimaan. Tulevat kotiin joskus illalla.

Mä kävin spinningissä ja salilla, piristy mielikin kummasti :)

Juu, eipä tänne tämän kummempia, pitäis varmaan vähän siivoilla ja tehdä sitä ruokaa, mitä en aiemmin ehtinytkään tekemään. Syötiin vielä eilistä lasagnettea.
 

Moi vaan!

Ja kiitos kun jotkut oli huhuillu kuulumisia :)

Kirjoitanpa muutaman rivin, vaikkei mulle mitään (vielä) kuulu. En oo ihan kartalla jutuistanne, vaikka oon yrittäny pikaisesti silmäillä, joten jää kommentoimatta :ashamed: Kovin on omassa navassa tuo katse nyt..

Kaks piikkiä on aamukammassa, eli maanantai-aamuna sektio. Kauhea loppukiire tehdä juttuja, vielä pitäis pestä vauvalle lakana ja pussilakana ja laittaa peti valmiiksi, luututa lattiat ja pakata sairaalakassia, ja, ja.. Huomenna tulee Joelin mummu ja ukki reilun 500 kilsan päästä lapsenvahdeiksi, saavat sitten samalla nähdä tällä kertaa tulokkaankin tuoreeltaan sairaalassa, Joelin näkivät vasta 3 viikkoa vanhana ekan kerran. Toinen mummo asuukin Turussa, joten pääsee varmaan myös katsomaan vauvaa sairaalaan.

Olo alkaa olla jo aika hermostunut, olenkin viettänyt aikaani lukemalla netistä kaikki mahdolliset kauhutarinat sektioista, ja vähän alatiesynnytyksiä kaupan päälle, järkevää eikö totta ;)
Sitten olen tehnyt kotikutoista vyöhyketerapiaa jalkoihin, synnytyksen käynnistämiseksi, että alkais ikäänkuin luonnostaan ja vauvan keuhkot sais treeniä ennen leikkausta..ei oo mitään kylläkään auttanu vielä :/

Täytyy nyt rientää hommiin, pistin profiilin mahakuvan, mut ei se jotenkin näytä siinä niin isolta kuin oikeesti, vaikka onkin tältä viikolta.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

rv 39+1


 
Iltoja tällä kertaa!

Ajattelin kirjoittaa näin alkuyöstä kerrankin että jopa muistaisin jotain ja jutut ei olisi niin väsyneitä. :whistle:

Taas oli tää yöhön lähteminen ihan tuskaa, tuli tiuskittua jokaiselle meidän perheen kakslahkeiselle. \|O olis ollut paljon kivempi jäädä miehen kanssa viettää lauantai-iltaa. Nyt kun tänne töihin on taas päässyt niin ihan mukavasti menee. välillä vaan ottaa kaaliin kovaa ja paljon nää lähtemiset.

Peppi, kyseli noista mun nukkumisista. Meillä onneksi onnistuu ihan hyvin mun aamunukkumiset. tänäänkin touhusivat ensin isänsä kanssa jotain ja sitten siskoni kanssa lähtivät kaatosateessa ulkoilemaan. heräsinkin jo 11 aikaan heidän seuraksi. nukuin sit vielä miikan päikkäreiden ajan hetken. Huomenna menen porukoilleni aamusta muutamaksi tunniksi nukkumaan ihan vain siksi, että pojat saavat rauhassa tehsä aamuhommansa ja touhuta mitä haluavat. ei tartte mun mennä niitä herättelee, jos vielä nukkuvat, eikä kuunnella jos mies räyhää pojille. Yleisesti ottaen nukun tosi sikeästi ja Mikkis kyllä antaa mun nukkua eikä rieku oven takana. tulipas tekstiä tavan asiasta.
Harmi toi miehesi kova kuorsaaminen. Onko käynyt lääkärissä asian tiimoilta?olis varmaan järkevää käydä hiukan tarkistuttamassa et voisko mitä tehdä. jaksuja kovasti, toivottavasti tänä yönä nukkuisitte! :hug:

Me käytiin iltapäivällä siellä mun kaverin pojan synttäreillä ja sit hetki ehdittiin vaan oleilee kotona, ennen nukkumisa ja mun töihin lähtöä.

Lumikarpalolle kovasti voimia ja jaksuja leikkaukseen. kyllä kaikki hyvin menee. :hug:

Ainiin aikaisemmin oli jo noista satuhäistä ja häätanssi/valssista puhe... Minä olen aikaisemmin silloin katsonut satuhäitä ja nytkin yritän seurata silloin kun ehdin ja muistan. Meidän häissä talvella soitettiin häätanssina Yön: Rakkaus on lumivalkoinen. :heart:

Huomiseksi ei ole suurempia suunnitelmia..hiukan Lillukan perhettä odottelen josko ehtisivät poikkeamaan kahville reissuillansa. =) Kaupassa käydään ehkä illemmalla. ja päivän paras kohta on kun saan käydä omaan sänkyyn nukkuu illalla. ja maanantai sekä tiistai ovat vapaita. :)

enpä taas muuta muista...palailen taas jossain vaiheessa linjoille. kaikille oikein hyvää yötä. :hug:
 
Hyvää helluntaipäivää kaikille!!

Jess. tää yökin kohta takana, 2h viel.

Tänne päin suomea luvattu yli +20 ja arskaa. toivotaan että toteutuis kaikkialla. Ulkoilua siis iltapäiväksi myös tiedossa meidän perheen osalta. =)

Oikein Aurinkoista ja leppoisaa päivää kaikille!! :hug: B) :D
 
Huomenta!

Yö meni taas huonosti :( Rasmus heräsi taas jo 1 aikaan ekan kerran syömään, se aina harmittaa, kun on sit loppuyön vieressä ja mä nukun mitä kummallisimmissa asennoissa, tilaa on älyttömän vähän ja selkä on kipeänä :ashamed: Aamuyöstä söikin taas sellasia piiiitkiä pätkiä, oli tissillä viidestä seitsemään ja hyvä, ettei itellä itku tullut. Mutta kun en todellakaan halunnut vielä herätä, kun Joonatankin nukkui. No, kun Rasmus lopetti syömisen niin meni 10min ja Jonttu heräs \|O

Kävin vielä illalla ajelemassa pienen rundin parin kaverin kanssa. Nukkumaan menin siis vasta joskus 23 aikaan...

lumikarpalo: Voi vitsit, huomenna sulla jo on pikkuinen sylissä!! :heart: Monelta olet menossa sairaalaan? Onko sanottu mitään painoarviota, masu oli ainakin ihan hyvän kokoinen :) Tosin ei mitään verrattuna siihen mun mahaan :eek: :LOL: Just olin kaverin kanssa yks ilta lenkillä, hän sanoi, ettei ole koskaan nähnyt niin isoa mahaa, mitä mulla oli, vaikka oli moooonet raskausmahat nähnytkin, kaksosmahoja sun muita :D Menipä taas höpöttelyksi. Mut tosta oma napaisuudesta, se on kyllä täysin sallittua kirjoitella omasta navasta, pääasia, että kirjoittaa :) Mä ainakin odotan kovasti, että tulet kertomaan synnytyksestä ja ainakin alkuun, että kumpi tuli ja koot sun muut, vaikket meidän kuulumisia olisikaan lukenut. Onnea nyt vielä huomiseen oikein kovasti, kyllä kaikki menee hyvin :hug:

Jellona: Jaksamisia noihin yövuoroihin kovasti :hug: Tuosta miehen kuorsaamisesta.. Ei kyllä normaalisti nykyään aina enää kuorsaa, mutta jos on parikin kaljaa ottanut niin meteli on hirvittävä :eek: Tai sit jos on flunssaa tms. niin kuorsaa. Ei ole lääkärissä käynyt sen takia.

No mut eipä taas tämän kummempia :D Tänään tulee mun veli ja serkku meillä käymään tossa iltapäivästä :) Serkku ei olekaan nähnyt kumpaakaan lasta vielä, on muistaakseni ala-asteella vielä, olisko kuudennella, en ole kyllä ihan varma :ashamed: <br><br>
 

Yhteistyössä