JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

Annukka, erittäin paljon onnea hienoista uutisista - niin isän kuin Vuoden Vauva-tittelin johdostakin :flower: :flower: =) . Nyt täytyy entistä tarkemmin lukea lehtensä, kun pääsee kuvallisestikin seuraamaan teidän elämää :D . Kerrot sitten heti jos jotain rupeavat vääristelemään lehteen, päästään yhdessä marmattamaan :whistle: .

...tuleeko ne heti synnärille juttua aloittamaan? *utelias*

Täällä jotenkuten nukuttu yö takana, ei sentään pahemmin särkyjä ollut mutta ei niin huippuakaan tuo unenlaatu enää.

Nuhaisa olo jatkuu täälläkin, jospa sitä jaksaisi jotain edes touhuta - vaikka siellä kirjastossa kipaista tyttöjen kans. Mittari näyttä yli kymmentä pakkasastetta :eek: ...hui! Täytyy pohtia ulkoillaanko sen isommin vai surautetaanko vaan pulkalla kirjastolle ja takaisin.

Multa on muutes mies kieltänyt nyt kaiken nostelun ja kanniskelun jne, kun hieroskeli tuossa mun selkää ja alaselällä sellainen ihme iso patti... ei tiedä onko oikeasti joku pullistuma tms :| . Mutta koitan nyt selän kannalta ottaa iisimmin aina kun voi. Muutoin ei selkävaivaa olekaan, mutta heti kun erehtyy imuroimaan tai kantamaan jotain niin loppupäivä menee tuskissa.

Harsoista
minäkin mietin aiemmin, et lisää olis hyvä haalia. En löytänyt jemmoista kuin kaksi noiden äp:n neljän lisäksi, ja niitä on kuitenkin hyvä olla niin paljon kuin talteen mahtuu. Varmaan ihan perus-valkoisia jostain ostan tai tilaan tarjousten mukaan.

- Terhikki ja Pieni Möyryäjä rv 36+4 -
 
Nyt vasta pääsin kommentoimaan, kun oon tapellu Huuto.netissä yhden myyjän kanssa. Siis niin ärsyttää tollaset myyjät! Ilmoitin tyypistä ylläpidolle ja siellä se vieläkin viattomia mammoja viilaa linssiin. Just se ärsyttää, että myy vauvatarvikkeita. Siis käyttää hyväks meidän herkkien naisten ostohysteriaa. Ihan asiallisesti olen hänelle kommentoinut ja laittoi aamulla sähköpostia, että en ymmärrä käytöstäsi ja HERJAAVIA viestejäsi ja otan tekstisi ylös ja lähetän OIKEUDEN tulkittaviksi. Just joo! Ei tässä nyt mistään Susan Kurosesta ole kyse. Ärsyttää vaan ihan sikana.

Valas: Onnea tyttövauvasta!
Katherinelle: Mäkin oon täällä appivanhemmista valittanu ja ne on just tollasia. Ei siinä välinpitämättömyydessä niin paljon kestämistä, mutta se SHOW, joka siihen liittyy. Tiedät varmaan mistä puhun... Tavallaan vieläkin odotan, että ne jotenki "heräis" ja muuttuis, mutta eihän ne sitä tee...
Caffee: Just ton takia en olis sitä käynnistystä halunnu... No kuka sitä nyt haluaa? Mut koita säkin nyt ajatella, että vaikeuksien kautta voittoon ja kun sulla vihdoin kohta on sun nyytti sylissä, ni unohdat kaikki käynnistämisvaikeudet ja muut huolet. Tsemppiä!
Annukka: Sulle vaan hyviä uutisia satelee! Kuten muutkin jo totesivat, oli tosi hyvä juttu sun valinta siihen vuoden vauva -juttuun! Vähän erilaista perspektiiviä! Luetaan susta ja sun vauvasta sitten ensi vuonna KaksPlus lehdestä. Meijän julkkis! =)

Tänään menee taas pitkään sairaalassa... Noo, paljon luettavaa ja hyvät eväät. Ja yks kappale huolestuneita avopuolisoja. Mies teki muuten mulle eilen pedikyyrin, kun valittelin liian pitkiä varpaankynsiä. Pyysin kyllä vaan leikkaamaan kynnet, mutta kaivoi kaikenlaisia viiloja mun laatikoista ja teki oikein pitkän kaavan kautta. Se on seonnu lopullisesti.

Aino&kiukkunen rv 38+3
 
Voi Mussupussu, sun miehellä on kyllä jotain nyt pahasti vinossa :D Ihana!

Ja Annukka, tosi paljon onnea uutisista! Ihana kuulla ettei isäsi sairaus ollutkaan niin toivoton juttu kuin miltä jossain vaiheessa kuulosti. Kovasti voimia ja jaksamista!!! Ja Vuoden vauva kuulostaa upealta! Teistähän tulee ihan oikeita julkkiksia =) Ja voi muuten pikkuisen kaihertaa sitä vauvan isän uutta, jos todella on tehnyt asiasta niin ison ongelman kuin miltä kuulosti kun kerroit hetki sitten. Sori, mulla taitaa olla ilkeä mieli kun tuollaiset tulee heti mieleen... Mutta te olette vuotenne valokeilassa ansainneet :heart:

Harsoista mä vedän niistä varmaan enkat kotiin? Meillä on niitä varmaan lähemmäs 30!! Kaikki kolme meidän vauvaa on ennenkin olleet hirveitä pulauttelemaan, kymmenen harsoa koneellisessa ei ole ollut mikään poikkeus. Jotta ei ihan koko ajan tartte olle pesemässä harsopyykkiä, niin niitä on oltava PALJON. Siis meillä - oon saanut sen käsityksen että nää mun puklaajat on lähinnä poikkeustapauksia..

Ihana talvipäivä!! Meillä oli -11 pakkasta aamulla, aurinko paistaa ja on niin kaunista. Ihan tuntuu jouluiselta.. Enää puuttuu pikkutontut... :xmas:

Kivaa päivää kaikille ja hyvää vointia! Älkää nyt saako niitä flunssia, Terhikki, Aurinkomamma ja Babyseven! Ja muutkin pitää nyt itsensä lämpiminä ettei vilustu *paasausta* Jaksetaan sit paremmin synnyttää =)

Mulla on mukava, rauhallinen aamupäivä ja sit iltapäivällä mennään lasten kanssa leffaan. Madagaskar II:n ensi-iltaa ollaan odotettu pitkään! Jee! Tänään on siis myös karkkipäivä... :ashamed:

Plataan taas =)

Terkuin
Aubrieta + "Siiri" 38+2... Onpas noita viikkoja kertynyt...
 
Annukalle onnea vuoden vauvasta ja isästä kanssa hienoja uutisia

Divinalle onnea sektio ajasta =)

Ja mussupussulle ja caffeelle vielä tsemppiä pikaseen kuitenkin tulevista vauvoista, ei ole teillä enää viikkoja jäljellä. :hug:

Tuli tosta mussupussun miehen tekemästä pedikyyristä mieleen, että mulla on ensiviikolla lääkärin tarkastus ja ei harmaintakaan hajua tosta alakerran karvatilanteesta kun ei ole vähään aikaan sinne näkynyt, joka tapauksessa kai se on pakko pyytää miestä ottaa höylä käteen ja ees vähän siistiä. :LOL:

Nyt mulla on tullut paineen tunne alakertaan jo pissatessakin että epäilyttää kyllä et onko pää joku kerta jo näkyvillä kun käy kakkoshädällä, ei paljon uskalla ponnistella enää, tosin olis mahtavaa jos pakki toimisi ilman ärsyttävää ummetusta. :(

Täytyy nyt ainakin se 6kpl harsoja tilata ja katsoa sitten myöhemmin tarviiko niitä lisää..ne on silityksessä ollut aika käteviä sitten kun lapsi on kasvanut, siksi niitä ei ollutkaan enää mulla jäljellä.

Punahattu 34+6, huomenna poks viikot :heart: :xmas:
 
Nimra
Lääkäri soitti kuvista mitä otettiin lantiosta... Oli erikoislääkärin kanssa niitä katsellut... No, kuulemma ihan muuten normaali, vaikka jokin mitta oli 9,8 cm ja raja-arvo on 10 cm ...sanoi, että ei nyt ainakaan vielä laiteta sektio aikaa, että lantiohan venyy synnytyksessä Joo, no toivotaan, että tuo mitta EI haittaa.. Äidilläni mahtuminen oli kiinni millistä... joten Noh, sanoi että varmaan käynnistävät sitten seuraavalla käynnillä ellei ole niin iso, että pitää leikata. Seuraava käynti on siis 5.12 Enpä tiedä tulinko puhelusta hullua hurkaammaksi Liikkeitä yritän vaihtia, kun vauveli ollut äärettömän hiljainen eilisestä lähtien..

Nimra + 38+2
 
Annukalla olikin aivan ihania uutisia :heart:

Me saatiin eilen vaunut kotiin, jee. Enää puuttu se kantoliina.
Harsoja ostin Kodin ykkösestä, siinä oli 12 kpl valkosia, eli nyt on 16 yhteensä.
Koitan olla tänään ahkera ja raivata vaatehuoneesta tavaraa varastoon, saa nähdä kuinka jaksan.

Viivi ja Masi 35+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi82:
Annukalla olikin aivan ihania uutisia :heart:

Me saatiin eilen vaunut kotiin, jee. Enää puuttu se kantoliina.
Harsoja ostin Kodin ykkösestä, siinä oli 12 kpl valkosia, eli nyt on 16 yhteensä.
Koitan olla tänään ahkera ja raivata vaatehuoneesta tavaraa varastoon, saa nähdä kuinka jaksan.

Viivi ja Masi 35+3
Minkä verran tuo 12kpl:een pakkaus maksoi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Punahattu:
Tuli tosta mussupussun miehen tekemästä pedikyyristä mieleen, että mulla on ensiviikolla lääkärin tarkastus ja ei harmaintakaan hajua tosta alakerran karvatilanteesta kun ei ole vähään aikaan sinne näkynyt, joka tapauksessa kai se on pakko pyytää miestä ottaa höylä käteen ja ees vähän siistiä. :LOL:

Mä mietin ihan samaa, ei aavistustakaan mikä viidakko tuolla on meneillään
:whistle: :ashamed: . Nähtäväksi vaan jää missä ja miten käytännössä miestäkään sinne voi päästää, voi tuo asennon valinta olla mielenkiintoinen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Punahattu:
Tuli tosta mussupussun miehen tekemästä pedikyyristä mieleen, että mulla on ensiviikolla lääkärin tarkastus ja ei harmaintakaan hajua tosta alakerran karvatilanteesta kun ei ole vähään aikaan sinne näkynyt, joka tapauksessa kai se on pakko pyytää miestä ottaa höylä käteen ja ees vähän siistiä. :LOL:

Mä mietin ihan samaa, ei aavistustakaan mikä viidakko tuolla on meneillään
:whistle: :ashamed: . Nähtäväksi vaan jää missä ja miten käytännössä miestäkään sinne voi päästää, voi tuo asennon valinta olla mielenkiintoinen :whistle:
Täällä ollaan mietitty samaa asiaa :LOL: :LOL: ..Mullaki lääkäri-neuvola ens viikolla, ja pitäs jotenki saada paikkoja siistimmäksi :D...
se vaan on nii hankalaa, ku tuo pallukka on tossa edessä :heart:

Vaikka, eiköhän ne oo nähny ties mimmosta tuheroo, tämä on vaan yks niiden joukossa :LOL:

vauvis neiti 34+5
 
Terhikki muistaakseni se oli 13,90 :whistle: ostin ne kesällä niin en ihan satavarmaksi sano, mut netanttilan sivulla on sama paketti tuon hintanen kanssa =)

Meillä ei mies suostu mun metsikköä siistimään (ei uskalla :eek:), ja lääkäri olis kans viikolla :ashamed: täytynee ottaa peili käteen ja varata muutama tunti aikaa :LOL:
 
Hellou taas!

Mulla oli eilen neuvola:
rv 35+1
painoa tullu taas 1138/vk (yhteensä tullu jo 18 kg!!) tuntuu epätodelliselta, tosin turvotusta on aikas lailla...
paineet 132/79
pissi puhdas
hemppa 123 (vaikka huimaa päivittäin!)
sf 33 (vähän yläkäyrällä, saa nähdä, mitä lääkäri sanoo ens ti kokoarvioksi)
syke 145
niin ja rv edelleen

Neuvolantätä sanoi mulle siinä pedillä, että vauva hermostuu nyt tästä selkämakuuasennosta, ethän sinä nuku selällään? Niin tottakai mä oon nukkunu! Tai usein vaihdan asentoa, mutta oon kuitenkin nukkunut. En tienny, että se noin kiellettyä olis, luulin lähinnä, että jos mulle itelle ei tule huono olo, niin vauvallekaan ei!! Viime yö menikin sitten vahtiessa etten mene selälleen.. huoh..

Taidan yrittää käppäillä tuohon kauppaan ja vaikka leipoo jotain.. Miehellä tänään kurssi ja huomenna pikkujoulut :kieh: niin joudun "viihdyttämään" itteeni jotenkin =)

Milja +vaavi 35+2
 
Voi että täällä on ollut vaikka mitä uutisia!
Valas77, onnittelut tyttövauvasta :heart: !
Divina, hienoa, sektio sovittu jo! Päivittelen senkin tuonne listaan. Hyvää Espanjan kevättä teille!
Annukka84, ihania uutisia isäsi syövän suhteen, ja valinta vuoden vauvaksi osui kyllä ihan nappiin! Pitäisköhän mun vaihtaa Vauva-lehden tilaaminen Kaksplussaan... TAATUSTI!

Ja jos mä nyt unohdin jotain, jonkun uutisen, niin pahoitteluni! :hug: jokaiselle joka sellaisen tarvitsee.

Daylightdancer on varmaan lentänyt jo Amerikan mantereelle vauvan tekoon. Toivottavasti sieltä saataisiin uutisia sitten tännekin ajallaan.
Oli muuten meikäläisessä taas niin tunteita nostattava se eilinen uutinen Bangkok-Helsinki-lennolla syntynyt tyttövauva. Hormoonit, hormoonit...

Tänään käväistiin neuvolassa, eikä siellä mitään uutta ihmeellistä. Vauva on ilmeisesti vähän niinkuin harkitsemassa tuota kiinnittymistä, pää on alhaalla lantiossa mutta vielä vähän heiluteltavissa. SF-mitta ei ole muuttunut kolmeen viikkoon mihinkään, 35cm on edelleen, mutta maha ei ole kyllä mun mielestä laskeutunut. Vointi hyvä, sehän se tärkeintä.
 
Tuhannet kiitokset kaikille onnitteluista :flower: =) Terhikki taisi kysellä, milloin tulevat kuvaamaan, niin riippuu ihan miten syntyy, ennen joulua vai ei, mutta ei laitokselle kuiteskaa. :D Eka juttu tulee helmikuussa. Saa tosiaankin nähdä millaiset jutuista sitten tulee, kun en tutustunut siihen tämän vuoden juttuihin ollenkaan (sen ekan taisin lukea ) niin en osaa yhtään etukäteen ajatella mitä sitten pitää sanoa. Onneksi juttu kuitenkin koskee nimenomaan vauvaa (tai kai siinä minustakin jotain sanotaan :D ) niin ei varmaan tarvi kauheen tarkkaan tuota isäkuvioita alkaa selittämään. Kellekkään muulle en ole muuten asiasta kertonut kun teille, ettei kaikki rynni sitten lehteä hakemaan, että pääsevät kylillä juoruilemaan että olisin joku huomionhakuinen :x (tervetuloa savoon :p )

Jooh, laitoin äsken uuniriisipuuron tuloille, pitäs lähtee sillä aikaa pihatto siivoamaan ja kantaa puita sisälle ja lämmittää... Kaupassa käynnistä ei meinannu taas tulla mitään, kun piti ostaa muka jälkkäriks candy kingin appelsiinisuklaata ja rommipalloja, ja puolet söin matkalla tänne kotiin :LOL:
 
Paljon on taas tapahtunut! Anukalle onnittelut hyvistä uutisista.Vieläkös muuten teille mahtuu takit päälle.Tuossa aloin tuskailemaan et mahtaako enää loppuajasta mennä takki kiinni,kun nyt jo kiristää.Ei viittis kuitenkaan uutta takkia ostaa 5 viikon takia.
Kävin tuossa kävelyllä ja kyllä nipisti ja kipristeli tuota mahaa.Auts!
Huomenna poksuu sit viikot. =)
 
Heipat taas täältäki!

Valaalle sikasen isot onnittelut pienestä rinsessasta!

Toivottavasti meilläki on jotain enteitä tulevasta, ku tänään supisti ekaa kertaa oikeen kipeesti, vai johtuuko vaan siitä, ku keskiviikkona oli lekuri ja ultra, niin ronkkivat oikeen urakalla ja ukko perhana innostu eilen illalla :p No, itteeni saan syyttää, ku ei voi sanoo ei.

Äsken leivottiin likkojen kans joulutorttuja ja pipareita, ku pääsi edelliset jo loppuun (viime perjantaina leivottiin). No, eipä noita torttuja enää kauheesti oo jäljellä, ku likat kerkes niitä naamaansa veteleen :xmas:

Vähä tarttis siivoillakki, eilen saatiin vaihdettua puhtaat lakanat kaikille, ikkunoita olis pesemättä enää keittiössä ja olkkari kaipaa verhoja, kaihtimet onneks niin ei oo vaarallista, vaikka pari päivää joutuu oleen ilman verhoja. Kassitki tarttis pakata ja laittaa kaukaloon päälliset ja remmit kiinni, ne taitais jäädä ukolta laittamatta, jos kiire tulee, eikä varmaan hoksais kaikkia mukaankaa ottaa, taidanki tehdä sen seuraavaksi :wave:

Seuraavia uutisia odotellessa

Nappi82 36+2
 
Isännän toppatakki on jo käytössä kun tässä lähitienoolla ulkoilee :whistle:

Ihmisten ilmoille mennessä joko tungen väkisin jonkun oman tai sitten pidän takkia auki.

Ei pahalta kuulosta tuo harsojen hinta, lähinnä meinaan etten aio niihin omaisuuksia laittaa kun ovat vaan yksi hankinnoista (joskin aika tarpeellinen sellainen).

Huh, loput jemma-irtokarkit meni just täälläkin - onneksi ei ollut montaa :ashamed: . Kauheasti ei mässäillä pysty mutta jotain pientä tekee kokoajan mieli.

Olipas lopulta oikein mukava aamupäivä - käytiin pulkkaillen kirjastossa pitkä tovi, lainattiin iso kasa kirjoja ja pari levyäkin. Kaupan kautta kotiin syömään, tytöt oli ihanan reippaita. Nyt tuskin nukkua malttavat kun ulkoiluosuus jäi aika vähälle, mutta jos nyt lepäisivät edes jonkin aikaa.

- Terhikki ja 36+4 -
 
Hitsi, te olette niin kovia kirjoittamaan etta kun paivan on poissa niin on heti ihan pihalla. :)

Valas77 - Sylin taydelta onnitteluja pienen tyton johdosta! Ihana uutinen!

Annukka84 - Tosi mahtavia uutisia sullakin! Ihana etta on isasi suhteen hommat kaantynyt noin hyvalle mallille ja ma olen todella mielissani etta sut on valittu siihen Vuoden Vauva hommaan. Kuten itsekin sanoit silloin joskus, niin hyva etta joskus on valokiila vahan erilaisessakin tapauksessa. Ma olen silti sita mielta etta todella moni pystyy samaistumaan sun tilanteeseen, jossa olet lahinna yksin kaynyt tata raskautta ja sitten kohta sita tulevaa vauva-aikaa lapi. Melkoinen roolimalli olet ja mina olen ainakin ihailua taynna - todella sissi olet! Taytyy minunkin yrittaa tilailla se lehti tanne.

Milja - Ma luulin ihan samaa etta jos itselle ei tule huono olo, niin ei vauvankaan pitais selalla makoilemisesta karsia mutta taytyypa pitaa huoli etta on kyljellaan!

Joku kyseli etta miten taalla toimii se synnytyksen kaynnistys. Taytyy sanoa etten hirveasti ole tuohon perehtynyt kun olen paattanyt etta tamahan tulee taalta aikaisin (siihenhan kun hirveasti pystyy vaikuttaman...), mutta taitaa olla melko samanlainen systeemi kuin siella. Lahinna kai tarkkailevat etta kuinka vauva ja aiti jaksavat ja sen perusteella paattavat etta koska kaynnistetaan.

Tsemppia teille mussupussu ja Babyseven joilla synnytys vain lahenee. Koittakaahan jaksella vaikka helpommin tuo on sanottu kuin tehty.

On muuten ihana lueskella teidan kaikkien niin kotoisia viesteja joulutortuista, glogista, saunasta, lumesta sun muista. Kuulostaa niin jouluiselta. Se on janna muuten miten sita on vain itselleen luonut mielikuvan etta milta kukakin nayttaa, minkalainen heidan koti on jne. Ihan kuin teidat tuntis "oikeasti".

( . ): Jotain tuolla selvasti tapahtuu kun on alkanut ihan hirveasti juiliin tuonne alavatsaan. Kavellessa tulee valilla sellaisia ihmeelllisia kipuja jonnekin rakon lahelle. Oliskohan vauvan paa jo kiinnittynyt... Kauheasti supisteleekin mutta taitavat olla vain naita harkkareita, vaikkakin valilla kay kipeastikin. Onneksi on viikonloppu aluillaan ja saa levata ja nukkua. Paitsi mita nyt siivousta sun muuta olis taas tiedossa. Pihakin on vaahteranlehtia taynna, taytyis varmaan nekin kerata kierratykseen..

Tsemppia kaikille, viimeiset viikot meilla on meneillaan. Kylla me jaksetaan - huokaus -.

Naputtaja ja Sean (rv. 35+3) - Aitiyslomaan 1 viikko ja 4 tuntia ja 10 minuuttia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Vieläkös muuten teille mahtuu takit päälle.Tuossa aloin tuskailemaan et mahtaako enää loppuajasta mennä takki kiinni,kun nyt jo kiristää.
No ei mahdu, eikä edes isän koon 56 Ponssen talvihaalari :D Kävelen teininä takki auki sen vähän minkä pihalla olen, heppahommissa sitte pistän jotain lämmikettä mahan päälle.
 
Terve!

Ultrakuulumisia tältä aamulta. Oli sit se sama inha lääkäri, mutta eipä hätää!!! EI TEHTY B-RAPUN TUTKIMUSTA!!!!!! Itseasiassa, ei tehnyt sisätutkimusta ollenkaan!!! Tuumasi vain, että sieltä se tulee mistä aiemmatkin, suotta sinne ronkkimaan turhaan, osaat jo homman. :eek: Vähän olin yllättynyt! Mutta vielä enemmän yllätti koko arvio... Tällähetkellä 3200g ja arvio la:ksi n.4kg!!!!!!!! Siis mitä h**vettiä?! :eek: Sanoi vaan, että pää on pieni, kuten aiemminkin, mutta tämä vartalo.. tämä vartalo.. hmm... tämä vartalo on AIKA PULLEA!!! Saa muuten piru rueta tämä neiti syntymään.. mullahan hajoo takamus, jos se ei pian tule ulos.. :headwall:

Ja sitten. Neuvolasta soitti ne sokerirasituksen tulokset.. no, normirajoissa pysyttiin nykyisten kriteereitten mukaan, MUTTA kun se täti haluaa seurata niitä vanhojakin systeemeitä samalla niin sen mukaan sit mun paastoarvo on LIIAN KORKEA!!! Voi hitto.. jos kerta tulee uudet systeemit ni sit niitä seurataan eikä niitä molempia, eikös?! Ärsyttää. Mutta katellaan nyt.. kyllä ne KYS:ssä osaa kattoo kortista ne arvot ja seurata vauvaa.. minä en dieetille rupee, kun painookaan ei oo tullu kuin 10kg ja ei ole turvotusta tms. Höh.. ärsyttäviä juttuja.

Kävin tänään tutun terapeutin luona ja se huomas sen,että mulla pisti kylkeen.. No, se teki muutaman "taikatempun" ja kappas kummaa, neidin jalka oli jumissa kylkiluun välissä ja kun se lähti irti, niin maha humpsahti alas!!! Nyt neiti jumppaa kinttuja ihan urakalla ja alkaa kääntyä siihen synnytysasentoon! Pää on jo alhaalla, tosi alhaalla vaikkei siltä tunnu.

Mutta, sitten teihin!

Annukka ONNEA HIENOISTA UUTISISTA!!! Ihana sit päästä "kurkkimaan" kuka sä oot!!!

Divina Sulla sit on jo vauvan synttärit tiedossa, loistavaa! Onnea!!! Pääset halutessasi ristiäisiä jo suunnittelemaan!

Mussupussu Vai että ukko teki pedikyyrin.. Voi onnellista!!! Vähänkö ihanasti tehty, siis oikeesti. Muista tuo hemmottelu sitten, kun sulla palaa pinna jonkun "pienen" asian takia ukkoosi!! ;) :whistle:

Kaikille teille tsemppiä, voimia, peukkuja, koetetaan jaksaa!!! :wave:

Härkis & Neiti 37+2
 
Härkänainen; jalka kylkiluun välissä?? Eikö tuosta voi olla pienelle jotakin haittaa - jos siis pidempään on ollut?

Aikas hurjalta kuulostaa :whistle:

Ja hassu tuo painoarvio, onneksi ne sentään heittää usein aikalailla...
 

Yhteistyössä