+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +



tiistai 7.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Pumpuliini..................kp39/27...........28v.....2. lapsi......yk2
miimii10.....................kp33/36......................................yk6
Muffinssi....................kp28/28-30.......21v......1. lapsi....yk3
bluebaby....................kp28/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Okaasan....................kp27/28-30......33v......4. lapsi.....yk9
Salainen toive............kp27/24-36......22v......2. lapsi.....yk1
Lisey.........................kp27/?..............28v.....2. lapsi......yk1
iloksi.........................kp26/30-32.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
macy gray.................kp25/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp25/30-34.................2. lapsi......yk5
Epa_88......................kp25/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp22/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp21/30-45.................2. lapsi......yk1
kamiraro....................kp21/30............22v......3. lapsi......yk1
Zanca........................kp19/27-31......26v.......1. lapsi......yk4
Liina87.......................kp18/29............23v......1. lapsi......yk7
MolliMelooni...............kp16/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp16/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
Leo81........................kp14/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja...kp13/28-30........28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp12/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara................kp11/30............28v.....1. lapsi.......yk4
Viulu.........................kp11/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
Mariel85....................kp11/?..............25v.....2. lapsi.....yk2km2
SiSa78......................kp9/28............32v.....2. lapsi.....yk1/3
Barbamama35...........kp9/23-28........35v.....3./4. lapsi...yk3
Mirage......................kp7/27-28........29v......2. lapsi......yk4
Minnäi.......................kp7/31...........31v.....4. lapsi......yk2/13km2
Minnarun...................kp6/29-31......30v.....3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp6/26...........29v.....1. lapsi......yk4
Shiny.........................kp6/?.............23v....1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp6/29-32.......27v.....1. lapsi......yk7
JiiMii82......................kp3/29-31......28v.....2. lapsi.......yk6
undercovergirl............kp1/29-31.......26v....1. lapsi......yk11
sandemar..................kp?/?........................................yk2
mileon.......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10



PIINAILIJAT
Pikku-Saara...............dpo25
Pumpuliini..................dpo23
JiiMii82.....................dpo18
miimii10....................dpo16
undercovergirl............dpo15
Lisey.........................dpo13
Muffinssi....................dpo11
iines83......................dpo9
kamiraro....................dpo7
iloksi.........................dpo6
Zanca........................dpo5
macy gray.................dpo5



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
Manzu............17.11. ....kp27/31..........26v.....3. lapsi....yk11
Kristen...........17.11. ....kp28/31..........22v.....2. lapsi....yk15
karvatonkoira..19.11. ....kp25/?............32v.....4. lapsi....yk3
hemari...........19.11. ....kp28/36....................2. lapsi....yk3
valtsukka........19.11. ....kp30/30..................................yk4-5
HelinäKeiju10
Pumpuliini.......25.11. ....kp27/27.........28v.....2. lapsi....yk2
vimmu............30.11. ....kp31/25-28.....26v.....1. lapsi....yk6



HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 
Viimeksi muokattu:
ääh 9 pv ja sit alkaa menkat :mad: olen niin varma, vaikka kroppa yrittää minulle oireita kehitellä. Ja tyhmänä noita testejä teen liian aikaisin nii eihän niissä näy mitään.

Reissu meni hyvin ja eilen tultiin kotia ja lähdettiin ulkoilemaan. Oli kivasti satanut lunta ja ei ollut huoltoyhtiö hoitanut hommiaan nii tämä nainen rehki parkkipaikalle ja avas parkkiruutua ainakin tunnin verran.

Mieheni on kyl ihana (sori tää fiilistely) Silittelee mun vatsaa ja toteaa "jos siellä onkin meidän vauvan pieni alku" ja kun kysyn että silitteleekö mun masua ja pussaileeko sitten ku olen raskaana "tottakai, tietenkin" on vastaus. Hän nyt odottelee innoissaan koko ajan, että testi olisi positiivinen ja sanoi suoraan, että vasta myöhemmin voi kunnolla innoita raskaudesta kun kaikki varmistuu olevan hyvin. Voi mies rukkaa kun ei tiedä, että raskauden aikana voi milloin vaan tapahtua mitä tahansa :D enkä viitsi pelotella häntä tai jää lapsihaaveet sivuu.
 
Hei te viisaammaat!

Selittäkää mulle mitä mun kroppa oikein sekoilee... Tein huvikseen ovistestin ja katsoin näkyykö siinä viivaa ollenkaan nii on yhtä punainen kuin se kontrolliviiva :confused: ovis oli jo silloin kp14/30 ei mene minun jakeluuni millään. Että onko minulle tulossa toinen ovis nyt vai mitä helkuttia tää on?!
 
Täällä yksi reissusta palannut yrittää päästä tilanteen tasalle. Oli mukavaa kyllä nähdä ystäviä ja juhlia vähän pikkujouluja, mutta kyllä on myönnettävä, että tämä arkeen paluu meinaa olla aika rankkaa.

Reissussa ei oikein tullut nukuttua kunnolla ja kotimatka taittui yksin yöllä pimeässä lumisateessa. Vieläkin väsyttää vaikka nukuinkin aamulla hieman normaalia pidempään. Mutta eiköhän se tästä taas lähde rytmi palautumaan.

Täällä on näköjään tapahtunut vaikka mitä. Harmittavasti on tainnut vaan niitä kp 1:ä tulla vastaan useammallekin :( Täytynee ottaa ja kelata sivuja vähän taaksepäin ja mennä jutut ihan järjestyksessä.

zanca kiva katella muidenkin ovistestikuvia:) Nuo sinun testit puhuvat kyllä selvää kieltä oviksen puolesta. Nyt sitten vaan piinailemaan. Pikkuhiljaa nämä päivät tässä kuluvat, kun tuntuu taas, että tekemistä riittää enemmän kuin aikaa. Reissussa päivät kuluivat kuin itsekseen ja nyt onkin sitten ihan kivasti jo kohta puolet piinasta takana :) Aika vähän minulla on uskoa, mutta niin pitkään kun sitä on, niin aion jatkaa toivomista ja iloisella mielellä pysymistä. Tsemppiä sinulle piinailuun ja paljon plussatuulia!

undercovercirl pahoittelut menkoista :( Toivottavasti joulussa on sitten taikaa ja kyytiläinen tarttuu sitten matkaan :) Onnea uuteen kiertoon!

Minnäi minä lähetän sinulle täältä uskoa ja toivoa. Alkukierrot on aina niitä, kun ei juuri palstailu innosta eikä oikein mikään tähän projektiin liittyvä. Kunhan ovis on eletty ja loppu lähestyy, niin kummasti ainakin itse löydän itseni aktivoituneena kirjoittelemasta.
Toivottavasti ovis löytyy ja saatte hyödynnettyä, että pääset taas jännittelemään. Ehkä se on sittenkin tämä kierto se.

Minnarun minä olen myös välillä etsinyt muuta tekemistä ja ajateltavaa vauvakuumeen sijaan, joskus onnistuen paremmin, joskus huonommin.
Kuitenkin kun tämä projekti on jatkunut jo niin kauan(yli 4,5 vuotta) ja sitä esikoista vasta yritellään, niin periksi en ole voinut vielä antaa. Pelottaa, että aikaa kuluu liikaa ja kohta on liian vanha saamaan edes apuja lapsensaantiin.
Noh, onneksi tässä nyt on vielä aikaa, mutta niin ne vuodet vaan aina kuluu...
Tsemppiä sinulle oviksenodotteluun ja plussatuulia tähän kiertoon :) Jospa se sittenkin nyt tärppäisi :)

JiiMii82 pahoittelut menkoista :( :hug: Ja onnea uuteen kiertoon. Sinulle toivotan myös sitä joulun taikaa, joka saisi pienen tarttumaan matkaan :)

Omassa navassa ei oikein ole mitään tapahtumia tai tuntemuksia. Viikonloppuna tuli vietettyä kosteat pikkujoulut ja nyt toivon, ettei ne ole negatiivisesti vaikuttaneet asiaan. En vaan oikeasti enää viitsi jossitella ja sillä varjolla jättää kaikkia menoja väliin, että saatan olla vaikka ehkä juurikin lähiaikoina tulossa raskaaksi...
Mitään tuntemuksia en reissun aikana tuntenut enkä edes ehtinyt niitä miettimään, vaikka jotain olisi ollut. Nytkään ei ole mitään tuntemuksia tai oireita, mut toisaalta, tuskin näillä dpo:illa vielä mitään olisikaan.

Tässä nyt odotellaan ja pinnistellään tämä viikko ohi. Ensiviikolla sitten alkaa jo paremmin olemaan tiedossa tuo tilanne. Varmaan jo alkuviikosta näkyy sitten lämpöjen laskusta tulevat menkat. Mutta... siihen asti täytyy vaan uskoa ja toivoa :)

Oikein mukavaa tiistaita kaikille ja toivottavasti onni ketjussamme kääntyy ja niitä plussia alkaa nyt sitten tulemaan. Negoja on tullut jo kiintiö täyteen.
Plussatuulia!
 
kamiraro tuo iloksin linkki on lyhyesti, että ovistikku toimii raskaustestinä ;) Viivan pitää ovistestissä vaan olla vissiin vahvempi kuin kontrollin, että näyttää raskauden :) Jos kurkkaat tuosta linkistä sen alimma kuvan (dpo 12), siinä on ylimpänä normi ovistesti, keskellä raskaustesti ja alimpana raskaustesti rintamaidosta tehtynä :)
 
Kamiraro Juu, periaatteessa olisi. Mutta ovistesti näyttää raskauden ilmeisesti vasta siinä vaiheessa, kun raskaustestikin on jo positiivinen? Tikutitko oviksen jo aikaisemmin, vai voisiko olla, että kiertosi on vain venymässä tuohon 30+:aan ja tämä onkin nyt ovisplussa? Onko muuten ovisoireita? d:)b
 
Tikutin oviksen tai no huippu kerkes menemään jo mut haaleni pois, joten tarkistin tavallaan ku testit eivät tulleet postissa tarpeeks ajoissa ja oireet olivat silloin jo. En voi olla tuntematta ovista. Kivut ovat sen verran kovat jopa kovemmatk uni menkkakivut ja heti kun munasolu irtoaa nii kivut loppuu :) Eli oviksen suhteen en ole erehtynyt.

Mut mitä tuosta linkistä luin niin se ovistesti saattaa näyttää aikasemmin kuin raskaustesti positiivisen vastauksen tjsp.
 
Täällä mennään ihmeellisten tunteiden valloittamana kamalat limat on pyyhitty mut muistaakseni viime kierrossakin heti tätin lähdettyä limaa eritty normaalia enemmän... jos nää tuntemukset jatkuu joudun kyllä testin tekee, mut jos vain malttaisin....

kamiraro: kyllä on niin hyvät viivat et varmasti on joko ovis tai raskaus... mie huomasin nyt kun tikuttelin ni kivut oli 3-4 päivää ennen ovista ja kaiken kaikkiaan kipuilin viikon oviksen aikaan siis ennen ja jälkeen... aina olin luullu et miun ovis olis ollu heti kivuista
 
kamirarolla on jännää!! Hienot viivat! Ja ihana mies sinulla. :heart:
iloksille peukkuja, olisi niin ihana joululahja teille plussa testiin! :)
miimii10: Mulla on ennen menkkoja tissit kipeet...silloin kun raskauduin niin ne oli eritavalla kipeet, todella arat (pyyhkeen hipaisu sattui) ja turvonneet, muhkeat... :D (nyt ne on ihan lussukat, ja siksi usko raskauteen nolla)
undercovergirl: :hug:
mglle toivon sitkeitä simppoja! :)
SiSa78: Tsemppiä tutkimukseen! Toivottavasti asiat selviäisivät.

Minä olen täällä illan ratoksi kirjoitellut joulukortteja...
Aamulla dippaan testin, vaikka turhaa se kai onkin. Ehkä enemmän mielenrauhan vuoksi sen teen. Rintavarustus on oma lupsakka itsensä, ei kipuile tms. Selkään ja otsaan on ilmaantunut kipeitä finnejä ja ärsyyntymiskynnyt on matala = PMS. Ainoa hiemankaan positiivisempi merkki on ylhäällä olevat lämmöt ja väsymys... Mutta nekin voivat hyvinkin johtua flunssasta. Blaah. :|
 
Ovisplussa se oli ja hyödynnetty. Ja nyt sit piina alkaa :D Näin sitä tapahtuu ku luulee tuntevansa oman kroppansa :ashamed: Onneksi huvikseen tikutin kun muuten en ois tienny. ja eilisen päivän oli huippu ja illalla tuli tunniksi kivut ja loppuivat jossain vaiheessa peittojen heilutuksen yhteydessä. ja nyt aamulla viiva on haalentunut reippaasti.
 
Lisey :hug:

kamiraro Toivottavasti tärppäsi :) Oma kroppa on ihmeellinen... Olisiko ne edelliset kivut sitten olleet kasvukipuja, minullakin niitä tulee aina välillä, mutta ei joka kerta...

Te lämpöjen mittailijat, miten paljon teillä heittelee nuo ennen ovista olevat lämmöt? Minulla on tässä kierrossa ollut puolisen astetta edellistä kiertoa korkeammat lämmöt, ja lisäksi sahanneet sellaisen puolen asteen haitarilla (edellisessä vaihtelu 0,2c ennen ovista). Entä voivatko nuo ihan kierron ensimmäiset lämmöt olla vielä perusviivan päällä?
 
kamiraro tärppionnea :) Toivottavasti tosiaan tästä tärppäsi! Hauska sattuma, että menit tekemään sen ovistestin! Onneksi teit :) Tsemppiä.

Ja kiitos Lisey plussatuulista :) Kyllä sitä joulun taikaa tässä nyt odotetaan ja toivotaan... jospa tässä joulussa olisi sitä jotain.
Pahoittelut sinulle negasta. Vaikka onhan kaikki vielä mahdollista :) Toivon parasta :)
 
Viimeksi muokattu:
oon jääny koukkuun selvästi kun käyn täällä kirjaston koneella kuumeilemassa:) Eilen taas nipisteli ja pakotti nännejä töissä, nyt aamulla ei taaskaan enään mitään sama juttu vatsassa välilllä vihlaisee ja eilen oli ihan satavarma et menkat alkaa.. vatsa sekasin:|
Yleinsä oon todella jyrkkä näin loppukierrosta etten huijaa itseäni oireilla mutta nämä kaikki on mulle aivan uutta.

Voihan se olla että kroppa alkaa vahvistumaan kierto kierrolla ja tässä mennään hipsuttaen kohti täydellistä kiertoa.. opin ainakin erottamaan oviksen, tädin tulon ja toivottavasti jossain vaiheessa ne oikeat raskausoireet <3
no tästä taas töihin, onnea rutkasti kaikille!
 
MG, minä näyn tuolla piinailijoissa jostain syystä vaikka tuollaisista dpo-päivistä saan vain haaveilla.:D Eli minut voisi ottaa sieltä paalupaikalta poies.:) Tärppionnea kaikille piinailijoille!

Aloitin eilen oviksen tikuttelun, ja sain ihan hailakan viivan. Davidin liuskoilla testailen, ja kunhan viiva vähän vahvistuu niin siirryn varmistelemaan digillä. Nyt menossa vasta kp 12 joten melko varhaiseen aloitin.

Ketjuun oli ilmestynyt paljon kp 1:lle tipahtaneita, pahoittelut kaikille pettyneille. :hug: Täytyy jaksaa uskoa, että meille olisi kaikille kuitenkin tulossa syysvauva ja ensi kesänä saisi kasvatella pallomahaa!
 
Iloksi Kiitos ja sitä toivon myös sinulle,kyllä olisi jo aika sinun saada maailman paras joululahja!!!
MG Voi kun voisinkin olla piinailijoissa vielä,mut voit mut poistaa sieltä...
Mirage 36,2-36,6 välillä heitteli ennen ovista sit dippas 36,07 ja seur aamu nousi 36,71...
ON ajattelin olla testailematta hirveesti tän kuun aikana...no ehkä vois siihen oviksen aikaan varmistaa...mut nyt on sellanen en ressaa fiilis....YRITÄN =D
Plussatuulia jolukuulle vielä kaikille!!!!!!!!++++++++++++++++++:whistle:
 
28/28 ei raskaus/täti tuntemuksia.... viimme kierron kemiallinen pudotti pilvilinnoista, etenkin kun se apteekin omassa r-testissä oli haamua vahvempi viiva. Nyt testasin sitten gravida merkkisellä 2h pissasta taas haamun huoh...ei auta kun odotella tätiä....onnitella ei kannata, en usko olevani raskaana mutta miten hitossa mä saan noihin testeihin niitä haamuja, kun ei niissä sitä kuuluisaa viivan paikkaakaan pitäisi olla ja heti luen tuloksen eli ei ole ns.roskishaamuja?:headwall: Odottelen 2päivää ja testaan sit taas...:whistle:
 
Mirage: Mulla lämmöt dippaa reilusti ennen ovista. Nyt odottelen josko omat fiilikset pitäis paikkaansa ja ovis on ihan ovella jos ei päällä. Eli mutama päivä meni 36,3-36,45 lämmöillä ja nyt dippas tänään 35,99...:whistle:. Toivotaan huomiselle nousua. :) ja ne ensimmäiset lämmöt on mulla ollu sen viivan päällä. :) Pikku hiljaa laskee sieltä.

Halaukset tippuneille!!! :hug:

Tsempit piinailioille, toivotaan, että pääsen laskemaan pian dpo:ta..:kieh:

Okaasanille toivotaan haaun vahvistumista!!! :heart: Ei niihin haamua tule jos ei raskaana ole. Jos kerran väriä on niin uutta testiä kehiin lähipäivinä. Ite saan niitä viivanpakkoja vähän joka tikkuun, mutta haamuiksi ei niitä voi sanoa. =)=)
 
JiiMii ja Leo, Kiitoksia. Ihmettelin vaan, kun viime kierrossa pysyi 35,9-36,0 aina ovikseen asti ja nyt on sahannut 35,9 ja 36,4 välillä. Kp kuitenkin vasta 8, ovista odottelen vasta viikon päästä... Alkoi ihmetyttää, kun tuo basal line on asettunut tähän asti 36,0:aan, ja nyt aika monta lämpöä jo sen ylle.. mutta toisaalta sehän lasketaan vasta ovista edeltävien kuuden lämmön perusteella, että josko sitten huomenna palattaisiin normaaliin päiväjärjestykseen :)

:hug: alkukierrossa tarpoville ja okaasanille vahvistumista haamuun :)
 
Okaasan
Toivottavasti viiva vahvistuu...

Tänne ei mitään uutta. Ei menkkoja edelleenkään. Uutta mahollisimman paljon pupuilua-taktiikkaa ollaan jo aloteltu vaikka uus kiertokaan ei oo vielä alkanu :D Voi toki olla että tässä kierrossa ovis onki vasta paljon myöhemmin ku mulla on 44päivänki kierto ollu...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä