Yötä kaikille!
Minä täällä vaan kukun, kun heräsin siihen et yskitytti niin kauheesti et oli pakko vaan nousta. Sit olin vissiin uneksinut et nyt on mentävä laitokselle. Siis tosiaankin on unta. Oon miettinyt monenlaisia asioita koko päivän, joten tää nyt kostautui tällä... :headwall:
Paljon juttuu ootte kirjoitelleet, joten jos nyt itsekin kirjoitan etten taas tipahda asioista aivan kunnolla pihalle...
Hiipille Onnee kotiin pääsyn johdosta! Kuulosti aika rankalta kokemukselta, mutta onneksi on kaikki hyvin nyt. :hug: Sun kyljessä siis makailee elämän ihmeistä isoin. Paljon Onnea siis uudelleen!
Auris Sulla taitaa tilanne olla siis aika "valmis". Onnea matkaan!!!!!!!!!!
Tara Tuota alakerran rämpläystä oon täs päivän miettiny......... Mua ei oikein nappaa ajatus moisesta ollenkaan (myöhemmin asiasta lisää...).
Grynna Jaksamista sulle! Kirjoitan nyt tähän sulle, vaikka tää onkin nyt "väärä pino"... Mul on koko viikon ollut siis flunssa. En sit saanu apteekista mitään lääkettä tietty kun on raskaana. Luontaistuotekaupoissakaan ei paljoo ollut vaihtoehtoja...:headwall: Ainoot asiat helpottamaan on siis esim hunaja, sitruuna ja noi kurkkupastillit... Sit kun nois kaikissa on niin pirusti sokeria et tuntuu et hampaat tippuu, niin kiva niitäkin on sit nautiskella usein. En siis ees viittinyt soitella lekurille tällä viikolla et katsos veret, kun sen tietää et sekaisin ne ovat jo pelkän flunssan voimista...
Eli mopo on karannut nyt siis pahasti. :ashamed:
Valas Paljon onnea sinne kans uudelleen! Toinen sissi siellä on siis joka on saanut tämän projektin loppuun vedettyä. Onnea uudelleen!
Findy Täälläkin mies luulee et kun on vapaa päivä, niin silloin ei tarte tehdä yhtään mitään (VIRHE!!!!). Mulla kun on vapaa päivä, niin hommat jatkuu kotona sit, eli ei se vapaata koskaan ole... :headwall: Mä saan sit mieheen liikettä kun rupeen oikein vaikeesti ähisten tekee sen eessä jotain (sille tulee syyllinen olo) ja sit se auttaa. Tuo toimii aina. Mun mies kun ei diggaa et käsketään ollenkaan............ Nyt sil on jotenkin iskenyt ihan omatoiminen auttaminen (JEE!!!!!!). Ihan kiva vaan, koska mulla ei oo tosiaankaan ollut nyt viikkoon energiaa. Kai sit toi paisuva vatsakin vaikuttaa asiaan et se tajuu etten mä nyt ihan pysty kaikkiin juttuihin kuin normaalisti.
Muutenkaan en viitsi nalkuttaa kun se tekee kahta duunia. Eli teen sit miten jaksan yleensä kotijuttuja ja oon esikoisen kanssa paljon. Kyllä se sit tulee auttaa vauvankin kanssa, joten en valita ollenkaan.
Takki mahtuu päälle ja muutkin vaatteet. Ostin sellaisen pitkän takin muutama kuukausi sitten, jos on vyö keskellä joten saan sen väljemmäksi tarvittaessa. Muutekin mul on ollut äitiysvaatteita iso läjä, kun tutuilta sain lisää lainaan.
Harsoja pitäis ostella täälläkin kun kerkeen joskus kauppaan. Sellasii paksui oon katellut et ne sopis sit vaikka vaippojen imuiksikin. Noita puklaus riepuja kun on olemassa jo muutenkin.
Aubrieta Perätila kerhoillaan siis vieläkin. Siis viikko sitten ultrassa totesivat et on poikkitilassa. Pää vasemmalla kyljessä ja jalat sojottaa oikealla... Muutenkin on siis se sektio varattu sit jouluaatoksi........
Finnejä ei oo tullut sen pahemmin.
Tukan ajattelin
värjätä ennen laitokselle menoo... Viimeks en asiaa sen enempää ajatellut ja ihmiset hilluivat kameroineen. Kauheeta oli katsoo itteensä kun olin niin hirveen näköinen kaikissa kuvissa. :/ Ajattelinkin laittaa tukan kuntoon ja muistaa laittaa meikkii sit siellä et kuvii ei tarte hävetä tai leikellä. :$
Marttan ja Pulla Onnee sektioajoista! Niin siis meni meil monella tuohon se homma. Jotenkin ne on tosiaankin pihalle saatava, joten mikäs tässä.
Marttan Tuollaisissa tilanteissa näkee kuka on todellinen ystävä ja kuka ei. Luulis todellakin et ihmiset auttais raskaana olevaa ystävää muuttamaan. :headwall: Olisin minäkin puhumatta niille jonkin aikaa tai jopa lopullisesti. :x
Aubrieta Tääl ei oo tietoo kumpi on tulossa, joten en voi osallistua sun "tutkimukseen".
Mintulle jaksamista kans. :hug:
Ihania
nimiä on luvassa! Meil mietitään vaan asiaa huonoin tuloksin.
(.) Kysyn nyt tästäkin pinosta kun on muutama
sektioon menijä: onks teille tehty
alakerran rämpläystä???????????
Tuota ajattelin et tarkastaako ne kuitenkin et onko miten pehmeet paikat, vaikka on sektioon aika? Tuskin ne nyt kuitenkaan silleen roplaavat et edistäis paikkojen avautumista, kun siitä ei sit tuu olee hyötyy...
Ei vaan jotenkin kiinnosta et sitä tosiaankin revittäis huvin vuoksi. :x
Toinen juttu mielessä on ollut: Onks muita joilla
EI oo ollut paljoo/yhtään
suppareita???????? Mulla oli muutama joskus tosi aikaisessa vaiheessa raskautta ja sit ei mitään. Tietty mun tilanteessa on ihan hyvä tai aivan sama jos niitä ei ees tule, mut ihan vaan galluppia siis pistän pystyyn. Vai oonko sit tosiaankin omituinen tapaus ettei paikat pehmene....
Kyllä tästä pitäis lähtee nukkumaan... Kurkku rauhoittui kuuman veden ansiosta..
NP ja Tirri :xmas: 34+2