myöhäiset heipat täältäkin vielä!
Mökki siivottu (tai ainakin se oli siisti vielä päivällä :kieh: )
Pikku räkänokka unten mailla ja minä silmät ristissä koneen äärellä, mies töissä.
Huomenna ois tarkotus mennä torille kahtoo abien autoajelua kun yks tuttu on siellä ja jos sen jälkeen suunnataan auton nokka kohti mummolaa...
Nyt tuntuu että ois kiva olla kotonakin kun on taas tätä hässäkkää joka viikonlopulle mutta toisaalta kiva nähdä kavereitakin jotka siellä suunnalla asustaa...
Hannamarille onnittelut!!
Koivunkäpy: Tuliko hyvää piirakkaa?? (ei täällä yhtään vesikielellä ) sanoppas muuten että tiiätkö voiko kananmunaa "korvata" millään joissain ruuvissa??
Gerbera: Hyvä kun polvi parampana ja saat miehen pian kotiin! =)
Mites teillä mentiin yöunille kun aikasin päikkärit nukku?
Niiskuneidille :hug: väsymykseen =)
Tanskuliini: No jopas teillä oli reissu.. mut onneks äitis pelasti =)
Peppi: Täällä peukut pystyssä että pikku mies ite vielä tajuais kääntyä.. niin sekö kääntö yritys tehdään sitten samantien ensiviikolla kun sinne meet?
Ihana ele mieheltäs =)
Metkulle :hug:
Kattinka: Harmi homma kun ei tärpänny :hug:
Lillukka: Oliko mukava hiihtolenkki? voi kun itekki tulis alotettua hiihtäminen.... tosin viimeks oon hiihtäny yläasteella..
Juuh, mut ehkäpä lopetan nyt tähän tällä erää =) öitä kaikille!
Mökki siivottu (tai ainakin se oli siisti vielä päivällä :kieh: )
Pikku räkänokka unten mailla ja minä silmät ristissä koneen äärellä, mies töissä.
Huomenna ois tarkotus mennä torille kahtoo abien autoajelua kun yks tuttu on siellä ja jos sen jälkeen suunnataan auton nokka kohti mummolaa...
Nyt tuntuu että ois kiva olla kotonakin kun on taas tätä hässäkkää joka viikonlopulle mutta toisaalta kiva nähdä kavereitakin jotka siellä suunnalla asustaa...
Hannamarille onnittelut!!
Koivunkäpy: Tuliko hyvää piirakkaa?? (ei täällä yhtään vesikielellä ) sanoppas muuten että tiiätkö voiko kananmunaa "korvata" millään joissain ruuvissa??
Gerbera: Hyvä kun polvi parampana ja saat miehen pian kotiin! =)
Mites teillä mentiin yöunille kun aikasin päikkärit nukku?
Niiskuneidille :hug: väsymykseen =)
Tanskuliini: No jopas teillä oli reissu.. mut onneks äitis pelasti =)
Peppi: Täällä peukut pystyssä että pikku mies ite vielä tajuais kääntyä.. niin sekö kääntö yritys tehdään sitten samantien ensiviikolla kun sinne meet?
Ihana ele mieheltäs =)
Metkulle :hug:
Kattinka: Harmi homma kun ei tärpänny :hug:
Lillukka: Oliko mukava hiihtolenkki? voi kun itekki tulis alotettua hiihtäminen.... tosin viimeks oon hiihtäny yläasteella..
Juuh, mut ehkäpä lopetan nyt tähän tällä erää =) öitä kaikille!