Aaaah ihanaa kun on taas ilta! =)
Täällä tapahtuu nykyään niin hurjasti päivän aikana, että nyt vasta sain aamulla aloittamani lukemisurakan valmiiksi!!
Ehtiskö hiukan vielä kirjoittaa ennenkuin Amanda tahtoo äidin nukuttamaan..?
Unettomalle rutistus kun palasit ruotuun
Pepille nukuttamisesta: Meillä on siirrytty "vierinukutukseen", eli luen kirjaa vieressä kun Amanda rauhoittuu omaan sänkyynsä. En paijaa enkä keinuta, sitten vasta kun hän käy itse lepäämään ja peukku menee suuhun, niin peittelen hänet ja lähden pois. Tähän on päästy sitä tietä, että hän itkeskeli aikansa kun ihmetteli, miksei äiti ota syliin. Silloin juuri Tintan ja Koivunkävyn tavoin kävin silittämässä ja sanomassa, että täällä ollaan. Mutta itse hän saa rauhoittua. Seuraava askel onkin sitten se ihan yksin nukahtaminen, mutta siihen on vielä vähän matkaa. Mekin tietty toivomme että ennen kesää ja uutta vaavia siihen päästäis!!
Hannamarin Artulle myöhästynyt onnittelu täältä :flower: :flower:
Kaiza Ehtiskö kuva Amandasta vielä kollaasiin mukaan?? Onko väliä minkä kokonen kuva, ja tuleeko perinteisellä vai sähköisellä postilla?
Virallinen 1-vuotiskuva ei ole vielä valmis, joten sitä en nyt voi lähettää, vaan jonkun itse ottamani...
Me kuultiin eilen äitiysneuvolassa ekaa kertaa Nyytin sydänäänet, siellä se jumputti menemään. Ihan kyynelehdin siinä. Jotenkin ajatus siitä, että 2 kertaa saisi kokea lapsen ihmeen oli jo ihan liikaa
:heart: Tai sitten hormoonit on ihan sekaasin
Olin tänään kitaratunnilla, hiisi vie kun se on hauskaa toi rämpyttäminen. Vaikka ihan alkumetreillä mennäänkin.
Soittaako teistä joku jotain instrumenttia?
Kiitokset
Kattinka ihanista kuvista!! Mä koitan laittaa sulle kans jotain..
Joo nyt lyö tyhjää vaikka piti kommentoida vielä montaa juttua
Pannaan illan ja väsymyksen piikkiin!
Rauhallista ja piiiitkäää yötä kaikille,
jemmalta (ja nyytiltä 14+2)