JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Niiskuneiti, mä olen käynyt Aleksin aikaan ekan kerran neukkarissa rv 7+3. Luulen, että siksi niin aikaseen, kun sitä ikää oli silloin niin vähän plakkarissa. Juliukselta olen käynyt ekan kerran rv 8+4 ja tältä kolmannelta eka aika oli rv 8+3.

Mut se ero tässä kolmannessa raskaudessa on kahteen edelliseen verrattuna , että nyt kävin neukkarissa rv 11+1 ja seuraava käynti on VASTA rv 17+4, eli ei turhan useaan tarvia siellä juosta.<br><br>
 
mikaela83
HEIEHEHIEHEIEHIEH

Jihaa!!Mä onnistuin kirjautumaan :flower: <-toi kukkapuska oli sitten minulle :LOL:

Apua,kerrankin ehdin jonkin verran lukemaan,mutta en muista mitä pitikään kommentoida.Eilen jo niitä jarrusukkia toivottelinkin...

No onnea päivänsankareille,ei niitä kyl taida pahemmin olla... :headwall: öö..Juu ja niille vieraille minultakin sananen,elikkäs parempi varmaan jos ette mitään viittis kommentoida,aikas ikävää tommoinen..nim:itsekkin silmätikuksi joutunut.

Gerberaa olisi niin mukava joskus ehtiä näkemään,päivät on meillä vaan semmoista karuselliä,ettei ehdi ajatellakaan.Mutta vielä joskus??

Oletteko jotain tapaamista suunnitelleet??MIkäs on tänhetkinen tilanne sen suhteen??Voisin itsekin kalenteria kurkata =)

Hei,niin,mikä toi teidät juttu-juttu on?Siis toi kuvaus ja haastatteluhomma??*on ihan pihalla*Kun ei aina aikoihin ehdi lukemaan,niin vaikka kuinka lukee niin sitten ei muista,ja en kyllä jaksa aina ihan jokaista sivua lukea,tekstiä on taas tullut niin valtavan paljon.Ihanaa kuitenkin että ollaan aktiivisia ja tuetaan toisiamme virtuaalisesti.

Piti laittamani Jennyn ja Lucaksen kuva tohon profiiliin,mutta mä en tajuu MIKSI SE EI KOSKAAN ONNISTU???Olen niin urpo näissä asioissa.Ja se mies meidän talossa ei taida sittenkään enempää ymmärtää itsekään.Ei osannut neuvoa miten sinne yhteisöön pääsen,kone vaan herjaa kokoajan jotain virhettä.Auttaiskohan jos heittäis koneen seinään ja ostais uuden..??HEHEHEHEHEHEH.
Vitsit kun tietokoneiden mukana tulisi ilmainen käyttäjä kotiin,sanos vaan aina mitä tehdä niin hemmo tottelis.Onpa taas outoja juttuja minulla :headwall: Päiväunet vois tehdä hyvää,mennään yhdessä Jennyn luo,kun Pete tulee töistä.

Haleja kaikille,ajatuksissa usein olette,vaikka harvemmin nykyään kirjoittelen.

Minni
 
Mummolasta palattu ja tämä taitaa olla jo kolmas kerta, kun tänään kirjoittelen, vaikka eihän täällä lasketa?? :whistle:

Joonatan nukkuu parvekkeella ja täällä on jo tavarat paikoillaan, pyykit pitäis vielä laittaa kuivumaan ja ehkä uusi koneellinen pyörimään =)

Smirgelaine: Kiitos vielä vinkeistä!

Tanskuliini: Tollasia ne arvauskeskusreissut joskus on :/ Toivottavasti Veeran ihottumat sun muut paranisi kuitenkin, ettette joutuisi sinne uudestaan menemään... Vähänkö muuten repesin sitä sun vakoilujuttua :LOL: :LOL:

Niiskuneiti: Joonatanin kanssa olin neuvolassa ensimmäistä kertaa joskus viikoilla 8-10, tarkemmin en nyt muista. Tän kakkosen kodalla ensimmäinen aika oli 9+5 ja siitä seuraava viiden viikon päästä, harvemmin siis alkuun käydään, nyt saan taas käydä kahden viikon välein...

Minni: Kesän tapaamisesta, ajateltiin elokuun alkupuolta, paikkaa ei vielä olla päätetty... Olis kyllä tosi kiva, että mahdollisimman moni pääsis paikalle!

Jaa, taidan mennä noita pyykkejä laittelemaan sit :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 16:48 minni83 kirjoitti:
Kiitti :D Vastasin,käy lukeen kun ehdit. :hug:
Vastattu! B)

Mä niin arvelin et laitan lapset unille ja mään auttaa ukkoo lumitöissä, ei taas ollu auraaja tehny hommiaan :kieh: no tadaa, sain villen nukkumaan ni a ei meinannu taintuu millään, se ku taintu tulin alas, ehdin laittaa kahvin tippuu ku poika heräs.. no en sit auttanu...
 
heips!


IIIIK miten pieni ja ihana vauva oli!! Kävin tänään kattoo kaveria ja vauvaa sairaalassa =)

Uneton: Kiitos :hug: Kyllä tämä tästä... tuntuu vaan että ei asiaa oikein todeksi vielä usko. Mummon kans juttelin tänään ja nyt tuntuu että haluan sinne.. Luultavasti sitten vasta iskee karu todellisuus että ukki on poissa. Muistelin niitä kaikkia mökki reissuja kun ukin kans puuhailtiin. niin ikävä :'( Mutta pikku hiljaa eteenpäin.

Olikin hautajaisistakin puhetta ja mummo oli sitä miletä että Tatun voi ottaa mukaan sekä kirkkoon että muistotilaisuuten. Sano että on perhetilaisuus ja häntä ei haittaa lasten äänet vaan päinvastoin se kertoo että elämä jatkuu...

Koivunkäpy: Hyvä että Annan keuhkokuvat ok. Toivotaan samaa sydänfilmistä!

Tanskuliini: Joo olipas kyllä sangen moniselitteinen diagnoosi :$
Jep, Tatu aikas tarkkaan tosiaan katso.. siitä lähtien on hokenu että tytto =)

Niiskuneiti: Mulla viikkoja oli 7+4 kun kävin ekan kerran neuvolassa.

Peppi: Myös täältä jaksuja ja piiitkää pinnaa nukahtamis asiaan =)

Smirgelainelle :hug:

Nyt ei muistu enää muuta.. Ulkona käytiin ja lunta tulee tuulen kanssa.

Tatu tuntuu isälleen jotain tuolla kiukuttelevan... kauheeta että sille on tullu omaa tahtoo ja jos ei joku mee mieliks niin :eek:
 
Aaaah ihanaa kun on taas ilta! =)

Täällä tapahtuu nykyään niin hurjasti päivän aikana, että nyt vasta sain aamulla aloittamani lukemisurakan valmiiksi!! :LOL: Ehtiskö hiukan vielä kirjoittaa ennenkuin Amanda tahtoo äidin nukuttamaan..?

Unettomalle rutistus kun palasit ruotuun :)

Pepille nukuttamisesta: Meillä on siirrytty "vierinukutukseen", eli luen kirjaa vieressä kun Amanda rauhoittuu omaan sänkyynsä. En paijaa enkä keinuta, sitten vasta kun hän käy itse lepäämään ja peukku menee suuhun, niin peittelen hänet ja lähden pois. Tähän on päästy sitä tietä, että hän itkeskeli aikansa kun ihmetteli, miksei äiti ota syliin. Silloin juuri Tintan ja Koivunkävyn tavoin kävin silittämässä ja sanomassa, että täällä ollaan. Mutta itse hän saa rauhoittua. Seuraava askel onkin sitten se ihan yksin nukahtaminen, mutta siihen on vielä vähän matkaa. Mekin tietty toivomme että ennen kesää ja uutta vaavia siihen päästäis!!

Hannamarin Artulle myöhästynyt onnittelu täältä :flower: :flower:

Kaiza Ehtiskö kuva Amandasta vielä kollaasiin mukaan?? Onko väliä minkä kokonen kuva, ja tuleeko perinteisellä vai sähköisellä postilla?
Virallinen 1-vuotiskuva ei ole vielä valmis, joten sitä en nyt voi lähettää, vaan jonkun itse ottamani...

Me kuultiin eilen äitiysneuvolassa ekaa kertaa Nyytin sydänäänet, siellä se jumputti menemään. Ihan kyynelehdin siinä. Jotenkin ajatus siitä, että 2 kertaa saisi kokea lapsen ihmeen oli jo ihan liikaa

:heart: Tai sitten hormoonit on ihan sekaasin ;)

Olin tänään kitaratunnilla, hiisi vie kun se on hauskaa toi rämpyttäminen. Vaikka ihan alkumetreillä mennäänkin. Soittaako teistä joku jotain instrumenttia?

Kiitokset Kattinka ihanista kuvista!! Mä koitan laittaa sulle kans jotain..

Joo nyt lyö tyhjää vaikka piti kommentoida vielä montaa juttua
:whistle:

Pannaan illan ja väsymyksen piikkiin!

Rauhallista ja piiiitkäää yötä kaikille,

jemmalta (ja nyytiltä 14+2)
 
Heips.

Kiitos Uneton, kun kaipailit. Varmaan huomasitkin, et kirjoitin just ennen sua. Ja kiitti kaikille muille jotka lähettivät terkkuja.

Jemma: Juu saa vielä lähettää. Meillä on nyt semmonen messuhärdelli menossa, että tuskin ehdin vielä ens viikollakaan sitä tekemään, sit pitäis jo onneks vähän helpottaa. Laita vaan sähköpostilla, osoite löytyy yhteisöstä. Voin tietty pistää sen myös yynä. Ja mielellään aika iso kuva, niin on sit työstövaraa. Saa olla ihan itse otettu, ehkä jopa mielummin niin.
Kaikille muillekin jotka ei oo vielä sitä lähettäny: Vielä ehtii!

Nyt takaisin hommiin.

-kaisa-
 
Tere täältäkin!

Tanskuliini harmi yörymbaa, toivottavasti ensi yö parempi! Onhan taas ollut arvausreissu! Että tuollaiset ottaa päähän.

Jonna
kirjautuminen hyvä homma, yritän tsempata, aika usein tulee oltua laiska mut jospa se pitäs niitä vieraita häiriköitä loitolla et jokainen täällä kirjoittaa mustana.

Peppi täälläkin sama juttu nukutusten kanssa, sais Onnikin oppia rauhoittumaan ite ja siihen nyt pyritäänkin kippaamalla sänkyyn ja sanomalla että nyt nukutaan. Meilläkin Onni nukahti ite just ennen 8kk ikää mut sit kun alkoi nousta pystyyn alkoi rumba. kerro sit miten menee asian kanssa! Jostapa tuli mieleen Jellona, miten sä sait Miikan nukkumaan taas koko yön omassa sängyssä, vai nostatko vielä teidän viekkuun? Meillä oli taas viime yönä pyörintää ja unissa itkua, kerran vähän aikaa hereillä, kun Onnille tuli nuha. Mut ei samanlaista huutoa kun sen maitojutun takia. Jostapa taas tuli mieleen, että Onni ei kertakaikkiaan tykkää piimästä, se on taas tänään nähty. kieltäytyi sen jälkeen juomasta monella aterialla tutteliakin, kun luuli varmaan et sitä piimä-kamaluutta tarjotaan!

Uneton
mukava kun palasit!

Minni kiva kuulla kuulumisia!

Meillä tavispäivä muuten, mut tein iltapäivällä grillikatokseen tulet ja kun mies tuli töistä, paistettiin makkaraa. Pihaa kolasin kahteenkin kertaan kun satoi niin lunta aamupäivällä.

Nyt on mentävä, lillukka
 
pikaisesti vielä iltoja!

poika nukkuu jo kun tukki :D Itellä kans väsy painaa..

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille jos en enää aamulla kerkee täällä pyörähtää.. on pakkaamista yms.. touhuilua. (mut ehkä varastan aikaa jostain välistä että edes jutut käyn lukasemassa ;) )

Hyviä öitä!!
 
Minni mua varmaan onnittelit mielessäs, nimpparit nääs tänään =) ;)

Tulin just leffasta, kävin kattomassa Vares2 jäätynyt enkeli ja oli se hyvä, yksinään hihittelin B)

Ja sit kaveri soitti ja kysyi voiko tulla käymään..
No tuli ja toi 10 hengen kinuskikreemikakun tullessaan :heart: :whistle: :eek:
On se kiva yllättyä joskus :)

Hyvvee yötä kaikille :hug:

Kattinka, mua vieläkin naurattaa se otuksen piilotusleikki.
 
Oikein hyvää nimipäivää Uneton!!! :flower:

Danjuska: Mukavaa reissua! :)

Nyt kaikille oikein hyvää yötä! Huomiseen! :wave:

Jemmalle voisin vielä vastata, että nykyään en enää mitään instrumenttia soita, mutta nuorempana soitin kannelta 10 vuotta :D
 
iltoja!

olipahan tappo keli tuolla liikenteessä, kun aleksin kanssa käytiin asioita hoitaan. yritettiin ettii marsipaani sammakoita hääkakun päälle (ei mulla kovin kovat vaatimukset ole :whistle: ). täytyy vielä huomenna soittaa tuonne ammattiopistolle, jos siellä opiskelijat värkkäisivät, kun maksaa ehkä valmiin leipurin tekemänä sen verta paljon, et halvemmallakin olis kiva saaha. sit käytiin kaverilta lainaan aleksille juhlakengät. sit vielä hampurilaisten kanssa kotia. ja lunta/räntää tulla tuprutti ihan törkeesti. =)

unettomalle paljon onnea nimipäivänäsi!! :flower:

lillukka, siis en tasan tarkkaan varmasti edes tiedä mitä tein, että miikka alko nukkuun omassa sängyssään aamuun asti. on nyt reilun viikon tehnyt niin. ainoastaan tiistaina ja viime viikonloppuna mummolassa on nukkunu muutaman tunnin vieressä. Miikka saattaa havahtua ja önistä 6 aikoihin mut kun löytää tutin tai sit oon käyny sen sille suuhun törkkäämässä ja taputellu niin jatkanu sit jonnekin 7-8 tietämiin unia. mulla ei siis oikein hajua miten se sen teki. tai sit en enää vaan muista.
harmi kun Onni ei piimästä tykkää. oletteko te kokeilleet esim. sitä laktoositonta maitojuomaa antaa, et tuleeko siitä samat oireet kun tavis maidosta vai miten? se kuitekin maistuu aivan samalle kun normaali maito. itse kun sitä rasvatonta versiota juon.

danjuskalle, oikein turvallista ja mukavaa reissua. jaksamista. :hug:

minni, mukava, kun kaikki hyvin. eikä sillä ole mitään välii kuin usein tänne kirjoittaa, kuhan joskus jotain käy raapustaa niin se on mukavinta. eikä kommentointikaan ole niin tärkeetä. ihaninta on kuulla niitä arjen kiemuroita ja onnenhetkiä. =) :hug:

miikalla on tökkinyt tänään lämpimän ruoan syönti ihan oudolla tavalla, kun se useimmiten syö tosi hyvällä ruokahalulla. tai sit siskonmakkarakeitto ei ollut sen suurinta herkkua. ei kyllä iltapuurokaan menny toivotulla tavalla. ranskalaiset kyllä kelpasi ja kaikki mitä sai ite popsia. :p :whistle: noo, ei tuo maharöllikkä haittaa vaik pari pvää olis pienemmällä ruoalla. :LOL: niin ja saattaa ylös tulla lisää hampaita, toivon sen olevan syynä tuohon ruokailuun.

kaikille oikein rauhaisaa yötä ja huomiseen. :wave: :hug: <br><br>
 
Voi jeesus mikä päänsärky, kotoisammin migreeni.. juu tässä istun silti, ainut paikka missä ei tunnu oksu tulevan.. pitäs kaivaa nappia naamaan, käyttää koira ja mennä petiin, muut makaaki jo tajuttomana.. Jos kävis kattoo näkyykö jälkiä, tääl on tullu ihan törkeesti lunta, ukko parka sippas ku prkleen auraaja ei taaskaan niitä hommiaan sit tehny, ja oli viel kivan jääpatin jätäny tielle et jos ukko ei ois sitä huomannu ni se ois aamulla ajanu siihen ja a)ollu jumissa ja auto rikki, tai b) ois menny mettään ja auto rikki..
Nyt takkuaa kirjotuski jo sen verran että kauniita unia kaikille kinkuille, ja mikä tärkeempää niille pikkupossuille! :LOL: :heart:
 
Koivunkävylle :hug:

Jemma, mä osaan soittaa nokkahuilulla ostakaa makkaraa. sävelmän ja pianolla ukko nooan :LOL: :whistle:

Tosi kauhea keli on :snotty:
Paljon jänskättää, miten tyttösten matka mummin luo huomenna sujuu.
Ihanan hiljaista tulee olemaan, Peppikin uskaltaa ehkä rohkeammin kävellä kun isot ei oo kiljumassa :whistle: ;)

Hannamari haluutko kertoa, apljonko maksaa liput?

Hyvvee yötä taas, vitsi ku ei väsytä yhtään :whistle:
 
Perjantaita :heart:

Huh, Veera nukkui taas hyvin :) Se heräsi just, tuntuu aika lämpimältä -toivottavasti on vaan sitä että nukkui sikeästi eikä olis kuumetta. Täytyy kohta mitata. Onneksi ostettiin korvakuumemittari viime kesänä. Se on hintansa väärti, maksoi ihan sikana mutta sillä on tosi helppo mitata lämpö.

Mitäs viikonloppusuunnitelmia kaikilla on? Jee, mä menen huomenna ravintolaan syömään :D Mennään sen äitiporukan kanssa josta olen kertonutkin eli ne joilla on Saaran ikäiset lapset. Meitä on 13 syöjää huomenna, tosi kiva nähdä kaikkia vaihteeksi ilman lapsia :D Mennään lounaalle päivällä kun niin monella on ihan pienet vauvat kotona ettei voi olla pois kotoolta kovin pitkään. Sunnuntaina mennään sit mun isän synttärikahville. Sillä on huomenna 59v synttärit. Vuoden kuluttua onkin sitten isot pippalot kun tulee 60 vuotta mittariin. Mun äitikin täyttää ensi vuonna saman verran, on siis kahdet isot juhlat melkein peräkkäin :D Niin, ja sunnuntaina menen aamulla jumppaan jos nää halvatun menkkakivut ovat edes hieman hellittäneet siihen mennessä :$ Ihan törkee alavatsakipu ja päänsärky :/ Pojat ovat isällään molempina päivinä joten on vähän rauhallisempaa kotona :D

Niiskuneiti: mulla on ollut ekat neuvolakäynnit rv 9+2, rv 9+4, rv 9+2 ja rv 11+0.

Jemma: nuorena soitin pianoa mutta en ole vuosiin soittanut. Harrastin aikoinaan muuten 7 vuotta balettiakin!!! Heh, ei uskoisi kun katsoo mun läskejä :whistle: :LOL:

Mikäs olo Koivunkävyllä? Saitkos nukuttua?

Entä Uneton, miten yö meni?

Voi ei, mittasin tässä samalla Veeran lämmön: 38,7 molemmista korvista... Hitto, mikä tauti nyt on tulossa?! Tytöllä ei ole nuhaa eikä muita flunssan oireita, näppylöitäkään ei ole enää paljon. Toivottavasti ei olis sitä oksutautia mitä on nyt ihan kamalan paljon liikkeellä... Poikien luokkatovereilla on just nyt sitä tautia...

Äh, menenpä tästä laittamaan suppoa neidille. Oikein mukavaa ja TERVETTÄ päivää ja viikonloppua kaikille!
Tansku & tytöt
 
Huomenta!

Sairastelu on sitten kurjaa. Toivottavasti ei kestä kovin kauaa teillä tuo tauti (mikä se nyt ikinä onkaan) Tansku.

Meillä nukuttiin vaihteeksi yö hyvin. Samin kutina on ainaskin hetkeksi laantunut. Sami kutisi eilen aivan kamalasti.
Poju ón aivan näppyjen peitossa. Päässä ja alapäässä on kuivuneita, massussa ja selässä on kuivuneita ja vesirakkuloita. Käsissä ja jaloissa on vasta tuloillaan :eek: . Toinen on kuin Loordi :LOL:

Saattaa olla että mennään hetkeksi pihalle tänään (johan tässä on 3 päivää kykitty sisällä).

 
Minuun on iskemässä vauvakuume! Apua! En missään nimessä ole enää valmis siihen rumbaan! :ashamed: No voi tietenkin olla että tämä on ihan joku "virus" joka iski nyt kun imetyksen lopetti, hirvittää että mun vauva ei enää ole vauva. :LOL: No onneksi järkeä on niin paljon päässä että varaan vielä tänä päivänä ajan kierukan laittoon helmikuun loppuun. Sitten on 5 vuotta huoletonta ja sitten mun mielestä miehellä on ikää liikaa uutta vauvaa ajatellen. (mies on nyt melkein 37 v) :LOL:

No sen siitä saa kun vieroituskin meni niin helposti. Ja kun yö nukuttiin taas (liian) hyvin.
Mies on muutenkin ollut sitä miltä ettei lapsiluku välttämättä ole täynnä, mutta minä olen ollut sitä mieltä että nyt riittää! :/ Saas nähdä kuinka mulle käy.

Ihana lukea muiden odotus kuulumisia!

Eli näillä avun huudoilla tähän päivään!
 
Taivaanvuohi, mähä oon kans aina kailottanu et ei enää ikinä, mä sentää viel imetän (valitettavasti) ja silti välil tulee semmonen entä jos sittenkin joskus fiilis! Ei kerrota mun ukolle se lähettää mut muuten suljetulle :snotty:

Tansku: mulla vois olla vinkki helpottaa noit sun oireita, huutele jos haluut tietee enempi! JA neidille pikaista paranemista!

Myöhemmin lisää, nyt pennuille aamupalaa...
 
Huomenta!

Otetaan sitten uusiksi kun teksti hävisi... :( Mä olen vielä kotona kun Vera on kovassa flunssassa ja kuumeessa.Mies tulee kohta kotiin yövuorosta ja mä lähden töihin.Harmittaa vähän kun tytöt eivät päässeet tänään hoitoon.Olis ollut hyvä että Vera olis mennyt niin tottuis hoitopaikkaan. Nyt tulee taas monta vapaapäivää.Eilen oli mennyt aika hyvin.Vera alkoi itkemään "hysteerisesti"kun lähdin.Oli rauhoittunut aika pian ja tädin syli kelpas.Vera säikkyi kuulemma meteliä päiväkodissa.Meillä ei kyllä ole ikinä hiljaista täällä kotonakaan, mutta onhan hän aika arka luonteeltaan.Nyt täytyy mennä valmistautumaan töihin lähtöön. :wave:
 
Kerkesinpäs vielä tänne :D

Mulla jäi unet hiukka vähiin viime yönä... Valvoskelin taas vaikka kuinka ja pitkään ja Tatu tuhisi omassa sängyssään ja mies kuorsas vieressä :kieh:
Sitten en enää saanu nukuttua kun mies töihin lähti 5.30 \|O Mut nytpä on jo uuni lämmitetty ja osa lumitöistä tehty :D
Poika nukkuu vieläkin...

Pitäs alkaa pakkailemaan.. \|O
Isä soitti ja sano että siellä on pakkasta ja sataa vettä :/ Tiedossa mukava ajokeli illalla... Muutenki niin vähän tätä nykyä ajan.

Täällä on tullut paljon lunta ja toivottavasti keretään pojan kans vielä ulos aamupäivästä =)

Mutta kaikille oikein mukavaa viikonloppua!!
Tanskuliinin Veeralle paranemista! Ja Samille jaksuja kutinan kans =) Myös muille kipeille pikaista paranemista.

Nyt heräs poika ja on ilmeisesti lähettävä heti ekaks pesemään tuo pikkuhaisunäätä..
 
Hoips ja huomenta!

Smirgelainen, Tanskuliinin ja Neven kotiin ainakin (olikos muitakin sairastelevia?) pikaista paranemista! Tansku kiva että yö meni kuitenkin hyvin!

Jellona seuraavaksi meillä meneekin kokeiluun se laktoositon maitojuoma mut vasta vkl:n jälkeen, meille tulee mun ystävä perheineen vkl:ksi (Tansku, kyselit vkl-suunnitelmia, tässä meidän!) enkä tosiaankaan nyt ota sitä riskiä että huudetaan sit 10 kertaa yössä ja olen ihan tötterö, tosin sitä olen varmaan muutenkin :/ :whistle: . Nää lapset on niin kummia... nimittäin meilläkin Onni nukkui pitkästä aikaa viime yönä omassa sängyssään ja :ashamed: nyt mietin, onko syy "vain" minussa et miks Onni tulee meidän keskeen. Nimittäin kun pohdittiin eilen miekkosen kaa asiaa, ehotti et jospa hän hoitais yön ja mä menisi tulppien kaa vierashuoneeseen nukkuu. Ja niinhän siinä sit kävi, et kerran kävin kippaamassa Onnin sänkyyn takaisin ennen kun olin mennyt nukkumaankaan mut sit Onni olikin nukkunut sinne 6 asti heräämättä omassa sängyssään ja sit heräs jo uuteen aamuun. Taidan palvella liian hyvin eli oikeasti välillä mietityttää et kun edelleen Onni nukkuu meidän huoneessa, niin mä nostan sen "liian helposti" meidän viereen (monesti olen tehnyt sen niin etten aamulla edes muista eli ei kai nyt isoa huutoa/pitempiaikaista valvoskelua ole ollut). Ja asiasta toiseen,
Mites Miikkan syönti on tänään lähtenyt sujumaan?

Danjuskalle
kivaa reissua, vie terveisiä sinne Pohjois-Savoon! Turvallista matkaa!

Koivunkäpy monesti ollut mielessä sanoa mut aina unohtunut
:ashamed: et hyvä kun Annan keuhkokuvissa ei mitään, toivottavasti sydänkin ok!

Nyt siivoamaan kun poju unilla ulkona!
Kivaa viikonloppua, en ehkä ehdi kirjoitella mut jos kuulumiset ehtis jossain välissä lukea...
 
Tere taas :wave:

Veera on tosi itkuinen ja väsynyt. Supolla lämpö laski heti hieman mutta on toinen silti ihan tööt :(

Sain kivan mailin pomolta: pääsen takaisin samaan paikkaan elokuussa jossa olen ollut ennen äitiyslomia :D Olen vähän pelännyt että mut heitetään johonkin pienempään kohteeseen jossa olen ihan pihalla kaikesta... Mutta tosi kiva että pääsen takaisin "omaan" hotelliin :D Elokuuhun on tosin vielä aikaa joten asiat saattavat muuttua mutta hyvä että näillä näkymin suunnitelmat ovat nämä :D

Koivunkäpy: voi kyllä, jos sulla on vinkkejä tän karseen olon hoitamiseen niin saa kertoa!!! Laita yy:tä tai kerro täällä, ihan miten vaan. En taida ehtiä tänään meseen, kun pitää hoitaa tuota potilasta. Munkin on pitänyt monesti sanoa että todella hienoa kun Annan keuhkokuvat olivat ok! Upeeta!

Kattinka: ei ole kuvia näkynyt... :eek: Monet kiittelevät kuvista, mutta mulle ei ole niitä tullut... :ashamed: Annoinko väärän mailiosoitteen vai etkö ole lähettänyt mulle kuvia? :ashamed: Mesemailiin voi myös lähettää! Olis niin kiva nähdä uusia kuvia Otosta :heart: Kiitos ja kumarrus jo etukäteen :flower: :hug:

Ja riennän taas...
Tansku<br><br>
 

Yhteistyössä