Voi kökkö... taas katkes netti kesken tekstin!!! Är
Niin, mulla on kanssa paljon ollut tuota menkkakipuilua! Varsinkin öisin ja nyt viime päivinä myös päivisin! Olis kiva tietää mitä ovat saaneet aikaiseksi, vai ovatko mitään.. Ei vaan taideta enää tuota alapään tilannetta ollenkaan tsekata kun se viimeinen neuvolalääkärikin oli ja meni jo... ( silloin oli jo paikat pehmeät )
Caffeelle paljon onnea!!!! :flower: ja
mussupussulle kovat tsempitykset!!! vaikkakin taitaa käärö olla jo sylissä?! Ihanaa!!
Mäkin olen stressannut tuota
kissa-asiaa.. mulla myös siis kissa, joka on 10 vuotta nukkunut makuuhuoneessa ja yleensä sängyssä ja nyt haluaisin sen siitä vierottaa ja opettaa nukkumaan toisessa huoneessa.... Sen vaan tietää että siitähän tulee hitonmoinen mouruaminen ensalkuun kun lyödään makkarin ovi yöksi säppiin!! huoh...
Höh, nyt en taas muista yhtään mitä piti kirjottaa... rade!
Tuli tossa leivottua pari pellillistä joulutorttuja!
Jos niistä nyt jo saisi jokusen menemään pakkaseen asti! Ihanaa kun saa vaan köllötellä sisällä vällyjen alla kun pihalla on tollanen keli!! ( jumalaton myräkkä ainakin Jyväskylässä!!! )
Mahassa jumpataan ja olo on taas melkosen pinkee!!! uh... mä haluan jo eroon tästä kumpareesta! Ei edelleenkään tietoakaan laskeutumisesta! Ahdistaa!!!!
Kotikonsteja laskeutumiseen kellään???
Sapis ja typykkä 37+4