+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Mirage
Mulla tänään dpo12 :wave:


Mä lähen reissuun, en oo varma jäänkö yöksi sinne :) Jos jään niin lauantainen testaaminen jää väliin... En tosin tiiä testaisinko edes jos kotona olisin...
Olo on niin tavallinen että tärppiä tuskin tässä kierrossa tulee... Menkkoja siis odotellessa...

Toivottavasti mun takasin tullessa täällä olis paljon plussanneita :wave:
 
Meitä onkin roppakaupalla eilen tipahtaneita, no saadaan yhdessä nousta ylöskin päin =) =) Tämä kuukausi on sitten semmoinen jäähyttely en hommaa minkäänlaisia testejä tähän talouteen. Viimeinen saikkupäivä ja olo on jo aika mukava, pitäisi käydä kynnet laittamassa tänään ja huomenna juhlimaan kahden kummilapsen syntymäpäiviä =) ja mun täytyis alkaa suunnitella ihan kunnolla joululahjoja ettei sitten paniikki tulisi.

Alkaa käydä tekemään listaa joululahjoista ja viettämään sohvarikasta päivää =) mukavia tuulia viikonlopulle =)
 
Voi hevonpee, raskaustesti edelleen heikosti positiivinen eli ei tässä kierto vielä käynnisty, ennenkuin sen negaksi saan. Enpä oo koskaan näin kovasti odottanut testissä olevan yhtä viivaa kahden sijasta...laita MG vaan kysymysmerkkiä sinne kiertopäiviin, mä oon edelleen raskaana (elimistö typeryyksissään niin luulee, kohtu on tyhjä).
 
Sandemar: Voi harmi :hug: Ihmeen kauan kestää tuo hormonin poistuminen... Outoa sanoa näin, mutta pahoittelut plussasta :hug:

ON: Täällä on "km-täti" pakannut tavaransa viikonlopun kunniaksi =) Ihmeen vähäiseksi tuo vuoto mulla tosiaan jäi :confused: Mulla oli sitten runsasta vuotoa vaan sillon maanantai-iltanana (jolloin vuoto siis alkoi ja "materiaali" tuli ulos). Muuten on ollut aika niukkaa ja pari viimeistä päivää ainoastaa pientä tihkuttelua. Toivottavasti kohtu on nyt sitten kokonaan tyhjentyny... Tein tänään aamupissasta digitaalisen r-testin. Tulos oli "Ei Raskaana" =) Loistavaa!!! :D On kyllä ensimmäinen kerta kun olen onnellinen negasta... Nyt sitten voi virallisesti alkaa metsästämään uutta matoa koukkuun :D :heart:

Hyvää viikonloppua teille naiset!!! =) :heart:
 
noniin joku kysyi että onko muita oireita, niin ei ole muutakun "munikset kipeenä" eilenkin kun menin illaksi töihin oli kamala jomotus ja bussimatka ei ollut kauheen mielyttävä. tosin toikin voi johtua mahdollisista kystistä.
Limailu jatkuu mutta on hieman vähentynyt, tosin normaalia enemmän.
Työkaverin kanssa eilen pohdittiin asiaa ja esille tuli että ovis olisi vasta nyt? sekin voisi olla kun kierto heittää niin paljon sillontällön..
Vatsa meni myös sekaisin eilisestä kipuilusta ja ainut joka hämmentää on nyt vaan se että tää niegaranputous efekti on kestä 13.11 tähän päivään että aika pitkä ovis:D
Tsempit nyt kaikille ja mä tuun käymään tällä kirjaston koneella heti vaan pystyn:)
11.12 pitäis alkaa muuten täti joten mennään siihen päivään saakka hieman skeptisesti ja meen pitkän kierron mukaan ja odotan kp40 ja jos vieläkään ei muutoksia (tätiä) alan testaamaan:)

Hyvää itsenäisyyspäivää ja plussa onnea jouluksi <3
 
Mirage > Itse asiassa oli helpotus. :D Tulin kurkkaamaan kuulumiset ja päivittämään, mutta nyt jääkin paremmin aikaa lähtöön valmistautumiseen. Kaikkeen pieneen puuhaan tuntuu menevän ihan hirveästi aikaa, joten kiire meinaa tulla. : /

Mulla on nyt dpo0 tai dpo1. Toivon tuota ensimmäistä, joten voisi opitimistisesti merkata sen piinailijoiden listalle. :D (Lämmöt nousivat jo eilen, mutta ehkä saan tuon luvun turvin lykättyä testailua. :whistle: Vasemman puolen munistakin tuntuu kirvelevän, joten toiveikas olen. :xmas:) Nyt sitten vain odotellaan ja keskitytän mukaviin asioihin. Huoletkin ovat nyt vähäisiä, joten stressaaminen on palautunut normaalille tasolle. Rinnat kipuilevat paljon, mutta eivät ole arat. Muita oireita on vähäisemmin. Viikonlopun rentoudun neulomisen ja pikkujoulun parissa.

Mukavaa viikonloppuja ja vahvoja plussapuhureita! Palailen asiaan maanantaina tai tiistaina. :)
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä paljon tullut tekstiä.. En pysy nyt yhtään perässä :D

Meillä ei ihmeitä tehdä Itsenäisyyspäivänä, varmaankin ollaan ihan vain kotona. Jotain hyvää ruokaa voisi vaikka tehdä.

Jouluihmisiä ei oikein olla, en siis muutamaa valoa lukuun ottamatta pistä kotia jouluiseksi. 23. päivä ollaan miehen mummon luona ja aattona sitten minun vanhemmilla. Välimatkat ei ole pitkiä, samassa kaupungissa asutaan kaikki. Katsoo sitten jäädäänkö sinne vanhempieni luokse yöksi vaiko eikö, heillä on iso omakotitalo.

Ovistestin olen nyt tehnyt kahessa kierrossa, molemmilla kerroilla siinä vähän ennen 20.00. Olen yleensä töissä aina seitsemään asti, joten kunhan sieltä olen kotiin päässyt niin silloin olen sen sitten tehnyt. Aamulla en viitsi tehdä, koska aamulla tullee juotua kahvia ja vettä. Illasta osaan siten töissä rauhoittaa sitä nesteen litkimistä.

Tädissä on inhottavaa se verentulo :) Kipuja yleensä tulee ekapäivänä, mutta ne on hetkelliset ja menee ohi itsestään ja tarvittaessa buranalla, ainakin vielä on mennyt. Mutta sen tullessa, se vie myös alamahan turvotuksen pois.

Oma napa, keskiviikkona siis tuli plussa ovistestiin, eilen illalla tunsin kivut mahassa. Nyt on taas maha lähtenyt turpoamaan, niin kuin viimeksikin. Tosi rasittavaa tämä turpoaminen. Greippimehua siis on tullut lipitettyä, semmoiset pari lasillista (joskus hieman vedellä laimennettuna) iltaisin. Ja ajattelin nyt sitten kertoa, että olen 26-vuotias, kun muutkin on täällä ikänsä kertoneet. Äijä on 30.v. Ja siis ensimmäistä lasta yritämme.
 
Miten noi dpo:t menee? Kun ovis oli kp14 nii miten ne sit oikein lasketaan?

Siivoilua ja pakkausta reissua varten tässä tehnyt ja tyttöjen pienet vaatteet myin pois, kun en jaksa niitä säästellä. Jos joskus sit tulee tyttö nii saa niitä vaatteita kaikkialta kyl lisää :)

Hyvää viikonloppua kaikille! En jaksa nyt lukea kaikki viestejä kun kiirettä pukkaa :D
 
Eli nyt ois sit dpo 3 :)

Välillä tunnen tiseni typeräksi. Etenkin kun koskaan ei ole noita tarvinnu tietää. Aina tuntenu oviksen.
Mietinpä vsan, että jos tärppää niin mihis hittoon minä noi ovistestit tungen sit :D
 
Tähän mennessä tulleet jutut yritin ainakin päivitellä tuohon listaan :)

kamiraro Kieltämättä tuonsuuntainen ajatus on käynyt omassakin mielessä :D Olen nyt pari kiertoa tikuttanut ovista ihan sillä, että saisi omista tuntemuksista kiinni, koska se on. Nyt kun näyttää siltä, että se tulee aina samalla kp:llä ja tuntee oireet, niin... Voiskohan niistä tehdä lentskareita? Joulukuusen koristeita? :D Joo... Kai sitä tulee parissa kierrossa vielä siinä oikean päivän kohdalla niillä varmisteltua, että joo, siinä ne viivat näkyy :D
 
Mirage Minä en ikinä ole voinut olla tuntematta ovista kun synnytysten jälkeen oviskivut ovat jopa pahemmat kuin menkat. Se ontuskaa aina ja välillä jopa joutunut lähtemään lääkäriin, kun erehdyksissä luullut niiden olevan vatsakipuja. Kerran meinattiin leikata umpilisäke sen takia kun oli ovis :D Välillä saan konttailla kotona kivuista ja olla kaksinkerroin ja heti kun irtoaa munasolu, kivut loppuvat kuin seinään. Viimeksi vaan kohtutulehduksen verenvuoto hämäsi kipujen yllättäessä sen jälkeen, että mistäs on kyse.

Mulla on noita testejä tuolla ööh 19-20 ylimääräisenä etenkin jos tärppää :D Varmistin, että oviksen huippu oli mennyt testeillä ja kas taas oli kroppa oikeassa ja kaikki tuntemukset hih.
 
Mä olen NIIIIN onnellinen, kun oon lähdössä reissuun ja tietty Finnairilla ja sain kuin sainkin toiselta yhtiöltä menolennon ainakin!!! Ihanaa!! Oon paiskinut hulluna hommia viimeiset 2 vkoa ja oottanut tätä lomaa kun kuuta nousevaa ja olin jo ihan maani myynyt etten pääsekään. Aattelin töistäkin lähteä aikaisin loman kunniaksi! Life is good!!

.) Kp 12 ja eilen oli haalea viiva ovistikussa, uskon et plussa tulee ehkä la. Jtp taktiikalla mennään, siitäkin hyvä fiilis (vaikka viime kierron lopussa sanoinkin etten jaksa sit), mutta uusi kierto ja uudet kujeet!

Mä luulin tuntevani oviksen kp 12/13, mutta nyt oon tikuttanut niin se onkin kp15/16. Eli aikamoinen heitto! Mitä menkoissa inhoan eniten on kans se verenvuoto. Pitääkin googlata siitä kuukupista infoa, kun moni täällä tuntuu siihen tykästyneen.

Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille, palailen ensi viikolla!
 
Aktiivista väkeä täällä, hirrrmuinen määrä tekstiä. :)

Omassa navassa dpo 9, ja vaihteeksi pessimistinen olo...vaikka eilen olin taas niin raskaana...ohhoijakkaa. :ashamed:

Negatiivisuuden puolesta puhuvat:

- Lämmöt eivät mitenkään mielettömän korkealla, normaali aamulämpö 36,2/36,3 ja nyt 36,7
- Tissit eivät ole mitenkään erityisen arat tai kipeät. Pomppiminen :D ei satu

Plussan puolesta sen sijaan puhuvat (ja näihin saa laittaa mielikuvituskertoimen x250)

- Ihan kuin kävisi hajut nenään
- "Tulossa (taas) kipeäksi" -olo
- Tissit turvonneet, maha turvonnut (miehen sanojen mukaan "ei mahdu enää käteen" :D ja maha "tuntuu kovalta")

Tästä en tiedä onko negatiivinen vai positiivinen:

- Nippailut, nappalut ja tätikramppien tapaiset tuntemukset kohdulla/nivusissa, reisien pakottaminen samaan tapaan kuin menkkojen aikana

Argh. :headwall:

Miestä polttelee testaaminen enemmän kuin ehkä jopa minua :heart: ja tahtoisi jo huomena kokeilla herkällä testillä...vitsi kun tekis mieli testatakin, pelkään kuitenkin nega-pettymystä, tai jopa enemmän että jos siinä onkin jotain niin pysyykö, vai käykö kuten viime syksynä... :|

Anteeksi omanapaisuus!!!

Mukavaa viikonloppua kaikille reissuun lähteville! Minä jään tänne panikoimaan. ;)
 
Sandemar :hug: Toivotaan että pääset pian uuteen kiertoon ja jättämään tuon ison pettymyksen pienin askelin vähitellen taaksesi. Saisi tulla nopsaan plussa, joka veisi ajatuksia iloisempiin asioihin, vaikkei se tapahtunutta pois pyyhikään.

SiSa78 Sullekin hali ja enpä olisi uskonut koskaan onnittelevani ketään negasta, mutta nyt taitaa olla sen paikka!

Mirage tai mg Mun iäks vois päivittää 29, huh huh... Ja olenpas näköjään vanhin esikoista yrittävä... :|

Viola30 Onneks sait korvaavat lennot, olis kyllä ollu kauheeta kun on odottanut reissua ettei sitten pääsiskään mihinkään tommosen typerän lakon takia! (Anteeks jos joku on lentoemäntä, mä en vaan voi sietää lakkoilua kun vaikuttaa muidenkin ihmisten elämään!)

Zanca Onnittelut ovisplussasta, ei kun peitot heiluun!

Minnarun Ihan totta, että kiva nousta sit yhdessä ja vertailla oireita kun meitä on niin monta samoilla tai melkein samoilla päivillä! Mä taidan vielä tikutella kun kivut kestää niin kauan etten oikein ovista niistä tunnista enkä ainakaan viime kierrossa huomannu limoissakaan mitään mainitsemisen arvoista.

Mun täytyy tunnustaa että mua ei huimais yhtään vaikka olis jääny täys paketti noita CB:n digiovistestejä käyttämättä kunhan se plussa vaan tulis!

Plussarikasta joulukuuta ja onnekkaita oviksia kaikille!
 
Viola30: Ovikselle peukkuja, puuhakasta ;) viikonloppua!
kamiraron oviskivut kuulostavat hurjalta!! :O
Mirage: Joulukuusen koristeita... :D
JiiMii82n tilanne jännittää...pidän peukkuja! :)
Zancalla oli the O käynyt...peukutukset tärppäämiselle!!!
mglle pidän myös hurjasti peukkuja, voi kumpa nyt tarttuisi pieni salamatkustaja kiinni...
miimii10: Vai kp 40 asti... :)
Sandemar: Voi ei... :(
Paljon tsemppiä kaikille alkukierron kanssa painiville, ja toivottavasti tulisi paljon pieniä joulun ihmeitä tähän pinoon!!! :heart:

 
Miten tää alkukierto voikin olla näin masentunutta aikaa?! Viime kierrossa olin onnellinen kun bongasin oviksen ja saatiin se hyvin hyödynnettyä, mut silti ei vaan tärpänny... Tänään laskin, että tämän kierron loppu menee ens vuoden puolelle, jotenkin sekin tuntuu pahalta. Olen itse syntynyt joulukuussa ja muistan, miten olen joskus teininä äidille riehunut, miten vähän se mun parasta on ajatellu ku on saanu mut loppu vuodesta (olen kuitenkin täysin vahinko). Tämä riehuminen siks että ku koko kaveriporukka oli saman vuotisia, niin esim. melkein vuoden mä olin ulkona kaikesta missä piti olla 18-v. Sillon äidille manasin, että mut on kirottu ja mun lapsetkin joutuu siitä kärsimään ja nekin syntyy joulukuussa. No, sitä kohti tässö kohta mennään : /

Perjantai-illan kunniaksi pientä alkukierron purkaantumista :LOL:
 
Omaa napaa taas pikapäivitys. Tätiä ei kuulu eikä näy, kiertopäivät josain 30 korvilla kait? Muuta oiretta ei ole ku kaamee väsy ja heikotus aamusin. En oo ees miettinyt vielä testaamista ku viime kierron negat veti mielen niin matalaks. Kai se saamarin noita-akka kurvaa heti kun saan tän viestin lähtemään.:stick:
 
jonna_82: Saa purkaantua! :)
miimii10: Ei kai välttämättä..? ;)
Zanca: Hienot, selvät ovisplussat!! :)
undercovergirl: Niin kauan kuin ei tätiä näy on toivoa... :hug:

Dpo 10 ja hätähousu testasi negan aamulla... :ashamed:
Arvelinkin kyllä sitä, kun rintavarustus ei ole arka, mitä nyt hieman edelleen turvoksissa... "Hellän hetken" jälkeen tuli ihan vaaleanpunaista vuotoa??? Tätikö sieltä tulloo? No, ketuttaa ainakin niin rankasti, että voisi olla pms... :headwall:
 


sunnuntai 5.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Pumpuliini..................kp37/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp36/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
undercovergirl...........kp35/29-31........26v....1. lapsi......yk10
miimii10....................kp31/36......................................yk6
JiiMii82......................kp30/30-31......28v.....2. lapsi.......yk5
Muffinssi....................kp26/28-30.......21v......1. lapsi....yk3
bluebaby...................kp26/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Okaasan....................kp25/28-30......33v......4. lapsi.....yk9
Salainen toive............kp25/24-36......22v......2. lapsi.....yk1
Lisey.........................kp25/?..............28v.....2. lapsi......yk1
iloksi.........................kp24/30-32.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
macy gray.................kp23/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp23/30-34.................2. lapsi......yk5
Epa_88......................kp23/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp20/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp19/30-45.................2. lapsi......yk1
kamiraro...................kp19/30............22v......3. lapsi......yk1
Zanca........................kp17/27-31......26v.......1. lapsi......yk4
Liina87......................kp16/29............23v......1. lapsi......yk7
sandemar..................kp?/?.........................................yk2
MolliMelooni...............kp14/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp14/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
Leo81........................kp12/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja...kp11/28-30........28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp10/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara................kp9/30............28v.....1. lapsi.......yk4
Viulu.........................kp9/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
Mariel85....................kp9/?..............25v.....2. lapsi.....yk2km2
SiSa78......................kp7/28............32v.....2. lapsi.....yk1/3
Barbamama35...........kp7/23-28........35v.....3./4. lapsi...yk3
Mirage......................kp5/27-28........29v......2. lapsi......yk4
Minnarun...................kp4/29-31......30v.....3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp4/26...........29v.....1. lapsi......yk4
Shiny.........................kp4/?.............23v....1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp4/29-32.......27v.....1. lapsi......yk7
mileon.......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10



PIINAILIJAT
Pikku-Saara...............dpo23
Pumpuliini..................dpo21
JiiMii82......................dpo16
miimii10....................dpo14
Salainen toive............dpo14
undercovergirl............dpo13
Lisey.........................dpo11
Muffinssi....................dpo9
iines83......................dpo7
kamiraro....................dpo5
iloksi.........................dpo4
Zanca.......................dpo3
macy gray.................dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
Manzu............17.11. ....kp27/31..........26v.....3. lapsi....yk11
Kristen...........17.11. ....kp28/31..........22v.....2. lapsi....yk15
karvatonkoira..19.11. ....kp25/?............32v.....4. lapsi....yk3
hemari...........19.11. ....kp28/36....................2. lapsi....yk3
valtsukka........19.11. ....kp30/30..................................yk4-5
HelinäKeiju10
Pumpuliini.......25.11. ....kp27/27.........28v.....2. lapsi....yk2
vimmu............30.11. ....kp31/25-28.....26v.....1. lapsi....yk6



HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 

Yhteistyössä