Joulutähdet 05 toukokuussa

Tigrulle viel et meillähän on vaihtelevasti kestoiltu syntymästä asti, on ollu jos vaikka mimmosta viritelmää.. ;)

Mää yritän tehhä sitä neliöliinaa, huonolla menestyksellä kun ei ukosta taas ollu mitää hyötyy aamun aikana \|O Jos tekis jahka poju menee koht nukkumaan..

Gerbsun Aleksille pikaista paranemista, toivotaan tosiaan ettei oo umppari! :hug:

Pirre, kirjottele vaan omaa napaakin jos aika sallii!

Ja pepille vihdoin muistan sanoa lykkyä kokeisiin!
 
Huh, molemmat pojat taitaa nukkua :ashamed:

Rasmuksella on näköjään tapana huutaa kurkkusuorana, kun sen vie nukkumaan.. On tosi väsynyt, mut huutaa vaan, jonkun ajan päästä sitten rauhoittuu ja nukahtaa.

Ollu jotenkin sellainen päivä, ettei mitään jaksais tehä, vaikuttaa varmaan toi ilmakin, vähän aikaa sitten satoi kaatamalla :/

Ihanaa päästä spinningiin taas tänään, se varmasti viimeistään piristää :)

Kiitos Jellona, Gerbera ja Koivunkäpy :hug:

Jellona: Onks sulla muuten minkäänlaista kesälomaa?

Gerbera: Aleksille paranemisia!

Pirre: Saa tosiaan kirjoitella omaakin napaa vaan :)

Eipä sit taas muuta :wave:
 
hei vaan pirre!

täällä kanssa toinen, joka kerkiää yleensä lukemaan, mutta kirjailut on jääneet nykyisin tosi vähäisiksi. Meidän kersat on muuten syntyneet samana päivänä, että onnea vaan sullekin, kohta eli huomenna tulee tasan 1,5 v täyteen. teretulemas joukkoon!!!
:D
 
hei vaan pirre!

täällä kanssa toinen, joka kerkiää yleensä lukemaan, mutta kirjailut on jääneet nykyisin tosi vähäisiksi. Meidän kersat on muuten syntyneet samana päivänä, että onnea vaan sullekin, kohta eli ylihuomenna tulee tasan 1,5 v täyteen. teretulemas joukkoon!!!
:D
 
Iltoja!

Huh, ollut kyllä tylsä päivä, no, spinningissä käynti piristi vähän. Mut en oo oikeen saanu muuta aikaiseksi, plääh.

Joonatanin laitoin jo sänkyyn, Rasmuksen laitan kohta liinaan. Mies lähtee just sählyreeneihin. Toivottavasti Jonttu ei tänään koettele mun hermoja heittelemällä tota tuttia jatkuvasti lattialle niinku viime ke :ashamed:

Parpapapa: Oisit nyt vähän kuulumisiakin kirjoitellut :)

Eipä mulla tämän ihmeellisempää ollut. Hyvät yöt :wave:

Piti mun Tanskun kuulumisia kysellä? :hug: <br><br>
 
moiks!

Ihanaa, huomenna on koko pv vapaata =) illaks menen vaan sitteb inventaarioon..

Meillä meni viime yö hyvin. Ei inahtanukkaan. Aamulla sitten virkkuna (siisTatu, ei äiti) ylös..

Gerbera: Kiva kun teillä meni yö ilman itkuja! Meillä taas poika vaatii päästä syliin kun herää silleen kauheesti itkien.
Hyvä että Aleksilla ei ollut oireena umpisuoli!

Peppi:Hienoa että pääsykokeisiin pääsit. Lykkyä =)

Tänään istuin 45min tk:lla pojan kans.. on ollu joku ihme näppy sormessa jo viikon verran ja eilen sormi alko turpoamaan... Aamulla oli ihan valtavan kokonen ja ihan tulipunainen..

Ensiks nuori lääkäri sano että märkärupee.. minä että kyllä kai minä nyt jukolauta märkäruven tunnistan.. hakí sitten vanhemman lääkärin joka totes että ei oo märkärupee.. määräs salvaa ja käski seurata ja tulla takas jos ei ala helpottamaan..
Että tulin töistä vasta vaille 7 kun meni aamulla niin pitkään siellä.. \|O

Äiti oli päivällä laittanu viestin että sisko tosi huonona ja laitettu ambulanssilla kyssiin.. kuume korkeella jne.. oli eristyksiin ihan ekaks isketty kun jotain myyräkuumeen tapasta epäilty.. Ei kuitenkaan oo sitä ollu ja kai ne on pumpannu sen lääkkeitä täyteen kun ovat antaneet taxilapun ja sanoneet että hurauta kotiin :kieh: Päivälläe i ollu pystyssä jaksanu olla.

Mitähän muuta... huomenna pitäs tehdä miljuuna asiaa kun vaan muistas.. ois varmaan viisain kirjottaa lista etttä saa yön ees jotenki nukuttua eikä mieti mitä piti muistaa tehä :LOL: mulla vähä moinen tapa...

mut nyt iltahommat hoitamaan loppuun mitä eivät vielä oo hoitaneet ja sitten pikku jätkä unten maille =)
 
Tiesittekö ystävät että selään saa naksahtamaan kun tekee paniikkijarrutuksen? Minen meinaa enää päästä liikkeelle kun jouduin liikenneympyrässä liinottelemaan, joku tampio ei osannu liikenne sääntöjä, se meinas viedä keulan autosta..

Ja päivän piristys, kävin kaupasta makkaraa, ainut etten löydä sitä makkarapakettia mistään :eek: :snotty:
 
Miksi kaikki on niin syvältä??? :headwall: :headwall: :headwall: Hermot menee oikeasti.Onneksi muillakin ongelmia..Meillä myös ja yllättäen nukkumisen kanssa.Jenny nukkuu ihan ok, mutta Lucas ei. En tajua mikä sille nyt yhtäkkiä on voinut tulla?Gerbera oli kirjoittanu tosta, että oli Julle silloin yksi yö valvonut useamman tunnin kerrallaan, meillä nyt kohta pari viikkoa ollut tommoista. Loppuu voimat itseltä.

Jenny koettaa ryömiä :heart: Ei onnistu vielä.

Minni
 
Minnille jaksamista! Onko hampaita tulossa tai oppinu just jotai uutta? Meillä moiset sotkee unet ihan totaalisesti \|O Jätkällä oli joku aikasit muutama vk et nukku iha sika huonosti, onneks A nukkuu kans viel päikkärit kunhan vaan sänkyyn saapi sen..
 
ihan oudolle tuntuu nämä uudet sivut :eek:

Mut nyt en kerkee enempää.. olis aikomus käydä vielä lenkillä ennen töihin menoa.

kaikille oikein hyvää viikoloppua!! :hug:

palailen linjoille su, kun huomenna heti aamusta nokka kohti savoa =)
 
ei voi olla totta millaisik ovat muuttaneet nää sivut. teksti on puolet pienempää ja ihan oikeesti pitääkö aina hakea nää omat ketjut ???? en ymmärrä miks??

täälläkin ollu rankka päivä...joka päikkaan kolottaa ei saa nukuttua ja sit vielä on paha olo. toivottavasti ei ole mitään vakavaa. vauva on kyllä liikkunu normaalisti, mut isommalla vuotaa räkä ja on väsyny, onneks mies on huomenna vapaalla....

mut koitetaan tottua näihin uusiin sivuihin :headwall: :headwall: :headwall:
 
Mua niin ärsyttää nää sivut ettei tee mieli edes kirjoittaa :whistle: :D Hymiötkin ihan väärillä paikoilla |O

Jaksamisia kovasti Minnille :hug:

Ja Tigru; kovasti jaksamisia sulle noille vikoille viikoille :hug: :hug:

Koivunkäpy: Toivottavasti paranisit pian!

Pitää olla kirjautunut, että tänne voi kirjoittaa, mut eikös suurinosa, ellei kaikki, meistä ole?

Siru, missä oot??

Mitäs Lillukalle? :hug:

Hyvät yöt :wave:
 
No ei ois jmunkaan mielestä tarttenut näitten sivujen taas uudistua ja tällaisiksi???

Koivunkävylle jaksamista ja parantumista pian!!

Peppi ONNEA kokeisiin!!!!! :flower:

Meillä kävi vieraita ja uusia tulossa eli miehen vanhemmat huomenna. Ovat yhde yön yli. Muuten kuuluu tavallista mut on kerrottava hauska juttu Onnista tältä aamulta. onni on pissannut muutaman kuukauden pottaan aikas hyvin mutta nyt on alkanut juosta monesti pottaa karkuun, teki niin aamulla ja aattelin sit et juoskoon ilman vaippoja jonkin aikaa. Kun seuraavan kerran menin eteiseen päin, näin Onnin siellä seisomassa jalat harallaan, polvet hieman koukussa ja pissasi omaan kesäkenkäänsä! Oikein siis tähtäsi, oli asettanut kengän silleen hyvin kohdilleen. Poika rupes räkättämään nauramaan kun tulin paikalle ja naurukshan se meni mullakin! Onnin kolmas nimi on Eemeli ja sellainen hän kyllä monesti on!

Kattoin just maajussille morsiamen esittäytymisjakson, mies nukuttaa Onnia tais nukahtaa itekin...

Hyvät yöt kaikille, rauhaisia öitä myöskin, monessa paikkaa on yöhuudettu, niin meilläkin suunnilleen joka toinen tai joka kolmas yö. Mut hampaitakin on puhjennut 3 reilun viikon sisään et ei kai tuo ihme. Yksi kulmis vielä puuttuu...

 
No johan uudistu...Eikøs Peppi nahny unta vastoittain et uudistu?

Nopeesti vaan omaa napaa kun en oo tainnu kereta kertomaan, etta meilla on tiedossa lyhyt suomen reissu ens viikon alussa. Lauantaina ajetaan Hortteniin (lahella Osloa) haihin. Se on puolessa valissa taalta tukholmaan, joten aateltiin ottaa hieman lomaa ja parayttaa Tukholmaan, jatkaa laivalla Turkuu . Otinkin jo Turkulais kinkkuihin yhteytta ja ainakin Niiskuneiti olis tulossa meijan kans aamukahville, ennen kuin jatketaan Manseen mummon luo. Kaisalta en saanu vastausta. Huhuu kaisa sulle on sahkøpostia.

Nyt patkii taa teksti tosi pahasti. Laitan eteen pain ennen kuin kaikki katoaa.

Hyvaa yøta. Mina jatkan pakkaamista.

 
Moikka kaikki ja ihana-Peppi, kun huhuilit :D

Uudet sivut vaikuttaa olevan aika ihmeelliset... kaikkeen ehkä tottuu.

Peppi; hurjast onnee pääsykokeisiin pääsystä :flower: :hug: ehkäpä sitä vois kokeilla sit vaihtaa myöhemmin, jos vielä kätilön hommat kiinnostais? En tiedä silti, miten menee nykyaikaisessa koulutuksessa, että onnistuuko edes vaihtaminen miten? Onnenpotku sinne pääsykokeisiin =)

Lillukka Onnin tempaus kuulosti ihanan eemelimäiseltä :) Mä unohdin maajussin morsiamen, oltiin ulkona pitkään ja sit saunottiin ja sit se oli jo ihan loppumetreillä :( viime vuonna koukutuin siihen ihan täysin, on nuo maajussit :heart: lähellä =)

Tansku; voi vitsit, harmi, jos menee tollaseksi määräilyksi... ja eka viel annettiin ymmärtää, että saa itse vaikuttaa :( Kyllä varmaan sopeudut silti paikkaan kuin paikkaan työskentelemään :hug:

Lumikarpalolle onnea miljoona kiloa, tuuhan heti kertomaan, että kumpi vauva siellä on?

Kattinkalle tervetuloa Suomeen!

Koivunkävylle paranemista hurjasti!

Miehellä oli pitkä vapaa (5 vapaapvää), mistä mä olin vknlp:n töissä, ja sit on kaikenlaista puuhailtu tässä kotona. Aita rupeaa olemaan valmis ja se on kyllä mahtava juttu, kun Oton kanssa saa olla tosi kärppänä tossa pihalla, kun autofanina olis koko ajan menossa tien viereen katsomaan autoja. Nauraa vaan, kun huomaa, että juoksen perään ja juoksee kovaa karkuun. Miten pienillä jaloilla pääseekin sellaista vauhtia?? Pihahommia olen hiukan yrittäny tehdä, onneksi on "valmis" piha, kun olen ihan kädetön noiden kasvien kanssa :D Nyt jotain pitäis amppeleihin vielä terassille laittaa. Mies innostui nyt suunnittelemaan terassille jatko-osaa, kun saadaan tuo aita tuohon eteen. Mun mielestä tuokin terassi on tarpeeksi iso. Katsotaan nyt, kuin kauan suunnittelusta menee toteutukseen ;)

Meillä oli ti-iltana eskarin kevätjuhla ja ihanaa oli. Esitykset oli hienoja, tietysti äidin mielestä :D Otto istui kärryissä ja söi rusinoita ja viihtyi hyvin. Tänään oli eskarin pihalla aamulla kouluun siunaaminen :heart: :'( Suloisia olivat. Ja lauloivat sen Kuudenikäinen (onkohan ton niminen??)-biisin. Ou nou ja äidit itki :heart: Ja mummu myös, meidän äiti halus tulla katsomaan, kun eka lapsenlapsi siunataan kouluun :) Seuraavat on vuorossa sitten 2012 ;) Otto ja se mun veljentyttö, joka siis 2pvää Ottoa nuorempi.

Mies lähti yök-vuoroon joten siitä syystä nyt löytyi aikaa tänne tulla ;) Lotta tuli patjalle meidän makkariin huomisen ekan lomapäivän kunniaksi =) Meillä ei muuten Otto ole toistaiseksi yöllä huutanut (kop-kop-koputtaa puuta), mut muutamana iltana on aika kovan huudon jälkeen nukahtanut. Huutaa äitiä ja että(vettä) ja haukku, kun on heittänyt toisen unikaverin lattialle... Tänään oli niin sippi, että nukahti nopeesti. En tiedä, josko pitäis päiväunia lyhentää?? Tänään nukkui tosi aikaseen päikkärit, kun menin työmaalle ylihoitajan ja osastonhoitajan kanssa palaveriin, niin nukahti autoon ja nukkui koko sen ajan melkein kun siellä olin, heräs siis jo 11 jälkeen päikkäreiltä ja melko hyvin jaksoi iltaan asti touhuta. Eilen nukkui vain pienen pätkän autossa kun mentiin mun vanhempien luona käymään, heräs niiden pihassa ja kun näki pappan, oli sitä mieltä, että traktorin kyytiiin on päästävä :D

Mut jospa poistun nyt lukemaan eilistä Kotivinkkiä sänkyyn, hyvät yöt!
 
Huomenta!

Yö meni ihan kivasti, Joonatan huusi pari kertaa, en tiedä, että oliko tutti kateissa vai näkikö pahaa unta, mutta rauhoittui onneksi pian. Rasmuskin nukkui kivasti, söi vaan pari kertaa, eikä niin kamalan pitkiä aikoja :)

Lillukka: Ihana Onni, ei voi olla totta :LOL: :LOL: Kiitos :hug:

Kattinka: Tosiaan, näin sillon pari yötä sitten unta uudistuksesta :eek: Eipä muistunut mieleen ku vasta nyt, kun sanoit. Aika hassua... Enkä mä edes tiennyt, että nyt olis uudistusta tulossa. Enneuni :D Toivottavasti me nähtäis kesällä, jos olette siellä Tampereella käymässä, koska se reissu olikaan? Puhuin just miehelle et haluun tehdä sinne Tre reissun, oltais ehkä jossain hotellissa yötä tms. Haluan nyt vihdoin nähdä sitä mun Vaariakin, joka siellä asuu!

Siru: En tiedä tosta vaihdosta, mietin sitä itsekin... Kiitos :hug:

Näyttäis olevan nätti päivä tulossa B)
 
Ou nou, eihän näitä sivuja osaa enää käyttää... :/

Pari päivää on mennyt alakulon vallassa -sain lisäksi tietää ettei mulle ollut kerrottu rehellisesti vanhan työkohteen tulevista muutoksista. Jos olisin saanut tietää niistä, olisin todennäköisesti itsekin halunnut vaihtaa kohdetta. Kaiken lisäksi mun siirto perhevapaiden aikana on laitonta, varmistin sen liitosta. Tosi p.aska fiilis edelleen, miksi ihmeessä mulle valehdeltiin eikö kerrottu asioista avoimesti... Meni luottamus työnantajaan ja esimiehiin :( Sain myös tietää että uudessa kohteessa mun työtehtävät ovat aikalailla erilaiset kuin vanhassa -miellän sen aika isona "alennuksena" aikaisempiin työtehtäviin nähden. Palkka pysyy sentään samana. Onneksi tässä on kesä aikaa rauhoittua ja ehkä sitten elokuussa olen iloisemmin mielin menossa töihin.

Eilen käytiin tyttöjen kanssa Itiksessä, ostin Valtterin opettajalle vehnätyynyn niskasärkyihin :) Santerin opettajalle vien vain kukan koska se on ollut vain kuudennen luokan pojan opena. Ei ole totta, huomenna on tosiaan poikien kevätjuhla ja ala-aste on sitten ohi!!! Nyyh, mun pienet pojat ei ole enää niin pieniä :'( :heart:

Jes, huomenna on ne häät -ihanaa :heart: Sovittiin mun äidin kanssa että se tulee kahdeksalta illalla hakemaan lapset, ne ehtivät sopivasti syömään ennen lähtöä. Huominen onkin kiire päivä, ensin klo 8.30 poikien kevätjuhliin, klo 12 kampauksen ja meikin laittoon ja sitten neljältä lähdetään hääkirkkoon :heart: Jossain välissä pitäis tehdä ruokaakin -onneksi mies lupasi auttaa siinä tarvittaessa :)

Mitäs suunnitelmia muilla on viikonlopuksi?

Sunnuntaina meidän asuinalueella on paljon erilaisia tapahtumia, mennään varmaan käymään ainakin MLL:n kirppiksellä ja lastentapahtumassa. Salillakin yritän käydä jossain välissä, alkuviikolla en kertakaikkiaan saanut itseäni liikkeelle, oli niin murheellinen olo...

Danjuska: miten siskosi jaksaa? Halauksia :hug:

Minnille jaksuhalit :hug:

Peppi: tsemppiä pääsykokeisiin! Mikä päivä sulla on ne? Voidaan sitten peukutella sulle :D

Lumikarpalon vauvauutisia odotellaan :attn: :D

Lillukka: ihana Onni :heart: :LOL: :LOL:

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!
Tansku & tytskyt
 
Huomenta!

Täällä ihanan lämmin päivä näyttäis olevan tulossa B) suunniteltiin, että joko maikkalaan tai sitten sinne Pelle Hermannin puistoon voitais lähteä, Lotta olis ehdottomasti maauimalan kannalla, mutta en tiedä, kun illalla valitteli vähän kipeää oloa... ihmeparannus tuli, kun uimisesta puhuttiin ;)

Tansku; voi harmi tuollaista :hug: On inhottavaa, jos ei pomoihin pysty luottamaan :| Kuten sanoit, varmaan syksyllä on jo ainakin hiukan eri fiilis lähteä töihin.

Danjuskalle piti jo eilen laittaa, että onko selvinny, mikä patti oli Tatun sormessa? Meillä oli esikoisella joku vuos sitten ensin syylä sormessa ja sitten yhtäkkiä se alko turpoomaan siitä alta, lääkäri sanoi, että siellä ne juuret alko kasvamaan niin paljon. Verruxinilla sit hoidettiin pois. Mutta ei varmaan ole sellanen, jos kerran joku nyppy ollu sormessa. Miten sun sisko voi? Onko selvinny mitä on? :hug:

Vknlp:na mä olen la aamuvuorossa, tänään mennään mun vanhemmille yöksi, kun lapset on siel hoidossa, ku mies yövuoroissa. La tullaan illalla sieltä mun vanhempien luota. Sunnuntaina ilman mukaan ulkoillaan lasten kanssa.

Nyt kahvia koneeseen (herättiin ysiltä, Otto nukkui 21-9, hurray, hurray!!) ja jatkamaan neuvonpitoa päivän ohjelmasta, hyvää perjantaita kaikille! Moimoi!
 
Voi plööh, ukkohi on kippeenä, poika huus yöllä vain 2h jajajajaja.. Keli ois nätti mut varmaan lähen ulos joo. :/ Hiukan ketuttaa tää uudistus, sinne tais mennä yyveet, kivakiva, enhä mä niit oiskaa tarvinnu.. :kieh:
 

Yhteistyössä