JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

Huomenta!

Tänään herättiinkin tuttuun tapaan klo 5.30 \|O Johan me pari yötä nukuttiinkin yli kuuteen, melkein seitsemään :whistle: Taidetaan kohta mennä pikkupäikyille, kun on toi poikakin selvästi kiukkuisempi :/

Kristiina: Paranemisia Saulille!

Uneton: Tosi harmi juttu tuo esikoisen allergia :hug:

Meillä tiedossa taas tylsääkin tylsempi päivä, mies töissä ja äitikin menee jollekin sen kaverille :eek: :LOL: Mut huominen se vasta tylsä päivä onkin. On ihan tyhmää, kun nyt viikonloput on niin tylsiä, kun yleensä oon ollut aina innoissani, kun se alkaa...

Mut päikkärit kutsuu :wave:

Huomenta :)

Taas täällä...
Meillä oltu koko viikko kirjaimellisesti todella kipeitä.
Sairastettiin koko perhe kerralla se influenssa :/
Siis aivan hirveää ollut,kaikki vaan makas kovassa kuumeessa eikä kenestäkään ollut apua toisille :'(
Lisäksi oskarille ja keskimmäiselle tytölle tuli korvatulehdukset ja nyt näyttää siltä että olen saanut jonkin kummallisen huimauksen mukavasti jälkitautina :x
En pysty juuri mitään kauaa tekemään kun alkaa kamalasti huimata.
Eilen oli eka terve päivä,mutta edelleen nuha ja kova yskä jatkuu...
Käyn kyllä kurkkimassa kirjoitteluanne mutta nyt en taas jaksa enempää :ashamed:
palaillaan rakkaat ystävät :hug: :wave: <br><br>

Perstaita B)

Räkälässä kaikki ennallaan :D Kenelläkään ei ole lämpöä. Valtterikin menee tänään kouluun, sillä on vain neljän tunnin päivä ja sitten ensi viikolla onkin talviloma. Molemmilla pojilla nenät valuu ja yskät on kovat, Saara alkoi yöllä yskimään ja Veeralla on nuha. Ja mulla on edelleen karsee nuha. Siinä meidän perheen sairauskertomukset tältä erää :D

Metku; ihanaa! ONNEA uudesta työpaikasta :flower: :hug: Ja todella hienoa että isäsi tähystyksessä ei löydetty mitään vakavaa :)

Kristiina: tytöillä on ollut joskus flunssan yhteydessä lähemmäs 40 astetta lämpöä. Sinuna seuraisin enemmänkin Saulin kuntoa kuin mittarin lukemia. Jos poika menee veltoksi ja/tai on muuten poissaolevan tuntuinen tai ei juo kunnolla, kannattaa lähteä lääkäriin -ja jos 40 asteen kuume jatkuu yli kolme päivää. Paranemista poitsulle :hug:

Tinttamooseksen porukalle paranemista ja äiteelle jaksamista :hug:

Peppi ja Koivunkäpy: mä taas olen ihan tyytyväinen ettei House tullut eilen... Mä olen aina ysiltä nukuttamassa tyttöjä joten joudun tallentamaan sarjat. Viime päivinä en ole jaksanut katsoa telkkua joten mulla on vielä viime lauantain Holby Citykin katsomatta (silloin oltiin miehen kanssa leffassa niin en nähnyt sitä..), puhumattakaan Paosta ja kaikista muista hyvistä sarjoista :eek: Tulee kiireinen viikonloppu kun tämä mamma katsoo tuhat ja sata sarjaa :D

Niin, ja ettei olo vaan missään nimessä olisi yhtään parempi niin ne hemmetin menkat alkoivat eilen :( En ole saanut vieläkään aikaiseksi hakea niitä Koivunkävyn suosittelemia särkylääkkeitä joten täällä sitä taas kärsitään :/ Samperin samperin samperi!

No, joka tapauksessa oikein mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! Liukasta laskiaista kaikille :D
Tansku & mukelot

Kristiinalle piti sanoo et jos kuume jatkuu kovana eikä laske lääkkeellä niin siinäkin tapauksessa lääkäriin..

Plah, tauti tulee, pitää siis tänään käydä kaupungissa et kerkee käydä ennen kun kunnolla päälle iskee, pitää löytää tytölle se talvihattu ja elikoille ruokaa, toki ei varmaan tee pahaa itellekki ostaa ruokaa :whistle:
Tinttamooses, kannattaa käydä tarkistuttaa korvat, yhellä kaverilla tuli samanlaista lentsunjälkeen, siis huimausta, sillä oli sit jotai häikkää korvassa, siis ei perinteinen korvatulehdus, mut tulehdus kumminkin, ei siis ollu muuta kun se huimaus oireena..

Sairaille paranemista, väsyneille kofeiinia!

Kristiinan Saulille pikaista paranemista! Muistathan että jos kuumekouristuksia tulee, niin sitten kannattaa viedä lääkäriin. Ja juotavaa! Ja vielä kerran juotavaa! Vaikka sitten mehua. Ja jos suostuu syömään, niin sellaista mitä syö. Ja sitten anna joo toisaan mieluummin suun kautta lääkettä ja vaikka niin usein kun pakkauksessa sanotaan että saa antaa.

Tanskuliinin poppoolle myös paranemista ja Unettomalle :hug:

Mistähän lapset tietää että äiti tahtoisi nukkua ja sitten ulisevat yöllä? \|O
Sami heräsi yöllä kahden aikaan huutamaan hysteerisesti. Rauhoittui syliin ja laitoin sänkyyn takas. No meni parisen tuntia ja sitten neljän jälkeen ppoju alkoi huutamaan uudestaan. Annoin hädissäni maitoa, hiljeni hetkekksi, mutta vaippa täyttyi ja se piti vaihtaa. Vein pojun takas pinnikseen. Hiljeni sinne. meni puol tuntia ja taas poju huutaa. Mies toi sitten pojun meidän väliin ja siihen se sitten nukahti ja nukkui melekin puol ysiin asti.

Nyt sitten pitäisi pakata matkalaukkua ja järjestellä paikkoja. Arvatkaa vaan onko haluja?

:eek:

Pöh, en mä saanut jostain syystä unta päikkäreillä :( Siinä sit makasin Jontun vieressä sen ajan.

Tinttamooses: Voih, jaksamisia :hug:

Smirgelaine: No olipa teillä yö :eek: Mutta onneks pääset kotoolta vähäksi aikaa ja ainaki yheks yöks pois :)

Mies ja Jonttu katsovat taas vaihteeksi tota yhtä autokirjaa, voi että voi poika olla siitä innoissaan! Melkein tärisee, kun on niin innoissaan. Ja päristelee minkä ehtii :heart: Suloinen.

Moikka!

Taas vaihteeksi vapaapäivä. käytiin tänään koko perheenä tutustumassa poikien tulevaan hoitopaikkaan. aleksi oli kovin innostunut kun pääsi ulos ja muuhun maailmaan piiiitkääästä aikaa. eilen kyllä kävi isänsä kanssa lääkärissä ja molemmat korvat oli tulehtunut, joten siinä toi kuumeen syy. taitaa olla kohta miikallakin korvat kipeet, nuhainen ja yskäinen poika hänkin. oma olo on jo paranemaan päin, onneksi. väsyttää vaan hiukan.
viikonloppusuunnitelmista, huomenna alkaa operaatio öljykattilan poisto meillä. minä olen kyllä aamuvuorossa töissä, mutta muut hoitaa homman ja toivottavasti apinatkin. =) sunnuntaina onkin aleksin luistelukoulu ja sit minä menen yövuoroon su-ma väliseksi yöksi.

tinttamoosekselle, kovasti jaksuja. onneksi olette jo paranemaan päin. on varmasti ollut rankka viikko. :hug:

metkulle, onnittelut työpaikasta. =) hyvä että isälläsi kaikki kunnossa.

hannamarille miehineen nautinnollista viikonloppua. :p :D :heart:

smirgeainelle, kovasti pakkausintoa lähettelen. ja rentoutavaa viikonloppua! :hug:

kristiinan saulille kovasti paranemisia. toivottavasti yö olisi mennyt hyvin ja pikkumies on jo paremmassa kunnossa. :hug:

tanskuliinin poppoolle, kovasti paranemisia teillekkin. pojille mukavaa hiihtolomaa. :hug: =)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! niin ja riemukasta laskiaista. :D

hei rakkaat siskot!
Reissu on takana ja ihana päästä lukee teidän kuulumisia!!!
On ollu ikävä :hug:
unohdin kattoo "sen" mut hyvä jos ei tullutkaan, ei menny sit ohi.

Reissu meni hyvin, vaikka kaikenlaista sattui ja tapahtui :whistle:
kyllä nuo pohjosen maisemat vain rentouttavat ja ne matkamuistomyymälät :D
saivat meidän miehet monta tulijaista!

Hyvin oli isukki pojan kanssa pärjänny, sanoi vain että välillä oli tylsää kun ei päässy ite tekee mitään vaan koko ajan piti viihdyttää poikaa.
mut siinä se isä onkin loistava kun jaksaa joka päivä antaa täyden huomion pojalle.

KRISTIINAn saulille pikaista paranemista.

METKU onnea työpaikan johdosta :flower:

kaikill ekipeille paranemista :hug:

PEPPI joku sanoi että vyöhyketerapialla sais käännettyä vauvan jos ei muuten käänny.

nyt selvittelee sähköposti sumaa

:wave: palailen

Kiitos Peppi85 ja Smirgelaine :hug:
Kyllä se vaan on iso juttu ja suru olla allerginen kahelle lutusimmalle eläinotukselle :'(
Mutta elämä jatkuu ja onneksi esikko on melkoisen reipas nyt jo asian suhteen.

Me oltiin perhekerhossa aamulla, taapero teki siellä pullaa, taikinaakin ois halunnu syödä ihan reilusti :D :whistle:
Just kun oltiin tekemässä lähtöä niin kumpikin väänsi isot kakat :snotty: ;)

Mukavoo viikonloppua ihan kaikille :wave: :wave:

Kauheen hiljaista täällä, perjantaihan se onkin...

Me käytiin Jontun kanssa kaverin luona (jolla 1v. tyttö), olihan pojasta hauska leikkiä "uusilla" leluilla =) Meinas vaan omia ne ittellensä ja suutui, kun tää tyttö meni leikkimään samoilla leluilla :eek: Meinas aina napata tyttöä vähän kovemmin ja työnsi pois, sai äiti vähän komentaa... :whistle: Onkos muilla tämän ikäisellä tällaista?

Sain Joonatanin nukkumaan just ja just ennen Idolssia =)

Huomenna mennään kaverille, jolla kaksi tyttöä, saapahan Jonttu taas koittaa omia leluja ja komennella neitejä :eek: :whistle: Eikä, on siitäkin kiva olla muuallakin, kuin täällä kotona ja leikkiä toisilla leluilla ja toisten lasten "kanssa" :) Huh, ei siis tuu huomisesta niin tylsää! Vähän kyllä pelottaa nukkumaan meneminen/se, että saanko sit taaskaan unta :ashamed: \|O Ja sunnuntaina ollaan molemmat ihan poikki sit :/

Jellona: Vaikuttiko ryhmä kivalta, montako lasta siellä on? Entä hoitajat? Muistanhan oikein, että oli kyse ryhmäperhepäiväkodista?

Tigru: Mukavaa, että reissu meni hyvin ja miehet olivat pärjänneet hyvin, tietenkin :)

Onnittelinko Metkua työpaikan johdosta jo?? Jos en niin ONNEA!! :flower:

Uneton: Kiitos muuten kortistakin, se tuli eilen :) :hug:

Hyvää yötä :wave:

Täällä vielä :whistle: Tai koneella oikeestaan, en mä tässä plussalla oo ollu :D

Lisäsin kuvia galleriaan taas: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=-Peppi&album_id=467971&lk=ce85cdaeb6df8a80421fabc47989852de08ffbb77f0d7227&image_id=53381574

Eipä mulla sit muuta :D

Joo ei löytyny järkevää hattua lapselle, joten äiti näppäränä tyttönä pää täynnä räkää tekas semmosen, ostin tuulikangasta ja semmosta karvaa, tekasin kissahatun.. Jokohan yhteisöön saa lisättyy kuvia? Voisin sinne laittaa kuvan vaik tuskin se muista on hieno :snotty:

Uneton, se oli allergioitten takii se :hug:

Pää pätkii, muista enää mitä piti sanoo...

Huomenta huomenta :)

Joonatan heräs vasta 06.30! Jee :D Heräs vaan kerran yöllä, eli yö meni loistavasti, jippii!

Käpyskä: Ilmoittele toki, jos yhteisöön saa kuvia lisättyä =) Mä en oo jaksanut enkä jaksa yrittääkään, niin kauan se on ainakin mulla tökkinyt, ei siinä mee ku hermot :whistle: Joo, mulla on pinna kireellä ja tollaset asiat vaan suututtaa :eek: :D

Ennen kuutta taas oltiin ylhäällä, ekaks jo 4 maissa :whistle:
Pitkä päivä taas tulossa.

Olis tarkotus käydä viihteelläkin, mut en tiiä saanko lähettyä.
Nuhaa pukkaa ja meinasin yskiä keuhkot lattialle äsken :snotty:

Käpyskä, juu niin mää aattelinkin.

Mikäs se nyt Peppi85 kiukuttaa?
Se autopaikkako?

Eikös Gerberalla eilen ollu se ultra, ootko linjoilla Gerbutin?

Jokohan Hannamari ukkelinsa kanssa on mässäilemässä 101 lajin aamiaista :D =)

Mukavaa lauantaita :wave:

Jokos Tanskuliinin räkälä on on suljettu? ;)

Uneton: Ei mua tällä hetkellä mikään kiukuta :D Mut en ala mitään tietoisesti tekemään, ettei alkaiskaan :LOL: Lähde ihmeessä viihteelle ja viihdy munkin puolesta :whistle: :D

Mä taas muistelin, että Gerberalla olis se ultra 19.pvä... Mites on Gerbsukka, tulehan heti kertomaan kuka on oikeassa vai onko kukaan :)

En mä kyllä ymmärrä, että mitä meillä nyt kiukutellaan :kieh: Koitin et jos ois muka rauhoittunut viereen pötköttelemään, mut eihän se nyt noin hyvän yön jälkeen onnistunut, mut silti kiukutellaan \|O

Voih, Matiakselle nimpparionnittelut täältäkin!! :heart: Kaizaa ja romaaneja ikävä :ashamed: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 09:00 Peppi85 kirjoitti:
Uneton: Ei mua tällä hetkellä mikään kiukuta :D Mut en ala mitään tietoisesti tekemään, ettei alkaiskaan :LOL: Lähde ihmeessä viihteelle ja viihdy munkin puolesta :whistle: :D

Mä taas muistelin, että Gerberalla olis se ultra 19.pvä... Mites on Gerbsukka, tulehan heti kertomaan kuka on oikeassa vai onko kukaan :)

En mä kyllä ymmärrä, että mitä meillä nyt kiukutellaan :kieh: Koitin et jos ois muka rauhoittunut viereen pötköttelemään, mut eihän se nyt noin hyvän yön jälkeen onnistunut, mut silti kiukutellaan \|O

Voih, Matiakselle nimpparionnittelut täältäkin!! :heart: Kaizaa ja romaaneja ikävä :ashamed:

Mä elin ihan, että eilen ois ollu 19.pvä :whistle: :headwall:

Tarttee vissiin käydä tuo eka ja vika luokka koulua uudestaan :whistle: ;)

Ja kun tää ei oo ees eka kerta ku sekoilen tässä asiassa :ashamed:

En sitten osannut lukea sinunkaan juttua oikein, hmm, menee opettelemaan luetun ymmärtämistä B) <br><br>

Huomenta!

Matiakselle hyvää & vauhdikasta nimpparipäivää!!

Uneton, ei ollut eilen ultra, vasta maanantaina =) En millllllllläään malttais odottaa :D

Mut nyt toivottelen kaikille oikein mukavaa viikonloppua, minulla mies kotosalla, joten koneilu jää vähemmälle! Mut maanantai-iltana tulen viimostaan ehdottomasti kertomaan, mitä ultra kertoi! *toivottavasti kaikki on kunnossa*!

Lauantaita kaikille :)

Meidän räkälän happy hour sen kuin jatkuu :D Kiitos vaan kysymästä Uneton :hug: Saaran yskä on pahentunut, tyttö sai kuitenkin nukuttua. Muilla olo on samanlainen kuin eilen. Mies on siis ainoa terve -miks se ei koskaan sairastu?! :kieh:

Ukko lähti just viemään poikia näiden isälle. Mun pitäis siivota mutta kun päätä särkee niiiiin hirveesti :x Menkat on sitten niin ihana juttu että :kieh: Mies nukkui viime yön tyttöjen kanssa ja mä sain olla YKSIN OMASSA sängyssä -en tosin saanut nukuttua kunnolla kun päätä särki...

Unettomalle ja esikoiselle piti jo eilen lähettää isot halit allergian takia :hug: Muistan kun harrastin ratsastusta nuorena ja sitten noin 10-vuotiaana mulla todettiin eläinpölyallergia :( Voi sitä kiukun ja itkun määrää! Mun äitiparka sai kestää kaiken kiukun kun se vei mut allergiatesteihin. Äiti oli vähän ihmetellyt kun tulin talleilta aina silmät punaisina ja nenä valuen :whistle: Syytin äitiä allergiasta... No, siitäkin päästiin yli ja elämä jatkui ilman eläimiä :)

Peppi: juups, täälläkin tönitään jos taistellaan samoista leluista. Veera ei yleensä töni vieraita lapsia, paitsi perhekahvilassa jos joku kehtaa ottaa HÄNEN nukenrattaansa... Rattaista taistellaan kynsin ja hampain :D Veeralla on kotona ihan samanlaiset mutta jostain syystä se 1,5 tuntia joka ollaan keskiviikkoisin perhekahvilassa niin se koko aika pitää työntää niitä kahvilan rattaita... Eikä kukaan saa koskea HÄNEN rattaisiinsa :whistle: Mutta siis siskoa kyllä tönitään jos sisko meinaa viedä kädestä lelun.

Jaa, jos menis aloittamaan siivousta, näytän sitten ahkeralta kun mies tulee kohta kotiin :whistle: ;)
Mukavaa viikonloppua kaikille! Matiakselle nimpparionnittelut :flower:
Tansku & tyttelit

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 09:56 Uneton kirjoitti:
Ei jumankekka, mä putoan tuolilta ja repeän :D :LOL: :LOL: :ashamed: ;)
Luin aamulla vanhaa lehteä.....
Tänään on Väinön ja Väinämön nimmarit.

Jotta aivan Niiskuneiti :wave: :whistle: :ashamed: B)
Voi ei :LOL: Uneton, ootkos sä vähän pihalla tänään :whistle: :LOL: :hug:

Mua naurattaa täällä ihan kauheesti :LOL: :ashamed: :LOL:

Niiskuneitiii!! miks yhteisö herjaa et joko valvoja tai mikrosoft on evännyt pääsyn multa sinne? siis kun yrittää lisätä kuvaa, vai onks se se sama mitä se on herjannu kaikille?

Yö oli syvältä, jos tää tästä, oma olo on ku jyrän alle jääny...

No peppi tietää mimmosen hatun tein kattoo jos saisin tänne linkitettyy sen jotenki! Ihan pikkusen vaan oon itestäni ylpee mut tinttu.comistakaan ei saa noi hienoo! :LOL: *nii varmaan*

Yhteistyössä