Joulutähdet 05 toukokuussa

Huomenet!

Huh huh, kyllä tämä mamma tietää tehneensä töitä ihan joka lihaksella - mulle oli tehty kahdelle päivälle kuntosaliohjelma kun 2 krt/vko meinaan käydä, ja molemmat ohjelmat piti tietenkin käydä läpi. Ihmettelin noita Pepin painoja myös, vau, mä teen suurimman osan 15-20kg painoilla ja sekin tuntu tosi raskaalta!!! Onkohan meillä Tansku samanlaiset laitteet?! Tai sit Pepillä nuoruus ja hormonit jyllää.. :ashamed: :LOL: Ei muuten kuulunutkaan se ohjelman suunnittelu salihintaan, kun 10 kerran kortti makso 40e, niin ohjelma makso 35!!!! \|O Ei vaan muistanu mainita siitä erikseen sillon kun mulle ajan varas siihen alkuhaastatteluun.. :kieh: Ja minä torvelo en ikinä tuommoisia kysy, kun työssä olen oppinut että AINA kerrotaan asiakkaalle lopullinen hinta, ettei tule ikäviä ylläreitä.

Mutta Peppi, kyllä se kahden lapsen hoito miehellekin helpottaa, jos kyse oli siitä. :hug: Mä kun kävin ekan kerran parturissa niin mies soitti mut kesken pois, kipitin sit tukka märkänä kotiin kun Vili oli huutanu pää punasena koko ajan. Ja Arttu ei ollut edes kotona.. :whistle:

Gerbsu: Muistahan kuitenkin myös levätä vaikka virtaa piisaakin! ..me oikein kanaemolaumana sulle jaksetaan tätä samaa, älä nyt närkästy.. ;)

Nyt ulkoilu kutsuu.. Ai muuten, Käpäri, itelleskö ompelet?! Siihen juttuunko?!?! :whistle: Paa vaikka yynä jos et muuten viiti kertoa.. muoks, just taisit sen kertoa. :D

Vielä laitan niitä vkonloppusuunnitelmia.. Miehellä on firman kesäjuhlat pe, ja se on varannu lauantain toipumiselle.. Meillä on siis varmaan auto käytössä pe-la poikien kanssa, ja ajattelin vähän kyläillä. Kaveri sai pojan muutama viikko sitten, eikä olla vielä käyty kattomassa, sen vois hoitaa huomenna, ja mummolassa tai serkuilla vois käydä la. Sunnuntaina saakin luvan olla perhepäivä.. :whistle: Mutta nyt siis ulos. :wave: <br><br>
 
Huomenta!

Enpä taas oikein nukkunut, mut käpynen se tiesi kertoa tuosta kuusta, se selittääkin kaiken! Rasmus söi yöllä vaan yhden kerran! Mutta ähisi kyllä jonkin verran.

Tänään ei oo paikat vielä kipeinä, mut huomenna on varmaan senkin edestä :ashamed:

Danjuska: Kiva, että työpäivä meni hyvin ja Tatullakin oli päivä mennyt kivasti ilman äitiä :) Viileetä puuroa täälläkin syödään :x Mies vaan ei tahdo ymmärtää, että ruoat pitää lämmittää sellasiksi vaan vähän lämpimiksi, sen mielestä viileät ruoat ja varsinkin puuro on tosi ällöttäviä...

jellona: On noi lakijutut taas :headwall: Paranemisia Aleksille! Meidän viikonloppuun ei paljoa kuulu... Mies menee tänään, pe ja la töihin, en tiiä, että mitä teen poikien kanssa.

Tansku: Kiva, että oot nukkunut hyvin :) Jaa, tuolla salilla on ihan peruslaitteet, sellaiset, mitä mä ainakin olen kaikkialla nähnyt, ei siis mitkään HUR-laitteet vai mitä ne nyt oli... Käsillä mulla oli vähän pienemmät painot, 20-25kg, jaloilla oli sitten enemmän ja vatsalla myös. Saa nähdä, että mitkä painot tänään siinä suunnitelmassa mulle laitetaan... Eilisen menin siltä, mikä hyvältä tuntuu, eiköhän aika samoja painoja laiteta, luulisin. Harmi, ettette saa Saaraa hoitoon, mut eiköhän se mies tosiaan pärjää tyttöjen kanssa :)

koivunkäpy: Koska pitäis kipujen alkaa hellittää?? Miten sä selviät lasten kanssa yksin päivät?

Hannamari: Joo, siitä oli kysymys :/ Kiva lähteä jatkossa pois kotoa... No joo, toivottavasti tosiaan helpottais ajan kanssa. Ja toivon tosiaan, että mies nyt ymmärtää, millaista on olla yksin noiden molempien kanssa...!

Joo, nyt pitää alkaa taas sinne Jorviin soittelemaan, kun eilinen ajanvaraus soittoaika oli jo mennyt!
 
Lillukka harmaana
... kirjoittaa kirjastosta että meillä on tietsikka rikki joten palaan joukkoonne kunhan saadaan kone kuntoon tai uusi kone.

Mukavia kevätpäiviä kaikille!

Lillukka
 
Jes, kunto-ohjelma käyty tekemässä! Ja tulipas taas hyvä olo ja lämmin ;) Tavoitteitani kerroin ja tietenkin sen, että synnytyksestä on 6vko, että pitää ihan rauhassa aloitella yms. Hyvän ohjelman sain ja mukava oli ohjaaja :flower: Haluaisin käydä salilla 3-4 kertaa viikossa, mutta luulen, että se on enempi sitä kahta-kolmea kertaa kuitenkin, toivottavasti ainakin se 3! Olis mahtavaa, jos pystyis silleen, että 2 kertaa viikossa siinä salilla ja 2 kertaa viikossa jumpissa/spinningissä! Mut ei välttämättä onnistu... Kauheesti noi lapset rajoittavat :whistle: :D

Miehellä oli mennyt hyvin täällä kotona, kai nyt, kun molemmat pojat nukkuivat koko ajan! Mies on opetellut mun avulla tuon liinan käytön, kun se helpottaa kovasti ja hienosti on oppinutkin :D Tosin, nyt on pitänyt tyyliin 4 kertaa Rasmusta siinä ja jo valittaa selkäkipua :eek: :whistle: Saapa nähdä senkin, että voi tuokin olla raskasta ;)

Joonatan nukkuu edelleen, Rasmus viihtyy ainakin vielä tällä hetkellä tuossa sitterissä, heräsi äsken.

Mennään poikien kanssa tänään äitillä käymään :)

Lillukka: Toivottavasti saatte pian koneen kuntoon!!

Mitäs muiden torstaihin? :wave:

Liitän tänne niin itsekin sit löydän... Ja voitte käydä muutkin muistelemassa ;)
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=325662
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=325662<br><br>
 
Voi perjantai, poika alko kukkimaan päivän mittaan reilusti, annoin reilu tunti sitten lääkkeet, ei vaikutusta elikkä meillä on ilmeisesti joku rokko, mutta mikä..

Peppi, mulla on asiaa, huuda ku oot joskus koneella
:wave:
 
helou!

Toinen työpäivä takana =)
Hyvin ja nopeean päivä meni.. tuntuu vaan että iltaisin ei juuri oleskelu aikaa jää..
Kun tulin kotiiin niin eteisestä lähti kuraset jalanjäljet.. seurasin niitä ja ne vei keittiiöön.. sen pidemmälle en niitä kerennyt seurata kun törmäsin likaseen ja nokiseen tiskipöytään.. no kävin nämä herrat etsimässä ja siellä olivat ulkona grillaamassa.. Pojan naama loisti kun söi nakkia.. ja selvis mistä moinen sotku oli peräisin; tatu oli ollut iskän kans aidan istutus puuhissa ja sitten oli tullut nälkä, no oli pitäny parila käydä pesemässä jotta voi grillata ja poika oli juossu mutasilla kengillä pitkin poikin taloa \|O Noh mut tatu oli tosi ilonen =)

Aamulla oli viitisen minuuttia äitiä hokenu mutta sitten oli unohtunut =) että jospa se tästä lähtis.
Jellona: toivottavasti saisitte yhteisen ja kahdenkeskisen viikonlopun mihhen kanssa!
Tanskuliini: Hyvää se varmaan miehelle tekee olla välillä yksin tyttöjen kans. Meillä on nyt se tilanne että alkaa varmaan mies ymmärtää mitä on kun pojan kans yrittää kotihommia tehä.. inä kun en suostu kaikkee tekemään kerta päivät töissä oon.. saa tehdä sekin osansa ;) vaikka ainahan tuo siivouksissa on auttanut... =)
Mukava kun sait viime yön nukkua =) Tatu heräili aika monta kertaa ja tuli sitten 6.30 viereen.. siinäpä makas sitten kasiin asti.

Hannamari: Onpas kurja homma kun ei loppusummaa heti sanonu.. tuommoset ottaa päähän!

Mut nyt tästä pikku hiljaa suihkuun ja nukkumaan.. öitä!

ainiin.. minkälaista "kukintaa" poitsulla on Koivunkäpy?? Siis ihan jotain näppyä?

joo mut nyt se on moro! :wave:
 
Huomenta!

\|O :eek: :( :ashamed:

Joonatanilla on yön aikana noussut kuume, heräsi sit 5.30 kiukkuisena ja väsyneenä, väsyneitä me ollaan kyllä kaikki... Miehellä olis tänään ja huomenna töitä, mutta jää kuitenkin ehkä kotiin :ashamed: Mä en tiiä, miten pärjäisin yksin täällä koko päivän noiden kahden kanssa, kun Jonttu on kipeenä :ashamed: On vähän reppana tuo poika, posket punasina ja silmät kirkkaina, tahtoo olla sylissä ja köllötellä :heart: Saa nähdä, että miten käy päiväunien, kun kuumeessa ei sais parvekkeelle laittaa, eikö se niin ole? :attn: Sisällä ei varmaan nuku läheskään yhtä hyvin, ei millään :/ Ja varmaan olis jo aika aikaisin valmis nukkumaan, kun heräsi aikaisin ja on jo nyt väsynyt... No, saa nähdä miten menee noi asiat. Laitoin supon, jospa se helpottais toisen oloa.

Mulla olis tänään jälkitarkastus klo 9.

Nyt vaan toivon, ettei Rasmukseen tarttuis tuo kuume! Tai meihin muihinkaan :ashamed:

Koivunkäpy: Miten Ville voi?

Danjuska: Jaksamisia :hug:

Lihakset ei oo niin kipeitä mitä kuvittelin, ainakaan vielä :whistle: Kyllä monessa paikassa tuntuu, että töitä olen tehnyt, mut pääsin ihan kepeästi kuitenkin sängystä ylös :D

Taidan mennä tohon sohvalle istuskelemaan, väsyttäis itseäkin aikas paljon, viime yönä nukuin nimittäin edelleen huonosti :(
 
Perjantaita :)

Meillä nukuttiin taas hyvin, kaksi kertaa Veera heräsi mutta muuten yö meni hyvin. On se kivaa nukkua :D

Jee, huomenna on ne polttarit! Meillä on ihan tajuttoman hyvä ja aktiivinen porukka suunnittelemassa niitä, kaaso ei ole joutunut yksin miettimään ja pähkäilemään. Kerron sitten sunnuntaina mitä kaikkea tehtiin :D Jänskää =)

Danjuskalle piti jo eilen sanoa että kiva kun eka (ja nyt tokakin) työpäivä sujui hyvin ja Tatullakin oli kaikki ok :)

Hannamari: joo, se johtuu ihan varmasti Pepin iästä että se vetelee tollasia jättipainoja... :whistle: ;) Kuinka usein sä suunnittelit käyväsi salilla? Mulla olis tavoitteena 2-3 kertaa viikossa, taidan ensi viikolla ottaa tytöt mukaan ja kokeilla sitä lapsiparkkia. Jos vaikka kerran viikossa menis arkipäivänä tyttöjen kanssa ja sitten kahtena iltana (ja ehkä kerran viikonloppunakin... =) ).

Peppi: no voi Jonttua, paranemista poitsulle :hug: Vinkki sisäpäikkäreille: tuuleta Jontun huone hyvin ennen päikkäreitä niin että se on mahdollisimman viileä -laita pojalle tosi vähän päälle, esim. vain vaippa. Meillä tytöt nukkuvat kuumeessa paljon paremmin mitä viileämpi huone on. Ulkona ei tosiaan saisi kuumeista lasta nukuttaa. Kun Veera oli vauva ja Saara sairasteli niin eipä taudit koskaan tarttuneet pikkusiskoon, toivottavasti ei kuume tartu Rasmukseen! Jaksuja teille kaikille :hug:

Tänään onkin kiireinen päivä: pitäisi käydä kaupassa, siivota, tehdä huomiseksi ruoka kotijoukoille, pakata laukkuun kaikki polttaritarvikkeet, kylvettää tytöt ja sitten ajattelin illalla käydä Itiksessä ostamassa itselleni sen uuden ulkoilupuvun jota en eilen löytänyt kun tytöt eivät jaksaneet istua vaunuissa...

En tiedä ehdinkö enää tänään koneelle joten palailen langoille todennäköisesti sunnuntaina ennen talkoisiin menoa.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
Tansku & tytöt
 
Tanskuliinille oikein mukavaa ja hauskaa polttariviikonloppua! Ehditköhän tätä vielä nähdä... Tuu tosiaan sit heti kun ehdit niin kertomaan mitä teitte ja millaista oli!

Jälkitarkastuksessa käyty, eipä sielä kummempia...
 
Heippa ystävät! :wave:

Peppi: Joonatanille pikaista paranemista! Toivottavasti tosiaan te muut pysyisitte terveenä! :hug:

Tanskuliini: Mukavia polttareita! :D

Tänne ei kuulu mitään ihmeempää...odotuksesta on jäljellä enää tasan puolet, tänään siis rv 20+0! :heart: Viikonloppu sujuu meillä siten, että mies menee huomenna taas veljensä luokse ja me Joonaksen kanssa mennään mun tädin luokse vaatekutsuille :) Isovanhempiakin voisi käydä moikkaamassa. Sunnuntaina vietetään sitten perhepäivää, mahdollisesti mennään koko perhe ulos syömään, jos on vaan nätti ilma B)

Eipä tänne nyt muuta...mukavaa viikonloppua kaikille! :wave: <br><br>
 
Hellou kaverit!

Ihania nää vapaapäivät, varsinkin tänään kun me kaikki kolme nukuttiin 08 asti. ihan huippua. Meillä on muutaman vkon ajan pojat heränny 6-7 välillä, joten tuntu ihanalle, kun koko yö nukuttiin hyvin ja pitkään. Pojat ovat jo paranemaan päin. Viedään ne mummolaan päikkäreiden jälkeen, kuhan mies tulee töistä.Eilen käytettiin poikia lääkärissäkin..olipahan sekin reissu. nuori varmaankin vastavalmistunut mieslääkäri. olisin itekin tiennyt mitä noille tarttee korvalääkkeeksi yms...tarkisti aleksin korvia varmaan 5-6 kertaa, että miltä ne nyt oikein näyttävät yms. onneksi oli kärsivällisiä lapsia meillä tällä kertaa matkassa. sit määräsi aleksille ataraxia, mut en sitä vielä ainakaan antanut hälle, kun ei oikein mielestäni sitä tarvitse. on kuitenkin allergialääke, eikä aleksilla ole mitään allergiaa. molemmilla korvat siis punoittivat ja saatiin antibiootti kuurit viikoksi.

Tänään käytiin Aamulla Miikan 1v4kk neuvolassa. pituutta oli 79.6cm, painoa 12.260kg. rokotusta ei vielä otettu, kun on sen verran röhäinen. Kesäkuussa onkin sit 1,5v neuvolalääkäri.

Peppi, harmi kun Jonttu sairastu. eipä varmaan Rasmukseen tartu, ei yleensä noin pieniin vielä kaikki taudit tule, heillä on sen verran tuota vastustuskykyä vielä jäljellä. toivottavasti miehesi jäisi kotia. olisi teillä hiukan helpompaa. ja anna jontun nukkua juuri silloin kun haluaa ja sen aikaa kun on hyvä. luulen että varmaan nukahtaakin mihin vaan, vaikka on kipeä. juomisia vaan kovasti. JAKSUJA Kovasti! :hug:

tanskuliinille, oikein hauskoja polttareita. ja kyllä se miehes pärjää tyttöjen kanssa kotona. =)

Käpynen, jokos on selvinnyt mikä villellä on?

danjuska, mukava, kun töissä menee hyvin. Onkos sinun miehesi nyt niin kuin vakituiseen kotona, vai meneekö tatu hoitoon jossain vaiheessa? mennyt multa varmaan hiukan ohi, jos oot täällä joskus asiasta täällä maininnut.

tarttis lähtee laittelee pojille vaatteet kassiin valmiiksi. ja muutenkin pyykkejä lajittelee.

Oikein mukavaa viikonloppua Kaikille! :hug: =) B)
 
Jellona, eipä tuosta nyt ota kukaa selvää mikä sillä on..

Tänää taas sato lunta, ei onneks jääny maahan! pitää viel kaupassa käydä tänää, ei jaksas kiinnostaa, vaikka nukuinki viimeyönä liki 5h yhteesä..
 
moiksis!

Äkkiä nämä päivät menee =) huomenna vielä töitä ja sitten su on vapaata..

Tatulla vaan menee joka aamu paremmin kotiin jääminen.. ja päikkäreillekkin menee lapsenvahdin kans kiukuttelematta :D miks se pitää äirille kiukutella sitten..
Olipa pojan ilme näkemisen arvoinen kun aamulla toi lapsenlikka traktorikirjan :D ja siitä kun vielä ääntäkin lähtee =)

Jellona: Ei oo mies kotona. on kolmivuoro työssä ja sen takia ei Tatulle tule montaa tuntia aikaa olla hoidossa. Tai siis tässä tapauksessa ei lapsenvahdille tule paljon tunteja. Näin mennään ainakin touko-kesäkuu ja sitten heinäkuu on iehellä lomaa.. ja jos elokuussa vielä jatkan harjottelua niin sitten menee hoitoon. Tai jos sattuu niin kurjasti ettei lapsenvahti pääse siihen kouluun mihin nyt lukion jälkeen haki niin olisi halukas kuulemma Tatua hoitamaan =)

Tanskuliini: Hauskaa polttari päivää!! =)

Peppi: Ei paljoa varmaan helpota mut yritä olla stressaamatta Jontun päikkäreistä. Meillä kipeenä poika saattaa nukkua useita unia päivässä ja silti nukkuu yöt joten kuten. Ja tosiaan nukahtaa sohvalle syliin jne.. :hug: ja jaksuja paljon!

Joopa joo.. kait sitä pitäs vielä omat iltahommat mennä tekemään ja sitten nukkumaan..

Saivat herrat anteeks eilisen sotkemisen kun tänään oli maton kopistelua vaille talo siivottu kun tulin töistä :heart: :LOL: (siis harjottelusta)

mut palailenpa taas kunhan on aikaa.
 
Moi kaikki tähtiäidit ja terveisiä Amerikasta :wave:

En viel ehtiny paneutua teidän kuulumisiin, mut päätin nyt kuitenkin ilmoittautua, että kotimaisemiin on palattu. Tuo lämpötilan 30 asteen ero ei tunnu kivalta, mut muuten kotiin oli hienoa palata, vaikka reissu kaikinpuolin onnistunut ja ihana olikin =) Uitiin paljon altaassa ja meressä, käytiin Disney Worldissa ja pientä shoppailua harrastettiin myös ;) Otto oli erinomainen shoppauskaveri, hänestä saa joku nainen vielä erikoislaatuisen ja ihanan miehen ;) Jos pientä naposteltavaa ja juomista oli tarjolla, ni Otto jaksoi erittäin hyvin istua kärryissä. Lentomatkat meni hyvin, Otto piti pienet showt kanssamatkustajille ja leikki piiloa heidän kanssaan.

Nyt syömään hornetteja :p

Palaan myöhemmin asiaan, moi!
 
Pitipä tulla vielä täällä käymään, kun huomasin, että Siru oli reissusta palannut :hug: Tosi kiva kuulla taas teistä ja laita tosiaan tarkempia matkakertomuksia, kun ehdit ja jaksat :) Ootte ollu paljon mielessä!

Meillä on päivä mennyt... No, sairastaessa :/ Joonatan reppana on ihan hirveen kipeä, kuumetta 39.7 viimeksi kun mittasin. Ei oo jaksanut tehdä yhtään mitään, tosi vähän syönytkin. Ollaan menty kyllä ihan sen omilla ehdoilla, syöny sen, mitä on jaksanut ja nukkunut milloin on halunnut. Nukahti tuonne meidän sänkyyn, koko perhe siellä köllötettiin, nukahti nyt iltasella mun syliin tuohon sohvalle :heart: On kyllä onneks juonut hyvin, maitoa ja vettä. Aika itkuinen on ollut, tuntuu, että olis pääkin pikkuisella kipeä ollut :( Supotkaan ei oikein ole kuumetta laskenut :/ Ihan tulikuuma ollut koko päivän. Mutta silti, vaikka on ite niin kipeänä ollut niin on jaksanut pikkuveikkaa käydä halimassa ja silittelemässä :heart: On niin hellyyttävä :heart: Nukahti heti, kun vein sänkyynsä tuossa puol ysin aikaan.

Niiskuneiti: Onnittelut raskauden puolivälin saavuttamisesta :flower: :heart: Pian se on sullakin vauva sylissä :heart:

Jellona: Ihanaa viikonloppua teille!

Danjuska: Kiva, kun Tatullakin menee päivät hyvin ja käy päiväunillekin nätisti :)

Toivottavasti sais ens yönä edes vähän nukuttua...

Hyvät yöt :wave:
 
Peppi, mikä päivä se oli ku otitte Jontulle sen antibiootti piikin? Kannattaa lääkäriin soitella ku nui ärhäkkään kuumeen nostaa et kattosivat uudetaan, ja joo toki tiedän et voi olla ihan virustautia, mut ite oon toiminu näin..

Mä jo nukuin tunnin pätkän tuossa :eek: kävin pätkän tainnuttamassa ni havahduin äskö siihe et uko komus sänkyyn kans :whistle: vissii olin sit hiukka väsy, jos menis takas peiton alle ku on masu täynnä..

Siru, tervetuloa takas kotio!
 
Huomenta!

Koivunkäpy: En muistanutkaan kirjoittaa, että mies kävi Jontun kanssa eilen terveyskeskuksessa. Sanoin, että sanoo siitä antibioottipiikistä, joka annettiin siis maanantaina. Ei ollut lääkäri siitä mitään kait sanonut... Kaikki oli kuitenkin kunnossa, korvat ja keuhkot, oli ne katsonut samalla.

Yö meni ihan kivasti, Joonatan heräsi kerran ja aika usein kuulu, kun poika pyöri sängyssään, kokonaan heräskin sitten jo klo 5, tai 4.50 alkoi kuulua pyörimistä :/ Mies meni nostamaan sen sängystään ja tulivat tähän olkkariin, makoilivat tossa sohvalla, taisivat vähän nukahtaakin... Joonatan vaikuttaa paaaaaljon paremmalta jo! Ei tunnu läheskään yhtä lämpimältä ja jaksaa touhuta normaalisti, joskin on vähän itkuisempi.

Rasmus söi yöllä pari kertaa, ei ähissyt niin paljoa. Sain itekin jonkun verran jopa nukuttua :D

No mut, eipä tässä tämän kummempia tällä kertaa :) :wave:
 
Huomenia!
täällä noustiin normaalisti seiskalta, ollaan keretty leipoo kääretorttu pojan kanssa, nam.
Poitsullakuitenkin vuotaa edelleen räkä nenästä ja aamuisin vaivaa yskä.
Nyt koitetaan saada nukkumaan pienet unet enen ruokaa, on haukotellu jo tunnin ja on ihan väsy. jospa se tauti viikonlopun aikana helpottais.
kuumetta ei onneksi ole.
mitään suuria suunnitelmia ei tälle viikonlopulle ole. Huomenna oon auttamassa mll:n järjestämässä teatteri esityksessä. ihan vain kahvinkeittoa ja muuta sellaista.

PEPPI hyvä että JOnttu jaksaa paremmin ja hyvä että itsekin sait nukuttua.

SIRU tervetuloa kotiin!

DANJUSKA kiva kuulla että Tatu viihtyy hoitajan kanssa

mitäs muuta piti sanoo...ei vissiin mitään tärkeetä kun ei muista

mut nyt tekee jotain hyödyllistä

moikkis :wave:
 
onpas täällä hiljaista!
Taitaa olla mulla sellainen päivä että mitään ei saa aikaiseksi :ashamed:
noh syötiin me miehen kanssa herkullinen lounas ja juotiin kääretorttu kahvit päälle :p
sit ukkokulta sanoi etä mamma menee nukkuu ja kiltisti totelin ja otin tunnin päikyt teki kyllä hyvää.

Poitsu ei rauhoittunu niille ekoille unille, höpötti vain sängyssä: isoauto, minne meni, minne iso auto :LOL: ja taputti itselleen.

nyt on välipalat syöty ja aika mennä ulos

:wave:
 
Terveisiä räkälästä!! :kieh:

..ei siis miehen kesäjuhlien takia, se tuli kotiin kympiltä jo.. oli hirmu uholla aikonu baariin, mutta sano että 5 tuntia saunomista ja syömistä ja "seurustelua" puolivieraiden insinöörien kanssa vei kaikki biletyshalut.. :LOL:

Viliparka on kipeä taas. Jos tämäkin menee korviin (niinkun luulen, ihan samat oireet on kun aikasemminkin), varaan ajan oikealle korvalääkärille, kun saatiin se lähetekin putkitusarviota varten, kai sen tähänkin sit voi käyttää kun sillä saa käydä 2 kertaa. Yskä on ihan kamala, kuulostaa siltä että se saa aikaan peruuttamatonta vikaa äänihuuliin, kun repii niin. Mua sattuu kurkkuun pelkkä kuunteleminen.. :/ Oi mutta nyt käy levottomaksi tämä pieni. Ihan vaan valitusta tuli, katotaan jos ehtis käymään myöhemminkin tänään...
 
Paranemisia Atelle ja Vilille!

Huh, mikä päivä... Joonatan oli aamulla ihan kunnossa, lähdettiin sit ajamaan Porvooseen mun tädin miesystävän luo, ajattelin, että Joonatan nukkuu matkat, nukkuikin sinne mentäessä 40min, muttei se mihinkään riitä! Oli sit väsynyt, eikä reppana oo tänään eikä eilen syönyt oikein mitään :/ Jakso kuitenkin ihan hyvin siellä olla, kun oli uusi paikka ja paljon touhuttavaa ja tutkittavaa :) Rasmus huusi sinne mentäessä ison osan matkasta, ihan kurkkusuorana :eek:

Lähdettiin ajelemaan kotiin, Joonatan oli ihan rättiväsynyt, muttei kuitenkaan nukahtanut, itki ja kiukkusi vaan :/ Ja Rasmus huusi kurkkusuorana koko matkan \|O Sekin varmaan vaikutti siihen, siks varmaan Jonttu ei siis nukahtanutkaan...

Joonatan on mennyt tän päivän niillä 40min unilla, nekin nukkui silleen tosi kevyesti, säpsähteli koko ajan.. Ja aamulla tosiaan heräs sillon viideltä :/ On ihme kyllä jaksanut touhuta täällä kotona, siks ei ookaan vielä tarvinnut laittaa nukkumaan, ihan kohta saa kyllä mennä.

Jotain mun piti vielä sanoa, mitähän lie...

Onko muuten jollain teistä kokemusta kierukasta? Kummasta, kupari vai hormooni?

Mut nyt iltahommiin :wave: Hyvät yöt!
 
Huomenta!

Kiirettä on taas muka pidellyt ja kirjoittelemiset tänne jääneet.Jos nyt muutaman rivin kirjoittelisin kun lapset touhuaa tossa vieressä kerrankin nätisti.Meillä Vera on alkanut ihan tarkoituksella kiusaamaan siskoaan.Ottaa toisen kädestä ja juoksee kiljuen karkuun sitten sanoo että" mun kädestä otti" vaikka itse on ottanut.On varmaan kuullut kun sisko aina huutaa että Vera otti mun kädestä,niin luulee varmaan että niin pitää sanoa vaikka ottais toiselta.

Nyt olen alkanut epäilemään että jos Veralla on siitepölyallergia. Nenä on valunut jo yli viikon ja aina sateisina päivinä on vähemmän räkää.Ulkona valuu melkein koko ulkoilun ajan ihan kirkasta räkää.Täytyykin kysyä kun meillä on korvakontrolli.

Siru tervetuloa kotimaan kamaralle.

Peppi mulla on ollut tavallinen kierukka ja tulin sen kanssa raskaaksi (meni kesken)En kyllä tykännyt siitä kun vuodot olivat aika runsaat.Hormoonikierukassa vuodot voivat jopa loppua kokonaan tai tulee vaan vähän tiputtelua.Sitä minä suosittelen. Olipas teillä eilen hurjan kuuloinen automatka tänne meidän kaupunkiin.Muistot tulee mieleen meidän automatkoista jotka olivat melko samanlaisia.Vera ei tykännyt yhtään olla autossa.Koko ajan sai viihdyttää tosin noin pientähän ei vielä oikeen voi viihdyttää.Kyllä se pikkuhiljaa alkaa helpottaa.Meillä alkoi siinä 3kk-4kk iässä noi iltakanniskelut ym. helpottamaan ja 6kk ikäisenä muistan kun Vera alkoi viihtymään rattaissa, niin mehän käveltiin päivät pitkät ulkona.

No nyt Vera huutelee tuolla että "kakka tuli" joten heippa :wave:
 
Heippa!

Jospa minäkin jotakiin kirjoittaisin.

Mies on kotosalla, niin jää koneilu aina vähemmälle. Aleksi oli eilen kaverinsa synttäreillä ja jäi sinne myöskin yöksi. Oli erilainen ilta, kun oli vaan Julle täällä meidän kanssa hassuttelemassa =)
On kyllä niin isoveikkaansa tullut höpönassu, että ei voi kun nauraa :D Koko eilisen illan siis veti meille omaa showtansa ja naurulla ei ollut rajaa :D Meni mm. olkkarin pöydälle kontalleen ja katsoi minua vekkuli virne naamallaan ja sanoi, että "mitäs sinä" :D Ihan niinkö isommatkin :D Nukkumaan kun vietiin, niin ihmeteltiin sitten mahdotonta puheripulia ja mentiin takaisin ovelle katsomaan mitä se siellä puuhailee... oli kirjansa jemmannut aikasemmin sänkynsä alle ja sitä siellä sitten luki :D *lukutoukka on*.
Oli sitten kiivennyt meidän sänkyyn nukkumaan (tätä tapahtuu erittäin harvoin) ison muumipapan kanssa :heart:

Tänään on tiedossa ainakin ulkoilua, mahtava sää on! Ja kauppojen tekoa :D Pitkän etsiskelyn jälkeen meille tarjottiin just sellaista kantokassia, mitä ollaan vailla. Kunhan mies kotiutuu (salilta) ja näkee kuvat, niin uskon, että kaupat tehdään. Säästetään kuitenkin kivasti, vaiks postikulut päälle tuleekin.

Mutta nyt on Jullen ruoka-aika. Täytynee siis mennä!

Paranemisia kipeille ja jaksuja sitä tarvitseville!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri, joka koittaa tunkea jalkansa äidin kyljestä ulos rv 30+6 :heart: <br><br>
 
Sunnuntaita B)

Voi kun meillä oli IHANA päivä eilen! Polttarit sujuivat niin hyvin, siis ihan täydellisesti suunnitelmien mukaan -ja sääkin suosi aivan mielettömän hyvin :D Nyt tulee päivän tarina, skipatkaa jos ette jaksa lukea... :)

Sulhaselle oli toimitettu etukäteen paketti jonka hänen piti antaa morsmaikulle lauantaiaamuna klo 8.30. Noh, sulhanen taisi hieman stressata itsekin päivää, oli meinaa herättänyt tulevan vaimonsa jo 20 vaille 5 kun katsoi väärin kelloa :whistle: Paketissa oli lista tavaroista jotka piti ottaa mukaan (ihan oikeesti tarvittavat tavarat ja lisäksi oli pari ylimääräistä, esim. passi, pyykkipoikia, kuva itsestä jne) ja työmiehen haalarit. Morsiamen piti olla klo 10 lähtövalmiina haalarit päällä. Polttariporukka tapasi vuokramökillä puoli 10, jokainen jätti sinne yökamppeet yms. Neljä lähti samantien hakemaan sankaria ja vei tämän yhden kauppakeskuksen eteen hiomaan pallia -oltiin siis hommattu kunnostettava palli joka olisi sitten lahja sulhaselle. Morsiamen selkään kiinnitettiin pahvikyltti jossa luki "pallin hiontaa" :D Me muut oltiin se aika koristelemassa mökkiä ja saunaa. Klo 11 tapasimme sitten koko porukka toisemme uimahallilla jossa meille pidettiin afrikkalaisen tanssin tunti -oli muuten ihan mielettömän kivaa ja hikistä puuhaa! Tanssin jälkeen kävimme suihkussa ja menimme maauimalan nurtsille picnicille, oli mansikoita ja kuoharia, salaattia ja kolmioleipiä. Ulkona oli tosi lämmintä, löydettiin aurinkoinen ja tuuleton paikka. Lounaan lomassa pidimme pientä visailua morsmaikulle: oltiin kukin etukäteen mietitty kolme yhteistä asiaa hänen kanssaan, kirjoitettu ne lapuille ja hänen piti arvata kenestä meistä oli kyse. Mukaan oli pyydetty viisi asiaa sulhaseltakin :) Lounaan jälkeen veimme sankarin pelaamaan golfia (tuleva aviomies on intohimoinen golfaaja eikä tuleva aviovaimo oikein ymmärrä miehensä harrastusta..). Ajattelimme että näin ehkä pari löytäisi yhteisen harrastuksen :) Golfin jälkeen veimme morsiamen kauppakeskukseen keräämään elämänohjeita tulevaan avioliittoon, hän siis pyysi ihmisiä kirjoittamaan vihkoon. Siihen saa häävieraat kirjoittaa omat ohjeensa sitten häissä.

Neljän maissa lähdimme mökille, joimme kahvit keittiössä ja kahvittelun aikana HotLipsin edustaja laittoi esittelytarvikkeita tuvan puolelle. Sidoimme morsiamen silmät huivilla ja hän luuli että kyseessä on Tupperware-esittely kun esittelijä alkoi puhumaan kipoista ja kulhoista :D Annoimme yhden esineen sankarille käteen tunnusteltavaksi ja samalla hän tajusi ettei kyse olekaan Tuppereista... Esittely kesti runsaan tunnin ja sitten me tilailtiin mitä haluttiin -mäkin tilasin pari jutskaa ;) Tuppereiden jälkeen saunottiin, tehtiin perinteinen morsiussauna (mikä oli siis mun vastuulla). Morsian juoksi kiltisti nakuna saunan ympäri niin monta kertaa kun on entisiä heilojakin ollut -ja kylläpä juoksikin monta kierrosta :eek: :D Saunottelun jälkeen jatkettiin visailua ja sitten syötiin itsemme ähkyiksi :eek: :ashamed: Mä lähdin yhden morsiamen kaverin kyydissä kotiin ennen puoltayötä, pari muutakin lähti yöksi kotiin, loput jäivät mökille yöksi. Nyt aamupäivällä morsian oli vielä maalannut pallin ja kaaso otti pallin kotiinsa ja kirjoittaa siihen vielä "X:n palli" (X= sulhasen nimi). Morsian antaa sen sitten hääjuhlassa miehelleen :D Oli todella onnistunut päivä, sankari tykkäsi tosi paljon, samoin me muut.

Mies oli pärjännyt tosi hyvin tyttöjen kanssa. Saara tosin oli ikävöinyt mua, tyttö oli hokenut pitkin päivää "Äiti tuje kotiin" :'( :heart: No, hyvin oli kuitenkin mennyt, se on pääasia! Pojat olivat vaarin kanssa eilen Linnanmäellä 7 tuntia, tulevat kohtapuolin kotiin. Tänään on pihatalkoot, oltiin aamulla 3 tuntia rehkimässä. Mies on vieläkin hommissa, mä vahdin koneen äärestä tyttöjen päikkäreitä :whistle: Lähdetään varmaan unien jälkeen uudestaan ulos -tai sitten menen salille, saas nähdä.

No niin, siinäpä sitä omaa napaa niin paljon että ihan hävettää :ashamed: :whistle:

Siru: tervetuloa koto-Suomeen :hug: Tosi kiva että reissu meni hyvin :)

Jontulle, Vilille ja Atelle paranemista ja äideille jaksuja :hug: :hug: :hug:

Gerbera: voi kun suloinen Julle :heart:

Tarttis varmaan mennä itsekin pitkälleen, väsyttää kun en nukkunut kovin montaa tuntia viime yönä. Ai niin, heh, mulla oli 3 siideriä mukana eilen -ja toin kaksi niistä kotiin :D Olen aika paha juoppo :LOL:

Oikein mukavaa sunnuntain jatkoa!
Tansku & tytöt<br><br>
 
Peppi kyseli kierukka kokemuksia. Mulla oli esikoisen jälkeen kuparikierukka, oli ihan hyvä ja toimi mulla. Kierukan poistosta meni 2 vuotta ennen kuin Catriina tärppäsi, että minä en varmaan ole niitä hedelmällisimpiä naisia. :D NytCatriinan jälkeen mulla oli vuoden ehkäsyruiske käytössä ja nyt on ollut 2 kk hormoonikierukka. Kierukka on aiheuttanut epäsäännöllistä tiputtelua n. 2-3 pvä /vko, eli aika usein, mutta vain sen verran että pikkuhousun suojalla pärjää. Sanovat että ajan myötä tiputtelu vähenee ( 6kk päästä useimmilla ei enää tiputtele) ja siihen luotan. kuukautiskipuja on aina silloin tällöin, mutta minä koen että ne on välttämätön paha naisena olemisessa. Minä luotan kierukkaan.
 

Yhteistyössä