JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Maanantaita B)

Nostetaanpas meidät uuteen viikkoon :D

:eek: IHAN USKOMATONTA! :eek: Veera on nukkunut nyt viikon putkeen tosi hyvin, vain 1-2 herätystä / yö :) Itsellänikin on ihan outo olo kun olen saanut ekan kerran yli vuoteen nukuttua monta yötä hyvin :D Nyt on energiaa vaikka mihin! Tänään alkaakin jumppa, energiaa vois purkaa vaikka sinne ;)

Tänään olis vuorossa kaupassakäynti, maito on ihan loppu. Kai sitä vois käydä puistossakin niin tytöt pääsis vähän ulkoilemaan. Ja illalla tosiaan alkaa jumppa taas joulutauon jälkeen. Keskiviikkona on jännä päivä, menen illalla poikien tulevalle yläasteelle tiedoitustilaisuuteen -voih, mun pienet pojat menevät syksyllä jo yläasteelle :'(

Eipä taaskaan muuta, se on moro :wave:
Mukavaa alkuviikkoa kaikille!
Tansku & tytöt

Taivaanvuohi ehtikin ekana :D Hienoa että teidän yöt ovat rauhoittuneet, on se aivan mahtavaa NUKKUA :D <br><br>
 
Pikahuomenet!

Mulle käy kyllä tapaamispaikan vaihtaminen, kunhan vaan kaikille ois mahdollisimman helppoa päästä tulemaan. Itsekään kun en tiedä miehen lomista milloin ne on, mutta jos en muuten pääse niin vien osan lapsista hoitoon mummoille ja päräytän tulemaan issekseen, Maria tietysti mukana =)

Kolmas yö ilman tuttia oli taas edellisiä parempi, ehkä kerran kuului kitinää ja heräämisyritys oli jo kuudelta, sain sitten vielä ipanan tainnutettua unille kun menin lattialle pinniksen viereen nukkumaan.

Tänään on pitkästä aikaa sellainen olo,, että ei jaksais lähteä mihinkään, univelka vaikuttaa heti. Mutta etteenpäin vaan, jospa ensi yönä sais velkoja vähän kiinni.

Uneton, voiskohan olla että sulla alkaa jo fyysisesti oireilla tuo unenpuute? Pääsisitkö johonkin lepäämään ihan itekses, vaikka edes yhdeksi yöksi? :hug:

Lähettäkkääs sitä lunta tännekin suuntaan! :D
 
smirgelaine harmoona
Huomenta!

Kaikille kipeille oikein pikaista parantumista.

Kukas se olikaan menossa häihin kesällä? Mun mielestäni tollaset juhlat on hauskoja. Meidän suvun ja kaveripiirissä mun ja mun miehen häät ovat olleet ainoat. On kyllä ollut yhet riparit ja parit hautajaiset, mutta ei mitään muuta. Nyt olisi sitten kevällä tiedossa lakkiaiset, mutta siinäpä ne tämän kesän "pakolliset" juhlat.

Itse asiassa mä odotan jo ihan innolla kesää, niin päästään kiertämään Suomea. Mies puhui siihen malliin, että tehtäis sukulaispaikkojen kautta pieni Suomi-"saightsiing" reissu. :D

Me varmaan joudutaan kääntämään Sami kasvot menosuuntaan sitten kesällä. Jäpyskällä ottaa jo koivet kiinnni takapenkin selkänojaan. Eteen ei voi siitää kun siinä on airbag.

Jos sitten mulle vois lähettää sen tiedon ohjelman lähetyspäivämäärästä yyveenä, kun en sinne yhteisöön kuulu.


 
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

täälläkin päästy taas normaaliin päiväjärjestykseen lasten kanssa. mies tietty töissä.

ihanaa kun päästään ulos pitkästä aikaa lumitöihin. :D ja jopa mäkeä ehkä laskemaan. ihanaa. =)

Ametistin porukalle kovasti paranemisia. :hug: ja mulle käy ihan mikä paikka vaan,kuhan sinne mahtuu reilusti porukkaa. =)

unettoman lapsille paranemisia ja unettomalle itselleenkin kovasti jaksamista. :hug:

tanskuliini, mukava kun yöt ovat menneet hyvin. =) kummasti sitä paremmin vaan jaksaa.

taivaanvuohi, ihanaa kun teilläkin on sujunut hyvin imetyksen lopettaminen. ja voi että kun siellä on ihanan talviset säät. ehkäpä ne tännekin vielä ennättää.

mitäs muiden päivään?

meillä tänään ohjelmassa illalla vaan perheliikunta muuten tätä normaalia kotielämää. huomenna onkin vaihteeksityöpäivä. :)

palailen taas ihanat ystävät. :wave:
 
Huomenta!

Täällä jo parempi yö takana, en oo varma, että heräskö Joonatan kertaakaan yön aikana, jos heräsi niin kerran. Ite en meinannut taaskaan saada millään unta, mulla on joku ongelma, varsinkin silloin, kun olen itsekin todella, siis todella väsynyt niin uni ei tulekaan :( Se on ihan hirveetä :ashamed: No, sitten kun olin vihdoin unta saanut niin nukuin kyllä sikeästi ja nyt olo on jo melkeinpä pirteä :) Mies jäi tänään kotiin, on siitäkin sit seuraa ja apua =)

Jellona: Miehet :/ Onneksi appivanhemmat sit toivat pojat kotiin, ettei sun tarvinnut lähteä hakemaan :)

Danjuska: :hug: Pitäiskö sun puhua noista sun nukahtamisongelmista omalle lääkärille tai sit neuvolassa?

Myöhästyneet onnittelut Aleksille 10v.! :flower:

Ametisti: Paranemisia teille!

Uneton: :hug: Paranemisia myös teidän tytöille!

Kiitos kaikille haleista!

Mun pitäis myös lähettää Kaizalle se 1v. kuva :ashamed:

Taivaanvuohi: Onnea täysistä öistä, hienoa!

Mammariia: Upeeta, itse en kyllä pystyisi/jaksaisi vielä alkaa tutista vieroittamaan, mutta tosi hienoa, että teillä se on mennyt noinkin hyvin!

Äh, täällä haisee... Toi poika siis ja mies on näköjään nukahtanut sohvalle, en kehtais herättää ja sanoa, että sais mennä vaipanvaihtoon, kai se on sit ite... Vaikka se aika raskasta onkin :/
 
Sain eilisillan ja taman aamun aikan luettua viikonlopunaikana tulleet viestit.

Ja ihania uutisia olikin : Niiskuneiti Onnea ihan hirveasti :heart: :heart: .

Smirgelaine: en tajunnutkaan ettet kuulu yhteisøøn. Hyppaa ihmeessa mukaan.

Otto oli sit kotona viikonlopun lapsenhoitajan kanssa ja olimme Hotellissa Jørnin tyøpaikan seminaarissa. En hirveesti ehtiny løhøta niinkuin oli tarkotus, mutta syøtya tuli hyvin ja juotua sopivasti.

Yøllla myrsky kolisteli ikkunoita kun oltiin kulmahuoneistossa ja ylimmassa 13. kerroksessa.

Otto oli parjannyt loistavasti. Ei ikavasta tietoakaan. Lapsenvahti kun oli kysassy su aamuna etta missas se aiti on niin oli Otto osoittavut lapsenvahtia ja tokaissut etta tæællæ.

Mulla on torstaina kohdunlimakalvon paksuuden mittaus ultra ja sit seuraavalla viikolla matkustamme sinne klinikalle siirtoon. 3 vk:n paasta suunnilleeen sitten piinaillaan. Hirvean nopeasti aika kuluu.

Hirveasti minakin ohjelmaa odottelen, vaikka ymmarsinkin jutuistanne et menee pikkasen meidan vieresta tuo aihe, mutta ei se mitaan.

En oo muuten onnistunu vielakaan saamaan kuvia yhteisøøn. Taidan kayda koittamassa viela kerran ja joos ei vielakaan onnistu niin lisaan sitten irc- galleriaan.

Paivan suunnitelmat on pikkasen viela epaselvat, mut ulkoilua ja siivoilua ainakin kuuluu ohjelmaan.

Mukavaa paivaa teille kaikille.

:heart: :lla Kattinka ja Otto
 
No onpa täällä hiljaista...

Me nukuttiin jo päikkärit. Joonatan toi mulle vähän aikaa sit Viivin (meidän koiran) kaulapantaa, en ymmärtänyt, että mitä sille piti tehdä ja meinas pojalle jo kiukkua iskeä... Iskä onneks ties kertoa, että se pitää laittaa Viiville ja hihna myös, Joonatan haluaa taluttaa Viiviä pitkin kämppää :whistle: :D :heart: Suloinen! Viivi-raukka luulee ulos pääsevänsä... Mutta voi tota riemua, Joonatan on ihan innoissaan, hihkuu ja nauraa räkättää. Sen mielestä on hirveen hauskaa ku Viivi menee vähän kovempaa vauhtia ja hihna nykäisee poikaa eteenpäin :D On aikas hellyyttävän näköistä/kuuloista puuhaa :heart:

Jellona kyseli tän päivän suunnitelmista... Meillä ei niitä kyllä vielä ole, saa nähdä, mitä keksitään :)

Kattinka: Vitsit, mua niin jännittää teidän puolesta ne hoidot ja toivon todella niiden tepsivän nopeasti!! Joku jo kyseli, että koska olette Oton kanssa tulossa taas Suomeen?

Miks mä muistelin, että joku olis kysynyt, että tiedetäänkö me tän seuraavan tulokkaan sukupuolta, kysyikö joku sitä vai oonko mä nähnyt unta? :ashamed: No, vastaan, vaikka oliskin unta ollut :whistle: Eli, meille tulee toinen poika, se selvisi silloin viikoilla 25 siinä 4d-ultrassa, eikä kyllä jäänyt mitään epäselvyyksiä, ihan selvästi näimme itsekin pojan vehkeet :whistle: :LOL:

Joo, eipä mullakaan tän kummempia =)
 
Heipsistä vaan! :wave:

Joonas saa tuolla huoneessaan hetken vielä leikkiä ennenkuin laitan hänet nukkumaan :)

Jellona: Meillä tai siis Joonaksella piti olla 1v-neuvola tänään, mutta täti soitti aamulla ja siirsikin sen huomiseksi, täksi päiväksi ei siis ole nyt muita suunnitelmia kuin kaupassakäynti.

Kattinka: Voi että kun muakin niin jännittää teidän puolesta! :D Toivottavasti kaikki menisi hyvin! :heart: :hug:

Niin mullekin tietenkin käy kesällä mikä tapaamispaikka vaan! Oisko sulla Ametisti sitten jotain ehdotusta? :wave: Oisko sitten heti kesäkuun alussa hyvä ajankohta?

Nyt laittamaan Joonas päiväunille ja sitten itse syömään, alkaa jo vähän heikottamaan... :whistle:

Niin sellaista piti vielä kysäistä, nyt kun muistan, että oppiiko mukamas kengät jalassa paremmin kävelemään!? :eek: :whistle: Mun mummi kun aina ihmettelee, että miksi Joonaksella ei ole sisällä kengät jalassa!? Onko mun mummi vaan vähän höynähtänyt vai onko tuossa jutussa mitään perää...? :D :eek: :whistle: <br><br>
 

Heips!

Meidän kodista on tulossa jonkin sortin tautipesä... Miehellä on masu sekaisin, mulle on tulossa flunssa (kurkku kipeä, nuha, jäsenet särkee) ja Julius valvoi yöllä kaksi tuntia ja on aamun ollut itkuinen (nyt on päikkäreillä). Julius voi toki itkustella läpitullutta poskaria (ylös putkahti), mut isosti veikkaan kyllä, että tauti on tulossa...

Aleksi kiittää onnitteluista!! Kamalaa ajatella, että hän on 8 vuoden päästä täysi-ikäinen :eek: ja mekin ollaan vielä nuorehkoja silloin!

Kattinkalle, sulla on suht sama aikataulutus tuossa siirrossa mun miehen siskon kanssa! Saan jänskätä teidän molempien puolesta!! Peukut pystyssä!! Montakos alkioo teillä siirretään? Muistanko väärin, että teilläkin on pakastesiirto? Jännät ajat!!

Niiskuneiti, tapaamisen ajankohta on sellainen, että minä joudun sen jättämään väliin. Mulla kun on kielto, etten saa omasta kaupungista poistua lasketun ajan tienoilla, käsittää siis jo tuon kesäkuun. Harmittaa, mut ei voi mitään! Joku toinen kerta sitten!

Juups. Taidan tyhjätä pyykkärin tässä joutessani!

Rakkauvella, Gerbsukka ja Taimi rv 15+0 :heart:
 
Mulla ei ole kesä-heinäkuussa aikaa tapaamiselle ;) B) jostain syystä on vähän kiirettä.

Kengät kävelemisessä apuna on vähän kaks piippunen juttu, kyllähän ne neuvolassakin suosittelee että kun alkaa käveleen niin kengät jalkaan sisälläkin mutta tämä perustuu lähinnä astunnan parantamiseen,meillä ei lapset ole aluksi kengistä pitäneet eli ekat parikuukautta käveltiin ilman kenkiä vaikka muuta käskettiin ja sit ku täyttivät 1 vee niin ovat alkaneet käyttämään kenkiä, yleensä kuitenkin pihalla vain..
 
heips tosi pikaseen!

Meillä nukuttiin yö hyvin.. kun sain unta niin nukuttiin Tatun kans yhdeksään asti =)

Nyt en kerkee kommentoiman.. pitää kerätä kamppeet kun kaveri on sairaalassa(siis synnärillä) ja jos ilmottaa että kaipaa henkistä tukea ja seuraa niin menen sitten sinne.
 
Moikka!

täällä shokki hetkestä jo slevitty. :attn: Miikka onnistu kaatamaan spaghettikattilan kiehuvan veden osittain päällensä tuossa ulkoa tulon jälkeen. otti ja kiipesi siihen uunin alajutulle mistä saa peltilaatikon auki ja sit otti yläluukun kahvasta kiinni, sillä tavalla on jo usein kiivennyt siihen. tällä kertaa äiti pönttö vaan otti pelkästä miikasta kiinni eikä tajunnut irroittaa sormia joten jätkä kun osaa pitää aikas lujasti kiinni niin kallistu koko uuni jolloin kattilasta keikahti myös kuumaa vettä. :ashamed: :'( :( . onneksi sain kattilan nostettua vielä pois ettei kokonaan keikahtanut ja miikan vihdoi irti uunista ja sitten vielä kaikki vaatteet pois. oikealta paloi kyljestä jonkin verran rakkuloille ja kyynärtaipeesta vähäsen. oli siinä itku lähellä äidilläkin ku poitsu itki ihan hirmuisesti.
onneksi sattui mies tulee juuri samoihin aikoihin ja vielä miehen äitikin kun lähtivät sitten asioille iltapäiväksi. mies kävi apteekista ostaa taitoksia ja muuta niin saatiin kunnon rasvataitokset haavoihin.

nyt on poika jo nukkumassa. helpotti olo sitten kylä hänelläkin nopeasti ja saatiin syötyä kunnolla ja vielä leikkikin ihan iloisena hetken ennen unia. :heart: =) toivottavasti ne nyt paranisi hyvin ilman lääkärissä käyntejä. en tykkää siellä juosta odottelemassa sit yhtään.

Asiasta viidenteen..

mitäs jos se tapaaminen olisi elokuun joku viikonloppu?vaik siis la-su? pääsisköhän sitten mahdollisimman moni?

kattinka, mukava kuulla teistäkin. ihanaa varmaan oli vietellä hotelli elämää edes viikonlopun ajan. =)

peppi, hyvä että jontun yö vaihteeksi meni ongelmitta. hauskalta kuulosti toi jontun ja viivin yhteistyö sisällä. =)

jospa sitä menis lukee aleksille päikkärisadun ja itsekin hetkeksi vaik pitkäkseen... :wave:
 
Jellona, mulle ainaskin passaisi paremmin kuin hyvin tuo elokuu! Silloin olisin ehdottomasti mukana messissä!

Ja piti vielä lisätä, että onneksi Miikkalle ei käynyt pahemmin!! Kyllä ne vaan kerkiää joka paikkaan!<br><br>
 
Adalmina
Hei pitkästä aikaa!

Danjuska: Aikas hassu yhteensattuma, en ole ikinä ajatellut että missä asut ja nyt kun katsoin tuosta listasta niin näin että Oulaisista.
Mun kaveri on nimittäin juuri nyt siellä synnyttämässä, etunimi alkaa M:llä..jottei olisi sama henkilö kyseessä? :whistle: :D
Sieltä olisi tulossa mulle ihana pieni kummipoika :) :heart:
Juuri ilmoitteli että 6,5 cm on auki joten hitaasti ja varmasti etenee..
Mut siis käsittämätöntä kyllä, on tää maailma pieni :D
Kerro terveisiä jos menet sinne, hän puhuikin eilenillalla jostain kaveristaan että on pyytänyt tuekseen jos pääsee, eli ilmeisesti kyseessä olet sitten sinä.. ;)

Meille kuuluu muuten itselle oikein hyvää, Adele on huomenna sen 1v 2kk ja iso tyttö. Kävelee sujuvasti mut pääosin kuitenkin vielä kontataan! Sanoja tulee muutamia, kakka, vauva, kukka jne.
Iloinen tytöntyllerö :heart:

Ei tänne ole tosiaan tullut kirjoiteltua, kun se ulkopuolisuuden olo on mullakin. (kuten taisi olla jollakulla muullakin)
Jos ei pysty montaa kertaa viikossa kirjoittelemaan, niin kyllä sitä tipahtaa kärryiltä ja sit jo unohdetaankin, harmi.

Onnittelut Pepille tulevasta pojanpallerosta! :hug:
Ja osanottoni näin myöhässä serkkusi poismenosta! Miten jakselet nyt?

Minnille ja Peterille onnittelut pienestä tytöstä! Ja ihania hetkiä vauvanne kanssa :heart:

Mut nyt täytyy alkaa ruuanlaittoon, ja jäädä odottelemaan vauvauutisia. Jännittää melkein samalla tavalla kuin silloin kun itse olin synnyttämässä :)

Erityisterveiset Ametistille! Kiva kun olit kaipaillut! :hug:
 
Käytiin miehen ja Jontun kanssa isossa omenassa, syötiin sit Hesburgerissa :p :ashamed: Ja pitihän se ottaa jätskikin jälkkäriks :whistle:

Kesän tapaamisesta, meille käy varmaan aikalailla milloin vaan... Tai silleen en yhtään tiedä, kun en tiedä, että missä mies on töissä yms. Kun en edes tiedä, että milloin meinaa valmistua :kieh: Ja miehen aion kyllä mukaan ottaa, itse en lähde kahden pienen lapsen kanssa ajamaan minnekään, enkä kyllä muulla kulkuvälineelläkään :whistle: Mutta se elokuu kyllä sopii, ainakin tällä hetkellä, olis kiva, jos mahdollisimman moni pääsis paikalle :) Ja paikaksikin käy mikä vaan, itse en oikein mitään osaa ehdottaa...

Gerbera: Paranemisia kaikille teille!

Jellona: Hui, onneksi selvisitte säikähdyksellä ja Miikka voi jo hyvin, uskon, että pelästytti :hug:

Adalmina: Mä kyllä aina mietin ja ajattelen teitä ja pidän teitä kyllä hyvinkin porukkaan kuuluvina, vaikket usein kirjoitakaan! :hug: Mulle on jotenkin jäänyt mieleen se, kun olin synnyttänyt ja juuri tullut kertomaan, että poika on syntynyt niin sinä kommentoit, että erityisesti meidän kuulumisia olit odotellut :'( :D :hug: On vaan jäänyt mieleen... Kuten myös se, että teidän tyttö on syntynyt samana päivänä, kuin minä ja oli niin samankokoinenkin kuin minä syntyessään :D Koska sulla muuten oli laskettu aika, kuinka paljon etukäteen syntyi? Aika hauska juttu, että teillä Danjuskan kanssa yhteinen tuttu :D
Kiitos osanotoista :hug: Ihan hyvin olen nyt jaksellut, mietin vaan, että kuinka pitkään tämä tapahtuma on mielessä joka päivä ja melkein koko ajan :ashamed: Nyt sitä ja serkkua on kuitenkin jollakin tapaa helpompi ajatella, eikä tule sellaista pahaa mieltä, vaan hyviä muistoja, joista tulee hyvä mieli... Eilen käytiin äitin kanssa serkun haudallakin :heart: Jatkuvasti se on mielessä ja varmaan pitkän pitkän aikaa onkin, helpottavaa tosiaan on, että nyt ei joka kerta tule itkua tai suunnatonta pahaa mieltä, kun serkkua ajattelee, vaikka totta kai edelleen kovin surullinen asiasta on ja ajattelee, että miksi niin kävi yms. No, tulipas purkauduttua... :)
 
:flower: :flower: ONNEA SYLIKAUPALLA NIISKUNEITI!! :heart:

Ihania uutisia!! Jarrusukkia tosiaan kovasti sinne! Tuli mullekin räntäsademyräkästä huolimatta tosi hyvä mieli kun luin sun Suuren Uutisen... :D

Tosta kävelemisestä kengät jalassa: Mun käsityksen mukaan kävelemään oppiminen ei ole kengistä kiinni lainkaan; Amandan on jopa vaikeempi kävellä kengät jalassa kuin ilman. Ehkä mummo tarkoitti juuri tuota, että kengällinen kävely onkin eri laji kuin sukkasillaan sipsuttaminen. Että sitäkö pitäis harjoitella myös sisällä? Ehkä? Amanda kävelee jo melko hyvin myös isot talvikengät jalassa, vaikka niitä pidetäänkin vaan ulkona. Mulla on muuten omakohtaista kokemusta höynähtäneistä mummoista, ne on hassuja mutta aika ihania silti! Oma hassu mummi on jo mennyt taivaan kotiin..

Jellona:Mullekin luultavasti sopii tuo elokuu, ellei kovin pitkäksi venähdä tää raskaus :)

Hei Ametisti pitkästä aikaa! Kiva kun ilmoittauduit taas riveihin ja
tarjouduit avustamaan joulutähtien kesäkinkereiden järjestämisessä!

Gerbsu: Mahtavaa että meette 3d ultraan! Täällä moisia hienouksia ei tietty ole, ja tavalliseenkin ultraan yksityisellä on n. 4 kk jonotusajat. Joten helmikuulle julkisella puolella menee meidän ultrailu.

Nyt vähän lepäämään ennenkuin ikiliikkuja herää taas!

jemma
 
juuh, sen verta näyttää poika uuvahtaneen tuosta onnettomuudesta, että vetelee vieläkin päikkäreitä siis 2h kasassa. kyllähän ulkonakin tuli 1,5h touhuttua aamulla, joten silläkin varmaan osansa. kiva kun uni maistuu pojalle.

adalmiina, kyllä minäkin mietin usein mitä teille kuuluu ja kuulut ihan vakiporukkaan edelleen vaikket usein kirjoittaisikaan. juu ja on tää pieni maailma. tuli tuossa jemman kanssakin se hetki sitten todettua, vaikka hänkin siellä asti asuu niin tuttuja löyty naapurista.

eipä tässä muuta ihmeempiä..lähdenpä keittelee päiväteet ja nauttimaan mansikkacroisantista. :p
 
Tere taas :wave:

Tytöt nukkuivat ekan kerran päikkärit samassa huoneessa ja hyvin meni :D Vetivät sikeitä 1,5 tuntia eikä Veera herännyt kertaakaan itkemään. Siitä se lähtee :D

Tapaamisesta: älkäähän vaan sopiko sitä ihan kesäkuun alkuun, ekana viikonloppuna kun on kouluissa kevätjuhlat (2.6) :D Elokuusta en osaa sanoa vielä mitään, palaan takaisin töihin 16.8 joten ainakaan sen jälkeen en varmaankaan pääse paikalle. Mun tulo on kyl muutenkin tosi epävarmaa, se riippuu niin monesta seikasta että pääsenkö paikalle joten sopikaa te muut aika ja paikka -me tullaan Veeran kanssa jos vaan päästään =)

Niiskuneiti: Saaralle suositeltiin fysioterapiasta syksyllä kenkiä jalkaan myös sisätiloissa, mutta siksi kun tytön askel oli jotenkin väärä -jalat olivat silleen lintassa. Muuten en usko että kenkien pitäminen edesauttaa kävelemään oppimista -eipä ainakaan Veeran kohdalla ole ollut niin...

Kattinka: onpas teillä jännät paikat! Täällä ollaan ihan täysillä mukana :) :hug: :heart: Milloin tosiaan tulette Suomeen? Ja teidän on ihan PAKKO tulla Helsinkiinkin treffaamaan meitä, IHAN PAKKO =)

Jellona: hui, varmaan säikähdit!!! Onneksi Miikalla on kaikki hyvin, huh... Halit teille molemmille :hug: :hug:

Gerbera: muistanko oikein että sait Aleksin 18-vuotiaana? Mä sain Santerin 18-vuotiaana ja sitten 19-vuotiaana Valtterin. Mä olen kans miettinyt että eihän tässä ole kuin n. 4,5 vuotta niin Santeri on täysi-ikäinen :eek: Ja hyvässä (tai oikeastaan huonossa...) lykyssä musta voisi tulla mummo jo silloin eli 36-vuotiaana -KÄÄÄÄÄÄK!!!! Voi apua, alkaa pyörryttämään :\| :saint: (=pyörrytys)

Olipas kyl tosi kivaa et päikkärit sujuivat samassa huoneessa noin hyvin. Nyt sitten saa Veera alkaa ihan pysyvästi nukkumaan päikkärit siellä ja yöt vielä meidän makkarissa. Onneksi säästettiin Saaran pinnis, ei tartte kanniskella sitä eestaas meidän ja tyttöjen huoneen väliä, Veera voi nukkua päivisin siinä.

Ja nyt antamaan tytöille välipalaa :wave: Voi kamalaa, olen ollut koko päivän ilman herkkuja -ja kylläpäs tekee taas tiukkaa :\| Miten sitä voi olla niiiin herkkujen perään että yksikin päivä ilman on näin vaikeeta :ashamed:

No niin, se on moro taas!
Tansku & tytöt
 
Adalmina: Eiköhän me samasta henkilöstä puhuta.. Viimeks oltiin yhteydessä tuossa yhden maita.. ilmottelee jos henkistä tukea kaipaa =)
Nyt ei ole mitään kuulunut.

Jellona: Onneksi pojalle ei tuon pahemmin käynyt! Toivottavasti paranee hyvin.

Peppi: Itsellä on myös mielessä käynyt että pitäiskö tästä uni asiasta jollekkin puhua, mut vielä odottelen ja toivon että olis ohi menevää.

Tapaamisesta: Ite en omalta kohdalta osaa sanoa vielä mitään.. kun vain sen että tottakai tulen jos pääsen :D, mutta paljon sanelee esim. että olenko silloin töissä yms.. Ja oon pojan kans kahdestaan aika arka autolla lähtemään pidempää matkaa.. Eihän se matka nyt kauhea olisi jos oltas jo valmiina piela-/kiuruvedellä...
Tänään ottivat yhteyttä sieltä minne laitoin hakemuksen viime viikolla.. Muuten tuntu että olisivat töihin ottanutkin mutta kun on tämä allergia :headwall: Noh, ei auta kun vaan etsiä.. Mies oli sitä mieltä etten vielä menis sille puolenvuoden työelämänvalmennus kurssille.. Ja itestäki ois kiva jos löytäs jostain ihan oikean työpaikan.

Katinkalle pidän peukkuja että tärppäisi heti!

Nyt en muista muuta :whistle: Mutta saattaapa olla että vielä illan mittaan täällä pyörin :D
 
Moi kaikille!

Niiskuneiti paljjon onnea plussasta :flower: :heart:

Kattinkalle toivottavasti tärppäisi teilläkin pian =)

Tänne ei ihmeenpää.Sain parkkisakot tänään kun olin töissä ja se kiukuttaa :kieh: :kieh:

Nyt menen maksamaan laskut + ton sakon :(
:wave: Voikaa hyvin!
 

Eipä ole ihme, jos Jullella on ollut vähän itkuinen päivä... kuumetta on 39 astetta! Voi mun pientä potilasta! Jaksoi kyllä tanssia Titi-nallen tahdissa :heart:

Tanskuliini, juu oltiin miehen kanssa molemmat 18 v, kun Aleksi syntyi. Mies kerkesi kaksi viikkoa ennen syntymää täyttää tuon maagisen luvun :D Täällä alkaa tuo tuleva teini-ikä jo vähän kauhistuttaa, kun tuo meidän epeli on sellainen naistenmies :D Pitää hyvissä ajoin pitää keskustelutuokio kukista ja mehiläisistä :D

Jemma, täällä taas kaupunki ei tarjoa rakenneultraa, joten ainoa vaihtoehto on käydä yksityisellä. Tavallinen rakenneultra maksaa n. 120 euroa ja tuo 3D-ultra 179, joten kun hintaero ei kuitenkaan tuon isompi ole, niin satsataan nyt sitten tuohon 3-deehen... Jänskättää jo etukäteen :D Vielä pitäisi viitisen viikkoa jaksaa odotella...

Jaahas, nyt kutsuu äitin oma pikkupotilas :heart:
 


Heippa taas.


Ei ois oikeesti aikaa, mut pitaa vastata et tullaan Oton kans (kai) maaliskuussa. Riippuu vahan nimittain tosta Hanna-Marista kun se ois tulossa tanne. Jippii, jippii jippii
Gerbera: Terkkuja sille miehes siskolle. Onko niilla eka? Meilla on kaks ampullia pakastettu ja molemmissa 2 alkiota. Jos molemmat selviaa sulatuksesta niin kylla ne molemmat siirretaan.

Ompas siskokullat ihanaa ku tsemppaatte.


En saa noita kuvia tonne yhteisøøn. Mika mattaa?
 
ompas tänään tapahtunut paljon..

Kaveri sai pojan neljän maita =) laitto viestin, lepäilee nyt.

Ja joku aika sitten äiti soitti että ukki on kuollut :'(
Ei oikein todeksi voi vielä uskoa. Olihan tämä odotettavissa. Lääkärit oli jo sanoneet että seuraava keuhkokuume vie...
Kaikki vaan tapahtu niin äkkiä.. Aamulla oli ruennut verta yskimään, iltapäivällä sain tietää että on keukokuume ja sitten soittikin jo äiti että ukki on nukkunut pois.. :'(

Nyt ei oikein järki juokse, eikä sitä varmaan kunnolla edes tajua ennen kun menee pielavedelle... Jos on tarvis niin mennään Ttaun kans junalla jo nyt viikolla..
 
Moi täältä lumen seasta!

Vihdoinkin meilläkin on lunta, ainakin vähäksi aikaa. Saapa nähdä sulaako se lähipäivinä vielä pois... Oli kyllä urakkaa kaivaa auto tänään esiin. Oltiinkin koko päivä mummun luona, sain taas neuloa rauhassa =)

Tapaaminen meille käy varmaan missä kuussa tahansa, miehellä on kesäloma varmaan elokuun tietämissä, mutta kunhan ajoissa suunnitellaan aika, niin varmaan mahdollisimman moni pääsee. Mulle käy myös paikoista ihan mikä vaan, asutaan niin keskellä että päästään suht helposti joka puolelle.

Jonna soittelitko sinne tänään?

Mites Niiskuneiti oletkos vielä uutta testiä tehnyt? Mä muistan että testailin heti seuraavana päivänä uudelleen kun olin haamun Atesta saanut, eipähän se kyllä ollut vahvistunut yön aikana :D

Onko kukaan saanut lisättyä kuvia tuonne yhteisöön pitkään aikaan? Tai kuuluuko teistä joku johonkin muuhun yhteisöön, onnistuuko kuvien lisääminen sinne? Olis kiva laittaa noita otoksia, mutta kun aina tulee teksti: valvoja tai microsoft on estänyt pääsyn tälle sivulle tai et ole yhteisön jäsen....

Eipähän tänne sen kummempaa tänään, täällä roikun :D :wave:
 

Yhteistyössä