Joulutähdet 05 toukokuussa

Sunnuntaita :D

Kattinkalle myöhästyneet synttärionnittelut :flower: :heart: :hug:

Olipas eilen kiireinen päivä, en ehtinyt lainkaan koneelle -melkein tuli vieroitusoireita :whistle: Jes, nyt on tosi kivan väriset hiukset, oli tosi onnistunut kampaajareissu! Kerrankin kampaaja kuunteli mitä mä haluan eikä tehnyt oman mielensä mukaan kuten yleensä... Värisävyksi laitettiin kulta ja siihen vaaleita raitoja, tykkään tosi paljon. Suunniteltiin myös mulle kampaus valmiiksi ensi lauantaille, ei tarvitse sitten käyttää aikaa miettimiseen. Haluan niskaan sellaisen ison nutturan joka on tehty isoista "kiehkuroista". Kulmatkin laitettiin kuntoon pitkästä aikaa. Nyt olen ehkä jopa hieman enemmän ihmisen näköinen :D Iltapäivällä kävin lounaalla äiti-kamujen kanssa, meitä oli yhdeksän. Ruoka oli ihan tajuttoman hyvää, ravintolassa vierähtikin useampi tunti. Illalla mun äiti tuli harjoittelemaan meidän autolla ajoa lauantaita varten (äiti tulee omalla autollaan juhlapaikalle hakemaan tytöt ja pojat, tulevat meidän autolla meille kun siinä on istuimet valmiina ja me miehen kanssa tullaan yöllä sitten äidin autolla kotiin :) ). Mies sanoi että anoppi suoritti ajokokeen hyväksyttävästi :D ;)

Viime yö meni taas päin peetä :( Veera valvoskeli useamman tunnin ja itkeskeli. Nyt väsyttää aika paljon. Ajattelin mennä tyttöjen päikkäreiden aikana salille mutta musta tuntuu että sänky kutsuu... Päikkäreiden jälkeen lähdetäänkin käymään anopilla.

Jellona, Veera kävelee joskus varpailla mutta ei kovin usein.

Uneton: en ole vielä päättänyt työpaikan suhteen mitään -onhan tässä vielä 4 päivää aikaa :whistle:

Lumikarpalolle tsemppiä huomiselle, hui kun jänskää :D :hug:

Pepille jaksuja päivään :hug:

Nyt lähdetään ulos happihypylle, se on moro :wave:
Tansku & tytöt<br><br>
 
Moikka!!

Pieniä ja pikaisia kuulumisia meiltä myös =)

Meillä menee kivasti. Tytöistä on tullut mahtava parivaljakko ja vakka kiukkuja ja uhmittelua on paljon enemmän kun aiemmin niin silti jaksetaan mainiosti, myös minä. Iltaisin kyllä tuntuu että jalat on ihan poikki ja makaan vaan sohvalla mut on tää kyl sen arvostakii. Wilhelmiinan korvat on vihdoin kunnossa, kuulokontrolliin vielä kuitenkin mennään.

ollaan oltu serkun luona maalla viikonloppu, ihanan rauhallista.

ois tosi kiva joskus tavata täälläpäin olevia joulutähtiä, siis savossa.. Jos joku haluaa niin ainakin Katinkalla ja Pepillä ja JEllonalla on miun numero että saa antaa jos joku joulutähtien mammoista pyytää ja haluaa tavata! Mites Jellona, ootteko joskus tulossa tännepäin? Ilmoita sit heti =)

MEillä menee kesä aika pitkälti reissailessa, tai ainakin tää alkukesä. Heinäkuussa yritän olla kotona kun on oopperajuhlat.

Mites se suurtapaaminen? Onko päätetty vai laitettu jäihin?

Miula ei siis oo vieläkään nettiä. En oo saanu aikaseks hommattua paria osaa kannettavaan että sais sen langattoman liittymän ja sit se on vaan jääny... Hyvin oon pärjänny ilmankii!! Teitä kyllä on ikävä ja ois kiva kuulla kuulumisia..

En voi mitään kommentoida, en kerenny lukee mitään kun ajattelin kirjoittaa ite..

Mites muuten puhutaanko kaikkien kotona jo? Meillä ei tuu kun pari sanaa, vaikka omaa puhetta tulee koko ajan..

Kaikille paljon halauksia ja ihanaa kesän odotusta!!! Kuullaa ja kirjoitellaan!! olette mielessä vaikka en pääsekään lukemaan!!!

Suurien halauksien kera terveisin Jonna ja prinsessat
 
Myöhästyneet onnittelut täältäkin Katinkalle!! :flower: :hug:

Jonna: Olipa ihana kuulla teistäkin, olette usein mielessä :hug: Ihanan positiiviselta kuulostat :) Oletteko tänne etelään päin tulossa joskus? Voimia ja jaksamisia kovasti vielä :hug: Täällä ei kyllä puhuta, muutama sana vaan tulee..

Tansku: Jaksamisia vaan sinnekin tähän päivään :)

Mä oon siivoillut koko päivän. Mietin, että huomaakohan toi mies ollenkaan, että teen täällä aika paljon hommia, kun tuntuu, että ei huomaa... :/ <br><br>
 
aurinkoista päivää kaikille :D

Ihana ilma! Ollaan touhuttu koko päivä pihalla tähän asti.

Aamulla (voitteko kuvitella :D ) noustiin sängystä vasta klo 10!! :D

Illalla tuli mihen työkaveri vaimonsa kanssa (joka on muuten nykyään minun työkaveri) käymään ja tuli siinä sitten valvottua. tatu ol aamulla herännyt jamies ihmetelly kun normaalisti kyllä huutelee sängystään että hakekaa mut nyt oli jääny touhuilemaan itekseen. oli välillä käyny makkarin ovella kahtoo ja menny takas omaan sänkyyn ja sitten taas leikkimään. Vasta kun minä heräsin ja sanoin että tuuhhan viereen köllimään niin nauraen ovelta kuikki ja tuli hassuttelemaan :heart: =) Että kerrankin oli koko sakki oikein kunnolla levännyt ja hyväntuulinen.. ja sitä on pitkin päivää jatkunukkin =)

Käytiin uittamassa Roopea ja Tatu käveli hurjan pitkän matkan. Nyt on päikkäreillä.

Mut josko se höpötys riittäis.. :whistle:

Lumikarpalolle ihan ensteks hirveesti voimia ja halauksia huomiselle. hyvin se menee =)

Jellona: Meillä Tatu ei kävele varpaillaan mut osaa kyllä nousta varpailleen ja kurotella jos jotain tahtoo mikä on liian korkealla =) Ovet saa kaikki auki.. Ja nyt on ruennu harrastamaan kiipeilyä keittiön penkeille ja pöydälle. Tähän asti antanu olla suht rauhassa.
Jaksuja noitten yövuorojen kans :hug: . Meillä se oon minä joka ei noista miehen yövuoroista tykkää ja tulee marmatettua.. :ashamed: ois niin kiva jos jäis viekkuun nukkumaan.. tänään taas alkaa yövuoro viikko sillä.

Peppi: Jaksuja kovasti!! :hug: Mites päivä muuten menny?

Tansku: Kivalta kuulosti eilinen päivä sulla =)

Jonna: Mukava kuulumisia lukea =) :hug:
Meidän sakki reissaa aika paljon siellä savossa kun molemmat mummolat siellä.

Mut nyt touhuamaan jotakin kun poika vielä unten mailla.
 
Aurinkoista sunnuntaita! :D

Lumikarpalolle on täällä kovasti onnentoivotuksia ja rohkaisu haleja. :heart:

Mun äidin miesystävän tytär sai toisen tytön perjantaina. Mutta koska me ei olla kovinkaan läheisiä, niin en usko että kovin heti näen tätä uutta tulokasta.


Sitten seuraa miehen koulútusohjelman osa 123: Kuinka opetetaan mies osallistumaan kotitöihin.
Jokainenhan tietää että useinkaan ei asiasta huomauttaminen tai pyytäminen auta. Niin silloin nainen jättää kotityöt tekemättä. :kieh:

Mä tein suurimman osan kotitöistä nyt kun meillä oli se remppa. Pidin paikat suht järjestyksessä, keittiön siistinä ja ruoka oli valmiina kun herra tuli töistä kotiin. Kertaakaan mies ei kiittänyt tai vapaaehtoisesti tarttunut kotitöihin.
Viime torstaina multa palo pinna ja jätin laittamatta astitat koneeseen. Perjantaina mies rupeaa tuskaamaan kun tiskipöytä on täynnä likaisia astioita ja valittaa: "nuo astiat ahdistaa". Minä siihen että: " voisithan sä laittaa ne vaikka koneseen..." :LOL: Sitten selitin miehelle miksi ne siinä seisoo. Nyt on mieskin taas osallistunut kotitöihin :)
Katotaan kuinka kauan tätä kestää :whistle:
 
Mie vielä pikaseen ennen kun lähetään kotia. Pepille: tulen parin viikon päästä sinne etelään, tytöt menee iskälle. ilmoittelen kun tulen.

Danjuska: jos haluat tavta ku tänne päin tulette niin pyydä joltain miun numero!

Moi moi!!! Palailen taas!!
 


Sunnuntai paivitys Stavangerista.

Lumikarpalolle: Onnea ja voimia. Aatella, etta jo 3. joulutahti saa pikkusisaruksen. :)

Jellona: Oispa kiva naha livena. Varpailla kavellaan taallakin, tosin viimeaikoina vahemman.

Peppi ja Tansku. Teilla on parempi muisti kun mun lahi perheella. Kiitosta vaan.

Smirgen miehelle: Lisaa tiski-intoa.

Ja kaikille muille palstailijoille: Olette kaikki tarkeita ja ihanaa kun palsta pysyy pystyssa.

H-M ja pojat: :hug:

Taalla ei mitaan kummempia. Meilla on molemmilla vapaa viikonloppu ja Sindrekaan ei ole taalla kun on aitinsa suvun kanssa lomalla etelassa. Perjantaina olin kaverin luona juomassa viinia ja syømassa hyvin. Meni myøhaan ja eilinen aamupaiva menikin sangyssa paansarkya parannellessa, mutta oli ehdottomasti sen arvoista. Tanaan oli miehen vuoro nukkua pitkaan ja mina juuri herasin paivaunilta Oton vieresta. Laitoin Otolle eilen uuden Ruusumuumi pussilakanan sankyyn. Oli poika niin mielissaan, etta piti kayda monta kertaa ihailemassa uutta kuosia ennen nukkumaan meno aikaa. Otto on muutenkin aina tarkkana esittelemassa jos on paalla uusi paita. Taitaa olla turhamainen miehen alku.

Pitaa tasta poistua hyvasta seurastanne. Aateltiin pyørailla kaupunkiin ja kayda syømassa kreikkalaisen seisovassa pøydassa. Oliivit, tsatsiki ja dolmarekset on muuten Otonkin herkkua.

Rauhallista sunnuntain jatkoa kaikille siskoilleni ja taaperotahdille.

:heart: :lla Kattinka
 
Täällä ollaan, meillä on ollu zoneilu vkl, jokainen on vuorollaan juossu lasten perässä..

Lumikarpalolle lykkyä huomiseen, hyvin se menee!'

Meillä ukko on yllättäny, molempina aamuina oon saanu pötkistellä ku se on omiaan heränny aikasemmin, ja vapaaehtosesti tehny kotitöitä, mm. laittanu tiskikonetta ja pyykkejä :eek:

Jonnastaki kiva kuulla pitkästä aikaa!

Katinkalle täältäkio myöhästyneet onnittelut!

Meillä on anna taas kipeenä, ts. on kuumetta, ei muuta \|O Anoppi ja apiukko tuli vaihteeks ilmottamatta, viihtyvät ehkä vartin kun meillä oli peli kesken.. :whistle:

Kaikki ootte mielessä! Tääläkin ihana keli, vaankun ei voi olla ulkona Annan takia.. _Huomisesta tosrtaihinpa ne onki luvannu ukkosta kokorahan edestä.. :/
 
Iltoja!

Ja nyt ihan kotonta käsin. :D ihanaa olla vapaalla. sauna lämpiää ja pojat nukkumassa jo. Mahtavan lämmin kevät ilma ulkon. B) =) mitä muuta voisikaan toivoa.

Mukava päivä takana..aamusta nukuin 4h ja tulin kotiin porukoilta. Mikkiksen päikkäreiden aikaan torkuin aleksin seurana kun katto videoilta Barbaban. Iltapäivällä puistoiltiin ja käytiin abc syömässä sekä kaupassa. Niin oli muutes ihan oikeesti tarkoitus tänään käydä kunnolla kaupassa siis rismassa, mut jostain kumman syystä ne eivät olleet tänään auki. olisko toi helluntai sotkenut.
Aivan loistava keli todella ollut tänään.

Mikkis vaan on nuhassa ja hiukka yskän poikasta, mut on kyllä ulkoillut ihan samaan tahtiin meidän kanssa.

Jonnasta kiva kuulla. ollaan kyllä tulossa teille päin tässä jonain vkona. mut ilmoittelen. Jaksuja. :hug:

käpysen Annalle paranemis :hug:

Kattinkalle Oikein hyvää myöhästynyttä syntymäpäivää!! :flower: :hug:

taidanpa tästä siirtyä miehen viekkuun.. :heart: palailen huomenissa. :wave:
 
Iltoja täältäkin!

Veli kävi tosiaan serkun kanssa, Joonatan oli ihan innoissaan, esiintyi kovasti ja oli mielissään, kun hänelle naurettiin :D

Vierailun jälkeen menin salille, oli 4. kerta tällä viikolla :)

Joonatan koittaa saada unta, menee varmaan yli ysiin, lähemmäs puolta kymppiä, ennen kuin nukahtaa, jos silloinkaan... Toivottavasti.

Mies lähti Rasmuksen ja Viivin kanssa lenkille.

Ihan hyvin oon kyllä jaksanut tän päivän, vaikka huonoja öitä onkin takana parit.

En oo muuten 5 viikkoon syönyt karkkia, enkä pitsaa yms. Joskus oon jotain pullaa tms. ottanut, jos ollaan kylässä oltu. Ja ristiäisissä söin kyllä hyvin :D

Danjuska: Kiitos :hug: Wau, kymppiin asti ootte saanut sängyssä olla, ihanaa :D

Smirgelaine: Mua vähän nauratti toi, että tiskit alkaa miestä ahdistaa, muttei tee mitään, ennen kuin sanoo :LOL: :whistle:

Jonna: Laita ihmeessä viestiä, kun olet täällä päin!

Kattinka: Kiva, kun jaksoit ja ehdit kuulumisia laitella. Söpö Otto :heart:

Koivunkäpy: Mites teillä jaksellaan, onko Anna siis kipeänä?

Jellona: Onks abc:ssä hyvät ruoat? En oo koskaan tainnut siellä mitään syödä, vois kyllä kokeilla :)

Jospa ens yönä sais nukuttua vähän enemmän... :ashamed: Hyvät yöt!
 
Pepille, piti tulla vastaamaan abc-juttuun.. siellä on ihan kohtuu hyvät ruoat. Mies söi sellaisen häränpihvin aurajuustokastikkeella. minä söin pizzaslice- aterian, Miikka maisteli nakkeja ja ranskalaisia ja Aleksi lasten juustohampurilaisen. Lähdettiin tuonne syömään ihan sillein lapset mukana asenteella ja päästiin käymään siellä kaupassa samalla. Mut tuollein vaihtelun kannalta ihan mukava paikka/ruoka.
tulipas taas pitkä selostus yhdestä syömis käynnistä.

Oikein hyvää yötä kaikille! :hug:
 
voi argh kun kirjottelin ja sitten yhteys katkes :headwall:
sinne meni koko teksti..

Oltiin iltapäiväkin ulkona ja käytiin kylässä/kivien haku reissulla kavereitten luona.. Sitten tuli illasta yks kaveri hakemaan valjaat koirallensa kun meillä on ihan tyhänpanttina..

Meillä on rikkakasvit vallanneet tuon yhen "kukkapenkin tapasen".. pitäs varmaan myrkyttää mut kun en tiiä millä.. kuolee pian kaikki kasvit ja koko mehtä lämpäre kun minä pääsen myrkky purkkiin käsiks..

Smirgelaine: Toivottavasti mies muistaa opetuksen ja aktiivisuus kotitöihin säilyis =)

Koivunkäpy: Annalle paranemista!

Peppi: Toivottavasti menis yö edes hitusen paremmin teillä mitä edelliset.
Hattua nostan kun noin ahkerasti jaksat salilla käydä =) Miten sulla riittää virtaa? Itellä tuntuu että hyvä kun kotihommat jaksaa/kehtaa tehdä kun illasta kotiin tulee... :ashamed: Kunnon lenkillekkään en oo aikoihin päässy.. Nykyään kun meillä ne lenkit on semmosta käppäilyä kun pikku ukko halua kävellä. ja siinä sitten samalla joka keppi ja kivi tutkitaan :whistle: Mut kai tässä pitäs ryhdistäytyä... ehkäpä huomenna.. tai sitten ens viikolla :kieh: :whistle:

Huomenna töihin meno ja sitten oliski kolmen päivän vapaa pe-su :D Kovasti jo viikonloppua odotan. mukava nähdä sukua pitkästä aikaa kun on ne serkun ylioppilas juhlat =)

mut nyt vielä hiukan netissä pyörimistä ja sitten nukkumaan.. mieskin jo töihin lähti :( Onneks on silläki lyhyt viikko.

öitä kaikille!
 
Heissan pitkästä aikaa :wave:

En oikein töiltäni tunnu kerkevän lukeen juttujanne saati kirjoittaan. Miks mä aina aluksi kirjotan näin :ashamed: Viimeisimmästä on taas aikaa.

Ihanaa kun niin moni on raskaana ja palleroisista osa jo nähnyt päivävalon. Hurjasti onnea kaikille :flower:

Minäkin paljastan nyt meidän suunnitelmamme. Syyskuun alusta lopetetaan ehkäsy :heart: Yritetään nyt saada pihavalmiiksi ja talo maalattua. Toivottavasti saisin edes vähän unohdettua alati kasvavaa vauvakuumetta. Miehen sisko kun vielä ilmoitti raskaudestaan. Syntyy joulukuussa :xmas: Apua kun sen maha alkaa kasvaan :headwall: :D

Juuso nukkuu myös jo jatkettavassa sängyssä. Aika hyvin jo iltasin jää sinne. Viikonloppuisin päikkärit on aika taistelua vielä :( Tutit ajattelin saada pois kesällä. Ehkä ne jää lentokoneeseen tai jonnekin kun palaamme mummola reissulta ;) Ajattelin että silloin vielä yli viikko lomaa niin jaksaisi paremmin yöt. Sitä pohtinut et eihän vaan aiheuta mitään traumoja mummo reissusta? Et muistelis sitä lopulta pahalla?

Nukkumatti kutsuu jo..öitä kaikille
 
Huomenta!

Eipä tuo yö vieläkään hyvin menny, no, tällä kertaa Rasmus ei syönyt paria tuntia kerrallaan... Mut heräs jo vähän 00 jälkeen \|O Toi nyt näköjään aikaistuu ja aikaistuu vaan, eikös sen pitäis myöhentyä :kieh: Ärsyttävää :ashamed:

Lähdetään kohta Rasmuksen kanssa vyöhyketarapiaan, miehen sisko tulee Jontun kanssa, mies ite on koulussa, sillä on joku koe...

Jellona: Täytyypä joku kerta käydä tuolla abc:ssä syömässä =)

Danjuska: Kyllä se taitaa olla se halu saada ittensä vihdoin kuntoon :D Ja on se oikeesti ihanaa olla se 1-2h poissa kotoa, kukaan ei roiku lahkeessa ja vaadi jotain :LOL: Sitä kuuluista omaa aikaa :D Ja siitä tulee oikeesti hirveen hyvä olo, kuntoilusta, liikkumisesta! Oon paljon paremmalla tuulella ja pirteämpi! Vaikka joskus ajattelin, että se väsyttäis ja oon sit yliväsynyt, mutta päin vastoin. Vaikuttaa kyllä silleen, että nukahdan illalla tosi nopeasti ja nukkuisin kyllä sikeästi, jos mun annettais :whistle:

Katbe: Kiva kuulla teidän kuulumisianne :) Onnea syksyiseen yritykseen :flower:

Nyt poistun :wave:
 
Maanantaita :)

Ohhoh, Veera nukkui taas ihan koko yön ilman inahdustakaan :D Yöllä oli kova ukonilma ja myrsky, sade ropisi niin kovaa ikkunalautoihin että mä ja Santeri herättiin -muut vaan nukkuivat :whistle:

Eilen oltiin miehen vanhemmilla iltapäivällä. Oli niin tajuttoman hyvä ilma ettei tosikaan, oltiin heidän pihalla monta tuntia. Syötiin ihanaa kakkua, jätskiä, pullaa ja kaikkea kiellettyä :ashamed: :p

Tänään Veeralla on aika hammashygienistille. Olis kiva mennä puistoonkin mutta äsken taas jyrähteli lupaavasti joten taitaa tulla sisäpäivä :( Illalla mun äiti tulee kaventamaan sitä mun juhlamekkoa (HUOM: kaventamaan, ei leventämään :D ) ja sitten lähden salille.

Peppi: oletpa ollut ahkera salillakävijä! Mä kävin viime viikolla kolme kertaa, tällä viikolla olis tarkoitus ehtiä neljä kertaa. On pitänyt monta kertaa kommentoida tohon miehen sohvalla lököilyyn... Meillä on ihan sama juttu ja vitsit et se on ärsyttävää! Mies rojahtaa vähän väliä sohvalle lehti tai mainokset kädessään ja lukee niitä ikuisuuden -se ei noteeraa mitään ympäriltään, ei vaikka toinen tytöistä tarttis pyllypesua ja mä olen sillä hetkellä esim. laittamassa ruokaa. Eikä se osallistu mitenkään siivoukseen eikä ruuanlaittoon. Pelkään pahoin että sama jatkuu syksyllä vaikka mäkin olen töissä :( Jos näette Jonnan kanssa, tulisin mielelläni mukaan jos huolitte :)

Jonna: tosi kiva lukea teidän kuulumisia, tytöille terkkuja :hug: Olis tosi mukavaa nähdä :)

Annalle paranemista :hug:

Katbe: kiva kuulla teistäkin :hug: Onnea vauvantekopuuhiin -nythän teillä on hyvää aikaa harjoitella ennen syksyä :whistle: :D

Jospa menis juomaan vielä toisen kupillisen kahvia, se on moro :wave:
Tansku & tytöt
 
Moi \|O !

Mikähän Samilla on? viime yönä poju rupesi itkemään/ kirkumaan ja vääntelehtimään yhden aikaan yöllä. Rauhoittui aika hyvin, mutta nyyhki lohduttomasti kohtauksen jälkeen ja tämä kaikki unissaan.

Sai sitten uuden samanlaisenkohtauksen kolmen jälkeen mutta nyt se kasti kauemmin ja pissit tuli läpi vaipasta. Reppana oli ihan poikki ja väsynyt :'( . Ja niin on äitikin nyt.

Peppi muista syödä hyvin ja juoda usein. Sikäli kun muistan niin Samillakin mitä enemmän elopainoa tuli sitä useammin poju tykkäsi syödä ja sitä paremmin mun piti syödä. Mutta kaikki vauvelit ei toki ole tällaisia.

No pitäneen ruveta luotsaamaan noita muksuja ulos (vaikka ne ei kyllä näytä siltä että lähtisivät) kun ois pikku pakko käydä Lippulaivassa ostoksilla.
 
Huomenta!
KATINKALLE myöhästyneet onnittelut :hug:

KÄPYSEN Annalle paranemisia :hug:

PEPPI oot kyllä hyvä hermoinen ja kova kuntoinen nainen :heart: siinä mulla tavoiteltavaa.

Nyt on omat hormoonit niin pinnassa että huh huh, kelan kanssa saan tapella äitiysrahasta yms muuta pientä murhetta/päänvaivaa ja tietysti ne nyt kasvaa sit omassa päässä liian isoksi, kovasti saa tehdä töitä että ei järkeä menetä.

meen nyt laittelee valokuvia kun pihallekkaan ei pääse. taidan ottaa kupin teetä ja suklaakeksin jospa niillä hiukan rauhottuis

palailen myöhemmin

anteeks vähäinen kommentointi

tigru rv35
 
Heippa!

Me päästiin jopa ulkoilee aamusta, puistossa käytiin. nyt täällä jo satelee pikkuisen. Mikkis on jo päikkäreillä, meidän nuhanenä. toivottavasti uni maistuis edes sen 2h. =) Aleksi tuolla värittelee ja piirtelee ihmisten päitä.
kaksi koneellista pyykkiä pestynä ja mansikka-raparperikiisseli juuri valmistui. ihana kun on näitä vapaita ja saa jotain aikaiseksikin. vessat olis kiva jos jossain välissä jaksais pestä ja imuroida vois aina, joku kantaa hiekkaa sisään.. :whistle:

katbesta, oli mukava kuulla. onnea syyskuiseen yritykseen. =)

meinasin lähteä h&m:n netti ostoksille..Miikka tarttis joitain ulkoiluhousuja ja aleksi ehkä pitkähihaisia paitoja ja minä jotain kivaa. =)

palailenpa taas.. :wave:
 
Nyt olikin sit vika vyöhyketerapia käynti meillä :) Kehui kovasti, että on poika muuttunut, ihan ulkonäkökin, kun masuvaivat on helpottaneet =)

Tansku: Ne miehet \|O :kieh:

Smirgelaine: Höh, eihän Sami oo kipeäksi tulossa?

Tigru: Heh... Jaksamisia :hug:

On tosi hiostava ilma ulkona, huh!

Niin, sitä piti vielä.. Miehen sisko oli tosiaan täällä Joonatanin kanssa. Ensimmäistä kertaa Joonatan jäi tolleen yksin vähän vieraamman kanssa :ashamed: Itku alkoi heti, kun tajusi, että mä olen lähdössä, oli kuulemma itkenyt tosi kauan ja sit 40min oli ollut tädin sylissä, kierrellyt joka ikkunasta katsomaan, että joko me tultais... Äitin poika... :heart: <br><br>
 
Heippa!

Kerkeän minäkin koneella piipahtamaan, ennenkö pitää taas rientää.
Olenkin touhottanut nyt niin kovasti, että alaselkä on kivasti juntturassa ja kävely melkoista köpöttämistä. Tuntuu myöskin, että vauva valahtaa värkistä ulos, painaa sen verran tuonne alas...

Eilen pesin Aleksin huoneen ikkunan ja siinä olikin homma, kun ensin piti tieltä siirtää parvisänky, tietsikkapöytä ja iso lipasto... Juu ja kun ketään muuta ei saatu kaveriksi niitä siirtämään, niin minä autoin miestä. Tosin avustin vaan vähän, mies teki suurimman työn, mut siitähän tuo selkä varmaan eniten itseensä kuitenkin otti. Innostuin sitten samalla siivoamaan Aleksin huoneen kunnolla ja nyt on oikein hyvä mieli =) On jo se huone vähempänä. Viikonloppuna on sitten siivousvuorossa meidän makkari ja olkkari. Eilen käytiin ulkona syömässäkin, käytiin tällä kertaa Rossossa. Ruoka oli hyvvee :p

Tänään aamusta kaupassa käytiin ja mies lähti sit ajelemaan kohti Jyväskylää. Minä innostuin tekemään pullan ja sit siivosin vessan ja kylppärin. Nyt en enää tämän enempää tänään rieku! Ruoaksi ajattelin purkkihernekeittoa, niin en tarvia hellan äärellä sen kummemmin hikoilla.

Illalla pitäisi kirjastossa käväistä, jos sää vaan sallii.

Vauvalla on nyt ostettu kaikki tykötarpeet, joten nyt vaan odotellaan pienokaisen syntymää :heart:

Lumikarpalolla on varmaan jo nyytti sylissä :heart:

Nyt Julbe heräsi, täytyy mennä!

T. Gerbera ja PikkuWerneri rv 34+0 :heart: <br><br>
 
Sateinen tervehdys täältä Lounais-Suomesta! :wave: Äsken satoi oikein urakalla, nyt taisi ainakin hetkeksi tauota...

Ihana oli lukea Jonnan ja Katben kuulumisia!

Katbe: Kovasti onnea syksyllä alkavaan yritykseen! ;)

Koivunkäpy: Annalle pikaista paranemista! :hug:

Smirgelaine: Voi, toivottavasti ei olisi Sami tulossa kipeäksi! :hug:

Tigru: Kovasti jaksamista loppuraskauteen! :hug:

Peppi ja Tanskuliini: Ei voi kuin vain ihailla teidän kuntoiluinnostustanne! :) Munkin olisi kyllä aloitettava sitten syksyllä synntyksen jälkeen :whistle:

Peppi: Hienoa, että Rasmuksen masuvaivat ovat helpottaneet! Toivottavasti nyt sitten alkaisi yöunetkin pitenemään! :hug: Voi Jonttua, ettei oikein olisi halunnut äitistä erossa olla :heart:

Nyt ei millään muistu mieleen muuta kommentoitavaa, joten taidan uppoutua kirjanlukuun. Joonaksen herättyä onkin sitten kauppaan lähdettävä. Mukavaa päivää ja uutta viikkoa kaikille! :wave:

Kattinkalle vielä myöhästyneet synttärionnittelut! :flower:

Gerbera: Toivottavasti alaselkäkipu pian hellittäisi! :hug: Olet sinä kyllä ihailtavan ahkera...kunpa et vain liikaa!

Lumikarpalolle onnittelut uudesta/tulevasta vauvasta, vaikka et varmaan ainakaan muutamaan päivään tänne pääse lueskelemaan! :D :flower: <br><br>
 
Heips
meidän reissu E-Suomeen meni ihan "ok". Onnin eka serkkupoika, ikää viikko, oli ihana lutunen
:heart: . tulomatka oli aikamoista taistelua Onnin kanssa. Oli ihan hirmusen kiukku, kuin ampiainen. Heräsi aamulla aikaisin 5.30 ja sit kun lopulta nukahti niin unet oli sellaista et pärähteli vähän väliä itkemään ja sit ei ne kestänyt kun 1,5h. Koko alku- ja loppumatka siis ennen ja jälkeen unien oli viihdyttämistä, poika temppusi ja mikään ei ollut hyvin. Oli hermo aika piukalla tällä naisella. Jellona siksi laitoin sen viestin, et Onni nukahti ja ei sitä aleta herätellä, kun tuollaista oli tuo matka. Tarkoitus oli kyllä ensi alkuun pysähtyä Mikkelissä mut sit kun matkanteko alkoi jo heti kiukulla, aattelin kattoo et miten tää menee. Jos oltais pysähdytty, sieltä autosta ois noussut sit tukkapystyssä hermot riekaleina olevia tyyppejä :/ :kieh:!

Kaveri tulee kylää just lapsensa kaa =) !

Smirgelaine meillä on ollut samanlaista huutoa kanssa, viime yönä viimeks ja sitä ennen oli viime viikolla ja sitä ennenkin. Gerbera eikös Jullella ollut painajaisia kans, onko niitä ollut enää?

Nyt poju heräs eli mentävä on,

Lillukka
 

Lillukka, juu, Jullella on ollut niitä painajaisia. Pitikin vastailla silloin Smirgelainelle, että Samin huutelut kuulostaa samalle kuin meillä. Onneksi noita painajaisia ei joka yö ole!
Kurjaa, kun teillä on Lillukka ollut noin kamala kotiintulo matka!

Meillä jäikin kirjastoreissu väliin, kun alkoi vettä satamaan. Meidän futari on lähdössä turnaukseen ja äipällä käy vähän sääli, kun joutuvat (lue:saavat) pelata sateessa mooooonta tuntia.

Aleksi lähtee nyt sunnuntaina parin päivän pituiselle jalisleirille Mikkeliin (edustusjoukkueen pelaajille tarkoitettu) ja kylläpäs isi ja äiti on sydän surusta sykkyrällä! Eka kerta kun leirille lähtee... Voipi olla, että tavarat sun muut on hukassa, jahka poika leiriltä kotiutuu :D

Kävin muuten lauantaina alakerran varastosta etsimässä Aleksin vanhoja leluja ja voi että täällä kotona oli sitten iloinen, riehakas pikkupoika, kun huomasi, että miten paljon äiti uusia aarteita kotiin toi :D Kuului vaan, että "onpa hieno", "ou jee" jne :D Löysin mooooonta traktoria ja paljon pikkuautoja lisää.
Pitää muuten mainita, että toin huvikseni Jullen viime kesäiset sortsit ja kaksi leikkipukua mukanani (kokoa 74 cm) ja ne sopii Jullelle vielä oikein hyvin... eli meillä on aika kirppupoika täällä :heart: Saas nähdä joudutaanko kasvukontrolliin, kun tuntuu, ettei Julle ole vinunut ei vanunut 1v-neuvolan jälkeen... painokin on aikalailla samoissa.

Mutta nyt sohvalle elpymään.

 
Nyt se sade saavutti meidätkin :wave: Koko päivä ollaan oltu ulkona, sain kasvimaata laitettua (vähänkö oon myöhäisessä...) ja nyt siellä on jopa porkkanaa ja kahta sorttia hernettä. Kukkapenkkiä kuopsutin kanssa ja istutin kehäkukkaa ja jotain muuta mummon varastoista. Danjuska, rikkaruohot saa aikia kätevästi pois semmosella pikkuisella haralla, samalla tulee kuohkeutettua multaa. Meilläkin ois pitäny myrkyttää kasvimaat ym. että ois saanu kerralla rikkaruohot pois, mutta yritän jaksaa vain kitkemällä.

Mies väsäsi mulle eilen pyykinkuivaustelinettä, narut enää puuttuu. Ihanaa saada lisätilaa tuonne ulos, sisällä kun on toisinaan tilanpuute. Eikä kaikki pyykit sovi edes kuivamaan aina, jos on jäänyt muutama päivä välistä pyykkäämättä.

Timpallakin on enää tämä viikko koulua, sitten kesälomalle. Mies jahkailee vieläkin työasioitaan, vaihtaako vai eikö vaihtaa. Mulle oikeestaan ihan sama, kunhan ois ite tyytyväinen. Nytkin on ajamassa turvetta tuon naapurin isännän kanssa, joka on töitä tarjonnu. Jospa ne nyt jonkun päätöksen sais tehtyä.

Pepin innoittamana poistun stepperille :wave:
 
taas yksi päivä takana ja kohta voi painaa pään tyynyyn =)


Smirgelaine: Meillä on kans pojalla ollu viime aikoina semmosia itkukohtauksia yöllä.. viimeks viime yönä \|O hräs kahden maita ja itki ihan hysteerisesti.. halus syliin ja rutisti oikein kovaa ja itki.. asettu suht nopeesti mut aina sillon tällön tommosta esiintyy...

Tansku: Hyvä kun teillä ollaan (ainakin suurinosa porukasta) nukuttu hyvin!

Mites Koivunkävyn Anna voi?

Tigrulle paljon jaksuja!!

MammaRiia: Juu pitänee yrittää vaan kitkee.. oon vaan niin tajuttoman saamaton noissa puutarha hommissa että ei mitään järkee :whistle:

Sen verran saatiin tänään aikaseks minun töitten jälkeen että käytiin kaupoilla ja löydettiin miehelle vaatteet sinne serkun juhliin... Suunnilleen telkesin sen sovituskoppiin ja vein vaatetta sovitettavaks :LOL:
Se kun ei oo mitään "kierrellään ja ostetaan/sovitellaan vaatteita" tyyppiä :LOL:

Sitten ensin kävi mies rullaluistelemassa ja sen jälkeen minä koiran kans lenkillä.

Mut nyt vielä miehen seuraan ennen kun töihin lähtee..
 

Yhteistyössä