Terve!
Ihanasti oli taas lukemista!!!
Annukka Olin kotona kirppisreissulta jo puol kaheltatoista, mut ois me varmaan mahosita hoksattu!!!
Tuosta sun ex-miehestä.. tai siitä uudesta puolisosta.. jännä miten eivät osaa nekään keskittyä vain siihen omaan parisuhteeseen!!! Tuskin se tuolla sun haukkumisella ja jahtaamisella onnistuu. Mut aattele.. jos niillä ei oo mitään muuta yhteistä kuin haukkua ja jahdata sinua ja vauvaa niin hallelujaa!!! Tehän ootte sit niittenkin elämän keskipisteitä!!! =)
aurinkomamma En oo miettiny kivunlievitystä. Otan mitä saan tai kerkeevät antamaan. Luotan niihin ammattilaisiin ja uskon kyllä, että edelleenkin suurinosa kivuista jää siihen pöydälle ja täts it.
Omaa napaa... Eilisen suppaili ihan tautisesti ja KIPEESTI. Sain lisäksi päänsäryn ja olo oli kurja. Mutta.. aamulla huomattiin, että kiertovesipumppu oli hajonnu ja meillä oli sikakylmä, korjaus on vasta joskus arkena, kunhan saavat tilattua sopivan pumpun.. No, sit meidän vessanpytystä hajos huuhtelumekanismi.. sen onneksi ukko kätevästi korjas. Olin kampaajalla n.3tuntia ja tuntui, että kotona oottaa täys kaaos.. ukko soitteli (!) useemman kerran siihen väliin.. ärsytti.. Anoppi ja ukon sukua muutenkin oli sit tullut käymään ja ne kaikki ootti minua vaan kotiin. Siinä meni sit shoppailuaika.. Eli eilen tapahtui liikaa ja se sit kostautui päänsäryllä ja suppareilla. Mulla alkaa muutenkin kovenemaan tasasesti nuo supparit, nytkin satelee noin 5min. välein, mutta ei nää vielä "niitä" ole.
Mulla olis tiistaina sit se sokerirasitus.. ei oikeesti nappaa yhtään. Pitää maanantaina hakee lapsenvahti yöksi, että aamulla pääsee lähtemään heti kun mahollista. Yöks.. mutta tietysti just minun tuurilla marraskuun alussa tiukkeni ne kriteerit raskausdiapeeteksen seurantaan ja sen takia minäkin siihen jouduin.. isälläni on diab. No, sit se ois ohi.
Pitää varmaan villasukat lähtee hakemaan jalkaan, hieman viileet lattiat.. mulla alkoi sit leivinuunin lämmitysurakka ensiviikoksi, ainakin siihen asti, että saa sen pumpun korjattua.. Sanoin vaan ukolle, että kanna sä puut ni kyllä mamma hoitaa loput. Jospa se muistais ja viittis.
Huoh... nyt meen hakee ne sukat ja sit meen kurkkimaan muille sivuille.
Härkis & Neiti 36+4