JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

Korvia kuumotti ja täällähän minusta puhutaan!!! :eek:
Naputtaja & Härkis Joo ei oo kamat pakattuna. Ovat ostettuna kylläkin. =) Pitää alkaa sit se sotasuunnitelma miten ne sais kaikki nätisti pieneen tilaan. Hyppiä laukun päällä? :/ Se varmaan hajois mun alla.......... Oli sen apteekin akka tippua tuoliltaan mistä kävin kamat ostaa. Sai vissiin viikon lottopotin (???). Siteitä on nyt sellainen määrä ainakin, et luulis riittävän vähäks aikaa: 4 pakettii sattui mukaan. Ja 3 niistä on niitä seksikkäitä juttuja, kunnon mamma siteitä. :x Kuten Naputtaja sanoikin tota falskaamista en minäkään odota....... |O

Mulla olis muute vielä 5 viikkoo töitä! :LOL: Näillä näkymin siis olisi vaan viikko vapaata kun vaaveli saapuu. :LOL: Arvatkaa meinaanko ottaa ne mun vuosilomapäivät ( mitä on kerääntynyt). Aivan varmasti! Ei niitä varmaankaan montaa ole, mut otan minkä saan. :whistle:
Nyt taas hommiin.....
 
Moiks,

Nyt saanut itteni ajantasalle noin tapahtumista =)

Taitaa Mussupussu olla tosiaan jäänyt sairaalaan kun ei mitään ole kirjoitellut, jännittää jo muakin.

Mä käväsin kanssa tänään neuvolassa ja täti vaihtunut kun edellinen jäi eläkkeelle ja ihmettelen että onko kellään ollut näillä viikoilla 29,5cm sf mitta, rv siis 33+5?Jotenkin huolestuttaa vaikkei se täti huolestunut ollutkaan.
Edellisestä oli paljon suurempi näillä viikoilla... :/
Painoa ei ollut tullut kuin 100g viikko mutta johtuu varmaan että tuli reissussa uitua paljon ja käveltyä, aika huonot oli sapuskatkin ja sai todella katsoa mitä suuhunsa työnsi ettei olisi tullut mitään ikäviä yllätyksiä.

Mulla on vielä kolme päivää töitä jäljellä eli ensi viikon keskiviikkona vihdoinkin koittaa vapaus töistä, jippii.

Enköhän mä kanssa täällä heilu pitkään ja hartaasti ainakin tammikuulle asti kun ei mitään merkkejä syntymisestä ilmassa, auringon jälkeen olo on kuin olisin elämäni kunnossa. =)

Kyselin neuvolassa kun loppukuusta lääkärintarkastus että onko mahdollista ettei paikat ole lyhentynyt tai auennut tai mitään kun ei ole mitään supistelujakaan, eikä menkkajuilintaa ollut, ja täti sanoi että ihan mahdollista.Mä luulen tää on siis siinä tapauksessa vatsassa vielä helmikuussakin. :LOL:

Ai niin mulle voi vaihtaa synnytyssairaalan naistenklinikaksi kamomilla kun kerkeet, kuulin että hyvinkäältä on supistettu kaikenlaisissa toimissa niin päätin olla menemättä sinne synnyttämään.

:hug: kaikille kenellä on kaikenlaista inhottavaa vaivaa ja tietty miesten kanssa "painiville".

Punahattu ja Pesonen 33+5 :heart:
 
NullPoints - 5 viikkoa viela toita?! Sydamen pohjasta syvimmat sympatiani! :heart: Itselle tuo 2 viikkoakin tuntuu talla hetkella yhta ylitsepaasemattomalta kuin maratoni.
Juu-u, noi siteet... Ma ostin vain yhden paketin mammasiteita ja sitten super-hyper-max yositeita. Siis ne mammasiteethan on niin isoja ettei ne edes mahdu mun tavallisiin (talla hetkella XL) alushousuihin!! Kiva kun on ensin kavellyt vauvan paa lukkiutuneena lantioon niin kohta saa sitten lyllertaa toppaukset haarovalissa. Ah tata lapsenteon glamouria! :LOL:
Onnea siihen pakkaukseen!

Punahattu - Mulla on huomenna neuvola kans ja jos ne mittaa sen sf mitan niin tulen sitten vertailemaan. Tahan asti se on ollut pari viikkoa vahemman kuin viikot; eli siis rv 30 se oli jotain 28 cm jne. Mutta ei ne taallakaan tunnu edes kiinnittavaan moiseen mittaan mitaan huomiota. Jos mamma pysyy tolpillaan ja lapsi liikkuu niin kaikki on hyvin. :kieh:
Tosi reipas olit kylla kun viela lomailit, oliko siella lamminta? Vaikka vihaankin kylmaa ja yleensa rakastan paahtavaa aurinkoa niin nyt se olis kylla mulle varmaan ihan liikaa. Ah, mutta ylipaansa lomaa... Hmmmm.. [kateellinen] ;)

Josko taas menis teeskenteleen etta ansaitsen palkkani... :whistle:
 
MIEHET!!!! Ei siellä ollut mitään hämminkiä, ainoastaan sen oma työjuttu oli venynyt pitkäksi ja siitä oli tullut sellanen ongelmatapaus, jota se jatkaa huomenna fiksaamaan. Joten sou?! Ukko soittaa haudanvakavana myöhästyvänsä.. Voi taivas niitten järjenjuoksua.. onneksi en sen kummemmin loppujen lopuksi huolestunut.. tuli aika nopeesti mieleen, että se varmaan ylireagoi ja tekee taas itteensä tärkeeksi. :LOL: Mut siis oikeesti.. eka kuvittelin, että on sairastumista tms. vakavaa.. mut se olikin vaan ihan tuikitavallinen työasia. Huoh.. no. Pitää aatella positiivisesti.. ONNEKSI ei ollut mitään oikeesti vakavaa!!!
 
Harkis - Ja toisaalta pointsit miehelle kun soitti sulle ja kerto olevansa myohassa. Meilla mies meinaa valilla unohtaa ilmoitella ja sitten ma olenkin jo ihan hermoraunio ja kuvittelen kaikenlaista terrori-iskuista lahtien. Ja hyvahan se sitten ettei ollut mitaan vakavaa. =)
 
Uuuuaaauuch....Meidän beibellä taitaa olla joku lätkämaila tuolla masussa jolla se vetelee poikittaista kohdunsuulle. Tai tupella keihästää. Ai saakeli :$ ! Niin, ja siis sukupuolestahan meillä ei ole mitään tietoa, mutta poika(toive)olo on edelleen vahva. Hupaisaa, kun mahan muodosta päätellen ilmeisesti mun blogissa kävijät ovat yli 60% veikanneet tyttöä meille. No ihan samahan se on kumpi tulee.

Vauva makaisee selkä mun selkärankaa vasten, raajat napaa kohti, ja liikkuu paljon. Nahka on ihan pinkeenä koko ajan, mutta musta on tosi ihana seurata sen meuhkaamista.

Suppareihin on tullut tiettyä "terää" kyllä selkeesti, useamman sarjoissa jos äityvät päälle, niin aika pian alkaa jomottamaan alaselkää ja alavatsaa sillai menkkakipumaiseen tyyliin ja myös nivusia ja sisäreisiä. Mutten siltikään haaveile synnytyksestä tämän kuun aikana vielä...

Mussupussusta ois kiva kuulla, tosiaan. Kyllähän se nyt sitten kuuluu kaikkien odottajien perusvelvollisuuksiin ilmoittaa vakipalstoille kun lähdön hetki tulee :LOL:!
 
No niin.............. yhteys katkes, just kun sain viestini kirjoitettua :eek: Tässä tulee tiivistelmä hävinneestä viestistä.

Mussupussun kuulumisia tulin tarkistamaan.

Lonkkasärkyä on. Yöllä pitää heräillä vähän väliä kääntämään kylkeä. Sohvallakin nukutaan välillä. Polvia särkee, luultavasti painon ja lonkkien takia. Ja varmaan lisäksi on lihakset kireellä ja vetää lumpioita tai jotain väärään asentoon.

Jalkoihin on tullut kovasti turvotusta! Pari tuntia jalkojen päällä, niin jalkapohjat on tooooosi kipeät ja hellät eikä varpaissa veri kierrä. Sormukset on nakattu kaapin nurkkaan, onneks vain turvotuksen takia, ei muusta syystä :LOL:

Suppareita: ei havaintoo, kivuttomia tulee joskus. Luulen, että maha olis vähän laskeutunut, kun ahdistus on vähän helpottanut, mutta en ole varma. Ei mitään merkkejä, että synnytys lähestyis. En oo yhtään pahoillani, pysyis vaan vaavi sisällä vielä viikon verran, ettei ala perätilassa syntyä.

Ja suklaata alkoi tehdä mieli, kun siitä mainitsitte :D Lähden selaamaan reseptikirjoja, jos vielä viittis vaikka leipasta jotain äkkimakeaa.

pulla ja Ihme 37+1
 
Yksi uupunut nainen ilmoittautuu... Kiitoksia huolenpidostanne, mutta joudun nyt tuottamaan pettymyksen -tulin hetki sitten kotiin, ilman vauvaa. Tai siis on se vielä tuolla mahassa.

Supistukset siis alkoivat yöllä ja niiden ollessa säännöllisiä ja kovin kivuliaita, sain vielä migreenin kaupan päälle. Se pääkipu kumosikin kaiken muun kivun, enkä pystynyt enää ottamaan supistuksista aikaa. Suolikin tyhjeni, eikä ruoka enää todellakaan maistunut. Olin fyysisesti niin loppu, että pakkohan se oli lähteä kättärille selvittelemään missä mennään. Kauan siellä olimmekin ja kuunneltiin sydänääniä ja otettiin supistuskäyrää. SIELLÄ sain sitten nukuttua hetken ja heti olo parani. Tutkimusten jälkeen lähettivät kotiin, mutta kätilö sanoi, ettei tässä enää kovin montaa päivää mene, ennen kuin synnytys oikeasti alkaa. Supistelee siis vieläkin, eli tuskallinen yö tulossa. Mies kurkkii tuossa kirjoituksiani olan yli, joten täytyy tässä hänelle hattua nostaa. Valvoi aamuyön kanssani, pakkasi laukut, kävi ostamassa lisää panadolia (jotka tosin eivät auttaneet lainkaan), vei minut mäkkäriin aikaisin aamulla (juustohampurilainen oli ainut, jota edes ajattelin pystyväni syömään (?) -se kylläkin tuli ulos melkein saman tien), soitti kättärille tulostamme... On se hyvä mies.

Nyt on taas pakko yrittää levätä. Lupaan ensi kerralla ilmoittaa ajoissa jutuista. Niissä tuskissa tänne kirjoittaminen ei vain välttämättä ole päällimmäisenä mielessä... Jos teksti oli jotenkin puutteellinen tai epälooginen, johtuu se tästä väsymyksestä. Pahoitteluni vielä.

Nukkukaa naiset vielä kun voitte! Pysytään vahvoina!

Aino&kiukkunen rv 37+2
 
Ohoh, kuulostaapa ikävältä mussupussu! Mäkin jo ajattelin että synnytysreissulla olet! Noh, jos ei kuitenkaan enää montaa päivää ni varmaan lohduttava tieto! Jaksamis-halaus: :hug:

Marita mietit tota painoarviota ni mä sain ultralla painoarvion 2000g viikolla 33+6 mut lääkäri ei kyllä ollut huolissaan, enkä minäkään. Siitä lapsiveden määrästä en kyllä osaa sanoa, kun mulla se oli normaali..

Nullpoints onnea sektioajasta! Mulle tuli mieleen, että ehkä voitte viettää joulun 1-2 pv aiemmin niin teidän esikoinen "ei jäis niin paljosta paitsi". Voihan ne jouluruuat syödä ja lahjat jakaa vaikka 23.12 :xmas:

Annukka84 sulle nostan hattua, kun jaksat ajatella tilannetta myös vauvan kannalta. Oishan se helppoa pistää välit poikki, mutta musta on hienoa että edes yrität että lapsi saa isän. Ei ainakaan tarvi myöhemmin katua jos lapsi kyselee isän perään. Ja sitähän ei kukaan tiedä, mimmonen isä siitäkin ihmisestä saattaa kasvaa. :hug:

Punahattu ihmettelit sf-mittaa.. Mulla oli nyt rv35+5 mitattu 29,5 cm eikä sitä ihmetelty sen enempää. Mitta on kokoajan ollut keskikäyrän alapuolella, niin tärkeintä on että kasvu jatkuu "omalla käyrällään".

Vielä noista sairaalavierailuista ni mä taidankin olla outo tapaus, kun musta (ainakin esikoisen kohdalla) oli ihanaa, kun sai sairaalaan vieraita! Mä olin niin ylpeä vauvasta, että oisin halunnut esitellä sen heti kaikille ja olin melkeinpä loukkaantunut, kun miehen sukulaiset ei tulleet 100km päästä sairaalaan käymään :LOL: Siellä sairaalassa oli niin tylsää, että kaikki vieraat oli ihanaa piristystä! =)

Mulla näköjään vaihtelee tää mieli laidasta laitaan, kun nyt pari päivää on tuntunut, että en haluakkaan luopua masusta vielä! :( Toisaalta haluun ihan hirveesti vaavin jo syliin ja pois ahistamasta ja toisaalta enää 4vkoa laskettuun aikaan ja sit ei oo tämmöstä "olotilaa" piiiitkään aikaan. En jotenki haluis luopua vauvasta, kun täällä mahassa se on jotenkin yksin mun omaa.. Hitsi, en osaa selittää näitä fiiliksiä..!! Kun TIETTY ootan, että mies ja esikoinen ja kaikki saa nähdä vauvan, mutta..! :/ Joo.. en nyt osaa selittää :eek: !

Findy :heart: 36 poksista!
 
Huomenta! Yllättäen sainkin pitkästä aikaa ihan hyvin nukuttua. Onpa omituinen olo kun ei väsytä :D :D
Mahaa on kovotellut eilisestä asti. Semmoista juilintaa ja selän pakotusta. Jospa se alkais pikkuhiljaa käynnistymään... Supistelee vähän väliä. Kyllä mä ensi viikolla sen toivoisin jo syntyvän ja samalla hieman hirvittää, että miten sitä synnytyksestä selviää.
Pesänrakennusvietti vaan kasvaa. Tilasin uudet matot ja verhot ja hyllyjä ja mies kauhistelee rahan menoa, mutta pakko on saada koti nätiksi ennen vauvan tuloa. Pojalle sain huoneenkin sisustettua viime viikolla ja oikein kivan näköistä on nyt. Vaunutkin saatiin viimein, et nyt olis kaikki siinä mielessä valmista.
Noista sairaalavieraista oon ajatellu, et vaan vauvan isä ja mun vanhemmat ja sisarukset saa tulla meitä osastolle moikkaamaan. Anoppi käyköön sit vasta kotona, jos nyt tulee ollenkaan. Kaverit sit kun jaksa ottaa vastaan, olostahan ei voi etukäteen tietää. Nyt mulla on semmoinen olo, et en yhtään jaksa vieraita mut saa nähdä miten sit synnytyksen jälkeen.
Et tämmöistä tänne. Jänskäillään ja odotellaan....

 
Kerroin tässä taannoin omasta sairaalassa olostani ja nyt 2 viikkoa kotiutumisen jälkeen kirjoitan taas sairaalasta mutta nyt meitä on kaksi ;) Suloinen poika syntyi 11.11.2008 klo.20.48!! :heart: Pienellä painoa 2720 kg ja pituutta 47cm. Pipo on pitkä johtuen imukupista/pahkasta.. Mutta kirjoitan paremmalla ajalla synnytystarinaa. Viikkoja muuten syntyessä oli se 36+4..
LA olisi ollut 5.12.2008.

T:Hiipi + "Viljo"
 
Onnea hiipi pienestä pallerosta!!!!! :heart: :heart: :heart: :flower:
Kauanko jouduittel olemaan sairaalassa kun poitsu noin pikkuinen?

Voi kun tämä omakin tulisi vähän etukäteen jo maailmaan. Kohta tulee jo 36 viikkoa täyteen ja pieni olisi oikein hyvänikäinen jo syntymään. Supistuksia kyllä on päivittäin ja tiistaina on lääkärineuvola jossa sitten selviää onko ne saanut mitään aikaiseksi.... Masu tippunut jo selvästi alemmas eikä närästyksestä ole ollut tietoakaan pariin viikkoon. Alapäässä sitten kipuja senkin edestä kun pienen pää painaa virtsarakkoon. Kirvelee välillä niin vietävästi... :/ Mutta eiköhän tässä vielä pari viikkoa jaksa! =)

* Tuisku ja Hippu rv 35+3 *

 
Nimra
Onnea Hiipi :heart: Kyllä se oman saaminen on maailman parhain lahja :wave:

Kaikille muillekin loppumetreillä olijoille ja tuskailijoille paljon jaksamista ja täältä lähetän jaksu :hug: !!!

Itsellä on nyt muutaman viimepäivä mennyt niin, että vessassa istun, menkkajuilinta on ihan tajutonta, päätä särkee välillä, mahaa kiristää, selkää ja kylkiä vihloo, etovaa oloa on...jospa se kultamuru sieltä alkais laskeutua ja sais oman käärönsäkin kotiin :heart:

Nimra + KultaMuru rv 38
 
:flower: Hiipille!!! Ihanaa, isot onnittelut pienestä pojasta!
Hui miten sitä nousikin iho ihan kananlihalle moisesta uutisesta, upeeta että meillä alkaa pinossa todellakin jo tapahtumaan! Ja johan se alkaa olla pikkuhiljaa aikakin.

(.) Viime yönä metsästettiin taas unta pitkälle yli yhteen. Kummallakaan kyljellä ei ollut hyvä olla, tuntui että vauva oli aina likistyksissä alla, eikä sekään tykännyt yhtään, protestoi jatkuvalla meuhkaamisella. Mikäs siinä sitten auttoi muu kuin nousta ylös ja varttua että mahassa nukutaan. Tänään aamulla en ois millään jaksanut herätä mutta kymmeneksi oli neuvola sovittu, pitihän sinne mennä. Neuvolakuulumiset ok, painoa tullut taas +400g/vko, paineet ja Hb ok ja raivotarjonta edelleen. Perussettiä.

|O Mutta mä oon ihan naatti edelleen! Kohta pitäs lähteä käymään postissa ja kaupoilla muutenkin, ja koko ajan mietin että onks mun nyt muka pakko. Eihän mun kyllä ole.
 
Tänään oli tuo ultra ja tarkistettiin , että kaikki näyttäisi olevan hyvin ja sitten että minkä kokoinen sieltä olisikaan tulossa .
Piti kyllä varmistella vielä tuota sukupuoltakin , mutta tuli kesken ultrauksen niin paha olla , etten tiennyt miten päin olisi pitänyt olla ja alkoi huippaamaan . Siinä sitten kesken ultran oli pakko sanoa , että nyt kyllä tuli todella paha olla ja alkoi huippaamaan .. No siitä sitten nousin ylös ja antoivat selän alle jonkun kolmio tyynyn että asento oli sellainen puoli selällään oleva ja sitten jatkettiin ultraa . kaikki näytti olevan hyvin ja lapsivettä oli ihan hyvin , normaalin ylärajoilla .
Rajat ovat 5-25 ja minulle tuli lukemaksi 18 . Kertoi että pääsee vielä hyvin liikkumaan ja edelliset raskaudet ovat venyttäneet kohtua niin että tällä vaavilla on oikein unelma oltavat

Ei olisi tulossa näillä näkymin mitään ihan kauhean suurta vauvaa , painoarvio oli tällä hetkellä n. 2800g , laskettuun aikaan mennessä painoarvio olisi n. 3300g , ei siis mikään jättiläinen , huh . On vaan nyt niin ylhäällä ja alkuviikosta oli todella alhaalla , että pelästyin jo et tulee joku kauhean kokoinen . Muistin että alkuviikosta oli tuo terveydenhoitajalla käynti , neuvolassa ja silloin vauva tuntui todella alhaalla ja siellä oli paikalla joku harjoittelija joka koitti oman terkkarin jälkeen että miltä se vauvan pää tuntuu , no se sattui tuo koittelu aikalailla ja sanoinkin että nyt kyllä on väärä ote ja lähtee kohta koko vauvan pää irti . No tavallaan , sen jälkeen vauva nousikin ylöspäin tuolta alhaalta ja nyt on sitten taas niin pirun tukala olo , kun vauva on ihan korkealla ja potkut tuntuvat ihan kylkiluiden alla sekä olo on todella tukala , tuntuu että happi loppuu .. sanoi , että johtuu osaksi myös siitä , että vettä on niin paljon , niin koko kohtu on vallattuna ja siitä niin ahdistava olo . ?
Olen nyt nauttinut tuota vedelmanlehti teetä muutamina päivinä suppareita ei tunnu kyllä ainakaan vielä vahvistaneen , mutta ehkä jotain on tehnyt , tai sitten luonto on muutenkin hoitanut asiaa . Kohdunkanavaa oli jäljellä 3cm , mutta oli sormelle auki ? Jotain edes tapahtuu . Toivottavasti vaan tällä kertaa kestää synnytys hieman vähemmän aikaa , kun viimeksi kesti 3 päivää .
=) :D

neitim + onni-irina rv 36+4
 
Hiipille tulin vaan toivottamaan iiiisot onnittelut! :flower: Kohta tosiaan varmaan näitä onnitteluja saapi olla jakelemassa tiheämminkin :).

Omaan oloon ei ihmeempiä, karseeta väsymystä vaan ja törkeä nälkä koko ajan. En jaksaisi millään enää odottaa 26.11. asti, silloin siis synnytystapa-arvio sairaalassa. Vaavin kokoa mietin yötä päivää, ja saanko luvan yrittää alakautta (eli että jäädäänkö odottelemaan itsekseen ulos tulemista vai ei). Ja kiva olis tietää se koko siksikin että näkisi, pureeko tämä kitudieetti vai ei. Sokeriarvot on mulla nyt sen yhden kerran jälkeen olleet loistavat, suorastaan alhaiset, joten hätää ei pitäisi olla, mutta en usko ennen kuin näen.

Ja ensi viikolla tuo meidän räyhäkkä "varhaisuhmaikäisemme" jää hoidosta kotiin - saas nähdä olenko itse hoitoon valmis viikossa vai nopeammassa ajassa... Hyvin todennäköisesti minusta ei siis ensi viikosta alkaen kuulu järin usein, koska sen täystuhon hereillä ollessa ei ole mitään asiaa tietokoneelle päinkään.

Voimia viimeisiin viikkoihin kaikille!
Grynna 34+3
 
Onnea Hiipille ja pojalle :heart: :flower:
Pikkuhiljaa alkaa tämän listan syntyneiden lista kasvaa. Ihanaa ! Toivottavasti itekin pääsee pian. Eilen illalla sanoin tuonne masuun, että saisit tulla jo tai no jos vaikka ens viikolla =)
Parina päivänä on ollut sellanen tosi jaksamaton olo, mut tänään taas ihan ok, ainakin vielä. Oltiin tuossa vähän aikaa sitten haravoimassa tuolla ulkona, mutta oli lopetettava kesken kun alkoi niin suppaileen. Tai ois sitä kai voinut jatkaa, jos se sit ois antanut vähän vauhtii tähän, mut ootellaan kuiteskin viel ainakin ens viikkoon. Maanantaista eteenpäin olis sit ihan oikeesti jo täysaikanen.
Mä en ole saanut minkäälaista kokoarvioo enää rv:lla 30 olleen ultran jälkeen, silloin 1671 ja loppupainosta ei mitään. Eikä meillä lääkärikään neuvolassa ala arvioimaan. Mut sit mietin, ettei kahdella aikasemmallakaan kerralla ole annettu, enkä tuota ole niin kauheesti miettinytkään. Nyt luulen masun koon puolesta, ja siitä et pää on jo alhaalla, mutta tunnen myös pepun melko ylhäällä, että isompi olis tulossa kuin aiemmin, mutta näkee sitten kun syntyy. Kaikki ne syntyy, tavalla tai toisella :)
Nyt jaksuja kaikille !

Aurinkomamma ja Tipu 36+4
 
ONNEA HIIPI!! :flower: :flower: Sielta kurvasit salakavalasti sisakurvista kun me luultiin etta mussupussu olis ollut se seuraava. =) Hurjaa etta alkaa jo poksahtelemaan!

Ja mussupussulle voimia ja unta! Toivottavasti olo paranee tai vaavi saapuu. :hug:

ON: Muutama tunti toita viela tanaan ja sitten neuvola iltapaivalla. Toivottavasti nyt edes kertovat miten pain vauva on kun tuntuu etta liikkeet on ihan erilaisia kuin esim. viime viikolla. Kunhan on paa alaspain!

Vasyttaa taas ihan simona mutta kylla se tasta.. Huomenna sitten se 8 tuntinen synnytysvalmennus ja Irlanti-Uusi Seelanti rugby peli telkkarista - ihanaa!!!!

Plastic Paddy ja Sean (34+3) - Aitiyslomaan 2 viikkoa ja 6,5 tuntia
 
Tulin tänne natiseen kun ahdistaa :x Ei mikään ihme että verenpaineet nousee, kun vieläkin töistä ahdistellaan :kieh: Ja jotain mitä meinaavat muuttaa ens vuoden alusta! So?! Ei kiinnosta mua, kertokoon sit kun takas meen että mitä ovat muuttaneet... Hermot menee.

Masussa rallaillaan taas oikein kunnolla =) Koko aamupäivä on jumppailtu =) Eilen käytiin ostamassa vaunut, saadaan ne ens viikolla :heart: Kirjottelin eilen myös miehelle kirjeen, kun oli aikamoista ahdistusta, se osaa olla niin ajattelematon välillä. Meillä kun on täällä tuhannen hommaa jotka pitäs saada tehtyä ennen vauvan tuloa, ja mies tuusailee omia juttujansa vaan kaikki illat. Eikä kuuntele mua, en voi kertoo sille mitään kun ne menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, jos nyt menee sisään ollenkaan. Ei se sitä tahallaan tee, on vaan semmonen luonne. Ei oo eka kerta kun asia on pöydällä. Lupasi kyllä yrittää. Mua niin ahdistaa kun oon sellanen että oon aina tehny kaikki itse, koonnu huonekalut ja remontoinut jne, ja nyt ei pysty! Joutuu heittäytyyn ihan toisen armoille :ashamed:

Mä en kans halua sairaalaan vieraita kovin paljoo, tulkoot kotiin katsomaan sit kun jaksan.

Nyt tuli ruokavieraita, jatkan myöhemmin :D
 
Hiipille onnittelut pikku prinssistä! :flower: Käytiin tapaamassa kätilöä tuossa aamulla.Meinas ettei välttämättä menis hirveesti yliaikaseks,mut nähtäväks jää.
Mulla on ollut nyt pari päivää flunssaa ja se kyllä syö voimia.Huomenna poksuu taas viikot.

Mussupussulle jaksuja :hug:
 
Hiipille ja pikku-miehelle sydämelliset onnittelut täältäkin :flower:
Mäkin luulin viime yönä, että nyt tuli lähtö, kun supisteli niin pirkuleesti kauan aikaa ettei mitenkään päin pystynyt olemaan. Vedin sitten naamariin paratabsia ja koitin hieroskella selkää ja lopulta ne loppuivat yhtä äkisti kuin olivat alkaneetkin. Toisaalta pelkään, että vaavi tulee liian aikaisin ja toisaalta hirvittää, että joutuu odottelemaan tammikuulle, kun nytkin jo niin tukala olo..No eiköhän luonto hoida.
Mukavaa vkonloppua!
 
Hiipille hirveesti onnea!!!! Ihanaa!!! Nyt pääsette kunnolla arkeen kiinni ennen Joulua!!! Voimia koko perheelle!!! :heart: :heart: :heart:

Mussupussu Tsemppiä ja jaksamista! Hengessä ollaan mukana, kun läsnä ei oikein voi olla. :hug:

neitim Tiiän tunteen siitä runnomisesta, kun testaavat päätä.. minä en siihen suostu enää. Kyllä se pää sinne kiinnittyy, kunhan aika on ja se siitä, minua ei nivusiin painella kuin sillä uhalla, että vedän turpiin sitä testaajaa. :headwall:

Kävin tänään kirppiksillä kiertämässä.. ihmeesti jaksoin. Pienet oli mukana ja löysin lasten kangaspuut ja yhen filmin. Itelleni löysin tosi huipun ulkoilupuvun ja ihan hyvän merkkinenkin oli, joten raskin maksaa siitä 20e, peräti. Näytti ihan käyttämättömältä ja ClubA:n takki ja housut!!! Sit sellasen fleece-oloasun/väliasun löysin myös ja se oli kyllä yli halpa.. 2,50e!!! Kiva, kun alkaa sit jossain vaiheessa se ulkoilu vauvan ja muitten lasten kanssa ni on sit kivat vaatteetkin siihen! Mulla kun entiset on hieman kulahtaneet puitten kannossa, lumitöissä, autonkorjausapulaisena jne. Ihan kiva saada sit siistiä itselleenkin. Nyt oottelen isompia koulusta ja taktikoin ne taas unille.

Mietin tässä, että jos rupeis jo joulukoristeita laittamaan.. jos vaikka laittaisin mistelinoksia jokapuolelle roikkumaan ni menisköhän vinkki perille? Epäilen kyllä, ettei ukko ole koskaan kuullutkaan mistään misteleistä.. :kieh:

Niin ja hyvähän se oli, että soitti sieltä töistä. Minä vaan en todellakaan ootellu sitä kotiin ns. ajoissa, koska sillä oli töitten jälkeen tarkoitus käydä rautakaupassa.. Mutta pääasia, että soitti ja edes hetken aatteli meitä. Ehkä se silti lähinnä turvasi oman selustansa.. ei tule kiukkupuuskaa jos ilmoittaa.. :kieh: :headwall: =)

Nyt pitää kyllä mennä laittamaan pyykit ja hieman jaloitella, ettei kylkiin ala taas sattumaan.

:hug: kaikille teille!!!

Härkis & Neiti 36+2
 

Yhteistyössä