Päikkärit nukuttu, itse en kyllä oikein saanut unta, mut kai mäkin jonkun puoltuntia nukuin... Päätä meinas taas alkaa särkeä, mut tais mennä ohi.
Uneton: Voih, mikäs sulla on?
Paranemisia joka tapauksessa!
Tanskuliini: Voi sitä teidän Veeraa
Toivottavasti ei tarttuis teihin muihin. Ja ihanaa ja rentouttavaa ravintolareissua!
Lillukka: Voi kurjaa!! Paranemisia sullekin vaan kovasti. Voin kyllä uskoa, että harmittaa :hug: Toivottavasti, siis toivon todella, että mies vois jonkinnäköiselle isyyslomalle jäädä vauvan synnyttyä, vaan saapa nähdä, hällä kun on koulusta vielä pari kurssia, tehtävää ja opinäytetyötä tekemättä ja tänä keväänä pitäis valmistua!! Niinkuin piti vuosi sitten jouluna, viime keväänä, viime syksynä jne. :kieh: Ja töitäkin olis tehtävä, kun ei enää opintotukeakaan saa, kun on toi valmistuminen tosiaan venynyt, eikä ihan rahattakaan voida sentää olla
Hui, tulipas purkauduttua, toivottavasti ne vieraat pysyvät loitolla tästä ketjusta, muuten saan kuulla kunniani noissa muissa osioissa :ashamed: Kyllähän noi mummot varmasti poikaa ottavat, mutten kyllä kehtaa koko aikaa pyydellä tai pyydellä muutenkaan, oon vähän huono siinä... Jotenkin ajattelen, että tilanteen täytyy olla tosi rankka/raskas tai meillä jotain menoa, et yökylään pyydettäis ottamaan... Kun kuitenkin kumpikin mummoista vielä (piiiitkään) työssäkäyviä, anoppi tekee 3-vuorotyötä ja äiti fyysisesti raskasta työtä niin ymmärrän ja tiedän, ettei hekään nyt aina jaksa
Mutta tosiaan, kyllä varmasti välillä voivat ja auttavatkin mielellään...
Varmaan on molemmilla muistissa, että on rankkaa kahden pienen kanssa, äiti yksin minun ja veljen kanssa ja anopilla kaksoset (nyt 7v.).
No... Tulipas nyt purkauduttua :ashamed:
Joonatanin kummi tulee meille jonkun ajan päästä, kiva niin on jotain seuraa, kun mieskin on töissä =)
Höh,
Niiskuneidille unohtui kommentoida :ashamed: Et ollut tainnut sitä neuvolaa vielä varata? Muistan kyllä niin selvästi ton alkuraskauden väsymyksen, isot halit sinullekin siis :hug: Mä oon nyt tullut siihen tulokseen, että mulla oli sillon alkuun varmaan tosi huono hemoglobiini, että senkin takia olin niin kovin väsynyt, ekalla kerralla se taiskin olla 111... Jos rauta sopii sulle niin kannattaa varmaan sitä ottaa, nostattaa sitä hb:tä niin ehkä ei väsyttäis niin paljoa! Nyt, kun mulla on toi hb ollut taas tosi matala niin huomaa, että selvästi olen väsyneempi ja siis sellainen voimaton, uupunut olo.. Ens viikolla nähdään, että auttaako toi Multi-tabs, jossa on rautaa, mulle kun ei tavallinen rauta sovi :/ Mutta jaksuja :hug: <br><br>