Joulutähdet 05 toukokuussa

JOULUTÄHTIEN KIMPPU

Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epeli 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri**, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 76,2cm / 10920g
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda*, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 79cm / 10690g
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm / 8400g
Maria 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 77cm / 10500g
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael*, Varsinais-Suomi, 78cm / 11565g
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael*, Espoo, 75cm / 9470g
peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 74cm / 9270g
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 76,8cm / 10005g
Tigru78 18.12 Atte Eemeli*
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***

Tyttöjä 14
Poikia 32
Yhteensä 46

http://groups.msn.com/joulutahdet2005<br><br>
 
Dodih, juuri muuta en ehdikään. Vili heräs reilusti ennen kuutta, ja kitinä ja pyöriminen alko viideltä, että \|O haukotus vaan.

Pepille muistan kuin muistankin.. vaikka pojissa on hirmuisesti damaa näköä, etenkin suu on samanlainen, mun mielestä Rasmus näyttää enemmän isältään!

Lumikarpalo: Sitä suklaata on tosi vaikea löytää, ihan sattumalta törmäsin jossain.. olisko ollut S-marketissa? Mut juuri mistään sitä ei löydy! Synttärit oli kivat, paljon ihmisiä joita en ollu nähny vuosiin, hyvää ruokaa ja kakkua.. :p

Nyt täystuhopari tuhoaa taas jotain. Arttu on ruvennu viemään Viliä kiellettyihion paikkoihin itelleen seuraks. :headwall: \|O
 
Vappupäivää kaikille B)

Se on sitten toukokuu, kohta on kesä -jippii B) Toivottavasti tulis lämmin kesä, olis kiva viettää paljon aikaa mökillä.

Meidän vappuaatto sujui rauhallisesti, illalla mässäiltiin kaikkea hyvää :p Tytöt saivat valita vappupallot, Saara päätyi isoon Nasuun ja Veera Nalle Puhiin. Saara olis halunnut Tiikerin mutta sitä ei ollut. No, isukki sitten osti ISON Tikru-pallon tullessaan töistä -itselleen :whistle:

Äsken oltiin pihalla ja nyt odotellaan lasagnen valmistumista. Tekis kovasti mieli lähteä tyttöjen päikkäreiden aikana salille vaikka "vain" polkemaan kuntopyörää... Mun flunssa on selvästi paranemaan päin, nenä ei valu enää paljoa.

Hannamari: kiitos uudesta pinosta :flower: Voin vaan kuvitella kun Arttu houkuttelee veikkaa mukaan kiellettyihin paikkoihin, meillä on ihan sama juttu tyttöjen kanssa :D

Kaiza: eipä Saara itse ollut moksiskaan verestä, ei oikein vielä tajua mitä se on -eikä tyttöä sattunut joten ei itkenyt muuten kuin silloin kun painoin nenästä...

Koivunkäpy: kiitti pesuainevinkistä :flower: Ihme kyllä, kuivunut veri lähti Saaran yöpuvusta ja liinavaatteista 60-asteisessa pesussa.

Lumikarpalo: hui kun säkin olet jo pitkällä, laskettu aikahan on jo kuukauden kuluttua! Ihanaa :heart: Kiitos onnitteluista ja paranemistoivotuksista :hug:

Ja eiku kattamaan pöytää, se on moro :wave:
 
Hyvää vappua tigrulasta!
Meillä oli eilen lasten naamiaiset, ja kaikilla oli oikein hauskaa. Oli keijua, menninkäistä, tiikeriä ja supermiestä :D

LUMUKARPALO olipa kiva lukee teidän kuulumisia. Ilmeiseti oot voinu aikas hyvin, toivotaan että loppuaikakin menee hyvin.

PEPPI kyllä Jonttu on ihan sun näköinen ja Rasmus isänsä. Suloisia ovat molemmat.

POTTAILUSTA oli kyselyä, meillä ei pottailla. Laiskana en ole jaksanu sitäkään jatkaa. joskus sitä kokeiltiin mut sit se vaan jäi...
Nyt oon hankkinu pöntön pienentäjän ja sitä vois kesällä alkaa kokeilla.

Joku kyseli miks pitäs vierottaa pullosta ja tutista. Me käytiin hammashoitajalla ja hän suositteli että olisi hyvä vierottaa pullosta ja tutista enen kuin pikkuinen syntyy. Hygienia syy.
Niin ja nyt meillä pestään hampaat tahnalla ; ) tai siis kastan harjaa ihan ihan vähän tahnassa ja sillä harjataan. fluoritableteista ei tykkää.

Eilen ja tänään on juominen sujunu nokkiksesta suht hyvin, tänään joi mukista ilman nokkaa. Eilen sai mallia kaverilta ja siitä sit innostui! Kovasti kehutaan ja taputetaan kun juo mukista.

nyt karkas mitä piti kommentoida, pojat pomppii tuossa vieressä ja räkättää :D

Täällä kovasti odotellaan ä-loman alkua ja synnytystä, välillä ottaa päähän kun on niin kömpelö ja mikään vaate ei mene päälle.
Kateellisena luen kun te muut pääsette nauttimaan kuntosalilla käynnistä.
Mietin että syksyllä aloitan jonkin tanssi harrastuksen, saapi mies olla lasten kanssa kotona. Tietääpä sit millaisia päiviä mulla on.

taas tää loppu raskaus alkaa raastaa hermoja, tuntuu että on huono vaimo ja huono äiti.
Kovasti haluaisin piristää meidän suhdetta mut ei vaan voimat riitä järjestää mitään "ylimääräistä". Ja sit pelkää että toisen tultua ei ole sitäkään vertaa aikaa miehelle.

mut lopetan tän marinan

aurinkoista toukokuuta, palailen taas kun joudan

tigru
 
iltaa!

Se on sitten toukokuu =)

Huominen jännittää ihan tajuttomasti.. mies raukka varmaan ihan täynnä minun hermoiluja..
Saa nähdä mitä Tatu tuumii äitin töihin lähdöstä..

Väsyttää kun tuli melko myöhään valvottua ja oltiin koko päivä pihahommissa. tatukin tykkäs kun sai kerrankin olla niin pitkään ulkona kun vaan halus. sille kun ei 2 tuntiakaan riittäs.. eilen oli koko aamupäivän ulkona ja päikkäreitten jälkeen mentiin taas. sisälle tultiin sitten ilta kuudelta.

Käytiin päivällä torilla ja Tatu sai puuha pete pallon.
muuten on menny päivä ihan vaan ollessa ja syödessä =)

Peppi: Jospa saisit paremmin tänä yönä unta, :hug:

Koivunkäpy: kun kirjotit että palsta hiljasuutees on syy.. kaikki ok?

Tigrulle :hug: ja voimia.

Mut nyt saunaan ja sitä myöten nukkumaan että jaksaa aamulla herätä.
 
Pika kyssä, tietääkö kukaan tukholmassa hyvää halpaa yösijaa? kaveri tarviis tän viikonloppuna yöpaikan sieltä..

Danjuska, kaikki ok, oon vaa käsitöitä tehny nii et meinaa ompelukone parka ylikuumentuu :LOL:

Smirgelle vastattu! :wave: <br><br>
 
Myöhäiset moit taasen!

Kiitos Hannamarille uudesta pinosta!

Vappu on nyt juhlittu ja kesä saa tulla, myöhästyneet vaput vaan kaikille! Täällä vappu meni ihan rauhallisesti, Kiitos vaan kysymästä Pepille. On kiva kun joku muistaa välillä kysellä, se meinaan herättää jälleen kirjoittamaan. Luen kyllä kuulumiset päivittäin, mutta saamaton mikä saamaton, toisaalta eipä tänne mitään ihmeitä kuulukaan. Meidän vappua vietettiin ihan kotosalla, pojille ostettiin pallot jo perjantaina ja ihanaa kuinka innoissaan pienet niistä on. Puhallettiin sitten aikas paljon tavallisia palloja ja serpentiinä ripusteltiin vaikka minne, Eetu sai kunnian olla koristeluvastaavana =) Nyt niitä sitten pikkuhiljaa heitellään pois... Otettiin aattona muutama drinksu isännän kanssa ja käytiin kiltisti nukkumaan. Ihan iloisia oltiin kun ei tarvinnut lähteä kylille bilettämään, ilma oli niin vappuisen kylmä ja viimainen. Mutta tyypilliseen tapaan kun juhlapyhä on, niin meidän Atte on taas kipeä. Johan tässä pääsiäisestä onkin jo pitkä aika... Tänään käytiin päivystyksessä hakemassa antibiootit, diagnoosina korvatulehdus... yllätys, yllätys vaan... Millonkahan oltaisiin täälläkin yhtäjaksoisesti pidempi aika sairastamatta...

Huomenna ois taas työpäivä, kaiken lisäksi iltavuoro. Ei vois vähempää taas kiinnostaa. Torstaina oon onneks vapaalla, mutta hammaslääkäriin olis varattuna tunnin aika... jospa sais nuo lohjenneet hampaat edes paikattua.

Monelle taas olis kommentoitavaa, mutta kun en laittanut mitään ylös, niin pää lyö tyhjää...

Taidan käydä unten maille, aamulla olis oltava Eetun kerhossa jo puol ysiltä...

Palailen ja sitten lupaan jo kommentoidakin! :wave:


*muoks* Tigrulle vielä :hug: ja kovasti voimia viime metreille, kohta helpottaa!

Niin ja Danjuskalle tsemppiä ekaan työpäivään!<br><br>
 
Yöterveiset taas täältä!! :wave:

Kiitti hannamarille toukokuun pinosta. =) Kiva kun juhlissa oli mukavaa. Meillä vähän sama homma noiden leikkimis juttujen kanssa, että aleksi vie/keksii ja Miikka tulee perässä. :whistle:

Peppi, mukavaa kun teillä on ollut vappuna kaikennäköistä ohjelmaa. Ja hyvä että rasvaukset voat auttaneet ja Rasmuksen iho parempana. toivottavasti olisi vain ihottumaa ja saisite maidon takaisin kuvioon, vaik eihän maitoallergiakaan maailmanloppu ole. nimim. kummitytön touhuja sivusta seuranneena.

mitäs se käpynen on oikein ommellut?? Minäkö utelias.. :whistle:

Ihanan helposti oli Kaizalta sujunut Matten tutista vieroitus. Mukava kun teillä nukutaan nyt hyvin yöt. Oliko kivat vappubilleet teillä? ja kuinka tutittomuuus oli sujunut hoidossa ja yökyläillessä. Minä jätän kesään noi tutin vieroitus hommat tai en ainakaan nyt kun poika on kipeenä lähde sitä tekemään. Päivisin ei enää hirveän paljoa sitä syökään, mutta tarpeen tullen annetaan ja yöllä on kyllä lähellä. Harvemmin tarttee enää käydä yöllä laittelemassa tuttia suuhun. useimmiten nukkuu yön putkeen nykyään.

Danjuskalle stressitöntä ja mukavaa ekaa työpäivää. Kuinkas meni? Mitäs kaikkea teit?

Metkun Atelle paranemisia. :hug: Mukava, kun kävit kirjoittelee kuulumisia. Mitä sinä teitkään työksesi? kyselee lahopää.

Kukakohan kirjoitteli tästä hoivatyöstä ja jaksamisesta siinä sun muusta. Minä omalla tavalla tykkään paljon tästä työstä ja en ole ikinä tykännyt 8-16 työstä. Vuorotyö kaikkine yövuorineen ovat mukavia, vaikkakin näihin yövuoroihin lähtö on vaikeaa, varsinkin kun täällä valvotaan itekseen. Mieshän tässä melkein kovimmalle joutuu, kun on aika paljon lasten kanssa, kun on noita iltavuoroja ja viikonloppuja mulla. Hyvin ollaan kuitenkin vielä pärjätty tai siis mies lasten kanssa.

Meillä siis Miikka edelleen kipeänä, räkä lentää ja yskä välillä aikas pahana. pojilla olis huomenna hoitopäivä (tai siis tänään), mutta mies jää kotiin ja minä jätän varmaankin seuraavan yön tekemättä, että pystyn olemaan sit torstain kotona virkeänä poikien kanssa. Mies kun ei oikein sekään aina olemaan poissa töistä.sitten onkin vapaata. ei viitti pitkittää tuota tautia ja hoidossa on aina rankempaa mitä kotona. Eilenkin miikka nukkui aamulla pikkutirsat ennen ulkoilua ja silti riitti muutaman tunnin päästä melkein 3h päikkäreihin.
Vappu meni muuten ihan mukavasti. Tehtiin tortilloja ja kaveriperhe kävi kylässä illalla. Minä nukahdin aattona jo puol 9, joten oli tosi hilpeät vappumeiningit meillä. :LOL: :whistle: Vappupäivänä ulkoiltiin ja käytiin naisvuorella jo perinteeksi muodostuneet mansikkavohvelit syömässä.

Lumikarpalolle jaksuja viimeisille raskaus metreille. :hug:

Tanskuliinille vielä viimoiset paranemis terkut. Tsemppiä kuntoiluun.

gerberalle, hyviä vointeja ja mukavaa kun mies oli teidän seurassa muutaman päivän. :hug:

Mitähän muuta ja kellekköhän piti viel kommentoida jotain...nyt en vaan enää muista. :whistle:

Palailen toisella kertaa. Kaikille oikein Mukavaa keskiviikkoa. B) :hug:
 
Keskiviikkoa :D

Johan oli yö... Tytöt nukkuivat mutta mä sain unta vasta kahden jälkeen ja heräsin jo ennen kuutta :eek: En tiedä miks en saanut nukuttua, pyörin ja hyörin vaan, tylsää. Nyt ei ihme kyllä väsytä kovin paljoa, ehkä se väsymys iskee myöhemmin.

Danjuskalle piti jo eilen toivottaa tsemppiä tähän päivään, tulehan illalla kertomaan miten päivä meni :hug: Töistä tuli mieleen että mulle tulee tänään 7 vuotta täyteen nykyisessä työpaikassani (noh, onhan tässä jo 2,5v oltu kotona... :whistle: ). Aika menee ihan älyttömän nopeasti.

Metku: kiva kuulla teidän kuulumisia, Atelle paranemista :hug:

Nyt perhekahvilaan, mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytskyt
 
Huomenta.

Tai kai tää jo melkein päivää on meille... Viime yö meni taas huonosti, valvottiin, ähistiin, syötiin jne. Aamulla aloitti syömisen klo 6 ja lopetti varmaan klo 8 :eek: Tutti ei kelvannut, enkä alkuun viittinyt huudattaa, ettei Joonatan herää ja sit olinkin ite jo niin väsynyt, että kuvittelin et Rasmus nukahtais siihen tissille ja saisin itekin vielä levättyä ja pöh! Nukahti aina n. 10 minuutiksi ja sit alkoi vääntäminen :( Joonatan heräs huonolla tuulella klo 6.30. Ja mulla särkee päätä ja väsyttää :(

Eilen oli kiva päivä, oltiin siellä kaverilla monta tuntia :) Aikamoista älämölöä, vaikkei paikalla nyt kuitenkaan ollut kuin Joonatan 1v4kk, tyttö 1v11kk, tyttö 11kk ja Rasmus 5,5vko. Tuntui, että koko ajan joku itki/kiukutteli :whistle: Mutta oikein mukavaa oli silti!

Tajusin sit eilen illalla, että meillä olis maanantaina ollut se Rasmuksen munuaiskontrolli \|O Tää vappu ja nää pyhät niin sekoitti mielen, etten sitä sit yhtään muistanut, hittolainen!

Ja tänä aamuna sit tajusinkin, että mulla on perjantaina klo 9 jälkitarkastusaika ja samaan aikaan olis Rasmuksella vyöhyketerapia \|O Ei oo hyvin alkanut tää päivä, ei ollenkaan :kieh:

Valivali!

Hannamari: Kiitos uudesta pinosta, mä en edes sitä eilen tajunnut, että kuuhan olikin vaihtunut... Joo, pojilla on molemmilla mun suu, muuten on Rasmus munkin mielestä ihan isänsä näköinen :)

Tigru: Voi, jaksamisia kovasti loppuraskauteen :hug: :hug: On kyllä niin tuoreessa muistissa munkin tuo raskaus ja ennen kaikkea loppuraskaus, huh! Se oli ihan kamalaa aikaa :ashamed: Koska sulla alkaa ä-loma?

Danjuska: Tuuhan heti kertomaan, miten päivä meni!

Metku: Kiva kuulla teistä :) Paranemisia Atelle!

Jellona: Paranemisia Miikallekin!

Tansku: Onnittelut 7v. päivästä :D :flower:

Nyt pitäis sit alkaa soittelemaan ja varaamaan uusia aikoja... :wave:
 
Terkut perhekahvilasta :wave: Kivaa oli, paikalla olikin tosi paljon lapsia -vauhtia ja vaarallisia tilanteita siis riitti :D

Peppi: voi sua, yritähän jaksaa :hug: Joskus tuntuu että kun yksi asia menee pieleen niin sitten menee toinenkin ja kolmas jne... Menetkö tänään salille? Tsemppiä jos menet =) Mä kävin eilen salilla tekemässä ekan kerran lihaskunto-osuuden -en sitten jaksanutkaan ihan kaikilla laitteilla sillä 15 kilolla mitä ohjaaja suositteli :whistle: Vähensin kiloja viiteen tai kymmeneen, sitten jaksoin :D Tänään taidan mennä polkemaan kuntopyörällä 60 minsaa, loppuviikolla en sitten ehdikään treenaamaan. Ai niin, kiitos 7v onnitteluista :D

Missäs muut luuraa? :attn:
 
Täällä luurataan! :D Vappu tuli nyt sitten vietettyä ja munkkeja ja tippaleipiä syötyä ihan liikaa... :p Nyt pitää taas ottaa itseään vähän niskasta kiinni ;)

Peppi: :hug:

Tanskuliini: No mikäs sua on oikein valvottanut...? :whistle: :hug:

Metkun Atelle ja Jellonan Miikalle pikaista paranemista! :hug:

Danjuska: Miten tosiaan ensimmäinen työpäivä sujui? =)

Hannamari: Kiitoksia uudesta pinosta! :)

Eipä muista muuta kommentoitavaa, joten jatkanpa vaikka netissä surffailua, kunnes Joonas herää... Mukavaa päivää kaikille! :wave:

Tigrulle vielä kovasti jaksamista loppuraskauteen! :hug: <br><br>
 
:wave:

Taas ollaan Tanskuliinin kanssa oltu perhekahvilassa samaan aikaan.. Meillä oli yhden pikku Viivin äiti tehny nimppareitten kunniaksi nakkikääröjä ja mokkapaloja (onnea vaan Pepin Viiville! Onko hurjat juhlat?! :D ) ja yks isä tuonu munkkeja, mutta minä ylpeänä ilmoitan syöneeni vaan vajaan 2 kääröä kun pojat söi ne nakit ja kaikesta makeasta kieltäydyin!!! :eek: :D Tänään on eka kuntosali, kävin viime pe alkuhaastattelussa ja tänään käydään ohjelma läpi että osaan sit ite tehä kaiken oikein. Oon käyny joskus aikoinaan salilla, mutta siitä on niin kauan että on hyvä saada kunnon ohjeet tehokkaaseen reenaamiseen.

Käpynenkö kysyi suklaasta? Maraboun appelsiinikrokantti. :p On avaamattomana kaapissa vieläkin! Toinen ihana on Lindtin tumma suklaa jossa on appelsiininpaloja ja mantelilastuja. :p :p Mutta sitä ehkä sitten äitienpäivänä, kun saan seuraavan kerran herkutella!!

Tigrulle paljon voimaa ja virtaa. :hug: Kyllä varmaan kaikki on samaa mieltä että tällä hetkellä sun kannattaa keskittyä omaan jaksamiseen enemmän kuin parisuhteen piristämiseen?

Metkusta ja Jelusta oli taas kiva kuulla!

Danjuska, miten harjoittelu lähti käyntiin?

Ja nyt kauppalistaa kirjoittamaan.. :wave:

Muoks UHUHUHUNEETOON...?!

Ja Katinkalle on nyt paree soittaa, etten joudu ihan mustalle listalle.. :whistle: :wave: <br><br>
 
Tsau kaverit :wave:

Täällä ollut niin touhun täyteinen päivä, etten istumaan ole joutanut. Nyt just ja just siksi aikaa, että odottelen, että ruoka valmistuu uunissa :p

Eilen illalla innostuin pesemään vessan ja kylppärin ja könysin myös pestä lattiat (kontallani, ihan juuriharjan kanssa :D ). Lattiat olivatkin sen näköiset, etten ihan äskettäin niitä ole pessyt...

Tänä aamuna mies lähti Jyväskylään töihin ja aikani kuluksi olen touhuillut kaiken näköistä. Imuroin kunnolla ja aikomuksena on pesaista mopin kera lattioita. Pienen taikinan pullaakin väänsin, kun alkoi tehdä niin kovin voisilmäpullia mieli :p

Kunhan kello kuusi naksahtaa, niin sit istun loppuillan soffalla. Mitä nyt iltahommelit teen Julben kanssa.

Virtaa on ja supparit on nyt pysyneet poissa! Edes harjoitussuppareita ei ole tullut. Olo on erittäin hyvä! Huomiseksi ei ole muuta tekemistä kuin löhöämistä, joten nouhätä =)

Pitää muuten hehkuttaa, että Julbe oppi tänään syömään itse!! Ja osaa syödä näköjään ihan mitä vaan, jugurttikiponkin tyhjensi oikein hienosti! Ja siististi söi, äidin ihmeeksi =) Että kyllä ne vaan oppii, kun se oikea aika on!

Ja sitäkin pitää nyt samaan syssyyn hehkuttaa, että mies tulee jo huomenna illalla kotiin :heart: Onkin sitten kolme päivää kotosalla!! Jippii :D

Ja mä taidan muuten arvata, että mitä se Koivunkäpynen surruuttaa ommella :D

Mut nyt syömään!

T. Energiaa pursuava Gerbsukka kera PikkuWellun, Jullen ja Allun :heart: :heart: :heart:

Jätänpäs moppailun huomiseen, kaiffari lapsensa kanssa tulevat pian kyläilemään :) <br><br>
 
Tikit poistettu ja niihä siin kävi ku veikkasin et se oli kunnolla kiinni se lanka.. \|O
Ja pitäs alottaa maailman helpoin homma, pitääl iottaa pojulta korva auki, nii tukossa et ei voi tiettää onko siel tulehusta. Toinen hiukka punotti mut ei muuta, jos se tästä..
Mä olin laiska mieli teki pullaa, onneks olin kaupassa ni ostin pakastealtaasta :snotty: siis tarkemmin teki mieli korvapuusteja, kyllähä meil pakkasessa on kolmepellillistä tavispullia ;)

Nyt sipsiä ja suklaata..

Josta tuli mieleen et Hannamari, juu tajusin sen jälkee ku olin kysyny tuota suklaa asiaa et mistä on kyse..
 

Koivunkäpy, meillä olis ollut rahkapullia pakkasessa, mut ne ei kelvannut, kun voisilmäpullia alkoi tekemään mieli :D

Hannamari, mä en ole koskaan törmännyt appelsiini-krokanttisuklaaseen... ainoastaan olen nähnyt ja syönyt minttukrokanttia. Pitääkin alkaa kierrellä noita pikkukauppoja ja katsella "sillä silmällä" :D
 
Iltoja!
Kiitoksia kaikille jotka voimaa lähetti, on auttanu.
Eilen saunottiin miehen kanssa kasistaan, se teki hyvää :D

Atella on kans taas vuotaa räkä ja vähän yskittää, mut yleensä ne menee ohi viikossa. onneksi ei ole ollut kuumetta.

PEPILLE kans paljon jaksuja, tiedän sen tunteen kun unohtaa varatut ajat ja buukkaa päällekkäin, kyllä se siitä sitten.
Kerrothan kun pääsette sinne munuais-ultraan että mitä ne siellä teki ja sano.
laitan yv:tä tulemaan.

METKU oli kiva kuulla teistä, Atelle paranemis terkut.

GERBERA ihanaa että jaksat hyvin ja eikä suppareita ole ollu.

Mä leivoin viikko sitten kolme erilaista pullaa :p paria laatua on vielä pakkasessa, mut nyt tekee mieli jotain suklaakakkua :p ja eikun leipomaan....

Tänään sovittiin hoitotädin kanssa että aloitetaan pottakoulu. Hoidossa on hyvä esimerkki jonka avulla varmaan saadaan pottailu käyntiin.

En pistä yhtään pahaksi jos vaippojen kulutus vähenee. Ajattelin kokeilla kestoja tulokkaalle. saan niitä hyvin lainaan kavereilta joten isoja investointeja ei tarvita.

mut meen leikkimään poitsun kanssa.

ainiin PEPPI mun ä-loma alkaa 26.5, eli siihen asti vielä töitä. Toisaalta harmittaa jättää työt kun ei pääse niitä syksyllä jatkamaan, mull aon nyt tosi hyvät oppilaat joiden kehitystä olisin mielellään seurannu.
Onneks mun työkaveri palas vanhempainlomalta töihin niin hän pitää huolen "mun lapsista" =)

ainiin, meidän astianpesukone hajos :headwall: :headwall:
ostettiin uutena 2v sitten ja takuu oli menny umpeen viikko sitten, onneks se liike lupas korjauttaa sen takuuseen. nyt vain pitää ootella viikko sitä korjaajaa. Ollaan lauantaista asti pesty tiskit käsin :headwall:

eli altaan ääreen ja sit puuron tekoon

voikaa hyvin siskot!

Tigru
 
Jes, salilla käyty ja tulipas hyvä olo :) Ja hiki :whistle: Pahin oli se kuntopyörällä polkeminen :ashamed: Niin, käytiin siis eka sellasessa lyhyessä spinningissä, jossa tutustutaan pyörään jne. Sen jälkeen mentiin siihen salille. Kotiin ei ollut niin kiva tulla, muttei siitä sen enempää :(

Eilen illalla loppui antibioottikuuri Rasmuksella, kuten myös Sibicort-rasvan käyttö. Saa nähä tuleeko ihoon nyt sit mitään, toivottavasti ei!! Peukut pystyyn!

Päänsärky ei meinannut millään hellittä, otin sit Panadolin niin jonkun ajan päästä lähti onneksi pois. Särky oli nimittäin ihan kamala :ashamed: Sattui niin, että meinasin itkeä :ashamed:

Joonatanilla on nyt ainakin 4 hammasta, poskihammasta, puhjennut, ylös ja alas, muu ruoka menee suht hyvin alas, mutta puuro ei! Ei sitten millään :/ Eikä todellakaan ole ainakaan kuumaa, puuro siis. No, tämäkin on ohimenevää.

Tansku: Kävin tosiaan siellä salilla tänään, huomiseksi varattiin aika oman kuntosuunnitelman tekoon! Tänään tein kaverin ohjelman :) Painoja oli 20-45kg, suurimmaksi osaksi 20 ja 25 kiloa, vatsalihasliikkeitä tein 35-45kg painoilla :D Huomenna tai ylihuomenna oon varmaan kipee :whistle: Toivottavasti en huomenna siinä suunnittelussa ainakaan olis...

Hannamari: Kiitos onnitteluista, kerron Viiville :D Ei olla Viivin nimppareita oikein muistettu juhlia, vaikka kalenterista sen näinkin, että nimpparit olis :ashamed: Reppana koira jäänyt vähän vähemmälle huomiolle tässä... :whistle: Tsemppiä sullekin kuntosalilla käyntiin!

Gerbera: Voisilmäpullia :p Ne on niiiiin hyviä :D

koivunkäpy: :hug:

Tigru: Paranemisia Atelle! Tsemppiä pottailukouluun! Kerrohan sit, miten sujuu :)

Kylläpäs väsyttää :whistle: En saanut päivälläkään levättyä, Joonatan nukkui tosi lyhyet päikkärit, vaikka oli aamulla selvästi herännyt liian aikaisin... Nyt menivät just tuonne nukkumaan, nukahtaa varmaan ysin jälkeen :eek: Siinä menee siis tosi helposti tuntikin, kun nukahtaa, kun itse saa omia aikojaan nukahtaa, eikä kukaan nukuta. Vaikka ihan varmasti on väsynytkin, tänäänkin, kun nukkui päiväunia niin vähän ja yöunetkin jäi siis kesken. Mutta pyörii ja touhuaa sängyssään, jospa joskus vielä nukahtais nopeammin ja niin, ettei toisen meistä tarvi olla siellä huoneessa myös. Tosin, mies melkein aina nukahtaa ennen Joonatania ja sitä saa sieltä käydä herättelemässä :whistle:

Menee taas löpinäksi, joten hyvät yöt :wave:
 

Tigru, ihmettelin itsekseni tuossa päivällä mun ylitse pursuavaa energiamäärää ja tajusin, että olen nyt viikon syönyt rautatabuja. Vaikka Hb ei vielä kamalan matala ollutkaan (118), niin taisi olla minulle liian matala (normaalisti 145), koska tabut on saaneet minuun näin paljon virtaa. Jännä nähdä seuraavalla neukkarikäynnilla, että paljon Hb silloin on. Jaksuja sinulle!!

Nyt lukemaan Julbelle kirjaa!

Hyvät yöt kaikille!!
 
pikainen moi kaikille!

Kiitos kaikille tsemppiä lähettäneille, :hug: kaikille!

Päivä meni mukavasti.
Tatu heräsi seitsemältä, jo ennen kun mulla kello soi.. kölli vieressä vähän aikaa ja sitten lähettiin pukemaan ja syömään aamupala ihan rauhassa..
Puhelin että kohta äiti lähtee töihin niin kun isikin aina.. tuli halaamaan ja sano että aiai :heart:
perään jäi itkemään mutta ei ollut onneksi kauaa itkeny. Hyvin oli päikkäreillekkin ruennu ja nukkunukkin yli 2h!
Kotia kun tulin niin kävi halailemassa mutta jatko sitten hommiaan.

Itellä aika oikein hujahti mennä =) Laittelin kuormassa tulleita tavaroita hyllyihin. viimestään ens viikolla sitten kassalle kuulemma.
Jaloissa vaan tuntuu ihan mukavasti kun koko päivän ollu jalkojen päällä, mutta ohi menevää.

Ilta touhuttiinkin sitten tuon pensasaidan parissa \|O ite lähin tatun kans aikasemmin sisälle ja mies tuli vasta 20.30 sisälle. oli pakko saada multaa päälle etteivät palellu. nyt väsyttää makosasti \|O \|O

Jellona: Poitsulle paranemisia!!

Peppi: Jaksuja kovasti arkeen! =) Tatukin söi pitkään puuron kylmänä kun hampaita teki :whistle: itestä ei järin herkulliselta kuulosta, mut poika tykkäs. nyt onkin jonkun verran puuron syöntiä vähennetty kun näyttää että välissä meinaa tökkiä.. ei tulis kyllästyminen.

Koivunkäpy:Minäkin olisin innokas kuulemaan mitä ompelet kun koneen niin lujille laitat =) Onko nyt muuten kuinka paljon kipuja kun tikit nyhtivät pois??

sori nyt tuli suht lyhyesti kommentointia mut on nukkumaan jouduttava että jaksaa taas huomisen. varmaan tämä alku hiukan tahmeeta ja väsyttävää ennen kun rytmiin pääsee kiinni :)

nyt makoisia unia kaikille =)
 
Iltoja, töissä taas!

Niin eihän mun pitänyt tänne tulla, mutta laissa on porsaanreiän mentävä aukko...Siis ei voida miehen kanssa olla yhtä aikaa kotona, elikkäs kun mies on kuitenkin yön kotona ja vaiks huomenna meneekin töihin niin minun piti tulla töihin tai ottaa palkattomana. Ei olla ajateltu sitä että enhän minä voi jäädä hoitaan väsyneenä suoraan yövuorosta sairaita lapsukaisia. No kysyinisältäni jos hän pystyis auttelee aamupäivän ja onnistui. Mies kun on ollut jo muutenkin tässä paljon pois töistä niin koitettiin järjestää näin tämä asia.
Ajattelin kyllä vielä jostain tämän asian tarkistaa/varmistaa. Jotenkin toi on ihan hullu yhtälö. ihmetteli muutama työkaverikin tuota asiaa. \|O \|O

Meidän päivä meni siis sairastaessa. Aleksille nousi kuume jo aamusta, huomenna vien molemmat lääkäriin, koska luulatavasti ainakin A:lla on korvatulehdus, kun nostaa kuumeen mut oikeestaan räkätautia muuten ei ole. miikka jakselee melko hyvin, yskää on ja räkä lentää mut kuumetta ei onneksi hällä on. lääkettä taas tinttasin yötä vasten molempiin. Viime yö oli mennyt molemmilta ihan hyvin. onneksi, miehellä on hiukan lyhyt pinna varsinkin kesken unien. :whistle:

Hannamarille, kovasti kuntoiluintoa lähettelen. =)

Gerbera, mukava kun on virtaa riittänyt. ja varmasti on tolla raudan aloituksella osaa asiaan. mulla ainakin on auttanut. :hug:

Tigru, mukava, kun jakselet paremmin. :hug: Harmi kun astianpesukone meni rikki. on kuitenkin oma hommansa tiskata astiat. ja vie oman aikansa.

Käpyselle, jaksuja :hug: mitä sinä oikein ompelet???

Missä UNETON?

kuis se Danjuskan eka työpäivä nyt oikein meni?

Mitäs viikonloppusuunnitelmia toisilla on??
Meidän olis tarkoitus saaha pojat mummolaan viikonlopuksi ja saada parisuhde viikonloppu. On kylläkin lauantaina kaverin 30-vuotis synttärit ja aiemmin päivällä toisen kaverin tytön 3-vee synttärit. Mut kuitekin saatais osittain edes olla kaksin. mulla siis alkaa vapaat tän yövuoron jälkeen ja tiistaina olis vasta työvuoro. =) Paljon vaan riippuu nuo viikendisuunnitelmat noiden poikien oloista. vaik jos ne vaan räkäisiä on niin saavat mennä mummolaan mun puolesta ainakin. *huono äiti* :whistle:

Jospa lähtis hiukan hommia tekeen, että sais tän ajan jotenkin kulumaan, vaik tässä koneella onneksi menee aikas nopsaan.

Kauniita unia kaikille!! :hug:
 
Torstaita B)

Viime yönä sitten nukuin ja hyvin nukuinkin :D Veera heräsi pari kertaa mutta muuten kaikki nukuttiin. Teki hyvää toissaöisen valvomisen takia... Tänään pitäis käydä Itiksessä ostamassa vielä muutama juttu lauantain polttareihin ja ajattelin samalla katsoa itselleni uutta ulkoilupukua (vanha on liian iso :D )

Gerbera: hui kun olet ahkera :) Onneksi supparit ovat pysyneet poissa! Onnea Jullelle uudesta taidosta, helpottaa kummasti kun toinen syö itse :heart:

Hannamarille myös kuntoiluintoa :D

Tigru: mälsä juttu kun astianpesukone hajosi! Siitä tulee kyl niiiin korvaamaton vempele ettei tosikaan. Täytyy tässä pikkuhiljaa itse asennoitua siihen että heinäkuussa saa pestä kolmisen viikkoa astiat käsin kun mennään mökille -jotenkin musta tuntuu että käyn ostamassa isot kasat kertiastioita lomalle :whistle: :D

Peppi: MITEN sä pystyit ahkeroimaan NOIN isoilla painoilla?! Nyt hävettää, meikäläinen on jo ihan pulassa 15 kilolla ja sä vetäiset muutama viikko synnytyksestä paljon isommilla painoilla :ashamed: :whistle: :ashamed: Minkälaiset laitteet sun salilla on? Tuolla missä mä käyn on sellaiset HUR-ilmanpainelaitteet (tai jotain sinnepäin :whistle: ). Eli suurimmassa osassa laitteita ei ole sellaisia "perinteisiä" painoja vaan vastus säädetään nappia painamalla ja sitten viisari näyttää kuinka monta kiloa on vastusta. Ja mulla se viisari on suurimmassa osassa laitteita 15-20 kilon kohdalla ja parissa vain 5 kilossa :ashamed: :ashamed: Kävin eilen salilla polkemassa kuntopyörällä 16 kilsaa, kylläpä teki hyvää -ja hiki valui :D

Jellonan porukalle piti jo eilen toivottaa paranemista ja jaksuja :hug:

Viikonloppusuunnitelmista: lauantaina menen siis miehen siskon polttareihin, lähden aamulla yhdeksän maissa ja tulen yöllä takaisin. Voi kun olis jotenkin lämmin ilma, ollaan meinaa aika paljon ulkona. Sunnuntaina on taloyhtiön pihatalkoot joten silloin rehkitään pihalla :D

Ai niin, voi samperin samperin samperi :kieh: Saaran piti mennä lauantaista sunnuntaihin mun äidille jotta miehellä olis vähän helpompaa kotona kun olen poissa. Pojathan menevät taas mun isälle perjantaista sunnuntaihin. Noh, mun äiti loukkasi eilen selkänsä ja on loppuviikon sairaslomalla joten Saara on sittenkin kotona. Kyllähän mies tyttöjen kanssa pärjää mutta ajattelin ihanana vaimona että helpompaa olla vain yhden lapsen kanssa :) Toisaalta hyvä, näkee mieskin minkälaista on ihan oikeesti olla koko päivä tyttöjen kanssa... ;)

Ja eiku aamupalan tekoon :wave:
Tansku & tytöt
 
olipas kiva yö, oon nukkunu ehkä 3h yhteesä, kylkeen koskee ja sit päätti jonki sortin lentsu iskee, kurkussa kaiveli ja kirvelti, siinä vaiheessa ku alko ryittää ni piti jo mönkii ettii yskänlääkettä, onneks tosin vast sen verran myöhään alko yskä et ukko oli jo kiikuttanu mulle särkylääkettä ja se oli ehtiny alkaa vaikutaa \|O en siis vaihteeks päässy sängystä ylös yöllä..

Ompelusta, mekkoa oon väkertäny hermo piukassa, enääikinä en tee tuomosta mekkoo, piste.
 

Yhteistyössä