JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

hei
en halua tunkeilla enkä jaksa koko ketjua lärätä niin kysäsempä vain kun mulla on 2.12.05 syntynyt tyttö ja ei vielä kävele..käveleekö teidän joulukuiset kaikki? tukia myöten menee ja hetken ilman tukea seisoo... ärsyttää vaan kun joka tuutista tulee..eikö vielä kävele!!!! :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:12 hei kirjoitti:
en halua tunkeilla enkä jaksa koko ketjua lärätä niin kysäsempä vain kun mulla on 2.12.05 syntynyt tyttö ja ei vielä kävele..käveleekö teidän joulukuiset kaikki? tukia myöten menee ja hetken ilman tukea seisoo... ärsyttää vaan kun joka tuutista tulee..eikö vielä kävele!!!! :headwall:
Eikös lapset opi kävelemään keskimäärin 1v3kk ikäisinä? Että tuskin mitään syytä huoleen on! On kyllä tosi rasittavaa jos sukulaiset/tutut/kaverit ihmettelee ääneen katkuvasti.. Mitä sulle sanottiin 1v neuvolassa?

Koita siis päästää muitten kommentit toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, jos et kokonaan saa korvias tukkoon.. ;)

Ai muoks, mun poika kävelee kyllä jo, mutta on syntynyt jo 14.11. <br><br>
 
Hello!

Nyt ihan hävettää, mutta mulla on ollut olevinaan niiiiiiin kiiiiiire!
Aloitin siis työt tuossa vuoden vaiheessa ja siitä lähtien en ole kuin vain hätäisesti ehtinyt lukemaan kerran pari viikossa mitä teille kaikille kuuluu...joten nyt ajattelin pikaisesti moikata. Me tehtiin miehen kanssa uudenvuoden lupauskin, että vauvakin saa tulla kun vaan päättää tulla. Entinen menee jo sellaista kyytiä sisällä ja pihalla että tätä mammaa huimaa. juttuakin tulee suusta paljon, sanoja ei vaan vielä siitä mongerruksesta oikein erota.

Yritän parantaa tapani ja taas kirjoitella useammin kunhan tätä aikaa jostain siunaantuisi enemmän.

Pakkasen panemaa päivää kaikille!!!

T:parpapapa & Jami (1v2kk) (mihin se aika häviää?) :D
 
Hello taas :wave:

Uneton: mikä on?! *ihan pihalla* ISO HALI kuitenkin :hug: Niin, ja viimeksi tilattu lehti oli Meidän Perhe, tilasin sen Kaksplussan ja Vauvan tilalle kun peruin ne.

Sinulle joka kyselit kävelemään oppimisesta: meidän kolmonen oppi kävelemään vasta 1v6kk ikäisenä! Sitä ennen tyttö ei tehnyt elettäkään harjoitellakseen kävelemistä, ei kävellyt edes käsistä pidettäessä... Joten ei mitään hätää, jotkut lähtevät kävelemään vasta lähempänä kahta ikävuotta. Sinuna ottaisin asian puheeksi 1,5-vuotisneuvolassa jos lapsesi ei silloin vielä kävele -saatatte saada lähetteen fysioterapeutille. Mutta eipä teillä tosiaan vielä ole mitään hätää :hug:

Gerberalle ISO onnitteluhali :hug: :flower:

Parpapapa ja Kristiina, olipas kiva kuulla teistäkin =)

MammaRiia, varsinainen maanpetturi :kieh: ;) Kirjoittele ihmeessä kuulumisia silloin kun jaksat/ehdit, joko tänne tai yhteisöön =)

Voi hemmetti kun tekee mieli Pätkistä... :p :ashamed: Ja varsinkin Pätkiskakkua... Huoh, menenpä tästä juomaan lasillisen Valion vähäkalorista mansikkamehukeittoa -onpas tosi houkuttelevaa Pätkis-haaveiden sijaan :(

Se on moro taas :wave:
 
Heippa kaikki tähtiset =)

Täällä räkätauti edelleen jatkuu... ja juuri mies soitti töistänsä, että heillä siel liikkeel mahatautia :$ yöks, toivottavasti pysyy kaukana tästä torpasta! Ottokin on nyt joutunu sisällä nukkumaan päikkärinsä, ku on räkänen ja sit yli 15 pakkasta koko ajan. Ilman räkäsyyttä sais kyl nukkua vaunuissa. Toivottavasti huomenna jo helpottais. Ei päästy sinne kaverillekaan sit lähtemään, ku heil on parikuinen vauva, ni en halua, että sais mitään meidän tauteja. Ens viikolla uus yritys.

Voi vitsit, kuuntelen tässä samalla hyviä iskelmiä... aivan oikein, mies aina nauraa mun musamakua, mikä on kyl erittäin kaikkiruokainen (ihan tosiaan valikoitua iskelmää ja 70-lukua että sit toisesta laidasta HIM, 69eyes, Nightwish jne.), miten muilla; onko jotain suosikkimusaa? Jos mä johonkin keikalle lähden, ni on kyl Jean S. mitä lähden katsomaan =) Voi oliskin ihana päästä toisaalta viihteelle piiiiitkäääästä aikaa. No maaliskuun lopulla on veljen ja hänen vaimon 30vee-bileet, jospa silloin Ottokin menis sit mummulle ja pappalle yöksi :)

Kävelystä kyseli ihmettelijä; ihan normaaliahan on vielä, että kävelemään lähtee 1-1.5vee välillä. Niinku Tanskuliini jo totesikin, ni 1v6kk neuvolassa asia puheeksi, mutta luultavasti kävelee silloin jo, jos nyt jo tukia pitkin hyvin etenee =) On kyl tosi rasittavaa, ku kaikki on heti kommentoimassa. Koita tosiaan olla kuuntelematta ja stressaamatta! Helpommin sanottu kuin tehty.

Nyt antamaan sapuskaa apinoille :heart:

Moi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 13:49 Peppi85 kirjoitti:
Jee. Joonatan nukkuu, pakkanen vaan laskee, enää -11,5 astetta!

Tigru: Hauskaa työmatkaa! Uskon, että ikävä tulee, mutta onhan kuitenkin ihanaa saada olla "rauhassa", vaikka työmatkahan se kuitenkin on... Joo, jospa joku ymmärs pointin :ashamed:

Uneton: Siis minkä vastauksen? Mä oon pihalla :ashamed: Eikö se tyyppi tulekaan teille vai?

Tinttamooses: Harmi, että Oskarilla on lääkäripelko, tosi tylsä juttu :(

Smirgelaine: Joo, osaan kyllä jo arvata, että kahta lasta on vaikeampi saada yöhoitoon, mut ajattelinkin, että jos olis ollut vaikka eri paikat minne olisitte lapset saaneet tai jotenkin :/ No, toivottavasti onnistuis jollakin tapaa!

Taidan mennä tekemään ruokaa itelleni :wave:
Tuli ja mukavan oloinen oli =)
Tossa oli kyse siitä allergia-jutusta ja esikon isän suhtautumisesta \|O
Ja kun ei ite uskaltanu soittaa ni laitto akan asialle, vee mikä pelle :kieh:
 
Iltapikaiset, päivä ollut täynnä kiukkua, pojalla siis kun ulkona van pakkanen paukkuu ja sisältä loppuu tekeminen...

KOmmentoin esi kerralla, nyt ei ehdi muuta kun että...heitän pari kysymystä kehiin:

Kertokaa mulle, mitkä ovat olleet teidän perheessä vaikkapa kolme viimeisintä ruokaa mitä olette syöneet *alkaa ideat loppua tältä äitiltä ruokien suhteen ja huomaan tekeväni usein samoja juttuja* . Meillä oli tänään kirjolohi-kasviskiusausta, edelliset oli jauhelihakeitto ja sitä ennen pinaattilettuja+peruna-porkkanamuussia.

Ja toinen kysymys: milloin lapselle aletaan käyttää hammastahnaa hampaiden pesussa?

Se alkaa IDOLS nyt! lillukka
 
Lillukka, meilläkin kiukkua kestäny viime yö 01 asti \|O eiks tahnaa aleta käyttää ku takahampaat puhkee? meillä tuo pesu on yhtä showta ni mieleenkää oo tullu moista käyttää.. :whistle: uuista, tänää oli makaroonilootaa, eilen oli broiskulootaa, siis suikaleita, porkkanaa, ananasta ja kahtaeririisiä vuokaan, mausteita vettä ja uuniin ja toissapäivänä.. mitä ihmettä me on syöty toissapäivänä??? :eek: aa makkarakastiketa.. Ei saa kysellä noi etäs asioita! :LOL:

Hermo piukassa en saanu ees päikkäreitä kunnol nukkuu prkle..

Uneton, hannari mikä hannari, mies siis, tai voiko tommosta ees sanoo mieheks_?
 
Iltaa!

Kokeillans nyt jos sais jotain kirjoitettua.Vera onkin jo ollut kerran hereillä ja Idolsit meni jo pipariksi,kun en muistanut tallentaa.Veralla on toi nukkuminen ollut tosi vaikeeta taas kerran.Yksikin ilta oli ainakin viisi kertaa hereillä 20-22 välillä.Päikkärit nukkuu hyvin.Mä olen ollut TOSI väsynyt koko tämän viikon.Eilen nukahdin nojatuoliin istuvilteen ennen 21.

Lillukka ja Peppi hyvin meillä voidaan.Tytöt ovat nyt tervehtyneet.Muhun toi flunssa on yrittänyt tulla jo viikon ja siksi kai olenkin niin väsynyt.Eilenkin olin todella kiukkuinen ja huonotuulinen täällä kotona.Kaikki ärsytti ym :kieh: Tänään onkin jo parempi olo.

Jonna mitä kuuluu :wave:

Ruokana meillä on ollut uunimakkaraa ja muusia,makaroonilaatikkoa ja jauhelihakeittoa.

Nyt poistun :wave: Hyvää yötä kaikille!
 
moih!

Ette ikinä usko mitä minä sain tässä iltapäivällä aikaseks.. Minä LEIVOIN :D Viimeks oon leiponu jouluna joulutorttuja ja sitä edellistä kertaa en ees muista :LOL: Tein Tatulle gluteenittomia sämpylöitä ja poika söi heti tuoreeltaan kaks ja sitten piti rueta tekemään vielä tavan sämpylä takina kun miehenki alko sämpylöitä tehä mieli.. Siinäpä se ilta sitten menikin.

Pyörähettiin happeekin haukkaamassa 15 min.

Unettomalle :hug:

Koivunkävylle jaksuja.. Jospa ens yönä saisit nukkua.. tai ees huomenna päikkärit :D

Siru:Mulla muusiikki maku aika laidasta laitaan..

Lillukka: Muistelen että meille sanottiin neuvolassa että hammastahnaa kun poskihampaat tullut..
Meillä viimeks syötyjä ruokia on minestro keitto (kirjoteetaankohan noin..?), keitetyt perunat/porkkanat nakkikastikkeella ja ööö... kinkkukiusaus. muistinpas :D

Huomenissa pitäs vielä kamppeet iskee kasaan.. pitkä automatka tiedossa.. voi kun poika ees nukkus suurimman osan matkasta niin kun sillon vauvana :D

mut nyt selailemaan vielä nettiä..
 
Käpy, nii-i, tosi mieltäylentävää että mulle soittaa nainen, jolle mun tytön asiat ei millään tavalla kuulu
Se on ihan verrattavissa, että mä puuttusin hänen ja hänen ex-miehen lasten asioihin...

Jeps, meni kivaksi aateltu ylläri pilalle, heipat vaan Tanskuliini :whistle: ;)
Toivottavasti pääsette yhessä miehen kanssa.


Juu, moiks taas.

Niin ja Kristiina kyllä mäkin oon imettäny vaikka typy on jo 1v1kk.
Enkä koe olevani mikään epänormaali...
 
hei taas

Ensiksi onnittelut kaikille jotka ovat vasta juhlineet,tai juhlivat lähiaikoina :flower: Siis ihan joka ikiselle teistä :heart: ja samalla jo hyvää ja lämmintä ystävänpäivää :heart:

Ihan hävettää kun en koskaan ehdi kirjoittamaan..mutta on minulla siihen iha oikea syykin onneksi..kaksi pienenpientä lapsukaista,jotka vaativat niin paljon äidin aikaa ja mies joka on ihan tollo,mutta niin rakas.. :headwall:

Peten kanssa siis menee entisenlaisesti.Ärsyttää kun se ei vaan tunnu ymmärtävän miten väsynyt olen ihan oikeasti.Sain meidän omalta lääkäriltä nukahtamislääkkeitä,uni ei vaan tuleei ole tullut viikkoihin kunnolla :kieh: Mutta onneksi niiden tablettien avulla on nyt ollut helpompaa :) Pete on välillä ymmärtäväinen ja hukuttaa minut lahjoihin ja hellyyden osoituksiin,mutta välillä mietin,että jättääkö se aivot kyttikselle töistä lähtiessään?? :LOL: Mutta samassa huoneessa kuitenkin nukutaan,ja Lucas nukkuu nätisti omassa huoneessaan meidän huoneen viereisessä huoneessa..huusin huuto.netistä Lucaksen huoneeseen semmoisia seinätarroja.Isoja eläinten kuvia,olisiko ne niitä viidakkokirjan hahmoja,en nyt ole ihan varma.Mutta poika tykkää.

Jennystä minulla on kerrottavana todella ihania uutisia.Neiti kasvaa ja voimistuu :heart: ja on takuulla maailman ihanin pienin nappisilmä :D Tai ei ne silmät nyt vielä silleen ruskeat ole,mutta tummat kuitenkin...Painoa neidillä on jo huimat 1995gja se onkin :flower: arvoinen juttu.Kotiin olisi toiveita ehkä ensi viikolla mahdollisesti päästä..Ollaan jo niin kovasti odotettukin ja toivottu sitä päivää hartaasti.
Löysin eräästä käsityö-lehdestä helppoja vauvanvaatteiden kaavoja,ihan keskoslapsillekin,koot lähtivät 40cm ylöspäin.Niitä olen tehnyt kaikki vapaa-aikani kun olen yksin kotona ja aikamoinen kasa niitä onkin jo kertynyt.Prinsessa kankaista kaikki tietenkin tehtyjä.

Nyt menen syömään mango-jäätelöä ja nauttimaan television

 
Iltaa!!

Täällä ollaan.. Juttuja oon käyny kyllä lukemassa, mutta pää lyö aika tyhjää ja sit ei oo mitään kommentoitavaa..

Meillä mennään päivä kerrallaan ja nyt se aika menee tosi hitaasti.
Prinsessat jaksaa hyvin, tietämättöminä vielä tilanteesta. Minä jakselen niin ja näin ja odotan että se ylämäki joskus alkais. Vaikka tiedä että pitkä alamäki taitaavielä olla edessä.

Hannamari kyllä hymyilytti kun ajattelin teitä ja lehmän nuolemia hiuksia.

Koivunkäpy mese heitti miut pihalle sillon yks ilta ku huhuilit!

Jellona ja mies suuret onnittelut ja pitkää yhteistä taivalta!

Minni ihana kuuulla että teillä kasvetaan ja vahvistutaan!!

Nyt taas tyhjyys täyttää pään!!

:hug: Jonnalta
 
Perstaita kaikille tasapuolisesti :D

Huoh, taas itkettiin yöllä -siis Veera itki, en minä :whistle: Ilta sujui hyvin, isukki sai molemmat tytöt nukutettua illalla -mä makoilin pimeessä makkarissa mukamas nukkumassa kun Saara kävi tarkistamassa että missä olen :D Vitsit kun ollaan ovelia :whistle: ;)

Mitäs suunnitelmia viikonlopuksi ja täksi päiväksi?

Tänään mulla olis vuorossa siivousta (plääh :/ ). Sitten pitäis tehdä huomiseksi jauhelihakeitto valmiiksi mummolle, pojille ja Veeralle. Täksi illaksi ajattelin tehdä pizzan ja jälkkäriksi pannarin :p Eilen illalla sain pestyä kylppärin -sitä en ollut tehnyt toooodella pitkään aikaan. Nyt pitäis tosiaan tehdä viikkosiivous ja lisäksi ajattelin siistiä vaatehuoneen jossa vallitsee kaaos.... Tällä hetkellä viikonloppusuunnitelmat ovat vielä voimassa, Valtterilla on flunssa alkamassa mutta poitsu hoitaa itse itsensä joten sen takia ei tartte muuttaa suunitelmia. Eilen mietittiin miehen kanssa et mitä leffaa mentäis katsomaan muttei päästy vielä yhteisymmärrykseen. Meillä on tosi erilainen leffamaku. Mä haluaisin nähdä Vareksen ja mies sen Mel Gibsonin ohjaaman leffan jossa veri roiskuu... No, joku leffa on valittava kun meillä on ilmaislippuja. Mennään leffan jälkeen johonkin tex-mex ruokapaikkaan, namskis :p Sunnuntaiaamulla haetaan sitten Saara mummilasta (ellei olla jouduttu hakemaan jo lauantai-illalla...) ja iltapäivällä mä menen jumppaan. Siinähän sitä suunnitelmia yhdelle viikonlopulle =)

Siru: mullakaan ei ole varsinaista lempimusaa, kuuntelen laidasta laitaan :) Paranemista teidän porukalle :hug:

Uneton: ISO HALI :hug: Miehet... :headwall: :headwall: :headwall: Tosi harmi se lehtijuttu, pitäiskö mun yrittää siirtää jollekin ne kolme vikaa numeroa vai tiedätkö sä jonkun joka haluaisi sen lehden? Kiitos tosi paljon kuitenkin, oli kaunis ajatus :heart:

Lillukka: mullakin alkaa ideat loppumaan ruokien suhteen, aina teen samoja ruokia... Tällä viikolla ollaan syöty kanapyöryköitä, kinkkukiusausta, lihapullia + muussia, kalapuikkoja ja tänään on tosiaan pizzan vuoro :p

Minni: onpas ihanaa että Jenny voi hyvin :heart: Jaksuja ja haleja teille kaikille :hug:

Huomasinpa juuri että tuossa oikealla on mun työpaikan mainos :D
Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! Mä en muuten huomenna pääse koneelle, mun äidillä kun ei ole moisia hienouksia :LOL: Joten sunnuntaihin rakkaat kinkkuset :wave: No joo, ihankuin en tänään enää kirjoittaisi... :whistle:
Tansku & tytöt
 
Huomenta.

Joonatan heräs 05.30 :/ Koitetaan kohta mennä vähän lepäilemään, ties vaikka nukahtais hetkeksi.

Käytiin eilen tossa naapurissa, siinä asuu mun entisen koulukaverin sisko, tää koulukaveri oli hoitamassa siskonsa tyttöä (kohta 2v.), olihan hauskat leikit Jontulla ja tytöllä :D Juoksivat ympyrää varmaan tunnin ajan :whistle: Me ei ymmärretty, että miten ne jaksoi. Mutta hauskaa oli :D Sit mentiinkin pojan kanssa saunaan ja siellä läträiltiin :) Leivoin sämpyöitä (terkut Danjuskalle :D ) ja sain Joonatanin nukkumaan ennen Idolsseja ja Housea!

Vieraalle kävelemään oppimisesta, yhdyn muihin, eihän tässä vielä mikään kiire ole. Meillä kyllä kävellään, mutta sehän on ihan yksilöllistä, että milloin se opitaan, eikä tosiaan vielä ole mitään hätää :)

Parpapapa: Tosi mukava kuulla teistäkin!

Siru: Toivottavasti ei teihin se vatsatauti tarttuisi! Musamaku on täälläkin aika laaja =)

Lillukka: Ei voi muistaa asioita kolmen päivän takaa :ashamed: Ja muutenkin, meillä syödään aina samoja (pahoja jo ;) ) ruokia, eilen tein itelleni tonnikalapastaa, mies teki meksikonpataa, jota ottaa töihinkin mukaan (mä en siis syö ku kanaa ja kalaa).

Neve: Jaksamisia Veran heräilyihin!

Danjuska: Hauskaa matkaa teille!

Minni: Ihana kuulla teistä :hug: Mahtavaa, että pikku-Jenny (olihan se yyllä?) voi hyvin ja kasvaa hyvin :heart:

Jonna: Kiva, kun ehdit/jaskoit käydä kirjoittelemassa. Jaksu :hug:

Tanskuliini: Suunnitelmita... Tänään mennään varmaan mun äitillä käymään, huomisesta en ollenkaan tiedä (mies koko pvän töissä), eikä sunnuntaistakaan tietoa, eli eipä ole meillä oikein suunnitelmia viikonlopuksi :) Mutta viettäkää te miehesi kanssa ihanaa kahdenkeskeistä aikaa!! :heart: Niin, mistä mainoksesta sä puhuit? :whistle: Mulla näkyy vaan joku geisha-mainos tuolla oikeessa yläkulmassa :whistle: Minäkö utelias :D

Mut me mennään kohta kokeilemaan sitä lepäämistä, Joonatan kyllä vaikuttaa tällä hetkellä aikas pirteeltä, joten ei varmaankaan nukahda...
 
:wave: Tanskulle hyvvee viikonloppua!

Nyt siskot tiukka kyssä, vaikuttaako tulevat vuosilomarahat kotihoidontuen lisäosaan? Kun eilen soitti palkanlaskija et mulla on pitämättömiä vuoslomapäiviä vino pino, mä olin et mites se on mahollista ku oon ollu yli vuoden kotona valais sit et mammalomalta on kertyny moisia, tosin se yks täti mikä oli mukana kirjottamassa työsopimusta sanoi et niit ei kertys.. mut toki mulle aina raha kelpaa! :LOL:

Yöstä sen verran et v nuku hyvin, mä ja a ei,, v sis nukku(!) 5,5h putkeen, heräs 5aikaan ekan kerran syömään, a nous 4aikaa ku ukko heräs pissille ja sit piti juoda ja niistää, just ehin nukahtaa ku v heräs sit syömään, 5.20 sain pojun takas nukkuu 06 a heräs taas samalle rundille, 6.30 v heräs syömää no siit sit nukuttiinki 7.30 asti, tai mä vaan olin horrokses ku ootin et koht pitää herätä.. ihme kyl ei ihan mielettömäsi väsytä...

Jonnalle :hug: ja paljon jaksamista!

JA :hug: kaikille muillekkin sitä tarvitseville!

Jppii sain lääkäri ajan isommalle!! saas nähä onko perus lentsu vaiko mikä..
Nyt ruokkii lapsia ja jos kävis ottaa auton pois liekasta, piti laittaa varuilta liekkaan jos saapiki aamu ajan...

Ja ukolle tuli eile pahamieli kun se kävi kaupassa käskin tuoda herkkuja, mä voin siis syödä niit halppis jaffa keksejä (mitä lie merkiltään) mut en noita oikeita jaffa keksejä, ukko sit oli muistanu väärin ja toi noit oikeita hyvä ku ei itkemään ruennu ku leikilläni asiasta huomautin et oot sit ostanu noit kalliimpia ku mä en voi syödä ku halppis tuotteita.. :LOL:
No oikeesti noi halppistuotteet on varmempia ettei niissä oo maitoo ku ns. paremmat tuotteet...
Joo meen höpöttämästä pois muualle kun ei taas mitää oikeeta asiaa oo...<br><br>
 
huomenet!

Väsyttäää!! Meillä ei nukuttu yöllä juuri lainkaan.. Pisin pätkä oli nyt aamusta 2,5 tuntia. Meillä itkettiin, haukuttiin, naurettiin...

Alko itkemään ja kitisemään jo ennen kun pääsin nukkumaan.. nenä oli raukalla tukossa. laitettiin ansolinia ja annettiin särkylääke ihan suosiolla mut ei :headwall: Otettiin sitten viereen nii rupes jonkun ajan päästä höpöttelemään omiaa.. ja haukkumaan.. siis en tiiä miten melkeinpä pimeessä huoneessa tajus että tyynyliinassa on koiran kuva.. hauva- hau hau vaan kuulu toistamiseen ja sitten väliin että titta (kukka) joka oli pussilakanassa.. Eihän se asettunu millään.. omaan saänkyyn rupes mut itkeskeli vähän väliä. Nyt tosin touhuaa tuossa virkeenä ja hyväntuulisena.

Saa nähdä mitä automatkasta tulee.. jos kovin räkäseks menee niin pitää hoitaja huomiseks ehtiä..

Minni: Mukava kuulla että Jenny voi hyvin ja pääsee kotiin piakkoin. Ehkä teidänkin arki siitä vielä helpottuu ja tasottuu :hug:

Jonna: Paljon jaksuja ja :hug:

Peppi: Koitahhan ottaa päikkärit :D

Mut nyt puuron syöntiin.. meillä olla vielä siihenkään selvitty.. sitten pakkaamaan autoa. :wave:

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Huomenta!

Meillä o ohjelmaa täks päiväks ja viikonlopuksi. Mennään katsomaan mun tätiä iltapäivällä, joka on tullut käymään äitini luokse.
Ja huomenna tulee lasten serkku yökylään. Oon järkkäämässä aarrejahtia. Tein eilen semmoiset kaulakorut ja sitten vielä Niiskuneiti-namirasiat semmoiseen pikkupussukkaan. Pitäis vielä tehdä aarrekartta...

Teillä on kyllä uskomattomanan sitkeät lapset Minni. Ja tohon miesten tollotautiin täytyy todeta että sitä on täälläkin päin liikkeellä. :LOL:

Mutta jeps viikonloppuja! :wave:
 
Täälläkin huono yö takana.. Vilillä vuotaa nenä, se on inissy ja känissy ja möyriny ja itkeskelly koko yön, särkylääkkeestä huolimati, terkkuja vaan Danjuskalle. Siihen lisäks Artulla oli pieni pisuvahinko (onneksi vaan pyjaman housut meni, ettei tarvinnu ruveta lakananvaihtohommiin, ne on tosi mieltäylentäviä yöllä..), toisella kertaa KUUMA :kieh: ja kolmannella kertaa paha uni.. \|O Sit ite näin perinteistä zombieunta aamulla, sellasia tiedättehän joilta puuttuu puolet naamasta ja jotka puree.. :whistle: Sellasia sit pakenin ja hakkasin kivillä hengiltä.. :LOL:

Oikein hyvää viikonloppua Tanskulle, onneksi teillä on pysytty terveenä. Jos Vilillä on nyt oikea nuha, eikä vain hampaista johtuvaa, niin onneksi alko jo nyt, niin voi ens vkonloppuna olla jo ohi. Toisesta alaposkihampaasta on nyt läpi kaks piikkiä.

Ruuista.. Hyvä juttu, saa itellekin ideoita. Meillä on tänään täytettyä jauhelihamureketta, eilen oli uunissa pitkään haudutettua possun palapaistia (suosin uuniruokia nyt, keittiön nurkassa oli eilen alle +10.. :eek: ) ja sitä ennen.. hmm.. Mustaa makkaraa!! Ihan vinkiksi vaan kaikille.. :LOL:

Musiikista.. Joulupukki toi mulla uusimman PMMP:n, oon ehtiny kuunnella tasan kerran.. Led Zeppelin, Beatles, Tehosekoitin, Robbie Williams (aaahhh) jne jne.. Suomi-iskelmä 70-luvulta on jees, nykyiskelmä ei putoo sitten lain. Reggae on ihanaa.. Voi että kuuntelisin vaikka mitä, mutta musta "aikuisten musiikki" ja pienet lapset ei sovi yhteen. Ja jos laitan radion päälle, nämä pienet termiitit vaihtelee kanavia niin että lopulta AINA soi säristen joku iskelmä peräpirkanmaa.. :whistle:

Eikö missäänpäin sanota tukasta että se on lehmännuolema? Ei ollu mun keksintöä, äitiltäni oon kuullu, eteläpohjalaasia juttuja sit kai..

Juh. Lastenviihdytykseen käy tieni mun. Tänään pitää pitää vaan sokerit ja kofeiinit korkeella, onneks on ihan kohta viikonloppu..

Käpäri, palkat pitää ilmottaa KELAAN, muistaakseni ne tiputtaa jotain päivärahaa.

Ja Minnille terveisiä, ihanaa että kuulostaa jo vähän valosammalta sun teksti. Ja minkä sille voi että noin universaalisesti naiset on Venuksesta ja miehen A.nuksesta.. Ainakin välillä.. :whistle: <br><br>
 
Hannamari: joo soitin kelaan eikä ees hermo menny! :whistle: Vinkkinä käynnissä pysymiseen, wiksin hemmetin pahanmakuiset energy namut, mut ne oikeesti piristää! :LOL: 1 semmonen vastaa 2kuppia kahvia.. Ja kiitos päivän piristyksestä taas. MEilläkin jostain syystä on suosittu uuniruokia, en tiedä miks??
toi sun mies ja naisvertaus oli melkosen osuva...

Jaha jos kävis tainnuttaa apinan.

Joo kelasta viel sen verran et tyttö ei oikeesti mmärtäny kui on mahdollista et saadaan Annan astmaan hoitorahaa mut ei lääkekorvattavuutta :whistle:

Ja minni, ihanaa et on jo iso tyttö teillä!<br><br>
 
Heipsan :)

Tuli sitten esikko kipeäksi ja jäi tänään kotiin :/
Mulla särkee taas vaihteeksi pää vähän,onneksi meillä yöt jo nukutaan kunnolla,tai kyllä Oskari voipi herätä mutta ei huuda vaan nukahtaa takas aika pian,en edes mene sen luokse enää =)
Ai niin mutta enhän kertonutkaan että meillä ei ole enää maitopulloa ollenkaan,päätin tuossa muutama viikko sitten että nyt loppuu pullottelu kun yöllä huusi pulloaan monta kertaa,nyt sit nukkuu hyvin aamuun saakka eikä pyydä maitoa,ihanaa :D

Kävelystä kyselleelle voin sanoa että ei syytä huoleen,meillä esikko lähti kävelemään 1v6kk ikäisenä ja hyvin on ehtinyt köpötellä ;)
Tanskuliinille hyvät viikonloput ja suunnitelmissa oli meno anoppilaan käymään,mutta pitää nyt katsoa kun toi esikko tuli kuumeeseen.
Unettomalle jaksamishalit,miehet on niin h.elkutin järkeviä välillä :hug:
Siru2006:Mä kuuntelen kaikenlaista musiikkia ;)
Koivunkäpy: Hyvä että tuli ilves järkiinsä :D
Lillukka:Meillä ollut viimeiset ruuat,makaronilaatikko, makkarakeitto ja ranskalaiset :whistle:
On ollut vähän kepulit ruuat kun kokoajan saanut hypätä asioilla.
Minni:Ihanaa että vauva kasvaa ja vahvistuu :heart:

Mitenkäs teidän muiden tähtöset joko tulee sanoja?
Olen tässä miettinyt kun Oskarin ainut oikea sana on hei,mitään muita sanoja ei sano eikä edes yritä ;)
olen kyllä ajatellut että noilla sen toistuvilla korvatulehduksilla saattaa olla vaikutusta siihen :x
Onko täällä muuten miten moni jo töissä?ja minkä alan ihmisiä kaikki olette?
Itse olen edelleen kotosalla ja hieroja olen :D

Nyt pitää mennä katsomaan mitä oskari puuhaa,taitaa koiraa komentaa ;) :wave: <br><br>
 
siru tais kysellä musamausta, kuuntelen lähes kaikkea, paitsi klassista ja sen kyllä huomaa :LOL:
Jos lapsille soittaa klassista musiikkia niin niistä tuloo viksuja, mitähän meidän lapsista tulee, Annan sai ehkä rauhottumaan pienenä manowarilla :whistle:

Tinttamooses, meillä tulee äiti, äijä, täti, op, avva, anna, kakka, op, hauva, roska ( :eek: ) ihi(isi) ruokaa, r:n sorauttaa kurkussa :LOL: Onkohan meillä liikaa roskia lattialla kun lapsi osaa moisen sanan.. Tosin V pitää roskina kaikkea mikä on lattialla, leeluista vaatteisiin.. (siis eihän meillä toki lattioilla vaateita ole, hyi pois se täältä!) :LOL:

Apina sammu, tekis mieli itekki nukkumaan... Vaik oonha mä nukkunu viime yönä 5tuntia!
 
Morotus :wave:

MM, Peppi & Tanskuliini, kiitos onnitteluista!

Siru kyseli lempimusaa. Mulle uppoaa kaikki, laidasta laitaan!

Lillukka, meidän kolme viimosinta ruokaa on ranskikset ja kalapiffit, pinaattiletut kera hillon, sekä pizzakiusaus.
Lasten hammastahnaa saa alkaa käyttämään sit, kun on poskihampaita. Mistä tulikin mieleen, että täytynee lisätä ostoslippuun Julbertin hampitahna!

Minni, ihana kuulla teidän kuulumisia! Pidän peukkuja pystyssä, että saatte pikku-Jennyn ensi viikolla kotiin!! Jaksuja sulle!! :hug:

Tanskuliini, meillä ei ole muita suunnitelmia viikonlopulle kuin huominen kaupassa käynti, kunhan mies kotiutuu. Muutoin vaan ollaan ja nautitaan olostamme perheen kesken. Ihanaa saada mies hetkeksi kotiin :heart:

Tinttamooses, mä olen kotosalla. Ammatiltani olen lähihoitaja (sairaanhoito ja huolenpito).
Sanoja Jullella tulee aikas vähän, muuta höpötystä kyllä sitten siitäkin edestä :D Ainakin Äiti sanoo :heart: , kakka, joo, ei, otan (jos kysytään ottaako jotakin), anna, täällä, kone... ja olikohan muita... Ymmärtää kyllä puheen ihan täysin!

Omasta navasta sen verran, että mies tosiaan tullee huomenna kottiin :heart: ja on tärkeää, että saadaan edes se sunnuntai pitää oma rakas täällä kotona! Mutta pojat on olleet kilttejä, joten itsekin olen jaksanut tosi hyvin. Ikävä on tosin hirmuinen ja usein tulee itkukin, mut luulen, että hormonit aiheuttaa tuon itkun...
Odottelen tässä meille vieraita :D [bJellona ja hänen miehensä [/b] tulevat ohikulkumatkallaan moikkaamaan meitä! Kiva nähdä tuore aviopari =)

Mutta nyt laittamaan pyykkiä koneeseen!

Toivotaan, että pakkaset pian lauhtuisi! Mukava olisi päästä kunnolla ulkoilemaan!

Jatketaan!

T. Gerbsukka & Taimi rv 18+4 *Aleksi on ihan varma, että vauva on tyttö; olen kuulema nyt niin rauhallinen :D )

Jemmaa on tosiaan nyt pakko huhuilla!! Teillä taisi jo ultrakin olla, ellen väärin muistele! Tulehan kertomaan kuulumisia!!<br><br>
 
Moi pitkästä aikaa!

Jospa nyt saisi jotain kuulumisia teillekin raapusteltua, vaikkei täällä mitään ihmeitä olekaan sattunut. Pakkaspäiviä yritetään sisällä saada kulumaan, on piirrelty ja askarreltu, välillä katotaan videoita ja välillä leikitään poliisia.... kyllä on ihanaa kun viikonloppu tulee, saapi jotain muutakin tekemistä kun leikkimisen...

Ekaks jälleen Minnille halit :hug: ihanaa kun pikku-Jenny vahvistuu ja pääsee teidän kanssa kotiin.

Sanoista sen verran, että meillä ei juurikaan mitään sanota. Äiti ja Eetu tulee välillä ja uusin yritys on jalka, joka kuulostaa suurinpiirtein kaakalta :heart:

Musamaku on laidasta laitaan, yleensä meillä soi joko vanhat iskelmät tai sitten "vähän" raskaampi musa, josta tuo isännys tykkää... eipä mullakaan tosin valittamista ole.

Hannamari meidän isä käyttää tuota lehmän nuolemaa ja muistan lapsuudestani sen, tosin olenkin pohjanmaalta kotoisin :)

Ruokia kolme viimeisintä: perunat ja nakkikastike, kinkkukiusaus ja sitte taisi olla rakettipata (siis pätkäspagettia, jauhelihaa, munamaito, juusto) ja on muuten hyvää, pojatkin syö ihan kiitettävästi.

Kävin siel työhaastattelussa maanantaina, vaan eipä tuo tainnut tärpätä. Ei ainakaan vielä ole kuulunut mitään, tosin lupasivat ens viikon loppuun mennessä ilmoitella kaikille. Pitivät mua vähän liian korkeasti koulutettuna, oon tradenomi ja hain kodinkoneliikkeen kassalle.... no joo, ei mulla viel kyllä kiirettä töihin ole... jos vaan joku uusi työ löytyisi ennen elokuuta, ettei tarvii sinne vanhaan mennä...

Ihan kauhulla lueskelen teidän aikaisia aamujanne... ei musta olis nousemaan niiiiiin aikasin. Eli hatunnoston olette ansainneet! Musta on kamalaa jos joutuu herään joskus seittemän pintaan... mä nukkusin paaaaljon pidempään...

Nyt pätkii niin pahasti, etten enempiä tällä kertaa muista, palaan myöhemmin, ette te musta eroon pääse :D :wave:


ihan pakko lisätä tosta hammastahnasta meillä Atella on viis hammasta edessä ja hammashoitaja sanoi että jo nyt pitäis alkaa laittaan tahnaa... ihan vähän siis toooosi vähän. En tiedä sitten miten on oikein :/ <br><br>
 

Yhteistyössä