Voi elämä että on #&%?$!* äiti fiilis.. :'( Pojun kans vast tulin saikulta, kaato just mikrosta otetut puurot päällesä (tosiasiassa ei kaatunu ku n.2ruokalusikallista) onneks ehin väliin ennen ku kaato koko kipollisen, nahkat rullalle sikäli.. Tuntu olevan tosi otettu ku joutu vaatteet päällä suihkuun, viileeseen sellaiseen, ja nyt se raukka on muumioitu, päässä on paketti ja ristisidos rintalastalla..
JA VIERAAT voi pitää turpasa kiinni, uskokaa pois, mä syyllistän itteeni ihan tarpeeks vaik meil on joka ikinen päivä tossa samassa kohtaa puuro jäähtymässä \|O
No onneks on vaan pinnallinen palo ja tunto on viel tallella..
Nyt tuli pelkkää omaa napaa, anteeks! :ashamed:
Pepille jaksamista kovasti, huomenna aamulla soitat nlaan ni etköhän sä saa uuden ajan pian!
Onneks meil on tuo Tomi, se sattu olee täs viel sillo ni jääpi yöks ku Annal on huomenna kerho et jos sattuu esim. 13 saamaan lääkäri ajan ni on joku annaa vastassa täällä.. :heart: Ja oli tääl sen aikaa ku mä olin saikulla, ei joutunu A mukaan sinne, se ei tykkää sairaaloista..
JA VIERAAT voi pitää turpasa kiinni, uskokaa pois, mä syyllistän itteeni ihan tarpeeks vaik meil on joka ikinen päivä tossa samassa kohtaa puuro jäähtymässä \|O
No onneks on vaan pinnallinen palo ja tunto on viel tallella..
Nyt tuli pelkkää omaa napaa, anteeks! :ashamed:
Pepille jaksamista kovasti, huomenna aamulla soitat nlaan ni etköhän sä saa uuden ajan pian!
Onneks meil on tuo Tomi, se sattu olee täs viel sillo ni jääpi yöks ku Annal on huomenna kerho et jos sattuu esim. 13 saamaan lääkäri ajan ni on joku annaa vastassa täällä.. :heart: Ja oli tääl sen aikaa ku mä olin saikulla, ei joutunu A mukaan sinne, se ei tykkää sairaaloista..