JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Lahopää mä olen, diida daa...

Jemma, on jo aikaa pitänyt sanoa...
Että tosi kiva juttu ja oleete erittäin kauniita naisia :wave: :heart:
Aivan ihanat ruskiat silimät :D

Niin ja mitäs vielä, noo en ennää muista...
 
Lauantaita :heart:

Voi meidän Veeraa, lämpöä on kokoajan yli 39 ja toinen on ihan tööt :( Tyttö oli ihan tulikuuma koko yön, nukkui vain t-paita ja vaippa päällä. Mutta neiti nukkui tosi hyvin, heräsi vain kerran itkemään. Musta kyllä tuntuu että toi on vauvarokkoa kun muita oireita ei ole kuin kova kuume. Noh, parin päivän sisällä sen näkee että nouseeko näpyt uudestaan. Peruin huomisen menon mun isälle, mennään viikon kuluttua sitten kakkukahville. Tein just jauhelihasopan miehelle ja tytöille, mä kun lähden kohta ravintolaan lounaalle kamujen kanssa :p

Koivunkäpy: hui, onneksi miehille ei käynyt pahemmin! :hug:

Pepille ISO JAKSUHALI :hug:

Unettomalle paranemista :hug:

Nyt täytyy rientää laittamaan itsensä ravintolakuntoon :D Ai niin, mun äiti tekstasi myöhään illalla että oli satuttanut selkänsä ja lähti päivystykseen. Yöllä oli tullut viesti että makoilee päivystyksessä ja oli saanut jonkun piikin. Sitä se reuma teettää :/

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Tansku & tyttelit
 
/)=&%¤%/))=&%##%¤&/( :kieh: :kieh: :( :whistle: \|O ! Siinä mun kuulumiset! Voihan :kieh: . Nimittäin meille piti tulla mun toinen parhaista ystävistä perheineen tänään ja olla huomiseen, oon oottanut kun hepokesää ja hullupuuroa näkemistä, meinaan ei nähdä mitenkään kovin usein kun välimatkaa on kuitenkin jotain parisataa kilsaa. Niin kuinkas sitten käykään: herään puoli kaksi siihen kun vapisen horkasta ja nousi kuume yli 38 ihan hetkessä ja särki mahaan ja oksetti. Nousin ylös, laitoin villapaidan päälle, otin korvakuumemittarilla kuumeen ja vaihdoin nukkumapaikkaa vierashuoneeseen, sanko sängyn viereen. Sain sentään nukuttua, mies tuli joskus 7 jälkeen kurkkaamaan että olenko hengissä kun en ole herännyt heidän ääniin, Onni ollut hereillä kuudesta asti. Väsynyt on olo ja maha kipeä, en ole oksettanut eikä ole enää kuumetta mut ei tietenkään uskaltanut kaveri lähteä tulemaan kun heillä on 2,5v ikäinen lapsi ja itse kaveri raskaana.

Uneton paranemista sulle, mikä sulla on?

Peppi kuulostaa kyllä hirmusen rankalle kun sulla sitä unipulmaa.
Voi kun saisitte Jontun jotenkin nukkumaan paremmin ennen kun vauva tulee. Onko sun miehes jäämässä isyyslomalle? Voiko mummot ottaa sit Jonttua yökylään tarpeen vaatiessa melko useinkin? Meikä täällä huolehtii et jaksaisit sit mahd. hyvin. Niin kai se on et mitä väsyneempi, sitä vaikeampi saada unen päästä kiinni, mä ainakin oon huomannut sen, mulla oli kanssa unen kiinni saannissa ongelmia sillon kun Onni sen maitojutun takia heräili yöllä miljoona kertaa.

Tanskuliini Veeralle paranemista! Ja sulle mukavaa ravintolareissua, kerro sit miten meni!

Koivunkäpynen hyvä ettei miehille käynyt mitään, kyllä tuollaiset aina säikäyttää. Peltiä saa aina. Onnea mukimetsästykseen! Onkos kisulia näkynyt?

Talitinttinen kirjaudu ja tervetuloa mukaan kirjoittelemaan ihan aktiivisesti!

Poikanen nukkuu nyt päikkyjä. Mies hoitanut koko aamupäivän poikaa, ulkoilivat, olivat jotain riehumisleikkejä ja hirmunen naurunrämäkkä kuului pihalta... :) Teki mies onneks ruuankin. Nyt vaan sit kauhulla ootan millon tää tauti iskee Onniin. Ei kiva.

Jospa menis lepäämään nyt itekin.

 
Heippa taas täältäkin! :wave:

Kunhan saan tämän kirjoitettua, niin taidan päiväunille mennä, alkuraskauden väsymys vaivaa aikas kovasti :eek: Aamulla ei millään meinaisi päästä ylös sängystä ja sitten koko päivän haukotuttaa :( Mut ei tämä kuitenkaan taida olla mitään verrattuna Pepin väsymykseen, todella ISO :hug: siis sinulle!!!

Joonas taisi juuri kanssa nukahtaa, mies on veljensä luona hommissa, niinkuin melkein aina lauantaisin :kieh: Täksi päiväksi meillä ei ole siis mitään suunnitelmia, kotosalla vaan ollaan Joonaksen kanssa, mies taitaa tulla viiden maissa kotiin. Huomenna mennään sitten mun iskää onnittelemaan, kun täyttää 53 vuotta! :D

Tanskuliini: Pikaista paranemista Veeralle ja äidillesi! Mukavaa ravintolatapaamista! :)

Uneton: Pikaista paranemista! Onnittelut uudesta ruokapöydästä! :D

Lillukka: No voi harmi että teidän suunnitelmat meni nyt mönkään... :( Pikaista paranemista ja toivottavasti Onni pysyisi terveenä! :hug:

Koivunkäpy: Onneksi miehet selvisivät pelkällä säikähdyksellä, eikä heille käynyt kuinkaan! Onnea mukin metsästykseen täältäkin! :)

Siru: Joonaksella on koko talven ollut käytössä kaksi kokoa 80 olevaa pukua, toinen Lassien ja toinen sellainen kaksiosainen, molemmat ovat edelleen oikein sopivankokoisia.

Talitinttinen: Tervetuloa minunkin puolesta ihan aktiivisestikin kirjoittelemaan! =)

Gerbera: Mitäs teille kuuluu? Joko olette tervehtyneet?

RinsessanRinssinÄiti: Kiitoksia yhteisövastauksesta! Tsemppiä Weetin tuttipullottomuuteen!

Eipä tänne muuta, nyt lepäilemään! :wave:<br><br>
 
Päikkärit nukuttu, itse en kyllä oikein saanut unta, mut kai mäkin jonkun puoltuntia nukuin... Päätä meinas taas alkaa särkeä, mut tais mennä ohi.

Uneton: Voih, mikäs sulla on? :( Paranemisia joka tapauksessa!

Tanskuliini: Voi sitä teidän Veeraa :( Toivottavasti ei tarttuis teihin muihin. Ja ihanaa ja rentouttavaa ravintolareissua!

Lillukka: Voi kurjaa!! Paranemisia sullekin vaan kovasti. Voin kyllä uskoa, että harmittaa :hug: Toivottavasti, siis toivon todella, että mies vois jonkinnäköiselle isyyslomalle jäädä vauvan synnyttyä, vaan saapa nähdä, hällä kun on koulusta vielä pari kurssia, tehtävää ja opinäytetyötä tekemättä ja tänä keväänä pitäis valmistua!! Niinkuin piti vuosi sitten jouluna, viime keväänä, viime syksynä jne. :kieh: Ja töitäkin olis tehtävä, kun ei enää opintotukeakaan saa, kun on toi valmistuminen tosiaan venynyt, eikä ihan rahattakaan voida sentää olla :eek: Hui, tulipas purkauduttua, toivottavasti ne vieraat pysyvät loitolla tästä ketjusta, muuten saan kuulla kunniani noissa muissa osioissa :ashamed: Kyllähän noi mummot varmasti poikaa ottavat, mutten kyllä kehtaa koko aikaa pyydellä tai pyydellä muutenkaan, oon vähän huono siinä... Jotenkin ajattelen, että tilanteen täytyy olla tosi rankka/raskas tai meillä jotain menoa, et yökylään pyydettäis ottamaan... Kun kuitenkin kumpikin mummoista vielä (piiiitkään) työssäkäyviä, anoppi tekee 3-vuorotyötä ja äiti fyysisesti raskasta työtä niin ymmärrän ja tiedän, ettei hekään nyt aina jaksa :D Mutta tosiaan, kyllä varmasti välillä voivat ja auttavatkin mielellään... :) Varmaan on molemmilla muistissa, että on rankkaa kahden pienen kanssa, äiti yksin minun ja veljen kanssa ja anopilla kaksoset (nyt 7v.).

No... Tulipas nyt purkauduttua :ashamed:

Joonatanin kummi tulee meille jonkun ajan päästä, kiva niin on jotain seuraa, kun mieskin on töissä =)

Höh, Niiskuneidille unohtui kommentoida :ashamed: Et ollut tainnut sitä neuvolaa vielä varata? Muistan kyllä niin selvästi ton alkuraskauden väsymyksen, isot halit sinullekin siis :hug: Mä oon nyt tullut siihen tulokseen, että mulla oli sillon alkuun varmaan tosi huono hemoglobiini, että senkin takia olin niin kovin väsynyt, ekalla kerralla se taiskin olla 111... Jos rauta sopii sulle niin kannattaa varmaan sitä ottaa, nostattaa sitä hb:tä niin ehkä ei väsyttäis niin paljoa! Nyt, kun mulla on toi hb ollut taas tosi matala niin huomaa, että selvästi olen väsyneempi ja siis sellainen voimaton, uupunut olo.. Ens viikolla nähdään, että auttaako toi Multi-tabs, jossa on rautaa, mulle kun ei tavallinen rauta sovi :/ Mutta jaksuja :hug: <br><br>
 
Nyt tulee pelkkää valitusta....
Vanessa heräs yöllä 01:00 ja oltiin hereillä 03:30 asti \|O . Mikään ei kelvannut oli ihan pirteen oloinen.. Kohta menee nukkumaan. En ymmärrä miten pienet lapset voi olla niin kauan hereillä kun itellä on kova väsy. Kaks päivää on nukkunut päikkärit tavalisessa sängyssä, hyvin on menyt. Yöt saa kyllä vielä nukkuu pinnasängyssä.

Peppi85: Iso jaksu :hug: sulle

Uneton: Parane pian
Tanskuliini: Toivottavasti Veera paranee pian

Lillukka76: Varmasti harmittaa. :hug:

Nyt päikkäreiden aika =)
 
Lauantaita!

Poju päikkäreillä. Lastenhuone siivottu (*tuulettaa :D *). Nyt sitten pitäis siivota loppu kämppä. :(

Mä olin eilen illalla naapurin lapsen vahtina. Sen samaisen joka lähetti kukkakimpun. Hän ja hänen miehensä oli saaneet liput konserttiin.
Tyttö ei syönyt iltapalaa eikä halunnut pestä hampaita. Mutta mehua, velliä ja maitoa joi ja nukahti varttia vaille 8.

Noista "opettamisista". Meillä useimmat asiat on tytön kohdalla tapahtuneet melkein itsestään.
Tyttö nukahti liki vuoden ikään sylissä. Sitten kun tyttö ei enää nukahtannut, opetimme tytön nukahtamaan omaan pinnikseen.

Sami nukahtaa vielä sen verta hyvin ton pullon kanssa sänkyyn, joten en aio ihan vielä siitä luopua. Kunhan maitoa rupeaa menemään paremmin lasista, niin ehkä sitten.

Mutta mitään hoppua en aio pitää. Sitten kun aika on otollinen niin otetaan "askel eteenpäin".

 
Ihanaa kun on viikonloppu ja kaksi vp:tä :D

Meillä Vera vielä flunssassa,mutta jo paranemaan päin.Nyt keskimmäinenkin on flunssassa.Hyvä että tuli nyt kipeeksi kun viikon päästä olisi prinsessa jääshow,niin pääsee sitten sinne.

Tanskuliini kuullostaa vauvarokolta.Meillä kans Vera oli tosi kipeen oloinen kuumeessa ja kosketusarka sekä kärttyinen.Sitten kun näppylät tuli niin oli jo ihan pirteä ja parempi vointinen.

Petra noi yökukkumiset on syvältä :( Meillä harrastetaan myös aika usein tunnin tai pari valvomisia yöllä :kieh: On kyllä tosi rasittavaa kun itseä väsyttäis ihan sikana ja toinen vaan valvoskelee.Sitten kun vihdoin nukahtaa uudestaan,niin ite en meinaa saada unta.

Lillukalle ja Unettomalle pikaisia paranemisia ja toivottavasti saatte levätä kunnolla taudit pois.

Koivunkäpy onnea huutoon! \|O (tuo kuvatkoon huutoa.)Onko monta kilpailiaa samasta mukista?

Peppi onpa teillä aikaiset aamut.Muistan kyllä kun meillä poika heräs kans ennen kuutta.Tuli tosi pitkät aamut.Nyt ei poikaa saa hereille millään :kieh: On taas myöhästynyt aamuisin koulusta vaikka soitan ja herätän niin nukahtaa uudelleen.Nyt täytyy sitten soitella ainakin pari kertaa että nousee sängystä.

Hyvää viikonloppua kaikille nyt en ehdi enenpää... :wave:
 
Hyvää lauantaita!
Nyt oli vihdoinkin aikaa lukea parin päivän jutut ja kommentoida.
Meillä aamu alkoi 6.30 niin kuin arkisinkin. ennen ysiä oli jo koneellinen pyykkiä pesty ja astianpesukone päällä.
Aamupalan jälkeen lähettiin koko perhe kaupunkiin, metsästettiin lapsilukkoja keittiön kaappeihin. Molemmill amenny hermo kun koko ajan on kattilat ja kulhot pitkin huushollia.

SIRU meillä on käytössä 80cm lassietec (loistava, vai mitä KÄPYNEN? ;) )
ja toisena on reiman 80 joka on hiukan reilumpi. Kevääksi/syksyksi on 92 tuulipuku jo valmiina saa nähdä pitää olla ens talvena jo 100 senttinen :eek:

TALITINTTINEN meillä aloitettiin vilkuttamaan enemmän vasta viime viikolla kun vein pojan hoitoon. sitä ennen vilkutti milloin huvitti, eli ei syytä huoleen kyllä se sieltä tulee kun aika on kypsä.

KOIVUNKÄPY peukut on pystyssä mukins saamisen puolesta!
onneks meni vain peltiä ryttyyn ja miehet selvis ehjin nahoin

PEPPI voimia sulle/teille noiden unien kanssa. Vaikee sanoa mikä vie sun unet. voisko sama vaivata J:tä? voihan se olla just sitä että käy ylikierroksilla kun on yli väsy?

METKU voi miten ihanalta kuulostaa teidän tää päivä, pulkkamaahan meno!
miekin tahdon sinne laavulle, se on niin ihanaa siellä notskilla paistella makkaraa ja kaikki maistuu paremmalle ulkona.
Viettäkää ihana päivä!

LILLUKKA no pahus, että sun piti just nyt sairastuu, voin kuvitella miten ottaa päähän.
Toivottavasti teidän miehet säästyy taudilta.
iso parantava
:hug: sulle

nyt meen hetkeks pötköttää, mun tuurilla vartin päästä herää poika :/ noh eisitä sit mitään voi, päästään sit kaverille leikkii.

Hyvää viikonlopun jatkoa :wave:
 
Luojan kiitos tuo kuopus on tempperamenttinen pakkaus. Katoaa kummasti vauvakuume kun tuholaisen perässä juoksee. Kirjovehkalla ei kohta ole multaa ollenkaan sillä catriin akäy lapioimassa sitä joka välissä lattialle \|O . Kaapit tyhjennetään sitten silllä välin kun äiti siivoaa multaa lattialta ja kun äiti laittaa tavaroita takasin kaappiin niin sitten taas ollaan toisaalla tekemässä tuhoja.

No hyvähän vai on että lapsella on oma-aloitteisuutta, mutta joku raja kiitos.

 
Petra: :hug:

Peppi: Kiitoksia! :hug: Mä olen noita Multitabseja syönyt jo melkein Joonaksen syntymästä lähtien imetyksen takia. Väsyttäisi siis varmaan vieläkin enemmän, jos en niitä söisi. En ole tosiaan vielä neuvolaan soitellut, ens viikolla varmaan vois jo pikkuhiljaa soitella :whistle:

Nyt pojun kanssa leikkimään, kun tuossa lahkeessa roikkuu... ;)

Neven lapsukaisille vielä pikaista paranemista!<br><br>
 
Heips!

Oon äitillä käymässä, mies on Jontun kanssa kotiin, päätin ite tulla tänne henkäisemään ;) Mies saa laittaa pojan nukkumaan.

Joonatanin kummi oli meillä, oli kyl kiva, kun oli seuraa =) Käytiin sit vielä Isossa Omenassa, ostin miehelle sieltä yhden villapaidan, kun pesin tänään sen villapaitoja 30 asteessa, mut se yks meni kyllä ihan piloille, kutistui ja huovuttui :( Onneksi niitä oli vielä Hennesissä jäljellä :D

Petra: Voi vitsit, noi yölliset kukkumiset on kyllä mielessä, ne on rankkoja :/ Ja väsyttäviä. :hug: sinnekin!

Tigru: En usko, että meillä samasta syystä Joonatanin kanssa olis noita huonoja öitä... En keksi sellaista yhteistä, mistä vois molemmilla johtua... Mulla se saattaa jotenkin liittyä stressistä ja murheista ja jostain sen tyylisestä, ehkä. Tai tästä raskaudesta, tai kaikista niistä... Joonatanilla yöt menee suurimmaksi osaksi hyvin, tuttia 1-2 kertaa pitää käydä antamassa, aamut vaan alkaa niin aikaisin \|O

Jaa, nyt kyllä unohtu, jos vielä jotain kommentoitavaa oli...

Koivunkävylle piti kyl jo viime viestiin laittaa, että hyvä et miehille ei käynyt kolarissa kuinkaan!

Joo, mut ei tänne tämän kummempia :wave:
 
Hauskaa lauantai-iltaa kaikille!!!

Petra Tosi inhottavii noi yöheräilyt. Meillä oli yhessä vaiheessa kans ja luulen että syynä oli hampaat. :(

NeveToivottavasti töissä selviää asiat hyvin!!

:hug:

Lillukka varmasti harmittaa. Tollaset pettymykset on niin inhottavii! :hug:

Nyt en taas muista kelle piti kirjotitaa ja mitä...

Peppi toivotaan et teidän aamut pitenee ja saat nukuttuu hyvät yöunet!! Masuasukille haleja =)

Odottelen että elokuva alkaa ja sit availen sipsipussinja alan mässäilee :p

Kaikille :hug: ja kipeille vielä toinen :hug: !!!!

Piti lisätä viel taivaanvuohi tuo siun kuvaus kuullosti niin siltä miten meillä täällä menee päivt siis just sama!!! Kun korjaan/siivoon yhtä paikkaa niin neiti on jo vipeltämässä virne naamalla toisessa paikassa ja sotkee vaan! Muistan sillon ku esikoinen oli pieni ja ei koskenu mihinkään tai joskoski niin usko heti ku sano EI niin ajattelin että en kyllä ymmärrä miten niin monessa perheessä kaikki tavarat nostetaan ylös, eikö ne osaa komenta... NYT TAJUAN NIIN HYVIN!!!!! Täällää on täystuhoneiti nykyän ja oon kyllä jo joistain paikoista tavarita ottanu pois!! Siis oikeesti oon ollu niin "tollo" esikoisen aikaan ku ajattelin ettei muut vanhemmat komenna... En kyllä onneks sillon kellekään sitä sanonu :whistle: <br><br>
 
Nyt tulee omaanapaa, ja valitusta ja pään hakkaamista, skipatkaa suosiolla.. Paitsi ne joilla on maitoallergia, saatatte oppia tästä tarinasta jotain..

Eli, mentioin tänää niille synttäreille, hesburgerin kautta :whistle: Tilasin - mä otan tommosen ilman juustoa, eli maidottomana kiitos. Tyttö katto hitaasti, nii eli ei siis laiteta majoneesiakaan? M-Jaa miks ei laiteta? T-Noku siinä on maitoa M-Täh?? Ai on vai, mistähän lähtien? T- ainahan siinä on ollu.. M-menin sanattomaks, tokasin vaan et eipä sit sitä majoneesiakaa juu..

Ja verenpaine n.150/300 \|O :headwall: Ku menin hakkee hampparit (juu tääl on semmonen HV systeemi et saat piipittävän laitteen, tai siis se piippaa ku hamppari on valmis ja sit saat kuitenki venata sitä hampparia tiskillä ku kukaa ei palvele...) ni avauduin et se ois paree paukuttaa kaikille päähän, että jos lapussa lukee maidoton, niin se hampurilainen ei oo nähnykkä silloin maitoa, siitä kun voi jollain livetä henki.. Tyttö sanoi vain kohteliaasti että keittiöön on mennyt jo tietoa, ja hän laittaa ihan lapun joka tiskille, voi muuten vahinkoja käydä.. Ai voi, mä oon #&%?$!* pohtinukki et miks poika kummallisesti kukkii ja otisinaan puklii, en vaan oo ikinä yhdistäny sitä heseen, mä kun kuvittelin saavani asianmukaista safkaa siel \|O
Luulis että kun löytyy myös maidottomia hampparikastikkeita ni käyttäsivät niitä, mutta ei.

Nyt syömään ja sit nukkumaan, tääl on muuten kylmä ulkona, n.-20pakkasta :whistle:
 
Lastenkutsut pidetty ja siivottu, huomista varten kakkupohjat paistettu ja voikkarikakku tehty.. Lievästi on rätti olo.. \|O Haukotus. Nukkumaan ei vaan pääse, kun mies päätti tuulettaa petivaatteet kun on kunnon pakkaspäivä. Sinänsä ihan jees, mutta kun muistettiin ottaa ne partsilta 5 minsaa sitten jäisinä, täytyy odottaa että ne vähän lämpenee.. :headwall: :LOL: Huomenna tuleekin sit parisenkymmentä lähisukulaista.

Uneton: en suinkaan, mutta en ole lippuja vielä tilannut, joten en ole ihan varma tarkasta summasta. Nelisensataa kaikilta yhteensä, menopaluu, veroineen. Ei ihan ilmaista, mutta mies lupas piffata, kun lupasin olla yhden kokonaisen viikonlopun pois kotoa.. :whistle:

Meillä oli kanssa ihan :headwall: \|O :x yö, Vili herätti 23, 34, 01, ja puolen yön aikaan annoin sille lääkkeen, se tekee varmaan poskihampaita. Arttu huus pissahätää ennen neljää , ja oli sit pissiny pyjaman, lakanat, tyynyt ja peiton.. En ymmärrä miten oli onnistunu kasteleen kaiken!! Sit kitis Vili vähän neljän jälkeen, Arttu huuteli kuudelta käymään ja mies nousi ennen seiskaa.. Onneks Vili nukku puol kasiin, tosi harvinaista meillä.

Peppi: Arttu heräs aina kuuden maissa vähän yli vuoden ikäsenä. Sitä kesti puolisen vuotta, ei ehkä kovin lohduttava tieto.. Mutta sit alkoi nukkumaan aika tarkkaan 20-08, ja siitä lähtien on ollu tosi harvinaista että herää edes lähellä seiskaa. Tänä aamuna kävin nostamassa sen ylös 9.15.. :whistle:

Viikonlopun jatkot!! Ja päivän Arttupiristys, se sano että iskä käy JUNTTISALILLA nostamassa VOIMAJUNTTEJA.. :LOL:
 
Sunnuntaita :heart:

Ja kuume jatkuu, tällä hetkellä 39,5 :( Veera on ihan töttöröö, ei jaksa tehdä yhtään mitään. Viime yö meni aamuyöhön asti hyvin, sitten alkoi levoton pyöriminen ja nyt neiti on tosi väsynyt.

Eilinen ravintolareissu meni tosi hyvin =) Käytiin italialaisessa ravintolassa, ruoka oli tosi maukasta. Muutama äiti joutui valitettavasti perumaan tulonsa mutta oli meitä silti yhdeksän syöjää. Syötiin ihana brunssi ja jälkkäriksi tiramisua :p Eilen ei mietitty laihista, ei tosiaankaan :whistle: Oli ihan mielettömän kivaa jutella kavereiden kanssa ilman että lapset kiljuvat vieressä...

Ihana tuo Artun sutkaisu :LOL: :LOL:

Tapaamisesta: Saanen ehdottaa kahta viikonloppuvaihtoehtoa?! Mites teille muille sopisi joko 9.-10.6 tai sitten elokuun 11.-12.?! Katselin juuri kalenteria ja miten ihmeessä sitä voikaan olla näin kiireinen vaikka ei ole töissä... Mulle siis sopisi nuo viikonloput kaikkein parhaiten. Mutta kuten jo aikaisemmin mainitsin, mun tulo on joka tapauksessa epävarmaa niin että jos suurimmalle osalle sopisi joku muu viikonloppu niin sitten sovitte sen!!! Olis kyllä aikas mahtavaa nähdä :D :hug:

Nyt valmistautumaan jumppaan, pitäis saada poltettua eiliset herkkukalorit :whistle: ;)
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Tansku & tytöt
 
Yö meni vähän paremmin. Heräs kaks kertaa ja noustiin jo puol kasilta.. Nyt on kämppä puhdas, mitäköhän naapurit ajattelee kun imuroin kasilta.. ;)

Lunta on tullut ihan kivasti. Kohta lähetään miehen vanhemille syömään ja sit pulkkamäkeen =) .

Tanskun Veeralle pikaista parenemista!

Neve05: Missä päiväkodissa Vera on?

Ihana Artun kommentti :LOL: :LOL:

Kivaa sunnuntaita kaikille!! :hug:
 
"Huomenta".

Jes, tänään herättiin VASTA 05.50!! Ekan kerran Joonatan heräs kyllä JO 04.50, mutta jatkoi luojan kiitos uniaan vielä tunnin, mä en tietenkään meinannut millään saada unta sen jälkeen, kun kuuntelin koko ajan, että herääkö se :headwall: Et olin varmaan ite 45min hereillä... Onneks mies nous pojan kanssa ja nyt on nukuttu päikkäritkin.

Koitin ehdottaa miehelle et me oltais lähdetty kirpparille, mut saa nähdä, että ehditäänkö, kun tohon se vaan jäi sohvalle makaamaan ja nukkumaan :/

Hannamari: Toi 06 kuulostais jo ihan ok:lta, olisin valmis silloin heräämään, mut ennen viittä tai edes vähän sen yli niin on jo ihan liian aikaisin \|O Silloin on mun mielestä vielä YÖ. Se tunti tekee aika paljon... Luin muuten, että kirjoitit et mies oli laittanut PELIvaatteensa tuulettumaan ja kovasti koitin miettiä, että miks ihmeessä teidän pitää odottaa, että ne lämpenis :whistle: Hyvä Arttu :LOL:

Tansku: Meille tod.näk. käy noi sun ehdotukset.. Tai jos totta puhutaan niin en ollenkaan osaa sanoa :eek: :D Kun ei ole minkäännäköistä tietoa kesän suunnitelmista...

Joo, kai mä koitan tolta yheltä kysellä, että mennäänkö me sinne kirppikselle...
 
Sunnuntaita!

Onpa ollut leppoisa viikonloppu meillä. :D perjantai-iltana oli miehen isä ja naisystävä kylässä. eilen ulkoiltiin aamulla, Miikka nukku ennätyspitkät päikkärit 2,5h ja kauppa-asioilla ja kiireellä kotiin ja Miikalle ruokaa naamariin, jonka jälkeen minä lasten kanssa kaverin uutta vauvaa kattomaan. olihan se pieni ja shuloinen. aika huomaamaton, kun nukkui vaan hiljakseen sylissä. mies teki tämän päivän ruoat valmiiksi meidän kyläilyn aikana ja saunotti/suihkutti pojat illalla. :D tänään ollaan jo ehditty kaydä miikan kanssa laskee mäkeä ja aleksi kävi luistelukoulussa. illalla vielä aleksi ja mies lähtevät kattoo jukureiden peliä isäni kanssa ja minä menen miikan kanssa äitini seuraksi. että touhua riittää. =)

kaikille sairastaville isoiso :hug: .

lillukka, miehen kanssa tuossa keskustelin teidän onnin maito jutuista niin hän oli sitä mieltä että kannattaisi kokeilla mielummin luomumaitoa tai yömaitoa (en tiedä kyllä onko tota vikaa olemassa tolla nimellä vai millä). mut siis se laktoositon maitojuoma on siitä huono vaihtoehto että siinä kun ei ole sitä maitosokerii niin lapsi saattaa tottua että siinä ei sitä ole tai maha siis, vaikka ei olisikaan herkkä sille vielä tällä hetkellä niin herkistyy sille ajan kanssa sit. toivottavasti ymmärsit edes puolet tästä jutusta. hiukka vaikee kirjoittaa, joskus näitä ymmärrettävästi. :whistle: kovasti paranemisia teille. ja uskon että otti päähän, kun joutui kyläilyn perumaan. :hug:

taivaanvuohi, kuulosti niin meidän elämältä toi sinun kirjoituksesi. niiiin tuttua. miikka osaa kyllä tehdä tuhojaan huomattavan nopealla tahdilla. ja juuri niin kuin jonnakin kirjoitti niin meilläkään ei aleksin aikaan tarvinnu tehdä mitään erikoisjärjestelyjä tavaroiden kanssa niin nyt on ollu jon ihan pakko tai cd:t olis ollu kaikki entisii pikkuhiljaa.

koivunkäpy, ärsyttävä hesburger. :kieh: onneksi ei muuten pojille käyny kolarissa mitenkään/pahasti.

Artun jutut sit on hauskoja. :LOL:

tanskuliini, meille kävis paremmin toi 11-12.8. mut jospa nyt mahdollisimman moni kiinnostunut ilmoittelis noihin aikoihin pääsemis mahdollisuuksia niin katsotaan vähän kumpi saa enemmän kannatusta. täytyis sitä paikkkaakin miettiä.

niin ja oletteko te muut tulossa vaan äiti+lapset vai isiä kans??? minä aion kyllä kovasti tulla koko perheenä. ei niin hirveästi kiinnosta yksin lähteä näiden kanssa kurvailee ja sompailee joka juttua itekseen. kerran on ainakin tuolla niiskuneidin löytämässä paikassa tilaa ihan hyvin koko perheenäkin tulla. tai siis jos ei muille käy jos otan miehen mukaan niin voin jättää tulemattakin. eikös peppi tuu kuitekin miehensä kanssa?!=)

kaikille väsyneille ja :hug: tarvitseville iso lämmin :hug: ja kovasti kevään auringon valoa mieliin. B) <br><br>
 
Nyt reissusta palailtu..

Oli yllättävän raskas reissu :'(
Miehellä ja pojalla oli mennyt mukavasti. Olivat käyneet kummitytönki luona leikkimässä.
Tuttia ei Tatu ole päivisin kaipaillut. eli yllättävän hyvin lähti menemään kun tuti otettiin päiväks pois..
Itse olin perjantaina 18 maita perillä... Yöllä en saanut unta ja päivällä oli kuitenkin tekemistä. Viime yönä sain nukuttua kun otin mummolta puolikkaan nukahtamis lääkkeen yhden jälkeen. Olo on silti ihan kauhea ja oli todella hirveää lähteä tänne kauaks.. Mutta onneks joku serkuista on mummon luona yötä.

Nyt jos muistais vähän kommentoidakkin..

Meillä on nyt käytössä pakkauksen puku ja 80cm toppapuku, mut alkavat käydä pieneks ja pitäs lähtee metsästää alennusmyynneistä isompaa pukua.

Pikaiset paranemiset Unettomalle, Veerakke, Lillukalle ja muillekkin ketä en muistanut :ashamed:

Petra: Jaksamista yökukkumisen kanssa.. Mukava kun viime yö mennyt edes hiukan paremmin.

Peppi: Paljon jaksuja myös sinulle ja :hug:

Artulla taas hyviä juttuja :LOL:

Joo no nyt taas tyhjeni pää totaalisesti... Josko sitä syömään menis kun mies tuolla huuteli että alkaa ruokaa laitella..
 
Räkätauti on rantautumassa meidänkin poppoolle, oireina havaittavissa jo kurkkukipua, yskää, nuhaa... Ja ensi viikonloppuna olis jo se minun ja miehen kahdenkeskinen reissu, jospa sinne terveenä pääsis.

Siskon pojan ristiäiset oli tänään, ja kun poika oli saanut nimensä, jatkui juhlat vielä vanhempien häillä :heart: Täysi yllätys oli, vain siskon paras ystävä oli tiennyt asiasta. Siellä kyynelehdin sitten ja oli omituinen ilonvirne naamalla vaikka kuinka kauan :D

Meillä on vielä ä-pakkauksen toppis käytössä, menee varmaan ihan suitsait koko lopputalvenkin. Ois kyllä ihanaa ostaa joku vaaleanpunainen toppaunelma, mutta en raski kun on kaks noita pakkauksen pukuja. Ensi talveksi sitten...

Jaksuhalit kaikille sairastaville :hug:
Tapaamiseen tulen (jos pääsen) Marian kanssa, mies ei kauheasti tykkää suurista tuntemattomista kansanjoukoista :LOL: Jos kuitenkin haluaa mukaan tulla, niin kyllä se mulle käy, eikä haittaa muidenkaan miesten mukana olo. Ajankohta on mulle periaatteella mikä vaan käy- kesän menoista kun en vielä tiedä juuta enkä jaata. Harmittaa kyllä jos ei mukaan pääse, mutta tällä hetkellä kyllä oon kovasti mukaan tulossa.

Työharjoittelua enää reilu viikko jäljellä, sitten pääsen kotiin huokaisemaan. Taas jouduin huomaamaan, että ei minusta vielä olisi säännölliseen työhön :'( Kerta toisensa jälkeen on jollain tapaa noloa huomata, että en minä jaksa- vieläkään. Ehkä vielä jonain päivänä?

 
Lillukka yskä ja flunssa vaan, toivottavasti ei mee taas keuhkoihin :whistle: :/ :snotty:


Ja kiitos kaikille haleista, oikeasti "vain" virtuaalihalikin piristää ja lohduttaa :flower: :hug: :wave:

Tanskuliini esikko kiittää tekstarista, sie se aina muistat :heart:

Tapaamiseen olis mielenkiintosta osallistua, mulla vaikuttaa sijainti ja rahatilanne.
Enkä tiiä uskaltasinko muutenkaan :whistle:

Hannamari milloin se lähtö on?
Jos lähetän paketin sulle, ni voisitko viiä sen Kattinkalle ja Otukselle?

Onko kukaan menossa lähiaikoina H&M-liikkeeseen?
Jos on, ni oisitko ihana ja laittasit yytä? :D


Kaikille pienille ja isoille sairastajille ( ja tietysti terveillekin) isot halit, ootte mielessä :hug:
Meni taas tagien käyttö ihan miten sattuu :whistle:

Peppi85 meillä oli pitkään aamut niin että ne alkoi 5-6 aikaan ja onhan se päivä pitemmän oloinen silloin, päikkäreistä huolimatta.
Uniongelmiin (olipa ne sitten kellä vaan) kannattaa tarttua heti eikä joskus, ihan vaan ystävällisesti kokemuksella sanon ;)

Mää vitkuttelin liian kauan ja oikeastaan vasta teidän rohkaisemana (kiitos) hain kunnon apua :hug:

Ja sitt väistyn...
 
Onpas pitkältä tosiaan tuntunut tämä päivä \|O Ja tylsältä! Käytiin kyl siel kirppiksellä, mut loppu päivä ollaankin sit oltu kotona. Oltiin just koko perheenvoimin suihkussa/kylvyssä :D Joonatan oli siis kylvyssä, siellä oli sen mielestä hauska roiskia, mut meinas usein kaatua ja joutua uppoksiin :eek: Ei kyl kertaakaan onneksi niin käynyt, mut kyllä mä säikyin vähän väliä...

Ihanaa, tänään tulee taas Idols :D

Jellona: Mukavan kuuloinen viikonloppu teillä ollut =) Ja juu, minä kyllä olisin tuota miestä ottamassa tapaamiseen mukaan, ite en lähde kahden lapsen kanssa, en ajelemaan, enkä muutenkaan :whistle: Jos vaan kaikille on okei? :)

Danjuska: :hug:

Mammariia: Paranemisia teillekin! Kyllä säkin vielä pääset kunnolla työelämään, ihan varmasti :hug:

Uneton: Mä käyn vähän väliä Hennesissä, mut en kyllä tiedä tarkkaa seuraavaa kertaa... Mut laita vaik yv:llä et mitä olit ajatellut =)

Kaiza: Laitoin sulle Jontun 1v. kuvan just sähköpostiin :)

Voi vitsit, että sitä on vaan väsynyt! Ihan uskomatonta :eek: Helpottaakohan tää ikinä :whistle:

Mut hyvät yöt tähtösille, jos en enää tänään kirjoita :wave: <br><br>
 

Yhteistyössä