JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

iltoja!

Onnea Artulle! :flower:

Koivunkäpy: Hauska juttu :LOL: Toi siipikarja oli hyvä :LOL:

Meillä vietetty aikaskiukkunen ilta.. osittain johtuu hampaasta mikä läpi puskee.. osittain niistä päikkäreistä.

Olipas ihana jätkä kun saunassa oltiin koko perheen voimin, Tatu istu vadissa ja kysyin että missäs se sinun napa on niin isoon äänen sano että papa ja tökki sormella masuaan :LOL: :heart: sitten jatko hurjana jatkamaan läiskytystä :D

Nyt öitä kaikille!
 
OIkeen pikaiseen..

Ainakin aluksi todella paljon onnea NIISKUNEIDILLE!!!!Ja niitä jarrusukkia muille odottaville :flower:

Jenny voi päiväpäivältä paremmin ja Petekin tuntuu taas väliin ihan ihmismäiseltä..joskin mieheltä :LOL:

Minni
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:16 jellona78 kirjoitti:
Ja oli meillä täällä minkälaista keskustelua hyvänsä, se tehdään reilusti omalla nikillä, eikä vieraita edelleenkään kaivata, vai mitä siskot.


Samaa mieltä.


Ja täällä peesataan myös!!!


täälläkin peesataan noita edellisiä. ja tosiaan vieras ei ole ihan kartalla, homma ollu kasassa koht jo 2v. mee vaan takas yhtä nopeesti kun tulitkin. :xmas:
Ja näihin yhdyn ihan täysin myös minä!!

Ehtisköhän kirjoittaa mainostauolla... Joonatan nukkuu ja mies on harkoissa, rauha talossa toisinsanoen.

Kiitos kaikille yöuni-vastauksista!

Onnea Arttu-pienoinen 3v.!! :heart: :flower:

Gerbera: Kiva, että olette nukkuneet hyvin viime yönä!

Koivunkäpy: Kiitos piristyksestä :D

Kattinka: Kiitos vielä kuvista :heart:

Caramelli: Niinkuin moni sanonut, tänne saa kirjoitella silloin, kun haluaa/viitsii/jaksaa/on aikaa jne. Kukin haluamalla tavallaan :)

Me käytiin muuten uimahallissa, miehen, pikkuveljen ja Jontun kanssa. Joonatan meinas ensin vierastaa koko paikkaa ja itki, mutta maito ja tutti lohdutti :whistle: Lopuksi polski sitten oikein innoissan :)

Mut nyt näköjään jatkuu!

Hyvät yöt!!
 
Piti oikein kirjautua tänään, täällä kun on tainnut olla niin tapahtumarikas päivä... :whistle:

PEPILLE yöunista, että Topi nukahtaa yöunilleen klo 21-22 ja herää 8-9.
Öisin ei olla syöty reiluun kuukauteen. :)
Joinakin öinä on saanut vesihuikat (kipeänä ollessaan), muuten riittää tutitus jos havahtuu.

Hitto, nyt unohtui kaikki muu mitä piti kommentoida, tänne kun oli tullut tekstiä jos jonkinlaista!
Vieraalle voisin kans sanoa, että alappas nostella, äläkä tunge meidän riveihin! \|O

Joo, pitää siirtyä takavasemmalle kun ajatus hävisi kokonaan..
Kaikille tähtösille perheineen oikein rauhallista yötä! :hug:
 
Huomenta..

Meillä alkoi aamu JO klo 05.45, et ei sen nyt ihan niin aikaisin kuitenkaan tarvis! Ja mulla taas pää kipeä, tällä kertaa oksettikin :/ Mitähän tää nyt sit on?

Minni: Kiva, että Jenny voi hyvin ja Petekin tuntuu jo mieheltä :whistle: Vai miten se menikään :D :hug:

Mutta nyt tarvisin teidän rakkaiden siskojen kallisarvoisia mielipiteitä/ideoita/kokemuksia/ehdotuksia siitä, että miten opetan Joonatanin nukahtamaan YKSIN, ettei siis tarvis nukuttaa? :attn: Olis ihan kiva, että oppis nukahtamaan yksikseen, kun tämä toinenkin jo pian syntyy... Joonatan on siis nukutettu siitä lähtien, kun alkoi liikkumaan, eikä siis kertakaikkiaan pysnyt pinnasängyssä paikoillaan, eli joskus 8kk iästä lähtien. Ja tällä hetkellä nukutetaan niin, että joko taputellaan pyllylle tai sitten muualle, keinutellaan/taputellaan. Päiväunilla heijataan rattaita. Aamulla nukahtaa ihan itsekseen mun viereen/kainaloon :heart:

No, nyt on poika tosissaan sitä mieltä, että riittää tämän äidin koneella olo :wave:
 
Niin ja tuolla vierailla tarkoitetaan nikittä kirjoittavia, siis oikeat jouluntahdet 2005 ovat tervetulleita. Eli Caramelli on minunkin puolestani tervetullut kuten muutkin uudet kirjoittajat.

Meillä yöt on rauhoittuneet, Catriina on nukkunut jo monta yötäilman heräämisiä, ja tänä aamuna neiti päätti nousta ylös iskän kanssa puoli kuudelta. Onneksi ei ole joka päiväistä. Yleensä yöunta nukutaan 21-07.30 (08), eli semmoinen 11 tuntia normaali.
Mekin ollaan alettu puhumaan minun töihin lähdöstä, meillä se on niin lähellä kuin vuoden päässä. :LOL: Mutta siinä onkin suunnittelu, sillä Catriina lähtis silloin toise4n kunnan puolelle hoitoon ja esikoinen on oman kunnan puolelle koulussa. Ja kun tuo koulukaan e ole omassa kylässä vaan tuolla 20 km päässä niin on järjesteleminen mihin esikoinen koulun jälkeen 2-3 tunniksi ettei joutuis yksin kotona olemaan. No eiköhän asiat jotenkin järjesty.

Minni, ihana kuulla että asiat on paremmin. Eihän mieheltä täysin ihmismäistä käytöstä voikkaan odottaa ;) . Kiva että Jennikin voi paremmin.

Nevelle :hug: voimia töihin!

Nyt on mentävä! :wave:
 
Torstaihuomenia! :)

Voi pee :( Veera heräili miljoonatsiljoona kertaa viime yönä, hohhoijaa :eek: :( No, johan tässä sai yli viikon nukuttua hyvin... Tyttö sai taas samanlaisia itkukohtauksia kuin pari viikkoa sitten ollessaan korvatulehduksessa. Soitan siis kasilta terveysasemalle ja toivon että saan Veeralle lääkäriajan. Niin, ja eilen tytölle ilmestyi näppylöitä, ihan kuin hikinäppylöitä ympäri kehoa. Jaloissa niitä on eniten, kasvoissa ei lainkaan mutta muualla vartalossa niitä on joka puolella. Näyttää vauvarokon näppylöiltä mutta ei tytöllä ole ollut kuumetta. Olen kuullut että joskus rokko voi tulla ilman lämpöä... Noh, menen joka tapauksessa näyttämään neitiä lekurille. Vitsit et TAAS väsyttää :(

Olin illalla pari tuntia poikien tulevalla yläasteella. Oli mukavan tuntuinen henkilökunta ja sitten siellä oli ysiluokkalaisia tukioppilaita kertomassa koulusta. Kylläpäs ne ysit näytti vanhoilta, ihan jo aikuisilta :eek: Hui, mun pienet pojat siirtyvät isojen kouluun syksyllä, nyyh ja niisk :'(

Artulle myöhästyneet 3v onnittelut :flower: :heart:

Jonna: saa tänne Helsinkiinkin tulla tyttöjen kanssa vaikka päivävierailulle ;) :D

Caramelli: ihan kuin monet ovat jo vastanneetkin, niin kirjoita juuri niin usein/harvoin kuin pystyt ja haluat! Mä tiedän omalta kohdalta että elokuussa kun palaan töihin niin kirjoittelut harventuvat tosi radikaalisti...

Lillukka: meilläkin oli eilen kirjolohikiusausta :p Veera on aikaisemmin tykännyt siitä mutta eilen se ei uponnut -isi oli antanut sitten purkkiruuan ja tyttö tykkäsi siitä enemmän kuin äidin tekeleistä :whistle:

Minnille ja perheelle iso hali :hug: Hienoa että asiat alkavat järjestymään :)

Jaahas, jos menis herättämään Veeran ja soittais sitten terveysasemalle, se on moro :wave:
Tansku & tyttelit

Ja taas Peppi ehti välissä kirjoittamaan :) Voi että, en osaa antaa minkäänlaisia neuvoja... Meillähän meni Saaran nukuttamisesta luopuminen niin älyttömän hyvin, samoin Veeran. Oletteko kokeilleet vain jättää Jonttua yksin sänkyynsä? Alkaako itkemään vai höpötteleekö omiaan? Meillä Veera höpöttää vaikka kuinka pitkään yksikseen välillä ennenkuin nukahtaa.<br><br>
 
Huomenta =)


Pääsin hetkeksi koneelle,hirvittää se huominen kun kone menee kiinni,toivottavasti ei ole kauaa kiinni :)
Olenkin ollut tosi reipas,melkein kaikki kamppeet on sisältä pakattu,tänään meinattiin aloittaa ulkorakennuksen laitto,lauantaina ja sunnuntaina sitten muutetaan :D
Koivunkäpy:Miten ilvesasia etenee?
Meillä tuolla uudessa paikkaa on parin kilsan säteellä nähty susilauma :whistle:
Tai meidän talosta parin kilsan päässä ovat tappaneet ja syöneet peuranvasan :)
No minua ei hirvitä kunneivat kuitenkaan pihaan tule niinkuin tuo ilves.
Niin ja tosiaan ovat kuitenkin aika kaukana ;)
Peppi85:Meillä Oskari nukahtaa ilman nukutusta,eli laitan sen sänkyyn iltapalan ja maidon jälkeen,sinne sit nukahtaa jonkin ajan päästä,ihan tyytyväisenä =)
Elikkä yritä vaikka niin että kun Jonttu on tarpeeksi väsy niin kannat sänkyyn,peittelet ja sanot hiljaa että nyt nukutaan ja lähdet pois.
Voi olla että hän kyllä suuttuu ja alkaa parkua mutta sit käyt hetkenpäästä tekemässä saman uudestaan.
Tämä konsti toimi meillä keskimmäisen kanssa =)

Nyt on mentävä laittaan eskarilainen ulos taksiin =)
Palaillaan mammat taas :wave:
 
Tinttamoosekselle viel hyvät muutot! Ja ei ne sudetkaa mitää kivoi oo, ees siinä 2km päässä, ne kun on aika liikkuvaista sorttia..

Jippii, kisu ei oo käyny viimeyönä pihassa, kait(?) jospa se ois ollu jkoku vaelteleva yksilö jne :LOL: jos on menny pois niin aina parempi, mut ei oo kiva jos nyt pitää parin päivän tauon ja tulee taas :/

Meillä tyttö läks kerhoon, poika nukku 8asti, epistä ku ite jouduin nousee jo 7aikaan, varsinki ku yö oli taas jotai mielenkiintosta, kait mä oon jossai vaihees nukkunu..
Tyhmä leivinuuni ei taho syttyä \|O ei roihua rakkaus, ei..

Minnille :hug: viellä se aurinko paistaa teidänkin risukasaan..

Peppi, meillä A opetettiin nukahtaa itekseen tintan esittämällä tavalla, eli käytiin n.100krt illassa kääntämässä se nurin sänkyysä, ville nykysin nukahtaa nopeempaa jos ei silitä, sen aikaa pitää pitää kättä selänpäällä et malttaa asettuu, muuten ei tuu elämää.. mut viekussa pötkötän nii kauan et sammuu, pari kertaa oon kyl lähteny ennen ku on sammunukkaa..

Taas pätkiipätkiipätkii tuol ylhääl, aivot on narikassa edelleen.. B)
 
Nainen halusi tatuoijan tatuoivan vasempaan sisäreiteensä joulukuusen ja oikeaan pääsiäispupun.
Tatuoija ei vähästä hätkähtänyt, mallit katsottiin ja kohta jo neulakone surisi kotoisasti.

Työskentelyn lomassa tatuoija alkoi kysellä aihevalinnasta.

Nainen vastasi: "Alkoi tympiä se, kun mies aina valittaa, ettei ole mitään syötävää pyhien välissä."


Uneton is back for good B)
 
huomenet!

Uneton: :LOL:

Tinttamoosekselle hyvää muuttoa täältäkin!!

Tanskuliini: :hug: Tuuhan sit kertomaan mitä Veeralle sanoivat jos ajan saat.

Peppi: Meillä kans poika oppi nukahtamaan yksin kun aina vaan käytiin kumoamassa takaisin pitkälleen. Sitten keksin sen lasten unilaulu cd:n ja se rauhoitti paljon nukkumaan menoa. Nykyään poika ei tartte kun viedä sänkyyn, peitellä ja toivottaa hyvät yöt.

Tatu tuntui aika ajoin viime yönä kätisevän.. Liekkö tuo hammas \|O Mut ei tarttenu käydä tutia antamassa. Rauhottu itse aina nukkumaan, jos nyt täysin hereillä olikaan.. Ite olin jo kolmelta mukamas ihan virkee :eek: Mies vaan tuumas että kerrankin oikeeseen aikaan poika ääntää kun saa vielä pari tuntia jatkaa unia...

Pitäis lähtee käymään ulkona ja sitten rueta siivoomaan :/ Jos sitä huomenna lähetään kiruvede suuntaan.. ja jos ite ajas mummon luo.

Jaahas.. Pikku termiitti kipus syliin.. Hokee muuten tätä nykyä että tytto ja osottelee näyttöä, kun tähän syliin kipuaa.
Tanskun tyttöjen kuva tais tehdä vaikutuksen Tatuun sillon kerran kun mesessä juteltiin :LOL:

Minnille unohtui sanoa etä kiva kuulla teistäkin ja mukavaa että Jenny voi hyvin =) <br><br>
 
Kiva kuulla teistä Minni. kyllä se siitä lutviintuu. :hug:

Peppi peesaan Tinttamoosesta tossa uniasiassa.


Ja sitten seuraa sensuroitua valitusta miehestä ja viime yöstä: ¤%&/#"!?`=((&% \|O \|O \|O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johan helpotti.

Päivän positiivinen: poika leikkii virkkuna lattialla.

Toivottavasti teillä ei oo mitään vakavaa Tansku. Muuten Samilla ei ole ollut kuumetta tän vesirokon kanssa.
 
Moi kaikille =)

Nyt kerrankin sain aikaiseksi oikein kirjautua ;) Oon vaan ajatellut, että se on jotenkin aikaa vievää, mutta eipä tuo nyt ollutkaan =) Katotaan, jos siitä oikein tulis tapa...

Peppi; meillä Otto saatiin kans nukahtamaan tolla sänkyyn kaatamisella ja sanomisella, että nyt nukutaan ja sit aina pois huoneesta ja vähän ajan kuluttua, jos tarvis, ni uudelleen. Johdonmukainen pitää olla, sillä nuo pikkuihmiset on kyl niin ovelia, että kokeilevat aina uudelleen, jos antaa yhtään periksi ;) Yöunia Otto nukkuu noin 21-8, aamulla saattaa tissillä käydä n. 6-7 aikaan, mut sit jatkaa uniaan. Päänsärkyyn kannattaa ottaa pari Panadolia kerralla ja sit vaikka päikkäreille, jos Jonttukin nukkuu. Onko vaavi vielä perätilassa?

Tanskuliini; mä oon kans ens syksynä suunnitellu töihin paluuta =) Nyt käyn vain tarvittaessa keikalla. Onkin jännä, kun nyt taas saan postissa työsopimuksia yhdestä tai kahdesta vuorosta kerrallaan, tulee mieleen ajat sijaisena, kun sopimuksia sai aina silloinsuntällöin. Eilen lupasin taas pari vuoroa seuraavan kolmen vkon jaksoon. Siinä on vaan miehen loma ja hän ei halua, että silloin sitten minä olisin töissä... no eipä se varmaan lomalta sit tuntuiskaan ;) Hiihtolomavkolla just tietty olis töissä ollut eniten tarvetta ja vähän pahalta tuntuu, ettei sit voi auttaa heitä, mutta jos itse ei ajattele itseään, ni eipä sitä sit muutkaan tee.

Ottoapina on tänään kovin kärttyisällä tuulella niinkuin oli siskonsakin ja eskariin mentiin taas kovalla kiireellä... eipä siellä silti ole muutaman minuutin myöhästymisellä väliä, mutta ensi syksyä ajatellen olis tietty tärkeää olla nytkin jo aina ajoissa. Hyvin tosiaan eskariopet on tähän asti ymmärtänyt, että aamutoimet Otonkin takia joskus eivät mene ihan suunnitellun aikataulun mukaisesti. Tänään on sitten kouluun ilmoittautuminen! Voin kuvitella Tanskuliini sun jännityksen, ku mullakin vatsanpohjasta ottaa mun pikkutytön koulu-uran aloitus :)

Mutta nyt viihdyttämään poikasta!

-siru
 
Heips ihanaiset.

Mulla on tosian jääny kommentointi vähän vähiin, kun en ole kauheasti ehtinyt koneelle. Nyt istun koulussa, johon tulin tänään vähän kipeenä, tekemään pajalle pari proto-laatikkoa. Täällä vaan ei ole sitä materiaalia, mistä mun piti se tehdä! \|O JOten istun tässä nyt koneella ja yritän miettiä mitä muuta järkevää voisin tehdä ennen kuin lähden 1n bussilla (vasta) kotiin lepäämään.
Meilä on siis kaikilla joku ihme pöpö, pientä kuumetta ja vähän flunssan oireita. Mut hommia on väännettävä, kun on ens viikolla messut. Aika totaalisesti muuttunut siis meidän arki.
Peppi kyseli yöunista. Matias on nyt alkanut hoitoon menon jälkeen alkanu nukkua paljon enemmän ja paremmin. Menee illalla 19.30 nukkumaan ja herätetään aamull 7ltä. Viime viikonloppuna heräs lauantaina vasta 9ltä ja sunnuntaina 8lta. Päikkäreitäkin nukkuu nykyään 1-2 tuntia. Siinä tulee ihan kivasti omaa aikaa illalla, mut se meneekin sitten lähinnä kouluhommiin. Ei siinä välissä kun tuun koulusta ja ennen kuin Matte menee unille ookkaan sit kuin tunti-kaks yhdessä oloa.
Minnille voimahaleja jatkoonkin. Mukavaa, että menee jo paremmin.
Nyt tuli käsky taas mennä. Kaikille tasapuolisesti hyvää tuulta ja jaksamista. Eikös ookkin ihanaa, kun päivät ihan silmissä jo piteenee!
(sen huomaa aamu- ja iltabussissa).
Haleja.
 
Peppi85, seei helppoa ole, etenkään kun on 2 nukutettavaa :ashamed: :whistle:
Mutta niin se vaan lipsahti siihen totuttaminen :whistle:
Kyllä ne viim- 3- vuotiaina nukkuu itekseen B)


Hannamarin Artulle onnittelut 3-vuotis päivästä :flower:
Meilläkin on 2 samana vuonna syntynyttä...
Ja aikas kade sun Kattinkan luo lähdöstä ;)

Kattinka, voi kun jännää, ihan joka päivä aattelen teitä ja hartaasti toivon että onnistuu heti :heart: :hug:

Tanskuliini, kiitos aivan ihansasta tekstarista :'(
Saa nähä, tuleeko sulle postiä tänään kun kelit on tollaset :whistle:

Danjuska, onko olo yhtään helpottanut? :hug:


Jonna79, se on hurjaa miten vähillä syömisillä lapset joskus on :eek:
Mutta kun ei anna muuta, ni alkaa se taas maistua ;)


Kaiza80, miten menee?


Hanna, jokos sää sait neuvola-ajan? :heart:

Koivunkäpyskä, saitko kettään sieltä ahterilaitokselta (kela) kiinni?

Meinaako muuten kukaan katsoa sitä uutta tulevaa sarjaa "kadotettu" ?!


Kristiina =)
 
Kiitos kutsuista Jellona, koivunkäpy ja tanskuliini!! Käyn harkitsemaan!! Eli ens viikoks on yks vuoro sovittu ja sit ois NÄILLÄ NÄKYMIN 3vko "työttömyyttä" eli lomailua B) ! Mie kun en siis edelleenkään ajele tota autoo niin se paikka täytyy olla sellainen mihin pääsee näppärästi bussilla täältä ilman vaihtoja. Junia kun ei täältä tuppulasta liiku.. täytyy käydä nyt suunnittelee ja miettimään, jasehännyt on kyl varma että SLN on jossain vaiheessa määränäpää ku siellä suurin osa sukulaisista+ ystäviä odottaa meitä =)

Peppi meilläkinon toi uni-cd soimassanukkumaan mentäessä. KAnnattaa kokeilla!! Ennen oli vaan se vau´kirjan klassinen mitä soitetiin mutta nyt oon myös laittanu ihan unilauluja laulettuna. Mutta tytöt osaa nukahtaa myös ilman musiikkia jos sitä ei syystä tai toisesta ois. Ja sit niinkun täällä jo tulikii että käyt sen sata kertaa laittaa pitkälleen ja tyynesti sanomassa hyvää yötä! Se ei kyllä varmasti oo mitään helppoo. Ja nyt ainakaan kun oot raskaana ja väsyny. Mutta jos van jaksat niin kokeile. Onks Jontulla uninallee tms? Meillä on Wilhelmiinalla kaks, toinen on sellainen leijona joka soi kun hännästä vetää ja sen on nyt oppinu ottaa kainaloon u käy nukkuu, siis vasta ehkä jonkun kuukauden on ottanu sen kainaloon ja rutistaa sitä.

Hannamari wau!! Mahtavaa ku lähet Norskiin!! Mie haluun kans1 Voi ku ois mahis lähtee!! PIDÄ HAUSKAA!!! Artulle myöhästyneet onnittelut!!

Sovittasko kaikki että kirjoitetaan kaikki AINA kirjautuneena!?! Siis jos vaan sivut toimii. <br><br>
 
Uneton, sain kiinni, eipä oo päätöksiä tehty, yllättäen.. eihä Annan hakemus oo ollukkaa ku 1,5kk sisäl, pojun paprut vein 2.1 et niistä saapi ootella viel tovin..

Nyt nukuttaa poika, saapi hetken sitä kuuluisaa omaa aikaa :whistle:

Lisäys Jonnalle: tänne tuppukylään ei kyl pääse ku autolla :whistle: tai ehkä linkillä pääsee tonne 13km päähän muutamalla vaihdolla :LOL: Ja mulle passaa et kirjaudutaan (jos ain muistan :snotty: )

Hannamarin artulle onnittelut!

Ja sit uutisia jos jotakuta kiinnostaa, Annan keuhkokuvat oli normaalit mut sydänfilmin tuloksista ei viel tietoo.. *pitäävät edelleen hullua jännityuksessä*<br><br>
 
Taas vähän pirteämpinä :) Lähdetään kohta mun mummun, eli Joonatanin isomummun luo käymään.

Kiitos kaikille uniasiaan vastanneille! Kai se on vaan yritettävä sitä, mitä sanoitte ja mitä olin ajatellutkin, tuntuu vaan jo pelkkä ajatuskin kovin raskaalta ja hermostuttavalta :eek: Tollasissa asioissa mulla on lyhyt pinna, yleensä sit puran sen mieheen, en koskaan sentään Jonttuun :ashamed: Mutta voin kuvitella ja tiedän, että Joonatan ei kovin helpolla nukahda... Nousee pystyyn sängyssään ja rupeaa huutelemaan... Ja juttelemaan. Meneeköhän siihen nukahtamiseen sit kovin kauan... Ettei nyt yömyöhään menis kuitenkaan :( Ja Joonatanilla, niinkuin varmaan aika monella muullakin, menee niin, että ei oo väliä, että kuinka myöhään nukahtaa, herää silti samaan aikaan aamulla, kuin normaalistikin, eli 6-7. Sit on kiukkuinen, jos on nukahtanut tyyliin vasta 23 tai vieläkin myöhemmin! Mutta kai tota vois ainakin yrittää, jos tuntuu, että siitä ei tule mitään niin sit ei voi mitään!

Taivaanvuohi: Kiva, että teillä on jatkunut yöt hyvinä!

Tansku: Tuuhan kertomaan, mitä arvauskeskuksessa sanottiin!

Uneton: :LOL:

Smirgelaine: :hug:

Siru: Juu, kyllä taitaa vauva olla edelleen perätilassa. Liikkuu ja myllertää kyllä tosi paljon, mutta eilen ainakin tunsin potkut vielä ihan tuolla sivussa. Ens viikolla olis taas neuvola, niistä sydänäänistä (siis että mistä kohtaan ne kuuluu) ja neuvolatädin tunnusteluista sen sit tietää taas varmaksi, jospa ehtis vaikka jo siihen mennessä kääntyä =)

Kaiza: Ihana kuulla teistä :hug:

Mut nyt täytyy valmistautua mummulle lähtöön :wave:
 
Huomentapäivää siskot!

kirjaudutaan vaan, kuhan muistaisin ain. :)

täällä lumityöt tehty ja jopa lumentulokin loppui hetki sitten. ihanan märkä keli, mut ihanaa vihdoin kun on lunta.

Jonna, meidänkään luokse ei taida päästä bussiyhteyksillä järkevästi. harmi. mut katotaan viel mitä keksitään. =)

tanskuliini, toivottavasti selviäis mikä veeralla on. jaksamista väsyneeseen päivään.

peppi, yhdyn kaikkiin edellisiin tuon nukkumaan laiton kanssa. ja tiedän minä yli 3vuotiaitakin joita nukutettii monta tuntia. niistä oon tainnu sulle joskus kertookin. jaksamista.

tinttamoosekselle, kovasti voimia muuttourakkaan. =)

uneton, :LOL: kiva kun palasit takas. =)

lillukka, kuinkas teidän yö sujui?

minni, mukava kun teidän elämä näyttää valoisammalta :hug:
kovasti jennylle voimia kasvamiseen.

kaiza, paranemisia teidän perheelle. mukava kun ehdit piipahtaa meidän seurassa. mukava kun matiakselle on löytynyt mukava päivärytmi ja unet maistuu. :hug: =)

kuinkas gerbera teillä jaksellaan?

meillä olis si tänään siskonmakkarakeittoa ruokana. :p iltapäivällä olis käytävä siskoni kanssa hääjuhla viettopaikassa. illalla aleksin kanssa lähdetään hiukan viettää kahdenkeskistä aikaa, kirjastoon ja mun kaverin luo. =) nyt ruokaa pöytään ja nautiskelemaan. :wave:
 
Peppi piti vielä tohon uniasiaan kirjoittaa.

Että jos sä oot silitellyt monta kk Jontun uneen. Niin sitä silittelyä ei voi lopetttaa "seinään".
Silittele vaikka esim. sen aikaa että laulat unilaulun ja toivottelet hyvät yöt ja sitten poistut.
Ja sitten aloitat sen "kaato"touhun.
Ja tää voi viedä aikaa viikosta kk:teen.
 
Tere taas :wave:

Käytiin lekurilla, olipas kovin antoisa käynti... Diagnoosi: korvat ensinnäkin ok (huh!!), näppylät: allerginen reaktio viime viikkoiseen antibioottiin mikä aika epätodennäköistä kun kuurista on jo niin pitkä aika TAI vauvarokko ilman kuumetta TAI jokin virustauti on tulossa TAI korvatulehduksen ja flunssan "jälkitauti" TAI jokin reaktio johonkin TAI sitten joku muu :eek: :eek: :eek: :headwall: :headwall: :headwall: Eipä lääkäri siis osannut sanoa mistä näppylät johtuu kun mitään muita oireita ei ole. No, nyt laitan perusvoidetta näpsyihin ja ensi yöksi supon. Jos näppylät ei muutaman päivän sisällä katoa tai tulee muita oireita niin sitten mennään uudestaan ARVAUSkeskukseen :whistle: ;)

Uneton: WELCOME BACK :hug: Ja kiitos piristyksestä :hug: Kirjoitin sen tekstarin lekurin odotustilassa -mun piti itseasiassa lähettää sulle eilen kortti mut unohdin :ashamed: :ashamed: Kirje tuli, kiitos siitä :flower:

Danjuska: hih, vai katsoi Tatu niin tarkkaan tyttöjen kuvaa :D

Siru: voih, muistan tosi hyvin kun oli poikien kouluun ilmoittautumispäivä, tippa linssissä taisin olla silloin. Ja arvaa vaan kyynelehdinkö kun pojat aloittivat koulun... Nyt tulikin mieleen yks hauska juttu poikien ekasta koulupäivästä. Sovittiin että pojat menevät heti ekana koulupäivänä vähäksi aikaa leikkipuistoon jossa he viettivätkin kaikki iltapäivät ekalla ja tokalla luokalla. Mulla oli vain pari vapaapäivää koulun alkamisaikaan joten halusin varmistaa että pojat osaavat mennä puistoon itsekseen. Poikien eka koulupäivä loppui klo 12 ja mä menin vaklaamaan nurkan taakse että osaavatko lähteä oikeaan suuntaan. Heh, meikäläinen hyppii yhden puun takaa toisen taakse ja on mukamas piilossa :D Lopulta pojat huusivat mulle että voisitko äiti lähteä jo kotiin, heitä hävettää... Paljastuin siis aika selvästi :D

Kaiza: tosi kiva kuulla teistäkin :hug:

Ja eiku ruuanlaittoon :wave:
Tansku & tytöt
 
Heippa kaikille! :wave:

Joonas nukahti juuri, nyt on taas sitä ihanaa omaa aikaa teidän parissanne! :D

Peppi: Joonas nukahtaa yöunille klo 21-22 ja herää klo 8-8.30 eli yöunta kertyy n. 10-11 tuntia. Yhdyn muihin tuossa nukuttamisasiassa eli sitkeyttä ja kärsivällisyyttä siinä vaan tarvitaan, mutta kyllä se varmasti sitten palkitaan! :hug:

Myöhästyneet 3v-onnittelut ihanalle Artulle! :flower:

Uneton: :LOL: Kiva että palasit takaisin! :) Enpä ole vielä neuvolaan soitellut... Vanhasta äitiyskortista lunttasin, että silloin kävin neuvolassa ensimmäisen kerran vasta viikolla 11+2 eli eipä ole vielä kovin kiire aikaa soitella, kun nettilaskurin mukaan tänään taisi olla viikkoja tasan 5 kasassa! :D

Koskas teillä muilla on ollut ensimmäinen neuvolakäynti? Kun musta tuntuu, että toi viikolla 11+2 on ollut aika myöhään, vaikka heti testattuani silloin neuvolaan soitin... :eek: :whistle:

Tinttamooses: Kovasti tsemppiä muuttoon ja toivottavasti sitten taas pian palaat seuraamme takaisin! :D

Kaiza: Ihanaa taas kuulla teidän kuulumisia ja hienoa että Matiakselle maittaa uni jo paremmin! Pikaista paranemista teille kaikille! :hug:

Hannamari: Vähänkö olen kade teidän tulevasta Norjan reissusta...minäkin haluan mukaan! :D Koska nyt sitten olisitte lähdössä?

Kattinka: Kovasti kiitoksia niistä kuvista, olivat todella ihania! Kyllä Otto on sitten suloinen! :heart:

Minni: Hienoa että teille kuuluu jo parempaa! :hug: Kiitoksia onnitteluista!

Muillekin vielä onnitelleille kiitoksia, jos sellaisia sattui olemaan... :whistle:

Caramelli + muut liikunta-asiaan vastanneet, kovasti kiitoksia! Hyvillä mielin siis menen huomenna babybiciin Joonaksen kanssa :D Eilen oltiin siellä vauvajumpassa, mutta siellä en kyllä aio jatkossa enää käydä. Siellä piti niin paljon vauvaa kantaa ja kun Joonas ei todellakaan mikään vauva enää ole, niin turha siellä selkäänsä ym. turhaan rasittaa. Eipä Joonas siellä oikein edes paikallaan pysynyt, vaan konttaili pitkin salia :D

Tänään menen varmaan taas TPS:n matsia katsomaan, kivaa!!! :)

Eipä tänne nyt muuta! Täällä on ihan karsea ilma, tuulee ja vettä sataa, joten ulkoilusta ei tänään taida tulla yhtään mitään! :(

:wave: :wave: :wave:

Tanskuliini: No johan oli ARVAUSkeskusreissu! :eek: Toivottavasti ei olisi mitään uutta tautia tulossa! :hug: Olipas aika hauska tuo tapaus poikien koulunaloitusajoilta! :LOL: <br><br>
 

Heippa!

Täällä nukuttiin yö taas erittäin makeasti! Illalla Julius nukahti n. klo 21 ja aamulla herättiin klo 9.30 =)

Jellona, kiitos kysymästä, Julius voi hyvin! Eilen ei enää ollut kuumetta, en edes mitannut, kun oli niin pirteä ja sellainen tuholainen :D Itselläni on aikas kamala flunssa, mut kyllä tää tästä! Kovasti odottelen, että mies kotiutuu tänään illalla (myöhään, mut kuiteskin), saan itse vähän hengähtää!

Lillukka, älä suotta ihaile mun yksin jaksamista... eilen illalla olin jo aikamoinen pirttihirmu... Onneksi mies on nyt kolme päivää sitten kotona, saan ladattua taas akkuja =)

Jonna, minä kirjoitan aina mustana.

Peppi, jaksuja ja johdonmukaisuutta vaan niihin Jontun nukahtamistilanteisiin!

Nyt taidan ottaa jotakin välkkäpalaa! Paino vaan tippuu koko ajan... tulee taas valitusta neuvolassa...

Näin muuten viime yönä unta, että synnytin meidän kolmannen ja neljännen lapsukaisen... ikäeroa heille tuli 1v1kk ja molemmat oli poikia :D Ja yksinäni synnytin... ja oli tosi helpot synnytykset, vajaan tunnin rutistukset ja supparit ei ollut kipeitä ja ponnistusvaihekin oli tyyliin yks työntö ja vauva oli ulkona :D

Nyt syömään...
 

Yhteistyössä