Aamupäiviä!
Joo, meillä herättiin sit parii minuuttia vaille 5 :kieh: \|O
Mies koitti yli puoltuntia nukuttaa takaisin ja nukkui (ainakin siltä näytti/vaikutti) niin kauan, kun joku oli siinä vieressä ja piti kiinni :/ Mut jos lähti pois niin heräs sit heti takas. Ennen kuutta mies oli pystyssä pojan kanssa. Minä jäin makoilemaan sänkyyn, mutten tietenkään osannut nukkua. Nousin sit joskus seittemän jälkeen ja ennen kahdeksaa mentiin Jontun kanssa takas unille, kymmenen jälkeen aloin poikaa herätellä, saa nukkua tänään toisetkin unet, ei se näin aikaisesta jaksa iltaan asti hereillä olla... Mieskään ei jaksanut mennä töihin, on kuulemma niin väsynyt
Lillukka: Ihanan kuuloinen oli teidän reissu! Moneltas teillä ollaan nyt heräilty?
Jellona: :hug: Kiva, että jaksoit yön hyvin
Saatkos nyt nukuttua sit päivällä? Varmaan se väsy jossain vaiheessa pukkaa.
Neve: Juu, täällä tulee kans kauhea huuto, jos joku uskaltaa pojun kädestä jotain pois ottaa. Ja meinaa kans nipistää ja joskus jopa purra
Eipä näitä tilanteita ole vielä kovin montaa tullut, vasta viime viikolla tän huomasin.
Tanskuliini: Voih, jaksu :hug: Parempaa mieltä minäkin lähettelen!! :hug: Perjantaina on anopilla taas töitä, en kyllä tiedä, että mikä vuoro... :/
Koivunkäpy: Ihana,kun olit mua kaipaillut jo :ashamed:
Mua harvoin ehtii kaipaillakaan
Enkä mä tästä ihan vähään aikaan synnyttämään ole lähdössä, kun mulla ei kaikki asiat ole vielä valmiina
Pitäis kellarista hakea noi pienimmät vaateet ja sijoittaa ne jonnekin?? Ja kaksostenrattaatkin uupuvat edelleen, enkä oo vauvalle tuttiakaan hankkinut (joo, aion sellaisen ehdottomasti hankkia, helpottaa kummasti
). Et en mä ehtis vielä mihinkään lähteä, kun asiat on niin kesken. Heh heh. Ihan ku siihen ite vois kovinkaan paljoa vaikuttaa
Mä en ymmärrä, mulla on jano edelleen koko ajan ja tietenkin käyn koko aika pissallakin, mut nyt toi pissaaminen on sellaista, että pitää 5min päästä tyyliin mennä siitä kun on juonut... Ei kiva.
Sit näistä aikaisista aamuista vielä... Mitenhän mä saisin niitä oikeesti myöhennettyä, kun huomaa selvästi, että Joonatan herää kesken unien, on kiukkuinen jne. Mut kun tänäkin aamuna koitettiin nukuttaa takaisin varmaan se 45min, ei vaan onnistunut. Viereen ollaan otettu, niin ei varsinkaan onnistu. No, maitoa ei anneta eikä tulla antamaankaan, mut keksiskö joku? :ashamed: Silläkään ei tunnu olevan väliä, että monelta illalla menee nukkumaan, herää silti aamulla samaan aikaan...
Mut nyt pitäs mennä antaa sapuskaa pojalle! Ellen pistä miestä siihen hommaan... Kun kotona kerta on