JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

myöhäiset heipat täältäkin vielä!

Mökki siivottu (tai ainakin se oli siisti vielä päivällä :kieh: )

Pikku räkänokka unten mailla ja minä silmät ristissä koneen äärellä, mies töissä.

Huomenna ois tarkotus mennä torille kahtoo abien autoajelua kun yks tuttu on siellä ja jos sen jälkeen suunnataan auton nokka kohti mummolaa...

Nyt tuntuu että ois kiva olla kotonakin kun on taas tätä hässäkkää joka viikonlopulle mutta toisaalta kiva nähdä kavereitakin jotka siellä suunnalla asustaa...

Hannamarille onnittelut!!

Koivunkäpy: Tuliko hyvää piirakkaa?? (ei täällä yhtään vesikielellä :whistle: ) sanoppas muuten että tiiätkö voiko kananmunaa "korvata" millään joissain ruuvissa??

Gerbera: Hyvä kun polvi parampana ja saat miehen pian kotiin! =)
Mites teillä mentiin yöunille kun aikasin päikkärit nukku?

Niiskuneidille :hug: väsymykseen =)
Tanskuliini: No jopas teillä oli reissu.. mut onneks äitis pelasti =)

Peppi: Täällä peukut pystyssä että pikku mies ite vielä tajuais kääntyä.. niin sekö kääntö yritys tehdään sitten samantien ensiviikolla kun sinne meet?
Ihana ele mieheltäs =)

Metkulle :hug:

Kattinka: Harmi homma kun ei tärpänny :hug:

Lillukka: Oliko mukava hiihtolenkki? voi kun itekki tulis alotettua hiihtäminen.... tosin viimeks oon hiihtäny yläasteella..

Juuh, mut ehkäpä lopetan nyt tähän tällä erää =) öitä kaikille!

Pikaisesti vaan...

Katinka: Harmi! :hug: Tervetuloa kuitenkin Suomeen, ihanaa, kun ootte taas täällä!

Mä oon flunssassa ja niin taitaa olla Saulikin. :( Just kun jokin aika sitten täällä "brassailin" ( ;) ), että Sauli ei vielä koskaan ole ollut kipeenä... Mä laitoin sen äskön nukkuun siten, että vain todellakin laitoin sen sänkyynsä ja sinne se jäi makaamaan pää tyynyä vasten. Tuijotteli lasittunein silmin seinään ja hiljalleen sammui. Tuo ei todellakaan ole normaalia! Nyt se nukkuessaan krohisee niin hurjasti, että kuulen sen hengityksen aivan selvästi makuuhuoneesta tänne olkkariin, joka on ihan toisella puolella kämppää. Kuumemittari näytti vain 37,2, mutta en kyllä luottais siihen yhtään. Noi digitaaliset on jotenkin aina ihan peestä. Toi kyseinen mittari on joskus ennenkin näyttänyt mm. Saulille lämpöä 35!

Mäkin sain aamulla mieheltä (tai oikeestaan Saulilta) sellasen sydänsuklaarasian. Mies oli kätkenyt sen Saulin lelukoppaan, josta Sauli sen tietysti heti bongasi ja kantoi aamiaispöytään äitille näyttämään, mikä hieno uusi "lelu" koppaan oli ilmestynyt. :)

Vielä ehdin toivottamaan HYVÄT YSTÄVÄNPÄIVÄT TEILLE KAIKILLE!! (vaikka kukaan ei varmaan tähän aikaan enää ole lukemassakaan...) :wave:

Kristiina täällä vielä toinenkin yökuhkija :wave:

MInäkin ehdin vielä toivottamaan Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Toisella kertaa lisää, nyt vain nopeasti nämä ystävänpäivätoivotukset ja pikaista paranemista kaikille sairaille!!

Torstaita kinkkuset :)

Voihan pee, nyt taitaa tytötkin olla tulossa kipeiksi :( Molemmat aivastelivat illalla ja olivat jotenkin väsyneen oloisia. Saara nukkui tosi hyvin mutta Veera heräili muutaman kerran ja tuntui tukkoiselta. Sovittiin miehen kanssa että se nukkuu pe-la yön tyttöjen kanssa ja mä saan nukkua rauhassa omassa sängyssä silloin. Mies on tehnyt ihan hirveen pitkää päivää töissä ja olisi jo viime yön nukkunut patjalla tyttöjen huoneessa mutta en päästänyt sitä sinne -sen täytyy nukkua hyvin jotta jaksaa vähintään 12 tunnin työpäiviä.

Ja voi että olen tyhmä :headwall: Kävin eilen iltapäivällä tyttöjen kanssa kaupassa ostamassa Pätkiskakkuainekset enkä tajunnut samalla ostaa tämän päivän sapuskaa saatika huomisen ruokia :headwall: Tänään on siis pakko raahautua ulos ja kauppaan -onneksi ulkona ei ole ihan tajuttomia pakkasia. Toivottavasti tytöillä ei ole lämpöä. No, jos on niin sitten Valtteri saa toimia lastenhoitajana ja mä käväisen nopeesti kaupassa :D Olipas muuten hyvää kakkua, tein sen illalla -ja laihis tykkää :whistle:

Kattinkalle ISO HALI :hug:

Metkulle jaksuhalit :hug:

Jellonan sairastelijoille sekä Kristiinalle ja Saulille (ja tietenkin muillekin kipeille) pikaista toipumista :hug:

Maria, kiva kuulla pikaisesti sinustakin! Kirjoitahan joku päivä enemmän kuulumisia, niitä on kiva lukea :hug:

Oma olo on edelleen tooosi räkäinen, tyhmää... Onneksi ei ole mitään suunnitelmia poikien hiihtolomaksi joka on ensi viikolla, jouduttais varmaan peruuttamaan jos olis.

Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & mukelot

Huomenta!

Ihka ekaks, sairastelijoille voimia, hus pois taudit!

Meillä tehdään hammasta, neljättä poskaria ja siks Onni on pahalla päällä ja haluaa olla vaan sylissä, kirjoitankin vaan muutaman sanasen poika sylissä.

Lumikarpalo kysyit meijän ulkoilusta. Onhan se sellaista keksimistä välillä mutta yleensä ensin kävellään, könytään lumipenkassa, jossa Onni laskee vähän myös mäkeä pyllyllään, sit monesti käydään kattomassa postilaatikolla posti, Onni haluaa myös monesti käydä tiiraamassa puuvarastoon/autotalliin... Ja sit tuon jälkeen käydään joku lenkki pulkalla ja pulkkamäessä, Onni on laskenut jo aika kauan vauvapulkalla yksin, ei tietysti hirmu isosta mäestä... Ja sen jälkeen me vielä oleillaan ulkona ihan kävellen, joskus jututellaan naapuria tai laitetaan grillikatokseen tulet ja paistetaan makkaraa/Onni syö siellä välipalasta tms. Rattailla mennään harvemmin enää, kun ei Onni niissä enää silleen pahemmin viihdy. Ja joskus meillä on toki joku kaveri ulkoilemassa mukana ja joskus mennään myös selkärepulla.. Siinä meidän ulkoiluvaihtoehtoja.

Meillä on ruoka uunissa (broikkulaatikkoa sellaista mitä Koivunkäpy) joskus sanoit teillä olleen) ja moni muukin kotihomma jo tehty kun herättiin taas klo6.

Mä en ole tainnut muistaakaan sanoa että lähden vkl:na Valamoon Heinävedelle 2 parhaan ystäväni kanssa, se on ollut sellainen meidän perinne jo vuosien ajan tosin nyt oli 3 vuoden tauko kun kaikille syntyi lapset. Nyt sit lapset jää isien kanssa kotio. Siellä on ihanan rauhaisaa, hyvät ulkoilumaastot ja ihanaa ruokaa. Voipi olla etten tässä sitä ennen ehdikään kirjoitella jotenkas hyvät viikonloppuset kaikille!

Lillukka

Huomenta!

Danjuska, laitoin Juliuksen eilen nukkumaan kasin jälkeen. Ei vaikuttanut väsyneeltä, mut kaipasin jo omaa aikaa...

Julius oli eilen toooooosi vauhdissa ja mulla oli illasta jo hermot ihan riekaleina. Meillä siis kiipeillään keittiön pöydälle SEISOMAAN... ja kaikkea muuta kivaa :whistle: Yöt meillä nukutaan onneksi tosi hyvin (ainakin tällä hetkellä, en hirveästi uskalla hehkuttaa, kun heti tulee jotain mikä sitten valvottaa), eli saan itsekin silloin levättyä kunnolla. Herätys oli tosin jo seiskalta... ehkä huomenna nukutaan vähän pidempään...

Tai ainakin sit vkl nukun piiiiiiiitkään, mies saa herätä Julben kanssa!

Jaahas, taidan jatkaa kotihommilla.

[/b]Lillukalle oikein mukavaa, rentouttavaa vkl!!

Piakiset huomenen tervehdykset!

Lillukalle hyvää viikonloppua.

Mullekkin käy noin toisinaan Tansku että enmuista ostaa kaikkia tarvikkeita kaupassa, jos menen sen muksujen kanssa. Joten sen takia olenkin delegoinut ostosreissut miehelle.

Kipeille pikaista paranemista!

Nyt vaatteiden vaihtoon ja ulos (helpommin sanottu kuin tehty esikon kohdalla).

Huomenta!!

Joonatan heräs tänäänkin VASTA 06.45! Jee. Ja mä sain jäädä vielä senkin jälkeen sänkyyn makoilemaan :) En meinannut millääm saada unta illalla, kun nenä oli puoliksi tukossa, enkä osaa nukkua ja hengittää suun kautta :eek: :snotty: Vaikka olin kyllä ihan hirmuväsynyt!!

Danjuska: Juu, kääntämisyrityksiin siis mennään silloin keskiviikkona, alkuun siinä siis tarkastetaan vauvan tarkka asento, sekä se, että miten napanuora on ja onko kuinka alhaalla/kiinnittynyt, nämä seikat vaikuttavat siihen, että lähdetäänkö sitä kääntämistä edes yrittämään. Sain aika selkeät ohjeet, että mitä siinä tehdään. Lääkäri ottaa siis vauvan pepusta (tarjoutuva osa) ja hivuttaa sitä ylöspäin, tarvittaessa samalla työntää vauvaa hartioista alaspäin... Onnistumisprosentti on 59%, joten aika fifty-sixty siis :whistle: ;) Seurantaan jäädään toimenpiteen jälkeen 30-60 minuutiksi. Ja jos ei kääntämistä voida yrittää/ei onnistu niin varataan sit samalla aikaa sektioon :/ Kyllä tossa lapussa luki, että tutkitaan lantio (ja olikohan jotain muutakin), että katsotaan, onko perätilasynnytys mahdollinen, vaikka täällä sitä ei kait oikein edes tehdä...

Kristiina: Paranemisia teillekin!

Tanskuliini: Voi, tylsää, jos tytötkin tulevat nyt kipeiksi :(

Lillukka: Ihanaa ja rentouttavaa reissua sinulle :hug:

Paranemisia kaikille, joilla joku perheenjäsen kipeenä!!

Mitäs viikonlopun suunnitelmia kaikilla on?

Meillä on tiedossa tylsä viikonloppu, mies on töissä illat ja lauantaina koko päivän ja sit menee vielä saunailtaankin silloin :/ Tiedossa siis nukkumaton yö :eek: Ollaan sit molemmat kovin väsyneitä sunnuntaina :( Mut eipä tee mieli kovin kauheesti valittaa, kun harvoin tuo missään käy...

Olin muuten jo ihan perjantaissa, tänäänhän on vasta torstai :whistle:

Viikkoja kasassa tasan 36 :heart:

Huomenia! :wave:

Ja kiitos ihanat onnitteluista! Unettomalle erityis :flower: Tosin meillä ei ihan 10v hääpäivä vielä ole, kunhan ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. Naimisissa vasta.. hmm kesällä taitaa tulla 4v. Eilen oli niin sairaan väsy-kiire-raskas päivä, etten ehtinyt edes konetta avata. Mies kun illalla tuli maksaan laskuja, niin täältä kuulu vaan TÄH!! KONE ON KIINNI!!!? ..minäkö nettiriippuvainen..? :ashamed: :LOL: Sain muuten mieheltä aamulla kukkia ja suklaata, ja illalla toi uuden úntuvapeiton!! 96%untuvaa ja 4%höyhentä ja oikeasti ei paina yhtään mitään! Ihan kun nukkuis pilven tai hattaran sisässä!! Ihanaa. Ite olen ostanu miehelle uuden tuoksun, annan sen vasta perjantaina siellä paikan päällä. :heart:

Oli tullut taas niin paljon tekstiä etten muista pyuoliakaan vaikka kaiken luin.. Pepille onnea kääntöyritykseen jos se päätetään tehdä.. Sähän olet ihan melkein kuivilla jo noitten viikkojes kanssa, 6 päivää tosta niin Vili synty! Mulla muuten supisteli kanssa ihan koko ajan loppuraskaudesta, tuntu että maha oli enemmän kovana kun normaalina. Mäkään en pysty nukahtamaan jos nenä on tukossa, ja käytän nasolinia öisin nuhassa vaikka se tekeekin kamalan kuivaks nenän. Mutta muuten ei uni tule!!

Nyt pienet alkaa riekkua keskenään.. Täytyy mennä sovittelemaan.. Koitan päästä ajatuksen kanssa tänne vileä tänään.

Ja arvatkaa mitä.. eilinen oli niin kaaospäivä että unohdinSEN!!!!! :headwall: :headwall: \|O :'( Muoks, oliko se eilen vai ei?!

Leikit jatkuu rauhallisina.. :whistle: Kristiina: Ihanalla tavalla miehes toimitti sulle suklaat. Tosi hauska oivallus. =) Paranemisia teille molemmille. Nuhat on tosi tylsiä. Koitan ite täällä parhaani mukaan pysyä terveenä, eilinen kävely perhekahvilaan ja takas yltä päältä hikisenä 15 asteen pakkasessa ei asiaa auttanu.. :kieh: Muttakun sinne piti päästä!!

Nyt siivoilemaan. Porukat kun tulee hoitajiksi pe-la, täytyy olla paikat siistinä.. Ja onhan se mukavaa itekin olla siistissä kodissa! :D <br><br>

Heipä hei!

Täältä töistä kirjoittelen kun on vähän "luppoaikaa"

Koivunkäpy tänään laitoin postiin hoitotukihakemuksen Kelaan (meiltä loppui se jo joulukuussa) saa nähdä miten käy!

Peppi toivottavasti pikkuinen olis tajunnut kääntyä itsestään =) Vera kääntyi kans tosi myöhään ihan ite.Mä en olis menny omallakohdallani käännyttämiseen kun olen kuullut että aika harvoin saavat kääntymään ja kääntyvät usein jopa takas perätilaan.Mulla kohtu oli takana ja varmaan olis ollut vaikea saada vauvasta kiinni.Sektio ei olis mua silloin haitannut,kun edellisestä synnytyksestä jäi huono fiilis :( Onneks Vera siis sitten kääntyi ja synnytys oli tosi helppo jos nyt noin voi sanoa.Sattuhan supparit ihan pirusti mutta kun sain spinaalin, niin loppu ei tuntunut sitten missään =) Suosittelen kyllä spinaalia kivunlievitykseen.Ponnistuskin oli kivuton.Tunsin vaan lämpimän plumpsahduksen ja vauva oli maailmassa.

No nyt jatkan työntekoa moi :wave:
Oliks se eilen? ;)

Moro taas :wave:

Höh, Valtterilla on molemmilla puolilla poskiontelontulehdukset :( Lekurin piti soittaa klo 11-12 välisenä aikana mutta soittikin vasta puoli 1 -eikä pyydellyt edes anteeksi että soitti myöhässä. Ja kaikkein paras oli se että NAUROI kun sanoin sen neuvoneen meidät väärään paikkaan röntgeniin!!! Sanoi vaan että "voi että..." eikä ollut yhtään pahoillaan. Sanoin että vois tarkistaa asiat ennenkuin neuvoo potilaita eteenpäin tutkimuksiin -varsinkaan sairaan lapsen kanssa EI ole kiva seikkailla ympäri Helsinkiä... Perkules että tulin huonolle tuulelle siitäkin puhelusta :kieh: Tehtiin sit niin että laitoin yhden maissa tytöt nukkumaan ja lähdin samantien apteekkiin -Valtteri "valvoi" tyttöjen unta ja hyvin meni. Olis taas mennyt tunti kun oltais tyttöjen kanssa lähdetty liikkeelle, nyt selvisin 20 minsassa :D On siitä jotain hyötyäkin että pojat ovat jo noin isoja :)

Lillukalle rentouttavaa viikonloppureissua -kuulostaa aivan ihanalle :)

Peppi: meidän viikonloppusuunnitelmat riippuu aika paljon räkätaudin etenemisestä. Näillä näkymin pojat menevät molempina päivinä isälleen. Lauantaina meillä muilla olis tarkoitus käydä yhdessä lelukaupassa johon tytöt saivat yhteisen lahjakortin jouluna. Sunnuntaina on laskiainen joten käydään varmaan jossain laskiaistapahtumassa -jos siis vaan ollaan terveinä...

Veera vetäisi tossa kolmen tunnin päikkärit -taitaa tosiaan olla tulossa kipeeksi... Saara nukkui vaan tunnin mutta löysin sille yhden muumivideon mitä ei olla katsottu aikoihin -tyttö katsoi sitten sitä silmät killissä ja äiti torkkui toisella sohvalla =)

Jaahas, täytyy mennä sekoittamaan kirjolohikiusausta joka muhii uunissa :p

Iltoja!

Pikaseen ennen Idolsseja :D Käytiin Joonatanin kanssa mummua moikkaamassa ja sieltä mentiin suoraan saunaan, lopuksi kävi vähän ikävä juttu, kun olin ottanut Joonatanilta jo sukkahousut (joissa jarrueste) pois ja olin laittamassa itelleni vielä paitaa päälle niin johan kuului ryminää :( Joonatan kaatui siis pukuhuoneessa aika vauhdikkaasti takaraivolleen :'( Mä olin saada sydänkohtauksen, kamala itku alkoi pikkuisella, mutta rauhottui kyllä aika nopeasti, mä jo ehdin pelästyä aika kunnolla ja siinä lohduttaessa mietin jos minkälaisia asioita :ashamed: Mutta pian oli poika oma itsensä, höpötteli ja jutteli minkä kerkesi :heart: Takaraivoon tuli punainen läiskä ja kai se vähän kohosikin... Kirosin siinä, kun yleensä AINA otan ne sukkahousut pois sitten vasta, kun olen itse täysin valmis! No, onneksi ei kuitenkaan käynyt kuinkaan!

Sain Joonatanin jo nukkumaan, ihanaa, saan katsoa rauhassa Idolsin ja Housen! Mulla on vieläpä vanilijajätskiä ja siihen kinuskikastiketta, naaaam :p

Hannamari: Untuvapeitot on IHANIA!! En vois nukkua ilman sitä :heart: Mulla on ollut sellainen ihan lapsesta asti, mummu sen mulle osti, kun aina niillä ollessa yökylässä varasti mummun untuvapeiton, kun tykkäsin siitä niin kovasti. Siitä lähtien mulla on siis sellainen ollut, enkä ikinä aio siitä luopua :D

Koivunkäpy: Jaksamisia Kela-asioiden ja ihmisten kanssa :hug:

Tanskuliini: Höh, jopas oli lääkärillä pokkaa nauraa asialle :kieh: Prkl. Meillä oli tänään lohikiusausta ruokana :p

Mut nyt meen tekemään äkkiä vielä evästä Idolssia varten!! :wave:

Moi!

Peppi mä kanssa odotin tänään kovasti noita ohjelmia, vaan eipähän tule. Idols tulee huomenna, Housesta en tiiä...

Mä sain töitä!!! Soittivat tänään, että haluavat mut töihin :D Tosin aloittaa pitäis jo maaliskuun alussa, hoitopaikkoja ei vielä edes haettu... No mummot onneks lupasivat jo auttaa :)

Ja muutenkin näyttää elämä paremmalta. Mun isähän oli siel tähystyksessä ja ainakaan päällisin puolin ei mitään pahempaa olis vikana (kuten syöpä tmv) ottivat kylläkin kahdeksan koepalaa, mutta lähinnä vaan siksi, että tarkistavat onko helikobakteeria vai ei. Ihana juttu.

Mitäs viel... ei voi muistaa... olen niin iloinen tuosta työstä, ettei muuta oikeen osaa ajatella. Kävin irtisanomassa itteni vanhasta paikasta tänään, olivat vähän pettyneitä, mutta ymmärsivät. Ex-pomon kanssa lähdetään viihteelle het ku aikaa vaan löytyy :whistle:

Juu nyt lasten iltapuuhiin, saatanpa palailla vielä :wave:

Yhtyy pepin huutoon, jos mä katon kerran vk jotai telkkarista niin onko reilua tunkea sen tilalle valehtelevia, ihmisiä huijaavia tyyppejä jotka on sitä mieltä et lapsiperheiltä, opiskelijoilta ja vanhuksilta joutaa leikata tukia että he saavat parempaa palkkaa??? \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 20:21 koivunkäpy kirjoitti:
Yhtyy pepin huutoon, jos mä katon kerran vk jotai telkkarista niin onko reilua tunkea sen tilalle valehtelevia, ihmisiä huijaavia tyyppejä jotka on sitä mieltä et lapsiperheiltä, opiskelijoilta ja vanhuksilta joutaa leikata tukia että he saavat parempaa palkkaa??? \|O
Mitäpä jos tipautettaisiin edustajien palkkoja ja jaettais varat näille ed. mainituille?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 20:29 smirgelaine kirjoitti:
\Mitäpä jos tipautettaisiin edustajien palkkoja ja jaettais varat näille ed. mainituille?
Vois olla ideaa.. Tosin tiedän yhden joka kieltäyty erään kerran palkankorotuksesta ja ajaa varmaan vielläkin suht vanhalla ladalla :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 20:47 smirgelaine kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 20:36 koivunkäpy kirjoitti:
[Vois olla ideaa.. Tosin tiedän yhden joka kieltäyty erään kerran palkankorotuksesta ja ajaa varmaan vielläkin suht vanhalla ladalla :LOL:
Kuka?Kuka?
Laitoin yynä B)

#&%?$!* sen kerran kun ois ehtiny housen kattoo alusta asti niin ei voi tulla \|O

Taas ihan pikaseen käväisen täällä.

Saulilla kuumetta melkein 40: :eek: :( Tai siis se meidän p'aska digitaalinen mittari (joka näyttää aina alakanttiin) näytti 39,2... Silti mä en saa sitä millään nukkumaan. Se vaan kelaa ympäriinsä, etsii mörköä muumikirjasta, viskoo palloa sohvan alle... No, ei se silti ihan normaali ole. Päivällä maattiin pitkät tovit yhdessä tossa sohvalla. Sauli höpötteli ja vaikersi puolinukuksissaan vaikka kuinka kauan "mäm mäm mää, äiti äiti, räi räi räi..."

Kertokaapa mulle enemmän lapsista kokemusta omaavat, että miten paljon kuumetta on vielä ihan ok flunssan yhteydessä pikkulapsella? Tiedän kyllä, että lapsilla nousee herkästikin korkea kuume, mutta silti vähän pelottaa, että mitäs jos se vaan nousee ja nousee... (Panadolia oon kyllä antanut jo 125 mg supon) Mulla on kauheena kuvana mielessä se, kun mun pikkuveli sai vauvana kuumekouristuksia. Mä olin silloin jotain 5 vee ja ihan vakuuttunut, että veli kuolee (niin luuli kyllä mun vanhemmatkin, kun ne ei tiennyt, mikä sille tuli). No, toistaseks ainakin Saulilla pitäis olla kaikki suht ok, kun se tollain touhuaakin...

koivunkäpy harmoona
Kristiina, meil Annal nous kuume pienempänä sinne 40 ja yliki joka halvatun kerta ku se oli kipeenä, nykysin ei enää nii korkeelle nouse useinkaan..
Suosittelen ennemmin antaa lääkkeen suunkautta, meil aineki tehonnu paremmin ku supot..

Nyt sinne nukkumaan ku kuume on mitattu! :wave:

Huomenet :wave:

Eilen saatiin tytöille se kerrossänky, niiiiin ihanalta tuoksuu uusi puu :p :p
Ruokapöytäkin tuli, tuolit vielä uupuu :whistle: :LOL:

siru2006 Tytöllä on arkisin klo 8.30-12.30 eskari :wave:
Ja samoin meillä kun olen itekseen, ni kaikki menee sen tahtiin, kiirusta tuppaa joskus.

Lunta tulee tupaan, no ei ny kirjaimellisesti, mut kuiteskii :xmas:

Kaikille potitaille toipumista, väsyille jaksuja :hug:

Niin ja oikein ihanaa viikonloppua kaikille, etenkin Lillukalle, Hannamarille miehensä kanssa jne =)

Kristiina kyllä se kuume on joskus yli 40 ollut ja silloin ainaski tietää että kropalla on sisällisota käynnissä.

Ai niin, esikon allergiat (kissa -ja koira yms. karvaset oliot) todettiin :'( :/
Vielä sitten että kissa kakkosluokassa ja koira kolmannessa, eli pahat.
Itkuthan siinä tuli :/

Juu, huh huijaa, oishan tuota nukuttanu vielä, enen 6 taas kiekastiin :whistle:

Yhteistyössä