Pakko laittaa nämä tänne, vaikka niitä aika paljon onkin, mutta ovat vaan niin hauskoja!
Toivottavasti piristää edes jonkun päivää!
- Ei lapset tee hölmöjä asioita. Niillä on omat syynsä. Anna 7v
- Rakkaus tuntuu jaloissa. Ne kävelee sinne päin johon on rakastunut. Jere 6v
- Ennen vanhaan luultiin, että haikara tekee lapset. Nyt on siirrytty modernimpiin menetelmiin. Anni 8v
- Symbolit ovat merkkejä, joita käytetään kun ei tiedetä, mistä puhutaan. Miro 6v
- Kun koko perhe pureskelee yhtaikaa jotakin, niin on perhepäivällinen. Toni 5v
- Ikinä ei pitäisi pussata toisten nähden, mutta jos kukaan ei näe, niin voi yrittää jonkun komean pojan kanssa pari tuntia. Kati 8v
- Oikea kaveri sanoo että kyllä sinä osaat, vaikkei osaisikaan. Sitten se auttaa niin kauan että osaa. Linda 6v
- Treffit on sitä varten, että huvitellaan ja ihmisten pitää olla treffeillä että opitaan tuntemaan toisensa. Jopa pojilla on joskus jotain mielenkiintoista sanottavaa, jos oikeen tarpeeksi kauan kuuntelee. Liina 8v
- Äidin mummi eli dinosaurusten ja filosofien aikaan. Minun mummi on vähän nuorempi. Hän näki banaanin ensimmäistä kertaa vasta kun hän oli täyttänyt 23 vuotta. Riikka 7v
- Tasa-arvo tarkoittaa, että isä ja äiti tuottavat lapsia yhdessä. Ennen vanhaan vain äiti ruokki lapsen, kun isä kulki pankkiin ja takaisin. Anette 7v
- Poliitikot ajattelevat vähän enemmän kuin tavalliset ihmiset. He ajattelevat noin puoli tuntia päivässä. Topias 8v
- Iloisena olo tuntuu päässä. Tarkemmin sanoen huulissa, kun nehän vain venyy ja venyy. Julia 6v
- Mulla on viisi mummoa.vaari on vähän kertonut. Juuso 4v
- Vanhoilla ihmisillä on enemmän kokemusta. He ymmärtävät asioita jotka ovat syvällä sielussa, ja he niin kuin valaisevat arkipäivän. Markus 7v
- Tunteita tarvitaan olosuhteisiin. Voi olla sellainen olosuhde, että tykkää jostakin tai sitten ei. Eveliina 5v
- Ruumiissa on 90 prosenttia vettä, 2 prosenttia luuta ja lihaa sekä kynsiä tarpeen mukaan. Anton 9v
- Tärkeintä meissä ovat varpaat. Niillä ohjataan. Matias 6v
- Lapsena oleminen on ihan hauskaa, kun on jo neljä vuotta siihen tottunut. Sofia 4v
- Hellyyden merkki: Se, ettei purista kättä, vaan pitää löysästi. Veera 4v
- Tyttökavereiden kanssa voi puhua kaikesta. Poikien kanssa voi myös puhua, mutta se on vaikeampaa, koska sanojen väliin tulee niin paljon hihitystä. Mia 6v
- Ravintolassa rakastavaiset vain tuijottavat toisiaan niin, että heidän ruokansa jäähtyy. Muut ihmiset välittävät enemmän ruuasta. Matti 8v
- Ne lehmät, jotka juoksevat eniten ja ravistelevat utareitaan, tekevät jogurttia. Antti 5v
- Ennen ihmisille sanottiin "Minä rakastan sinua." Nyt ei onneksi enää tarvitse nähdä niin paljon vaivaa. Luulen, että riittää kun sanoo "Tule tänne!" Jimi 7v
- Pappi kysyy tahdotko mennä naimisiin sen kanssa, joka seisoo siinä vieressäsi, vai haluatko jonkun muun. Useimmiten siinä ei ole ketään toista, niin että vastataan tahdon. Eemeli 7v
- Rakkautta on silloin kun näkee jonkun, mutta se tuntuukin mahassa. Joel 5v
- Kesällä minä en halua mennä nukkumaan. En voi nukkua, koska ikkunasta vetää niin että silmät eivät pysy kiinni. Iina 7v
- Ihminen tappaa hyttysen huvikseen, mutta hyttynen kuolee tosissaan. Emilia 7v
- Älä unohda vaimosi nimeä. Se aiheuttaa rakkaudessa sekasotkun. Ossi 8v
- Perhesuunnittelu tarkoittaa sitä, että päätetään sunnuntaina mennä kävelylle eikä lapsilla ole siihen mitään sanomista. Tiia 8v
- Ennen maito tuli lehmästä. Nyt se tulee Valiosta. Tuomas 5v
- Värähtely on liikettä, joka ei tiedä, minne se on menossa. Rasmus 8v
- On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauliina 8v
- Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla. Stina 6v
- Aivot ovat sitä varten, että hiukset pysyisivät kiinni. Nea 5v
- Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita. Saara 7v
- Jos kaikki ovat ajoissa kotona, tulee perhepäivällinen. Muuten tulee usein vain pussikeittoa. Sami 7v
- Sienet kasvavat kosteilla paikoilla. Siksi ne näyttävät sateenvarjoilta. Henri 8v
- Maailmankaikkeus ei lopu koskaan. Tai sitten se loppuu siihen kohtaan, missä Jumalan koti alkaa, ihan siihen aidan viereen. Roni 7v
- Ihminen on tajuton, kun hän unohtaa kaiken mitä on oppinut koulussa. Jesse 6v
- Avoliitto ja avioliitto on melkein samaa, paitsi että toinen on pakollista ja toinen vapaaehtoista. Ella 7v
- Tärkeintä rakastumisessa on, että on joku jota voi näyttää. Pinja 8v
- Kun tulee vanhaksi on yhä vaikeampaa liikuttaa ruumiinjäseniä ja erottaa niitä toisistaan. Aleksi 7v
- Ei ole pakko mennä naimisiin kirkossa. Voi mennä naimisiin sosiaalitoimistossa. Tai voi muuttaa yhteen ilman että kertoo kenellekään. Pääasia on että tietää sen itse. Noora 6v
- Mahalaukku on hurjan tärkeä. Jos sitä ei olisi, ruoka valuisi jalkoihin. Lassi 6v
- Ennen mies ei tiennyt, missä lapset olivat tai mistä ne tulivat. Isänpäivänä juhlitaan sitä, että hän on vihdoin ymmärtänyt tämän asian. Niina 7v
- Koska jäätelö on valkoista ja sitä voi syödä, niin kyllä luntakin voi. Emma 4v
- Aika kertoo oletko ehtinyt vai myöhästynyt. Riku 4v
- Kun ihmiset tulevat vanhoiksi, he eivät enää sano että he rakastavat toisiaan. Silloin he kysyvät, että ottaako kahvin kanssa pikkuleipää. Tuuli 7v
- Vesi viheltää sadassa asteessa. Mikko 9v
- Jumala omistaa auringon. Hän sammuttaa sen yöksi, että säästäisi sähköä. Niko 5v
- Minä hermostun hirveästi, kun aikuiset kyselevät, mikä minusta tulee. Minähän olen jo jotakin, enkö olekin. Minä olen lapsi. Eetu 6v
- Ei se haittaa vaikka ihot ovat erivärisiä. Tärkeää on, että sydämet ovat samanvärisiä. Iida 7v
- Rakastuminen on kuin lumivyöry, jossa sinun pitää juosta henkesi edestä. Roope 9v