JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

Heh heh, ihme addiktio, kun tänne täytyy ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla tulla... :D

Mussupussu!!! Onnea =) :heart: :hug: NYt sit vaan kuulumisia odotellessa...

Nimra tää on nyt kyllä hassua =) Teillä on vallan ihanat lapsennimet mietittynä.. Meilläkin on ajateltu nimen omaan Anni Linneaa... No, ei haitanne, kun ei ihan naapureita/lähisukulaisia kai kuitenkaan olla! Pojan nimeä ei kamalasti ole mietitty kun niin suht varmoja ollaan tytöstä. Mutta JOS hän nyt poika olisi, niin etunimeksi tulisi varmaan Tuomas ja loput täytyisi keksiä sitten myöhemmin.

Merkkari: mulla oli siellä kengässä se koko hiiri... Plus paskaa ja ties mitä, ollut kauan... Ne kengät lensi eilen roskikseen kun ei pohjallisestakaan lähtenyt haju vaikka 60 asteessa pesin. Höh.

NullPoints: kyllä mulle on tehty sisätutkimukset ainakin, vaikka sektioon oon menossa. Paitsi synnytystapa-arviossa, mikä oli musta sangen omituista. Sen jälkeenhän oon käynyt yht kolme kertaa lääkärissä, kun silloin viikko sitten supisteli niin rivakasti ja sit viime viikolla vuodon takia yksityisellä.

No, mut hyvin nukutun yön (kerrankin!) jälkeen täytyy alkaa antamaan lapsukaisille aamupalaa.. Onnea matkaan sullekin huomiseksi, Auris! Ja jaksamista kaikille! Tänään pitäisi vissiin tuulla ja myrskytä?

Terkuin
Aubrieta ja "Siiri" 38+4 (...vähiin se käy...)
 
Mussupussulle onnittelut vesien menosta! Ja Aurikselle onnea matkaan :heart:

Täällä yksi varsin äreä mamma :/ Jotenkin vaan ottaa päähän kaikki. Mies vielä nukkuu, ja kamalasti olis kaikkea hommaa. Lupasivat sen myrskynkin niin pitäs mennä pihalle ennen kun se tulee. Äitiini meni eilen ihan totaalisesti hermot ja mä en nyt tiedä mitä pitäs tehdä... Avautuako sähköpostitse, josta tiedän että se vetää jättiläisherneet nenään ja oon taas kamala, vaiko antaako olla jolloin pääsen ite vähän aikaa helpommalla mutta saan jatkuvasti pelätä että joudun häpeämään silmät päästäni... Meidän äiti on siis ihan totaalinen superhössöttäjä välillä (vaikka tietää että inhoan sellasta ihan yli kaiken) ja sen lisäksi sekoaa nähdessään jonkun tunnetumman henkilön (sekosi kerran nähdessään siskoni miehen virkapuvussakin :eek: ). No meillä miehen puolella on "julkkis", ja meidän äiti ei oo häntä vielä tavannut ja oli meinannut mennä kaupassa itsensä hälle esittelemään! Voi jösses, eihän se kellekään muulle itteensä kaupassa esittele... Ja tiedän millanen se on, ei se tajua että tälläisetkin henkilöt on ihan tavallisia ihmisiä, tekee ihme shown koko jutusta. Niin mä en nyt tiedä pitäiskö mun pitää "puhuttelu" moisesta toiminnasta ettei se nyt oikeesti joku kerta sitä tee, vai antaa vaan olla, kun en tiedä tehooko se kuitenkaan. Josko vaan puhuisin tuolla miehen puolella jo valmiiksi, ja pyytäisin etukäteen anteeks äitiäni.. Mua hävettää!!! Sit se on vielä niiiiiin totaalinen marttyyri ettei oo tosikaan :kieh:

Tulipas avauduttua vaikkei ollu tarkotus :/ Ei vaan pysty oleen. Miehellekin joku aika sitten puhuin ristiäisitä ja siitä ketä sinne haluasin, ja selitin et en haluis meidän äitiä samaan aikaan näiden toisten kanssa kun se on tollanen.. Mies oli mielessään miettinyt että liiottelen että ei se niin kamala voi olla, mutta eilen totesi että ymmärtää mua täysin... Hohhoi.

Viivi ja Masi 35+5
 
Tosi nopsaan täältä...

Härkis, se 'paras' asento vauvalle tais olla selkä äidin oikeaa kylkeä vasten, eli siitä pääsis nopeiten kiertymään. Mutta koski kai kaikkein eniten ensisynnyttäjiä joilla touhu muutenkin hitaampaa.

Supisteluja, kipuja täällä ollut eilisestä lähtien, tai lähinnä eilen kaikkein eniten. Ei vaan muutoin tapahdu vielä mitään, limatulpista ei tietoakaan - ja aiemmissa odotuksissa molemmissa ollut selkeästi limaista tavaraa loppua kohden + valkkari muuttunut lähes vetiseksi. Eli ei kai toivoakaan vielä.

Onnea ihan kaikille, jo lähteneille, nyyttinsä jo saaneille ja meille kaikille vielä odottaville... kaikki sitä tarvitaan!

Tämä siirtyy nyt jatkamaan kaulahuivin virkkausta..

- Terhikki ja Pieni rv 36+6 -
 
Huomenta!

Mussupussulle Tsemppiä! :hug:

Aubrieta, Nullpoints ja Minttu75 Kiitos myötätunnosta ja onnitteluista. Mäolenkin jo vähän miettiny et olenko mä sekoamassa kun en tajua ihmisten käytöstä... Mut kait se on niin et jotkut on vaan niin itsekkäitä ihmisiä. :kieh:

Takki ongelmia täälläkin. Yksi toppatakki mahtuu just ja just päälle tai siis kiinni. Voi kun menis vielä 3 viikkoa. Toivossa on hyvä elää.

Täytyy kyllä sanoa miten hellyttävää on katsoa tuota esikkoa, joka on siis 10 vee, ei anna mun kantaa kaupasta mitään painavaa. Yhden kerran olin baarissa käymässä niin kysy heti ettethän ottanut yhtään kaljaa... En ole koskenut siihen aineeseen kun maistamalla kulauksen plussan jälkeen ja ihmetelly mistä kohdin se on ollu hyvää.. :/

Nullpoints Kysy suppareista. Ihmeen vähän on ollut nyt vaikka olen tehny kaikkea mistä niitä pitäisi tulla, saanu jopa seksiä, käyny saunassa, kävelly pitkiä lenkkejä niin ei sit mitään. Olen ihan ulalla, mut silti on kohdunsuu auki 1 cm ja kanavaa jäljellä 1cm. Et on ne jotain tehneet tuolla alhaalla :whistle:

Toisaalta mukava kun tietää syntymäpäivän valmiiksi ja et tää olo loppuu joskus, mutta olishan tuo kiva kun olis tuota jännitystä, kuten muilla et ei tiedä milloin lähtö tulee.. Ainoa mikä mua häiritsee koko leikkauksessa ku ei saa kunnon ruokaa syödä moneen päivään tai siis kiinteää. :p Kait tää syöminen on joskus lopetettava. :LOL:

Nyt koiran kaa ulos ennen kauheaa myrskyä..

Marttan + Neiti nakki 35+6
 
Moi kaikille! Täällä ollaan viä yhes koos... viikko laskettuun..
Onnea kaikille jotka on jo vauvan saanu :flower:
Meillä netti pimento jatkuu edelleen(on jo jatkunut kohta kk)kun muutettiin.
Muutto meni suht hyvin onneksi.

Kirjoittelen paremmin kun on aikaa kunnolla ja saadan oma yhteys toimiin.

Vanilija
 
Nimra
Tsemppiä Mussupussu !!! Kohta teillä on nyytti sylissä ellei ole jo :heart: Onnea!

Mä vasta nyt tajusin..., kun katselin peiliin, että mullakin on finnejä :( Höh, mites ne nyt noin ?!?? :headwall:

Sitteri meillä kyllä on, mutta sen olemme saaneet ätini työntekijältä ilmaiseksi, sellainen "keinuva", joten en tiedä, että millainen kannattaa ostaa (esikko tulossa meilläkin )...

Täällä hävis supparit taas yön jälkeen kuin pieru saharaan |O |O Tulisivat jo takaisin :wave:

Flunssan kourissa olen täällä... tai ei siis ollenkaan paha flunssa, mutta flunssaksi voi todeta kuitenkin...vai olikohan oikea nimitys nuhakuume :LOL:

Kalvot täällä vaan poksuu, mutta mitään sen suurempaa ei sit olekaan havaittavissa. Täällä on alkanut tuo masuasukki olemaan jo tosi hiljainen, toisella kun ei varmaan ole juuri enää tilaa tuolla masussa... :ashamed: Kunpa se nyt hoksais, että sieltä pääsee poiskin :D

Nimra + :heart: 38+4
 
Hei taas!

NullPointsille kiitos tsemityksestä ja jaksuja kohtalotoverilta, eli täälläkin flunssa senkun parantaa otettaan |O, viime yönä en taaskaan nukkunut varmaan kahta tuntia. Mittari on kyllä näyttänyt ihan ok arvoja aamuisin, uskaltaisinkohan luottaa siihen... Kun haluaisin käydä sen testin vielä ennen keskiviikon polikäyntiä. On tämä vaikeaa.

Juu ja Katherinellelle ja muillekin flunssassa kärvisteleville pikaista paranemista myös!

Mussupussulle ja Aurikselle tsemppiä koitoksiin! Ja Aubrietalle sekä Pullalle ensi viikon sektioihin. Saapa nähdä, jakaantuuko vielä joku muukin tällä tai ensi viikolla.

Aubrietan tutkimukseen :) vastaan, että meillä nämä kumpainenkin ovat kääntyneet päätarjontaan riittävän ajoissa, vaikka tämä tulossa oleva neiti (paljastukoon nyt sitten =)) viettikin pitkään aikaansa poikittain ja välillä istuskellen. Esikoinen (poika) vietti aikaansa pää alaspäin jo jostain ainakin 28. viikolta asti (kääntyi kyllä kerran ympäri joskus viikon 30 jälkeen mutta heti seuraavana päivänä itsekseen takaisin.) Tuttavapiiristä kuitenkin löytyy 2 perätilatyttöä (kumpikin leikattiin, vai onnistuikohan toisen kääntö sittenkin? ei muista... :ashamed: ) mutta ei yhtään perätilapoikaa.

Sitteri meillä on, sellainen aika räjähtäneen näköinen käytettynä saatu. Sitä ei saa täysin vaakatasoon, eli ei voi heti vastasyntyneestä käyttää. Jonkun verran käytettiin esikoisen kanssa mutta ei paljon. Oli enemmän lattialla, ja vastasyntyneenä Vaavi-sängyssä tai tietenkin sylissä. Jos ei oltaisi saatu sitteriä, en olisi varmaan ostanut. Ei siis ole mitään minulla niitä vastaan :) mutta en vaan pitänyt niin hirveän tarpeellisena.

Nyt pakottamaan jotain kurkusta alas, ettei rupea sokerit heittelemään. Karmea nälkä kyllä onkin koko ajan, mutta ruoka ei maistuisi. Pöljä pöpö.
 
Mitä on menkkakivun tapaiset kivut?

Mulla särki eilen yli tunnin alavatsaa ja alaselkää menkkamaisesti, se kipu oli melkein koko ajan päällä, välillä tuntui että joku survaisee rakkoa puukolla. Meinasin jo soittaa synnärille, mutta kivut sitten laantui ja sain nukuttua. Tuota samaa kipua on ollut lähes joka ilta yli viikon ajan, mutta eilen oli pahin. Nyt ei taas mitään. Ei kai se vauva ole jo näin etuajassa tulossa? Nyt on rv 35+4 muistaakseni.
 
Meidän esikosta tuli isosisko eilen klo 8.33. Pikkusisko syntyi viimein sektiolla 3 päivän käynnistysyritysten jälkeen. Kunnon maraton synnytys siis *huh, onneksi on ohi* Pikkuneiti painoi 3635g, pituutta oli 52cm ja pipo 36cm. Voidaan molemmat ihan hyvin. Sektiohaava on toki aika kipeä, mutta muuten olo on tosi helpottunut ja hyvä =) Imetyskin on jo lähtenyt ihan kivasti käyntiin. Kotiin päästään varmaan ma tai ti.
Tsemppiä teille muille synnytyskoitokseen!
 
Onnittelut Caffee ja Mussupussulle tsemppiä!

Tänne ei mitään ihmeellisempiä. Sellainen herneen kokoinen nokare jotain melko kiinteän limaista löytynyt alushousuista kolmena päivänä peräkkäin - elättelen toiveita josko se olisi osa sitä paljon puhuttua limatulppaa :)

Nasu + masu 37+3
 
Hei pikainen kysely... Osaisko joku kertoa mistä saisi ostaa metallisen kissaverkon vaunuihin? Meidän toinen kissa on niin röyhkeä, että en yllättyisi lainkaan jos se menisi vauvaa ahdistelemaan. Ahdistaa jo itseäkin valmiiksi koko kissa.. Tänä aamuna se roikale nukkui hoitopöydällä.. Yöörgh!! Sillä ei ole mitään asiaa meidän makkariin ja se tietää sen kyllä. Ehkä se aavistaa että arvojärjestykseen on tulossa muutoksia...
 
Nimra
Aubrieta En osaa kyllä sanoa, mutta eikös niitä myydä noissa lemmikkieläinkaupoissa ? Näin tulis mieleen... Meillä on kans kissa ja mä olen öisin häätänyt sitä vauvan pinniksestä |O |O |O Mä käänsin ovista jo kahvat ylös alas niin ei saa enää ovia auki, kun vauva tulee, mutta vaunuihin ei ole kertaakaan vielä mennyt ja auta armias jos mä sen sieltä joskus bongaan :eek: :kieh: |O
 
Caffeelle suuret onnittelut :flower: !!!!

En oo voinu kirjotella kauheesti, kun ranteet on jumahtaneet ihan tukkoon... Kirjottaa ei kärsi kynällä ollenkaa ja näin koneellaki puutuu sormet samantein. Noita teidän nimiehdotuksia oon ilahtuneena seurannu, laittakaa vaan mahd. monelle Anni nimeksi, se on hyvä nimi... :saint: :D :whistle:

Minä oon kans päättäny nimen, en sitä täällä paljasta, mutta alkaa A:lla ja toiset nimet E:llä ja O:lla. Kauhee jännitys on, kun on tuo etunimi harvinaisempi, ettei ehdi täällä meilläpäin kukaan muu sitä lapselleen laittaa, etteivät matkimisesta syytä. Laitan sen kuitenkin joka tapauksessa, kun mitään muuta nimeä en oo miettinytkään...

Mulla myös ollu samanlaisia kipuja kun menkkojen aikaan, niitä oli mulla alkuraskaudessa myös. Panadol forten oon joutunu melkeen joka ilta ottamaan, ja silti tuntuu niinku olis pyykkipoikia ripustettu alapäähän... :kieh:
 
mussupussulle tuli sit lähtö! Hienoo et alkoikin normaalisti. :heart: Sieltä siis on uutisii seuraavaks tulossa.

Aubrieta Kiitti kommentista. Saa nähdä siis et miten ne katsastavat tilannetta. :headwall:
Viiville jaksamista mutsin kans! Suku on pahin, niin se välistä on. :/
Marttan Yhdyn tuohon syömättömyyteen. Se ei oo hauskaa. :x Mikä mua ahdisti eniten oli se et oli letkuissa seuraavan päivänkin. Mieli olis tehny nousta, mut olin niin tööt et ei tosikaan. Muut kävelivät hymy huulilla heti synnytyksen jälkeen ja siel olin sit minä karmeet tukisukat jaloissa ja letkuissa...... No ainakaan en odota mitään ihanuutta nyt.
Caffee Paljon Onnea! Pitemmän kaavan mukaan siel siis sit mentiinkin, mutta palkinto on varmasti ihana!!!
Aubrieta tajuun tasan ton kissa ongelman......... Toi narttu on just sellanen et jos ovi on raollaankin, niin sinne se menee salamana. Varsinkin noi vauvan jutut sitä kiinnostaa ja menee heti karvoittaa jos vaan saa mahdollisuuden. Aina meil on ollut "suljetut ovet politiikka", mut ei se vaan tajuu. :headwall: Joudun varmasti itsekin etsii suojan vaunuihin, noihin kun ei oo luottamista. :headwall:
(.) Olo on tasapaksu ja mahassa kova ralli meneillään. Taas on melkeen viikonloppu ohi, minne se sit menikään en tajuu........ :|
 
Hei kertokaa joku mitä nuo menkkakivut on :D! Useammalla kun tuntuu niitä olevan. Toiset kun sanoo niiden olevan supistuksia, toiset sanoo ettei ne ole välttämättä mitään ja toiset sanoo noiden olevan synnytystä ennakoivia kipuja.
 
Tsempityksiä myös täältä niille joilla synnytykseen lähtö lähenee.Caffeelle onnittelut pikku prinsessasta! :flower:
Tänne ei mitään uutta.Selkä on ollut jo monta päivää kipeenä.Öisin on hankala nukkua.Varsinkin tuolla vasemmalla kyljellä.Mielenkiinnolla ootan ens viikon neubola lääkäriä.
 

Yhteistyössä