JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Kaiza80 harmaana
Ihan ekaks Danjuskalle voimahali. Jos haluat jutella, niin pistä yytä. Mullahan oli ihan sama tilanne alle kuukausi sitten.

Sit mä kaipailen vähän pikaista apua. Annettiin Matiakselle nasolinia nyt yötä vasten, kun sillä tuntuu olevan myös tämmöistä lähinnä yö-aikaan häiritsevää räkää. Matte kuitenkin rimpuili sen verran, että sitä taisi mennä kumpaankin sieraimeen parikolmekin tippaa kun yks pitäis vaan mennä. No luettiin sitten tuoteselostetta ja nyt on kauhee morkkis, kun siinä oli vaikka mitä yliannostusoireita. Tietääkö joku teistä, mitä se yliannostus tässä tapauksessa tarkoittaa? Pitääkö meidän olla huolissaan?

Kiitos jo avusta!
 
Iltoja.

Ensiksi Danjuskalle osanotot :hug: Mulle pappi sanoi, kun menin tädin luo sinä aamuna, kun serkku oli kuollut, että niin se elämä jatkuu, kun siis näki mun mahan... Ja niinhän se on, elämä jatkuu. Sinun ukki kuoli ja kaverisi sai pojan tänään. Ei sitä aluksi tajua, mutta pikkuhiljaa.. :hug:

Me oltiin käymässä Itäkeskuksessa, haettiin samalla se mun kamera Tanskulta. Olipa kiva takastuloreissu... Meillä meni pyyhkijät rikki, tai toinen meni rikki ja lähti kovassa vauhdissa täysin sinne toiseen sivuun ja näin rikkoi myös toisen pyyhkimistä, siihen ne jäi keskelle lasia :eek: Ja satoi siis kiitettävää tahtia vettä/räntää! Näkyvyyttä ei sit juurikaan ollut, ajettiin isolla tiellä, onneksi pian tuli huoltoasema, jonka pihalle päästiin.. Meillä oli ONNEKSI takakontissa 2 pyyhintä, joista kylläkin vaan toinen sopi ja sen mies sit laittoi rikkinäisen tilalle, loppumatka mentiin siis yhdellä pyyhkimellä, mutta pääasia, että kuski näki eteensä!

Tansku: Kiva, että Veeran päikkärit tyttöjen huoneessa onnistui hyvin :)

Neve: Mä sain kerran kans parkkisakon työaikana, kun olin yhden kesän postia jakamassa ja lainassa tädin auto, jolla sit piirin sujautin :whistle: Mutta kyllä harmitti, kun olin siksi aikaa jättänyt auton rapun eteen, että heitän postit äkkiä, näin vieläpä, kun tää parkkipirkko ajoi pois :kieh: Siinä sit laskin, että siinäpä meni tyyliin koko päivän palkka :kieh:

Gerbera: Voi, toivottavasti kuume pian laskisi ja toivottavasti yö menisi kuumesta huolimatta hyvin.

Kattinka: Voi, olis ihanaa, jos tulisitte nyt maaliskuussa, näkisitte meidän vauvankin, jos siis olis syntynyt jo silloin, laskettu aika on siis 15.3. :)

Mies nukuttaa just Jonttua... Ite taidan ottaa parit suolakeksit :whistle:

Danjuskalle vielä jaksamisia ja paljon :hug: Olet mielessä!

Kaizalle vielä: Kyllä meilläkin joskus meni sitä nasolinia pari tippaa, kun Joonatan rimpuili... En usko sen kuitenkaan olevan niin vaarallista, eikä meillä siitä mitään oireita tullut. Mä luulen, että on jopa aika yleistä, että pienille lapsille laittaessa saattaa mennä tippa liikaa, on se sen verran hankalaa hommaa... Ainakin aluksi. :hug: <br><br>
 
Heips!

Täällä tavallisia koti-arkipäiviä, ulkoilua, ruuanlaittoa ja tänään innostuin leipomaan. Ja sit me on alettu oikein kunnon suursiivousurakka eli kaikki huoneet käydään läpi komeroita myöten, lattiasta kattoon, aloitettiin vierashuoneesta, siellä kaapeissa kaikkea mahd. rompetta ihan muuton ajoilta (2 vuotta sitten), tosi paljon turhaa heitetty pois ja osa viety varastoon.

Tänään kun Onni kinusi pullaa multa, tuli mieleen oletteko antaneet miten paljon herkkuja lapsillenne? Me ollaan annettu tosi vähän: tyyliin pullanmurusia ihan joskus harvoin, jouluna sai piparia ja synttärikakkua sai. Oonkohan mä turhan niuho :ashamed: .

Danjuska :hug: osanottoni!

Kattinkalle HIRMUISESTI ONNEA SIIRTOON!!!!

Tapaamisesta mekin ollaan tulossa jos vaan viikonloppu käy. Ideoita Pieksamäen majoituspaikoista, tietääkö joku? Se tosiaan ainakin kulkuyhteyksien osalta keskeinen paikka!

Gerbera Jullelle parantumista! Voi pientä.... Kuinkas muut teillä voivat? Entäs Unettoman pesue, joko tauti alkaa helpottaa? Toivottavasti!

Kaiza en ole käyttänyt Onnille nasolinia kun ei olla vielä tarvittu, mutta minustakaan ei 2-3 tippaa kuulosta "yliannostukselle" siinä mielessä että tartteisi huonoa omaa tuntoa kokea, kun kyllähän se tippa-pari menee hyvin herkästi yli kun lapselle laittaa...

Kristiina mitä kuuluu?

Nyt loppui muisti kommentointien suhteen, lähden iltapalalle...

Lillukka

 
Heippa.. Töissä taas oltu, vaik piti olla vapaa päivä!

Metku: Tänään yritin soittaa ja selvitellä asiaa mutta soiteltiin sit ristiin, viestejä vaihdettiin ja huomenna sit soitellaan!

KAiza: Huomasin että nenäsuihketta on myös pienille siis 1vee ylöspäin. Ostin sitä ja huomattavasti helpompi ainakii miunmielestä laittaa kun tipat. Otrivin:lla suihke.

Katinka :hug: :heart:

Danjuska Otan osaa ja :hug:

Adalmina tosi kiva kuulla teistä pitkästä aikaa!! :hug:

Tapaamisesta meillä on todnäk yhdet häät kesäkuussä ja yhdet heinäkuussa ja rippijuhlat kesäkuussa. Sit tytön synttärit elokuussa varmaan toka vkl. Eli jos tapaaminen ei satu jollekin noista vkl:sta niin tulen varmasti!!!!!

Nyt en tiiä mitä muuta piti.... Ihan väsy olo..

Lillukkameillä ei oo herkkuja annettu oikeestaan yhtään. kananmuna allergian takia ei voi mitään selaista antaa missä on sitä. täytekakkuu sai omilla synttäreillä ja ei oikeen muuta oo saanu.... Mutta hyvä niin, koska aei sit myöskään osaa haluta sellaita mitä ei oo saanu eikä tiiä miltä maistuu,<br><br>
 
Hetken hengähdystauko seurassanne, siskot!

Mä en ymmärrä miks tää kämppä ei suostu pysyyn järjestyksessä... Vasta lauantaina imuroin ym ja nyt näyttää että vähintään atomipommi olis posahtanu....

Jellonalle :hug: Onneksi pojulle ei pahemmin käynyt.

Myös minusta oli kiva kuulla Adalmiinasta pitkästä aikaa! Kirjottele vaan aina kun siltä tuntuu. Ite en kanssa aina ehdi/jaksa mitään kirjoitella ja tosi vaikeaa sen jälkeen aloittaa, mutta onneksi täällä muistetaan. Mulla näköjään menee tää kirjoittelu kausittain, välillä olen tosi aktiivinen ja sitten voi mennä useampi päivä, jopa viikko etten kirjoita mitään.

Kiva Tansku että tytöt nukkui päikkärit noin hyvin yhdessä. Mä alussa kanssa mietin miten meidän pojut mahtaakaan nukkua kun samaan huoneeseen siirrettiin... Ihan turhaa oli meillä tuo huoli. Nyt on enemmänkin huoli siitä, että jos Eetu on jossain yökylässä, niin miten saadaan Atte nukkumaan. Päikkäreille ei Atte oikeen yksin edes käy, täytyy silloin aina käydä ulos nukuttaan.

Gerberan Jullelle paranemista toivottelen ja äidille kovasti jaksamisia. Niin ja myöhästyneet onnittelut isolle pojulle ekasta täydestä kympistä!

Danjuskalle osanottoni :hug:
Kaizalle laitoin kuvan s-postiin, toivottavasti tuli perille. Jos noista et saa irti mitään, niin laitahan viestiä, yritän kaivaa vielä parempaa kuvaa. Tohon "yliannostukseen" ihan mutulla sanon, etten usko että on tipoista kiinni. Luulen että tarkoittaa paremminkin sitä että vuorokaudessa saa liikaa noita tippoja. Ja käsittääkseni annatte vaan kerran päivässä, niin luulen ettei syytä huoleen. Meillä ainakaan ei Atelle saa minkään näköisiä tippoja kunnolla, aina pitää väkisin laittaa ja varmasti menee useampi kuin yksi.

Lillukka kyselit herkkujen annosta... meillä on vähän lipsunut toi herkuttelu.. :ashamed: Mutta toinen on aina kerjäämässä ja kun isoveli syö keksiä tmv niin pikkuinenkin saa aina pikku palan... Tiedän ettei ole hyvästä, mutta myöhäistä enää korjata...

Joko Unettoman pesue alkaa tervehtymään? Kovasti jaksuja myös sinne.

Ihanaa Hannamari kun suunnittelet reissua Kattinkan luokse! Meinasitko yksin vai isommalla porukalla mennä?

Jos jatkais taas surffailua, siivota ei enää jaksa... kohta yöunille. Kauniita unia kaikille tähtösille ja äideille :wave: <br><br>
 
Danjuskalle :hug: .

Ja paljon onnea Niiskuneidille :heart: :hug: ! Olispa ollut mukava olla jonkun "tutun" kanssa yhtä aikaa taas vauvaa saamassa! No ehkä piankin. Sanoi miehelle tästä vauvakuumeesta, eikä se enää mitenkään erityisesti pistänyt vastaan!

En jonna jaksa enää kirjautua yhteisöön, mutta niinhän moni asia riippuu, missä yhteydessä se esitetään. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin o.k!

Ja Kaiza myöskään minä en usko, että pari tippaa on liikaa. Ja varsinkaan jos ei tarvitse esim. yöllä antaa lisää (eikös se annostus ollut, että kuuden tunnin välein ???)

Sitten en muistakaa. Pakko mennä nukkumaan, että huomenna taas jaksaa!

TOIVOTTAVASTI AURINKO KIRKASTAA HUOMENNA! :D

T:Epeli
 
Apuja Apuja Apuja Apuja

MEillä on miehellä vauvakuume ja taas...kuinka noista miehen vauvakuumeista selviää...?

Lukee lehteekin ja se näkee jonkun vauvan siellä niin rupee mulle, kato ny mikä tossa on, kato ny, eiks ois ihana, kato nyt =)

Ihanahan toi höppänä on, mutta kun ei vielä..
 
Oikein paljon onnea Niiskuneiti! :heart: Ihania uutisia!

Minnin perheelle myöskin oikein paljon onnea pienen tyttösen johdosta! :heart: Ja voimia teille tälle raskaalle alkutaipaleelle :hug:

Tasapuolisesti onnea myös kaikille toisille odottajille, joita en ehkä (?) vielä ole onnitellut!

Kävin tänään katsomassa ihanaa suloista vauvaa, oli tosi söpö, mutta vielä ainakaan ei vauvakuume herännyt :D

Joku kysyi herkuista, Elina on saanut jo melko pitkään jonkin verran maistiaisia herkuista silloin kun toisetkin herkuttelevat. Myönnän, tässä on ote lipsunut perheen kasvaessa :)

Tänään sain soitetuksi Elinalle viimein neuvola-ajankin ensi viikolle. Saa nähdä, millaista uudessa neuvolassa on. Ensi viikollle onkin heti kolme neuvolaa: 1,3 ja 5-vuotissellaiset.

Viikonloppuna jäädytettiin luistelukenttä koululle, luistelusta tuli heti isompien ykkösharrastus. Vielä kun tulisi vähän lisää lunta, niin päästäisiin hiihtämään.

Uneton: Toivottavasti teillä taudit pian hellittävät! Joko pikkuinen on ruvennut paranemaan?

Nyt nukkumaan!
 
Huomenta.

Taas on parina iltana ollut sellaista, että ei uni tule, vaikka kovin väsynyt olenkin. Se on ihan kauheeta. Pyörii sängyssä ja yrittää ja yrittää, prkl! Sit rupee jotkut hemmetin kappaleet soimaan päässä, musiikki siis :eek: En ymmärrä, että mikä tässä nyt taas mättää. Mut sit, kun vihdoin unta saan niin nukun kyllä jotenkin tosi sikeästi ja aamulla herätessä on jotenkin sellainen tosi raskas olo... Ja väsynyt :/ Ei jaksais nousta.

Sanoinkohan jo viime viestissä noista kuvien lisäämisestä yhteisöön? Mulla ei ole onnistunut toooosi pitkiin aikoihin, varmaan viimeksi joskus viime syksynä, en tiedä, että missä vika on, mutta en ole aikoihin edes jaksanut yrittää!

Lillukka: Herkkujen annosta... Joonatan on kyllä saanut jouluna piparia, synttäreillä kakkua ja silloin tällöin maistiaisia muistakin herkuista, pullasta jne. :ashamed:

Voi vitsit... Onneksi nukutaan tänään kahdet päiväunet, miten saisin 1,5h kulumaan... \|O (=haukotus).
 
Tiistaihuomenia Helsingistä :hug:

Ja TAAS nukuttiin hyvin :D Vitsit, olisko tää nyt pysyvää...? Kaksi kertaa Veera heräsi itkemään, mutta se on niiiin vähän verrattuna aikaisempaan :D Kohta vois miettiä Veeran nukkumista öisinkin tyttöjen huoneessa.

Saas nähdä miten tänään käy yöunillemenon... Mies ja Valtteri menevät sinne lätkämatsiin (Niiskuneiti: pelaako sun veljesi tänään? :D ) ja tulevat varmaan vasta lähempänä kymmentä kotiin. Tyttöjen taas pitäisi olla nukkumassa klo 21 mennessä... Saara nukahtaa ihan hyvin, siinä ei ole ongelmaa mutta kun mä en jostain syystä saa Veeraa iltaisin nukahtamaan -se vaan huutaa naama punaisena sängyssään. No, sitten me valvotaan ja odotetaan isukkia ;)

Danjuska: syvät osanottoni ukkisi poismenon johdosta :hug: Harmi ettet saanut työpaikkaa, ONNEA hakuun, kyllä se joskus nappaa :D :hug:

Metku: mä olen saanut laitettua kuvia toisiin yhteisöihin, vain Joulutähdet tökkii :eek: :( Mä olen huomannut ihan saman jutun siivouksesta. Siivosin perjantaina ihan hulluna ja nyt on KAIKKI taas sekaisin... Outoa, kuka täällä sotkee?! Tunnustakoon nyt heti!! :kieh: :LOL:

Kaiza, ihan tuttu juttu että Nasolinia menee pienen nenään enemmän kuin pitäisi :ashamed: Kun tytöillä on nuhaa niin laitan tippoja vain päikkäreille ja yöunille mennessä joten tuskin siitä mitään vaarallista yliannostusta tulee...

Peppi: hui mikä kotimatka :eek: Hyvä että pääsitte turvallisesti kotiin :hug:

Lillukka: ei Veera ole saanut vielä juuri mitään herkkuja. Sunnuntainakin kun meillä oli vieraita ja ajattelin että annan tytölle kuivakakkua niin Veerallepa kelpasi vain maissinaksut -niitä rouskuteltiin varmaan puoli pussia :LOL: Kyllä sitä ehtii herkutella myöhemminkin :p

Olinpa eilen jumpassa pitkästä aikaa :D Tekipäs tosi hyvää rehkiä joulumässäilyjen jälkeen :D Ihme ettei paikat ole nyt kipeinä, sen verran rankka tunti oli. Menen tänään taas rehkimään, mun äiti tulee hoitamaan tyttöjä kun ukko on siellä matsissa. Tavoitteena on vähintään kolme jumppatuntia viikossa =)

Yöks, hajupilvi valtaa olohuonetta :x Täytyy mennä pelastamaan maailma hajuhyökkäykseltä :LOL:
Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytöt
 
Huomenta :)


Paljon saatte tekstiä aikaiseksi parissa päivässä :D
Valitettavasti alkaa olla muutto käsillä enkä juurikaan koneelle ehdi,perjantaina meidän netti menee kiinni ja aukeaa uudessa kodissa sitten joskus :'(
Mutta olette mielessä kaikki,palailen sitten kun saadaan netti siellä auki ;)
Aikasta kauheaa hommaa tää muutto :eek:
Minäkään en ole saanut yhteisöön kuvia laitettua vaikka olen tuhat kertaa yrittänyt :/
Danjuskalle osanottoni :hug:
Koivunkävylle kiitos siitä numerosta =)

Tänään ohjelmassa pakkaamista ja pakkaamista :D :D

Nähdään taas ystävät :wave: <br><br>
 
Voi ärsytys tätä kun entteriä painaa ja teksti katoaa..

:kieh: :kieh: :kieh:

No, alusta vaan. Huomenta. :LOL:

Danjuskalle ihan ekaks osanotot ja :hug:

Ja Adalmina, kyllähän sä olet ihan Joulutähti, vaikkakaan ei yhtä aktiivisesti huhuilla kuin silloin kun olit lähteny synnyttämään.. :whistle: Mä olen ihan oikeasti ajatellut vaan että et ehdi/viitti kirjottaa. :ashamed:

Peppi, huh mikä kotimatka. Olin eilen taas reggaetontunnilla (jestas kun on paikat kipeenä, terkut vaan Tanskulle!!! ) ja oli kyllä tosi kurja ilma ajella.

Herkuista, meillä kyllä Vili saa kaikkea mitä muutkin, no ei ehkä irttareita mutta niitä me syödäänkin miehen kanssa salaa illalla. (Siis ei nyt, nythän olen karkkirajoitteisella.. :whistle: ) Mutta pullaa, keksiä, suklaata.. Pieniä paloja tottakai, mutta silti. Äh, nyt lyö tyhjää..

Noni.. Metkulle ja Tanskulle yhteisesti: Teillä käy sama sotkija kuin meilla!! :eek: :LOL: Se on se sama varmaan josta mun muuttoa tekevä pikkuserkku ihmetteli että kuka on tunkenu kaikki kaapit täyteen rojua.. :whistle: Josta tulikin mieleeni että hyvää muuttoa Tinttamooses!! Pitkää pinnaa, kyllä se kaikki on lopulta vaivan arvoista.. Nimimerkillä vieläkin on tavaroita laatikossa, ja muutosta on 1.5v.. :snotty:

Kaiza, kyllä meilläkin nasolinia menee välillä liikaa. Mutta kun laitan vaan yöski, en huoli.

Jaha, A huutelee huomenta.. :wave: <br><br>
 
Jellonan pojulle :hug: . Onnkesi noi pikkuiset toipuvat nopeasti tollasista vammoista.

Niiskuneidille ONNEA :heart: :flower:

Sami aloitti sitten vesirokon eilen. Vielä ei ole tullut kuumetta, mutta näppyjä on hurjasti. Poju nukkui sitten meidän välissä viime yönä. Heräsi sitten vähän ennen seiskaa ja tuli pää edelä sängystä alas. Vaikka ollaan koettu opettaa että peruutetaan sängystä.

Meillä kävellään pikku pätkiä. Semmoista viitä askelta kerrallaan. :heart:

Katinkalle pidetään peukkuja pystyssä :heart:

ja Pepille hurjasti jaksuja.

 
Huoh-menta!

Täällä aloitettiin taas kokeilla tavan maitoa joka viimeksi aiheutti vatsavaivoja... ja viime yönä Onni heräsi KAHDEKSAN kertaa huutamaan. Oikein laskin, toissayö oli aamuyön osalta kans syvältä mut nyt kerrankin laskin et monta niitä heräämisiä oikeesti on, et kuvittelenko vaan et jatkuvasti pitää pomppia, mut näköjään en.

JELLONA säikähdit varmasti hirmuisesti veden kaatumista, miten yö meni? Onneksi selvisitte noin pienillä vaurioilla!!! Kaikkea sitä öasten kaa sattuu. Meillä Onni on polttanut sormensa joskus leivinuuniin, rakkuloita tuli meillekin.

Peppi :hug: sulle unipulmaan, oletko kokeillut nyt niitä nukahtamislääkkeitä? Ennemmin yhtenä yönä niitä kun että vaiva pitkittyy ja vaikeutuu, kun kerran lääkärinkin mielestä käyttö harvakseltaan ok.

Nyt pitäs mennä ulos...Tänään tääkin mamma nukkuu päikkärit!

lillukka
 
Ilmottautuu välillä.
Eilinen meni setviessä ilves asiaa, ja havaittiin eilen et pska, se on emo kissa kera ainakin yhden poikasen :eek: No tänää tuloo petohutkija katotaan mitä ne tekkee..

Poika nukku viimeyön loistavasti, ei heränny ku kahesti, molemmilla kerroilla otti pikkuhuikan maitoo ja jatko uniaan, toisin ku toissayönä, juu heräs vaan kehesti mut valvottiin 1,5h yöllä..

Kaiza, tuskin on hirveetä vahinkoa vaikkamenee tippa/kaks liikaa, se mahtaa olla et jatkuvassa kääytössä ja monta tippaa liikaa...
Tinttamoosekselle onnea muuttoon! ja toivottavasti on jotai apua jos kytte akupunktiossa! Ja näin pieniä ei sentää neuloilla tuikita ;) Kerro Tiltulta terkkuja jos käytte!

Nyt lyö tyhjää, jos menis tunkee vaihteeks astioita koneeseen, eile piti jo siivoilla et jos se hutkija tuloo sisään asti ni ei sytäriä saa :LOL: Meillä käy se sama tyyppi sotkemassa vissiin ku kaikilla muillaki :whistle:

Maitoallergisten äideille laitoin toho viestiä, käykää lukemassa!
 

Erittäin väsyneen äiteen moikkaus täältä Kuopiosta :wave:

Aamulla menin hetkeksi uneen klo 5.30 ja siinäpä on sitten mun unet... Jos ei Julle kaivannut äitiä, niin muuten vaan omaa kurkkuani kaiveli niin kovin, etten saanut nukuttua! No jospa sit ensi yönä...

Mies on jo kunnossa, mulla flunssa ei ole tullut kunnolla päälle (kiusailee vaan), Jullella on edelleen kuumetta, mut ei muita oireita, Aleksilla on kurkku kipee...

Danjuskalle osanotot! :hug:

Lillukka, Julle saa herkkuja silloin, kun niitä muutkin saa, ainoastaan taitaa olla karkit ja suklaa mitä ei ole saanut lainkaan. Hampaita kuitenkin pestään ja on liikkuvainen, hoikka kaveri, joten en nää asiassa mitään pahaa. Ja kun pysytään kohtuullisuudessa (ei tyyliin joka päivä).

Kattinka, toista yrittävät nyt. Ekaa yrittivät kuusi vuotta. Kaksi pakastealkioo on heillä enää jäljellä ja jos sulatus onnistuu, niin molemmat siirretään samalla tiellään.

Juups. Julle on päikkäreillä, mut en osaa itse mennä nukkumaan, käyn jotenkin ylikierroksilla...

Jatkan siis kirjan lukemista, jos se unikin siitä tulisi.
 
Päikkärit nukuttu... Kohta pitäis mennä suihkuun, sit lähdetään jossain vaiheessa varmaan mun kaverin luo käymään.

Tansku: Kiitos kuvista!

Tinttamooses: Jaksamisia muuttamiseen, pakkaamiseen ja tavaroiden purkamiseen!

Meillä käy ihan varmasti se sama sotkija, kuin ainakin Metkulla, Tanskulla, Hannamarilla ja Koivunkävyllä!! :kieh:

Smirgelaine: Hui, tuliko jälkiä siitä putoamisesta? :/

Lillukka: Jaksamisia!!! Toivottavasti saat nyt päivällä nukuttua ja ensi yö menisi paremmin :hug: Nukahtamislääkkeitä en ole moneen viikkoon säännöllisesti ottanut, mutta nyt esim. eilen taas otin piiitkän valvomisen ja pyörimisen jälkeen, ajattelin kans, että kai niitä voi silloin tällöin ottaa, nyt kun en säännöllisesti tosiaan niitä syö. Niittenkin takia varmaan oon jotenkin niin sikeästi sit nukkunut, kun olen unen saanut.

Gerbera: Jaksamisia sullekin, toivottavasti saisit nyt levätty/nukuttua päivällä :hug:
 
*hilipitappitippitappitilipitapitippitappijee!*
Petomies kävi ja kertoi että meillä on hlvetin ISO ilves.. ai niinkö, empäs oo huomannukkaa, ainut haittapuoli tässä nyt on se ettei ole varmaa onko sillä pennut, jos on ni tietenkää sitä ei voi ampua. Kaikki on ampumisen kannalla paitti mää, toki ymmärrän et jos se on viallinen ni parempi ampua, siis sairas tai vanha ja raihnanen, mut hyvin tuo näyttää juoksevan, et jos siinä ei oo vikaa(myöskään päässä) niin karkotuksen kannalla olen. Vaikka mä ain purnaanki noista ni nii kauan ku niistä ei oo tällee riesaa ni sopiivat elämään tuol mettäs..<br><br>
 
Moi!

Mua niin harmittaa, kun en meinaa ehtiä koneelle ja oon ihan pihalla kaikista jutuista, kun ei joka päivä tule täällä käytyä... :/

Ensiksi Danjuskalle osanotto ukin poismenosta! :hug:

Niiskuneidille hirmuisen suuret onnittelut!!! =) :flower:

Katinkalle kans toivotan onnea siirtoon ja jännitän täällä mukana. =)

Kesätapaamisesta: Me tietty kans tullaan, jos vaan päästään. Tosi ihana olis kaikkia taas nähdä! Mulla tosin on ens kesänä amanuenssuuri yliopistollisessa eläinsairaalassa (2-3 vko) jossain vaiheessa. Ja sit mun kai pitäis mennä vielä kahdeksi viikoksi teurastamoon suorittamaan yks harjoittelu loppuun (joo, ei se oo niin hirveetä miltä kuulostaa..!) Eli jos tapaaminen sattuu noihin aikoihin, niin ei sit päästä, mutta muuten kyllä varmaan...

En nyt sit enää muistakaan, mitä piti sanoo. Saulille ei kai kuulu kummempia, sitä samaa vaan. Nyt se toistaiseksi nukkuu, joten katoan tekemään jotain muuta, kun vielä ehdin...
 
Nyt on nukuutu.

Poju vetäs kolme tuntia unta palloon. Ja mä noin puoli toista. Viime yönä itse nukuin semmosella postimerkin kokoisella alalla. :LOL:

Ei tullut edes kuhmua putoamisesta.

Käpy: mitä elukkaa teillä ei ole käynyt pihapiirissä? Sähän voisit kohta perustaa elämysmatkailufirman teiän olkkariin. Ja turistit maksais että sais nähä ikkunasta villieläimiä. ;)

Nyt kaffen keittoon ja välipalalle. :wave:
 
Terveisiä Artun neuvolasta! Musta tuntu että se ei ole kasvanut lainkaan, tai ehkä nyt pari senttiä, niin muutamaa milliä vajaa 10 cm on vuodessa tullu!! :D Painokäyräkin on pienessä nousussa, enää vaan -10 kun viimeks oli -14. Ihanaa. "Soitteli" tuossa jollain lelulla ja laulo kovaan ääneen ROKKIA SOITELLAAN.. uudestaanm ja uudestaan. Aloin sit tanssia, johon poika: Et saa tanssia. Ihmiset vaan tanssii. Ja minä että mikäköhän minä sitten olen? Ja vastaus oli luonnollisesti: Äiti. Kaikki muut ovat ihmisiä. :LOL: Aika sulosta oikeestaan, olla The Äiti. :heart:

Vili oli viihtyny oikein hyvin mummon ja ukin kanssa meidän neukkarin ajan. Olivat kurjat opettaneet Vilin kiipeämään sohvalle!! :LOL:

Oi voi, nyt nuot tappelee tuolla. Pitää mennä erotuomariks.. :wave:
 
Kiitos kysymästä, pikkutytöt on edelleen kipeinä.
Esikko on parantunut.

Mammariia saan loppuviikosta hieman helpotusta arkeen, ehkä sitten Peppikin alkaisi taas nukkua :wave:

Adalminalle on kyllä sanottava ( vaikka nenän nyrpistelyä onkin tiedossa) että jos ei jouda kirjoittamaan kerran viikossa tai ees kerran kuussa, ni kai sitä pakostakin putoaa kärryistä ja mä ainakin huhuilin
sua vaikka kuinka moneen otteeseen... Niinkuin moni muukin.
Aikuisia kuitenkin ollaan ja jos ei jouda/halua palstalle usein ni kantsiikos sitten ootella sitä peräänhuuteluakaan koko ajan? :whistle:

Enkä kirjottanu tota pahalla...
Onhan täällä muitakin joilla nykysin niin paljon muutakin etteivät usein käy, eikä heitä silti ole unohdettu...


kattinka et tiiäkään miten mua nauratti se sun tekstari :D
Nään sieluni silmin, miten Otto on jemmaamassa sun kapulaa :heart: B)


Danjuskan suruun osanotto.

Ametisti :wave: Mun sähköpostiosoite on sitten muuttunut :wave:

Mukavaa tiistaita kaikille =)

Tanskuliini, kiitos kirjeestä :heart:
Unohinkohan taas vastata joihinkin kysymykseen :ashamed:
 

Yhteistyössä