Heissuliveissuli.
Ei mulla taaskaan oo mitään asiaa, mutta hengähdän hetken. Koko päivä on menny töitä paukuttaessa ja lounaallakaan en ole käynyt. Viimeinen tunti olkoon laiskempi

.
Kutomisesta = neulomisesta niinkuin itäsuomalaiset sanoo, oli puhetta. Mä pyysin viime talvena äitiäni opettamaan sukan neulomisen ja väkersin sinä iltana yhden pienen pinkin villasukan. Toista aloitin tuossa kesälomalla, mutta vaiheeseen jäi. Jospa sen saisin valmiiksi, ennenkuin vauva syntyy

. Ts. neulominen ei ole koskaan ollut mun juttu, mutta pakkohan se on opetella, ennenkuin äiti kuolee pois. Ei siis varmaan ihan lähivuosina, mutta kaikkeen täytyy varautua. Aika ankeaa, jos neulomisen taito jää multa väliin. Ompelukoneen käytössä olen paljon näppärämpi. Äiti onneksi lupasi neuloa pienen suloinen nutun vauvelille syksyn aikana, omenanvihreän :heart: .
Josta tuli mieleen nämä äippähousut, jotka lyhensin lomalla ja tänään vedin ekaa kertaa töihin päälleni. Ahterista ahdistaa

. Voinko mä muka olla levinnyt sieltäkin, kun mähän oon koko kesän herkutellut ja liikunta on ollut aika kevyttä

. Mut oikeesti, ehkä nää tuntuu vaan ahdistavilta kesän shortsien ja hameiden jälkeen

. Tänään kyl tsekkasin kotivaa´alla, että paino olisi kaikenkaikkiaan noussut 4,4 kg. Saas nähdä, onko neuvolan vaaka samaa mieltä.
On tää muuten hassua, mä elän koko ajan nyt niinkuin odottaisin tyttöä, vaikka rakenneultraaja vain varovaisesti sitä veikkasi. Varmistus tulee viikon päästä, mutta olen mä aika sekaisin, jos se muuttuukin keskenkaiken pojaksi. Just kun miehenkin kanssa ollaan melkein löydetty molemmille passaava nimiehdotus.
Eilen tulleessa Odotus ja vauvat-lehdessä oli kaikkea mielenkiintoista luettavaa! Ihan onnessani makasin sen kanssa biksuissa pihalla muutaman tunnin ja vedin tirsatkin siinä samassa. Eilinen oli ihan superväsypäivä aina iltaan saakka.
Juu, ei kai mitään asiaa, menen pois.