JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 10:17 koivunkäpy kirjoitti:
Niiskuneitiii!! miks yhteisö herjaa et joko valvoja tai mikrosoft on evännyt pääsyn multa sinne? siis kun yrittää lisätä kuvaa, vai onks se se sama mitä se on herjannu kaikille?
Voi sen kun tietäisin, niin heti asian korjaisin, mut eipä taida olla minun hoidettavissa se ongelma... :whistle: Minä siis en ainakaan ole kenenkään pääsyä evännyt! :/ Asia on edelleen hoidossa siellä jossain tukipalvelussa, nyt ei ole vähään aikaan sieltä mitään viestiä kuulunut... :(

Oli pakko tulla piipahtamaan koneella, kun mies lähti hoitamaan asioita; käy hakemassa huonekaluliikkeestä sen meidän "läppäripöydän", mitä ollaan jo muutama viikko odoteltu ja käy samalla apteekissa hakemassa Panadolia lissää kottiin... mulla särkee tuohon polveen KOKO ajan ja hammassäryn sain kanssa... Ilman särkylääkettä olen sinnitellyt, mutta jos tiukaksi kipu käy, niin pakko sitten ottaa.

Uneton, mä täällä putoan tuolilta :LOL: ja pissatkin meinaa housuun tulla :LOL:

Jaahas, pyykkäri sammui, joten mentävä on :wave:

Paranemista kaikille sairastaville!!

Ja Unettoman tytön puolesta harmittaa! Nuo allergiat ei ole kivoja! Lohdutuksena sen verran, että itse olen pienenä ollut pahasti allerginen koirille, kissoille, kukkamullalle (!!) ja milles muulle vielä, mut kun ikää tuli enempi, niin allergiatkin hävisi! Eli toivotaan kovasti, että teidänkin esikoisen kanssa näin kävisi! :hug:

uneton hervottomana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 10:08 Niiskuneiti82 kirjoitti:
Uneton, oletkos sä lukenut 24.2.2006 ilmestynyttä lehteä :whistle: Aikas vanha lehti tosiaan on ollut kyseessä! :D :LOL: ;)
Niiskuneitokainen, mä luin vuuen 2006 lehtee, oikeesti!!!
Ja selasin tänää vanhaa kalenteria, siit se kai tarttu :LOL: :ashamed:

Peppi85 no tuo vähän pihalla on melko kiltti ilmaisu :whistle: ;) :LOL: :hug:
Tarttee mennä ehkä unille kohta :D

Mikä ihme tässä mättää? Kun yritän laittaa tähän viestiä niin esiin tulee automaattisesti yv, jonka lähetin just.

No niin. Tampereella Mummon luona ollaan. Mummo on ihan onneissaan eikä Ottokaan minua häiritse kun Mummo jaksaa leikkiä.

Paluu lippuja en oo vielä varannu kun väitti et mun luottokortin no on väärin. Täytyy koittaa uudestaan sit kohta.

Ihanaa olla Suomessa. Ollaan oltu otuksen kans niin usein, että o muisti heti missä lelulaatikko on ja mummon tunsi myös heti. Me ollaan täällä ainakin Maaliskuun puoleen väliin joten jos Tampereella käy tähtösiä niin meillä on aikaa kun mummokin on päivät töissä. Toivottavasti on parempaan päin niin päästään leikkimään.

Mun eno sai 4 vk sitten pojan ja on nyt matkalla Jyväskylästä tänne meitä tapaamaan. Ajattelin tarjota jotain oton tänne jääneitä vauvavaatteita, mutta jotenkin tuntuu ettei joistain raaski luopua, mutta mitäpä niitä säilyttelemäänkään.

No eipä tässä kumempia.

Olekaahan ihmisiksi.

T: kati ja Otus

Katinka, gerbsun yyloota on ilmeisesti täys niin siksi viesti tulikin tänne.. no onneks tänne eikä esim. mitäs nyt osioon ;)

Elämä on suolesta, tai siis tää tauti, olo on ku jyränalle jääneellä vaik ei ees oikeesti oo kunnol kuumetta.

Nyt lepäämään hetkeks(ihan ku se ois mahollista kun oon yksin lasten kans) :kieh:

Kattinka, tyhjäsin lootaa ja nyt sinne pitäisi mahtua.

Meillä on erikoinen tilanne; mies lähti Juliuksen kanssa kahdestaan ulos... tätä ihmettä ei ole tainnut kertaakaan tapahtua :) Tosin keretään niin harvoin koko perheen voimin ulkoilla, että siksikin olen itse ollut aina mukana... mut nyt tuli käsky jäädä lepäilemään.

Eli jatkan lepäilyä, että mies ei "yllätä" mua koneelta lepäämästä :D

Kotona jälleen!

Me oltiin hotelli Pinjassa. Mukavan rauhallinen ja pieni hotelli kävelymatkan päässä kaikesta.

Kävimme katsomassa komediateatterissa näytöksen "Juoruja". Sen verta hyvä että sai nauraa niin että ripsarit levis kasvoille.

Sitten käytiin vielä Panimoravintola Plevnassa syömässä. :p Kun ruoka ja jälkkäri oli syöty kello oli melkein puolenöin. Käytiin vielä yksillä ja suunnattiin hotelliin nukkumaan.

Hotellissa nukuin yhtä hyvin huonosti kuin kotona :( . Aina kun huonetoveri kääntyi sängyssään havahduin siihen ja käänsin itse kylkeä.

Aamuplan jälkeen, kiertelimme porukalla Hämeenkadun liikkeitä. Puheenjohtaja tarvitsi uudet kengät. Tulipa sieltä itsellenikin ostettua kengät,. Just sellaset mitä oon etsinnyt. B)

Sitten hypättiin kolmen jälkeen Hesaan menevään junaan. Ja täällä sitä taas.

Ihan mukava reissu . Mutta ois saanut kestää sunnuntaihin asti...

Iiiltoja!

Oltiin kyläilemässä ja oikein mukavan ihanaa oli :D Kaveri teki ruoan ja oli kyllä hyvää :p Joonatan nukahti automatkalla sinne, nukkui n. 10min, eikä suostunut nukahtaa uudestaan :kieh: Leikki tunnin verran ja sit uusi yritys ja onneksi nukahti =) Mulla supisteli jatkuvasti koko reissun ajan ja nyt tuli kipeitäkin aikas monta :/ Maha oli kyllä taas niiiiin pinkeenä, kauheen vaikee olla yhtään missään asennossa rantapallon kokoisen ja koripallon kovuisen mahan kanssa :eek:

Sain Joonatanin nukkumaan, ite oon ihan poikki :ashamed: Saisinpa vaan unta... :/ Epäilen. Prkl.

Joku on kadottanut tästä pöydältä mun kynän, en siis päässyt kirjoittamaan ylös, mitä piti kommentoida, mut toivottavasti jotain muistaisin... En välttämättä tällä päällä :whistle:

Gerbera: Kiva, että sulla on taas mies kotona ja mukavaa, että olet saanut levätä :)

Kattinka: Tervetuloa kaksplus-maailmaan \|O :kieh: Tää kyllä tökkii ja tekee vaikka mitä kummallista, kuten laittaa yv:t ihan väärään paikkaan :eek: Älä luovuta niitä ihanimpia ja suloisimpia vaatteita, voi niille olla piankin käyttöä :heart: Koska teillä se seuraava siirto on?

Smirgelaine: Harmi, että nukuit reissussa huonosti :/ Mä haluaisin mennä joskus teatteriin, en oo koskaan ollut :ashamed:

Mitähän muuta mun piti?

Ainiin! Tanskuliini: Mitäs ohjelmaa teillä on ensi viikoksi? Jos ette siis kipeinä ole.. Toivottavasti ette.

Nyt en muista kyllä enempää ja tääkin kirjoittaminen on kestänyt KAUAN! Kipeille ja väsyneille iiiisot :hug:

Illan viimeinen ja aamun ensimmäinen :whistle:

Mä sain illalla unta! Tosin kyllä siinä aikansa kesti, mutta kuitenkin :) Nukuin, kun mies tuli yöllä kotiin. Sen jälkeen nukuinkin sit tosi huonosti :( Mies meni suoraan suosiolla sohvalle kuorsaamaan, mutta se kuului meidän makkariin asti :kieh: Sit kuuntelin jotenkin paljon herkemmin Jonttuakin ja kaikista pienistäkin äänistä melkein juoksin sen luo :ashamed: Mä kun en siis meillä normaalisti hoida noita öitä... Olin siis hereillä vähän väliä, enkä saanut aina läheskään heti unta uudestaan :headwall: 05 kuului sit taas Jontun huoneesta ääniä ja silloin koitin rauhoitella poikaa takas unten maille puolisen tuntia :/ Ja luulin jo onnistuneeni, menin takas sänkyyn niin johan kuului itkua taas. Otin sit viereen, mut ei se enää nukahtanut.

No, kohta taidetaan mennä koittaa jos uni tulis uudestaan. Puuro pitäis vielä syödä kuitenkin.

Mites muiden viikonloppu on mennyt? Hannamarin ja miehen mm. :)

Missäs on Danjuska?

Ihmeissäni olen minäkin, että mitä Jemmalle kuuluu, toivottavasti kaikki on hyvin?? Jos joku Jemmasta jotain tietää niin olis kiva, jos kertois, että onhan kaikki hyvin...

Ametististäkään ei ole kuulunut aikoihin :wave:

Entäs Nasuliino, Neve :wave:

Miten Tinttamooseksella jaksellaan?

No, siinä vähän huhuiluja näin sunnuntaiaamulle :D

Mä näin viimeyönä unta et peppi oli synnyttämässä, mut ei ilmeisesti viellä :D

tääl on satanu parsenttii lunta, auto on lähes hautautuneena pihalla, näkyy siit vähä kylkiä ja renkaatki puoliks..
Meillä nukuttiin loistavasti, 6h putkeen, tosin illal nukahti VASTA 22.30 :eek: Ja tietenkää lapset ei nukkunu normaalia pitenpään :kieh:
Mulla edelleen lämpöä, ja nenä kipeenä..

Laskiaissunnuntaita kinkkuset B)

Voi meidän Saaraa, sille nousi eilen päivällä kuume 39 asteeseen :( Illemmalla lämpö hipoi 40 astetta ja tyttö oli ihan naatti. Lääkkeellä lämpö laskee hetkeksi mutta sitten taas nousee. Viimeksi tytön flunssan aikana oli sama juttu, kuume oli tosi korkeella. Tytöllä on kova yskä, nukkui kuitenkin jotenkin viime yönä. Veera nukkui isin kanssa makkarissa ja mä nukuin Saaran kanssa tyttöjen huoneen lattialla patjoilla vierekkäin. Saara heräili useaan otteeseen yskimään ja oli aika hupsua kun se näki että mä olen vieressä niin sanoi "äiti" ja antoi mulle ainakin kymmenen pusua :heart: Ja sitten taas nukuttiin vähän aikaa :D

Mies on taas viemässä poikia näiden isälle ja sitten menee kaverinsa kanssa "pelaamaan" lätkää. Miehen kaverin vaimolla on tän kuun lopulla laskettu aika, jänskättää että milloin hän poksahtaa ja tuleeko tyttö vai poika. Heillä on vajaa 2-vuotias tyttö. Juteltiin tänään miehen kanssa aamiaisella että onpas viime vuodet olleet tyttövoittoisia meidän lähipiirissä: me saatiin kaksi tyttöä, miehen sisko sai 2v sitten tytön sekä muutama sukulainen ja kaverikin ovat saaneet tytöt :D

Uneton: vähänkös naureskelin sun lehtijuttuas :LOL: Mäkin vaan onnittelin Matiasta kun sä ja Peppi onnittelitte :whistle: :D

Gerbera: meilläkin mies on ollut ehkä kaksi kertaa ulkona yksin tyttöjen kanssa... Ei kuulemma tiedä mitä vaatteita pitää laittaa päälle ja mitä sitten tehdään kun toinen tai molemmat tytöt alkavat kiukuttelemaan -hohhoijaa \|O :whistle:

Smirgelaine: kiva että reissu meni hyvin :)

Peppi: ensi viikosta en osaa sanoa mitään, täytyy katsoa päivä kerrallaan miten me toivutaan... Pojat ovat kotona maanantain ja tiistain, sitten ke-pe ovat isällään päivät joten alkuviikko täytyy olla kotona tekemässä sapuskaa pikkuisille pojille :D Ja tosiaan, Saaralla on nytkin kuumetta joten ainakin pari päivää menee sisällä. Milloin sulla olikaan aika Naikkarille? Hyvä että sait nukahdettua ilman miestä mutta kurjaa ettet sitten nukkunut kunnolla, jaksuhalit :hug:

Koivunkävylle paranemista :hug:

Eiku pullataikinan tekoon :wave:
Tansku & tyttelit

Huoks, mikä yö takana... ja ihan meidän omaa syytä :ashamed:
Julle ja mies olivat eilen käyneet ulkoilureissullaan kaupassa ostamassa ylläriherkkuja meille ja samalla mies oli ajatellut hemmotella myös Juliusta sellaisella naminami-vanukkaalla... Noh, ekaa kertaa kun sitä sitten sai, niin massuunhan se kävi... yöllä... Juuh, eli puoli 2 aloitti itkemisen ja lopetti kolmelta. Nukahti joskus puoli 5 aikoihin. Herättiin puoli 9 jälkeen ihmeen pirteinä koko sakki! Minä jaksoin yöllä valvoa hyvin, kun menin ysin aikaan jo nukkumaan. Säälitti vaan pikkuinen, kun isin ja äidin hölmöydestä sai massun pipiksi :ashamed: :'(

Muutapa ihmeellistä meille ei kuulu. Mies lähti viemään Aleksin harkkoihin ja yhtään ei tiedetä mitä tänään tehdään... vai tehdäänkö yhtään mitään. Mies tykkäisi vaan olla kotosalla, mikä on tietysti ihan ymmärrettävää!

Juups. Nyt jatkan täällä jännäilemistä :D

Mukavaa, riehakasta laskiaissunnuntaita kaikille!!

T. Gerbsukka

Heips!

Huh, onpas ollut väsy päivä :/ Mies se kuitenkin on taitanut kaikkein väsynein olla :whistle:

Me lähdettiin Jontun kanssa mummun luo, kun ei enää jaksettu vaan makoilla ja löhötä kotona, oli kivaa, käytiin ulkoilemassakin. Mun täytyy yks nolo asia nyt myöntää :ashamed: Eli, Joonatan on aiemmin käyttänyt ulkoillessa sellasia untuvatöppösiä, kun kengät oli menneet liian pieniksi, ennen kuin ehdittiin ne käyttöön ottaa... Tänään oli sit tosiaan ensimmäistä kertaa oikeat kengät pojalla jaloissa ja osas kävellä niillä kuin vanha tekijä! Vaikka kyllä mä mietin, että oppiikohan "ikinä" yms. Muttei minkään näköisiä ongelmia ollut, käveli sitä paitsi paremmin, kuin niillä töppösillä :ashamed: Joo, mutta piristi kyllä kivasti, niin poikaa kuin äitiäkin ulkoilu ja kyläily.

Vai on käpynen nähnyt unta, että synnyttämään olisin lähtenyt :D Noo, en vielä, vaikka tänäänkin taas supistellut aikas kipeesti :/ Mut onhan tässä vielä näitä viikkoja vielä...

Tanskuliini: Voi teidän Saaraa, toivottavasti paranis pian. Mua aina hellyyttää se, kun sua niin yöllä pussailee ja halailee, ihana :heart: Keskiviikkona on aika naistenklinikalle, torstaina meille tulee yks kaveri tyttöineen käymään...

Gerbera: Tylsää, kun teillä oli sen vanukkaan takia huono yö :/ Hui, huomenna teillä on aika sinne ultraan, mua oikeesti jänskättää ihan hirveesti! Lähinnä se sukupuoli ;) Monelta tää aika on? Lupaathan heti tulla kertomaan, mitä siellä näkyi?? :)

Joo, mut Idolssit alkaa just (kai ne sentään tänään tulevat \|O ), eli mentävä on! Hyvät yöt kaikille! :wave:

Hoip nopsaan vaikka Idolsit tuolla meneekin! Eli reissu Valamoon oli ihku ihana =) , eilen lähdin ennen puolta päivää ja tänään tulin puolen päivän jälkeen. Meitä oli siis 3 ystävystä, vuoronperään ulkoiltiin, syötiin, ulkoiltiin, syötiin sekä sit saunottiin ja nukuttiin ihanat 9 tunnin yöunet! Oli kyllä sit jo kova ikävä kotiin ja Onnia :heart: , ihana oli tulla kotiin! Miehet oli pärjänneet tosi hyvin, niin kuin oletinkin, ihana mies mulla.
Mut arkena sit taas enempi, nyt telkun pariin! Lillukka

Täällä taas :D (kiitos kysymästä Peppi =) )

Lähedettiin torstaina reissun päälle ja tänään vasta iltapäivästä kotiuduttiin..
Oli kyllä aivan ihana viikonloppu. Tuli ulkoiltua paljon, kävin hevosella ajamassa, mies sai kelkalla rällätä ja Tatulla oli leikkikavereita kun tuttujen lapsia näki.
Räkänen on poju edelleen, mutta helpottamaan päin alkaa olla.

Kristiina: Paranemista Saulille! Miten voi?

Tanskuliini: Teille myös paranemisia! Olipas kelju lääkäri jos ei noteerannu oikein mitenkään kun juoksutti turhaa sillon teitä.

Lillukka: Mites Onnin hammas? Vieläkö kiukuttaa?Hyvä että oli mukava reissu ja sai nukkua kunnolla :D

Peppi: Toivotaan että kääntäminen onnistuu. Kyllä ainakin meillä on Tatu välillä suhteellisen älleä leluista.. Just huomasin tuossa viikonloppuna että välillä siitä samasta lelusta kaverin kans käytiin nahinaa että kumpiko saa ja välillä yrittää pois toista työntää.

Koivunkäpy: Mitä on kelan täti tehny?? ...vai pitäskö kysyä etä jättäny tekemättä.. *niitä hoitotuki päätöksiä täällä odotellessa* Sinne kans pikaiset paranemiset!

Metku: Onnittelut työpaikasta! Hyvä että ei isälläsi ilmennyt mitään vakavaa.

Uneton: Tosi kurja homma nuo allergiat , :hug: teille. Itellä kans välillä vaikeeta kun nokka vuotaa, aivastuttaa ja silmät kutiaa kun enemmän on hevosten ja kissojen kans tekemisissä..

Tinttamooses: Teille myös paranemisia! Onko Miikka pysynyt terveenä?

Mutta nyt kun on pikku herra unten mailla niin menen syömään ja telkkua tuijottamaan.. herkullinen pastan tuoksu leijailee alakerrasta :p

Heippa yökyöpeliltä!

Töissä siis. ja tää on sika rankkaa aloittaa taas nää työt tasapainoisesti ja kokonaisvaltaisesti. itku pääs illalla ja rankkkaa oli muutenkin. mut nyt helpottaa, kun on tänne päässyt. olisi ollut vaan niin ihanaa köllähtää miehen kainaloon. :'( :heart: :attn:
onneksi sain päikkärit nukuttua, niin en ehkä heti kuukahda tänne.

danjuska, en tiiä tarkalleen olitko tarkoittanut mua, kun kysyit tinttamoosekselta onko pysynyt terveenä, vai tarkoititko oskaria?!mut Miikkaa on nuhainen ja yskäinen. huomenna varmaan menee lääkäriin. katsotaan aamulla tilannetta.
Pojat eivät siis mene huomennakaan vielä hoitoon. aleksi on jo melko terve, mut miikan takia on mieskin huomenna kotona. eikä senkään kinttu ota parantuakseen.

Oltiin tänään koko perhe aamupäivällä jäähallilla aleksin luitelukoulussa, kun meillä oli kahvilanpitovuoro. aleksi jaksoi reilun puoltuntii luistella, mut sit iski uupumus. ja Miikan kanssa en toiste sinne lähde. sillä vaan on liikaa vauhtia. ja aikasmoinen roskisdyykkari..oikeesti löytää kaikki mahdolliset roskat kaikkialta. :whistle: =)

Käpyselle, kovasti paranemisia.

peppi, mukava kun oot saanu nukahdettuu ilman miestä. :) ja yllättävän hyvin nää pienet kaikki oppii nopeaan. Miikan kohdalla vähän liiankin nopeaan. mut on niillä kengillä varmasti paljon mukavampi kävellä kuin jollain töppösillä. =)

gerbera, harmitus, kun naminami aiheutti niin pahan mahan myllerryksen. toivottavasti tänä yönä nukutte munkin puolesta. =) niin ja jos satut viel ennen ultraa käymään lukasee niin menkää ihmeessä siihen viikinki ravintolaan syömään miehekkeen kanssa. suosittelen lämpimästi. :p :p

lillukka, mukavan kuuloinen reissu teillä. niin ja kyllä noi pojat pärjää aina parmmin kahdestaan kuin uskommekaan. =)

kuinkakohan niiskuneiti jakselee?

tanskuliinin poppoolle, oikein hyviä unia ja saaralle kovasti paranemisia. ärhäkkä tauti kuulostaa olevan mitä olen kuullut. shuloinen Saara kun pusuttelee. :hug:

Niin ja kaikki voitte nukkua minunkin puolesta kunnolla. ymmärtäis kaikki pikku-tähtösetkin tämän. minä käyn ehkä kirjoittelemassa useamminkin tänne tässä yön aikana... :wave: :hug:

Täällä taas!

Aikas hyvin onnistunut tähän saakka tää valvominen ja taitaa onnistua loppuun saakka, kun yleensä se pahin kohta on tossa 2-3 aikaan. nyt on kohta klo jo puol 4. :)

uneton, on pakko viel palata tohon matiaksen nimppareihin jotenkin se sai minutkin nauraa ihan hirveesti sillo kun sen luin, kun heti tajusin et ei tänään voi olla niiden nimpparipäivä, kun isäni nimi kuuluu saman päivän juhlijoihin ja ei ollu hällä nimppareita. vaan vasta 24.2. :LOL: mut ainahan sitä voi erehtyä.

Hiukan on aivot jumissa..ei oikein tuu järkevää juttua. vähänkö teillä muilla on hauskaa varmaan lukee näitä mun hännättömiä tekstejä aamulla..mut oonpahan pitänyt meidät ainakin eturivissä. :whistle:

Meillä olis illalla taas vaihteeksi perheliikunta. toivottavasti miikkakin olisi järkevässä kunnossa, että päästäis kaikki sinne. siel on niin kivaa, kun näkee että lapset tykkää. :D tiistaina saattaa tulla kaveri kahden samanikäisen lapsensa kanssa kylään, sit onkin vilskettä, kun 2 pikkuapinaa sekä 2 hiukan isompaa vipeltävät menemään. :)

juups, mut jospa lopetan taas tarinoinnin tältä erää. ehkäpä tulen vielä toivottelemaan hyvät huomenet jossain välissä..

Huomenta Kaveeriit! :wave:

ihanaa aamu koittaa, mut ei mua edelleenkään väsytä. ihan huippu helppo ja mukava yö takana.
teillä ei varmaan ollenkaan niin mukavaa, kun luette näitä mun juttujani. :whistle: =)

Pirteetä maanantaita ja uuden viikon alkua kaikille!! :hug:

Huomenta!

Täällä sitä ollaan.Kiitos kysymästä Peppi.

Meille ei kuulu ihmeempiä.Mä olen täällä töissä tänään yksikseen,kun muut lomailee :( Opiskelioilla on hiihtoloma ja muilla talviloma.Mä en viitsinyt ottaa palkatontalomaa kun muutenkin on tiukkaa raha-asioiden kanssa tässä kuussa :kieh: No kai tää hyvin menee keskiviikkona teen töitä kotona ja perjantaina olen ylityövapaalla.Mies on talvilomalla niin tytötkin saavat olla kotona.Huomenna tulee yks toinen työntekijä töihin.Olis saanu pysyä kotona,mä kun en oikeen ole samalla aaltopituudella tän henkilön kanssa.Tulee jotenkin vaivautunut olo hänen seurassaan.

Meillä Vera ei ota toisten kädestä leluja,mutta voi sitä kiljumista kun joku ottaa Veran kädestä (yleensä sisko) Kerran kun Vera otti taas "lemppari lelun" eli kaukosäätimen,niin käskin siskoaan ottamaan sen pois Veralta siitäkös Vera suuttui ja ei meinannut millään antaa siskolle kaukosäädintä.Vera kiljui ja piti lujasti kiinni ja meinas jopa puraista :eek:

Gerbera täällä jännätään sinun ultraa :D Tuu heti kertomaan kuulumiset kun ehdit koneen ääreen.

Mua kanssa nauratti Unettoman lehdenluku juttu :LOL: Olin kanssa ite sekaisin viimeviikolla viikonpäivissä ja monesti.

Flunssaisille pikaista paranemista ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille.Nyt hommiin :wave:

Maanantaihuomenet :heart:

PIIP-fiilikset täällä :/ En taaskaan saanut illalla unta vaan valvoin yhteen asti. Sit kun nukahdin niin Veera aloitti itkemisen ja pyörimisen. Väsyttää siis ihan pirusti. Ja sitten v.ituttaa kun en saa itseäni niskasta kiinni laihiksen suhteen, paino vaan nousee -kohta olen taas yhtä punkero kuin muutama vuosi sitten. Voi #&%?$!* :kieh: Tällä viikolla on vähemmän jumppiakin kun on koulujen talviloma. Viime viikolla en päässyt yhteenkään jumppaan kun olin kipeä ja tällä viikolla niitä ei sitten ole kuin yksi.

Nyt häivyn takavasemmalle kun ottaa kaikki pattiin, en halua tartuttaa huonoa fiilistä muihin :ashamed:

Peppi, katsotaan perjantaita -vai miten koiranhoitajalle sopisi se? Olis ihanaa nähdä :)

Parempaa maanantaita teille muille!
Kiukkuinen Tansku, suloiset tytöt & lomalla olevat pojat jotka aikovat tilata omilla rahoillaan päivällä pizzat (ja äitiä ottaa pattiin vielä enemmän kun ei voi herkutella itse :ashamed: )

Gerbsutin ihan pikaiseen ennen kauppaan lähtöä ilmoittelee itsestään :D

Voi suuren suuri huokaus! Menin illalla sänkyyn jo ysiltä, kun olevinaan väsytti... (oikeasti nukahdin vasta joskus yhden jälkeen) ,Julius aloitti kaameen itkemisen klo 23.30 ja huusi tunin verran kuin päätön kana :eek: Eli eipä se toissayön itkeminen sitten siitä vanukkaasta johtunut, vaan ihan jostain muusta... Ilmeisesti painajaista, kun ei ole edes kunnolla hereillä kun huutaa! Syli ei auta, yleensä vaan pahentaa, joten keinot on sitten aika vähissä ja naapurit tykkää... Loppuyön nukkui sitten erittäin makeasti ja heräsi vasta puoli 9 jälkeen.

Ultra on tänään klo 17.50, pitäkäähän peukkulit pystyssä, että kaikki on ok! Sukupuolikin jännittää, mies käänsi kelkkansa ja on nyt sitä mieltä, että tyttö olisi tulossa :D

Mutta nyt ei enempiä, lähdetään tosiaan kauppaan.

Palailen viimostaan ultran jälkeen koneelle!! Kaikille oikein mukavan kirpsakkaa pakkaspäivää täältä savon syvämmestä!

Rakkauvella, Gerbsukka & Taimi rv 20+0 :heart: <br><br>

Aamupäiviä!

Joo, meillä herättiin sit parii minuuttia vaille 5 :kieh: \|O :eek: Mies koitti yli puoltuntia nukuttaa takaisin ja nukkui (ainakin siltä näytti/vaikutti) niin kauan, kun joku oli siinä vieressä ja piti kiinni :/ Mut jos lähti pois niin heräs sit heti takas. Ennen kuutta mies oli pystyssä pojan kanssa. Minä jäin makoilemaan sänkyyn, mutten tietenkään osannut nukkua. Nousin sit joskus seittemän jälkeen ja ennen kahdeksaa mentiin Jontun kanssa takas unille, kymmenen jälkeen aloin poikaa herätellä, saa nukkua tänään toisetkin unet, ei se näin aikaisesta jaksa iltaan asti hereillä olla... Mieskään ei jaksanut mennä töihin, on kuulemma niin väsynyt :whistle:

Lillukka: Ihanan kuuloinen oli teidän reissu! Moneltas teillä ollaan nyt heräilty?

Jellona: :hug: Kiva, että jaksoit yön hyvin :) Saatkos nyt nukuttua sit päivällä? Varmaan se väsy jossain vaiheessa pukkaa.

Neve: Juu, täällä tulee kans kauhea huuto, jos joku uskaltaa pojun kädestä jotain pois ottaa. Ja meinaa kans nipistää ja joskus jopa purra :eek: Eipä näitä tilanteita ole vielä kovin montaa tullut, vasta viime viikolla tän huomasin.

Tanskuliini: Voih, jaksu :hug: Parempaa mieltä minäkin lähettelen!! :hug: Perjantaina on anopilla taas töitä, en kyllä tiedä, että mikä vuoro... :/

Koivunkäpy: Ihana,kun olit mua kaipaillut jo :ashamed: :D Mua harvoin ehtii kaipaillakaan :whistle: Enkä mä tästä ihan vähään aikaan synnyttämään ole lähdössä, kun mulla ei kaikki asiat ole vielä valmiina :whistle: Pitäis kellarista hakea noi pienimmät vaateet ja sijoittaa ne jonnekin?? Ja kaksostenrattaatkin uupuvat edelleen, enkä oo vauvalle tuttiakaan hankkinut (joo, aion sellaisen ehdottomasti hankkia, helpottaa kummasti ;) ). Et en mä ehtis vielä mihinkään lähteä, kun asiat on niin kesken. Heh heh. Ihan ku siihen ite vois kovinkaan paljoa vaikuttaa :LOL:

Mä en ymmärrä, mulla on jano edelleen koko ajan ja tietenkin käyn koko aika pissallakin, mut nyt toi pissaaminen on sellaista, että pitää 5min päästä tyyliin mennä siitä kun on juonut... Ei kiva.

Sit näistä aikaisista aamuista vielä... Mitenhän mä saisin niitä oikeesti myöhennettyä, kun huomaa selvästi, että Joonatan herää kesken unien, on kiukkuinen jne. Mut kun tänäkin aamuna koitettiin nukuttaa takaisin varmaan se 45min, ei vaan onnistunut. Viereen ollaan otettu, niin ei varsinkaan onnistu. No, maitoa ei anneta eikä tulla antamaankaan, mut keksiskö joku? :ashamed: Silläkään ei tunnu olevan väliä, että monelta illalla menee nukkumaan, herää silti aamulla samaan aikaan...

Mut nyt pitäs mennä antaa sapuskaa pojalle! Ellen pistä miestä siihen hommaan... Kun kotona kerta on :D

Yhteistyössä