JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Hannari; ehkä mä saan illan jotenki kulumaan, varmaan jumppaamalla ku tääl on kylmä, ei mökki taas meinaa lämmetä \|O ja juu ei täälkää meinata lisääntyä, kuha herkistelen.. Melki teki tiukkaa laskee lasta kylään, ei äiti pärjää vuorokautta ilman lasta :LOL:

Danjuska, joko on vaari tullu takas? Ja mä luin ihan useemman kerran ennen ku tajusin että kyse on koirasta, mietin miten sun känny liittyy siihen jos sun numero on pannassa, siis ei saa siihen soittaa kun löytyy :headwall: Idiootti olo :LOL:

Pepille :hug: Mäki soittasin varmaan pitäjän läpi tossa tilanteessa, meil tosin on paree et auraaja käy aamul viikmeistään 4.30 ku ukko on aamuvuorossa..

Ja päivän pelastus oli ukon sisko joka istu tääl päivän, käytiin kaupassaki :D kuinka helppoa se onkaan ilman Annaa, kukaa ei oo vinkumassa että mä tahon sitä,tätä ja tota... :whistle:

Jaha, nyt alkaa huuto missä Anna, kissa kävelee pitkin kämppää ja huutaa, V onki jo tovin huudellu Annaa... ´Ja kiesus meil on viilee, +18 siäsällä lämmintä, näpit tääl jäätyy...

Smirgelaine, mitä on vaateostoksilla käynti? :LOL:

Petralle onnea yritykseen!

Neve meillä käytetään jauheena Calsium-Sandoz:ia..<br><br>
 
No nyt hetkeksi vääntäydyin koneelle :D En malta kauan olla, kun mieskin on kotona sairastamassa!

Lumikarpalolle onnea vauvan odotukseen! Paljonkos sinulla on viikkoja? Oletko voinut hyvin? Tää raskausaika menee ihan huimaa vauhtia, kun ei kerkiä niin itseään kuulostelemaan!

Niiskuneiti, syötkö sä sitä Multitabsin 2+ speciaalia? Sitä meidän neuvolantäti suositteli ottamaan 2 päivässään. Muistathan, että sitä ns. oikeaa rautaa ei saa syödä ennen rv 12! Pelkkää rautaa kun niin moni täällä sinulle jo suositteli, niin aattelin tämmösen asian muistuttaa!

Kattinka, millaiset fiilarit on? Milloin siirto on?

Kaikille isot halitukset ja sairastaville lisäksi pikaiset paranemiset!!

Jatkan miehen kainalossa oleilua :D <br><br>
 
Heips..

Olin vähän kavereiden kanssa liikenteessä, kun tuntui, että on pakko päästä täältä kotoolta johonkin, ettei pää hajoais :whistle:

Kiitos kaikille jaksuista, ihania olette! :heart:

Uneton: Nyt mä en kyllä ymmärtänyt :/ Miten niin apu ei ole kelvannut...? Mun mielestä me ei olla kauheesti tästä keskusteltu ja ainoa, mitä olen sanonut, on, että en mielellään haluais lääkkeitä, ainakaan säännöllisesti, nyt raskausaikana syödä... No, jutellaan vaik meses lisää aiheesta, et vaan nyt ollut paikalla ja piti jotain sanoa, kun vähän ihmeissäni olin sun kommentista...

Smirgelaine: Jaa, en muista koska viimeksi olisin ollut vaateostoksilla itelleni, enkä varmaan vähään aikaan mene, mut sit, kun joskus ehkä pääsen niin menisin kyllä ilman lapsia (silloin meidän toinenkin on jo syntyny...). En vois kuvitella, edes tämän yhden kanssa, meneväni vaateostoksille :whistle: Ehkä just ja just silleen, et mies olis mukana ja hoitais lapset.

MM-70: Onnea Topille kävelytaidosta, siis parantuneesta sellaisesta ;) :D

Petra: Onnea kovasti teille yritykseen!! :heart: :heart:

Juu, taidan mennä laittaa Jonttua nukkumaan...!
 
Gerbera: Juu niitä tabletteja juuri syön tai nykyään ne onkin Multitabs Raskaus -tabletteja. Pitääpä varmaankin sitten alkaa ottamaan niitä kaksi päivässä, jos olo vaikka vähän piristyisi :) Tai tänään on kyllä muutenkin ollut aika pirteä olo. Ja kiitoksia tuosta rautainfosta! Enpä olisi asiaa kyllä tiennyt, mut en mä kyllä vielä ihan meinannutkaan lisärautaa ottaa, jos vaikka pärjäisi pelkästään noilla Multitabseilla. Teille pikaista paranemista! :hug:

Hannamari: Kiitoksia tuosta luontaistuotevinkistä! Pitääpä sellaista sitten kokeilla, jos muut keinot ei enää tehoa!

Tänään muuten soitin neuvolaan ja varasin ekan neuvola-ajan. Sain ajan vasta 26.2, toivottavasti vaan päästään sinne asti :)

Eipä tänne nyt muuta, kauniita ja pitkiä yöunia kaikille!

Niin ja Topille vielä onnittelut kävelytaidosta! :flower:

Ja Petralle hirmuisesti onnea yritykseen! :heart: <br><br>
 
Peppi85-rakas, toki sinä itse päätät mitä asialle teet.
Eikä ole tarkoitus ollut tyrkyttää lääkkeitä, ei ne kaikille sovi ja jos ite saisin muulla tavoin unta ni en tod söis mitään...

Olen vain montaa muutakin tapaa koittanut tuoda esille, ehkä sitten jälleen kerran tungen liikaa nokkaani sinne mihin se ei kuulu...
Yhtä kaikki teet niinkuin itse parhaaksi katsot :flower:
 
:LOL: Joo on "vaari" tuli takas Koivunkäpy!
Itse asiassa mies oli päästäny ne aamulla ulos kun tuli töistä ja vanhempi herra oli päättäny mennä pidemmälle.. Ja kun ei tohloppi sitten älyä takas nuoremman mukana näköjään enää tulla :eek: Saa pitää silmällä ihan tosissaan tästä lähtien. Minun puhelimeen oli soitettu ja sanottu että täällä se on tehtaan eteisessä, kun oli jalkakäytävällä mukaan lyöttäytynyt.. Mies oli lähteny hakemaan ja koira kuorsannu täyttä häkää eteisessä.. Ihtee hiukka huvitti, mut miestä ei kun vielä yötuurin jälkeen rueta koiraa metästää pitkin kyliä. Oli kävelly ja autollakin ehtiny.. Mut onneks vanhus kotona ettei raukan luita pakkasessa kolota. Täyttää 12v.

Smirgelaine: Jos joskus sattuu olemaan niin hyvä tuuri että jäis rahaa vaateostoksille niin menen mieluiten yksin.. Tatun kans siitä ei tule mitään.. Kerran olin sille vaatteita ehtimässä ja kun silmä vältti oli kauhonu kärryn täyteen ties minkälaista vaatetta :eek: Onneks huomasin ennen kassaa. Ja miehellä ei pinna riitä semmoseen touhuun ;) :whistle:

Tanskuliini:Mulla on polvitaipeessa suonikohjun alku.. Kehottivat sillon neuvolassa tukisukkahousuja käyttämään että edesauttas ees vähä, mut eipä tullu oiekin pidettyä :whistle:

Petralle onnea yritykseen!! (*tahtoo itekkin*)

Meillä ollaan aika lahjakkaasti kiukuttu koko iltapäivä.. Suuhun tungetaan kaikki mahdollinen.. Annoin pakastimesta jäisen pinaattiletun jota hyvin tyytyväisenä järsi.. Tulis vaan ne hampaat äkkiä. Oo pitkään aikaan noin kiukkunen ollu..

Sattu muuten viime viikolla hassu vahinko... Pikku mies juoksenteli nakuna ennen kylpyyn menoa ja kinus isältään makkaraa kun teki eväsleipiä.. Tuumasin vaan että pissi isän lahkeeseen kun ei makkaraa anna niin eikö kohta kuulunu miehen manailu kun lattia märkänä sen villasukkaa myöten :LOL: Miten sattuki niin "hassusti".


Niiskuneiti: Toivotaan että kaikki menee hyvin ja neuvolaan sitten helmikuussa pääsette =)

Nyt ei muuta.. Jos vielä seilailis netissä hiukan ja kallistas pään tyynyyn. Jaksettas sitten herätä aamulla kerhoon virkeinä =) Hyviä öitä kaikille!!
 


Taan kinkun pitas olla jo aikoja sitten nukkumassa ku tosta Otosta ei taas tieda miten nukkuu jos nukkuu.

Pakko oli kuitenkin ilmoitella ku toi Lillukka ei jata huhuiluiltaan rauhaan. Pikaseen luin kuulumisenne ja sen verran pakkom kkommentoida etta:

Lumikarpalo: Onnea
Hanna-Marin Arttu kuolettaa mut nauruun

Gerbera: Se selviaa vasta huomenna kun viime torstaina ei viela osattu sanoa mitaan

Huomenna on siis se mittausultra klo 8 ja ukko pahainen oli unohtanut sen joten taytyy raahata huomenna Otto toiselle puolelle kaupunkia aamutuimaan. Oispa aiti taalla :whistle: .

Hei huomenna lisaa.

Peppille :hug:

T: Kattinkainen
 
Huomenta.

Täällä vähän pirteämpinä... Yö meni hyvin, heräs alkuyöstä, kun ei oltu ite vielä nukahdettu ja sit seuraavan kerran heräskin vasta 6.15!! Luksusta ;)

Tänään meillä on suuhygienistillä käynti, 9.30, harmi vaan, kun on just ekojen päiväunien aikaan :/ Saa nähdä, kauan siellä menee, että mennäänkö tää päivä sit yksillä päiväunilla, eli äiti ei sit sais nukkua :( Yhyy. Ja Jonttu tod.näk. kiukkuinen... Kun se ei oikein tajua noita ykisä unia, että silloin olis tarkoitus sit nukkua kauemmin kuin 1h...

Uneton: En oo kyllä mitenkään tarkoituksella ollut ottamatta apua vastaan :( Tuli vähän paha mieli. Ehkä en ole osannut tuoda itseäni oikein esille/jostain syystä osannut sitä apua ottaa vastaan :/ Mutta kyllä mä mielelläni, enemmänkin kuin mielelläni, kuulen sulta ja muiltakin neuvoja ja muita tähän tilanteeseen... No mut tosiaan, olis kiva jatkaa tästä vaikka mesessä, kun siellä yhtäaikaa satutaan olemaan :wave:

Danjuska: Hyvä, että vaari pääsi turavllisesti kotiin takaisin :) Ja olipas hauska se pissajuttu :LOL:

Niiskuneiti: Kyllä sinne helmikuulle asti päästään :hug: :)

Kattinka: Huhuilin jo aiemmin, että olis kiva jutella mesessä joku kerta, että huutele mua, jos joskus olet paikalla ja koneella! Mitähän se ultra tarkoittaa, mihin tänään menette? Mä oon ihan tietämätön näissä jutuissa :ashamed: Tuu kertomaan kuulumiset sieltä tai vaikka sen, että mikä sen tarkoitus on/mitä siellä tehdään... Ilmeisesti ultrataan, mutta miksi jne. =) Olette taas Oton kanssa olleet mun mielessä usein, eilen näin sellaisen pienen pojan, jolla oli sellainen samanlainen "liivi" päällä ku Otolla niissä kauppakuvissa ja rupes taas niin hymyilyttämään se ostoskärrykuva, aivan yli-ihana :D :heart:

No mut, eipä tässä kummempia. Tuun sit ehkä kertomaan suuhygienisti-kuulumiset :whistle: ;) :LOL:
 
Tiistaita kaikille :heart:

Aapuuva, joka paikkaan särkee... Olin illalla kuntojumpassa ja huh kun teki hyvää :D Tänään on taas jumppailta, vuorossa se tappojumppa johon meinasin pökrätä viime viikolla :whistle: Hölmöä että jumpat sattuvat peräkkäisille päiville, mieluummin menisin vaikka joka toinen päivä...

Veera nukkui vähän paremmin kuin toissayönä mutta ei silti kovinkaan hyvin. Lämpöä ei ollut illallakaan mutta näppylöitä edelleen. Mietin et jospa sitä kävis tänään tyttöjen kanssa pienellä happihyppelyllä, vaikka ihan vaan kävelyllä. Ahdistaa olla sisällä monta päivää peräkkäin, Saara hyppii kohta seinille.

Smirgelaine: jos joskus ostan itselleni vaatteita, pyrin käymään yksin -eli joko illalla tai sitten viikonloppuna. Jos taas ostan lapsille niin sitten ainakin tytöt ovat mukana.

Niiskuneiti: olipas hauskoja juttuja, ihana aamunpiristys :LOL: Kiitos :hug:

MM-70: me ostettiin viime talvena ilmankostutin, Hobby Hallista tilattiin sellainen. On ollut hyvä hankinta, meillä on tosi kuiva sisäilma.

Petralle jo nyt toivottelen onnea yritykseen :hug:

Danjuska: kivaa että on edes yksi kohtalotoveri suonikohjujen osalta :hug: :) Tai siis eihän se kivaa ole että sullakin on sellainen mutta mukavaa etten ole ainoa :) Munkin niin piti käyttää raskauksien aikana tukisukkia mutta huihai, enpäs käyttänytkään ja nyt kärsin siitä :ashamed:

Täytyykin mennä lukemaan yhteisön uusia juttuja, se on moro :wave:
Tansku & tytöt<br><br>
 
huomenta!

pikaiseen vaan tässä aamutouhujen seassa, kun miikka viel jotenkin kattoo teletappeja niin..

niiskuneiti ja uneton etenkin kirjoitin teille yhteisöön. saa muutkin käyvä tietty.

palailen miikan päikkäreiden aikaan.

voima :hug: kaikille kirpeään pakkaspäivään. <br><br>
 
Melina
Moi taas pitkästä aikaan!
Enpä ole oikein ehtinyt kirjotella kun tuntuu ettei oikee koneellekaan ehdi kun tämä poika niin touhaa.
Ensin kun vielä muistan niin PEPILLE iso :hug: Tiedän miltä tuntuu kun ei saa unta vaikka olisi kuinka väsynyt. Poika nukkui edellisyön 21-8.30 omassa sängyssä hyvin ja itse sitten tietty heräilin vähän väliä kun aattelin että kohta se herää. Ja viime yö sit taas olikin ihan pyllystä :kieh: Kauheeta pyörimistä ja ei edes rauhottunut vaikka viereen otin. Ei kenelläkään muilla tämmöistä ole? :ashamed:
Aattelin että jos ne hampaat vaivaa kun on alkanut kuolaamaan ihan kauheesti ja yhtään hammasta ei oo tullu puoleen vuoteen. Siis poski- ja kulmahampaat puuttuu kaikki vielä.
Päikkäritkin nukutaan huonosti 1-1,5 ja yksillä unilla mennään. Ja sitten on tosi kivaa kuunnella illalla sitä kiukkuumista kun ei olla kunnolla nukuttu \|O
Eli TANSKULIINI teidän yöt kuulostaa ihan samalta paitsi ettei poika huuda.
PETRALLE tsemppiä yritykseen :heart:
Ja pää on tyhjä siis en muista enempää kenelle piti kommentoida :ashamed: :headwall: Ja taisi sitä taas omaa napaa ja valitusta tulla mutta miksi toi poika ei voi nukkuu?
Tulen taas kirjottelee kun ehin mutta yritän nyt useammin tulla.
Voikaa hyvin!
 
Melina
Moi taas pitkästä aikaan!
Enpä ole oikein ehtinyt kirjotella kun tuntuu ettei oikee koneellekaan ehdi kun tämä poika niin touhaa.
Ensin kun vielä muistan niin PEPILLE iso :hug: Tiedän miltä tuntuu kun ei saa unta vaikka olisi kuinka väsynyt. Poika nukkui edellisyön 21-8.30 omassa sängyssä hyvin ja itse sitten tietty heräilin vähän väliä kun aattelin että kohta se herää. Ja viime yö sit taas olikin ihan pyllystä :kieh: Kauheeta pyörimistä ja ei edes rauhottunut vaikka viereen otin. Ei kenelläkään muilla tämmöistä ole? :ashamed:
Aattelin että jos ne hampaat vaivaa kun on alkanut kuolaamaan ihan kauheesti ja yhtään hammasta ei oo tullu puoleen vuoteen. Siis poski- ja kulmahampaat puuttuu kaikki vielä.
Päikkäritkin nukutaan huonosti 1-1,5 ja yksillä unilla mennään. Ja sitten on tosi kivaa kuunnella illalla sitä kiukkuumista kun ei olla kunnolla nukuttu \|O
Eli TANSKULIINI teidän yöt kuulostaa ihan samalta paitsi ettei poika huuda.
PETRALLE tsemppiä yritykseen :heart:
Ja pää on tyhjä siis en muista enempää kenelle piti kommentoida :ashamed: :headwall: Ja taisi sitä taas omaa napaa ja valitusta tulla mutta miksi toi poika ei voi nukkuu?
Tulen taas kirjottelee kun ehin mutta yritän nyt useammin tulla.
Voikaa hyvin!
 
MOI!

Meillä vieläkin repaleinen yö.Ei ole lääkkeet vielä varmaan tehonneet korvatulehdukseen.Toivottavasti ensi yö olisi parempi,kun sitten pitää taas jaksaa töihin nousta.

Selailin tossa vanhoja yhteishyvän ruokalehtiä ja yhdessä oli kuva suklaatryffeli palleroista,niin Vera tuli katsomaan ja sanoi "kakka" :LOL: Kieltämättä aika epäilyttäviltä näyttivät,mutta maku on varmaan taivaallinen.

Tänään sitten onkin taas Veran nukutus sisälle kun ulkona on niin paljon pakkasta ja toinen vielä kipeenä.Siinä meneekin pari tuntia makoillessa.On se kumma juttu että isänsä kanssa nukahtaa melkein heti ja mun kanssa ei millään.Sitten kun saan nukutettua,niin herää aina puolen tunnin välein jos en makaa vieressä.

Nyt kiukkuinen tyttö pyörii jaloissa.Menen tästä nyt antamaan ruokaa lapsille :wave:
 
Kaiza80 pikaisesti
Peppi, käy katsomassa hesarin verkkosivuilta tän päivän Viivi ja Wagner... Onko se teidän talosta? :LOL:
Tuli vaan mieleen kun niitä aurausjuttuja kerroit...
Haleja kaikille, nyt tää flunssahirviö menee nukkumaan.
 
Moikka!

Munkin piti vielä suonikohjuista mainita kun itelläkin toisessa sääressä on pari kunnon mustelman kokoista länttiä :( Neuvolassa muka vannottiin ja vakuutettiin että kyllä ne häviää synnytyksen jälkeen mut #&%?$!* marjat, siinä on ja pysyy, ei oo haalennu eikä mitään. Mua on kiukuttanu neuvolan jutut monestakin asiasta ja lähinnä se, että ainakaan täällä meillä ei apua oo tullu mihinkään, kaikki vaan on normaalia ja kuuluu asiaan... Niin ku varmaan onkin mutta kyllähän sitä mieluusti ottaa kaikkia vinkkejä ja neuvoja vastaan jos voi jotenkin arkea ja omaa jaksamista helpottaa, esim. unikoulun ja yöheräämisten osalta.
 
Kivakiva... Me kauheella kiireellä Joonatanin kanssa käytiin aamulla suihkussa jne., että ehditään hyvissä ajoin sinne suuhygienistille... No, just, kun olin rupeemassa pukemaan Jontulle ulkovaatteita niin ONNEKSI katoin kännykkää, oli pari puhelua tullut ja viesti vastaajaan, et suuhygienisti on sairaana, että se aika peruuntui.. Oikeastaan ihan hyvä näin, saatiin nukuttua ne päiväunet ;) Uutta aikaa pitäis ruveta varailemaan.

Tanskuliini: Kiva, että teillä edes vähän parempi yö, toivottavasti seuraava olis vieläkin parempi!

Melina: Kiva kuulla teistäkin! Meillä Joonatan joskus, tai aika usein, pyörii ja hyörii sängyssään, yöllä siis. Ei meinaa millään rauhoittua :/ Ja jos nyt aamuisin ollaan viereen otettu ja koitettu jatkaa unia niin ei ole onnistunut! Jaksamisia teillekin huonosti nukuttujen päikkäreiden ja öiden suhteen!

Neve: Ihana Vera, tryffeli=kakka :LOL:

Kaiza: :LOL: Olipas hyvä toi Viivi&Wagner :LOL:

Tulikohan se talvi nyt sit? Tänään pakkasta, tällä hetkellä 12.7, aamulla oli melkein -16, hrrrr. Kylmä! Ja luntakin on. Pitäis mennä pulkkailemaan joku päivä, mut meidän vauvapulkka on vaan äitillä nyt... Pitää hakea se sieltä :)
 

Heippatushei!

Varasin tuossa ajan siihen 3 D-ultraan ja aika on 19.2.2007, eli silloin on tasan 20 rv kasassa =) Bruno Cassiatore (meniköhän sukunimi nyt ihan oikein...) on ultraajana! Ultran jälkeen on tarkoitus mennä miehen kanssa kahdestaan syömään :heart: Mummo ja ukki tulevat tänne poitsuja hoitamaan siksi aikaa! Eipä olla miehen kanssa oltukaan missään pitkään aikaan kahdestaan... vissiin ennen Jullen syntymää =)

Tänään aion mennä käymään kirjastossa ja AIVAN YKSINÄNI :D Yksinkään en ole ollut piiiiiiitkään aikaan missään, joten tänään kun mies on kerta toipilaana (aika hyväkuntoisena sellaisena) kotona, niin minä otan jalat alleni heti, kun kirjasto aukeaa :D

Eilen tosiaan sain tuon vaatehuoneen siivottua! Ihana juttu! Sain vaan aikas ikäviä suppareita aikaan :\| Eivät siis koskeneet, mutta olivat aika epämiellyttävän tuntuisia. Iltaan saakka niitä sitten tuli, ei kuitenkaan säännöllisesti! Seuraillaan tilannetta!

Tästäpä tuli tälläistä yksipuolista kommentointia, mut lupaan, että kunhan tästä taas intoudun, niin kommentoin kiusaksi asti :D

Nyt valmistautumaan omaan hetkeen :D
 

Smirgelainelle piti kommentoida, että koska mun mies tykkää shoppailla vaatteita, niin ollaan AINA vaateostoksilla yhdessä! Julius on aina mukana ja jokainen reissu on mennyt todella hyvin! On alusta saakka joutunut mukana olemaan, niin on niin tottunut siihen. Taitaa myös rakastaa ihmisvilinää =) Aleksi on mukana silloin, kun hänelle ostetaan vaatteita, muutoin jää mieluummin kotiin.
 
Pakko tulla hehkuttamaan!


Vera nukahti viidessä minuutissa omaan sänkyynsä :eek: Ei ole sielä nukkunut kun viimeksi 2kk:n ikäisenä.Saa nähdä jos saisin vielä illallakin sinne nukkumaan.Voi jee ja ihan piruuttain kokeilin jos sinne vaikka suostuis vähäksi aikaa menemään,niin toinen nukahtikin sinne.En voi vieläkään oikeen uskoa tätä.Aikasemmin on itkenyt hysteerisesti kun olen kokeillut. Eipä sitten muuta :wave:
 
Pakkaspäivää itse kullekkin!

Kiitos PEPPI, NIISKUNEITI ja TANSKULIINI! :)

NEVE- Superia, että sait Veran nukahtamaan omaan sänkyynsä!
Meillä oli kans samanlainen suhde omaan sänkyyn, Topilla siis,
mut nyt jää jo aika hyvin sinne kun muutamia kertoja silittää.
Tosin viimeaikoina ollaan lipsuttu pikkasen ja annettu nukkua taas keskessä.. :ashamed:

GERBERA- Toivottavasti ne supparit ei ala sua vielä pahemmin kiusaamaan tässä vaiheessa! :wave:

En taas muista mitä muuta piti..
Ainakin KATTINKALLE ja PETRALLE plussatuulia oikein reippaasti!! :hug:

Kerronpa vielä, että aloitin "dieetin" viime to..
Ei hirveästi olis pudotettavaa mut haluan takas entisiin mittoihin.
Urakkaa on sellasen 4-5kg verran ja hyvin olen vielä malttanut pysyä kaukana herkuista ynm. :)

Nyt ei muuta, kaikille heipat!! :wave: :wave:
 
Päivää!

nyt hetki aikaa..pitäis joutua pyykin levitykseen ja itsekin olis kiva ehtiä hetki levätä. Miikka aikas kovassa nuhassa ja yskässä. yö meni kyllä ihan ok. mitä nyt aleksi puolilta öin hyppyytti minua ja miikka sit 05 ja 06 otinkin viekkuun kuhan olin ensin vaihtanut kaikki yökkäristä lähtien. pissa taas tullu yli laidan. 08 asti nukuttiin sit ku härskit sillit. ihanaa. :D

peppi, mukava kun yö oli hiukan parempi. =)

petralle kovasti plussatuulia. :)

neve, hienoa kun sait veeran nukahtaa omaan sänkyyn ja noin nopeaan. siitä se lähtee. toivottavasti nukkuis hyvät pitkät unet. :hug:

gerbera, mukava kun pääset ihan yksikseen asioille. nautiskelehan rauhasta. =)

smirgelaine, jaa vaateostokset. käyn sillo kun pääsen tai kiinnostaa tästä tuppukylästä jotain lähtee ettiin. viikonloppuna tai iltaisin. enpä ole pitkään aikaan mitään ihmeitä itselleni ostellut. ehkäpä taas keväämmällä iskee shoppailuinto, mut on kyllä sit päästävä merta edemmäs kalaan. :whistle: onneksi teillä jo kohta vesirokko selätetty.

olis tosiaan mukava päästä ulkoilee edes vähän. mittariin kun arska paistaa niin -10 näyttää, mut aamulla oli pitkään -20 hujakoilla ja samoja lukemia lupasi huomiseksi. no ainakin melko hyvällä tuurilla me saadaan kunnon talvihäät. :D

kattinka, mukava kun jaksoit kirjoitella. kuinkakohan teidän yö meni? plussatuuli onnitumista kovasti teille. :hug:

käpynen, meillä on melkein koko ajan toi -18 sisällä.

jaahas jos menis pyykin levitykseen..palailenpa taas. :wave:
 
Iltapäiviä!

Lumikarpalolle onnea :flower:

Kuinkas teillä jaksetaan Tansku?

Nyt kuulkaa pukkaa kiirettä. Huomenna pitäis ilmoittaa tyttö eskariin ja torstaina oli se Disney On Ice: Ihanat Prinsessat jääshow Hartwall Areenalla.

Mitäs ootte mieltä jos toi mun ukko ottaa sen ohjelman koneelle ja polttaa sen levylle ja lähetän se sitten Katinkalle?

Muuten meidän eloon ei ihmeellistä.
 
heipsis!!

Nyt taitaa olla sitten minun vuoro sairastua.. Nyt jo toinen päivä kun pitää pientä lämpöä.. Enimmillään ollut vaan 37,2.. inhottavaa kun paleltaa koko ajan mut ei kuume kuitenkaan nouse. Olo on ihan vetämätön.

Nukuin yöllä villapaita päällä ja 2peittoa mutta yhä palelti. Ja lisäksi poika heräs jo puolilta öin huutamaan.. Koppasin vaan viereen kun en jaksanu rueta ramppaamaan.. no, eipä tuo nukkunu päiväuniakaan..

Lähdettiin kuitenkin Tatun kans kerhoon aamulla ja oli kivaa =) Ei poju kyllä vierasta tipan tippaa..

Tuuhhan Kattinka tosiaan kuulumiset sitten kertomaan!

Tansku: Juu täällä tosiaan kohtalotoveri... Vielä ei tuo suonikohjun alku paha ole, mut varmaankin pahenee kun/jos joskus toinen vaavi tulee...

Nyt pitäs jaksaa rueta jotain hyödyllistä tekemään.. itseasiassa varmaan se hyödyllinen olis ruuanlaitto...
 

Yhteistyössä