Sunnuntai-iltaa! Jospa kommentoisinkin jotain..
hannamari Mahtavan kuulonen suunnitelma hotelliviikonlopusta, pitäkää hauskaa!
jellona78 Kivan kuuloinen häämatka teillä
Tigru78 Toivotavasti mukava työreissu, varmaan on ihanaa sitten palata kotiinkin.
Peppi85 Onkin sulla paljon viikkoja jo! Kohta voit alkaa sairaalakassia pakkaamaan
Onko maha hirveesti vaikeuttanut Jontun hoitamista, kumartelut, nostelut ym.?
smirgelaine Tännekin kelpais parin päivän loma miehen kans, sen pitäs kyllä olla lakisääteinen kaikille hoitajineen päivineen!
siru2006 Suosikkimusasta; Eniten kolahtaa vanha heavy, tyyliin Rainbow, Uriah Heep jne. Iskelmästä ainoastaan vanha sellainen
mm. Olavi Virta ja 70-luvun. Uudemmasta esim. Neljä Ruusua (loistava livebändi!) ja nyt olen pitkästä aikaan jaksanut innostua jostain uudesta musiikista, nimittäin Ari Koivunen from Idols. Aivan loistava ääni, tuskin maltan odottaa että vetää vielä hevikappaleenkin
Lillukka76 Ruokalistoista..viikonloppu on syöty eilen tekemääni lasagnea, viikolla tais olla mm. lohikeittoa (valmiista lohisuikaleista)
ja riisipuuroa.
Minni Ihanaa että pieni voi hyvin ja saatte hänet kotiin :heart:
Jonna79 Voimia :hug:
Tinttamooses7 Hienoa kun pääsitte yöpullosta eroon, onnea! Harmi kun nyt teillä lapset sairaana.
Sanoja pojalta tulee vain joitakin säännöllisesti, äiti, iji, anna, tänne, ei, satunnaisesti sanoo sitten useampia, tuntuu kyllä ymmärtävän melkein kaiken
Työalan aion vaihtaa tyystin sitten
kunhan tämä äitiys lakkaa työllistämästä. Aiemmin oon tehnyt mm. toimistotöitä ja it-hommista pääsin poikaa odottaessa.
Mutta noihin aloihin en palaa, tähän mennessä merkityksellisintä työtä on ollut tämä oman lapsen hoitaminen.
Uneton Hyödyllinen kurssi sulla tulossa, tuollaisia ihmisiä tarvitaan tässä maailmassa.
Kattinka Mäkin ihmettelen kuin aika voi riittää kun on useempi lapsi, kun tuo ykskin työllistää
..joten yritänkin nyt muistaa nauttia "helppoudesta" niinkauan kuin yhden äippä oon.
Neve05 Ei puhuta öisin meillä, kitistään vaan :/
Tanskuliini Ihan kivalta teidän oma ilta kuulosti, huonosta leffasta ja flunssasta huolimatta
koivunkäpy No ei oo kadehdittava yö teillä takana, onneksi on se kahvi keksitty. Toivottavasti pojan kuume ei nouse tuostaan.
Kristiina 80 Tuohon ruokakysymykseen oon huono vastaamaan, kun meillä on soseutettu tähän saakka kaikki karkeet ruuat mitä toi saa syödä allergialtaan. Kurkku on ainoa sormiruoka, ja siitäkin kuorin kuoret ja teen pieniä paloja :ashamed: Mut eiköhän ne jossain vaiheessa varmasti opi syömään palaruokaakin, en ainakaan tunne ketään kuka ei olis
Meille ei mitään ihmeempiä kuulu, pakkanenkin lauhtui että poitsu on päässyt enemmän ulos. Mä kyllä itse tykkään pakkasesta kovasti,
mutta eihän se kersan kans niin hyvä juttu ookaan..Pojalle pukkaa hitaasti noita poski/kulma hampaita, taas on ikenet jotenkin mustana ja
eilen kitisi ja söi huonosti, niin että jättiin suunniteltu yöpulloiluvieroitus tuonnemmaksi. Pakko kyllä olis vieroittaa ennenkuin uusi vauva syntyy, muuten ei kukaan sitten nuku koko yönä \|O
Jos vaikka sitä Idolsia vielä illan päälle vilkasis, harmi kun ei se Ari esiinny ennen finaalia :\|
Reipasta viikonalkua huomiselle!