JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

iltoja.. nyt se pako sitten loppu :/ millon alkaa uudestaan??

meillä on ollu pojalla aivan tajuttoman kiukkunen päivä. sen aikaa kun kaupassa ja kirjastossa käytiin niin oli oikein tyytyväinen. Muuten on turha ollu yhteistyötä oottaa tänään \|O

Tanskuliini ja Lumikarpalo: Älkää luulkokkaan että omat tavarat menis pojalta paikalleen vaikka tykkääkin paikkoja järjestellä :kieh: ei se oo läheskään niin mukavaa Ttaun mielestä.
Mut oon nykyään pyrkiny että yhessä siivotaan lelut sitten laatikkoon jos esim. haluaa dubloilla leikkiä niin kerätään ensin entiset lelut toiseen laatikkoon.

Siru:Tuossa pihalla on lumesta kasattu semmonen pikku mäki niin siitä laskee yksin. isommissa mäissä ei oo vielä käytykkään.

Peppi:Hyvä kun pojalla kaikki ok. Toivottavasti sinun hemoglopiini nousis.

Hannamari lopettaa nyt sen pirujen maalailemisen ja muistaa nauttia viikonlopusta jos ei se hotelli satu sortumaan :LOL: (vaikka tottahan se on että vasta siellä perillä pystyy huokasemaan että jee, reissuun päästiin =) )

Koivunkäpy: Hyvä kun ei tulehuksia lapsilla ollu

Gerbera: Toivottavsti polvi pikku hiljaa parempana. jaksuja!

edelleen paranemisia kaikille kipeille toivottelen yhteisesti!!

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Hannamari, paljon onnea vaan :flower: :flower: :flower: :hug:

Kattinkalle myös paljon plussaonnea :flower:

Lumikarpalo ei saa liikaa kehua, voi vaiks ylpistyä ;) :)

Jokos Peppi85 raivo on laskenut? :hug:

Mukavaa ystävänpäivää kaikille, muistakaa ystäviänne :heart: :heart:

Huomenta!

Hyvää ystävänäpäivää koko joulutähdet-porukalle!! :heart: :flower:

Paljon onnea Hannamari!! Onnea myös sinulle ja miehelle :heart: :flower:

Joonatan nukkui tänään 7.30 asti!! Siis uskomatonta :D Heräs kyllä yöllä parit kerrat, mut kuitenkin :) Ite nukuin jostain 4-5 asti toooosi huonosti, oli pakko käydä vessassa kaks kertaa yön aikana ja muutenkin oli kovin hankala tän mahan kanssa olla, tuntui, että oli taas koko ajan ihan kivikovana :/ Ja vaikka just olin käynyt vessassa niin silti tuntui, että olis jatkuvasti hätä :eek:

Niin ja Kattinkan testausuutisia odotellaan täällä kovasti!! :wave: Ja tervetuloa Suomeen :hug:

Tanskuliini: Kiva, että teillä oli mukava uusi lääkäri :)

Hannamari: Ihanaa viikonloppua teille!!

Koivunkäpy: Mä en tiedä noista akupunktioista yhtään mitään :ashamed: Missä sellaisia tehdään ja onko kalliita?

Gerbera: Hui :eek: Miten jalka voi nyt?

Jellona: Ihanaa, että saitte pojat samaan hoitopaikkaan!

lumikarpalo: Hitsi, kun onnistuiskin tollainen vaihto :D Mut eipä taida... :\|

Uneton: Noo, raivo on pikkasen laantunut, tänään soitellaan siitä asiasta vähän eteenpäin...

Hassua, uutisistakin toivottivat hyvät ystävänpäivät :D

Huh, täällä haisee :x :wave:

Hyvää ystävänpäivää!

Hannarille ja hannarin miehelle onnittelut!

Katinkalle tervetuloa suomeen! :hug:

Mikäs se peppiä riepoo?

Yö oli hanurista mut ihmeen pirtee olo(eli käyn ylikierroksilla, plaah) herättiin ttunnin välein, yks 1,5tunnin pätkä nukuttiin :/ Arvelin tänää käydä kattoos pörssiltä oisko siel jääkaappeja millä hinnalla, kun meinaa tulla onkelma kun pitäs ostaa vaik mitä et mitä sitä sit loppujen lopuks hankkii, kun yllättäen ei rahat riitä ihan kaikkeen :eek: köyhä olen.. :LOL:

Jaha, jos menis tekee mustikkapiirakkaa! :wave:

Kaikki ootte mielessä!

Unettomalle :hug: <br><br>

Oikein ihanaa Ystävänpäivää kaikille!! Olette ihan jokaikinen niin mahdottoman tärkeitä minulle!!

Hannamarille hyvää syntymäpäivää ja oikein ihanaa, romanttista hääpäivää!!

Siru, Julle laskee itse mäkeä. Mäki ei tosin suuri ole :D

Peppi, toivotaan, että vauva kääntyisi masussa oikein päin itsestään! mut jos ei käänny, niin toivottelen turvallista kääntöyritystä!!

Kaiza, pitkää pinnaa noihin kiukkukohtauksiin. Meillä on välillä dramaattisuutta ilmassa, mut kun ei ole huomaavinaan, nin ohi menee :D ja leikit jatkuu ihan niinkö mitään ei olisi tapahtunutkaan :D Ja johdonmukaisuutta kovasti! Periksi ei kannata antaa, vaikka se tuntuiskin helpolta ratkaisulta.
Jaksuja kotiin ja kouluun!!

smirgelaine, mukavaa ja rentouttavaa hotelliyötä!
Naatiskele!!

Tanskuliini, pikaista paranemista Valtterille ja sulle!! Onko muut vielä terveitä?

Lumikarpalo, meillä on tavallinen pulkka. Vauvapulkka oli kovin ahtaan oloinen ja halusin pyllynlämmittäjäksi taljan, niin ei olisi meidän pikkuJeppe vauvapulkkaan mahtunut kunnolla. Pärjä kyllä ilman valjaitakin =) Istuu pulkassa kuin nakutettu, kun siihen pääsee :D

Kattinka, millainen olo on? Tervetuloa suomeen!!

JEMMAAAAAAAAA!!! Missä olet?

Omaa napaa sen verran, että polvi on siinä kunnossa, että kärsii hiljakseen kävellä! Kyllä se siitä!

Nyt jatkan Jullen parissa :D

Käykääs yhteisössä, asiaa "siitä"! :wave:

Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille!!! :heart: Olette todellakin hirmuisen tärkeitä ystäviä kaikki! :)

Hannamarille hyvää syntymäpäivää ja teille molemmille hyvää hääpäivää! :flower: Viettäkäähän oikein ihana viikonloppu! :heart:

Kipeille edelleen todella pikaista paranemista! :hug:

Täällä väsymys edelleen jatkuu...harmittaa todella paljon kun en nyt ole jaksanut kovin usein kirjoittaa :/ No kyllä kai tämä tästä kohta helpottaa, niin sitten taas "aktivoidun" :D

Kattinka: Tervetuloa Suomeen! Jokos olet testin tehnyt? =) ;)

Pulkkailusta: Meillä on ihan tavallinen pulkka, saatiin naapureilta, mut eipä se ole kovin paljon käytössä ollut. Meillä on myös ollut siinä lampaantalja lämmikkeenä. Täällä ei ole hyvää pulkkamäkeä lähimaillakaan, joten mäenlasku on vielä jäänyt.

Jellona: Hienoa että pojat pääsivät jo nyt samaan hoitopaikkaan!

Smirgelaine: Rentouttavaa viikonloppua! :)

Kaiza: Jaksamista! :hug:

Gerbera: Voi hurjalta kuulosti sinun polvilumpion sijoiltaanmeneminen :eek: Toivottavasti se pian toipuisi ja muutenkin kovasti jaksamista! :hug:

Uneton: Onnittelut hyvästä työhakemuksesta! :flower: Siinä todellakin vaaditaan paljon taitoa.

Peppi: Voi kun pikkuinen vielä tajuaisi itse kääntyä oikeinpäin! Jos ei, niin kovasti tsemppiä kääntöyritykseen! :hug:

Nyt syömään välipalaa ja sitten lepäämään! Heippa taas! :wave: <br><br>

:heart: :heart: :heart:
Ystävyys on sitä kun laittaa silmänsä kiinni,
ajattelee ystäväänsä
ja silloin poskilihakset alkavat vetäytyä
korvia kohti niin että kaikki rypytkin siliävät.
Oikein ihanaa Ystävänpäivää kaikille rakkaille Ystäville!

Voi jösses mikä aamu :eek: :eek: :eek: Ehdinpä eilen kehua meidän uutta lääkäriä -mutta nyt perun sanani... Elikäs meidän tämän aamun tarina: Tytöt olivat aamulla tosi väsyneitä, jouduin herättämään ne varttia vaille 8, molemmat nukkuivat ihan sikeinä. Yleensä tytöt heräävät seitsemältä. Puoli 9 lähdettiin tyttöjen ja Valtterin kanssa bussille jotta päästään röntgeniin. Oltiin hieman yhdeksän jälkeen sairaalan röntgenosastolla ja Valtsu meni ilmoittautumaan, mä riisuin tytöiltä ulkovaatteet sillä aikaa. No, virkailija sanoi ettei täällä kuvata alle 16-vuotiaita!!! ARGH! Täytyy mennä joko Kätilöopistolle tai Lasten ja nuorten sairaalaan... Arvatkaa kiroilinko?! Lekuri sanoi eilen että voidaan mennä just tähän sairaalaan kun se on lähellä. #&%?$!* sentään :headwall: Soitin samantien Kättärille ja kysyin että kuvataanko siellä tosiaan 12-vuotiaita ettei tehdä turhaa reissua sinnekin. Sitten mun äiti sattui soittamaan ja sanoi olevansa sairaslomalla flunssan takia ja kun kuuli meidän tarinan niin sanoi vievänsä autolla Valtsun kuvaukseen. Jes, äiti pelasti meidät taas :D Mä tulin tyttöjen kanssa perhekahvilaan ja äiti kävi pojan kanssa röntgenissä. Huomenna lekuri soittaa kuvista, saattaapi rouva lääkäri kuulla kunniansa kun neuvoi meidät väärään paikkaan :kieh:

Valtteri muuten sanoi mummolle että oppi pari uutta kirosanaa äidiltä :whistle: ;) :D Kieltämättä multa pääsi kirosanojen koko kirjo kun tajusin että herätin tytöt ihan turhaan niin aikaisin ja tehtiin turha reissu sairaalaan...

Perhekahvilassa oli onneksi kivaa, syötiin ystävänpäiväkeksit ja mehut :D Mulla on edelleen ihan karsee olo, nenä on tosi tukossa -mullakin taitaa olla poskiontelotulehdus tulossa :( Valtsu on myös räkäinen ja Santerillakin alkoi yskä. Santtu on silti koulussa. Tytöt ja mies ovat vieläkin terveitä :) Kiitos vaan kaikille paranemistoivotuksista ja vointikyselyistä :hug:

Hannamarille mielettömän paljon ONNEA :flower: Sinulle ja miehellesi rakkaudentäyteistä hääpäivää :heart:

Kattinka: joko testasit?! Tervetuloa Suomeen! Mulla olis tosiaan mahis tulla Tampereelle lauantaina 3.3 -olisko tamperelaisilla silloin mahdollisuutta treffata?! Olis ihanaa nähdä =)

Gerberalle toipumista :hug:

En muuten tiedä vastausta yhteisön kysymykseen... Pitää varmaan TAAS soittaa ja kysyä, huoh....

Ja nyt laittamaan tytöt nukkumaan, se on moro :wave:
Tansku & mukelot<br><br>

Mä sain tänään kirjeitse ajan sinne Naistenklinikalle, on tasan viikon päästä keskiviikkona 12.45 =) Siihen toimenpiteeseen pitää varata 1-2h ja sen jälkeen ollaan seurannassa 30-60min. Jos sitä siis edes pystyy tekemään... No, peukut vaan kaikille pystyyn, että tajuais pikkuinen kääntyä itse ennen sitä! :)

Koivunkäpy: Oli vähän ongelmia ton meidän parkkipaikan, siis sen oman paikan kanssa :kieh: \|O :headwall: Prkl. En jaksa pidemmin alkaa sitä täällä selittää...

Tanskuliini: Olis mullakin päässyt aivan varmasti "parit" ärräpäät :kieh:

Sain muuten mieheltä tänä aamuna tollasen suklaakonvehtirasian, siellä oli sisällä siis jonkun oikean pienen suklaapuodin konvehteja :heart: Ja ihanan kortin, jossa oli teksti: Aina kun hymyillä muistat, asiat paremmin luistavat. Annan sinulle rasian täydeltä hyvää, oikein makoisaa ystävänpäivää =) :'( :heart: :heart: Ihana!

Aurinkoista Ystävänpäivää teille kaikille! Olette tärkeitä ihan jokainen!

Tänne ei kummempaa kuulu, väsyttää vaan en kehtaa valittaa kun toiset ei nuku sitäkään vähää. Meillä aamut on aikaistuneet, eli täällä heräillään seiskan pintaan. Pitäis varmaan ite opetella meneen aikasemmin nukkuun, vaan kun en millään malttais. Viime yönä ei uni meinannu tulla sitten millään, mun isä menee tänään tähystykseen ja kovasti on ollut kipeä, mietiskelin illan mitä kamalampia juttuja. Toivottavasti kaikki on ok kuitenkin. Atte on parina viime yönä heräillyt muutaman kerran, pari kertaa olen joutunut yössä tuttia käydä laittaan. Mä olin jo niin tottunut siihen ettei yöllä heräillä :/ No ehkäpä tämä tässä kahvin voimalla taas iloksi muuttuu ja pääsen illalla taas tilkkukurssille pariksi tuntia, hermo lepää.

Kattinkalle lämpimät tervetulotoivotukset tänne Suomeen. Toivottavasti on tärpännyt!

Hannamarille lämpimiä ajatuksia syntymäpäivänä ja onnellista hääpäivää teille molemmille.
Unettomalle piti jo aikasemmin laittaa tuosta kurssista. Hienoa että olet lähtenyt mukaan arvokkaaseen toimintaan. Mäkin tuota joskus olen mielessäni pyöritellyt, nyt ei vaan yksinkertaisesti resurssit riitä, ehkäpä sitten kun lapset kasvaa.

Pepille kovasti jaksuja loppumetreille, toivottavasti pikkumies vielä tajuaa itse kääntyä tai edes kääntyy kun käsketään =) Joko Joonatan muuten ajelee sillä mopollaan kovasti minkä sai? Meillä Atte on vihdoin ymmärtänyt että sillä pääsee myös eteenpäin eikä vaan taaksepäin.

Olipas Tanskuliini teillä kiva lääkäri :headwall: Voin ymmärtää veetutuksen määrän kun sait kuulla että väärään paikkaan on teidät käskenyt... Paranemisia sinne teille kaikille!

Pulkkailusta joku kysyi (en muista taaskaan kuka...), meillä Atte on pari kertaa laskenut itse tuosta ihan pienestä mäestä ja kovasti tykkää. Kyydissäkin napottaa ihan tyytyväisenä, ilman valjaita. Meillä on sellanen selkänojallinen pulkka, missä on ihan sopivasti tilaa taljalle ja pikku-ukolle.

Gerberan polvelle myös pikaista paranemista! Ei varmaan oo helppoa polvivaivaisena häärätä Jullen kanssa. Toivottavasti nivelet ei enää pauku tän raskauden aikana (eikä tietenkään myöhemminkään).

Nyt lyö tyhjää taasen, paljon varmasti jäi ilman kommenttia, myöhemmin lisää! Kaikille kipeille ja potilaiden äideille paranemista ja jaksamista, eiköhän tän talven flunssat jo alkais riittää! Niin ja Niiskuneidille piristys halit :hug: alkuraskauden niiiiiin kamalaan väsyyn. Muistan kun aloin tuota kakkosta odottamaan ja ykkönen vaati kovasti huomiota, ei ollu enää niin kivaa kun ekan odotus. Päiväunille ei päässyt kun halusi ja rauhassakaan ei saanut olla... Kyllä se siitä kun viikkoja karttuu :)

Nyt vuoro muille! :wave:

Kalliimpi kultaakin on hyvä toveruus,
aarretta parempi on hyvä ystävyys.
Näitä elämän helmiä etsi, pyydä,
ei niitä voi ostaa, myydä.

Kiitoksia Metku ja muutkin, ketkä aiemmin ovat jaksuhaleja lähetelleet! Olette ihania! :hug:

Moikka!

Tosi nopeesti kun taas on kiire. Saavuimme Otuksen kanssa tänään tänne kotimaan kamaralle. Tänään olen bestiksen luona espoossa ja huomenna tapaan pikaisesti veljeni ennenkuin jatkan tampereelle. Jouduin varaamaan liput Helsinkiin kun Tampereellle ei enää päässyt kohtuu hinnalla.

Maanantaina alko sitten menkat, joten en päässyt testailemaan asti. Ei harmittanut. Nyt mua huudellaaan.

T: Kattinka.

Minä olen lähdössä hiihtämään (mies pojan kanssa kaupassa) joten en ehdi enempiä kuin että HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TEILLE KAIKILLE!
:heart: Ja välitän samalla myös TIGRULTA Lapin reissusta ystävänpäiväterveiset joulutähtösporukalle! :heart: :heart: Ensi kerralla enempi!

lillukka

Iloista Ystävänpäivää, kaikille :heart:

"Elämän kauneimpia asioita ei voi nähdä tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sydämellään."H. Keller

Taas meni sairastumisten takia pvän ohjelma uusiksi. Esikoisen eskarikaveri tuli sitten kylään, ja haettiinkin jo :) Illalla sitten tytön jumppaan ja sen ajaksi mennään Oton kanssa lenkkeilemään.

Nyt Otto on onneksi aika vähällä tainnutuksella jatkanu kuudesta uniaan ja heränny sit kahdeksan jälkeen. Se sopii jo äidillekin, ku kuitenkin eskarilaisen kanssa on noustava. Uneton; onko teidän eskarilaisella joka pvä eskaria ja kuinka monta tuntia? Meillä on joka pvä 9-13, tahdittaa kyllä aikalailla meidän päiviä Oton kanssa.

Eipä enempiä tältä erää. Muuta kuin paranemistoivotukset kaikille kipeille! Gerbera; onko sulla ennen menny se polvi noin paikaltaan? Paranemista sinnekin :)

Nyt auto johdon päähän, et ehtii lämpiämään! Moikka!

Kattinka :hug:

Siru, juu, mulla on vissiin rakenteellinen vika noissa polvissa, eli se "kuppiosa" on liian pieni noille lumpioille. Polvi on leikattu kahteen kertaan, viimesimmän kerran vuonna 92. On siis molemmilla kerroilla mennyt lumpio erittäin pahasti pois paikoiltaan ja nivelsiteet revenneet kiitettävästi. Polvi on kyllä ilmoitellut itsestään aina välillä (kipuillut), mut eka kerta oli, että pääsi ns. sijoiltaan lähtemään. Onneksi sain sen tälläkin kertaa itse paikoilleen. Toivotaan, että nivelet ei enää löysistyisi! Ei hotsita joutua leikkauspöydälle...

Voipi olla, että meidän pikkumies nukahtaa tänä iltana yöunilleen erittäin aikaseen... ihmettelin aamulla klo 10.30, että mitenkäs makkarissa on niin hitsin hiljaista. Menin katsomaan ja miten suloisen näyn näin; Julius oli nukahtanut kesken leikkiensä sänkyynsä :heart: Pylly pystyssä nukkui ja unilelu tiukasti kainalossa :heart: Pääsee siis itsekseen sänkyynsä, kun on ne kaksi pinnaa poissa ja tykkää päivisin leikkiä sängyssään ja katsoa makkarin ikkunasta ulos. Nukkui tunnin päikkärit ja oli itsekin vähän ihmeissään, kun tuolleen nyt nukahti :D Eli päikkäreiltä on herännyt klo 11.30... Ja on kerennyt tehdä hommiaan kiitettävästi... Huoks!

Vielä kun jaksan tsempata huomisen, niin perjantai meneekin jo siivillä, kun tietää, että mies on tulossa kotiin :heart: Anoppi ja appiukkokin kuulema tulevat käymään perjantaina ja miehen sisko tyttönsä kanssa, eli ei ole pitkäperjantai :D

Jaahas, vääntäydyn soffalle :D

Hyvää ystävänpäivää!

Kiitos kaikille jotka kehottivat nauttimaan. Juttu on siiinä että virallinen osuus kestää vaan sen perjantain ja lauantaina olisi tarkoitus tulla takas, mutta mä tahtoisin jäädä sunnuntaihin asti.

Hannamari me ei olla Scandicissa, vaan yhdessä toisessa.

Katinkalle tervetuloa tänne!

Nyt mainostan (älä peppi suutu) mut kaverilla ois myynnissä kaksostenrattaat jos joku tarvii..

Omaanapaa, käytiin kaupoilla (kalat kuolee nälkään ku en muistanu ostaa ruokaa niille) sain Annalle pari paitaa ja villelle podin, itelle villasukat ei nakkijarpaat jäädy..
ja herkkuja, tottakai piti ostaa :snotty: :LOL:

Iltoja!

Olin kavereiden kanssa syömässä :p Oli kiva nähdä sellaisiakin kavereita, joita nähnyt viimeksi viime kesänä... Ja ruoka oli hyvää!! Ihana oli syödä sitä rauhassa ;)

Mies lähti just harkkoihin, Joonatan nukkuu jo, nukkui vaan yhdet 1,5h unet tänään. Olivat olleet iskän ja Viivin kanssa kävelyllä ja puistossakin :)

Tänään on supistellut taas KOKO päivän, mutta nyt tullut jo kipeitäkin suppareita :/ Sanoin just miehelle, että saa tästä lähtien pitää kännykkää äänellisellä ja lähellä, ei olis kiva, jos en sais kiinni, kun pitäis!

Metku: Miten isän tähystys meni tänään? :hug: Joonatan ei osaa mennä mopollaan eteenpäin, taaksepäin kylläkin, mutta ei eteen :D Tykkäis, että joku työntelee sillä pitkin kämppää :/ Mä en kauheen kykenevä siihen ole ja kiukkuhan siitä alkaa, jos e tehdä niinkuin herra haluaa \|O

Kattinka: :hug:

Gerbera: Voi, ihana Julius :heart:

Koivunkäpy: Voisin kyl mesessä huudella, mut jos ei tänään törmätä sinne samaan aikaan (katon ainakin Greyn anatomian yms.) niin kerropa täällä, että millasista rattaista olis kyse? Merkki, ikä, hinta, laatu yms. :D

Maha jotenkin kipeenä :/

Tein muuten miehelle tänään ruoan valmiiksi, kun tuli töistä ja tein jopa jälkkäriksi pannukakkuakin! Näin niinku ystävänäpäivän kunniaksi :D Ostinpa vielä kaupasta salmiakkiakin hälle :D

Juu, eipä tässä sit muuta :wave:

Ystävänpäivän iltaa kaikille!

Oikein lämpöistä ja ihanaa ystävänpäivää kaikille tähtösille!! :hug: :heart: Hannamarille Synttärionnittelut ja miehekkeen kanssa oikein mukavaa hääpäivää myös! =)

Meillä sairastupa jatkuu..Aleksi kyllä taitaa huomenna olla kuumeettomalla päivällä. tänään vielä nousi kuume huimasti. ja lepäsikin koko aamupäivän ja vasta iltapäivän aikoihin nousi sängyst ylös. minä kävin miikan kanssa tutustumassa poikien kanssa tulevaan hoitopaikkaan, mukavalta vaikutti. perjantaina mennään uudestaan jos ei ihmeitä tuu eteen. Mies edelleen saikulla. miikka on siis ainut joka terve ja sen huomaa. kiipee kaikkialle (varsinkin keittiön pöydälle) ja pitää meidät muut vauhdissa, vaikka ihanempaa olis vaan levätä. :whistle: :) huomenna olisi taas mulla työpäivä, katsonpa aamulla oloni.

Kattinka, teretulemast suomeen! ja harmillista kun ei tärpännyt. :hug:

metku, toivottavasti isälläsi ei mitään vakavaa. :hug:

tanskuliini, olipa tavan lääkäri taas työssään. :/

peppi, peukut on pystyssä että älyäis rinssi kääntyä 'väärinpäin'. :)

niiskuneidille, täältäkin kovasti pirteyttä, kun aina unohtanut sitä lähetellä. :hug:

Taitaapi tää apinatarha hetkeksi taas hiljentyä, mutta vain hetkeksi. ;)

Kauniita unia kaikille tähtösperheille!

-jellona+apinat

Yhteistyössä