JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

Niin.

Vielä Annukka anna vaan olla ja oottele valmista. Sillä ukolla on nyt kriisi menossa ja joku todellakin antaa sille ohjeita.. minä oon niiiiiiin usein nähny, kuullu ja seurannu vierestä tuommoista.. uudet naiset vaan välillä haluu rueta säätämään, tajuamatta mitä saavat aikaan ja ehkä ne haluukin aiheuttaa vaan pahaa. :hug:

Aubrieta Pidä vaan pääsi!!! Ei sun tartte osastolle päästää vieraita (miehiä tai naisia) joita sä et sinne halua. Se on kuitenkin niiin tunneherkkäpaikka just synnytyksen jälkeen, että ei siinä tarvii aatella kuin itteensä ja vauvaa ja parannella itteensä ja toipua. Jos on äitisi ja uuden miehen elämä kiinni siitä, että ei voi oma äiti tulla yksin tyttöään ja lapsenlastaan kattomaan niin pienestä se sit todellakin on kiinni, joutaavat silloin kattomaan jo itteensä peilistä!!! Minä henkilökohtaisesti kiellän kaikkia vieraita tulemasta. En halua sinne ketään, en ketään. Ukko ja tytöt tietysti saa tulla, mutta en välttämättä niitäkään sinne halua. Tietysti, jos jokin menee pieleen ja joudun olemaan useemman päivän osastolla ni sit on eriasia, sit TOIVON, että pesueeni tulee käymään, mutta en halua sittenkään ketään muita sinne. En ole ikinä halunnut vieraita sinne.. mä oon silloin TOSI epäsosiaalinen ite ja haluan vaan levätä, kerätä voimia ja päästä äkkiä kotiin.

NullPoints Aika jännä ratkaisu teillä, mutta silti ihanaa, kun tiedät viimesen päivän milloin vauva syntyy!! Siis tarkotan sitä, että ellei vauva päätäkin tulla ennen sitä sektioaikaa. Toivottavasti teidän isompi ottaa asian hyvin, ettei tule turhaan sulle ressiä ja pahaa mieltä. Siihen se suku olis varmaan hyvänä apuna!!!

Voit hitsi.. anteeksi oikeesti nämä minun vuodatukset.. siis ihan oikeesti. Mulla vaan jotenkin tämä nyt on niin pinnalla ja ahistaa.. se on vaan merkki siitä, että kohtapuoliin tätä asiaa aletaan purkaa ja tarviin jäsennellä ajatuksia ja saada vastakommentteja. ISOT KIITOKSET, ETTÄ OLETTE JAKSANEET LUKEA JA VIELÄ KOMMENTOIDAKIN!!! :flower:

Härkis & Neiti 36

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Annukka84:
Onko sun pakko suostua tuohon testiin? Jos oikeasti ihmisellä (jota mieheksi kutsutaan) ei ole muuten tippaakaan mielenkiintoa pian syntyvää lasta kohtaan, ei sitä varmaankaan tarvita syntymän jälkeenkään vaikka olisi kuinka todistetusti hänen lapsensa.

Tsiisus mikä sika :headwall:

ps. ja juu, eiköhän tuo ole suoraan kopsannut tuon tekstin netistä / omien vanhempiensa suusta / nykyiseltä tyttöystävältään.
Nykyiseltä tyttöystävältään joo... Tulee mieleen tuosta joku luppakorvakani joka vaan pomppii tuon muijan perässä mihin se käskeeki :eek:

Suomen laki on tuossa isyysasiassa sellainen, että miehen on testiin pakko suostua jos nainen sitä vaatii, mutta naisen ei. En kuitenkaan aio siitä kieltäytyä, sillä sehän olisi juuri sitä mitä tuo tyyppi toivookin, koska se vapauttaisi kaikesta vastuusta. Ja kun nimenomaan haluan että on osa lapsen elämää, kaikesta huolimatta. Meidän välit vaikka on mitä ovat, niin en pysty käyttämään lasta ikäänkuin välikappaleena meidän riidoissa..
Toivottavasti saatte edes jotenkin sovittua kaikki.

Tuntuu vaan niin kovin kylmältä se jos isäsuhde jää pakollisiin elatusmaksuihin jne. Mutta voihan olla niin että tyyppi tosiaan herää vasta sitten kun näkee että kyseessä on ihan elävä pieni ihminen... toivotaan ainakin niin.

Voimia sinulle, olet todella vahva kun jaksat kaiken aivan itse :hug: :flower:
Kiitos!

En usko että jää pelkkiin elatusmaksuihin, ne tapaamiset kun kuitenkin määrätään niin tuskin on jätkällä pokkaa jättää ne väliin. vaatii vaan siltäkin kiukun nielemistä tapaamisten suhteen, kun ei ole koko odotusaikana pitäny yhteyttä ja jos haluaa lapsen nähdä vasta testin tuloksen varmistumisen jälkeen (pahimmassa tapauksessa siis vasta 5-6 kk iässä) niin tapaamiset on sitten vain minun läsnäollessa, en ala siihen että tutustuu lapseen jonkun sos. viranomaisen kanssa. Mahtaa siinä olla uudella muijallakin kiukkua nieltävänä! Sekin ämmä sellainen persläpi että voi kiesus... Pari viikkoa sitten oli paikallisessa käynyt naukumassa yhdelle minun miespuoliselle ystävälle että pitäis jättää hänen miehensä rauhaan... hoh hoijaa... mitään yhteyttä en ole siis pitäny ja tänäänkin otti mies ite yhteyttä että en kyllä nyt tiiä miten päin tässä olla??!!! Ja jos on minun suhteen hänellä joku ongelma niin passais tulla mulle sanomaan eikä sellasille jota ei asia millään tavalla koske. Kesällä tuon viimesen riidan aikaan, kun mies alko yhtäkkiä testiä vaatia ja tajusin sen "puhuvan uuden muijan suulla" vaadin päästä tämän naisen kanssa juttusille mutta mies ilmoitti että ei ole asiaan osallinen millään tavoin, mutta kovinpa osallistuu ahkerasti! :headwall:

(Melkein ällän ylioppilas ja ei mitään kappalejakoa tai pilkkuja... :whistle: )

Taitaa olla Annukan lapsen isän uudella tyttöystävällä pahimmanlaatuinen mustasukkaisuuskriisi meneillään. Ainahan sitä tahtoo omasta mussukastaan uskoa pelkkää hyvää, että vika on pakko olla "siinä entisessä lehmässä joka meni pamahtamaan paksuksi!" . Että jos miehet on sitä samaa paskaa erilaisissa paketeissa, niin kyllä me naisetkin osataan olla vaikeita ja hankalia, ehkä vielä pahemmalla tavalla kuin miehet. (Nyt mä en siis puolustanut tuota isää/uutta tyttöystävää, vaan ihan sarkasmilla nauran tuommoisten tyhmien ja ymmärtämättömien ihmisten yksikertaisuudelle!)
Voimia Annukka84 :hug: !

Oho, onpas taalla riittanyt pulinaa tanaan! Ihanaa! Olette te kaikki kylla niin ihania etta meikalaisen odotusaika on ainakin ollut mukavampi teidan seurassa - kiitos! :flower:

Omituinen - Kiva etta kavit vahan kaantamassa ja ilmoittamassa olostasi. Kovasti me oltiin susta huolissamme ja ihmeteltiin mihin olet kadonnut. Ei oikein taida olla mitaan mita vois sanoa milla sun kivut sais pois mutta toivottavasti saat paremmin nukuttua ja laakarit loytaa sulle jotain droppia kipuihin. :hug:

Nyt vahan omaa napaa - pakko tuulettaa; sain pomon ja HR:n puhuttua ympari niin etta viikko ennen mun aitiyslomaa on lomaviikko! Hurraa! Toisin sanoen mulla on enaa tama viikko + 2 viikkoa toita. Mieli menis tanssiksi laittaa (jos ei sattuis niin kamalasti nivusiin).. :LOL:

Naputtaja ja Sean 34+1 (aitiyslomaan 2 viikkoa, 2 paivaa ja 1 tunti ja 20 minuuttia)

Heips!

Lääkärissä on käyty viime viikolla ja tänään oli neuvola..lääkäri antoi pikkasen painoarvioksi 1700g (rv 32+3) eli ei oo ainakaan jättiläistä tulossa :)
Kaikki oli ok, paikat kiinni yms..Neuvolassa vaan meinasin purskahtaa itkuun kun huomasin, että paino on noussut 3 viikossa 3kg!!! :eek: miten se on mahdollista?!?Siis ihan oikeesti voiko paino muka nousta noin nopeasti, vai olisikohan siinä vaa´assa ollut joku vika....? :/

äh, näitä tyhmiä miettiessä... :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja jennae:
Heips!

Lääkärissä on käyty viime viikolla ja tänään oli neuvola..lääkäri antoi pikkasen painoarvioksi 1700g (rv 32+3) eli ei oo ainakaan jättiläistä tulossa :)
Kaikki oli ok, paikat kiinni yms..Neuvolassa vaan meinasin purskahtaa itkuun kun huomasin, että paino on noussut 3 viikossa 3kg!!! :eek: miten se on mahdollista?!?Siis ihan oikeesti voiko paino muka nousta noin nopeasti, vai olisikohan siinä vaa´assa ollut joku vika....? :/

äh, näitä tyhmiä miettiessä... :LOL:
Se on tuo ystävämme turvotus tullut sunkin iloksi! :hug: Vaa'assa ei takuulla ollut vikaa, mulla oli viimeisin viikkopainonnousu 1600 g! Eli eikun vaa suola, laku ja salmiakki pois ja mansikkaa ja tukisukat tilalle...

Heissan mammat!
Ensinnäkin iso halaus kaikille miesten, kipujen ja muiden hankaluuksien kanssa painiskeleville!!! :hug: Tämä raskaus on melkoisen kovaa myllerrystä (niin fyysisesti kuin psyykkisesti ) muutenkin, että olisi ihan kohtuullista että pääsisi helpolla muiden asioiden osalta... Koville joutuu moni asia! Ei voi muuta kuin toivottaa kovasti voimia ja uskoa parempaan huomiseen!!

Sitten onnittelut sektioajan saaneille!! :) Ihanaa varmasti tietää päivämäärä milloin vauva syntyy! Mua jotenkin ahdistaa kun ei yhtään tiedä milloin muksu saa päähänsä syntyä!! Kun ei pysty juurikaan siihen varautumaan! Olis ihana kun vois kalenteriin merkata varman päivän! :)

Itsellä on koko viikon ollut ihan äärettömän väsynyt olo! Ihan luonnottoman väsynyt.... normaalia? Mitään en jaksa tehdä... pari tuntia haahuilla pystyssä ja sitten taas sänkyyn nukkumaan.. Ruoka ei maistu ja jotenkin ihan hengetön olo. Ihan jo masentunutkin fiilis :( Aivot lyö ihan tyhjää ja mikään ei innosta! Kotona ei edes imuroitua saa.... huoh...

Huomena olis viimenen neuvolalääkäri... jänskättää että onko mitään edistystä tapahtunut tuola alakerrassa! Ainakin noita vihlontoja ja muita tuntemuksia riittää! Millään ei vaan jaksaisi raahautua aamulla sinne... voispa vaan jotenkin teleportautua.. tuntuu että olen kauhia hasardi tuola liikenteessä auton kanssa tässä olotilassa!

Mies lähti katsomaan lätkää... Tää menee saunaan löhöömään ja sieltä sit hyvinpitkälti suoraan sänkyyn löhöömään :LOL: Eipä tässä muutakaan jaksa!

Väsynyt Sapis ja pikkuinen 36 (POKS!!!)

p.s Nyt olen mäkin kuullut kun maha napsuu!!! :LOL: Veikeen kuulosta on! heh..

Tervehdys kaikille :flower:

Ohhoh, kun on paljon marraskuussa tullut tekstiä, mulle meneekin nyt lomien jälkeen kaksi viikkoa että saan kaikki luettua.

Nyt epygtin jälkeen kerkeenkin alkaa pikku hiljaa keskittyä tähän odotukseen. =)

Punahattu ja Pesonen 33+4 :heart:

Hirvee määrä kommentoitavaa, mut nyt tulee vaan omaa napaa. Kävin neuvolassa tänään. Paino on noussu ihan sopivasti, sf 31. Hemoglobiini oli nyt laskenu taas roimasti ja meen ens viikolla verikokeisiin kattoon rautavarastot :/ Verenpaine oli 125/89 ja alapaine siis ihan liian korkee. Se ei saa nyt nousta kuulemma ollenkaan, ja ens viikolla taas neuvolaan sen takia...

Viivi ja Masi 34+1

Täällä alkoi tänään äippäloma :wave: :wave: :D ...Nyt saa panosta 100%:sti pikkuisen tuloon, ja alkaa laitteleen kaikennäköistä valmiiksi. Vaatteet oon jo laitellu kaappeihin, mutta kaikennäköistä on vielä ostettavana.

sairaalakassiakin pitäsi alkaa pikkuhiljaa katteleen...ei vaan vielä osaa ajatella, että vaavi on jo aika lähellä tulemista, ja sitä aikaa ei enää kuitenkaa loppu peleissä kauheesti oo :heart: :eek:

vauvis neiti 33+3

Hei, jopas on tullut tekstiä parissa päivässä ! Hyvähän se on, että voidaan tänne purkaa niin hyvät kuin huonotkin uutiset. Isot halit ja voimia kaikille, isommista ja pienemmistä ongelmista kärsiville.
itse olen myös tänään käynyt neuvolassa lääkärin tarkastuksessa. Kaikki arvot oli hyvät, vauvan sydänäänet 130 laskeneet aiemmista. Ei kuitenkaan mitään hälyttävää noilla lukemilla. En tiiä vaikuttuko kun harjoittelija laski ne mut ainakin se harjoittelija mittas sf mitan ihan kohdilleen, 33,5. Lääkäri totes sen menevän hienosti ja tasaisesti juuri keskikäyrän yläpuolta. Sitten terkkari tunnusteli vauvan asentoo ja totes et ei oo viel laskeutunut kauheen alas kun tunsi pää vielä. Mut sitten kun lääkäri tutki alakautta, totesi kohdunkaulan pehmentyneen ja lyhentyneen 2 cm:iin sekä olevan 1 cm auki ja lisäksi että on se melko alhaalla, koska hän tuntee sen pään sormillaan ja jopa vauvan aukileen. Että on siellä jotain tapahtunut =) Kyllähän noita suppareita päivittäin onkin, ei kivuliaita, mutta muuten sellasiin vähän ilkeen tuntusii. Ja niitä on pitkin päivää ja tuntuu lisääntyvän vaan.
Ja enää 5 päivää niin sitten, ei enää lueta ennenaikaisin syntyneisiin :) Lääkäri kyllä totesi, että jos on tyttö tulossa niin ne antaa sitten odottaa itseään. Miehenä kai tarkoitti, et naisia saa aina odottaa :) No, jos äitiinsä tulee niin ei tartte odotella, oon aika täsmällistä tyyppiä. Mieluummin ajoissa, kuin myöhässä :)
Nyt meen suihkuun ja sitten telkun ääreen köllötteleen, Greyn anatomia alkaa kohta :)
Jaksamisia kaikille !

Nonna, joo täällä myös samanlaista meininkiä, paikat pehmeet ja auki ja kaikkea. Supistuksia supistuksia, vihlontaa vihlontaa. Ärsyttävintä tässä on tämä odottelu, että joskos supistukset voimistuis pikkuhiljaa ja olo kävis niin tukalaksi ettei voi enää olla kotona, mutta EI. Odottelu on kamalinta. Ei tässä oikeen muutakaan voi. Muistan niiden sairaalatätien ilmeet viime päivystyskäynnillä. Oltiin kovakouraisia, hyvä ettei kysytty että mitäs helevettiä sä täällä teet... Ärsyttää. Enhän mä voi tietää mikä on normaalia.

Mulla on ratkaisu kaikkien ongelmiin! Halleluja! Leipokaa pullaa! Mä tein tänään vohveleita kahdella eri reseptillä ja leivoin mustikka-rahkapullia. Siinä vierähti jokunen tunti. Pullataikinaan saa kivasti purettua negatiivisia tunteita ja palkinnoksi kaiken miettimisen ja veivaamisen jälkeen saa ihanaa, tuoretta pullaa. Onneksi nuo vohvelit ja pullat voi pakastaa. Sitten on helppoa tarjottavaa, esim. kun on kotiutunut vauvan kanssa sairaalasta ja tulee vieraita. Kokeilkaa ihmeessä!

Miehet. Kuka niitä ymmärtää? Annukalle jaksamista sen mulkun kanssa. Okei se on sun lapsen isä ja varmasti oot joskus siitä tykännyt ja se on ollut ihana ja kaikkee, mut nykynen käytös osottaa, että mulkku mikä mulkku. Aina meidän NAISTEN täytyy olla niitä vahvoja ja kestää kaikkea paskaa, mutta sellasta se on. Vitsit, kun oon niin optimisti.

Aubrieta oon törmänny tohon samaan, että sellaset ihmiset on änkeämässä synnärille, keitä ei tod. sinne halua. Niiltä puuttuu totaalisesti kyky asettua toisen ihmisen asemaan. Siis jos ne ihmiset vähänkään uhrais ajatustaan sille, mitä SINÄ mahdollisesti koet ja haluat, ymmärtäisivät tilanteen varmasti. Kummastuttaa äitisi käytös, mutta täytyy muistaa, että tavallaan hän on kahden tulen välissä... Luulisi vain, että sinä olet hänelle tärkeämpi kuin mies. En tiedä siitä sitten...

Härkänainen. Mun mies taas on yleensä sosiaalinen ja mut huomioonottava, niin sen takia tämänhetkinen käytös kummastuttaakin. Kuka tämä huutava, riehuva urpo on? Muuten nuo kuvaukset miehestäsi sopivat minunkin mieheeni, paitsi että meille on tulossa vasta eka lapsi ja yhdessäoloa takana vasta muutama vuosi. Tänään mies oli edelleenkin sairaslomalla, mutta eihän sairaslomaa voi sairastamiseen käyttää, kun on niin paljon remontoitavaa kotona. Aamulla se pomppasi ylös ja teki melkein koko kylpyhuoneen valmiiksi. Pakkohan minun oli auttaa. Tosi kiva kannatella suihkuseinää, kun supistus iskee... Eikai suurin osa miehistä tajua, että viimeisillään raskaana olevan naisen täytyy vain olla ja levätä. Ellei naama ole norsunvitulla ja pitele vatsaansa kaksin kerron, on kaikki oltava hyvin! Ja jonkun ne jäljet on tässä huushollissa korjattava. Että kun ärsyttää niiden ilta-/aamupalatarpeiden korjaaminen joka ikinen päivä ja pyykitkin on pakko pestä viimeistään siinä vaiheessa, kun puhtaat alusvaatteet on loppu. Ei meillä mitään hyvää haltijaa käy siivoamassa, vaan minä kaiken teen. Kerran kokeilin päivän, etten pyykännyt, laittanut tiskejä, ruokkinut koiraa, siivonnut pöytää ruoan jälkeen ym ym ym. MITEN yksi asunto VOI olla niin paskainen yhdessä päivässä. Mitäs mies siihen? Ei huomannut, eikä häirinnyt häntä. Niinpä niin. Voi elämä että voi ärsyttää toi ukkeli! Mitäs niitä hyviä puolia tossa tyypissä olikaan...? MIETI!

Joo on mullakin pienet murheet, mutta otan tämän ärtymyksen ja kaikki nämä negatiiviset tunteet henkisenä kasvuna. Hengitä sisään, hengitä ulos. Kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu.

Syvä huokaus.

Aino&kiukkunen rv37+1

Ei täälläkään nukuta tänä yönä. Supistuksia tulee n. 3 min. välein minuutin kestoisina ja panadol ei auta ja mies kuorsaa ku possu! Yritä nyt tässä sitten nukkua. Millon musta on tullu tällanen kiukkupussi? Kysyn vaan! Ärsyttää oikeen itteäkin, että ärsyttää. Niin ja kun herätin miehen kun kuorsasi kovaa ja kerroin supistuksista, sanoi että pierase kovaa ni johan helpottaa! Kyllä mä sille kohta yhden vauvan pierasen, saatana. :LOL:

Voi hemmetti, kohta se on lähdettävä kättärille...

B-7
Johan täällä tapahtuu!!!Jokohan Mussupussu lähti lunastamaan palkintoaan? :heart:

Ja unettomia |O Kuinmyöskin!Yöt yhtä kyljen kääntämistä ja vessassa juoksua.Täytyy varmaan jättää läppäri auki yöksi jotta on jotakin tekemistä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja merkkari:
Moikkelis!

Terhikki, katoin tänään just Etolassa hoitoalustoja... En vaan muista paljonko ne maksoi, mut muistan ajatelleeni et olivat halvempia, kuin lastentarvikkeessa :D
Ai Etolasta pitäisikin katsoa, täällä se vaan juuri taisi muuttaa johonkin ja nyt pitäis etsiä jotta minne :whistle:

Kiitos vielä Aubrietalle vinkistä - päädyimme eilen siis Lastentarvikkeeseen, löysin yhden hoitoalustan ja tarttuipa mukaan vaunutkin :D . Eli pieni heräteostos. Pitihän nuo nyt muutenkin ostaa ja lähinnä tarkoitus oli sitten veronpalautuksista, mutta osuikin sopivat kohdalle ja kun tuo liike on lopettamassa niin pakkohan ne oli mukaan kaapata ;) .

Eli edukkaat, ihanan pienet ja pieneen tilaan menevät vaunuset, tiedän että merkki jakaa mielipiteet mutta itse ollaan tyytyväisiä. Jos nyt tämän vaavin kestäisivät niin kaikki hyvin.

Hoitoalusta ei ollut halpa (alennuksien jälkeen 20e), mutta todella muhkea ja pehmeä. Nyt vielä metsästän jostain oikeasti edullisen kakkos-alustan toiseen 'vaihtopisteeseen'.

Vielä koppaa vaille valmis, ja keskimmäiselle pitäis ostaa turvavyöistuin. Loukkaantui eilen verisesti kun ei ostettukaan yhtä istuinta johon ihastui :ashamed: . Mutta katsotaan sitä vielä ajan kanssa.

Kopasta vielä harkinnassa ostaakko perinteinen malli vai jalustalla :whistle: .

Menin sitten turhaan aiemmin hehkuttamaan kuinka hyvin nukun :headwall: ...viime yönä heräsin jatkuvasti siihen kun jompaa kumpaa jalkaa särki. Yritin pitää tyynyä jalkojen välissä (siis kyljellä nukkuessa) mutta ei se pysynyt. Vinkkejä kellään?

- Terhikki ja Pieni rv 35+3 -

Minäkin käväsin jo 5.15 lukasemassa Mussupussun viestin, oliskohan tosiaankin lähtö jo tullu? Kuitenki la 2.12 niin ei tuo mikään ihmekään olis!

Mulla myös tosi huono yö vaikka yleensä sen 8 h nukun... Nyt nousin joo viideltä, ilmeisesti kiukuttaa tuo eilinen vieläkin.

Terhikki Mulla kans särkee jalkoja, tai lähinnä lonkkaa, semmosta ärsyttävää hermosärkyä. Tavallinen tyyny ei pysy mut ootko kokeillu toista peittoa? Mulla toimii ainakin kun rullaa selän taakse niin on se kyljellään olo helpompaa.

Täällä on ollut viimepäivinä niiiiiin paljon luettavaa , ettei ole enään jaksanut alkaa kirjoittamaan omaa kirjoitusta vaan kun on saanut luettua niin sitten huilimaan ja taas on hetkenpäästä tullut kasa uusia kirjoituksia :)
Täällä ei mitään ihmeellistä , toivoisin että tulisi tännekin jo muutamia napakoita suppareita , että lyhenisi tuo kohdunkaula ja pehmentyisi muutenkin paikat ! Vaan niin oli vielä viime lääkärissä , että edelleen tuo 3cm kanavaa ja kiinni , eikä pehmentymisen merkkejä ... Tosin mulla on yleensäkin paikat auenneet vasta synnärille mennessä :)
Ens viikolla olisi tarkoitus koittaa vietellä vielä pojan synttäreitä , kun en sitten enään viimeisille viikoille 38-40 lupaa kyllä järjestää enään mitään saati sitten pienen vauvan kanssa , ei .. nyt siis pitää järjestellä vielä .
Jossain vaiheessa oli himo järkkäillä vauvalle kaikki valmiiksi,ja nyt sitten on taas jäänyt .
Onneksi sänky on valmiiksi kasattuna ,tarvitsee vain tampata tuo patja ja pedata sänky :)
Kestoliivinsuojia olen minäkin käyttänyt , mutta tuntuu että niitäkin saisi olla lisää , saumuria kun en omaista , nin en ole jaksanut nähdä vaivaa alkaa tavallisella ompelukoneella värkkäämään ... :( Mutta jos jollain on aikaa ja inspiraatiota ja omia jo tarpeeksi niin maksaisi kyllä hieman jos tekisi minullekin jokusen "uuden" parin :)

Jännityksellä täällä tulee luettua että kukahan seuraavaksi miestä siellä laitoksella onkaan lunastamassa omaa kääröään !

Voimia kaikille täältä huonosti nukkuneiden ryhmästä :)

neitim + onni-irina rv 36+3

Terhikki Mulla kans särkee jalkoja, tai lähinnä lonkkaa, semmosta ärsyttävää hermosärkyä. Tavallinen tyyny ei pysy mut ootko kokeillu toista peittoa? Mulla toimii ainakin kun rullaa selän taakse niin on se kyljellään olo helpompaa.
Justiinsa lonkat ihan jumissa - nyt tuntuu aamullakin tosi ikävältä :| .

Täytyy varmaan rullata toinen peitto ja kokeilla sitä - kohta olen niin topattuna pedissä etten pääse yöllä vessaankaan :whistle:

B-7
Justiinsa lonkat ihan jumissa - nyt tuntuu aamullakin tosi ikävältä :| .

Täytyy varmaan rullata toinen peitto ja kokeilla sitä - kohta olen niin topattuna pedissä etten pääse yöllä vessaankaan :whistle:
Täällä myös lonkat suorastaan huutaa armoa. :eek:
Mulla on sellainen putkilo tyyny selän alla ja tyyny polvien välissä,vaan ei auta.
Mutta onneksi näistä päästään "pian"!!!!!! :hug:

Ootteko lukeneet tuota marraskuisten pinoa? Minä luen sitä oikeastaan yhtä usein kun tätä, siellä nimittäin tapahtuu! Niissä vissiin jo puolet melkeen synnyttäny, että ei tässä meilläkään ole kun muutama hassu päivä niin varmasti alkaa tapahtumaan...

Yhteistyössä