Ostoksilla käyty -lapsilisä tuli ja lapsilisä meni Jes, nyt on vihdoin kaikki vaatteet hommattu häihin, rahaa on palanut aika kivasti... Mieheltä puuttuu kyl vielä kengät mutta hän saa mennä IHAN YKSIN ostamaan ne Löysin ne ihanat lierihatut tytöille, pinkit oli loppu joten otin valkoiset. Niissä on pinkit kukat edessä, aivan ihanat Löysin itselleni valkoiset juhlakengät ja pienen valkoisen käsilaukun. Lisäksi muistin ostaa pojille ohuet mustat sukat sekä pohjalliset juhlakenkiin. Niin, ja ostin itelleni vaaleaa kynsilakkaa sekä valkoiset sukkahousut ja löysin Tiimarista kivat pienet ruusut jotka kampaaja saa laittaa mun hiuksiin
Heh, onpas Saara hassun näköinen, on näköjään laittanut kumisaappaat jalkoihin, uuden juhlahatun päähänsä ja nyt kävelee pitkin kämppää -ja tietenkin mun uusi laukku kädessä Muuten vaatetus on pitkähihainen paita ja sukkahousut -tosi tyylikäs
Paluumatkalla meidän (lue äidin) alkoi kauheasti tehdä mieli ranskalaisia, niinpä poikettiin Mäkkärin kautta ja ostettiin kahdet ranskikset, nam Veerakin veteli ihan tosissaan suolaisia ja rasvaisia pottuja :ashamed:
Jaksetaankohan me nyt edes syödä lounasta... Jospa menis kuitenkin lämmittämään sapuskaa, katsotaan syökö kukaan <br><br>
Heh, onpas Saara hassun näköinen, on näköjään laittanut kumisaappaat jalkoihin, uuden juhlahatun päähänsä ja nyt kävelee pitkin kämppää -ja tietenkin mun uusi laukku kädessä Muuten vaatetus on pitkähihainen paita ja sukkahousut -tosi tyylikäs
Paluumatkalla meidän (lue äidin) alkoi kauheasti tehdä mieli ranskalaisia, niinpä poikettiin Mäkkärin kautta ja ostettiin kahdet ranskikset, nam Veerakin veteli ihan tosissaan suolaisia ja rasvaisia pottuja :ashamed:
Jaksetaankohan me nyt edes syödä lounasta... Jospa menis kuitenkin lämmittämään sapuskaa, katsotaan syökö kukaan <br><br>