JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Heips

Olen tervehtynyt :) ! kävin tänään jo kävelylläkin ja pulkkamäessä pojan kanssa.

JELLONA voi kun ihanaa kun olit jutellut oikein miehesi kanssa ja tuo kyllä kuulostaa järkevälle. Mä itse asiassa eilen googletin asiasta kun on niin "outo" juttu ja vähän ihmeissään myös neuvolassa ovat ja googlettamalla sain kanssa idean siitä, että luomumaitoa (koska ei ole homogenoitua) kandee kokeilla, mutta en osannut ajatellakaan että noinhan se voi olla että laktoosittomaan tottuu eli suolisto ei sit osaakaan käsitellä maitosokeria. Kävin tänään pikkuruisessa Siwassa joka oli ainoana täällä auki ja siellä ei ollut luomumaitoa, vaan ostin nyt ensi viikkoa varten sitä laktoositonta mut ostan kyl seuraavaksi sitä luomua. Onni on syönyt nyt jogurttia kivasti niin se kalsiumin määrän pitäs olla laskelmieni mukaan ok. KIITOS SULLE JA MIEHELLESI KOVASTI! Kerron sit kuinka mennään maitojen kans...

Luin muuten Jellona ihan väärin sun viestin aloituksen, luin niin että meillä on ollut "erikoinen päivä" ja kun jatkoin lukemista, aloin ihmetellä että ei ole mitään erikoista vielä vastaan tullut ;) kunnes tajusin lukeneeni ihan väärin. Taijan olla nyt vaan ite erikoinen kun luen kummasti.

TAPAAMISESTA Mun sisko ja veljen tyttöystävä valmistuvat kesäkuun ekana vkl:na. Mun mies on ope eikä me siis koskaan päästä tuona vkl:na mihinkään, joten siskoni ja veljen tyttöystävä pitävät valmistujaise jonain muuna vkl:na kesäkuussa (ollaan ilmeisesti niin haluttuja vieraita heh heh. no ei vaiskaan, lähisuvun vaan nyt sinne haluavat) ja kun katsoin kalenteria siellä on tasan kolme vkl:a jos juhannus jätetään pois ja mä kyllä luulen, et jompikumpi pitää juhlansa sit 9-10. vkl:na. Mutta varmaa tietoa ei ole, eivät ole siis aikoja vielä sanoneet. Jos juhlat on tuolloin, mennään sit valmistujaisiin mut jos ei, sit ollaan tulossa tapaamiseen jos ne silloin on. Elokuulle ei ole vielä suunnitelmia. Mä en vielä tiiä tuleeko mies vai ei, luulisin että tulee ja mulle ainakin käy hyvin että muittenkin miehiä tulee. Pitää varmaan vaan joku pvm laittaa mikä nyt suurimmalle osalle käy, jollekin tulee varmasti este joka tap.

Danjuska kuulosti rankalle reissulle , halit :hug: !

Mammariia :hug: ! Kyllä sä joku päivä jaksat töitäkin tehdä!

Peppi myös :hug: toivottavasti nukutte hyvin koko perhe ensi yönä, oletko nyt jutellut neuvolassa sun unipulmista? Sen muistan että aiemmin puhuit...

Koivunkäpy voi sitä heseä!!???!!

Mies siistii tuolla pakastinta, joka on tänään sulatettu, pitää mennä autteleen, meikä täällä vaan istuu kirjoittamassa teille :ashamed: .

Lillukka
 
Sunnuntai-iltaa! meillä onkin ollu touhuviikko kun oli Joelin mummu ja ukki kylässä, ja muskarissakin taas käydään.
Pikaiseltaan lukaisin..joten kommentoin nyt näitä ihan viimeisiä vaan tai mitä muistan.

MammaRiia2 Toivottavasti flunssat älyävät poistua ennen teidän viikonloppureissua.

Danjuska Osanottoni ukkisi poismenosta :hug:

Peppi85 Kyllä tuo herääminen teillä on kamalan aikaisin! Ainakin pitäis itse pystyä menemään tosi aikaisin nukkumaan, että tota tahtia jaksais.

Paranemisia Tanskuliinin Veeralle. Ihanalta kuulosti tuo syöminen ravintolassa ilman lapsia RAUHASSA jutellen.

Hannamari Onnea Artulle! :flower:

koivunkäpy Kurja toi Hese-juttu. Mihinkään ruokaan ei näköjään voi luottaa, jos sitä ei oo alusta saakka omin kätösin veivannut..

Niiskuneiti82 Onnea plussasta!
[
b]Kattinka[/b] Onnea helmikuiseen!

Jonna79 Joo, ei auta kiellot kaikkiin lapsiin, ainakaan näin pienet ei taida muistaa kieltoa muutamaa sekuntia kauempaa.

Taivaanvuohi Meilläkin asuu pieni kaapinputsaaja. Pitäskin muistaa ostaa vielä muutamiin "kriittisiin" laatikoihin ja kaappeihin tarrasulkijat.

Tigru78 Aikasin teilläkin aamu alkaa. Meillä onneks vasta 8-9 maissa, tosin yöllä pitää lykätä pulloa suuhun sen seitsemän kertaa ja illalla usein valvotaan.

Neve05 Paranemisia lapsille!

smirgelaine Meillä ei kans hoppuilla asioiden kanssa. Tosin nyt ois kai pakko yrittää tosta yöpulloilusta päästä eroon, neuvolassa oltiin sitä mieltä että se häiritsee lapsenkin yöunia.

Petra Rasittavia tollaset pitkät yökukkumiset. Meilläkin joskus sattuu, ja silloin meinaa tosiaan huumori loppua.

Lillukka76 Kiva että flunssa meni ohi ja Unettomalle paranemisia, kurjaa kun jokin odotettu juttu menee mönkään flunssan vuoksi.

Talitinttinen Meilläkin vilkutetaan vaan silloin kun sattuu huvittamaan.

RinsessanRinssinÄiti Pistin hakemuksen yhteisön jäsenyydestä. :wave:

Sielläpä olisin voinut aiemmin tämänkin jutun kertoa, jonka haluan kertoa vasta nyt julkisesti; meillekin on tulossa vauva! :heart: Pieni tulokas syntyy touko-kesäkuun vaihteessa. Että paksusti täällä jo voidaan, tosin entisten raskauskilojen ansiosta voitiin paksusti jo aiemminkin :LOL:

Tapaamiseen oltaisiin kyllä mielellään tulossa, luultavasti junalla Joelin kanssa kahdestaan tultais, jos kohtuumatkan päässä on. Vaikea vaan vielä sanoa mikä ajankohta sopii ja miten uuden kersan kanssa menee, mutta tullaan jos päästään.

Tässäpä tätä tältä erää, makeaunisia öitä kaikille!

 
No nyt pääsin kirjautumaan :whistle:

Onnea Lumikarpalo, todella ihanaa :heart: :heart: :flower: :flower:
Ja oletkin jo pitkällä rauskaudessa, wau :D
Sä voit siitä yhteisöstä huiskia Niiskuneiti82 suuntaan, hän on nykysin pomo siellä B) ;)

Pitäsköhän männä maate...
 
Lumikarpalolle onnea! :flower: :heart:

Menin eilen tosi ajoissa nukkumaan, tyytyväisenä kun kerrankin pääsin... Uni vaan ei taas halunnut tulla. En tiedä montako tuntia pyörin hereillä, en uskaltanut kelloa katsoa etten täysin lamaannu. Mies näkyi sohvala kuorsaavan ja telkkarista tuli jotain mainoksia... Kyllä taas ahdistaa \|O Tänä iltana pyydän mieheltä koivuhalolla päähän- unilääkkeen jos ei muu auta. :whistle:
 
Maanantaita :heart:

Jiihaa, olipas yö :eek: Veera itkeskeli puoli kolmeen asti! Jessus et väsyttää \|O \|O \|O Nyt toinen nukkuu sikeesti -ja tietenkin mä heräsin jo ennen seiskaa... En tiedä onko sillä lämpöä, täytyy mitata kun herää.

Kävin eilen illemmalla Saaran kanssa ulkona, tekipäs hyvää olla ulkona. Oltiinkin muutama päivä kotona ja nyt alkuviikkokin taitaa mennä sisällä kun en uskalla viedä Veeraa ulos. Ihanaa että tänne Helsinkiinkin tuli TALVI ja LUNTA :D

Tapaamisesta: mä tulen todennäköisesti vain Veeran kanssa, riippuu tosi paljon treffipaikasta. Jos on vähänkin pidempi matka niin mies ei lähde ajelemaan vaan tulen Veeran kanssa junalla. Ja jos mies lähtee mukaan niin otetaan sitten Saarakin, pojat saa jäädä kotiin tai mummolle. Kyllä meille sopisi myös elokuun eka viikonloppukin (silloin on muuten Veeran nimpparikin :) ), Jonnanhan täytyy ehdottomasti päästä tyttöjen kanssa mukaan :D Pitäiskö muuten eka päättää ajankohta ja sitten katsoa ketkä pääsevät mukaan? Ja sitten vasta sen mukaan päätettäis paikka kun katsotaan missä mukaantulevat asuvat?

MammaRiialle ja porukalle pikaista paranemista -toivottavasti pääsette miehen kanssa reissuun!!!! Ihanan yllätyksen siskosi oli järjestänyt :heart: Jaksuja sinulle :hug:

Peppi: miten yö meni? Jaksuja :hug:

Lumikarpalo: IHANAA!!! Onnellista ja turvallista odotusaikaa :hug: :heart:

Jaahas, jos sitä katsois jonkun tallennetun ohjelman, tytöt nukkuvat vielä...
Mukavaa alkuviikkoa kaikille!
Tansku & tytöt<br><br>
 
Byyyäääähhh :'( Lumikarpalo: ihanaa odotusta!

Musta on tullu oikesti yliherkkä taitas olla testinpaikka :LOL: Viimeiks toissa opäivänä kyynelehdin ku kaveri soitti et nyt se mutsisa ois ottamassa annaa yökylään.. A siis kysy joskus pari-kolme kk sit et pääsiskö kaverin mutsin luo yökylään ja hää vastas et tottakai pääsee kunhan hälle sopii, mä oletin et sano noin vaan siks ettei Annalle tuu paha mieli... :snotty: Tänää ois sit neiti lähössä ekaa kertaa, mitä munki illast tulee ku ukkohi on iltavuorossa... :whistle:
Danjuskalle jaksuja, ja kaikille muillekki! otka on kipeitä, valvoneita tms elämän päähän potkineita(mulla oli eilen potkittu olo...)

nyt on pakko kehua, toivottavasti ei kellekkää tule pahamieli: V nukku yön! Siis heräs tasan kerrran, 4.40 otti muutaman huikan tissiä ja nukku 7.30asti :eek: No mähä tiirailin yöllä kelloa miljuunasti et koht se herää kohta se herää.. Saavutus tämäki, toissa yönä yhdellä syönnillä tarjosin vettä, liekkö se säikäyttäny pojun et paree näköjää nukkuu tai joutuu juomaan pahaa vettä.. :LOL:

Nyt aamupalalle! :wave: Kaikki ootte mielessä!
 
Onnea Lumikarpalolle odotukseen!

Meille on nyt iskenyt flunssa, mull aoli jo eilen hieman kurkkukipeän tuntunen ja kun aamulla noustiin niin eikö vain tuo esikoinen ollut kuumeessa. Korvaa se valitteli yöllä jo, mutta nyt se ei tunnu olevan kipeä. Onneksi! Ei kauheesti tekisi mieli lähteä tk:hon 45 km päähän tällä 28 asteen pakkasella. :ashamed: . No nyt kuitenkin lähden lisäämään uuniin puita ettei tänne palelluta. :LOL:
 
Tanskuliinille halit :hug:
Ei ollu kovin hyvä yö täälläkään :/


Taivaanvuohi, me ollaan hiljalleen parantumassa, kurja olo tuo on :hug: :hug:


Ihanaa ettei oo pakko mennä ulos, appiukko tullee kaupunkiin omille asioilleen ni käyttä muakin kaupalla samalla =)
 
Heipparallaa ystävät! :wave:

Tänne ei kuulu yhtikäs mitään uutta, väsymys jatkuu vaan... :eek:

:hug: kaikille, ketkä väsymyksestä ja/tai unettomuudesta kärsivät!

Kaikille kipeille pikaista paranemista!

Tapaamisesta: Meillä ei ole kesäksi vielä mitään tarkkoja suunnitelmia eli päättäkää te tapaamispäivä, keillä sellaisia jo on! Meille siis sopii tällä hetkellä milloin vaan! Todennäköisesti tulen kahdestaan Joonaksen kanssa, mutta mielelläni kyllä miehenkin mukaan otan, jos hän vaan haluaa tulla. Muidenkin miehet ovat siis oikein tervetulleita! :)

Lumikarpalo: Valtavan paljon onnea, ihanaa!!! Kaikkea hyvää odotukseen! :flower: :heart: :D Niin ja hyväksyin sinut jo yhteisön jäseneksi, tervetuloa siis sinnekin! Tällä hetkellä sinne ei valitettavasti pysty kuvia lisäämään (asiaa tutkitaan), mutta kirjoittaa voi kyllä! =)

Koivunkäpy: 3x hurraa :wave: Heselle! :whistle:

MammaRiia: :hug: Kyllä sinä vielä työelämään pääset käsiksi!

Tanskuliini: :hug: Olikos Veeralla vielä kuumetta?

Taivaanvuohi: Pikaista paranemista!

Nyt ei millään kykene muistamaan muuta kommentoitavaa, joten poistun kiltisti... ;)
 
"Huomenta".

Voi itku, mikä yö taas :'( Joonatan heräs 03.20, mutta nukahti ONNEKSI suht nopeasti takaisin. Minä en!! Rupes kuulumaan ulkoota niin kauheeta aura-auton (??) kolinaa ja piipitystä, kun se peruutti \|O Se meteli oli oikeesti ihan kamala! Ihme, että Joonatan ei siihen herännyt.

No, tunti menikin siinä sit oikein mukavasti, ite koitin saada unen päästä kiinni, aura-auto oli jo lähtenyt, mutta ei se uni vaan tullut :eek: 04.20 heräs Joonatan taas, eikä millään meinannut nukahtaa takaisin. Ja se prkleen aura-auto tulikin takaisin :kieh: Siis suoraan meidän pihalle! Ja ihan oikeesti, siitä lähti ihan älyttömän kova ääni!! Peruutteli vähän väliä ja se piipitys (jos tiedätte, mistä puhun, kun isommat ajoneuvot, rekat ja muut peruuttaa niin siitähän kuuluu se varoitusääni, kamala piipitys). Eihän se Joonatan mitään nukahda, kun se oli tosiaan meidän ikkunoiden ihan vieressä, pikkusen tietenkin alapuolella. Ja ihan hirveä "kolina" vai mikskä sitä sanotaan, kun se kolas noita lumia... Ja oudointa musta on ehkä se, että tossa pihassa on lunta about 5cm... Et pitääkö sitä jo kolata?? :eek: Ja onko ihan laillista tohon aikaan, ennen klo 04.30 tulla ihan pihaan kolailemaan? Mihinköhän vois ottaa yhteyttää ja valittaa, sen nimittäin päätin, että valittaa tästä aion johonkin... Tää on siis ihan kaupungin vuokrakämppä.

No, siinä sit Joonatan "nukahti", kuitenkin... Ja tää aura-auto lähti pois meidän pihasta, kello olo 05.10, eli olihan se jo melkein tunnin tossa pyörinyt \|O Mut sit alkoi tod.näk. meidän talonyhtiön huoltomiehet kolaamaan noita rappusia, jotka ovat myös ihan meidän ikkunan alla/sivussa :headwall: Siitä lähti myös kauhea meteli ja tietenkin ne stanan ukot huutelivat toisillensa jotain työtä tehdessä :kieh: Joonatankin heräili vähän väliä, tai ei se tainnut oikeasti edes nukahtaa. Vihdoin jossain vaiheessa piha hiljeni ja Joonatan myös, ihme, olin ihan varma, että nyt noustaan...

Nukuttiin siinä sit vielä hetki, kun vähän ennen 7 kuului pirteä huuto Jontun huoneesta. Noustavahan se oli, vaikka olin ihan järkyttävän väsynyt! Olin saanut unta vasta joskus 00 aikaan, herännyt sillon 03.20 ja ollut siitä asti hereillä klo 05.30 asti ainakin!

Ja tulipas valitusta!! Mut ei voi mitään, eipä oo mikään hääppönen olo täällä, joten mitään muutakaan ei voi odottaa, kuin valitusta.

Siinä aamuyöllä kyllä päätin, että haen jostain jotain apua itelleni. Uniongelmiin ja kaikkeen mahdolliseen :ashamed: Päätin sen teillekin kertoa, niin on sit ihan pakko se tehdäkin... Tuntuu vaan kovin vaikealta mistään mitään apua hakea.. Kun ei itsekään täysin ymmärrä, että mikä itellä on. Torstaina neuvolassa aion joka tapauksessa tästä puhua, mm. just näistä uniongelmista!

Lillukka: Niin, ei olla nyt oikeen neuvolassa puhuttu noista uniongelmista, ne kun oli hetken aikaa ihan kunnossa, tai ongelmaa ei vähään aikaan ollut... Mut tosiaan aion ottaa asian esille seuraavalla käynnillä. Kiva, että olet jo terve :)

Lumikarpalo: ONNEA!! Voi vitsit! Paljos sulla sit jo on viikkoja? Ihana juttu :heart: :hug:

Tansku: Huh, olipas teilläkin yö :( Meidän yöstä jo kerroinkin, kiitos kysymästä :hug: Yhdyn sinuun, olen kanssasi täysin samaa mieltä noista tapaamisjutuista/ehdotuksista :D

Koivunkäpy: Mukavaa, että Anna pääsee yökylään!

Taivaanvuohi: Paranemisia!

Niiskuneiti olikin ehtinyt kans kirjoitella. Ajattelin vaan kysyä, että kuinka monta tollasta multivita-tablettia otat päivässä? Siinä kun on sitä rautaa niin vähän... Mietin sitä sun väsymystä vaan :) Onhan se tietenkin normaalia, että on sitä alkuraskauden väsymystä, mutta kuitenkin... =)

Nukuttiin Joonatanin kanssa jo päiväunet, olo on pikkasen parempi ja mieli virkeempi... Siis kun vertaa siihen, mitä se aamulla oli :eek:

Kiitos, että sain tänne taas purkautua :ashamed: :heart: <br><br>
 
heips!

Ihan ensiksi, LUMIKARPALO ONNEA :heart: :flower: ihanaa!

Peppi mä luulen, että neuvolassa osaavat ohjata jotenkin eteen päin, kun kerrot noista unijutuista, kyllä tuollainen vie tosi paljon voimia kun on vielä pieni lapsi ja olet raskaana. Asiasta toiseen: Mä soittasin isännöitsijälle, se tuli ekana mieleen, siis tuosta lumen aurauksesta ja kysyisin kuka ne hoitaa, ja sit suoraan sinne firmaan/kaupungin jonnekin toimistoon jos ne on kaupungin vastuulla. Joku osaa neuvoa paremmin varmaan?

Pakkasta piisaa eli sisäpäivä. Aurinko paistaa ja ois kyllä kiva käydä vähän Onninkin kaa haukkaamassa happea, mut katotaan iltapäivästä. Postin ahin äsken ite ja jotenkin ihanan raikasta oli! Mä oon tehnyt hurjana kotihommia ja sit leivottiin Onnin kans PULLAA
:p kerran ulos ei päässyt. Meillä tulee tänään mummo ja ukki, eli mun vanhemmat, mummo on ensi vkl:n asti jeeee, ukki lähtee huomenna kun on pakkasta ja lämmitettävä taloa, mummo lähtee sit joko julkisilla tai ukki hakee. Ja arvatkaas minne mä meen ensi vkl:na JEEEEEEEEEEEE
=) B) latinotanssikurssille, kestää 2h 15min la ja su.

Nyt kahville ja postia lukemaan ja syömään PULLA!

Kristiina, Kattinka, Gerbera kaipailen kuulumisianne?

lillukka
 
Voi Peppi, iso iso :hug: Aika hurjalta kuulosti teidän yönne! :eek: Hyvä että olet nyt päättänyt hakea apua sinun uniongelmiin, toivottavasti pian saisit jotain helpotusta! Ihanaa kun jaksat mun väsymyksestä huolehtia, vaikka varmasti sua väsyttää vieläkin enemmän! :hug: Yhden tabletin vaan olen päivässä syönyt, pitäiskö syödä kaksi? :whistle:
 

Lillukka, täällähän minä :D Ollaan oltu kipeenä, niin en ole koneella jaksanut olla. Lukaisemassa olen pikaiseen käynyt, mut siihen se on sit jäänyt. Itsellä alkaa olo olemaan jo ok, Aleksi on nyt kipeenä. Miehellä on kans nuhanpoikanen, mut Julius on onneksi terveenä. Piti siis viime viikolla sen parin päivän kovan kuumeen. Jospa tää flunssa ei sille tarttuiskaan!

Nyt en kummempia jouda kommentoimaan, aloitan vaatehuoneen siivouksen... vaatehuone toimii meillä ns. varastona ja ulkovaatteiden säilytyspaikkana, kun molemmissa makkareissa on tarpeeksi säilytystilaa meidän muille vaatteille sun muille jutuille... Olen jo tarpeeksi siirrellyt tätä projektia :D

Palailen myöhemmin!

T. Gerbsukka & Taimi rv 16+0 :heart:
 
Kiitos Lillukka vastauksista :hug: Taidan pistää miehen soittamaan, kunhan kohta tulee!

Niiskuneiti: Joo, mulle neuvolassa suositeltiin, että ottais 2 tablettia päivässä, silloin ei tarvi ottaa yhtään d-vitamiinia, kun siitä saa sen suositusannoksen. Ja kun sitä rautaa ei tosiaan siinä kauheesti ole.

Kylläpäs kesti tämä kirjoittaa.. Toi poika kolhii itseään koko ajan johonkin :eek:
 
Tere taas :wave:

Voi Peppi, olipas teillä hurja yö :( Ja todella hyvä asia että olet päättänyt hakea apua, hienoa :) Jaksuhalit :hug:

Niiskuneiti, kiitos kysymästä :hug: Veeralla ei ole enää lämpöä mutta näppylöitä on vaikka muille jakaa :D Eli mun diagnoosini on edelleen se vauvarokko, oireet on just niin kuin siinä mutta ne viime viikkoiset näpyt ei kylläkään kuulu siihen... Mutta niinkuin se arvauskeskuksen lääkäri sanoi niin joskus joillekin lapsille saattaa tulla iho-oireita ennen virustautia. No, pääasia ettei tytöllä ole enää lämpöä. Tosin kiukkuinen ja itkuinen se on edelleen, johtunee viime yön valvomisesta...

Sitten henkilökohtaiseen kysymykseen: Onko kenelläkään suonikohjuja ja jos on, niin oletteko tehneet/aikoneet tehdä niille jotain?! :attn: Mulle tuli tyttöjen odotusaikoina niitä ihan törkeen paljon molempiin jalkoihin ja nyt haluaisin päästä eroon niistä. Olen jostain lukenut että ne kannattaa poistaa vasta kun lapsiluku on täynnä koska raskauden aikana niitä tosiaan voi ilmestyä taas uudelleen -eli mä voisin miettiä sitä operaatiota nyt =) Mietin tässä vaan että paljonkohan poisto maksaa julkisella/yksityisellä ja että minkälaiset jonot on julkiselle puolelle, sattuisko joku tietämään? Ja yleensäkin jos on tietoa suonikohjujen poistosta niin kiitollisena otan kaiken tiedon vastaan =) Haluaisin niin kovasti pitää kesällä (jos ei seuraavana kesänä niin sitten ensi vuonna :D ) hameita ja shortseja mutta tällä hetkellä mun jalat on niin karseen näköiset etten kehtaa pitää mitään lyhyttä vaatetta :ashamed: Ja kun olen saanut nyt vähän laihdutettuakin niin olis kiva pitää nättejä vaatteita =)

Yöks, nyt tuo isompi painos haisee -täytyy rientää pesulle... :x
 
Moikka siskot!

kävin kirjoittelee tuonne yhteisöön. ottakeehan kantaa kuhan jouvatte. =)

koivunkäpy, hyvä ettei tullu tippa linssii täälläkin, kun luin että Anna pääsee yökylään. on toisaalta mukavaa varmaan kaikista. :'( :hug: kyllä sinä varmaan illan jotenkin saat kulumaan villenkin kanssa. =)

Miikka on vaihteeksi nuhassa, ehkä tekee noita hampaitaan, mut kuuluuhan toi tuolla yskivänkin päikkäreillään siis. kuume pirulainen voi joskus vaikka nousta niin paranis nopeempaa. toi nuha jatkuu aina viikkotolkulla. katotaan vaan niin me ollaan viikon päästä viikonloppuna kaikki kipeinä. :whistle:

lillukka, hyvä et tauti jo hellitti. ihana on tosiaan ilma täälläkin, mut pakkasta niin reilusti ettei ulkoilemaan viitsi ainakaan miikan kanssa mennä.

illalla olis perheliikunta..katsotaan nyt mikä toi miikan vointi sit on.

peppi, olipa teillä tosiaan yö. nyt tajuaa taas tän omakotitalon onnen, vaikka ite joutuukin lumet lapioimaan, niin kukaan ei tuu aurailee noihin aikoihin. ei siis edes tietä. hyvä jos samana päivänä käy joku traktori, jos on lunta satanut. :whistle: kovasti jaksamista sinulle ja hyvä jos saat apua ongelmiin jostain. :hug: neuvolasta luulisi tosiaan osaavia ihmisiä löytyvän.

lumikarpalolle, Onnea tulevasta perheenlisäyksestä. :flower:

danjuska, :hug: ja jaksamista tuleviin päiviin. kuulosti rankalle viikonloppu.

tanskuliinin veeralle, paranemisia kovasti. kuulostaa tosiaan kovasti vauvarokolle noi oireet. :hug:

gerbera, hyvä kun tauti on sielläkin helpottamaan päin. :hug: jaksuja siivousurakkaan. =)

eipä tässä tainnu muuta ihmeitä olla..menenpä lukeen päivänpostit siis pari kuvastoo. :wave:
 
viikon alkua :wave:

Nyt pikaseen että kerkeen vielä kahvin juomaan rauhassa ennen kun poika herää..
Yhteisöön kävin kirjoittamassa minäkin..

Lumikarpalolle onnittelut!! :flower: =)

Pepille edelleen jaksuja ja :hug:

Myös kaikille sairaille ja muille väsyneille :hug:

Itse nukuin ihan hyvin viime yön.. Tosin ahisti hirveästi kun mies joutu yövuoroon menemään, mut oli kuitenkin nukahtanut suht nopeesti. Tatu heräs viiden jälkeen itkemään eikä omaan sänkyyn asettunut millään. Otin sitten viereen niin siihen simahti. Nukutiin kasiin asti..

Ja oli taas tuo vaari lähteny karkusalle :headwall: Saanu mies ehtiä sitä pitkin kyliä... en ollu ees heränny kun oli hakenu minun kännykän sängynvierestä kun pannassa minun numero.

Tänään ollu ihan ok päivä.. Olo on vedoton eikä mikään kiinnostas mut Tatun kans ollaan touhuttu. Ja voi sitä riemua kun laitoin semmosen mini teltan pojalle pystyyn =)

Mut nyt menen..

Ja kiitos vielä teille kaikille tuesta!! :hug:
 
Hello!

Lumikarpalolle paljon onnea odotus aikaan :flower:

Meillä oli tänään Veralla lääkäri astman takia ja katsoi samalla korvat,niin korvatulehdus oli toisessa korvassa.Nyt on sitten eka lääkekuuri neidillä.Onneksi oli toi lääkäri kun en kyllä olis korvatulehdusta osannut odottaa.Nyt olen sitten kotona huomennakin.Mies on vapaalla sitten ke-to ja perjantaina tytöt menevät taas hoitoon.

Peppi meillä saman kaltainen yö noitten aura-autojen kanssa.Seinät ihan tärisi kun tuolla kolasi ja kolisi.Mä kans valvoin ainaskin tunnin sen jälkeen.

Petra Vera on Peipon koulun lähellä hoidossa.On sellainen kansainvälinen ryhmä.Ei kyllä sinne haettu,mutta sen paikan ne meille antoi.

Kysymys: mitä kalkki kannattais antaa Veralle kun hälle ei maito kelpaa? Lääkäri ei muistanut nimeltä yhtään valmistetta :( :kieh:

Nyt erotuomarin hommiin :wave:
 
Iltapäivää!

Tapaamisesta. Mulle on kans aikas sama milloin. Joten ilmoittakaa te päivä ja mä katon jos pääseen yksin, lapsen/lasten kanssa.

Peppi :'( :hug:

Kiitos parantumis toivotuksista. Samilla on enää koko keho täynnä rupia. :x

Miten te käytte vaateostoksilla?
Lasten kanssa en lähde. Ja tuntuu etten enää jaksa lähteä tai kerkeä lähteä sitten kun mies on tullut kotiin. Ja viikonloppuisin on muuta puuhaa. :eek:

Mut nyt täytyy lähteä hiusten pesuun. Pitää keretä viideksi yhteen sovittuun tapaamiseen kaupunkiin.
 
Pakko laittaa nämä tänne, vaikka niitä aika paljon onkin, mutta ovat vaan niin hauskoja! :LOL: Toivottavasti piristää edes jonkun päivää! :D

- Ei lapset tee hölmöjä asioita. Niillä on omat syynsä. Anna 7v
- Rakkaus tuntuu jaloissa. Ne kävelee sinne päin johon on rakastunut. Jere 6v
- Ennen vanhaan luultiin, että haikara tekee lapset. Nyt on siirrytty modernimpiin menetelmiin. Anni 8v
- Symbolit ovat merkkejä, joita käytetään kun ei tiedetä, mistä puhutaan. Miro 6v
- Kun koko perhe pureskelee yhtaikaa jotakin, niin on perhepäivällinen. Toni 5v
- Ikinä ei pitäisi pussata toisten nähden, mutta jos kukaan ei näe, niin voi yrittää jonkun komean pojan kanssa pari tuntia. Kati 8v
- Oikea kaveri sanoo että kyllä sinä osaat, vaikkei osaisikaan. Sitten se auttaa niin kauan että osaa. Linda 6v
- Treffit on sitä varten, että huvitellaan ja ihmisten pitää olla treffeillä että opitaan tuntemaan toisensa. Jopa pojilla on joskus jotain mielenkiintoista sanottavaa, jos oikeen tarpeeksi kauan kuuntelee. Liina 8v
- Äidin mummi eli dinosaurusten ja filosofien aikaan. Minun mummi on vähän nuorempi. Hän näki banaanin ensimmäistä kertaa vasta kun hän oli täyttänyt 23 vuotta. Riikka 7v
- Tasa-arvo tarkoittaa, että isä ja äiti tuottavat lapsia yhdessä. Ennen vanhaan vain äiti ruokki lapsen, kun isä kulki pankkiin ja takaisin. Anette 7v
- Poliitikot ajattelevat vähän enemmän kuin tavalliset ihmiset. He ajattelevat noin puoli tuntia päivässä. Topias 8v
- Iloisena olo tuntuu päässä. Tarkemmin sanoen huulissa, kun nehän vain venyy ja venyy. Julia 6v
- Mulla on viisi mummoa.vaari on vähän kertonut. Juuso 4v
- Vanhoilla ihmisillä on enemmän kokemusta. He ymmärtävät asioita jotka ovat syvällä sielussa, ja he niin kuin valaisevat arkipäivän. Markus 7v
- Tunteita tarvitaan olosuhteisiin. Voi olla sellainen olosuhde, että tykkää jostakin tai sitten ei. Eveliina 5v
- Ruumiissa on 90 prosenttia vettä, 2 prosenttia luuta ja lihaa sekä kynsiä tarpeen mukaan. Anton 9v
- Tärkeintä meissä ovat varpaat. Niillä ohjataan. Matias 6v
- Lapsena oleminen on ihan hauskaa, kun on jo neljä vuotta siihen tottunut. Sofia 4v
- Hellyyden merkki: Se, ettei purista kättä, vaan pitää löysästi. Veera 4v
- Tyttökavereiden kanssa voi puhua kaikesta. Poikien kanssa voi myös puhua, mutta se on vaikeampaa, koska sanojen väliin tulee niin paljon hihitystä. Mia 6v
- Ravintolassa rakastavaiset vain tuijottavat toisiaan niin, että heidän ruokansa jäähtyy. Muut ihmiset välittävät enemmän ruuasta. Matti 8v
- Ne lehmät, jotka juoksevat eniten ja ravistelevat utareitaan, tekevät jogurttia. Antti 5v
- Ennen ihmisille sanottiin "Minä rakastan sinua." Nyt ei onneksi enää tarvitse nähdä niin paljon vaivaa. Luulen, että riittää kun sanoo "Tule tänne!" Jimi 7v
- Pappi kysyy tahdotko mennä naimisiin sen kanssa, joka seisoo siinä vieressäsi, vai haluatko jonkun muun. Useimmiten siinä ei ole ketään toista, niin että vastataan tahdon. Eemeli 7v
- Rakkautta on silloin kun näkee jonkun, mutta se tuntuukin mahassa. Joel 5v
- Kesällä minä en halua mennä nukkumaan. En voi nukkua, koska ikkunasta vetää niin että silmät eivät pysy kiinni. Iina 7v
- Ihminen tappaa hyttysen huvikseen, mutta hyttynen kuolee tosissaan. Emilia 7v
- Älä unohda vaimosi nimeä. Se aiheuttaa rakkaudessa sekasotkun. Ossi 8v
- Perhesuunnittelu tarkoittaa sitä, että päätetään sunnuntaina mennä kävelylle eikä lapsilla ole siihen mitään sanomista. Tiia 8v
- Ennen maito tuli lehmästä. Nyt se tulee Valiosta. Tuomas 5v
- Värähtely on liikettä, joka ei tiedä, minne se on menossa. Rasmus 8v
- On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauliina 8v
- Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla. Stina 6v
- Aivot ovat sitä varten, että hiukset pysyisivät kiinni. Nea 5v
- Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita. Saara 7v
- Jos kaikki ovat ajoissa kotona, tulee perhepäivällinen. Muuten tulee usein vain pussikeittoa. Sami 7v
- Sienet kasvavat kosteilla paikoilla. Siksi ne näyttävät sateenvarjoilta. Henri 8v
- Maailmankaikkeus ei lopu koskaan. Tai sitten se loppuu siihen kohtaan, missä Jumalan koti alkaa, ihan siihen aidan viereen. Roni 7v
- Ihminen on tajuton, kun hän unohtaa kaiken mitä on oppinut koulussa. Jesse 6v
- Avoliitto ja avioliitto on melkein samaa, paitsi että toinen on pakollista ja toinen vapaaehtoista. Ella 7v
- Tärkeintä rakastumisessa on, että on joku jota voi näyttää. Pinja 8v
- Kun tulee vanhaksi on yhä vaikeampaa liikuttaa ruumiinjäseniä ja erottaa niitä toisistaan. Aleksi 7v
- Ei ole pakko mennä naimisiin kirkossa. Voi mennä naimisiin sosiaalitoimistossa. Tai voi muuttaa yhteen ilman että kertoo kenellekään. Pääasia on että tietää sen itse. Noora 6v
- Mahalaukku on hurjan tärkeä. Jos sitä ei olisi, ruoka valuisi jalkoihin. Lassi 6v
- Ennen mies ei tiennyt, missä lapset olivat tai mistä ne tulivat. Isänpäivänä juhlitaan sitä, että hän on vihdoin ymmärtänyt tämän asian. Niina 7v
- Koska jäätelö on valkoista ja sitä voi syödä, niin kyllä luntakin voi. Emma 4v
- Aika kertoo oletko ehtinyt vai myöhästynyt. Riku 4v
- Kun ihmiset tulevat vanhoiksi, he eivät enää sano että he rakastavat toisiaan. Silloin he kysyvät, että ottaako kahvin kanssa pikkuleipää. Tuuli 7v
- Vesi viheltää sadassa asteessa. Mikko 9v
- Jumala omistaa auringon. Hän sammuttaa sen yöksi, että säästäisi sähköä. Niko 5v
- Minä hermostun hirveästi, kun aikuiset kyselevät, mikä minusta tulee. Minähän olen jo jotakin, enkö olekin. Minä olen lapsi. Eetu 6v
- Ei se haittaa vaikka ihot ovat erivärisiä. Tärkeää on, että sydämet ovat samanvärisiä. Iida 7v
- Rakastuminen on kuin lumivyöry, jossa sinun pitää juosta henkesi edestä. Roope 9v
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 13:48 Danjuska kirjoitti:
Ja oli taas tuo vaari lähteny karkusalle :headwall: Saanu mies ehtiä sitä pitkin kyliä... en ollu ees heränny kun oli hakenu minun kännykän sängynvierestä kun pannassa minun numero.
Meni tohon panta-sanaan asti ennenkun tajusin että kyse ei ole ihmisestä. :ashamed: :LOL: :headwall:

Peppi, Tansku, Uneton, Niiskuneiti ja muut väsyt, kimppa :hug: *ruts* Niiskiksellekin tarjoaisin niitä luontaiskaupan rautavalmisteita, mulla ne auttoi, ja niitä voi k'yttää raskaana. Tosin söin kyllä ihan purkkirautaakin, mulla oli molemmista hemppa aika alhaalla.

Lumikarpalo: Onnea!!! Ihanaa. Joku muukin (Käpäri?) sano herkistelleensä, mulla on vähän samanlainen olo kun näen raskaana olevia naisia. Jostain syystä joku kummallinen vauvakuumeen oloinen nostaa päätänsä, vaikka en missään nimessä halua kolmatta tähän samaan syssyyn. Jotenkin tuo Artun kasvaminen tekee paniikin, että nyt ne on jo noin isoja ja tässäkö tämä sit oli. Onneks on kierukka.. :whistle: :LOL: Ai ja muuten Käpynen, miten sä millään keksit tekemistä illalla..? ;)

Lillukka, latinotunti, jee!! Olen tänään taas menossa reggaetoniin, ja mua jo valmiiks hirvittää, kun reidet on vieläkin kipeet viime viikosta!!! :eek: Noh, mikä ei jalkoja katkase, vahvistaa niitä, eikös se näin menny.. :D

Gerbsulle paranemisia!

Jelu: Onko miikalla paljon hampaita? Tästä varmaan on ollut puhetta, mutta kun olen lahopää. Vili tekee alas poskihampaita, ja yöt on tosi rikkonaiset. Nyt tuntuu vaikuttavan myös päikkyihin, ja kun ei sitä lääkitäkään vois ihan jatkuvasti.. :/

Neve: Tietäisköhän apteekintätit mitä voi antaa kalkkilisäks? Meillä ojn ainakin tosi hyvät tätit, ne auttaa asiassa kun asiassa.

Smirgelaine: Jo s haluan saadakin jotain vaatteita, käyn ilman lapsia, ehdottomasti.

Jahas, ja hajuhaitta muuttui käsinkosketeltavaks haitaks. Pesuhuone kutsuu..

Uneton, joo jos ei ole kovin iso paketti. Koitan päästä mahollisimman pienillä pakaaseilla!
 
Ilmoittaudun taas vahvuuteen! :wave:

Meille ei erikoista. Topi on parantunut täysin taudistaan ja kävelee jo useita metrejä. :heart:
Tuo kävelyharjoittelu oli useita viikkoja sellaista syöksähtelyä, mut nyt alkaa olla jo aika tyylikästä. Ihana :D
Yöt on mennyt tosi hyvin, paitsi edelliset pari..
Joku vaan tekee sällin niin levottomaksi ja kuiva huoneilma vie aamuyöstä nenän aivan tukkoon, eikä tutin lutkutus oikein onnistu.. :/
Harkitaankin ilmankostuttimen ostoa-
ONKO KENELLÄ KOKEMUSTA :attn: ???

LUMIKARPALOLLE onnea tulevasta pikkuisesta-
Mahtavaa! :flower:

PEPIN yöt kuullostaa tosi rankoilta. :(
Sinullekin jaksuhalit :hug: Toivottavasti helpottaa ennen vauvan syntymää.

Nyt pois, jatkan taas!

:hug:
 
Parempi yö takana, onneks. Heräs ekan kerran kuudelta ja nukku sit vielä kolme tuntia. Ysiltä noustiin ylös =) . Päikkärit nukku vaan 45min :( . En ymmärrä miks pitää nukkuu niin vähän vaik väsyttää..

Peppi: Iso :hug: , voi teitä. toivottavasti Jonttu oppii nukkumaan kunnolla ennen kun vauva syntyy.

Lumikarpalo: Onnea!! :flower:

Pakko kertoo teille, kohta aletaan yrittää toista vauvaa :heart: .

:hug: Kaikille väsyneille ja sairaille!!!
 

Yhteistyössä