Heips
Poju unilla ja mies meni jänismetsälle, viimeinen metästyspäivä kun on.
Tinttamooses toivottavasti Oskarin korvat ois ok, utuhan sit kertoo kuulumiset!
Hui,
Koivunkäpy miten miehesi sormet voivat?
Hannamari söin just äskön 2 suklaapusua, lurps, ovat makeita ja niin ihania. Tein vanilja, kookos ja mariannepusuja. Kiitti vinkistä! =)
Tigru nauti nyt kun saat omaa aikaa iltaisin, ihanalle kuulosti sun touhut!
Niiskuneiti onnea ensiaskelista! :heart: ja kiitos Onnin nimpparionnitteluista. Ite unohdin aamulla :ashamed: ja sit vasta muistettiin kun ukki soitti onnittelut. Onni sai naapurilta kuorma-autolelun, ihan onnessaan...Ja onnea teille perinnöstä myös!
Minniihana kun Jenny on kotona. Ja elä ihmeessä lopeta palstailua, kirjoitat sillon kun ehdit ja vain oman navan kirjoitus on sallittua
!
Petra samoin, teidänkin kuulumisten kuuleminen ois mukavaa, edes silloin tällöin.
Peppi harmillista sitä sun väsymystä, huonoa nukkumista, lääkärireissuja (niin sun oma kun Jontunkin käyntiä). Mä en yhtään ihmettele, että sua väsyttää, kun teilläkin on takana niin paljon niitä "ennen kukonlaulua"- heräämisiä, Jonttu heräilee jkv öisin ja sä olet raskaana vielä. Mua väsyttää aikaiset aamut + yöheräily vaikken ole raskaanakaan. Tiedätkö, oisko siellä vaikkapa MLL:n hoitajia Jontulle, koska sekin olisi yksi hyvä "lisätuki" mummojen lisäksi aikaan, jolloin vauva sit syntyy. Ja hui, siihen ei ole pitkä aika... Olikos niin että Jonttu synty LA:na? Muistelen että meillä oli sama LA. Meillä on nyt pari viikkoa menty "uudelle rytmillä" ja vaan kerran on herätty ennen kuutta, muutaman kerran heti kuuden jälkeen, yleensä herätys on puoli seitsemän - 7 aikaan, muutaman kerran ollut jopa puoli kasi. Eilen heräs 5.30 mutta oli tosi uninen+kiukku, mies sit ehdotti et entäs jos kokeiltas antaa aamuvelli pullosta sängyssä (normaalisti Onni juo vellin aamupalalla) + vaihtaa vaippa et jos Onni nukahtas uudelleen... ja niin nukahti ja nukuttiin sit melkein puol kasiin.
Gerbera kuinka voit?
Mä kävin aamulla hiihtämässä vajaan tunnin ja sen jälkeen ulkoiltiin melkein 1.5h Onnin kanssa. Sit tultiinkin sisälle syömään ja pojan sai kantaa sänkyynsä nukkumaan.
Meillä on ollut muutamina öinä, silloin kun ed. pnä ollaan ulkoiltu paljon, Onnilla "levottomat jalat" eli viuhtoo jalkojaan paljon yöllä.
Onko jollain muulla ollut samaa? Onkohan ulkona kävely vaan käynyt sit jalkoihin vai onkohan tän ikäisillä "kasvukipuja"?
Pari suloista juttua kerrottava vielä. Ollaan opetettu Onnille, että ruokailun jälkeen kiitetään. Onni ei osaa sanoa vielä kiitosta, mutta sitten kumartaa nyökätä kun katsoo syöneensä tarpeekseen ja massu on täynnä. Ihana, suloinen juttu. Toisinaan jos Onin mielestä ruoka on huonoa, maistaa ja kiittää nyökätä heti, että pääsiskö sillä tavalla ruokapöydästä pois...
Sit, Onnille kirjat ja laulukirja on tosi IN nyt. Haluaa vähän väliä, että hälle lauletaan laulukirjasta, joka saatiin jouluna, kiikuttaa tuoda sen ja istuu syliin. Siellä on sit laulu "peukalo, etusormi liikkuu...", tiedätte ehkä sellainen laululeikki. Olen sen pari kertaa Onnille leikkinyt, niin eilen kun selattiin kirjaa että mitäs laulettas ja kun tultiin tuolle sivulle, Onni alkoi heiluttaa itse peukaloaan+etusormeaan ja nyt sit ollaan leikitty sitä monesti jo yhdessä...
Mut nyt hyökkään lehden kimppuun
.
Lillukka