Moikka näin myöhäisesti! Ei tule uni, kun söin illalla ihan liikaa... pizzaa, savulohta, graavisiikaa, pullaa
Nyt sit kostautuu.
Ihana oli lukea "harvinaisempien" tähtösten kuulumisia =)
Metku; meillä kans pihassa ongelma-alue, mutta päinvastoin; siihen porottaa aurinko aamusta iltaan, joten kaikki kuivahtaa siinä äkkiä. Ja kun en tod. ole kans puutarha-ihmisiä... Tänään oli just mun äiti illalla istuttamassa jotain perennoja heidän pihalta meidän pihalle
Ja mun sisko on kans tässäkin tosi haka.
Kattinka; harmi, ettei onnistunut siirto :'( :hug: Jaksamista hoitojen kanssa! Kiva oli lukea kaiman arjesta
Otot on siitä samanlaisia, että molemmilla sujuu nukkuminen ja syöminen hyvin ja aikas naistenmiehiä taitavat kans olla
Mistä aasinsilta
Pepin nukkumaanmenokyselyyn; Otto on vähän enempi vaatinu palvelua sängyn viereen sen meidän reissun jälkeen. Äitiä huutelee ja "anna että(vettä)". Nyt kuitenkin nopeutumaan päin nuo iltatoimet, onneksi! En ole mitenkään pitkäpinnainen siinä(kään) asiassa
Vaikka eipä siinä sitten auta. Ja nukkumaan mennessä Otto ottaa peiton ja 2 unikaveria (nalle ja koira) kainaloon. Herätessään kerää samat jutut kainaloon ja huutaa sit vasta äitiä
Tänään aamulla just seurasin, kun herättiin ennen Ottoa Lotan lääkärin takia.
Otolla oli korvalääkärissä jälkitarkastus tänään. Ja meinas vanhempi herrasmies, että eipä Oton korviin ole kunnolla ehkä nähtykään, kun joutui ensin vaikkua aikalailla poistamaan. Mutta kuulemma tulehdus on kyllä jossakin vaiheessa ollut, kun oli jokin juoste siellä jälkitilana. Kuivuu kuulemma itsellään. Ja tämän korvalääkärin mukaan korvakierteeseen on kolme syytä; aikainen hoitoonmeno, vanhemmilla ollut paljon korvatulehduksia ja että kotona tupakoidaan sisällä. Tiedä häntä. Oton kaveria tuosta sedästä ei tullu, huusi kuin mikäkin ja jouduttiin hoitaja pyytämään pitämään kiinni päästä, kun mä pidin jaloista, millä sai koko ajan ponkaistua itseään eteenpäin hoitopöydällä. Sitkeä sissi :heart:
Lotan lääkärissä taasen paljastui, että poskionteloissa oli turvotusta, varjostumaa, mikä saattais selittää kevään mittaan jatkuneen päänsäryn. Ab-kuuri ja nenäsuihke. Toivottavasti helpottais päänsärkyihin. Kun olen niitä vähän epäillyt, kun ei kuitenkaan ole riehakkaitakaan leikkejä haitannu. Sopis silti tuohon, kun ei varmaan ehkä sit oliskaan ainakaan koko ajan kovaa särkyä.
Hannamarin aamu oli kyllä aikamoinen :hug: Toivottavasti hessun baari auttoi tilanteen nollaukseen
Me ollaan huomenna menossa eskarin jälkeen kaverin järjestämille vauvakutsuille. Kivaa. Pitäis itsekin vielä kesän mittaan järjestää vastaavat kutsut, vaikkei Otto nyt enää niin vauva olekaan. Paljon kuitenkin on kavereilla vauvoja/taaperoita, niin on hauska kokoontua yhteen. Katsotaan nyt, kesäkuun lopulla on Lotan 7v-synttäritkin järjestettävä, sukulaisille omat kutsut ja Lotan kavereille omansa. Viime vuonna jo karsin rankalla kädellä vieraslistaa, kun 5v-synttäreillä kävi yli 50 vierasta, niin alkoi tuntua pikkasen kohtuuttomalta =) Kaverisynttäreille varmaan naapurin tytöt ja muutama eskarikaveri ja sit mun kavereiden lapsia, keiden kanssa Lotta on eniten tekemisissä.
Peppi; harmi se puistotäti-juttu
Susta olis varmaan tullu ihan huipputäti
No, kyllä ne siel viel tajuu, mikä helmi on hakijoiden joukossa
Samoin kuin koulu-jutussakin.
Tansku; ootko jo viimeisen päätöksen tehny työpaikka-asiassa? Tottahan se on, et varmasti myöhemminkin onnistuu vaihto, jos sit innostuu vaihtamaan
Uneton; meillä on vasta ens ti kevätjuhla ja 31.5. viimeinen päivä eskaria, silloin aamulla 7.30(!!!) kouluun siunaaminen eskarin pihalla... mahdetaankohan ehtiä sinne
Asiasta kukkaruukkuun;
katsotteko Satuhäitä? Mä katson, kun muistan ja osun tv:n eteen. Tänään katsoin ja oli hauska jakso. Ei vaan sopinu morsiamen suuhun kiroilu kakkua leikatessa ja varsinkaan, ku vieres omat lapset (ja muidenkin). Oli kyl kaunis morsian. Ja sama häävalssi kun meillä
Akselin ja Elinan.
Mikä teillä naimisissa olevilla on ollut vai onko ollut mitään häävalssia/tanssia?
Nyt meen uudelleen kokeilemaan, josko nukahtais =)