JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Huomenia kaikille!

Tulipa mieleen, että minkäkokoiset ulkovaatteet teillä on tähdillä käytössä? Otolla oli alkutalvesta 74cm haalari, joka nyt joulun jälkeen kävi pieneksi ja kokeilin sitten viime kesänä kirppikseltä ostamaani Reimateciä 86cm, niin sehän onki aivan hyvän kokoinen! Tätä talvea varten sen alunperin ostinkin, mutta kun sitten tuon jätkänpätkän kasvuvauhti hiljeni huomattavasti, suorastaan pysähtyi jossain kohtaa, ni luulin, että ens syksynä käytetään tuota haalaria! Hädissäni ostin sit jo kaverilta 2-osaisen puvun, myös 86cm, mutta pienempi koko :) ja vielä ostin alesta 80cm Lassietecin henkselihousut... Ens talvena varmaan sit tarvii olla jo 92cm?? Ei voi verrata yhtään esikkoon, ku sehän on kesällä syntynyt ja todellakin ollut ihan erikokoinen kuin Otto =)

Pitäis uimaan tänään lähteä, ku tääl on uimahallis lämpimän veden vknlp, huomenna ei päästä vauvauintiin, ku olen aamuvuorossa ja jostain syystä tuo mies ei halua lähteä kahden riiviön kans kolmisin sinne ;) Tai lähinnä Otto on nyt sellaisessa riiviöiässä, että huh-huh =) Eilen olin mun hoviparturissa, lapset mukana ja siel on 2 koiraa, toinen vasta puolivuotias rotikanpentu ja toinen jo vanhempi laivakoira, ni oli kyllä hurjaa menoa =) Hyvä, että väri saatiin mun päähän ja hieman leikattua tukkaa, järjestelyitä jouduttiin kyl tekemään, sisko joutui Oton vahdiksi ja koirat välillä ulos... Heillä ei siis itsellä ole lapsia vielä.
Tansku; toivottavasti Veera alkais olla jo paranemaan päin. Ei se sit parvorokkoa voisi olla? Tai arvauskeskuksen mukaanhan voisi olla mitä vain ;)

Peppi; miten teidän nukutussysteemit lähti käyntiin? Voimia vain siihen rumbaan!

Niiskuneiti; raskausaikana saa tosiaan harrastaa liikuntaa niin kauan kuin itsestä hyvältä tuntuu, paitsi ratsastusta ei suositella, mutta sekään ei varmaan hyvältä tunnu pidemmälle mennessä. Ja myöhemmin tietty syke ei saa nousta kovin korkealle... Juoksuaddiktina mä kävin Oton raskausaikaan vielä h24 juoksulenkillä... Esikoisen aikana kävin h32, mut ehkäpä ikä ja toinen raskausvaikuttu tohonki asiaan.

Nyt pitää mennä... kivaa päivää kaikille!

-siru

 
TAnsku: pyydä lääkäriltä ponstan forte resepti, mulla ainaki ovat tehonnu jo vuosia, auttaa siis kipuun ja vähentää vuotoa..

Kiesus mikä määrä lunta tein tunnin lumitöitä ja sain vast puol pihaa kolattuu.. nyt nukuttaa tuo kiljuhanhi..
 
Talitinttinen
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Sori, poika painoi entterin tilttiin... Mutta tuli siis selväksi että toivottelen hyvää perjantaita ;)

Eli täällä yksi taustailija 31.12.05 syntyneine poikineen. Kysyisin, mitä mieltä olette seuraavasta: Joskus taannoin oli viestittelyä vilkuttamisesta ja siitä, milloin kukin oli sen oppinut. Seurasin tuolloin mielenkiinnolla, ja nyt siis kirjoittelen minäkin ko. aiheesta. Eli mua hieman huolestuttaa tämä vilkutusasia... Poika kyllä alkoi vilkutella jo joskus 9-10kk iässä, mutta tekee sitä todella satunnaisesti. Sanotaanko nyt vaikka yksi kerta kymmenestä, kun hänelle vilkuttaa tai pyytää häntä vilkuttamaan niin sen tekee. Tiedän, kenties kuullostaa oudolta huolelta, mutta nyt alkaa oikeasti ahdistaa kun niin moni ulkopuolinenkin on tätä asiaa jo ihmetellyt.

Mitenkäs teillä muilla, onko ketään muuta näin valikoivasti käsiään käyttävää lapsosta? Ja, ottaisitteko tässä asiassa jo yhteyttä neuvolaan?

Niin, ja muuten siis veikeä ja kyllä ihan normaalin oloinen sosiaalinen poika.

Nyt sinne perjantain viettoon siis =)
 
Heips.

Kovin pikaiseen, ainakin koitan, on vähän kiirus...

Meillä herättiin tänään 04.50 \|O :headwall: Suututti kyllä niin paljon!! En voi ymmärtää! Koitin hetken nukuttaa vielä viereen, mutta ei siitä ole aikoihin tullut mitään, siis, että aamulla nukahtaisi siihen enää. Ja kylläpäs väsytii/väsyttää. Nyt ollaan kyllä nukuttu jo yhdet päiväunet, mutta silti \|O Mitä voi tehdä, ettei aamut alkaisi sentään näin aikaisin?? Nukahti eilen joskus vähän ennen 20.30. Niin, meillä ei vielä aloitettu sitä nukutussysteemiä, täytyy sitä vielä vähän sulatella jne. Kiitos kysymästä Siru.

Danjuska: Omasta tahdosta... Sitä on täälläkin, Joonatanilla siis ja ihan riittämiin... :whistle: Jos ei saa tahtoaan läpi niin edelleen käy kovin dramaattisesti maahan makaamaan ja nykyään jo niin, että pää kolahtaa joka kerralla aika kovaa... Siinä sit raivotaan :eek: Turvallista matkaa teille!

Tanskuliini: Meillä ei suunnitelmia viikonlopuksi vielä, mies tän ja huomisen töissä... :/ Paranemisia Veeralle, toivottavasti nyt suppo laskisi kuumeen!

Neve: Paranemisia teidänkin Veralle edelleen!

Siru: Meillä on käytössä 74cm reimatecin haalari, on ihan sopiva.

Talitinttinen: Meillä poika vilkuttaa tasan silloin, kun viitsii, ei siis läheskään joka kerta. Tiedän kyllä, että taidon osaa :D

Mut nyt äkkiä suihkuun!
 
hyvää perjantaita täältäkin!
pikaisesti kerron neuvola kuulumiset siis omaa (.) tulossa.
pikkuinen voi hyvin sydän tykytti 140 tahtia, oli ihana kuulla pienen jyskytys.
painoa ei ollu tullu kuin kilo kahdessa kuukaudessa j anyt ollaan lähtöpainossa. ihan hyvä, viimeks täs vaiheessa oli +2kg, vielähän sitä kerkeää kertyä mut mitä vähempi sen parempi, ei oo sit niin kova urakka pudottaa jäljelle jääneitä kiloja.
nyt pitäs varata jo rakenne ultraan aikaa, kyllä tää aika rientää niin nopeesti!
kävin hakee pojan neuvolan jälkeen kotiin, ei meinannu lähtee mukaan hoidosta! oli ihan onnessaan kun äiti tuli sinne ja hän sai leikkiä isojen poikien kanssa :D
On se kumma miten tuolla hoidossa tuo ruoka maittaa poitsulle, kuukauden aikana paino noussu pojalla jo 500g. Tuleepa painokäyrään hyvä nousu kohta =)

mut nyt pitää käyttää tilaisuus hyväksi kun poika nukkuu niin mennä itsekin nauttimaan päikkäreistä.
palaan ilalla kommentoimaan.

ps. jokos ens viikolla tulee se juttu?

tigru 16+4
 

Pikaseen pyörähdän koneella :wave:

Meidän pikkupupunen kävi tänään ekaa kertaa parturissa :heart: Ja hyvin meni! Lopuksi katseli itseään kovin tarkkaan peilistä, tyyliin, että "olenkos se oikeasti minä" :D Työntyi siis melkein peiliin kiinni, peruutti ja katseli taas arvostelevasti ja työntyi peiliin uudestaan kiinni :D Ison pojan näköinen tuli :heart: Vauvahiuksia otettiin purkkiin talteen ja laitan ne sitten vauvakirjan väliin muistoksi.

Talitinttinen, meillä vilkutellaan aina, kun joku on lähdössä. Vilkuttelee tyhjään kotiin myöskin silloin, kun ketään ei jää kotiin, kun ollaan itse lähdössä :D Vilkuttelee myös nukkumaan mennessä :D Kyllä se vilkutus sieltä tulee, odottele vaan ihan rauhassa! Jos noin muuten leikkii käsillään, niin tuskin mitään hätää on.

Jaahas, nyt täytyy mennä!
 
Jippii!!
Nyt kinkkuseni pitäkää peukkuja et saan tuon mukin ukolle, oon metättäny reilu 3vuotta tuommoista mukia ku Anna hajotti alle vuoteisena sen lemppari mukin tuhannen pirstaleiks, ja sit lopuista puuttuu vaan korva. Kyseessä on siis harvinaisempi muku, star warssin mikälie kuppi, mut jos sen saisin ukolle ni ois senki vuos pelastettu!


Väliaika kyssä: meinasko tuo kerralla sataa koko talven lumet??? :eek:
 
Päiveetä!

meidän aamu alkoikin vasta puol 9 tänään. aleksi oli eka joka nousi, tietty mies oli jo 5 lähteny töihin. Miikka heräsi sit eidän kolisteluihin. :D ihanan pirtee olo ollut, paitsi että kävin aamupäivällä kasvohoidossa niin siellä iski pieni ihana horros päälle, mut siitäkin selvitty. äitini oli lasten kanssa sillä aikaa ulkoilemassa. :D

Lillukka, Aamulla miikalle maistui valmis puuro ihan hyvin ja leipää nakerti ite. mut lounaan aikaan ei taaskaan toi keitto hommeli oikein ottanut maistuakseen, nyt laitoin hirvijauhelihaa sekaan. hyvin toi näyttää kuitenkin pärjäävän. illaksitehdäänkin sellaista hyvää seitiruokaa uunissa ja pottumuussia niin se voi vaikka upotakin. :p
niin ja olisko teillä mahdollisuutta laittaa onnia ihan omaan huoneeseen, koska meillä se autto omalta osaltaan miikan unia, vaikka kyllähän minä siellä silloin ravasin jossain vaiheessa useaankin ja lopetin ne yömaidot sunmuut. mut toisaalta itekään et heräis kaikkiin pienempiin rahinoihin sitä viereen jatkamaan unia, vaan saattais jopa jatkaa ite uniaan. ton idean miikka on nyt kyllä hyvää vauhtia löytänyt. 6 aikoihin tänäkin aamuna se vähän inisi ja kävin laittaa tutin sille ja pluton sekä peiton kainaloon, jonka jälkeenkin olin ihan varma että herää, mut niin vain me kaikki jatkettiin unia. =)

pepille, kovasti jaksuja. :hug: ehkä sen jontun pitäis vaan antaa myllertää ja hiukan huutaakin siellä sängyssää sillo aamuyöstä ja sit nukkua kun vihdoin nukahtaa. joonatan ei vaan näytä osaavaan välillä nukahtavan itsekseen uudestaan kun on nukkunut sen pahimman väsymyksen pois. tarttee kyllä hirveesti pitkää pinnaa ja aikaa. :hug:

tansku, viikonloppusuunnitelmista kyselit..tälle päivälle ei mitään suurempia, ulkoilua ja ehkä hiukan paikkojen järjestelyä että huomenna pääsis aloitta siivomisen het aamusta. sunnuntaina olis meidän kuulutukset kirkossa, mut saatetaan ne jättää väliin että aleksi pääsisi luistelukouluun, kun menevät osittain päällekkäin.

paranemisia smirgelainen samille, tanskuliinin Veeralle ja Neven Veralle sekä muille jotka listasta unohtuivat. :hug:

siru, miikalla on käytössä 80cm reimatecin kevythaalari, lassien iänikuisen vanha 80cm mukamas toppahaalari ja 86cm uusi remun toppahaalari, josta tartti kääntää vaan vähän lahkeista, muuten sopiva. menee varmaan viel ensi talvenakin. 92cm oleva toppahaalari meillä on seuraavaksi odottamassa ja luulen että on ihan sopiva sit viimeistään vuoden päästä.

ostaisko joku uhmakkaan 3,5v. herätti huudollaan miikankin. voi että nyt jos olis väsyneempi niin saattais hermo mennä, mut ei voi muuta ku laskee 10 ja hakee kesken unien heränny pikkanen sängystä. :whistle:

ihanaa mies toi mulle kukkia ja ihan muuten vaan. :heart:
 
yhteisöstä...ei tartte sähköpostia lukee, ainakaan minä en oo käynykkään.. ja kyllä se taas pian toimii

Weetin 1 vee mitat on jäänyt laittamatta elikkäs 82 cm ja 12kg500, omalla käyrällänsä hyvin sopusuhtanen miehen alku..ja nyt täytyy rientää taas..voi lisätä tuonne alkuun.<br><br>
 
Se on kuulkaas naiste KEVÄT tulossa!!! Ai mistäkö sen tietää? Meijän mökissä siitä on kolme ennusmerkkiä ja ne pamahti nyt päälle: suursiivousvimma komeroita myöten lattiasta kattoon (2 huonetta ja vessa menty...), tekee mieli GREIPPEJÄ ja TULPPAANEITA siis jälkimmäisiä maljakkoon!

Tigru kiva kuulla nlakuulumiset!

Jellona joo, on mahdollisuus siirtää Onni omaan huoneeseen, meidän makarin vieressä on Onnin huone mut siirto on mun päästä kiinni..kahdesta syystä, en raaskis jotenkin :ashamed: ja sit pelkään sitä et alkaa mahdoton ramppaamisrumba, varsinkin kun nyt nää yöt on ollut tosi vaihtelevia. Mut oon mä sitä miettinyt ja pitää alkaa henkisesti ite valmistautua... Kun nyt ekaks löydettäs se ruokajuoma.. sit vois alkaa miettii... ite pitää olla nukkunut yöt vähän paremmin kun nyt, jotta jaksaa sen siirron tuomat jutut.

Peppi huh mikä aikainen herätys, mä aina nurisen näitä meidän kuuden aamuja mut kyl ennen viittä on jo tosi paha! Toivottavasti ei toistu usein. Sillon on vielä yö! :eek:

Siru meil on Lassien 80 puku, hyvä jos sillä päästään lopputalvi. Mut onneks toi kevät näköjään tulossa =) .

Gerbera relaa nyt kun mies kotona useamman päivän! Muistathan, raskaana oleva nainen saa passuuttaa aina! =)

Talitiainen meillä vilkutetaan aika satavarmasti aamulla isille kun lähdössä töihin, mut muille sit ei kukko käskien laula kuten käpynen
toteskin. Eli muille vaihtelevasti. En mä kyllä usko että sun tarttee olla huolissaan, vaikka toki sitä äitinä aina on...


Miekkonen tulee 17 maita kotio, sit syömään ja mä lähden kauppaan, kukkakauppa lienee kiinni mut greippejä mä ainaskin saan.


IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!
:flower:
 
lillukalle että kevät venyy pitkälle toukokuuhun ja kovat pakkaset alkaa helmikuun puolessa välissä :( näin oli ennustus...

Meillä käytössä 92 cm lassie ja joku saatu kaks osanen 86 puku käytössä.
80 meni pieneks alkutalvesta.<br><br>
 
No heipä hei pitkästä aikaa :wave: :whistle: Ai minäkö nettiriippuvainen, miten niin -eihän tämä ole kuin kolmas kerta tänään... ;) :D

Kattinka: voi kiitos kaunis kuvista! On teillä sitten niin ihanan näköistä siellä! Ja Otto on NIIIIN suloinen :heart:

Siru: Veera käyttää 80cm ulkovaatteita, toisena pukuna on äitiyspakkauksen puku ja toisena kirppikseltä joskus Saaralle ostettu haalari. Vähän ne alkaa tuntumaan ahtailta, onneks Saaralla on aika monta käytettynä ostettua 86cm haalaria -saa Veera lainata niitä jos tarvis. On siinä jotain hyvää että Saara on noin pieni, tytöt voi käyttää toistensa vaatteita :D Eipä tuo Veeran tauti lääkärin mielestä ollut parvorokkoa eikä muutakaan rokkoa -saas nähdä nouseeko näppylät uudestaan kuumeen jälkeen...

Tigru: SE juttu ei tule vielä ensi viikolla :D

Koivunkäpy: kiitti lääkevinkistä :hug: Olet muuten tainnut aikaisemminkin mainita siitä -en ole vaan saanut aikaiseksi hakea reseptiä :ashamed: Peukut on pystyssä mukin hankkimisessa :wave: (=peukku pystyssä :D )

Talitinttinen: tervetuloa aktiiviseksikin jäseneksi :D En olisi sinuna huolestunut vilkutuksen puuttumisesta -eihän sitä kaikki jaksa huitoa... ;)

Peppi: oletko saanut nukuttua? Jaksuja :hug:

Mullapas onkin tosi siistit pojat nyt -ne kävi just parturilla, hiukset alkoivat olla jo silmillä... Ja nyt ruuanlaittoon, se on moro :wave:
 
Tanskuliinin kysymästä kiitos, yö meni suht ok. :wave:

Vaatteita on tällä hetkellä kokona 80cm ja 86cm, ulkopuvuissa siis.

Mä taidan olla aika mukavuudenhaluinen joissakin kasvatusjutuissa, kun en viitsi/ei ole muka aikaa esim. "opettaa" niitä vielä nukkumaan itekseen ja muuta.
Monesti oon aatellu et ois ihanaa ku sais sängyn vuosien jälkeen taasen omaks, mut sitten en kuitenkaan tee asialle mittään
;) :whistle:
Huonommin mää kyllä nukkusinkin jos ei ois joku mukeloista kylessä kii :heart:

Aivan kauhea ilma, terveisiä vaan käpyskälle :)

Käytiin Maskussa, ens kuussa saadaan uus ruokapöytä ja sit vähän innostuin muutakin ostamaan :whistle:
Ihme että mies suostui :eek: ;) :LOL:

Viikonloppuna mää nautin, on tosi rauhallista kun on vaan yks mukelo ja ei oo mittään pakollista puuhaa :D B)
 
Viikonlopusta, huomenna on ukon siskonpojan synttärit, siel pitäs käydä, samalla reissulla käyrää kaupassa, siinäpä ne suunnitelmat.. jos sunnuntaina kuttus kavereita käymää ku ukko ei ookkaa töissä vkl..

Ulkoiluihaalareista, ulkoilupukuna lassien 86cm (se ainut joka löyty koko akupungista, vihdoin alan tottua väriin) :LOL: ja kaupassa käydesssa vuodelta miekka ja kirves oleva lassien 74cm ( :eek: ) puku.. sit jos on vesikelit ni semmonen lassien kumipuku, kokoa 80cm.. Joojoo, suosin lassieta :LOL:

Tansku, eipä kestä, mä jaksan noitten nappien puolesta liputtaa!

Nyt kahvia etii jos keksiäki löytäs :snotty:
 
Talitinttinen
Heippa taas,

ja kiitos kaikille vastauksista! Kovasti tuntuvat kaikki vilkuttelevan, mutta tosiaan, eihän se kukko käskien laula... Ja melko itsepäinen tapaus on joskus kyllä muutenkin. Ja juu, leikkii kyllä käsillään ja kovasti esim. taputtelee, osoittelee sormella, yrittää naputella äidin perässä pöytää jne. Äsh, netistä vaan löysin vaikka mitä kehityshäiriöitä, joihin liittyy vastavuoroisten eleiden puuttuminen, mutta toisaalta kyllä muuten on eleet kyllä hallussa. Eli odottelen nyt vielä sitä aktiivisempaa vilkutusta. Toivottavasti asia on kunnossa viimeistään 1,5v neuvolassa...

Poika on nyt kauheassa lensussa, mutta virtaa tuntuu riittävän... Toivottavasti ei mene taas korviin, kaksi tulehdusta nimittäin takana.

Huomiseksi luvattiin talvea, jee =)
 
Ihan nopeat ennen perjantai-illan rauhottumista..

Tinttinen .. äh tais olla Talitinttinen? Mulla on TOOOSI pitkä muisti.. :ashamed: :LOL: Mun mielestä kaikki matkimisyritykset on vastavuoroista toimintaa, yhdessä/vuorotellenhan sitä tehdään. Ja nuo taidot tulee ja menee alussa kausittain, sen olen molempien poikien kohdalla huomannu.

Viikonloppusuunnitelmista, huomenna on Artulle pienimuotoset lastenjuhlat ja su tulee taas sukua, lähemmäs 20 vierasta. Tarviiko sanoa enempää.. :whistle:

Vili on paukannu nyt peräkkäisinä päivinä alahuulensa halki. :( Vaikka on muutenkin suppusuu, nyt on oikea turbohuuli..

Juh, täytynee mennä. Halit kaikille, erityiset Katille ja Jelulle! ;)
 
Iltoja!

Herranjestas sitä on ihminen väsynyt :eek: Siis aivan täysin poikki ja veto pois, voimaton olo :ashamed:

Lähdin kaverin kanssa ostoksille Selloon, Joonatan meni nukkumaan toiset päiväunensa mummon luo. Kyllä sitä huomaa, että kunto on täysin nollissa, kun meinas olla rankkaa kaupoissa pyöriminen :whistle: Tuskanhiki meinas pukkailla vähän väliä :D On se rankkaa puuhaa. Mutta oli kyllä ihanaa olla kaverin kanssa, molemmat saatiin olla ilman lapsia, käytiin syömässäkin, mikäs sen ihanampaa, olla ilman lasta liikenteessä, saa syödä rauhassa jne.

Sellosta lähdettyä hain Jontun ja mentiin toisen mummun luo, mummu oli ihana, lähti pojan kanssa vähän ulkoilemaan ja mä sain levätä :heart: Tuli kyllä taas niin tarpeeseen :D

Nyt on Joonatan nukkumassa, ite en osaa tietenkään nukkumaan mennä, kun mies tulee töistä vasta joskus 22-> :/

Koivunkäpy: Tääl on peukut pystyssä mukin suhteen! Mistäs olet sitä siis hankkimassa?

Jellona: Harmi, kun sitä pitkää pinnaa ei tällä hetkellä ole tässä perheessä kenelläkään, ei edes tuolla rauhallistakin rauhallisemmalla miehellä... :(

Tanskuliini: En siis ole sen aamun jälkeen saanut nukuttua, siis ensimmäisten päikkäreiden jälkeen ja päikkäreilläkin jotenkin tosi huonosti :/ Että olen kyllä melkoisen poikki. Ja jostain syystä ennustan meille huonoa yötä... Niin se menee AINA, kun olis kaikkein väsynein :headwall:

Uneton: Ehkä se mukavuudenhalu on sitä, että sen/ne lapset siirtää sinne omaan huoneeseen ja opettaa nukahtaa yksinään ;)

Niin, noista ulkoiluvaatteista vielä... Tänään saatiin äitin kummipojan (2v.) vanhoja haalareita kaksinkappalein, molemmat kokoa 80 :) Tulis vaan se talvi ja lumi niin viittis ehkä enemmänkin ulkoilla, nyt, kun noita ulkoilukamppeitakin olis :whistle:

No, kai mä jatkan tässä netissä pyörimistä... Tai sit menen tohon sohvalle lueskelemaan, tällä hetkellä on Torey Haydenin uusin kirja, olikos se nimeltään Toisten lapset, kesken =)

Hyvät yöt kinkuille ja niille pikkupossuille (lainatakseni Käpystä :D ).<br><br>
 
Ja oli sit ukko pamauttanu kolarin työmatkalla, tai siis kaverisa kyyillä oli, oli joku pamauttanu kylkeen, peltiä ruttaantu.. Kaksi volvoa kohtasi toisensa, toinen uusi, toinen ei enää niin uusi.. kaverilla siis se ei enää niin uusi..
No onneks ei pojille sattunu mitään!

Ja mukista, tuolta huutonetistä yritän mokomaa mukia saada, eihän se sitä alkuperäistä korvaa mut kuitenki!
 
Huomenta.

Tää päivä meillä alkoi 5.20 :'( No, on se nyt aina parempi, kuin ennen viittä. Mut kamalaa silti. ONNEKSI minä sain vuorostani jäädä sänkyyn ja mies nousi pojan kanssa, kun se kuitenkin menee nyt aamulla töihin. Mä taisin jopa nukahtaa hetkeks, vaikka sitä tapahtuu erittäin harvoin, jos tiedän/kuulen, että Joonatan on hereillä täällä muualla. Ite nukahdin vihdoin illalla joskus 01 aikaan, eli unta on tullut vaan yhteensä viitisen tuntia :(

Niin, ennustuskin osui aika oikeaan. En tajua... Joonatan heräili klo 22-00 5-15min välein, valehtelematta :eek: En tiedä, että mikä oli, mutta kitinää ja ininää sieltä huoneesta vaan kuului, tuttiin kyllä tyytyi, mutta melkein samantien, kun mies pääsi sänkyyn takaisin niin alkoi kauhea pyöriminen, kolina ja itku :( Onneks mies katto siinä vielä telkkaria niin ei sen unia sentään keskeyttänyt. Ite koitin taas saada unta monta tuntia, viimein otin unilääkettäkin, mutta ei sekään läheskään heti sitä unta tuonut! Mikähän siinä on, että kun on itsekin todella väsynyt, siis aivan uupunut niin silloin ei se uni jostain syystä tule, meneekö sitä jotenkin ylikierroksilla vai mitä?? Ja Joonatankin nukkuu tosi huonosti, jos on herännyt aamulla kovin aikaisin tai nukkunut huonot/lyhyet päiväunet.

VALIVALI :eek:

Koivunkävylle pitänyt munkin sanoa, että hyvä, että Annan keuhkokuvat oli ok, saatteeko jo ens viikolla tietää niistä sydänkuvista? Varmasti nekin on ihan normaalit :hug:

Taivaanvuohi: Voi sitä vauvakuumetta! Mun kohdalla se on varmasti jo sairaus ja mä ihan oikeesti pelkään, että "sairastun" siihen jonkun ajan päästä tän tokan synnyttyä, vaikka ihan ihan oikeesti en halua vielä vähään aikaan kolmatta edes alkaa yrittämään! Kyllä tää "kaksi"vuotta raskaana oleminen on ollut jo ihan rankkaa, niin miehelle, kuin mullekin :whistle: Ja muutenkin. Tiedän, että tulevaisuudessa haluan vielä ainakin yhden lapsen (ja toivon, että se meille suodaan), mutta ollaan mietitty asia niin, että pidetään monen vuoden tauko, ennen yrittämistä, kuitenkin ollaan ihan nuoria, tai ainakin minä olen :whistle: :LOL: En vaan tiedä, että miten sen vauvakuumeen selätän, jos sellainen sit tulee :/ Koitan kovasti sit ajatella järjellä, vaikka mulle se tuppaa olemaan kovin vaikeeta, mies taas on enemmän järjellä-ajattelija et ehkä se saa mut sit puhuttua jotenkin :whistle: No tulipas aiheesta tekstiä :D

Huh, onneksi mennään kohta jo päiväunille!<br><br>
 
Huomenta täältäkin!

Meillä herättiin seittemän aikaan, kuten muinakin aamuina. Itseäni olisi vielä väsyttänyt, vaan noustavahan se on. Nyt kun luin tuota Pepin kirjoitusta, niin ihan ruhtinaallisen pitkäänhän meillä on nukuttu. Olen huomannut myös, että silloin kun ollaan kaikki väsyneitä, niin yöt ovat rikkonaiset ja silloin kun pitäisi johonkin aamulla aikaisin lähteä, pojat nukkuisivat vaikka kuinka pitkään.

Ollaan lähdössä pulkkamaahan laskeen mäkeä jahka tuo aamu tuosta valkenee. Tässä lähellä on sellainen Hiihtomaa, jossa on kolme isoa pulkkamäkeä ja hiihtolatuja lähtee moneen suuntaan. Siellä on myös laavu, jossa voisi paistaa makkaraa ja istua notskilla. Käydään kattomassa missä kunnossa se on ja vähän lasketaan :) Kivaa!

Kommentoitavaa olisi varmaan vaikka kuinka paljon, vaan en muista mitä ja kenelle. :ashamed: Yritän taas jossain vaiheessa pistää ylös kommentit...

Mutta nyt aamutoimiin, Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Murphyn laki tai joku sinne päin...
Nyt kun sais rentoutua, niin sit itte on kippeenä \|O
mä arvasin, että näin käy.
Olkoon sitten rangaistuksena kun olin ilkeä :kieh:

Peppi85, niin se on niin erilaista mikä kellekin passaa parhaiten ;) =)
Mä en mittään tekis tyhjällä makkarilla, kun ukkoa sinne ei toistaseks tuu ja nukun kuiteskin paljon paremmin jos ees yks pallero on viekus :heart:
Jaksuja sukke, rankkaahan tuo tuollainen on.
Valitettavan kauan sitä vaan jaksoi itekin....

Koivunkäpy, onnea mukin metsästykseen ja onneksi miehet selvis vammoitta :hug:

Hannamari vältteletkö kysymystä ;) :wave: :D

Joo, eipä täs ihmeitä.
 

Yhteistyössä