Iltoja.
Ensiksi
Danjuskalle osanotot :hug: Mulle pappi sanoi, kun menin tädin luo sinä aamuna, kun serkku oli kuollut, että niin se elämä jatkuu, kun siis näki mun mahan... Ja niinhän se on, elämä jatkuu. Sinun ukki kuoli ja kaverisi sai pojan tänään. Ei sitä aluksi tajua, mutta pikkuhiljaa.. :hug:
Me oltiin käymässä Itäkeskuksessa, haettiin samalla se mun kamera
Tanskulta. Olipa kiva takastuloreissu... Meillä meni pyyhkijät rikki, tai toinen meni rikki ja lähti kovassa vauhdissa täysin sinne toiseen sivuun ja näin rikkoi myös toisen pyyhkimistä, siihen ne jäi keskelle lasia
Ja satoi siis kiitettävää tahtia vettä/räntää! Näkyvyyttä ei sit juurikaan ollut, ajettiin isolla tiellä, onneksi pian tuli huoltoasema, jonka pihalle päästiin.. Meillä oli ONNEKSI takakontissa 2 pyyhintä, joista kylläkin vaan toinen sopi ja sen mies sit laittoi rikkinäisen tilalle, loppumatka mentiin siis yhdellä pyyhkimellä, mutta pääasia, että kuski näki eteensä!
Tansku: Kiva, että Veeran päikkärit tyttöjen huoneessa onnistui hyvin
Neve: Mä sain kerran kans parkkisakon työaikana, kun olin yhden kesän postia jakamassa ja lainassa tädin auto, jolla sit piirin sujautin
Mutta kyllä harmitti, kun olin siksi aikaa jättänyt auton rapun eteen, että heitän postit äkkiä, näin vieläpä, kun tää parkkipirkko ajoi pois :kieh: Siinä sit laskin, että siinäpä meni tyyliin koko päivän palkka :kieh:
Gerbera: Voi, toivottavasti kuume pian laskisi ja toivottavasti yö menisi kuumesta huolimatta hyvin.
Kattinka: Voi, olis ihanaa, jos tulisitte nyt maaliskuussa, näkisitte meidän vauvankin, jos siis olis syntynyt jo silloin, laskettu aika on siis 15.3.
Mies nukuttaa just Jonttua... Ite taidan ottaa parit suolakeksit
Danjuskalle vielä jaksamisia ja paljon :hug: Olet mielessä!
Kaizalle vielä: Kyllä meilläkin joskus meni sitä nasolinia pari tippaa, kun Joonatan rimpuili... En usko sen kuitenkaan olevan niin vaarallista, eikä meillä siitä mitään oireita tullut. Mä luulen, että on jopa aika yleistä, että pienille lapsille laittaessa saattaa mennä tippa liikaa, on se sen verran hankalaa hommaa... Ainakin aluksi. :hug: <br><br>