JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Kävin yhteisöön kirjoittamassa minäkin.

En jaksa kommentoida, oon edelleen ihan puhki. Meillä meni viime yö ihan päin prsettä!!! \|O Joonatan oli varmaan ihan yliväsynyt. Heräs 00.45, nukutettiin siitä asti klo 3 asti :eek: Siis koko ajan piti olla vieressä ja jos siitä lähti pois niin itku alkoi/yltyi. Hetken aina näytti, että olis nukahtanut, mut minuutin päästä se taas alko :headwall: Ja mäkun olin kuvitellut nukkuvani edes sen yön hyvin, pskat! Sit ajattelin sillon kolmelta yöllä, kun Joonatan oli vihdoin nukahtanut, että nukkuu varmaan aamulla pidempään, kun oli yli 2h valvonu, mut ei, 06.20 kuului ääniä, nukahti hetkeks takas, mut sit jo heräs. Olihan se sit noustava itekin. Nukuttiin kyllä päikkärit, nekin ihan normaalit 1,5h, mut sainpa itekin edes sen verran lisäunta, silti väsyttää.

Valivalia, eikä yhtään kommentointia, no, ehkä sit taas, kun olo on pirteä. Sitä odotellessa!
 
Heipparallaa!!! :wave:

Pakko on tulla heti teille kertomaan, että testasinpa jo aamulla ja haalea, mutta aivan selvä viiva testiin ilmestyi, joten eikös se silloin positiivista tarkoita!? :heart: :D :) =) :wave:

Tanskuliini: Onnittelut miehesi siskolle ja mahdollisille tuleville morsiustytöille tulevista häistä! :flower: :D

Jonna: Kävinpä minäkin yhteisössä juttuusi kommentoimassa! :wave:

jemma: :hug: Toivottavasti pahoinvointi pian hellittäisi!

Hannamari: Kiitoksia jälleen Artulle mainiosta letkautuksesta! :LOL:

Kaikille kipeille vielä iso :hug: ja pikaista paranemista!

Täälläkin pyrytti koko aamun lunta ja maa on nyt aivan valkoinen, mutta äsken se tietenkin jo muuttui vesisateeksi, joten kovin kauan noista lumista tuskin saa nauttia :( :eek: :attn:

Nyt katsomaan, joko broilerikiusaus jo olisi uunissa valmista! :p

Mukavaa päivää kaikille! :wave:

Pepille vielä iso piristys :hug: !!! <br><br>
 
Moi pikaiseen!

Niiskuneidille erittäin suuret onnittelut haaleasta viivasta!! Aivan ihana juttu :flower:

Jonnalle ja muillekin kävin yhteisössä kirjoittelemassa.

Nyt jatkamaan ompelua, pojat mummolassa isännän kanssa :)

Palataan myöhemmin :wave:
 
Mä tännekin ihan pikapikaa...

Eli Niiskuneiti!!! ONNEKSI OLKOON!! Tuli tosi hyvä mieli, kun juttusi luin, piristi tätä synkkää ja väsynyttä mieltä roimasti. Aivan ihana juttu :hug: :hug: Onnea vielä! :heart: :flower:
 
Niiskuneidille täältäkin hirmuisesti Onnea pikkukakkosen odotukseen!!! ihanaa. :flower: :heart: :hug: :heart:


töytypä tulla teille nurisee, kun ei muullekaan voi ammuuu.
oikeesti aina oon kyllä tieny että miehet pystyy viettään noita viikonloppujaan hyvinkin pitkällä kaavalla ja sun muuta...mut nyt pikkuhiljaa palo tänkin mamman käämi, kun ei ole vielkään kotiutuneet ja kysellessäni missä vaiheessa on tulo niin tuli vaan vastaus että pelataan täälä viel korttia siis sielä mökillä yms. ei siis mitään kiirettä näemmä.
onneksi soitin miehen äidille ennen kuin lähdin poikia hakeen, koska he lupautuivat tuomaan lapset. ei tartte mu lähteä tohon keliin liukastelee ja lumisateen sekaan kattoo mistä tulee auto milloinkin. :headwall: :headwall:
juuh hiukan ketuttaa tää. muutekin kökkiny täällä mökissä kaksi päivää kohta itekseen. minä en vaan tykkää ola itekseen näin pitkää aikaa ainakaan...varsinkin kun pojat olisivat voineet heti aamupäivällä ilmoittaa että eivät aio sieltä vähään aikaan pois tulla. \|O miehen veljeä periaatteessa aluksi odottelin mukaan, kun halusi alunperin käydä kotonaan ennen kuin lähtee opiskelukaupunkiin..nyt saa kyllä mennä ihan suoraan sinne, eikä tartte kiertää lähtöruudun kautta. :LOL:

kiitos kun sain purkautuu. olette mahtavan ihania siskot. :hug:ja kohta saan mahtavat apina poikani kotiin. :heart: <br><br>
 
Niiskuneiti ONNEA!

Uneton :hug: kuinka Peppi voi nyt?

Kiva että meni hyvin ne kuvaukset, pitää JOnna sun asia kohta käydä yhteisössä lukemassa.

Mulla kiirus, olen lähdössä sauvakävelylle kaverin kaa. Onni meni just ulos unille.

Lillukka
 
Ihan pikaiseen tulin taas kurkistamaan. Mut oli pakko kommentoida, kun tuli mullekin onnen kyynel silmään. Ihana juttu Niiskuneiti! Oikein paljon onnea ja nyt sitten vaan niitä jarrusukkia matkaan (eikös ne tähän tarkoitukseen olleet?)! :heart: :hug:
 
Kiitoksia kaikille kovasti!!! Olette kyllä ihania! :hug: :hug: :hug: Nyt niitä jarrusukkia todellakin tarvitaan! :D Parin päivän päästä pitää ehkä vielä uusi testi tehdä, jos tulisi sitten hieman vahvempi viiva :) On tämä kyllä aivan ihanaa, ei vielä oikein todeksi usko! :heart:

Illalla menen pikkuveljen peliä taas katsomaan, mies jää Joonaksen kanssa kotiin, kun ei ole jääkiekosta niin kiinnostunut.

Moi taas! :wave:

jellonalle vielä :hug: Sellaisia ne miehet... :kieh: <br><br>
 
Vanessa heräs 05:00, ei millään meinannut nukahtaa uudestaan :eek: . Nukku sit kasiin.

Nyt on kämppä siivottu katosta lattiaan, puhdasta on =) .

En muista mitä piti kommentoida..

Niiskuneidille: Ihanaaa, onnea!!! :flower:

Pepille: :hug:

Täällä on lumimyrsky.. Kiva kun on lunta. Eilen oltiin pulkkailemassa, Vanessa oli ihan innoisaan.

Nyt lehen pariin kun vielä saa olla rauhassa. Mies ja Vanessa mummon luona.
 
heipsis!

Aattelinpa tulla käväsee.. onpas tullut paljon tekstiä!

Ihan ensin Niiskuneidille SUUREN SUURI :hug: ja hurjasti onnea :flower:


Meilä on ollut ihan ok viikonloppu...
Pe iltana mulla alkoi koskeemaan alavatsaan kovasti.. kun vihdoin sain unta niin sitten heräsin ihan hirveeseen kipuun. Mies haki särkylääkettä ja lämmitti semmosen jyväpussin.. sitten olo helpotti sen verran että sain nukutuks. Sen jälkeen jotenkin outo ja turta olo ollut..
Eilinen oli mukava päivä.. oltiin siellä kavereitten luona, mutta illalla/yöllä tuli kauhea itku.. en edelleenkään saa nukuttua vaikka väsyttäis.. sitten kaikki muut asiat siihen päälle. Mies haki nukkumaan ja rauhotteli.
Aamu alko kireissä merkeissä.. en tiiä miks mut olin vaan ihan tuppi suuna.. vaikkei varmaan syytäkään ollut :ashamed: Saatiin kuitenkin sovittua/puhuttua ja nyt parempi mielikin.
Äsken haettiin pizzat ja syötiin kun Tatu päikkäreillä.. :p

Tatu ollut touhukkaana ja virkeänä koko ajan.. Eilen oltiin paljon ulkona ja poika nukkuikin viime yönä 12h heräämättä... Tais osittain johtua siitä että ei malttanut eilen kunnon päikkäreitä ottaa..
Sori tämä valitus :ashamed:

Jos nyt jotain muistaisi kommentoida...

Uneton: Tottahan se on että koirasta saa mukavan lenkki kaverin =) Ja tulee niitten varjolla oltua paljon enemmän ulkona ja liikkeessä :D
Enkä uskokkaan että teillä koira vääriin perustein tulisi.. Mietitte vaan rodun tarkkaan ;)
Meillä koirat on tottakai osa perhettä, mutta Tatun synnyttyä jäi vähän vähemmän aikaa niille.. Mutta nyt kun poika isompi niin tuolla kelliivät yhdessä olohuoneen lattialla :LOL: Ja onhan niistä seuraa..
Mutta jostain kumman syystä aina toisinaan saan harmaita hiuksia kun karvatuppoja pyörii nurkissa... Olin jo hetken kiinanharjakoiran kannalla, mut ei mies lämmenny idealle...

Pepille :hug:

Noh, mut palailen taas..

Niin ja kävin minäkin yhteisössä pyörährämässä..

Joo ja Kaizalle piti sanoa että en oo vieläkään sitä kuvaa selvinny laittamaan :ashamed: Yritän tässä tänään tai huomenna sen lähettää...<br><br>
 
:flower: :heart: Niiskuneidille ONNEA!!! :heart: :flower:

Toinen yö ilman tuttia meni muutamilla kitinöilä, päiväunille nukahtaminen on ollut vaikeampaa. Onneksi heitin tutit roskikseen, ei tule kiusausta huonolla hetkellä työntää luppanaa suuhun että mökki hiljenee :LOL:

Uneton, kiitos sähköpostista =)

 

Minä pikaseen :wave:

Niiskuneidille onnea kovasti! Oletkos jo katsonut milloin on la? Syyskuussa?

Meillä on tänään suuri päivä; Aleksi täyttää 10 vuotta!! On syntynyt klo 17.42, joten 10 vuotta sitten näihin aikoihin oli salissa jännittävät tunnelmat :heart:

Jemma, me käydään rv 20 siinä 3D-ultrassa, sitten toivottavasti selviää, kumpi sieltä on tulossa! On kyllä ihan poikaolo... poikaan on unetkin viitanneet =)

Jaahas, nyt Jullenaattorin kanssa pylperön pesulle... kakka haisoo!

Sunnuntain jatkot!

T. Gerbsukka & Taimi rv 14+6 :heart:
 
Voi miten mukavia uutisia!!
Lämpimät plussaonnittelut Niiskuneiti :heart:

Siitä kesän tapaamispaikasta sen verran, että paikka on hyvä (tuttukin), mutta olisko esim. Pieksämäki parempi junayhteyksien kannalta? Pääsis monesta suunnasta junalla tai bussilla, mikäli ei omaa autoa ole käytettävissä. Voisin olla apuna, jos tapaamisen järjestelyt onnistuu.

Uneton: Voisin olla apuna sulle noissa kirjoitushommissa,
jos vain haluat :attn:

Meillä on ollaan vaihteeks (TAAASSS :headwall: :headwall: :headwall: )
kipeenä. Pienimmällä piirua vaille 40 astetta! Supoilla saatiin vähän alemmas, mutta nousee aina takaisin. Täytyy tarkkailla tämä yö ja sitten kyllä lääkäriin, jos ei rupee laskemaan. Kuumetta on ollu jo neljä päivää ja hullummaks vaan muuttuu :'(

Maria: Terkkuja, kiva kun palasit sivuille :wave:

Muille jaksuja taas uudelle taaperoviikolle, kipeenä tai terveenä, virkeänä tai masentuneena, töissä tai kotona :heart: :heart:

Onnea Aleksille! :flower: <br><br>
 
IIIIK!!! Ihanaa Niiskuneiti!!! Jippiaijee :D :flower: :heart: Turvallista odotusaikaa sinulle :hug:

Aleksille suuren suuret 10v onnittelut! :flower:

Jellonalle ISO hali :hug:

Danjuskalle jaksuja ja ISO hali :hug:

Ei mulla muuta, pakko oli tulla onnittelemaan Niiskistä :D Aivan mielettömän ihania uutisia :)
 
Kanssa pikaisesti tulin lukemaan ja huippuhienoja uutisia olikin. Eli onnea miljoona kiloa pienen ihmisenalun johdosta Niiskuneidille ja muulle perheelle :heart: :hug: Viiva riittää, oli minkä värinen tahansa =) tai vahvuinen.

Nyt pakko mennä siistimään paikkoja, huomenna tulee yks vauvakaveri kylään ja tää päivä on menty lasten ehdoilla ;) Sain sitä tilaamani lunta, joten aamupvä oltiin pulkkamäessä ja sit iltapäivällä siellä liikuntahallissa ja kivaa oli!

Toivotaan, että lumiset kelit jatkuvat!

-siru
 
Kiitoksia jälleen hirmuisesti kaikille onnitelleille!!! :heart: :hug: :) On ihanaa, että te olette olemassa, keille jo tämän asian voi paljastaa, kun muille en vielä halua kertoa.

Gerbera: Parin laskurin mukaan la olisi 20. syyskuuta eli syysvauva! :D Aleksillle paljon onnea!!! :flower:

Danjuska: :hug:

Ametisti: :hug: ja pikaista paranemista pienokaiselle/sille!

Hyvää yötä kaikille, olette todella tärkeitä! :heart: :hug: :wave:
 
Uneton rikki
Ametisti voi sinua :hug: :'(
Mä oon ihan paniikissa sen asian kanssa, mutta en mä voisi sua vaivata sillä.


Pienet tytöt on edelleen kipeänä, vuoronperään itkeevät ja herräävät ja etenkin öisin ei Peppi nuku.
Tänään mua on huimannut ja yököttänyt koko päivän :snotty: :$


Hyvää yötä kaikille :wave:


Niin ja Ametistille vielä, että meilläki alkoi taas se putki :hug: :/
 
mm70
Voi NIISKUNEITI, onnea, onnea!!! :hug:
Ihania uutisia! Kaikkea hyvää odotukseen! :flower:

AMETISTIN ja UNETTOMAN taaperoille paranemistoivotuksia!
Meillä ollaan tauti jo selätetty.. :)

PEPILLE :hug:

Mitäs muuta pitikään.. Ai joo, yritän minäkin lähettää KAIZALLE sen Topin synttärikuvan ihan lähipäivinä.. :ashamed:

Tänään päästiin ekaa kertaa ulos sairastamisen jälkeen ja sälli otti kahden tunnin tirsat rattaissa! =)
Käveltiin ensin reilu tunnin lenkki koiran kans ja nukkui pihassa sit vielä hyvin.
Käväisin yhteisössä myös lukemassa JONNAN aloituksen.
Toivotaan, että kaikki ok.. ;)

Jahaps, nyt taidan hypätä sänkyyn ja etsiytyä kullan kainaloon... :)
Kauniita unia kaikille!
 
Meillä on alettu nukkumaan täydet yöt. Siis kun lopetin imetyksen niin nyt jo viikon jälkeen tyttö ei herää enää yöllä ollenkaan. Siis 5 yönä juotin vettä kun heräsi, n. 1 kerran yössä ja nyt sitten ei enää herää. 2 yötä on mennyt niin. :D

:hug: Voimia sairastavien äideille ja kaikille joilla on muutenkin raskasta.

Meillä menee hyvin ja tällä hetkellä ollaan terveinäkin.

Ajattelin mennä käymään katsomassa pientä tyttövauvaa (ystäväni sai joulun alla vauvan). Saas nähdä minä päivänä menen, täällä kuitenkin pakkasta melkein 30 ja mun autoni ei tykkäää huonon akkunsa kans pakkasesta.

Näin meillä nyt! :wave:
 

Yhteistyössä