Huomenta!
Viime yö meni ihan ok:sti, mut niinku yleensä, kun Joonatan on nukkunut päivällä liian vähän (meille ei riitä se 1x 1,5h) niin yö menee sit vähän levottomammin, eli heräili alkuyöstä, tai pyöriskeli sängyssä ja tutti oli kadoksissa :/ Onneks sit puolenyön jälkeen (01) rauhoittui ja heräs vaan kerran enää. Mies tuli ihan hyvissä ajoin kotiin, just silloin, kun Joonatan vikan kerran heräs, olin sen huoneessa sitä tuttia etsimässä ja asentoa vaihtamassa, kun toinen oli mennyt pinnasängyssä ihan poikittain. Harmitti vähän, kun olin just saanut unta, enkä tietenkään sit vähään aikaan taas saanut, kun oli pitänyt sängystä pomppia toiseen huoneeseen :kieh: Tämä on siis yks syy muiden joukossa, miks mies hoitaa meillä noi yölliset jutut, koska jos mä joudun sängystä nousemaan kesken unien niin en saa todellakaan heti taas unta :/ Meillä herättiin, tai Joonatan heräs siis vasta 6.15!! Wau!
Melina: Kyselit, että miten muilla menee noiden miesten kanssa... Meillä menee kyllä tällä hetkellä yllättävän hyvin :heart: Ollaan tässä ihan lähiaikoina juteltu aika paljon asioista ja tuntuu, että ymmärretään taas toinen toisiamme paremmin
Mutta ei tää kyllä mitään ruusuilla tanssimista oo ollut... Nyt tuntuu, että pitkästä aikaa menee jo ihan kivasti... Aiemmin ollut aika kireä tunnelma ja viileä... Mut meillä kysyttiin 1v. neuvolassa (Joonatanin siis
), että miten on parisuhteen laita, kun kuulemma yleensä, kun lapsi on 1v. niin parisuhde on "huonoimmillaan"... En sit enempää kysellyt, mutta näin kuulemma on tosi usein. Ei sit ollut puhetta, että näinkö vaan ensimmäisen lapsen kohdalla vai yleensäkin, jokaisen lapsen kohdalla... Mutta jaksamisia teille :hug: Koittakaa ottaa sitä omaa aikaa ja ennen kaikkea myös sitä kahdenkeskeistä aikaa! Ne aina piristää ja auttaa jaksamaan, kuunnelkaa toisianne ja jutelkaa, meillä nää ainakin auttaa (vaikka suurimmaksi osaksi se on mun yksinpuhelua, kun meillä toi mies ei ole niin hyvä puhumaan...).
Petra: Voi vitsit, Kreikkaan B) Pikkusen kade! Mä oon niiiiin taas haaveillut jostain etelänmatkasta, vähän aikaa sit mietin, että oltais lähdetty sit, kun tää toinen vauva syntyy, mut sehän olis aika hullu idea
Pienen vastasyntyneen kanssa... No, on sitä muutkin menneet
Mut ennenkaikkea meille kyllä tulee eteen se, että siihen tarvii rahaa ja sitä ei kyllä ole ylimääräistä... Miehen äiti on luvannut miehelle valmistujaislahjaksi matkan Brasiliaan, mutta saas nähdä, että koska sinne päästäis lähtemään, se lentokin on niin pitkä ja jos mies valmistuu nyt keväällä niin olis Joonatan alle 1,5v ja vauva pari kuukautta et ei ehkä
Ja täytyis siihenkin olla sit säästettynä mun matka jne. Mut joo, siihen kysymykseen
Eli, mä ottaisin kyllä varmaan noi meidän matkarattaat, menee suht pieneen kasaan, mut mikä tärkein, sen selkänojan saa alas, mä luulen, että Joonatan ainakin vielä nukahtais rattaisiin päiväunille, olis sit helpompi mennä paikasta toiseen, eikä aina miettiä niitä päikkäreitä, kun vois rattaissa nukkua. Meidän sateenvarjorattaissa (jossa ei edes sitä "sateenvarjoa" ole) ei saa selkänojaa alas, eikä niissä tosiaan ole sitä varjoa.
Huhhuh, johan on taas juttua tullut
Vaikka ajattelin, että ei tulis, kun viimeks illalla kirjoittelin, mut suurinosahan meni noihin kysymyksiin, jotka vähän kyllä riistäyty käsistä
Lisään vielä, kun tuli mieleen...
Unettomalle olis asiaa, jos jossain vaiheessa oot mesessä niin huhuilepa! Me mennään kyl 9 aikaan päikkäreille.<br><br>