Onpa täällä taas juttu lentänyt, vaikken ole kauankaan poissa ollut! Eilen tai toissapäivänä kuitenkin kävin viimeksi =).
Valaalle isot onnittelut vauvan syntymän johdosta, ja hienoa, että sydän- ja sokeriasiat myös näyttävät hyviltä!
Hiipille onnittelut vauvasta myös, ei kyllä mikään helpon kuuloinen synnytys!
Annukalle onnittelut vuoden vauvasta, hieno juttu! Ja isäsi hoitoihin tsemppiä!
Punahattu, mulla on toista kymmentä niitä harsoja, oli niin kova pulauttelemaan poika että kävin ostamassa lisää. Ja ruoka-/räkärätteinä ovat käytössä edelleen, just mietin että pitäisikö vauvalle hommata kuitenkin omia, hygieniasyistä.
Härkis,
Maarit ja muutkin useampilapsiset - mulla on vain yksi lapsi ennestään, ja sekin tuntuu liialta tällä hetkellä :$. Tämä ensimmäinen viikko kahdestaan kotona on ollut täysi katastrofi, kaverilla on muutenkin aika haastava luonne ja nyt vielä kun on kipeänä, niin kahta kauheampaa vääntöä saa käydä kaikesta. Olen itsekin kovassa flunssassa, ja henkisesti kovilla ton nuppini kanssa (olen siitä ennenkin täällä avautunut, niin en nyt jaksa siitä aiheesta enää jauhaa) joten en tahdo millään jaksaa tätä aamusta iltaan kestävää rähinää täällä kotona. Olis pitänyt pitää se hoidossa vaan... Eli tämä siis samalla vastauksena
Divinalle, toivottavasti mulla ei enää toista viikkoa tämä flunssa kestä kuten sulla, ja toivottavasti paranet itse myös!
Harmi, että
Caffeen käynnistely ei vielä tuottanut tulosta!
Nimralle jaksuja, eiköhän kaikki ole hyvin, ja seurataanhan asiaa kuitenkin?
Auriksella kuulostaa tosiaan olevan lähtö lähellä! Ja muitakin "kypsiä tapauksia" taisi olla, ainakin
Babyseven?
Neitim:llä myös lupaavan kuuloisesti suppareita. Ja kohta varmaan
Tarallakin, siitä ronkkimisesta päätellen
. Ei vaan, inhoan sisätutkimuksia itsekin ja vielä jos joku osaamaton oikein survoo, niin karseaahan se on.
Ikävä tuo
Saparon isä-juttu.
Supistukset kestävät minulla aika kauan (?), en ole kyllä kellosta katsellut, mutta saa siinä aikansa hengitellä ja aina välillä mietin, että loppuukohan tämä ollenkaan. Onneksi eivät ole varsinaisesti kivuliaita, vaikka aika tömäköitä kyllä.
Vaatteista oli juttua myös. Mulla menee edelleen kaikki vaatteet päälle, en ole joutunut maha paljaana kulkemaan
. Mulla tosin onkin edellisodotuksesta tallessa kasa ekstraväljiä paitoja ja housuja, joita just tähän loppuvaiheeseen ostin. Mutta en muutenkaan tykkää mistään tyköistuvista vaatteista, joten tavallisistakin vaatteista monet vielä menevät jotenkin, esim. talvitakki, vaikka mahakumpu siinä onkin aika näky
.
Jahas, jos ryömisi sänkyyn pyörimään. Viime yönä nukuin hyvä jos pari tuntia ja sama lienee taas edessä, yskin niin tauotta. En tiedä miksi mulla aina flunssat menevät keuhkoihin, saan aina joka jumalan pöpöstä jälkitaudiksi raastavan ja pitkäkestoisen yskän. Oli jo teini-iässä tällaista.
Onneksi nyt on edes viikonloppu ja mies kotona, en jaksaisi silmät ristissä ja nuppi turvoksissa enää yhtään kahdestaan tuon pienen räyhähengen kanssa... Toivottavasti hän edes viikonlopun aikana paranee, jos hitusen helpottaisi elämä sitten.
Anteeksi tämä vali-vali, just nyt ei vaan ole hirveän kivaa olla minä.
Grynna 35+3