JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

hyvää viikon alkua kaikille!

Voi että tuota pakkasta... taas näytti -24 aamulla mittari.. käytiin kuitenkin ulkoilemassa sen verran että ruokaa kaupasta haettiin kun ilma lauhtu. Ja ei tuota pakkasta enää onneks paljo oo että jos sitä päikkäreitten ja ruuan jälkeen vielä mentäs raitistelemaan.
Meillä jäi auton lämmitysroikka vahingossa vielä reissun päälle, mut onneks ei oo mitään pakollista menoo ettei tartte jysäyttää käyntiin.

Yö meillä nukuttiin heräämättä ja poika oli tosi ilonen kun aamulla heräs. Itellä taas laahaa mieli maata pitkin.. tuntuu että kun sais aamulla jäädä peiton alle ja pysyä siellä..

Nevelle tsemppiä työasioitten kans =)

Tanskulle jaksuja paljon ja parempaa fiilistä, :hug:
Gerbera: Muista sitten tulla uutiset kertoo :D

Pepille jaksuja noitten aikasten aamujen kans.

Jellona: Joo oli tosiaan tarkotus sekä teidän vointia, että Tinttamooseksen vointia kyselllä mutta meni ajatukset ristiin kun oli jo mukamas niin kova kiire syömään.. (minäkö ahne....)

Tosiaan poika nyt päikkäreillä.. olis illalla tarkotus sämpylöitä tehdä jos Tatu vaan on hyvällä päällä. siitä ei tule mitään jos se lahkeessa roikkuu..

Meni vakuutuksen piikkiin onneks ne allergia testit ja satiin suurin osa rahoista pois. Ois sitten tarkotus niillä rahoilla nyt sänky pojalle ostaa.. alkaa tuo pinnis olla vähän rennon olonen.
On tainnu olla jo puhettakin joskus (mut en enää muista :whistle: ) että onko jo tähtösiä jotka ei pinnasängyssä nuku?
Kun ite aattelin että onko vielä liian aikasta siirtää. Tosin osaa laskeutua
itse sängystä mutta tuntuu turvallisemmalta tuo pinna sänky..

Jos hakis vielä kupposen kahvia ja yrittäs rueta jotain puuhailemaan.. imuroitua kyllä jo sain ja pyykit on kuivumassa mutta kyllä sitä tekemistä riittäs kun kehtais tehdä.. :whistle:
 
Täällä ollaan :wave: .

Ollaan just lähössä mökkeilemään ja tullaan loppuviikosta kotiin.

Pepille: :hug: , varmaan tosi rankkaa herätä noin aikasin.

Danjuska: Vanessa ei nuku pinnasängyssä enään. Hyvin on mennyt.

:hug: kaikille

 
Moi taas!

Nyt saa työnteko riittää tältä päivältä :D Kasasin itekseni ison puisen astiakaapin.Tosi hyvin meni vaikka ohjeet olivatkin aika epäselvät.Kaapin ovia en saanut ihan samalle korkeudelle,mutta ei sitä kyllä huomaa ellei tarkkaan kato. Huomenna pitäis sitten täyttää kaappi ja kuvittaa ovet.Meillä on töissä kaikkien kaappien ovissa digikuvat siitä mitä kaapin sisällä on. Näin opiskeliat löytävät hyvin kuvien avulla tavarat.

Danjuska Veralla on vielä pinnis käytössä.Nukkuu siellä vaan päikkärit tällä hetkellä.Tänään mies yrittää jos sais Veran sinne yöunille.Keskkimmäisen laitoin isoon sänkyyn 1,5v ikäisenä ja hyvin meni.Aluksi meillä oli tyynyjä lattialla jos sattuisi unissaan kierähtämään laitojen yli.

Nyt pistän pillit pussiin ja lähden kotiin :wave:
 
Helou. Täällä lievästi lipsahtanut mamma.. :ashamed: Siinä vaiheessa kun Uneton on miettinyt ollaanko 101 lajin aamiaisella, mä makasin sängyssä, voin pahoin (en onneks oksentanu) ja söin särkylääkettä. Ei tietoakaan että aamiaiselle olis päässy, vaikka se on la ja su aamuina 11 asti!! :eek: :ashamed: :headwall:

Olihan viihteellä ihan kivaa, mutta ei ollenkaan niin kivaa kun oli muistellu. Parissa paikassa käytiin, musiikki oli huonoa ja paljon vähemmän pääs tanssimaan kun olin ajatellu. Harjotuksen puutteesta huolimatta koko ajan oli juoma menossa kurkusta alas, ja sehäs tosiaan sit kostautu.. Lauantain suunnitelmat leffasta sun muusta vaihtu siihen että käytiin vähän kaupungilla kävelemässä ja sit mä närpin pizzeriassa valtavaa pasta-annosta ja sit Stockan karssuhyllyn kautta hotlalle ja siellä maattiin ilta ja kateltiin suomen euroviisukarsinnat.. :ashamed: :LOL: Sununtaina aamiainen maistukin jo, ja poikia oli ihana taas nähdä, ikävä oli kova. Niillä oli kaikki menny hyvin, vaikka Artti oli pe iltana pudonnu sohvalta päälleen ja Vili la päivällä leikkikentän kiipeilytelineestä poskelleen.. Mutta jotain opin: Seuraavan kerran (joskus vuosien päästä) kun on lapsivapaata taas, täytyy olla jotain "tekemistä", keikkaa, konserttia, teatteria.. Pelkkä viihteellä olo on tylsää. Näin sitä keski-ikäistytään!!! :LOL:

Nyt jää kommentointi, sorppa vaan. Tosta yhden illan "huumasta" kun nykyiällä joutuu maksamaan monta päivää.. :ashamed: Suklaalla ja sipseillä olo hieman kohenee, pidetään morkkista sen suhteen yhdessä, Tansku. :hug:

 
Voi jösses että oli hyvää ruokaa *kehuu itteesä* siis melki tavis ruokaa, läskisoossia kera basmatiriisin ja papaijapalojen.. siis kuivattuja papaijapaloja oli kastikkeess ja sipulia ja kait mä sinne jotai mausteitaki laitoin ja suurustin riisijauhoilla, sai pojullekki antaa..
Hannamarin kertomus tais taata sen etten juo enää ikinä yhtä enempää, vois näin reilu 5vuoden jälkeen tulla kaikkien kankusten äiti :eek: :xmas:

Josta tulikin mieleen et onks unettomasta kuulunu mitää? huhuu?? :wave:

Mulla rutisee päässä, siis päästä kuuluu ääniä, kuten eräälle mesessä mainihin, ufot ottaa yhteyttä kun toisesta korvasta ei kuulu kun suhinaa, rätinää ,napsetta ja vihellystä, siis just semmosta sekameteliä mitä leffoissa on ufokohtauksissa :eek: :LOL: tai sit oon vaan sekoomassa.. Tosin joka kerran ku röihtäsee ni koskee korvaan ja on jumalaton paine korvassa, tuntuu et hetkenä minä hyvään lähtee tärykalvo omille teilleen...

Taidan mennä omille teille sänkyyn...
 
Onnistuukohan tänne kirjoittaminen :whistle:

Eipä tänne kyllä mitään kuulu, mut koitetaan, että meneekö teksti läpi.

Mä lähdin käymään äitillä, pojat jäi kotiin. Nyt tulin takaisin ja pojat lähti taas asioilleen.

Danjuska: :hug:

Missä tosiaan on Uneton? Miten reissu meni? Vai menitkö ollenkaan...

Hannamari: Hui... Mä oon aina miettinyt, että miten jotkut jaksavat hoitaa lapsensa kankkusessa?? :eek: Huh, varmasti ihan kauheeta!

No, koitetaas lähettää.
 

No nih, ultrassa käyty :D
Ja kikkelihän siellä näky :D ihan niinkö arvelinkin :D Eli kolmas poika meille on tulossa, taidetaan pistää pystyyn oma jalisjoukkue :D Kaikki oli kunnossa ja saatiin muutama hymykuvakin :heart: sekä sellainen reilu pyllistys :D

Ollaan onnesta ihan sekaisin, koko ajan vaan hymyilyttää :heart: :heart:

Kirjoittelen enempi huomenna, jahka siihen mennessä ajatus kulkee enempi :D

Gerbsukka *ihan fiiliksissä* :D
 
Pikaisesti tässä kokeilen, että onnistuuko tänne lähettää mtn...

Onnea miljoona kiloa kolmannesta jäsenestä futisjoukkueeseen :heart: Hieno juttu, että tulee veljekset kuin ilvekset :flower: Voi vitsit, vauvakuume oikeen nostaa päätään taas jossain tuolla sisuksissa... :whistle:

Hannamari; kiva oli lukea teidän vknlp:sta juttua! Varmaan oli silti ihanaa olla ihan kaksin, vaikka tietysti pikkumiehiä ikävä sitten tuleekin jossain vaiheessa. Haluttais kans lähtee viihteelle ihan "kunnolla", pe pitäis työkavereiden (=ystävien ;) ) kans lähteä elokuviin ja syömään... jospa pitäis siitä viel jatkaa iltaa... katotaan ny, kuitenkin olen jo 22 ihan väsyny ja valmis tulee kotiin ;) Ja rahaakin pitäs säästää siihen matkaan jne.

Käytiin muuten 1v2kk nlassa tänään. 9.7kg/76.5cm oli miehen mitat ja touhukkaaksi kaveriksi neuvolantäti häntä luonnehti ;) Kuulemma oikeen kaiholla muistelee omia poikiaan, ku ovat olleet tuollaisia... MPR-rokotus saatiin, toivottavasti siit ei mitään oireita pukkaa. Reilun vkon päästä vasta saattaa tulla, jos jotain tulee.

Nyt vielä myöhäisiltapalaa syömään, esikoinenkin vielä hereillä tuolla isän kanssa, ovat molemmat lomalla tän vkon. Huomenna pitäis lähteä uimaan ja hakemaan jotain auton osaa -älkää kysykö mitä- tuolta 100km päästä.

Hyvät yöt kaikille, ketkä täällä viel yrittää taistella 2+ sivujen kanssa ;)
 
Pystyyköhän tänne jo muka vaivatta kirjoittaa? :whistle:

Ihan alkuun, ihanaa, että teille Gerbera tulee kolmas poika, saatte varmasti hyvän joukkoeen kasaan ;) :heart: :flower: Oliko teillä se Bruno, joka ultran teki? Mitä tykkäsit? Olis ihana nähdä kuvia pikkuisesta, mutta yhteisöön taitaa olla turha edes yrittää \|O Onnistuiskohan profiiliin...? Sinne on nykyään tosi helppo liittää kuvia! Ei tarvi ite alkaa pienentämään eikä mitään.

Meillä meni yö ihan hyvin, tai Joonatan kyllä heräili parit kerrat (nykyään herää yleensä vain kerran, jos sitäkään), mutta aamulla herättiinkin vasta 07!! Wau! Upeeta :D Tää päivä kyllä mennään yksillä päikkäreillä, vaikka tuntuu tuo olevan jo vähän väsynyt :/ Pari tuntia pitäis vielä sinnitellä.

Siru: Oot varmaan kertonutkin, mutta mihin matkalle olette lähdössä ja koska?

Onnistuukohan tän lähetys nyt sit...?

Äh, kiukkua taas, en jaksais... :whistle: Poika siis kiukkuaa...
 
Tökkeli pökkeli :D

Joo ei se auta ku raahata ittesä korvan hutkimiseen :ashamed:

MEillä oli eile jännät paikat joudutaanko lähtee sairaalaan pojun kans, ei tarvinnu!

Gerberalle onnea pojasta!

Jaksuja kaikille!

Mä herätin ainaki ukon viime yönä huutaen unissani, heräsin siihe kyl itekki.. :LOL:
 
Panotonta tiistaita :D

Höh, niin ne Pano-illat loppuivat -ja mies tykkää... :LOL: :LOL:

Nyt on vähän parempi fiilis, sain nukuttua hieman paremmin viime yönä. Silti veetuttaa ihan samperisti kun mulla ei ole yhtään itsekuria, ei yhtään :( Eilenkin söin pakkasesta pullan sun toisen :( Onneksi menen tänään jumppaan...

Eilen kävi muuten hassu juttu. Tilasin pojille ne pizzat, ja Valtterille tuli väärä pizza. Soitin pizzeriaan ja toivat sit oikean pizzan. Saatiin pitää väärä ja mies ahmi sen illalla. ONNEKSI siinä väärässä oli mm katkarapuja ja sieniä joista en tykkää -muuten mä olisin varmaan hotkaissut sen :ashamed:

Veeran nuha on entisellään, ei ole onneksi pahentunut mutta eipä ole parantunutkaan. Tyttö heräili muutamaan otteeseen yöllä mutta nukkui kuitenkin edes jotenkin. Saarakin nukkui hyvin koko yön. Pojillakin alkaa taudit pikkuhiljaa hellittämään. Mulla on pientä nuhaa vielä mutta elämä voittaa =)

Hannamari: oli teillä kaikesta huolimatta kiva viikonloppu, hieno juttu :D

Gerbera: vautsi, kolmas poika :heart: Ihanaa että kaikki on poitsulla ja äidillä ok :) Täytyypä sitten viedä tyttöjen vauvavaatteet kirppikselle :whistle:

Jaahas, jos sitä painuis tuonne pakkaseen pienelle happihyppelylle -pitäis varmaan käydä ostamassa laskiaispullat :p :ashamed: No ei tosiaankaan pitäisi, argh...

Tansku & mukulat
 
Koivunkäpy: Miks meinas sairaalareissu tulla? :eek:

En saa nyt profiiliin lisättyä kuvaa, mut täs ois maha, eilen otettu kuva:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=-Peppi&image_id=53591661

Ei toi maha edes näytä tossa kuvassa niin isolta, mikä se oikeesti on :eek: Mitään paljasmaha kuvia en edes ota, on nuita arpia tullut parit :x

Tansku: Kiva, että olette jo parantumaan päin! Ja niin tosiaan loppui panot, voi hitsi, miten mä ja ennen kaikkea mies tästä nyt selviää :LOL: <br><br>
 
Heipsan hei =)


Tännekin ehtii välillä.
Peppi85:Ihana toi sun masukuva :heart:
meillä voidaan jo ihan hyvin,edelleen ollaan nuhaisia ja mulla on kauhea yskä mutta muuten ollaan jo ihan kunnossa.
Danjuska:Kiitos kysymästä,ihan kunnossa aletaan jo olla...
Gerberalle onnea pojasta :)

On tää sairastaminen ollut mulle kyllä rankka kokemus,toivon että vastedes ei saada tota tautia,se vei kyllä voimat ihan täysin.
Oskarin loppui pari päivää sitten lääkekuuri korvista mutta nuhaa sillä on edelleen joten katsotaan nyt pysyykö korvat terveinä silti :/

Täällä on tälläviikolla hiihtoloma joten esikkokin on kotona,eilen oltiin luistelemassa ja tänään hiihdellään tuossa pihalla,mikäli pakkanen laskee,nyt on 20 astetta joten ei ihan parhaimmat hiihtokelit :D

Mies on edelleen siellä keskisuomessa mökillä,kaippa se tänään tai huomenna kotiutuu,meni nyt viimisen kerran koiran kanssa kun toi jänistys loppuu tän kuun viimeiseen päivään ;)
Onneksi en lähtenyt mukaan vaikka se miten pyyteli,siellä meinaan oli hiiret taas vallanneet mökin,jääkaappia myöten,yök :x :x :eek:
Mä niin inhoan niitä pikku siimahäntiä että :whistle:
Täällä uudessa talossa ei onneksi niitä ole näkynyt eikä kuulunut,vaikka ainahan niitä maalla on ei siitä pääse mihinkään mutta en tykkää niistä yhtään :x

Tänään pitäis muutaman kaverin tulla meille kylään ehtoopäivällä,tarttis vähän laittaa kämppää järjestykseen ennen sitä,imuroida ja laittaa sängyt kiinni ;)
Oletteko te muut kovia siivoamaan?
vai onko teillä aina tasaisen sekaista? :D
Heh olipa hauskasti kysytty... :LOL:
Mä kyllä jokapäivä siivoilen vähän kun on noita kissoja kaksi kappaletta pöllyttämässä mutta tuntuu että tasaisen sekaiseksi muksut tän asunnon jokapäivä saa silti ;)

Ei vaan nyt pitää ottaa jotain haukkapalaa,lapset söi aamupalan mutta multa unohtui kun hyppäsin tänne,palaillaan ystävät ihanat :hug: :wave: :wave:
 
Moikka!

Nyt tuntuis pelittävän vähän nopeemmalla 2+... luulin, ettei mun eilinen kirjoitus edes olis näkyny täällä, ku laitoin sit jo koneen kii, mut näköjään oli kuitenkin tullu.

Ihan tylsää, kun piti lähteä tänään sinne naapurikaupunkiin uimaan ja hakee sitä auton osaa, ni eilen illal Otto jo vähän yski ja aamulla oli lämpöä 37.7. ja kärttyinen oli, eikä aamupuuro maistunu kovin hyvin. No, katotaan, jos esikoisen kanssa käytäis uimassa, ku mies tulee.

Peppi:me ollaan lähdössä Floridaan huhtikuussa lasten kanssa ja sit tulee mun ystäväni myös lasten kanssa =) Aika extremeä tulee varmaan olemaan kahden 1-veen kanssa ;) ja sitten päälle vielä kaksi ei-niin-rauhallista isosiskoa... Kiva, että teillä aamuherääminen vähän myöhemmässä vaiheessa! Meillä yritin Otolta aamutissiä lopettaa, syö aina n. 6.30-7, mut jatkoin sitten vielä, ku jätkänpätkä alkoi heräillä 7 pintaan... nyt nukkuu vähintään kasiin, eilen jopa ysiin. Ja kun ei syö kuin alle 5 minsaa, ni vähällä pääsen mielestäni, vaikka sitä viel jonnin aikaa jatkaisin... katotaan, jos tossa ennen kouluikää lopetettais tuo tapa ;) ( terkkuja vaan imetyskammoiselle vieraalle, jota ei muuten toviin ole näkynynnä tässä pinossa :LOL: )

Nyt Otto päikkäreille ja auto johdon päähän, jos tänään johonkin lähdettäis käymään...

Pirteätä pakkaspäivää!

ps. IHANA MASU sulla Peppi :heart: Vauvakuumeelleni ei tee ainakaan hyvää ;)

Ja Tinttamooses: mä inhoan siivoamista, mut rakastan siistiä kotia... eli yleensä siivoan kauheassa raivossa, kun tietää, ettei täällä mikään pysy kovin kauan siistinä. Teininä mun kaks hyvää ystävää oli supersiistejä, jota en itse tod. silloin ollut. Niiden teki mieli aina alkaa siistimään mun vähän sekaista huonetta... ei ne kyl siel siivonnu, ihmettelen vaan ;) <br><br>
 
No jospa nyt onnistuis munkin kirjoitus tulemaan? Nyt vaan pitää kommentoida ulkmuistista kun en enää jaksa lukea kaikkea taakse päin.

Uneton :attn: missä olet hu huu ja mitä kuuluu?

JEMMA samoin kirjoita edes jotain, voittehan hyvin? *huolissaan*

Danjuska kyselit kiukkuaako Onni vielä hampaasta, ei enää onneksi eli kenties se tuli jo ikenen läpi.

Käpynen paranemista korviin! Mitäs olit huudellut yöllä? Ja mitä siinä ihanassa ruuassa oli se liha, possua?

Gerbera :heart: =) ONNEA kun saatte poikasen :heart:!

Hannamari teijän vkl kuulosti toisaalta ihanalta, mut kankkunen kamalalta. Itse en ees muista millon mulla on ollut kankkusta mut kuvauksesi perusteella sitä ei kande hankkiakaan.

Jellona kiva oli lukea sun yökuulumisia! Mitäs kuuluu nyt?

Entäs Tigru mitä kuuluu, massu kasvaa vaan? Kuinka olet jaksant töissä käydä? entä mitä Atte-poikaselle?

Kuka kyseli siivoamisesta, hmt, Tinttamooses vai Siru.. meillä siivotaan kerran viikkoon siivouspäivä-tyyliin (imurointi, mattoja ei ihan aina viedä, vessat ja pölyt) mut välillä tarpeen mukaan (ja sitä tarvettahan on) noita mitä tahansa myös välillä ja tavaroitahan nyt joutuu joka päivä ja monesti järjestelemään. Siru, kivalle kuulosti teidän tuleva matka!
Peppi meillä on mennyt neljä yötä putkeen niin että aamulla herätys klo 7,8, 7 ja tänään klo 8.10. Mä olen nyt rytmittänyt nyt sit niin, että Onni menee niille yksille päikyilleen vasta 12-13 maita ja yöunille sit 20.30-21 maita. Ja meillä nukutaan nyt vaan yhdet unet, vaikka herättäs klo 5.30, sit menee vaan aiemmin päikyille. Mut toivoa sopii että tällainen rytmi pysyis, tosin ihan outoa itsestä kun tänäänkin oltiin 9 mennessä tehty vasta aamutouhut ja syöty aamupala, kun normaalisti kun ollaan herätty aikaisin, mä olen jo hoitanut pyykit, puhaat astiat kaappiin ja tehnyt päivän ruuankin ja klo9 maita ollaan menty jo ulos.. Tänään ei ulos päästy aamupäivällä, pakkasta -25, tehtiin sit laskiaispullia!

Elikkäs hyvää laskiaistiistaita kaikille! '

Meillä illalla muskari ja päiväkahvilla eli kohta on sit noita pullia, njaaaam :p !

JOtain varmaan tärkeääkin unohtui kommentoimatta mut lahopää mikä lahopää...

Lillukka<br><br>
 
tiistaita täältäkin =)

Voi kauheeta mikä päivä ollut jo tähän asti.. :\| Poika kiukuttelee ihan joka asiasta ja hermot kireellä jo tässä vaiheessa ja mies vasta äsekn töihin lähti.. Tulee piiiitkä ilta.
Näkyy poskihampaita työntävän edelleen.. näkyy ihan selvästi kun anto suuhun kurkata. Annoin jo särkylääkettäkin. Nyt nukkumassa ja on nukkunu jo huiman tunnin ihme kyllä.

Voih, minunkin tekis mieli laskiais pullia :p kehtaiskohan lähtee kauppaan illemmalla pojan kans ja käydä ainekset ostamassa.. harmi vaan että Tatu ei voi maistaa.

Hannamari: Olipas teillä reissu :D Mut varmaan ihan kivaa kohmelosta huolimatta =)

Gerbera: Onnea teille poitsusta =)

Koivunkäpy: Mikäs pojalla??

Tinttamooses: Meillä on jatkuasti "tasaisen sekasta" vaikka päivittäin raikkoilenkin romuja ja leluja... Kerran viikkoon on kunnon siivouspäivä ja yleensä vielä sen päälle joku päivä aina imuroin kun noista koiruuksista niin paljon karvaa irtoaa.

Siru: Otolle jo tässä vaiheessä paranemista! Toivottavasti ei kovin sitkeä/kauhea tatuti iske.

Jaahas... jos sitä lähtis kohta ruuan uuniin laitamaan.. Huomenna ois taas reissun päälle hypättävä.. Saa nähdä pitääkö koirakin mukaan ottaa kun ikävöi jo nyt vanhempaa koiruusta.. Saati sitten jos joutuu yksin illat olemaan kun mies töissä.
No sen näkee sitten...
 
Moikka!

Gerbera onnea tulevan poikavauvan johdosta :flower: Kiva että vauva voi hyvin =)

Peppi ihan selvä poikamaha sinulla =) veikkaisin poikaa tuon perusteella,jos en jo tietäisi että poikahan sieltä tuleekin. On aika poikavoittoista tämä joulutähtien pino muutenkin. Jos en nyt väärin muista niin tyttöjä oli 13 ja poikia 32 =)

Meillä Vera nukkui eilen koko yön omassa pinnasängyssä ja ilman tissiä :D Mies oli nukutushommissa.Illalla 19.30 meni sänkyyn ja itki vähän väliä noin pari min. kerta.Nukahti 20.10 sitten heräs taas 21.00 ja itkua taas vähän väliä,taas muutamia minuutteja kerta.Nukahti 21.40 ja heräs 23.00 huusi minuutin korkeintaan ja nukahti.Sen jälkeen olikin muutama ehkä neljä kertaa kun vaan kiljaisi ja nukahti takas.Heräs 7.55. Aika hyvin mun mielestä.Onneks mies hoiti noi itkut kun mä olisin aivan varmasti antanut periksi ja ottanut viereen.Saa nähdä miten tänään käy.En tiedä jos nukkuis noin hyvin jos mä nukuttaisin,mutta onneksi mies on nyt lomalla melkein 2 viikkoo niin eiköhän se jo sitten mene paremmin multakin =)

Nyt pistän taas koneet kiinni ja lähen kotiin :wave:
 
Heippa taas!

Olen tehnyt pari päivää kotihommia. Koko eilinen päivä meni siihen kun siivosin pari vaatekaappia. Ja tänään olen imuroinut ja silittänyt pyykkiä. Meillä siivotaan tarpeen mukaan, mutta varsinaista siivoupäivää meillä ei (valitettavasti) ole.

Gerberalle onnea pojan johdosta!

Hannamari tuota yökköolotilaa minä pelkään nykyään, joten aina ennen vähäistäkään juomista mä suydä mussutan ison annoksen ruokaa.
Miten käy ensi viikon viikonloppuna, kun molemmat lapset (!) ovat yhtäaikaa poissa yhden yön.

Odotan kovin että saan laitta ne mun uudet kengät jalkaan. Jospa pääsis ihan vähän tanssimaan... ;)

Tanskuliinille :hug:

Eipä meille mitään uutta. Molemmilla paukkuu lima aika ajoin kurkunpäässä ja aivastelevat. Joten en uskalla viedä kumpaakaan ulos :ashamed:

Kirjottelemisiin!

:wave:
 
Lilluka: mää karjuin annalle et : EI ANNA EI, EI EI JA EI!!! NOIN EI TEHÄ!!! se siis piirs mun uuteen hienoon jääkaappiin keltasella tussilla, oli värittäny myös tiivisteet :LOL: Ja joo, ihan tavis läskisoossilihat mul oli, tosin niist oli unohtunu läskit johki, oli ollu tooosi laiha possu :whistle:

Eikä mun korvissa ollu mitää vikaa, nieluviljelyyn jouduin :x eli joko a) mä oon sekoomassa(ei uutta) tai b) ne ufot ottaa oikeesti yhteyttä :eek:

Danjuska, ei pojussa oo mitää vikaa, kait?

Eihä kellää oo jemman numeroo/sposti osotetta tms? vois kysyy onks kaikki ok?

Nyt kahville ja sit paisti uuniin son moro! :wave:
 
Huh, mikä päivä. Oon ollut koko päivän taas aivan mahdottoman poikki, siis aivan uupunut ja voimaton :'( Välillä mietin, että miten selviän tästä loppuun asti järjissäni :ashamed: Ja sit mietin heti sen jälkeen, että oonkohan oikeesti edes tällä hetkellä ihan tervejärkinen... :eek: Nää päivät on kyllä ihan kamalia, itku tulee kaikesta ja mieli on niin maassa kun vaan voi olla :ashamed: Ja tätä olotilaa ei helpota YHTÄÄN tollainen vuoden ikäinen kiukkuhousu, tänään on pojankin kanssa mennyt kaikki päin prinkkalaa, paitsi se, että herättiin vasta seittemältä. Kaikki suututtaa (nin poikaa, kuin äitiäkin), ruoka ei maistu, päiväunia nukutaan liian vähän ja ja ja. HUOH! \|O

Mun piti aloittaa se raudan syöminen, siis kunnon raudan, mutta enpäs ole aloittanut :kieh: Kun pisti jo ilman sitäkin sellaisen ummetuksen päälle, etten aivan varmasti sitä aloitakaan pahentamaan tätäkin inhottavaa vaivaa :headwall: Että hemoglobiini on varmaan jo alle 100 :ashamed: Minkäs teet, prkl. Siitä tää väsymys ja uupumus varmasti johtuvat...

Tinttamooses: Onneksi teillä on tauti jo voitettu, toivottavasti ei Oskarin korvat enää vaivaisi! Siivoamisesta... Joopajoo, meillä sitä ei tee kukaan... Tai tekee silloin, kun se on aivan täysin pakollista :ashamed: Mä en kertakaikkiaan jaksa, ei riitä voimat siihen nyt ollenkaan. Mies pitää itteään kovin siistinä tyyppinä, muttei sekään kyllä ole aikoihin täällä mitään tehnyt, saakeli! Mä en ymmärrä, että miksi se ei voi just nyt auttaa kotitöissä tai siivoamisessa, kun mulla on kaikkein vaikeinta!! :headwall: Eli meillä on todellakin "tasaisen" sotkuista koko ajan.

Siru: Paranemisia Otolle! Ihanan kuuloinen reissu teillä edessä!! :) *kateellinen* :D

Lillukka: Ihanalta kuulostaa teidän nykyinen rytmi!

Danjuska: Täällä myös tosiaan ollut toinen kiukkuinen poika, terkut vaan teidän Tatulle :wave: Ja poskihampaita edelleen tehdään... Taitaa joku olla jo puhjennutkin... Hyvää reissua teille!

Neve: Kiva, että teillä alkoi hyvin omassa pinnasängyssä nukkuminen =)

Mä ehkä taidan lähteä tästä valittamasta :ashamed: Anteeksi... Teki hyvää kuitenkin vähän purkaa tätä oloa :ashamed:
 
Pepille suuren suuri :hug:

Koivunkäpy: Joo, kysyin kun sanoit että "jännititte" pitääkö lääkäriin lähtee..

Mut nyt touhuamaan tuon poitsun kans... Heräs vasta äsken.. kävi hereillä mutta nukahti pian udelleen kun kävin silittelemässä...tuntuu että eiköhän meillä tie vie kauppaan kun ollaan syöty. :D
 
Moro taas :wave:

Peppi: IHANA masu :heart: Voi että kun voisin auttaa sua jotenkin... Muistan niin kovin hyvin ton olotilan, meidän tytöillähän on sama ikäero kuin teidän poitsuille tulee. Saara kiukkusi ja nukkui välillä huonosti (onneksi nukkui yleensä hyvin, mutta tietenkään mä en silloin pystynyt nukkumaan kun Veera pyöri mahassa ja piti käydä vessassa kokoajan jne jne jne...), päivällä piti vaan jaksaa tehdä kotityöt, auttaa poikia läksyissä, tehdä ruokaa jne. Mielialat heitteli ylös ja alas, vatsa oli tiellä ja supisteli vähän väliä. Mullahan oli loppuraskaudesta vielä raskausmyrkytysepäilykin joten kaksi vikaa viikkoa ennen Veeran syntymää sain kerätä pissaa ja kiikkuttaa sitä Kättärille harva se päivä... Ei ollut herkkua ei :/ Onneksi sä olet jo voiton puolella, ei ole enää kauaa kun saat nyytin kainaloon =) Jos totta puhutaan niin sitten se rumba vastaa alkaakin mutta älä nyt ajattele sitä :D ISOT jaksuhalit sinulle :hug:

Tinttamooses: mä olen yrittänyt pitää perjantaita siivouspäivänä, viimeistään lauantaina siivoan jos en ole aikaisemmin ehtinyt. Joka päivä tulee vähän siistittyä paikkoja mutta perjantaisin pyyhin pölyt ja imuroin sekä siivoan vessan ja kylppärin vähän paremmin. Hienoa että Oskari alkaa olemaan terve, toivottavasti taudit pysyisi teistä nyt kaukana :hug:

Koivunkäpy: vai sai sun uusi jääkaappi hienot koristeet :LOL: :D

Siru: paranemista Otolle :hug:

Jaahas, jos menis tekemään makaroonilaatikon illaksi, moikkelis vaan :wave:

Ai niin, ei se mun ehdotus Tampere-treffeille lauantaina 3.3 saanut sitten yhtään kommenttia aikaiseksi... :ashamed: :whistle: :ashamed: <br><br>
 
Tervehdys taas täältäkin! :wave:

Täällä voidaan ihan hyvin, kiitos vaan kysymästä Jellona! :hug: Väsymys on tainnut jo hieman helpottaa, eikä muita raskausoireita ole ainakaan vielä ilmaantunut, joten oikein hyvin sujuu siihen nähden. Tänään viikkoja on kasassa 9+4! :)

Gerbera: Onnittelut tulevasta kolmannesta pojasta! :heart: :)

Peppi: Iso jaksu :hug: sinulle! Niin ja ihana masu :heart: :D

:hug: kaikille muillekin väsyneille, kipeille tai ihan muuten vaan!

Tanskuliini: Äläs nyt vielä tyttöjen vanhoja vaatteita kirppikselle vie, jos meille vaikka olisi tyttö tulossa, niin meille kyllä olisi niille käyttöä! :D

Hannamari: Mukavankuuloinen viikonloppu teillä ;)

Siru: Kateellisena luin minäkin teidän tulevasta lomastanne :D

Missä tosiaan Uneton, Jemma ym.!? :wave: :whistle:

Me ollaan vietetty tänään oikein rattoisaa laskiaistiistaita, kun mieskin piti vapaapäivän. Aamulla alettiin heti leipomaan laskiaispullia, kun herättiin puoli yhdeksän maissa. Pullat saatuamme uunista lähdettiin naapuriin syömään hernekeittoa ja lättyjä ja iltapäivällä samat naapurit tulivat meille niitä pullia syömään, äsken vasta lähtivät. Ihan kivasti siis ollaan herkuteltu tänään :p Päivällä oltiin oikein koko perhe päiväunilla syömisen jälkeen, kyllä teki oikein hyvää :D Harmi vaan kun oli sen verran paljon pakkasta, niin ei päässyt pulkkamäkeen :)

Nyt ei kyllä muista millään muuta ja Salkkaritkin alkaa aivan juuri, telkkarin ääreen siis! :D

:wave: :wave: :wave:

Vielä Tinttamoosekselle: Meillä on noin kerran viikossa kunnon siivouspäivä, jolloin viedään matot ulos, imuroidaan jne. Pitkin viikkoa tarpeen mukaan aina siivotaan, esim. lakaistaan roskia lattialta, pyyhitään pölyjä, kerätään leluja ym. tavaroita sieltä täältä jne. :D Kovin paljon ei mua siivous innosta, mutta siisti koti on kyllä ihana! :D <br><br>
 

Yhteistyössä