Pitkästä aikaa vaivaudun kirjoittelemaan... :ashamed:
Rakenneultra on nyt takana ja kaikki mitä näkyi oli hyvin. Vauva oli sellaisessa asennossa, että ei näkynyt kuin perusasiat eli sydän, aivot, virtsarakko, vatsalaukku. Esim. huulihalkioaluetta ja selkärankaa ei näkynyt kokonaan. En kuitenkaan halunnut uutta aikaa, koska minulle riittää tieto, että perusasiat ovat kunnossa.
Lääkäri myös katsoi kohdunsuun tilanteen, eikä ole enää auennut. Eli saan nyt voinnin mukaan touhuta rauhallisesti ihan huoletta. HELPOTTI!!!
Käytiin sitten ostamassa vaunutki, mutta kotiin haetaan vasta joulukuussa, kun ei ole yksinkertaisesti vielä tilaa.
Kokeillaan osaanko laittaa kuvan suoraan tähän tekstiin...
Kaikki ovat ilmeisesti saaneet hyviä uutisia ultrissa...? Ihana, kun kenellekään ei ole tullut suuria pettymyksiä. Ainoa pettymys ainakin omalla kohdalla oli se, että ei ole "kuin" yksi vauva vatsassa, olisin niin kovasti toivonut kaksosia. Olen tietysti kuitenkin onnellinen tästäkin vauvasta, älkää vain käsittäkö väärin...
Enpä muista mihin kaikkeen piti kommentoida, vaikka tunnollisesti olen kyllä lukenut juttuja :ashamed: Ainakin oli jotkut saaneet ikäviä kommentteja, koittakaa laittaa samantien toisesta korvasta ulos sellaiset höpinät! Kyllä minullekin niitä satelee, kun olen NIIIIIIN nuori ja kolmatta jo odotan. Kysellään aina röyhkeästi, että olikos tuo nyt aivan tarkoitus vai pettikö ehkäisy. On kyllä raivostuttavaa!!!! |O
Pitänee lopetella, kun töitäkin pitäisi tehdä... Ai niin, painoarvio oli pienelle 330g ja vko:t tasan 20 ultrassa.
Apa