JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

maarith
Huomenta kaikille ihanille kanssa sisarille...
Mä olen täällä ihan kypsänä miekkoseeni,kun sitä ei kiinnosta yhtään mun tiineys..mutta eipä sille mitään voi.

Hei teillä naisilla on nyt valtaa ja paljon...käykää juukosta äänestämässä meikän äijän bändiä tuolla radiorockin kisassa...tiedän ettei taatusti ole kenenkään teidän suosikki musaa(ei ole munkaan :LOL: ),mutta antakaa niille 10 pistettä,jotta saadaan ne nousemaan tuonne ekalle sivulle...ja mä saan ansaitut loma päivät,kun ja jos ne pääsisi lämppärix tuolle slayerille :kieh:

http://www.radiorock.fi/biisiarvostelut/demoskaba2008/arvostele.asp?id=192


tuossa suora osoite siihen,jotta ei tartte metsästää...kiitos kaikille,jotka vaivautuu :hug: :flower: B)
 
Nimra
Hei, :wave:

Olen uusi tähän pinoon... ja LA on 6.12 ja synnytyssairaalana on K-SKS, että enhän mä varmaan kauaa ehdi olla tässä pinossa... sillai osakkaana "ilman" vauvaa, mutta halusin liittyä kuitenkin, kun täällä on muitakin keillä on tässä piakkoin se lähtö edessä :whistle:

Itsellä on mennyt koko raskausaika melkein siihen, että ollaan siirrytty vaivasta vaivaan, mutta on kyllä NAUTITTU(kin) esikoisen tulosta :D

Nyt on alkanut tulemaan oikein kunnolla taas kunnon isoja kipuja.. ja ehkä tässä pääsis jo vähitellen sitten tuonne sairaalaankin .. :whistle: ? Mullahan on kontrollit tuolla sairaalassa, kun vaavi vaan kasvaa ja kasvaa... :eek: viimeksi oli rv 36 + jotain 3,3 kg :ashamed: ja RD-diagnoosi on, mutta sokeriarvot ovat kotimittauksilla olleet siis aina normaalit =) nyt on kontrolli sitten 17.11 ja silloin varmaan tehdään punktio missä katsellaan keuhkojen kypsyys.. että jos aiemmin käynnistellään tai leikataan, kun äidilläkin on ollut tuon mahtumisen kanssa ongelmaa.. ja mä olen pienikokoinen.. niin saattaa olla, että sektiolla mennään .. :snotty: Sen kuulee sitten.. ja saan tietää vauvan keuhkojen kunnon ja tosiaan katsotaan tuo synnytystapa-arvio :p Kunpa nyt olis suht vähän kasvanut..

Täällä on alkanut tulemaan limaa.. :eek: pienissä erissä tosin :whistle: mutta niin, että kuitenkin "erottaa", että jotain siellä on ... ;) ja mulle on tullut pahoinvointia.. :eek: |O ??! Onkohan ihan "normaalia"? Mahassa ei mielestäni vielä ole ollut ylitoiminnan merkkejä :LOL: kun eikös se suolen tyhjeneminen ole yksi "merkki" ?

Supistuksia kyllä tulee muttei vielä mitenkään erityisen kipeitä.. enemmänkin juuri harkkasuppareita mitkä ovat vaan inhoja...ja tekee tukalan olon.., mutta sitten välillä tulee hiukan kipeämpiä ja mahaa ja kylkiä vihloo :| menkkajuilintaa on ihan non-stoppina.. Selkää vihloo ihan mielettömästi (välillä ) ja yöt ja illat ..toki myös muu vuorokausi tuntuu menevän valveilla, kun ei tuo uni onnistu!! vaikka mitä yrittää ... taitaa "nuija"nukutus olla paras vaihtoehto, jos haluais oikeasti nukkua :whistle:

Vauvalle on kaikki kyllä hankittu, että saa kyllä tulla muun perheen puolesta...tosin mielestäni mahdollisimman pian :LOL:

Lähinnä tässä miettii, että onhan vauvalla kaikki kunnossa.. ja että olisi terve :heart: Sitä eniten tässä ehkä miettii..ja toivoo ihan koko sydämestä, vaikka ei niille "vioille" aina voi mitään..., vaikka mitä tekisi/jättäisi tekemättä... mutta rakas ja toivottu on vauva tullessaan oli sitten "vikaa" tai ei :heart: :heart:

Kovasti voimia ja jaksuja kaikille!!!! :hug:

Nimra + KultaMuru rv 37
 
Ohhoh! täällähän sattuu ja tapahtuu.Oonkohan mä ainoo,joka on täällä vielä tammikuussa?
Nimrallle tervetuloa pinoon!

Täällä pikkunen aloitti vasta aamu potkut. =) Meillä mies on ollu tosi innoissaan vauvasta.Juttelee joka ilta vauvalle ja tunnustelee potkuja.
 
Hei!

Ja hui, täällä innokkaana odottelen Mussupussun uutisia. Niin se voi olla lähelläkin jo lähtö.

OmituiselleOtukselle toivotan jaksamista ja rauhaa inhottavien oireiden ja huolien keskellä! Onneks raskaus on jo näin pitkällä sullakin, ettei sitä tarvitse huolestua vielä lisäksi.

Aubrietan tilanteessa äidin miehen suhteen en tiedä, mitä tekisin. Varman yrittäisin nöyrästi kestää sen tapaamisen. Se on mun mielestä ok, jos niin tekee ikään kuin ajatellen muiden etua ja luopuen sillä hetkellä omasta edustaan muiden puolesta. Jos niin taas tekee vain välttääkseen konfliktin mutta pitkin hampain, ei se ole varmaan kenellekään kiva tilanne. En tiedä, kumpi tilanne olisi loppujen lopuksi omalla kohdalla.

Eilen oli neuvolalääkäri. Kyllä Facebook on hyvä- mun n-lääkäri on mun koulukaveri (pari vuotta mua ennen lääkiksen aloittanut) ja hyvä kaveri muutenkin. Näin FB:sta, että sillä on synttärit just mun lääkäripäivänä ja se ilahtui kovasti kortista ja suklaasta.

Kohdunsuulla tilanne oli ihan epäkypsä: kohdunkaula taaksepäin suuntautunut, kiinni ja kaulaa 3cm. Ehkä ihan vähän pehmennyt ja vauvan pää lääkärin mielestä jo laskenut. Ite en kyllä sitä huomaa,kun se painaa keuhkoja ihan niinkuin ennenkin. Hassua muuten kirjoitta nettiin omasta kohdunkaulastaan yksityiskohtaisia tietoja :LOL:

Mua ei tuo epäkypsyys haittaa yhtään, näyttää siltä että pääsen lauantaina Seinäjoen reissulle. Ja eilen ostin paljon kankaita, joista pitäis vielä ehtiä ommella vauvalle yöpuku, imetystyynyn liina ja imetyspaita.

Ai niin, munkin maha napsuu melkein päivittäin! Eilen otin videoo vauvan jumppahetkestä ja se oli kyllä hupaisan näköistä, varsinkin kun sinne alamahalle ei ite nää normaalisti.

Viikon jatkoja kaikille!!

Ineli 36+4 (huh, meidän kummalapsi (vähän niinku kummilapsi, muttei oo kastettu) syntyi just näillä viikoilla ja oli pitkälle yli kolme kiloa)
 
Boe
Ja taas sataa :(

Terveisiä neuvolasta. Olipa taas mukava käydä rupattelemassa tädin kanssa. Näin mennään:
paino +350 gr / vk
RR 110/74
sf 33 cm (3 cm isompi kuin esikoisella samaan aikaan)
syke n. 135.

Eilen jouduin antibioottikuurille poskiontelon-ja keuhkoputkentulehduksen vuoksi. Ei kiva. Esikoinen oli pari viikkoa sitten bronkiitissa ja viikko sitten napsahti vesirokko. Onneksi pääsi tänään hoitoon, alkoi seinät kaatumaan päälle.

Kotona on ihan kammottava kaaos. Laatikot yletty kattoon saakka ja jätesäkkejä siellä täällä. 9 päivää muuttoon! Suurin osa jo pakattu.

Monet teistä taitaa olla jo jalka synnärin oven välissä :) Mä en kyllä vielä muutamaan viikkoon ajatellut, mikäli vanhat merkit pitää paikkansa; katsotaan sitten joulun jälkeen...

Voikaa paksusti.

35+5
 
Hmm... eilen ja tänään ollut heti aamusta lähtien pää tosi kipeä, eilen lisäksi armoton väsymys joka on vaivannut jo muutaman päivän ajan. Eilen meni ohi Panadolilla tuo särky, nyt ei tunnu auttavan... alkoi tietysti heti pohdituttamaan voisiko olla merkki mahdollisesta raskausmyrkytyksestä?

Mutta siinä taisi olla todennäköisempää että sen saa ekaa lasta odottaessa, eikä näin kolmannen kohdalla..

Jospa nyt sinnittelisi huomisaamuiseen neuvolaan, saapa lisää infoa kun mittaa verenpaineen ja testaa pissanäytteen.

Mulla on varmaan vaan liikaa aikaa miettiä kaikkea :ashamed:
 
Voi kammi! Olin lorutellut pitkat patkat ja taisin tehda jotain kummallista kun sain sitten kaiken katoamaan. Kiva...

Sita tulin vain paivittelemaan etta malttamattomana odottelen mussupussun uutisia. Josko sielta olis nyt tullut toinen tonttu tahan pinoon jo. =) Pikkuhiljaa me tasta kai sitten lahdetaan yksitellen. Itsesta kylla tuntuu synnytys NIIN kaukaiselta, ei ole pienintakaan merkkia moisesta. Tai onneksi kai niin, kun viikkoja on vasta 34. Vahan sita menkkamaista juilintaa on ja Braxton Hickseja mutta siinapa se sitten...

Onko muuten muilla lahtenyt sydan ihan yht'akkia laukkaaamaan kauheaa vauhtia? Valilla tuntuu etta pulssi nousee taivaisiin ilman mitaan "urheilua". Sitten alkaa paassa vahan heittamaan... Ton kahvinkin piti olla kafeiinitonta.. Hmm..

Huomenna olis sitten neuvola, turhaa hommaa. Taas katsotaan vaan paineet ja kuunnellaan sydanaanet mutta olen hyvin ihmeissani jos sf mitataan tai katilo kommentoi pojan asentoa. Turha turhaa turhaa. Pissoja ei ole tutkittu sitten rv. 16... :kieh:

Noh, palailen varmasti tassa myohemmin tanaan!

Naputtaja ja Sean rv. 34+2 (aitiyslomaan 2 viikkoa, 1 paiva ja 7.5 tuntia)
 
Nimralle tervetulotoivotukset mukaan pulisemaan vielä viimeisille viikoille :flower: . Mä laitan maanantaina uuden listan odottajista näkyville, lisäilin sutkin siihen. Aubrietan ja Null pointsin laitoin listalle nyt muuten sitten sen suunnitellun sektiopäivän mukaan, onhan ok? =)
Ihana tuo naputtaja kun se laskee jo tuntejakin äitiysloman alkuun! No kyllä mäkin laskisin jos noin kauan joutuisin sen alkua odottamaan!

Kyllä on mahassa ahdasta! Liikkeet on vähän semmoisia tukalia jo, tulee väkisinkin säpsähdeltyä ja tahattomasti toisinaan vingahdettua kun takapuoli vaihtaa paikkaa tai oikoo koipiaan. Miehen mielestä hupaisan näköistä mun sätkiminen. Joka kerta kun mä vinkaisen jotain niin se on heti kysymässä että supistaako. Toinen vähän toivois lähtöä jo :whistle: . Jännä juttu muuten, vaikka toi mun mies on muuten sellainen "älkää kiinnittäkö minuun mitään ylimääräistä huomiota"-tyyppi, niin tän lapsen syntymän suhteen sillä on semmoisia varsin huomionhakuisia haaveita. Se toivoo esim. että lähtö tulisi vaikka kesken hänen lätkämatsin, että joutuisi sieltä jäältä tulemaan kesken pelin pois :D . Vieraspelireissuille miehellä ei muutes olekaan enää mitään asiaa mukaan...
 
Heips!
Ihanaa kuulla,että toisetkin valvoskellut. Minä kanssa yön valvoskellut mahaan sattui, se kyllä oli ihan omaa syytä vetäisin pussillisen kivettömiä luumuja :LOL: . Eipä tartte toiste vetäistä sellaista määrää kerralla.
jalkojen särky on ihan hirveetä, oli pakko nousta ottamaan särkylääkettä ja uittamaan jalkoja kylmässä vedessä, on tää niin ihanaa :LOL:

Onko teillä tehty viimeisellä lääkäri kerralla alatutkimus?

Täällä ei lääkäri tehnyt, sanoi että se on ihan turhaa koska ei siitä voi ennustaa milloin vauva syntyy, jos näin olisi hän ilmanmuuta tekisin tutkimuksen. Minua hiukan ihmetytti, mutta eipä tuo haitannut eihän tuo niin ihana tilanne ole. :ashamed:

Minä poistun laittamaan lapsille ruokaa :)

iittala 36+1 :heart:
 
On kyllä hankalaa saada lääkärinaikoja julkiselta puolelta :( Neuvolalääkäri oli jo viime viikolla ja nyt yritin saada aikaa, kun tuntuu, että on taas hiivan tai bakteerivaginoosin oireita. Terveysaseman ajanvarauksessa sanovat, että pitää mennä näissä asioissa neuvolan kautta ja neuvolassa sanovat, että pitää itse ottaa yhteyttä lääkäriin, argh! Tuntuu, että täälläpäin hoitoa on tosi vaikea saada ellei sitten itse kustanna yksityistä. Mulla on tosin sairausvakuutus, mutta siinäkin on omavastuu eikä raskaus ole sairaus, joten ei todennäköisesti näitä käyntejä muutenkaan kustantaisi.
 
Hei taas!

Kyllä huomaa, että äitiyslomat ovat alkaneet, kun juttua tulee taas tosi paljon =). Se on kyllä kiva, joskaan en nyt ehtinyt kaikkea ns. sillä silmällä lukea, joten hirmuisesti en osaa juttuja nyt kommentoida.

Mussupussulle tsemppiä, jos tositoimiin pääsit! NullPointsille lohtuhalit sektioajan johdosta, aika paukku kyllä. Muuten varmaan ihan kiva tietää aika etukäteen, samoin Aubrieta ja olikos vielä joku muukin saanut jo ajan? Jaksuja myös kaikille erilaisista miesongelmista kärsiville! Ja Omituiselle Otukselle paljon voimia ja jaksamista! :hug:

Mä muuten lukeudun erittäin suurella varmuudella niihin, joista tammikuiset kyllä porhaltavat ohi ja kovaa ;). Mullahan laskettu aikakin on vasta hyvin loppu-joulukuussa, ja esikoinenkin syntyi rv 42+3. Tammivauvaa odottelen siis ihan suosiolla. PAITSI jos nyt käy niin, että esim. koon takia eivät anna raskauden mennä tammikuulle. Pliis rakkaat, pitäkää mulle ihan hirveästi peukkuja että eivät rupeaisi leikkaamaan, ainakaan ennen kuin on ihan pakko! Mä en halua toista sektiota, en... ja toivon myös kovasti tammivauvaa muutenkin, joulu olisi niin ankea synttäri :'(.

Neuvolakuulumisia vielä, eli eilen oli käynti. Painot, paineet ym. täysin ok, pienen sydänäänet vahvat ja tasaiset, ja vielä oikein ultralla varmistettiin tarjonta, joka oli RT.

Eilen oli muuten ensimmäinen päivä todella pitkään aikaan, etten tainnut tuntea yhtä ainutta supistusta! Höh. Olen tähän asti niin iloinnut niistä, kun ovat alkaneet olla ihan kunnolla napakoitakin. Kun on vielä tuoreessa muistissa tapaus esikoinen, joka ei koskaan laskeutunut, ei kiinnittynyt, ei tullut juuri yhtään suppariakaan ennen sairaalaan menoa eivätkä ne sielläkään koskaan saaneet mitään aikaiseksi (reilun vuorokauden tuskien jälkeen olin avautunut huimat 2 cm, ja sitten hyytyi sekin). Olen elätellyt toiveita että tällä kertaa menisi toisin, saa nähdä nyt sitten.

Kaikille vilkutukset :wave:
Grynna 34+2

Ai niin ja vielä Nasu - eikös hiiva tai bakteerivaginoosi kuitenkin ole sairauksia, eli niihin voisi sitä korvausta hakea? Outoa touhua kyllä teillä, jos ei lääkäriin pääse... :/
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!
Oon käyny täällä lueskelemassa säännöllisesti, mutta en oo saanut aikaiseksi kirjoitella.
Muutettiin tossa reilu viikko sitten ja siitä asti onkin sit supistellut joka päivä ja välillä hieman napakamminkin. Eilen oli polilla käynti niin lääkäri totesi et sormelle on auki, kanava alle 3cm ja molemmista päistä auki, et epäili vauvan syntyvän parin viikon sisään.
Mulla on LA 6.12. et saa nähdä meneekö sinne asti, toivottavasti ei. Vauvan paino oli n.3100g. Raivotarjonnassa oli edelleen ja niin alhaalla et päätä oli hankala kuvata.
Alkaa pikkuhiljaa jännittää :D

Terkuin ex-Kuulapyssy ja ipana 36+5
 
Terve!

Meni multakin sitten ne yöunet. Puol kahelta heräsin ja sitten istuinkin vessassa.. ja istuin ja istuin ja istuin.. Puol kolmelta pääsin vasta pois. :LOL: Päätti sitten tehä ihan täyden tyhjennyksen suolistoon.. Mutta eipä silti pysy tämä neiti alhaalla vaan punkee edelleen ylös, kylkikaariin. Tänään käytin sit silmät ristissä pienet lääkärineuvolassa ja kaikki ok.. mutta törmäsin yhteen kyläläiseen, siis tämän minikylän jäseneen ja voi jeee!!!!!! Sekin oottaa ja synnyttää joulukuussa!!! Tähän pieneen kylään, mörön selän taakse tulee sitten 2 jouluvauvaa!!! Se on muuten oikeesti aika siistiä! Jännää!!!

Aattelin vaan kävästä merkkaamassa, missä kohin oon jo lukemassa.. On sen verran hidas mulla tämä netti nykyään, ettei montaa sivua voi kerralla selata.

Ja Mussupussu vois oikeesti tulla ilmottamaan... taidetaan kaikki jännätä sun puolesta!!!
 
Moiks!

Pitkästä aikaa täältä. Olen kyllä joka päivä käynyt lukemassa muiden kuulumiset, mutta nää omat kuulumiset on jotenkin vaan jäänyt kirjoittamatta. Viime viikolla oli viimeeksi neuvola ja kaikki oli ok. Vauva oli jo kiinnittynyt ja laskeutunut, myös verenpaine oli noussut. Eli nyt vaan odottelen synnytyksen käynnistymistä. Huomenna olisi sitten seuraava käynti. Lääkäri on vasta seuraavalla viikolla, kun tämän viikon ajat oli kaikki jo varattu, saa sit nähdä pääsenkö sinne asti vatsan kanssa.

Muuten täällä on kaikki vauvan tuloon nyt vihdoinkin valmista, kun keskiviikkona käytiin ostamassa vauvalle kaikki tarpeellinen ja mulle kans :hug: Eilen sit viel käytiin ostamassa autoon kaukalo, minkä meinasin jo unohtaa :ashamed: Täällä kotona sit on tietty viel sängyn petaus ja kaikkee muuta pientä, mut ne ehtii sit viimeistään kun vauvan kanssa tullaan kotio.

Kyl mun piti jotain oikeen kommentoida, mut nyt lyö pää ihan tyhjää :ashamed: Joten taidan toivottaa oikeen isot :hug: niitä tarvitseville! Ja Mussupussulle pidän peukkuja, jos vaikka olisi jo päässyt tosi toimiin!

Orvokki 37+2
 
Huiii miten jännää Mussupussulla!

Mutta onko mulla mennyt jotain ohi, vai missä OmituinenOtus on?

Onnea vauvikselle äippälomasta :flower: :flower: !

Täällä eilen neuvola ja kaikki ok, vauva ei ollut laskeutunut yhtään mihinkään, kuten arvelinkin :) .
 
Terveiset täältäkin :wave:
Kamalasti tulee tosiaan tekstiä niin että oma kirjoittelu on jäänyt tosi vähälle. Täällä jatkuu ihan järkyttävä pesän rakennusvietti, joka päivä on pakko siivota ja pestä vauvan nuttuja ja vaihdella huonekalujen paikkoja. Ihan kuin niitä ei ennättäisi vähän rauhallisemmallakin tahdilla..Ja joko siitä johtuen tai muuten on nyt viikon verran ollut ihan tautinen väsymys. Voisin nukkua varmaan 12h joka yö ihan kevyesti, jos vain saisi nukuttua noiden kaikkien kolotusten ja närästysten takia. Mullakin muuten ollut nyt ihan joka päivä pääsärkyä. Verenpaineet on edelleen tosi hyvät, että ehkä se on muuten vaan? Turvotusta on kyllä ihan järkysti, ei tahdo omia jalkojaan tuntea. Ja painoa on mulle tullut jo 12kg ja vasta vkot 33+1 meneillään :ashamed:
On noi miehet omituisia otuksia..Ei niiden aivotuksia opi ymmärtämään, vaikka kuinka yrittäisi. Meilläkin on ollut omat vaikeutemme(mietimme eroa useamman kerran) tämän raskauden aikana(tämähän oli yllätysraskaus) ja välillä olen epäillyt, haluaako mies minua tai tätä babya lainkaan, kun ei ole mielestäni riittävästi ollut mukana odotuksessa ja minuakin kohtaan välillä tosi välinpitämätön ja viileä. No sitten taas viime aikoina kaikki on heittänyt häränpyllyä ja tästä vauvasta on tullut miehelle tosi tärkeä ja muakin pitää hyvänä mukavasti :heart: Ehkä miehiltä ottaa vähän enemmän aikaa tottua ajatukseen eikä se kongretisoidu niin kuin meillä naisilla.
Ai niin mulla alkoi eilen äippäloma. Mähän oon ollut 25 vkolta asti saikulla noiden suppareiden takia. Niin eilen illalla sitten kummastuin ettei ole supistellut juuri lainkaan, eikä tänäänkään! Elikäs täällä varmaan ollaan koossa tuonne tammikuun puoleen väliin asti
Jaksuja kaikille mammoille! :eek:
 
B-7
Tulipa käytyä polilla kun vatsa oli ihan hervottoma kipeä yöllisten supistelujen takia ja vauva kumman rauhallinen.Kaikki oli ok.Onneksi!
Kohdunsuu auki 1,5cm ja kaulaa jäljellä samaiset 1,5 cm ja ihan pehmeät paikat oli jo.
Painoarvioksi sai nyt rv 36+5 nippanappa 3kg ja sanoi että kauniisti menee keskikäyrällä=la:na sellainen 3,5kg.

Mulla ihan höntti olo ja väsyttää ihan kamalasti |O Pyykkirumba vaan odottaa tuossa ja esikoiselle pitäisi huomisiin illanistujaisiin leipoa makea vieminen...

Huomen illalla päästään miehen kanssa kaksin syömään ja elokuviin(bondia ajateltiin tsekata vaikka kuulemma on ihan muuta kuin bondi,tappamista ja räiskintää.Mutta se on jotenkin niitä must juttuja,onko kukaan nähnyt jo että onko tosiaan niin huono?)
Illan jälkeen olisikin hyvä lähteä synnyttämään =)
 
Neuvola/lääkäri kuulumisia!
Oli kyllä taas niin hätänen käynti, ettei siitä juuri mitään jäänyt käteen... Terkkarikin oli taas joku ihan uus ja outo ja jotenkin ihme hösöttäjä, ettei siitä saanut mitään irti.. Mutta mutta

Rv 36+1
Paino +607 / vk (aaargh ) yhteensä nyt +13 kg
Turvotus + (sormukset jo suosiolla otettu pois sormista )
RR 126/81 (kotona mitattu )
hb 121 (ensin mittasi 116 ja sitten 121 ? )

Lääkärin tutkimuksissa :
sf 35
kohdunsuun pituus 2,5 cm (jee, lyhentynyt! )
Paikat on kiinni mutta kuulema "kovasti pehmentyneet"
Vauva raivotarjonnassa, mutta ei ole laskeutunut vielä...
Painoarviosta sanoi kun pyysin jotain sanomaan, että "sen näkee sitten ku syntyy"
Sydänääniä kuunteli, mutta ei merkannut lukemia mihinkään.... Mutta vahvasti kuului sykkivän :)
Liikkeet ++
Lapsivesi normaali

Eli kyllä tuola alakerrassa jotain tapahtuu ku niin vihloo ja juilii!! Lääkäri sanoi vaan että saa syntyä koska vaan :) Mun puolesta kanssa!!!

Viime yö oli ensimmäinen piiiiiiiiiiitkäääääään aikaan kun ei tarvinut ottaa Rennietä kesken yötä!!! TAIVAALLISTA! Vaikka huonosti nukkuukin, mutta huomattavasti paljon mukavempaa kun ei närästä all the time! Toivottavasti sama suunta jatkuu :)

Repesin tuolle Mussupussun miehen kommentille "pierase kovaa niin helpottaa" :LOL: ja siihen vastakommenttiin : kohta mä sulle yhden vauvan pierasen" :LOL: hihihii... mutta onkohan se nyt tosiaan tullut mussupussulle lähtö kun ei mitään kuulu!!!!??? Huijui! jänskää! Täälä peukut ja varpaat pystyssä!

Mua vaan edelleen väsyttää ja väsyttää.. just tossa neuvolan jälkeen päikkärit otin ja ei kyllä mitään apua... pakko silti yrittää raahautua tonne keittiöön jotain kokkailemaan... mut imuroida en kyl jaksa! En ja En!!! Perhana ku tiskikonekin hajos, niin että nyt sitten tiskaillaan käsin, mikä on mun ihan ehdottoman inhokkipuuhaa ja nyt kun vielä ei mahan kanssa pääse kunnolla lavuaarin ääreen edes!!! är ja mur!

Sapis ja pikkuinen 36+1
 
Mussupussu sen verran oli sulla kiukkuisen kuulosta tekstiä et oot tainnu tontun hakuun mennä. :wave:
Mukavaa nyt on todellakin, kun alkaa tapahtumaan. :p
Mä kun oon mukana tammikuisissakin ja sit tuolla km jälk +:eiden pinossa, niin mä en kerkee muita pinoja seurailla, mitä sen verran jos on pakko tuolla päivitellä. Eli laiska oon muuten... :ashamed: No ei kaikkeen tosiaankaan kerkee kun on monta rautaa tulessa.
Mä sanoinkin tuolla tammikuisissa et tuskin todellakaan tuun olee eka joka vaavin saa. Varmaan heti joulunkuun alussa jo joku lähtee sieltäkin. Tuo on mun arvio.
Kaikki ne sieltä sit ulos tulevat. Tajuun kyl sen turhautumisen jos LA on mennyt ja mitään ei tapahdu.
Varsinkin toivoo sellaisille pian menoo joilla kroppa huutaa hoosiannaa.
Mulla ei koske eikä kolota, joten ei oo kiire. Jospa siis sinne aattoon asti olis siis tää paketti yhdessä joulupaperissa. :D
Naputtaja Kävin eilen ostelee ne kamat laukkuun. Eli vihdoinkin minäkin heräsin täällä. :D

NP ja Tirri-tonttu 33+0 (POKSISTA) :xmas:
 
Päikkärit nukuttu ja nyt parempi olo, huomattavasti. Varmaan tekee terää tämäkin hiljaisuus, kun neidit nukkuu vieläkin ja ukko ei oo pihassa pyörimässä. :whistle: Tein taktisesti tän päikkärijutun.. tiedän, ettei neidit mene illalla kunnolla unille, mutta kun kauppaan pitää selvitä ni jaksaavat sen paremmin. Kummasti toi ekaluokkalainen ja eskarikin nukahtaa joka kerta, vaikka niillä on lupa nousta hiljaa sängystä heti, kun pienet tai äiti nukkuu.. No, väsyneitä siihen yskimiseen, meillä jyllää ihan kunnon räksytys-tauti.

Voi jee.. Mussupussu on varmaan mennyt ja ainakin osastolle jäänyt, kun ei ole tullut kertomaan! Minä varmaan lähtötohinassakin aukasen koneen ja ilmotan teille, että nyt tää mamma menee.. :LOL:

Tiiättekö.. minun ajatuksia selkiytti kummasti ja oloa helpotti se, että narisin teille meidän ongelmat. On se vaan jännä. Nyt vaan rauhallisesti oottelen, että jos jompaa kumpaa rupeis kiinnostamaan asioitten selvitys, muutoin jatketaan tätä linjaa ja sillä hyvä. SUURET KIITOKSET ja LÄMPIMÄT :hug: TEILLE KAIKILLE!!!

Tämä neiti taas rumppaa ees taas kuin jojo.. pysyis vaan tuolla alhaalla. Minä mieluummin juoksen vessassa kuin taistelen ton kylkikivun ja hengityksen kanssa. Vitsi.. mulla on oikeesti nyt TOSI seesteinen ja ok olo, kyllä kaikki taas tästä lutviutuu. Huomenna tietysti raivoon taas ihan kympillä.. :kieh:

Nyt meen kyllä syömään suklaakeksejä -yksin- oon sen ansainnu viimeöisen tyhjennyskuurin jälkeen. Että heipat!

Härkis & Neiti 36+1
 
Mistähän johtuu muuten että yhtäkkiä on ruokahalu kadonnut?? Ei jotenkin kiinnosta syöminen.. koko raskauden olen vetänyt ruokaa kaksin käsin (painoakin tullut liikaa..), mutta nyt ei tee mieli.. vähän väkisin joutuu syömään.
 
Mina taalla taas, heissan vaan! :wave:

Mahassa on menossa kauheet rallit, melkoinen muljuminen paalla. En tieda johtuuko siita etta kiipesin kolmen kerroksen rappusen kahteen kertaan vai ehka sokerihumalasta (Mars patukka .. :ashamed: ) mutta tuntuu etta kohta tulee kylla vattanahkasta lapi.

Hyva NullPoints !! - Siella siis on kans kamat kasassa. Ma odotan etta alkaa aitiysloma ja sitten viela pakkailen uudelleen, ne synnytystarvikkeet erikseen niin kuin suosittelit. Montakohan kertaa ehdin nekin tavarat jarjesteleen uudelleen ennen kuin poika saapuu... :whistle: :LOL:

Ihan jarkyttava vasymys ollut tanaan paalla. Valilla on pakko menna vessaan ja istua vaan ottaa seinassa kiinni ja yrittaa ottaa muutaman minsan nokoset. Taalla toissa siis. Kotona nyt varmaan menisinkin ihan sankyyn lepaileen.. :LOL: Joo, olipas taas hyva vitsi... :$

Ma alan oleen aikas varma etta mussupussu on saanut pienokaisensa... Taalla ollaan kuin tulisilla hiililla uutisia odottamassa!

Jaahas, jos menis taas ottaan salakavalat nokoset.. zzzzz

Naputtaja ja Sean 34+2 (aitiyslomaan 2 viikkoa, 1 (tyo)paiva ja 2,5 tuntia
 
Harkis - Tata vartenhan me taalla ollaan etta saadan toistemme kanssa jakaa ne hyvat ja huonot fillikset. Vahan kuin naimisissa oltais - "yla- ja alamaessa"! :LOL: Oliskin miehet sellasia kuin me! :LOL: (Juu, ma olen kylla ihan kamala pirttihirmu enka itseni kaltaista miesta kattelis sitten hetkeakaan...)

Ihan jarkyttava suklaanhimo iski nyt. Just sain sen Mars patukan vedettya ja viela olis Snickers jossain laatikon pohjalla "pahan paivan varalle". Kylla patukka miehen tiella pitaa mutta eikohan yks paivassa riita... Mutta kun.. Tosin jos yhtaan lisaa sokeria syon niin ihan varmaan jatka jumppaa nahan lapi pihalle! :|
 
NullPoints ja Naputtaja on teillä varmaan karmee tuo pakkaus revohka! Varmaan oikeesti joutuu miettimään kaiken ihan alusta pitäen, mutta onneksi teitä on kaksi ja sitten niitä listoja apuna! Pitää vaan olla kiitollinen Suomelle näistä meidän järjestelyistä, vaikkakin nämä käytännöt vaihteleekin paljon, mutta ei meillä sentään synnäriltä vaatteet puutu tai ruuat ja juomat! Ja toi äitiysloma.. on se vaan kovajuttu.. kumpa kaikilla olisi maasta riippumatta (no ainakin ees Euroopan maissa) tämä sama käytäntö.

Ja ne suklaakeksit oli jo syöty.. oli kyllä keksiä, mutta nyt tarttis sitä suklaata. Ukkokin soitti.. kumma puhelu.. tulee myöhässä töistä.. kertoo kuulemma kotona. Nyt on jotain sattunu jollekin, jäin nyt miettimään sitä vaikka kuulen sen kyllä joskus tunnin päästä kuitenkin. :|
 
Harkis - Onhan taa vahan outoa, varsinkin kun olen tottunut niin hyvalle kun ekan sain Suomessa enka oikeasti muista oliko mulla mitaan muuta kuin hammasharja mukana. Oletan etta se sentas oli.. :whistle: Mutta onneksi on sitten se mies joka voipi kipaista kaupoille tai kotiin jos tarvii. Mitahan siella sun miehen tyopaikka on oikein tapahtunut?.. Muakin jai ihmetyttaan - utelias uuno... :ashamed: Toivottavasti on ennemminkin hyvia uutisia kuin huonoja!
 

Yhteistyössä