Helou ystäväiset ja kiitos tervetulotoivotuksista, ette siis ihan olleet unohtaneet
Tansku; Ihanalta kuulosti teidän polttarit! Varmasti oli tosi hauskaa kaikilla
Sua ei voi kyllä kovin pahaksi juopoksi syyttää
Mistä tulikin mieleeni aivan ihana juoma, mitä tuolla matkalla maistelin (meillä siis tuo mun ystävä oli ainoa oikeutettu ajamaan sitä meidän autoa, vakuutukset oli otettu vain hänelle =) , voi harmi
)eli siis Malibu-100%karpalomehu. Tosi hyvää mun mielestä, mutta mun lempijuoma yleensä onkin Campari-tuoremehu, että tähän makuun se sopi oikein ihanasti =) Harmi, että kaikki laukut oli niiiin täynnä, etten yhtä 2litran Malibu-pulloa saanu mahtumaan mukaan, ku olis aika paljon halvempaa ollu siellä.
Peppi; voi teidän pikkupikkumies on jo vaikka kuinka vanha =) Miten teillä on arki pyörähtänyt käyntiin kaksilapsisena perheenä? Onko Jonttu ollu mustasukkainen? Harmi, kun teillä nyt sairastellaan :\| Toivottavasti menee pian ohi. Otto oli tuolla reissussa niin räkäinen, ei kylläkään kuumeinen, että syötin hänelle mukaan ottamani antibioottikuurin. Nyt on taas räkäinen, muttei lämpöä. Katotaan, jos käyn huomenna näyttämässä Oton korvia lääkärissä.
Nyt alkaa kämppä olla jotenkuten ojennuksessa, vaatteet paikoillaan ja loput tuliaiset kaapissa, kunnes nähdään noita loppuja kummilapsia. Lapsille ostin kyllä aikalailla vaatetta, kun oli hienoja ja halpoja. Kummitytölle löytyi paljon ja olis voinu muuten ostaa viel enemmänkin, mutta kun oli aika rajallinen tuo matkalaukun paino, eli 23kg saa painaa ja mulla oli 4 laukkua; 23, 23, 22.8 ja 22.6kg painoi mun kassit
Lisäksi toin matkasängyn, missä Otto nukkui siellä. Oikeastaan se tuli mun ystävän äidin matkatavaroissa, kun mulla oli jo täydet 4 laukkua matkatavaroina
Itselle tuli toki myös vaatetta ostettua ja iskäkin sai osuutensa. Heilllä on Oton kanssa mm. nyt samanlaiset Mikki-pelipaidat
Mitäpäs muuta meidän matkasta... Me syötiin aika paljon ihan siinä kämpillä itsetekemäämme ruokaa, ihan Oton ja mun ystävän samanikäisen tytön takia. Kyllä tietenkin ulkonakin syötiin, niin että Oton uusi suosikkiruoka yrityksistä huolimatta on ranskalaiset
Otto on kyllä tosi kaikkiruokainen ja tuolla reissussa alkoi syömään vallan itse, niin että auttaa ei saa. Aika siististi syö, jos ei ala pelleilemään. Puhe oli vähän tauolla, matkan aikana ei tullu kuin muutama uusi sana, mutta nyt taas kotiin päästyä uusia sanoja koittaa sanoa koko ajan. Olisko johtunu sit siitä, kun kuuli kuitenkin paljon englantia. En tiedä. Disney World oli tosi hieno paikka, vaikka liput oli kyllä kalliit. 2pv:n liput mulle ja Lotalle 260$ eli noin 190 ekeä. Valtava paikka se on, me käytiin vain kahdessa puistossa ja oliko niitä yhteensä 6 vai 7. Edes yhtä puistoa ei pystyny kokonaan läpikäymään yhdessä päivässä, vaikka aamusta iltaan oltiinkin, 9-23 Magic Kingdomissa(Minni,Mikki,prinsessat,Nalle Puh jne.) ja 9-18 Animal Kingdomissa(Leijonakuningas,Pocahontas jne. sekä eri maanosien eläimiä). Miamissa käytiin Miami Beachilla ja Ocean Drivella sekä Bay Siden ostoskeskuksessa. Key Westin reissua pohdittiin, mut sit päivät meni niin äkkiä ja oli niin paljon tekemistä muutenkin, ettei sinne lähdetty. Jätettiin jotain seuraavaa kertaakin varten
Suosittelen kyllä ehdottomasti kaikille matkaa tuonne. Tää oli mun neljäs kerta, mutta kyllä kaikkein hienoin, varmaan lasten takia ja edellisestä kerrasta oli aikaa ja olen silloin ollut ylempänä eli Atlantassa ja sit ihan Kanadan rajan lähellä.
Koitan päästä kärryille teidän kuulumisista =)
muokkausta; ihana masu
Gerberalla! Wautsi, kuinka pitkällä sun raskaus jo onkaan! Loppuaika meneekin nopsaan, kun on kesä vastassa ja pieni vauhtiveikko siellä kotona
<br><br>