Moikka kaikki ja ihana-Peppi, kun huhuilit
Uudet sivut vaikuttaa olevan aika ihmeelliset... kaikkeen ehkä tottuu.
Peppi; hurjast onnee pääsykokeisiin pääsystä :flower: :hug: ehkäpä sitä vois kokeilla sit vaihtaa myöhemmin, jos vielä kätilön hommat kiinnostais? En tiedä silti, miten menee nykyaikaisessa koulutuksessa, että onnistuuko edes vaihtaminen miten? Onnenpotku sinne pääsykokeisiin =)
Lillukka Onnin tempaus kuulosti ihanan eemelimäiseltä
Mä unohdin maajussin morsiamen, oltiin ulkona pitkään ja sit saunottiin ja sit se oli jo ihan loppumetreillä
viime vuonna koukutuin siihen ihan täysin, on nuo maajussit :heart: lähellä =)
Tansku; voi vitsit, harmi, jos menee tollaseksi määräilyksi... ja eka viel annettiin ymmärtää, että saa itse vaikuttaa
Kyllä varmaan sopeudut silti paikkaan kuin paikkaan työskentelemään :hug:
Lumikarpalolle onnea miljoona kiloa, tuuhan heti kertomaan, että kumpi vauva siellä on?
Kattinkalle tervetuloa Suomeen!
Koivunkävylle paranemista hurjasti!
Miehellä oli pitkä vapaa (5 vapaapvää), mistä mä olin vknlp:n töissä, ja sit on kaikenlaista puuhailtu tässä kotona. Aita rupeaa olemaan valmis ja se on kyllä mahtava juttu, kun Oton kanssa saa olla tosi kärppänä tossa pihalla, kun autofanina olis koko ajan menossa tien viereen katsomaan autoja. Nauraa vaan, kun huomaa, että juoksen perään ja juoksee kovaa karkuun. Miten pienillä jaloilla pääseekin sellaista vauhtia?? Pihahommia olen hiukan yrittäny tehdä, onneksi on "valmis" piha, kun olen ihan kädetön noiden kasvien kanssa
Nyt jotain pitäis amppeleihin vielä terassille laittaa. Mies innostui nyt suunnittelemaan terassille jatko-osaa, kun saadaan tuo aita tuohon eteen. Mun mielestä tuokin terassi on tarpeeksi iso. Katsotaan nyt, kuin kauan suunnittelusta menee toteutukseen
Meillä oli ti-iltana eskarin kevätjuhla ja ihanaa oli. Esitykset oli hienoja, tietysti äidin mielestä
Otto istui kärryissä ja söi rusinoita ja viihtyi hyvin. Tänään oli eskarin pihalla aamulla kouluun siunaaminen :heart: :'( Suloisia olivat. Ja lauloivat sen Kuudenikäinen (onkohan ton niminen??)-biisin. Ou nou ja äidit itki :heart: Ja mummu myös, meidän äiti halus tulla katsomaan, kun eka lapsenlapsi siunataan kouluun
Seuraavat on vuorossa sitten 2012
Otto ja se mun veljentyttö, joka siis 2pvää Ottoa nuorempi.
Mies lähti yök-vuoroon joten siitä syystä nyt löytyi aikaa tänne tulla
Lotta tuli patjalle meidän makkariin huomisen ekan lomapäivän kunniaksi =) Meillä ei muuten Otto ole toistaiseksi yöllä huutanut (kop-kop-koputtaa puuta), mut muutamana iltana on aika kovan huudon jälkeen nukahtanut. Huutaa äitiä ja että(vettä) ja haukku, kun on heittänyt toisen unikaverin lattialle... Tänään oli niin sippi, että nukahti nopeesti. En tiedä, josko pitäis päiväunia lyhentää?? Tänään nukkui tosi aikaseen päikkärit, kun menin työmaalle ylihoitajan ja osastonhoitajan kanssa palaveriin, niin nukahti autoon ja nukkui koko sen ajan melkein kun siellä olin, heräs siis jo 11 jälkeen päikkäreiltä ja melko hyvin jaksoi iltaan asti touhuta. Eilen nukkui vain pienen pätkän autossa kun mentiin mun vanhempien luona käymään, heräs niiden pihassa ja kun näki pappan, oli sitä mieltä, että traktorin kyytiiin on päästävä
Mut jospa poistun nyt lukemaan eilistä Kotivinkkiä sänkyyn, hyvät yöt!