JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

tiistai päivää täältäkin nurkalta :wave:

Kiitos kaikille ja :hug: .. olette ihania!

Käytiin Tatun kans aamulla kerhossa. Tuntui ihan hyvältä kun ympärillä oli touhua. Ei ajatukset kierrä koko ajan samaa rataa..
Onneksi ukki nukkui pois ihan rauhallisesti nukkuessaan.

Neve: Olipas huonoa tuuria kun sakot sait :/

Gerbera: Mites teidän potilas jaksaa??

Kaiza:Meilläkin mennyt tiipa/kaksi enemmän nasoliinia kun olis ollut tarkoitus, mutta ei ollut mitään sivuvaikutuksia..

Lillukka: Meillä annetaan herkkuja aika niukalti.. tai siis jouluna sai piparia ja sillon tällön saa jonkun murun keksiä.. tuo kananmuna allergia rajoittaa.. Ja Tatu on ihan yhtä mielissään jos saan käteensä päärynän tai omenan esim. keksin sijaan.
Mutta kaikkiruokaisena Tatulle on myös suurta herkkua jos saa näpistää leivän päältä juuston tai makkaran :LOL:

Tanskuliini: Tosi mukavaa kun teillä hyvät yöt sen kun vaan jatkuu =)

Unettoman poppoolle + muille kipeille paranemis :hug:

Ja Pepille jaksuja tuon uneen pääsemisen kans! Tuttu tunne..

Oon taas jääny koukkuu makeeseen... aivan ihanaa tuo maraboun daim suklaa :p

Mut nyt pitänee lopetella....
 
Adalmina
Ihan ystävällisesti ilmoitan etten enää kirjoittele tähän pinoon :)
Yhteisön ylläpitäjä voi poistaa tietoni sieltä!

En tosiaan pysty kirjoittelemaan kovin usein (kesän ja syksyn aikana tapahtuneet ikävät asiat lähipiirissä ovat johtaneet tähän), ja siitä syystä olen siis totaalisesti tipahtanut teidän vauhdistanne..
Nyt jos harvaakseltaan ehdin kirjoittelemaan, tiedän että se kiinnostaa vain muutamaa tiettyä ihmistä tässä pinossa, joten mielestäni on parempi kun en kirjoittele lainkaan kun en tunne enää kuuluvani tähän ryhmään.

Ja Unettomalle: kiitokset mielipiteestäsi. Ja kuten sanoin, muutaman ihmisen olen nähnyt huhuilevan, ja he ovat Peppi ja Ametisti! Ne, jotka ehdottomasti olen tuntenut "läheisimmiksi" tässä ryhmässä.
Ja aivan oikein, en mielestäni mitenkään itkenyt tätä asiaa, vaan ilmoitin sen syyn miksen enää tahdo viitsiä kirjoittaa :whistle:
Joten kiva kommentti sinulta.
Itse olet täällä useaan otteeseen maininnut kun sinua ei ole muutaman palstailutaukopäivän jälkeen huhuiltu, joten voi aina miettiä itsekin mitä suustaan päästään! :)

Mutta hyvää jatkoa teille koko porukalle ja vauvoillenne! :hug:

Sekä ihanaa odotusaikaa kaikille teille jotka raskaana olette :heart:
Toivottavasti odotuksenne palkitaan ihanilla pikkunyyteillä! :)
 
Tervehdys täältäkin tähän päivään! :wave:

1v-neuvolassa käyty, Joonaksen 1v(+n. 3vko)-mitat: pituus 78cm ja paino 11565g. Aivan keskikäyrän tuntumassa menee molemmat mitat eli todella tasaisesti ja hyvin poika kasvaa! :) Viimeksi oli kyllä tainnut tulla pieni mittavirhe pituudessa, kun viimeksi pituutta oli mukamas tullut 4,2cm ja nyt vain 0,5cm :eek: Todella reipas poika oli Joonas, touhusi ja jutteli kovasti, eikä edes rokotusta itkenyt yhtään, kun oli kaksi lääkäriopiskelijaa viihdyttämässä :D , ei edes vierastanut heitä yhtään.

Huomenna mennäänkin sitten vauvajumppaan Joonaksen kanssa, mun kaveri tulee myös tyttönsä kanssa. Todella kivaa saada jotain harrastuksia! :) Perjantaina olisi babybic eli aerobicia äiteille, jossa saa pitää vauvaa painona tai muuten vaan mukana. Mites muuten on, että saiko alkuraskaudessa harrastaa mitä urheilua vaan vaiko ei? Kun siinä jumpassa tulee kuulemma oikein hikikin :whistle:

Danjuska: Iso :hug: isoisäsi poismenon johdosta!

Danjuska & Peppi: :hug: unettomuusongelman vuoksi! Toivottavasti se olisi kummallakin ohimenevää ja pian taas uni maittaisi!

jellona: Mitenkäs Miikka nyt voi? Onneksi oli onni onnettomuudessa eikä käynyt pahemmin! :hug:

koivunkäpy: Miten on ilvesasia edennyt? :whistle:

Pikaista paranemista Unettoman lapsille ja Gerberan poppoolle! Paranemis :hug:

Kiitoksia muuten edelleen kaikille vielä onnitelleille! :heart: Metkulle ja muillekin tiedoksi, että tänä aamuna tein varmistustestin ja hieman edellistä vahvempi viiva testiin ilmestyi eli kai se pikkuhiljaa on alettava tähän uskomaan! :D

Kesätapaamisesta, että meillekin sopii elokuu oikein mainiosti! Olisiko se sitten heti elokuun alussa, ennenkuin Tanskuliini menee töihin ja koulut alkaa ym!? :wave:

Lillukka: :hug:

Tanskuliini: Kerrohan sitten heti, että palasiko miehesi ja Valtteri matsista ääni käheänä? :D

Nyt ei muista muuta, joten taidan poistua olkkarin puolelle kuuntelemaan radiosta Jokerit-TPS-matsia! :D

Huomiseen ystävät!<br><br>
 
Hei kaikille!

Tänään oli tosi huono päivä töissä :kieh: Meillä on aika huono työilmapiiri nykyään ja sen kyllä sain huomata tänään ja moni muu :( Harmittaa kun ei ole enään samaa työporukkaa kun silloin ennen äitiyslomaa.Tosi raskain mielin menen huomenna töihin ja yritän olla välittämättä eilisestä typerästä jutusta.

Tänään ehdittiin vielä iltapäivällä päiväkotiin tutustumaan ja saas nähä miten Veralla torstaina menee.Alkoi "ulisemaan" aina kun joku hoitaja tulikin lähelle.Oli eilen isänsä kanssa ollut samanlainen päiväkodissa.Itkua ainakin on luvassa :( mutta onneksi joutuu olemaan vaan 2 tuntia hoidossa.Siskonsa taas laskee öitä kunnes pääsee hoitoon.

Danjuskalle osanottoni :hug:

Sairastelioille pikaista paranemista ja kaikille hyvää illan jatkoa.Nyt kotitöiden kimppuun.Verasta on tullut oikein innokas tiskikoneen tyhjentäjä =) tosin ei vielä ymmärrä mitä eroa on puhtailla ja likaisilla astioilla.Suuttuu tosi paljon jos ei saa tyhjentää konetta kun laitan likaisia sinne.Nyt on onneksi puhtaita koneessa :whistle:
 
Uneton harmaana
Jännä ADALMINA että olet mun huhuilut osannut jättää lukematta mutta sitten taas heti tiedät, montako kertaa mä oon huokaillut huomaamattomuuttani :)

Mä huhuilin sua yhessä vaiheessa väh. 2 kertaa viikossa, mutta samapa tuo.
Mä katos sanonkin asiat niinku aattelen, enkä kaunistele niitä joka käänteessä.
Mutta sinulla on toki oikeus vetää herne nessuun, ei siinä mitään.

:flower:
 
Niiskuneiti: ilvesasia etenee juu, pittee kytätä jälkiä kun aamulla tuli lumipyry ennen setää ni jälkiä on paha katella kinosten alta.. Hakeevat kaatoluvan, tosin ennen sitä pitää selvittää onko sillä pennut B) no jospa ne jotai sille keksivät, kuulemma vaaraks on tommonen ku noi pihhaan tulloo, ja yhet jälet setä oli kattonu et ne on ISOT, ja sit muitaki jälkiä oli ollu, et meinaako meitin ilvekset perustaa lauman?!?!?!?

Adalmina, ei uneton oo ainut pepin ja ametistin lisäks jotka sua on huhuillu.. :saint:

Nyt neitin hiusten pesuun, se onki ain peseytymisen kohokohta... :LOL:
 
Adalmina
Haluan vaan korostaa, että olen itsekin sitä mieltä että ei voi enää muistaa jos ei usein kirjoita :)

Ja tää on siis se suurin syy miksi musta tuntuu, että on parempi kun lopetan sen kokonaan.

Ei tahdo enää aikaa löytyä, lukenut kyllä tosiaan olen useastikin mutta kirjoittaa en enää illalla tahdo jaksaa..

Ja tottakai on sanomattakin selvää, että jää porukan ulkopuolelle, jos ei kirjoita edes kertaa viikossa - ja mä kun en siihen ihan tosi aina ehdi niin tiedän itsekin että olen tipahtanut kärryiltä :)

Ja tuntuu, että se ei hyövää, jos kerran parissa kuukaudessa kirjoittaa, kun tietää että ne on ne muutamat tyypit joilla kiinnostaa.

Että ihan hyvässä hengessä tämän siis sanon ja itsekin olen samaa mieltä! :) Mut kyl tää Unettoman kommentti antoi sen viimeisen silauksen sille että mun osalta tämä oli nyt tässä.

Mut kuten jo sanoin, hyvää jatkoa teille kaikille ja voikaa hyvin! Nuo kaksi pientä + harrastukset vievät niin paljon aikaa, ettei ole itsellä aktiivisesti aikaa palstailla.
Ja nämä tosiaan on ne suurimmat syyt + kaikki muu mitä on itselle ja lähipiirille vähän ajan sisään tapahtunut siihen miksen enää jouda ja jaksa kirjoitella.

Ja vielä lopuksi, olisi mukava kun tätä ei alettais tässä pinossa nyt mitenkään yleisesti ruotimaan, kuten jo Koivunkäpykin tuossa taisi käydä kommentoimassa, annetaan asian olla, jookos?
Kun ei ole aikaa kirjoitella, ei ole, ja ymmärrän sen jos unohdetaan.
 
Iltaa siskot!
Pikaiseen kommentoin, anteeks jos en muista kaikille kommentoida.
DANJUSKALLE osanottoni :hug:
TANSKULIINI ihanaa että teillä nukutaan nyt paremmin
Meidän muutama yö ollut huono, molemmat ylä kulmahampaat tulossa :kieh:
KESÄN TAPAAMISESTA mulle sopii kans melkein milloin vain, riippuu mikä on munsilloinen tila.
JEMMA ihanaa kuulla susta! oon monesti ajatellu että kuinka sinä jaksat.
Mulla on kans ihan tyttö-fiilis!
NIISKUNEITI IHANAAA; ONNEA!!!!!
LILLUKKA meillä herkkuja ovat rusinat, keksit ja maissinaksut. muuta herkkuja ei saa, joskus vähän jäätelöä on isukki antanu ja pullaa ja kääretorttua on saanu kerran. parhaiten menee rusinat ja naksut.
et oo miun mielestä liian niuho, itekin ois voinu vähemmän antaa noita.
niin ja nyt aamuisin poika syö muroja sormin.

Täällä arki jatkuu normaalisti, poika ja äiti viihtyvät hoidossa ja töissä. Mies vaihtaa työpaikkaa lähemmäksi! päästään aamulla samalla kyydillä!!! tietää sitä että isukki saa hoitaa pojan aamu hommat :D

mut nyt taas vaihteeks tekee iltapalaa :p ruoka maistuu edelleen, mut paino ei ole paljoakaan noussu. tuun perjantaina kertoo omat neuvola kuulumiset. siihen asti moikkis :wave:
 
Käytiin siis Jontun kanssa kaverin luona, oli mukavaa :)

Sit kävin toisen kaverin kanssa kahvilla, pojan toin kotiin iskän luo, nyt ovat nukutuspuuhissa. Taiskin just nukahtaa :) Tai sit ei, prkl :(

Kristiina: Kiva, että ehdit piipahtamaan :)

Hannamari: On se Arttu edelleen ihana :heart: :D

Danjuska: Täällä ei saa puhua suklaasta!! :whistle: Hirvee himo iski :ashamed:

Adalmina: Tosi tylsää, jos jätät kirjoittelun tänne kokonaan :( Haluaisitko jollain muulla tavalla jatkaa yhteydenpitoa, esim. y-viesteillä tai sähköpostin välityksellä? Olis kyllä ollut kiva, että olisit tännekin kirjoitellut, kun ehdit, kun kuitenkin kuulut porukkaan :hug:

Neve: Tylsää, että teillä on huono ilmapiiri töissä :(

Ja täällä jatkuvat nukutuspuuhat :headwall: Onneksi on sentään Pano-päivä :whistle: ;) :LOL:
 
Toi PEPIN kirjoitus oli niin hyvä että purskahdin nauruun! " Täällä jatkuu nukutuspuuhat.. Onneks on kuitenkii PANO päivä ;) " Tai jotenkii noin se meni.. Erittäin hyvin sanottu!!

Adalmiina Tiedän ettet halua varmaan enäää kommentteja Tästä asiasta mutta yhdyn täysin PEPPIIN!! Tosi harmi jos lopetat. Kiva kuitenkin olisi kuulla teidän kuulumisia!!

Hannamari Meillä toi sama ilmiö. Mie en oo myöskään ihminen =) Äiti "vaan"...

Vielä oli jotain kommentoitavaa mut unohin...

Nevelle piti lisätä viel... Tosi harmi et on niin kurja ilmapiiri töissä. Naisvoittoset alat on tommosii. Enemmän pitäis olla miehiä töissä hoitoalalla. Onks teillä muuten? Meil on kaks ja se kyllä jo kummasti vaikuttaa. Jos ne MIEHIÄ eikä naisellisia miehiä ;) Tais mennä vähän asian vierestä mut....

Koivunkäpy Teillä on kyllä tapahtumaa ja jännitystä päivissä siellä!! Pitäisköhän muutta lähistölle ;) <br><br>
 
Uneton iloisena
Mukavaa Adalmina että olet aikuinen ja käyttäydyt niin.
Kiva että haluat lähdöstäsi tehdä ison numeron ja vielä syyllistää siitä muita eli minut :flower:

Täytyy sanoa, että todella aikuismaista käytöstä sulla.
En sanonut edes ilkeästi, aloit vain heti väännellä sanomisiani.
Mutta toivottavasti nukut yösi hyvin :D
Meistä kaikki kun ei jaksa aina vaan myötäillä toisia vaan idea oli että voi ja saa sanoa omatkin mielipiteensä....
 
Adalmina
Uneton: Anteeksi mitä? Nimenomaanhan taisin sanoa, että annetaan asian olla, eikä ruodita sitä enää palstalla enempää.
Myönsin, että on oma vikani, kun en ehdi kirjoitella, ja tästä syystä siis ymmärrän että unohdetaan.
Ja kyllä tuo sun kommenttisi aika ikävä oli, väitit siinä suoraan että olen huomionhakuinen, noh, olkoon se sinun mielipiteesi.

En halua enempää tästä asiasta tässä ketjussa puhua, enkä varsinkaan riidellä, poistun ilomielin "haastamasta riitaa".

Nukun taatusti ensi yön hyvin, toivottavasti sinäkin!

Pepille ja Jonnalle:
Kiva kun olette tuota mieltä! :) Ja Peppi, mielelläni vaihtelen Y-viestein kuulumisia, sen minkä ehdin ja voin! :)
 
koivunkäpy harmoona
Jonna kait täältä jostai läheltä löytys vapaita taloja ;) Tosin ei tarpeeks läheltä, en sit tiä vuokraisko nuo mökkiläiset talveks sulle ton mökin tost nurkalta ei oo ku puol kilsaa siihe, voisin sit joka päivä käydä postin ja piipahtaa kahvilla :LOL:

Mäpä jatkan syömistä ja sit meen tiiraa onko jälkiä pihalla B) *hiippailee nurkissa pikku mag-liten kans, jos ilves hyökkää sen voi tökätä sille suuhun pystyyn :LOL: *
 
Heippa kaikki!

Kiireisiä päiviä taas vaihteeksi, en tiedä, että teenkö sit vaan itse sitä kiirusta vai mikä on ;)

Täällä ei kauaa lumet pysyny, nyt jo suuri osa sulanu pois ja plussan puolella ollaan reilusti. Ehdittiin sit sen kerran käydä pulkkamäessä, kolme päällä samassa pulkassa laskettiin ja hauskaa oli! Muistin vasta, kun tultiin kotiin, että olihan meillä se vauvapulkkakin autotallissa... no, kun taas tulee talvi, ni sitten ;)

Adalmina; mustakin oli kiva lukea teidän kuulumisia pitkästä aikaa! Itsekin ehdin harvemmin kirjoitella, mutta lukemassa käyn kyl usein. On kiva lukea muiden samanikäisten touhuista ja muustakin elämästä =)

Danjuska; osanotto munkin puolesta! Mulla on 83v. mummu, joka on mulle todella läheinen. Hän on vielä hyvässä kunnossa, mutta ikä tietysti alkaa painamaan. Ja vaikka tiedänkin, että väistämätöntä jossain kohtaan hänen menettämisensä luultavasti tulee olemaan, ni tulee olemaan mulle kova paikka :'(

Oliko se Neve ja Jonna, ketkä kirjoittivat naisvaltaisen alan ongelmista? Täällä kuitenkin myös yksi, jolla myös välillä ottaa aikalailla päähän, miten naiset onnistuvat olemattomasta saamaan aikaan riidanpoikasen :\| Ja sitten etsitään syntipukkia ja kierre on valmis...

Katinka; onnea siirtoon! Kiva, kun Otosta on tulossa isoveli!! Meidän Otosta ei ikinä luultavasti tulekaan isoveljeä, vaan hän saa aina pysyä pikkuveljenä ;)

Koivunkäpy; onnea ilvesprojektiin ;) toivotaan, ettei niit pentuja sieltä löydy.

Nyt nukkumaan, ni aamulla jaksaa nousta reippaana eskarilaista viemään =)

Palailen taas joku päivä =)

-siru
 
Huomenta!

Yö mentiin aika monella herätyksellä, mutta lyhyillä sellaisilla, tuttia piti vaan käydä antamassa ja taas nukuttiin pari tuntia :)

Mulla olikin sit herätessä ihan kamala päänsärky :/ Nyt on jo helpottanut, ei meillä varmaan edes Panadolia olis ollutkaan...

Eilen tuli vihdoin päätökset äitiysavustuksesta ja äitiyspäivärahasta =)

Kuinka monta tuntia teidän tähtöset nukkuvat yön aikana?
Meillä nukutaan n. 9-10h. Joonatan nukahti eilen joskus 21 aikaan ja heräsi aamulla 06, näin mennään useinmiten. Toi kuuden herätys tuntuu kovin aikaiselta tällaiselle iltavirkulle, mutta aamulla mietin sitä niin se on oikeastaan aika hyvä aika, näin, kun mennään kaksilla päiväunilla :) Ja noi kahdet päiväunet on siitä ihanat, että itse saan nukuttua niistä toisilla myös! :D

Nyt haiskahtaa toi poika epäilyttävästi :x :wave:
 
Keskiviikkoa :heart:

Höh, ei kai meilläkin jutut ole vajonneet näin alas :eek: :( Just kehuttiin ihan telkkuohjelmassa asti että kuinka hyvä porukka ja fiilis meillä on täällä :ashamed:

Auts auts auts! Eilisillan jumppa oli ihan tappomeininkiä! Herranjestas sentään! Vapisin ihan kauttaaltaan kun kävelin kotiin ja yöllä heräilin vähän väliä siihen että sattuu joka lihakseen :eek: Ja Veera tietenkin nukkui hyvin kun äitee kärsi vieressä :whistle: ;) :D

Tinttamoosekselle hyvää muuttoa ja pitkää pinnaa! :hug:

Niiskuneiti: saa alkuraskaudessa harrastaa jumppaa ihan miten haluaa! Eri asia olisi esim. karate tai muut sellaiset lajit joissa voi saada potkuja vatsaan. Heh, ei miehillä ollut äänet käheänä -ei kuulemma ehtineet huutaa kun piti mässyttää KARKKEJA, POPCORNEJA ja ryystää LIMUA :LOL: :LOL: :LOL:

Nevelle ISO HALI :hug: Muakin pelottaa töihinpaluussa juuri se että työporukka on vaihtunut aikalailla kolmen vuoden aikana... Hui, en halua edes ajatella vielä elokuuta...

Adalminalle halit :hug: Kyllä mäkin haluaisin kuulla teidän kuulumisia, vaikka sitten harvemminkin :) Jaksuja!

Lillukka: miten teidän yö meni?

Ai niin, olipas illalla outoa :eek: Mä sain laitettua Veerankin nukkumaan ennen kuin miehet tuli matsista!!!! Yleensä en saa viedä neitiä yöunille kun alkaa ihan karsee itku mutta eilen se onnistui -huoneesta ei kuulunut mitään :D Molemmat tytöt siis nukahtivat normaalisti klo 21 mennessä -ja äiti sai keskittyä PANOON ihan yksin :LOL: :D

Mukavaa ja rauhallista päivää kaikille! Me tästä lähdetäänkin kohta puistotreffeille, itseasiassa perhekahvilaan. Illaksi menen poikien yläasteen tiedoitustilaisuuteen -voipi siis olla etten ehdi juurikaan enää koneelle tänään.
Tansku & tytöt

Peppi ehti heittää kysymyksen välissä :D Veera nukkuu yöllä noin 10 tuntia eli klo 21-07. Ja päivällä klo 13-14/14.30 eli 1,5-2 tuntia.<br><br>
 
Juu, ei tästä tule mitään tappelupalstaa sun muuta
Ilmeisesti kukaan ei ole ymmärtänyt mun pointtia, enkä ole sitä sitten selkeällä tavalla kirjoittanut.
Myös huomaa, että ne jotka on olleet paikalla noiden viestien jälkeen, ovat heti Adalminan takana.

Se että mun sanoja bäänneltiin ja ei haluttu luke koko asiayhteyttä on jokaisen oma päätös.

Kuten sanoin, pitäisi täälläkin voida sanoa omat asiansa, niin hyvät ja huonotkin ilman että alkaa puolien valinta.
Ja minä en ole tarkoituksellisesti ketään loukannut, sen jo monesti sanoin.
Mutta en myöskään pidä siitä, että sanojani vääristellään, etenkin kun ne on ei pahalla-tarkoitettu.

Mä lopetan palstailun tähän, oikein mukavaa jatkoa kaikille.
Kyllä se rauha teille palaa varmaan juuri nyt tänne palstalle ;)


Lopuksi vielä teille raskaana oleville oikein hyvää ja onnellista odotusaikaa :flower:
 
TAdaa, meidän pihalla on kissan jälkiä, vain 8cm halkaisia :whistle: ostakaa pikkukisu!

Yö mäni hyvin, tosin kiitos tuulen mä sain vast 1 aikaan kunnolla unta..

Uneton, et sää voi meitä jättää :'(

Peppi: Meillä v nukkuu n.21-07-8.30 ja siihen pari, kolme tuntia päikkäreitä..

Nyt ei aivotoiminta toimi, perskeles ku ei ulos pääse lasten kans etteivät sotke nuita jälkiä.. On muute kiero kissa kävelee auton jälkiä pitkin joteti näy jälkiä paljon :kieh:
 
Adalmina
Siis ei hyvää päivää :headwall:

Että oikein mun takana, pitäisikö Uneton kaikkien muiden olla samaa mieltä kanssasi?

Kuten sanoin jo, laitan Y-viestein kuulumisia niille joilla ne kiinnostaa ja tänne palstalle en enää kirjoita :)

Sinä olet ollut erittäin aktiivisesti tässä ryhmässä mukana, ja toivottavasti olet jatkossakin.
Sinulla on aikaa ja viitseliäisyyttä kirjoitella, minulla ei.

Ei turhia tapella tästä aiheesta, jatkakaa samaan malliin kuin ennenkin! :)
 
Noniin, voi helvata sentään!! Ajattelin, etten enempiä kommentoi tuota asiaa, mutta ei se nyt taida enää olla mahdollista \|O Hyvänen aika sentään, aikuiset ihmiset :eek: Ei tässä nyt ole kukaan varmasti mitään puolia valitsemassa :LOL: Mua ihan oikeesti naurattaa :whistle: Minä en ole ainakaan kenenkään puolella yhtään missään!! Lopettakaa jo! :eek:

Minä olen asiaan sanottavani sanonut, eli sen, että oikein mielelläni luen Adalminan kuulumisia ja toivoisin, että hän ei kirjoittelua tähän lopettaisi.

Nyt sitten sanon toisen mielipiteeni, sama siis pätee Unettoman kohdalla, todella mielelläni teidän kuulumisianne lukisin jatkossakin. Turha sitä kirjoittelua on tämän takia lopettaa :/

Anteeksi, oli pakko nyt jotain tosta laittaa... Vaikka Adalmina toivoikin, että asiasta ei enää puhuttaisi.

Ollaan aikuisia, jooko?
 
Adalmina
Uneton on antanut jo Y-viestein ymmärtää että olen erittäin lapsellinen ja erilainen kuin minkä kuvan olen itsestäni antanut.

Toivon edelleen että tästä asiasta ei tässä ketjussa enää puhuta, sillä tarkoitukseni ei todellakaan ollut haastaa riitää.

Mutta pahoitteluni jos olen tarkoittamatta niin, tehnyt sitä.

Ja Uneton voi ystävällisesti olla laittamatta minulle Y-viestiä, mulla ei kiinnosta lainkaan se jos pidät minua kakarana ;)

Jatkakaa te ihan tosi kuten ennenkin, itse voin vaihdella muutamien kanssa kuulumisia muuta kautta! :)

Rauha maahan - ja tähän pinoon! Eikös? :heart:
 
Heissun hei!

Nevelle jaksamista työhön. On ikävä käydää töissä jos on kurjat oltavat. Itsekkin sen kokeneena tiedän. :hug:

Kuka puhui tiskikoneen tyhjentämisestä? Meillä on vähän samaa vikaa. Poju ei oikein ymmärrä kans mitä eroa on puhtailla ja likaisilla. Ja on koko ajan nousemassa luukun päälle.
Muutenkin kaikki kaapit ja laatikot pitäisi tutkia.

Mulla oli tänään radio auki. Se on semmoisessa vahvistimessa ja se on Samin ulottuvuuskorkeudessa. Poju sitten äkkäs sen namikan mistä äänen voimakkuuta säädetään...Radio meni kiinni aikas pikaseen. :LOL:

Tosi ihana auringon paiste. Mutta me nyt joudutaan ihailemaan sitä lasin läpi.
Mun ystävä yllätti mut eilen iloisésti. Hän on kukkakaupassa töissä ja lähetti mulle ihanan keltaisen kukkakimpun kun sai kuulla että meillä ollaan taas kipeitä.

Joten kaikille iloa päivään ja hymyä huuleen :) :flower:

 
Heippulishei :wave:

Kiitos kaikille meidän voinnista kysyneille; Juliuksella on edelleen kuumetta ja mulla on nyt flunssa. Kurkkua ei enää onneksi kaivele vaan on ihan rehdisti kipeä! Viime yönä nukuttiin erittäin hyvin!! Julius nukahti illalla klo 21 ja herättiin aamulla klo 9.30 =) Että voin nyt sanoa olevani ihan pirteä!

Peppi, Julius nukkuu n. 10-12 tuntia yössään, päikkäreitten pituus vaihtelee aika tavalla, joskus nukkuu kaksikin tuntia, toisinaan hikisesti sen reilun puoli tuntia.

Julius on aivan höpö :heart: Siltä kun kysyy, että "missä vauva on?", niin se tulee mun luo, nostaa paidan masun päältä pois ja sanoo, että "täällä" ja taputtelee samalla mun masua hellästi :heart: Eihän se sitä oikeasti vielä tajua, että siellä vauva on, mutta silti se on niiiiiiin hellyttävää :heart:

Mun piti vielä kommentoida jotakin, mut aivot on tainnut yön aikana räkiintyä niin pahasti, etten nyt mitenkään mitään muista :D

Että palajan varmasti päivän mittaan :D

Ja piti vielä lisäämäni, että meillä PANO-päivä on vasta perjantaina :D Mies on työmatkalla, niin laitoin sen sitten tallennukseen ja yhdessä vasta nautiskellaan sitten perjantai-iltana, kun aikaa on :D <br><br>
 
Peppi meillä nukutaa klo 19(-19.30) -08 eli siis laskinko oikein 13h yössä??? huh kylläpä on pitkat unet. päiväunet on sit klo 12- 14.

Koivunkäpy täytyy harkita sitä mökkiä heh heh ;) Fiksuja ne kisut!!

Meillä on syömisongelma ton isomman kaa.. Söis VAAN nuudelia ja leipää! Tänään sit kun olin tarjonnut aamullla vispipuuroa ja ei kelvannu niin ei syöny ja välipalalla ois ollu kasvissosekeittoa niiin ei kelvannu, nuudelia ois vaan halunnu. Ei oo siis syöny tänään mitään. Oisko hyviä vinkkejä??? Miten saan syömään kaikkee?? Tai siis sitä mitä muutkii? Eihän nyt nuudelilla ja leivällä voi elää ...

Tänään ku suutuin ku lelut oli taas pitkin kämppää niin Vici vei Wiltsun huoneeseen ja laitto oven kii ja kulin ku sano että äiti on nyt tuhma, se ei saa tulla huoneeseen :LOL:

Että näin..
 
koivunkäpy harmoona
Jonna: ei lapsi tapa itteesä nälkään, kyllä se jossai vaiheessa hoka aet on pakko syödä :whistle: näin meillä annaki hokas ku oli viikon verran eläny leivällä ja jugurtilla.. Ja tervetuloa vaan naapuriks! :LOL:
 

Yhteistyössä