Huomenta.
Joonatan heräs 05.30 :/ Koitetaan kohta mennä vähän lepäilemään, ties vaikka nukahtais hetkeksi.
Käytiin eilen tossa naapurissa, siinä asuu mun entisen koulukaverin sisko, tää koulukaveri oli hoitamassa siskonsa tyttöä (kohta 2v.), olihan hauskat leikit Jontulla ja tytöllä
Juoksivat ympyrää varmaan tunnin ajan
Me ei ymmärretty, että miten ne jaksoi. Mutta hauskaa oli
Sit mentiinkin pojan kanssa saunaan ja siellä läträiltiin
Leivoin sämpyöitä (terkut
Danjuskalle ) ja sain Joonatanin nukkumaan ennen Idolsseja ja Housea!
Vieraalle kävelemään oppimisesta, yhdyn muihin, eihän tässä vielä mikään kiire ole. Meillä kyllä kävellään, mutta sehän on ihan yksilöllistä, että milloin se opitaan, eikä tosiaan vielä ole mitään hätää
Parpapapa: Tosi mukava kuulla teistäkin!
Siru: Toivottavasti ei teihin se vatsatauti tarttuisi! Musamaku on täälläkin aika laaja =)
Lillukka: Ei voi muistaa asioita kolmen päivän takaa :ashamed: Ja muutenkin, meillä syödään aina samoja (pahoja jo
) ruokia, eilen tein itelleni tonnikalapastaa, mies teki meksikonpataa, jota ottaa töihinkin mukaan (mä en siis syö ku kanaa ja kalaa).
Neve: Jaksamisia Veran heräilyihin!
Danjuska: Hauskaa matkaa teille!
Minni: Ihana kuulla teistä :hug: Mahtavaa, että pikku-Jenny (olihan se yyllä?) voi hyvin ja kasvaa hyvin :heart:
Jonna: Kiva, kun ehdit/jaskoit käydä kirjoittelemassa. Jaksu :hug:
Tanskuliini: Suunnitelmita... Tänään mennään varmaan mun äitillä käymään, huomisesta en ollenkaan tiedä (mies koko pvän töissä), eikä sunnuntaistakaan tietoa, eli eipä ole meillä oikein suunnitelmia viikonlopuksi
Mutta viettäkää te miehesi kanssa ihanaa kahdenkeskeistä aikaa!! :heart: Niin, mistä mainoksesta sä puhuit?
Mulla näkyy vaan joku geisha-mainos tuolla oikeessa yläkulmassa
Minäkö utelias
Mut me mennään kohta kokeilemaan sitä lepäämistä, Joonatan kyllä vaikuttaa tällä hetkellä aikas pirteeltä, joten ei varmaankaan nukahda...