Kiitos kaikille onnitteluista
Ja ihanaa kun
Koivunkäpy ja
Hannamari oikein herkisteli, jos se vauvakuume teillä vähän nostaa päätään
Niinkuin
Gerberakin totesi, odotus menee nopeasti kun ei ehdi siihen keskittyä. Ja viikkoja niin..taitaa tulla nyt rv22 täyteen!
Niiskuneidille kiitos yhteisöön hyväksymisestä! Ja täälläkin tuli jatkuva karkkinälkä plääh..jouluun saakka pääsin karkitta, eikä tullu kilojakaan, mut nyt ei paljon neuvolan puntarille haluta mennä :\|
Lillukka76, Kiva kun pääset latinotanssikurssille! Kävin kans syksyllä hmm..kokonaista kolme kertaa sellasilla alkeistunneilla, kunnes raskausväsymyksen varjolla juttu jäi. Mut kivaa se oli. Ootko ennen harrastanut?
smirgelaine Vaateostoksilla käyn mieluiten yksin lauantaina (ja palaan yleensä mukanani vain vaatteita pojalle..) tai joskus "esikatselen" vaatteita pojan kans kaupungilla pyöriessä.
Petra Onnea yritykseen!
Neve05 Hienolta kuulosti et onnistu päikkärit omassa sängyssä.
MM-70 Tsemppiä dieettiin!
Maria Olikohan tuo enneuni?
Jonna79 Ihana räppi Victorialla, siinä tais vielä olla pätkä Joelin lempibiisistä, känkkäränkästä
Uneton Meetkö syksyllä töihin vai kouluun kun hoitopaikkaa haette?
Peppi Mulle tehtiin kiireellinen sektio. Nyt oon myös miettinyt että ehkä toivon/vaadin suunnitellun sektion, ettei päädytä
taas tohon, mut sitä täytyy pähkäillä vielä. Toki leikkaushaava on ensin kipeä ja liikkeellelähtö sattuu, mutta ainakin mulla toipuminen meni hyvin, viikossa jätin kipulääkkeetkin kokonaan. Mutta toivotaan että vauvasi vielä kääntyisi ja asia ratkeaisi sitä kautta
Nimpparionnittelut Joonatanille :flower:
Jemma Paranemisia Amandalle. Mukavaa tukholman matkaa, kuulostaa ihanalle!
Tiukuliini Ei kovin järkeviltä nuo työehdot kuulosta. Ja jos sinä oot ikäloppu ja
Hannamari jo raajat muumioituina, niin täällä on kyllä täysmuumio taapero helmoissa ja vauva mahassa
Mutta yritä saada miehen pää kääntymään, kyllä nuorena aina paremmin jaksaa!
Danjuska Hienoa kun oot aloittanut lenkkeilyharrastuksen!
Tanskuliini Eipä oo ihmeitä viikonloppusuunnitelmia nyt, isä ja poika menevät taas luultavasti piiitkille parin tunnin vaunulenkeille
ja mä saan levätä rauhassa silläaikaa
Tinttamooses7 Voi kurjuus noita korvatulehduksia..
jellona78 Toivottavasti teidän lasten korvat olisi kunnossa.
Monet tais kans mainita poskihampaiden tulosta, Joelilla tuntuu että on ollu jo montaa viikkoa tulossa ikenistä päätellen, kuinkahan kauan
se puhkeaminen voi kestää?
Liittyykö muilla hampaiden tuloon pientä iltalämpöilyä? Pojalla on nykyään aika usein illalla (joskus päivälläkin) 37.2 - 37.8 astetta lämpöä. Tosin meillä saattaa liittyä allergiaankin, on kokeiltu 4 viikkoa rotaatiomenetelmällä kuutta uutta ruoka-ainetta ja on mennyt loppujen lopuksi niin hyvin, että jatketaan seuraavat neljä viikkoa noilla ja sitten lisätään taas pari, eli luksusta entisen neljän jälkeen B)
Poitsu heräs, taidanpa keittää kahvit, kaapissa odottaa Fazerin Runebergin torttu
ja sit pitääkin tehdä makaronilaatikko uuniin.
Mukavaa perjantaita kaikille!