+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Vau! Onpa täällä tekstiä! =) Koitan edes osan nyt kommentoida, sillä ollaan lähdössä asioille kohta. Täytyy vaan ensin saada liuska dipattua. :D

Lisey > Houkuttaisi lukea, mutta onneksi kielitaitoni ei ole kummoinen. Laskee mukavasti motivaatiota englanninkielisiä sivustoja kohtaan. Pahimman levottomuuden kohdatessa menee kyllä helposti. :LOL:

Mirage > Perjantain päivityksen luultavasti ehdin vielä tekemään, mikäli aamu ei mene ihan tohinaksi. Käyn ainakin piipahtamassa ennen lähtöä, joten ilmoittelen mahdollisesta tuuraamistarpeesta. :) Sunnuntain jos hoidat, niin olen erittäin ilahtunut. :flower:

kamiraro > Onnittelut myös minulta! :flower: Pahoittelen, että jäi jotenkin tajuamatta. :ashamed:

undercovergirl > Mulla on myös ollut unettomuutta, jonka vuoksi vuorokausirytmi oli ihan sekaisin. Kofeiinia välttämällä ja omaan hyvinvointiin keskittymällä sain rytmin vähitellen muutettua normaalimmaksi, mutta edelleen olen lähes parantumaton valvoskelija. Olen ilta- ja iltayöihminen. Paras vireys on siis vasta silloin, kun muut hoitavat iltatoimiaan ja menevät nukkumaan. :mad: En silloin malta edes käydä miehen kainalossa, mutta onneksi saan herättää hänet lemmenpuuhiin halutessani. :D Joskus valvoessani voisin kokeilla tuota chattiä, jos olen rupattelutuulella. :)

Minnarun > :hug:

kolmannen haaveilija > :hug: Itse uskon siihen, että kaikella on tarkoituksensa. Joskus sitä tarkoitusta vaan tuntuu olevan ihan mahdoton ymmärtää ja hyväksyä. Tämä onnistuneen raskautumisen viipyminen on yksi sellainen asia, jota en voi käsittää. Toinen on nuoren läheisen menehtyminen. Voimia sinulle!
 
Ovistestiraportti: Viiva on haaleampi kuin eilen, joten eilinen oli luultavasti plussa. Kipuilikin illalla sen verran häijysti vasemmalla puolella, että epäilinkin tätä. En nyt sitten tiedä oliko ovis jo eilen (eli näyttääkö mulla testi plussaa ovispäivänä) vai tänäänkö sitten. Huomiseen asti tuskin menee. Testaan vielä illemmalla ja sitten huomenna aamupäivän aikana. Varmistun ainakin siitä oliko näyte liian laimea. Vähän siltä nimittäin näytti.
 
kolmannen haaveilija kovasti jaksamista. Suru on niitä suurimpia asioita kantaa. Onneksi pystyt kuitenkin purkamaan ajatuksiasi ja tunteitasi.

mg selvä juttu. Kurkistelen sitten huomenna, onko tarvetta, ja jos ei muuta niin sitten tosiaan sunnuntaina. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua ja onnittelut oviksesta :)

undercovergirl voiko tosiaan olla, että vaikka piiri vaihtuisi, niin ei voisi jatkua suoraan siitä, mihin "päättyi" edellisessä? Luulisi papereiden kulkevan jne, ettei tarvitsisi alusta aloittaa... tyhmää.

Näin kp 2 kunniaksi ajattelin kysäistä, mitä te inhoatte tädissä kaikista eniten? Sen ilmiselvän nega-pettymyksen lisäksi, siis. Minä inhoan sitä morkkista, mikä ensimmäisistä kiertopäivistä seuraa :kieh: Vaikka muuten olen perus optimisti-realisti, niin täti saa aikaan sen, että vollotan - ja nimenomaan surkuttelumielessä - ihan kaikkea mahdollista.
 
Itsenäisyyspäivän suunnitelmiin meillä kuuluu reissu. Tai siis minä olen reissussa ja mies kotona. Itsenäisyyspäivä menee varmaan ajellessa kotia kohden. Joulun vietämme ensimmäistä kertaa kotona kahdestaan. Ja ensimmäistä kertaa tosiaan aion joulua laittaa kotiin. <3
Ihanata <3

Sisa78 kiitti ovisonnitteluista :) Tätä tosiaan harvoin saa toivottaa kenellekään, mutta negatiivisia tuulia sinnepäin :) Toivottavasti vuoto loppuu pian ja pääsette uuteen yritykseen :)Tsemppiä!

kamiraro juu, eli jäljellä on enää pahin = piinapäivät. Tsemppiä piinailuun! Toivottavasti sieltä pamahtaa plussa piinan päätteeksi!

Pikku-Saara kiitti sinullekin kannustuksesta. Kyllä meidän taloudessa on nyt lähipäiviksi ohjelma tiedossa.. etenkin kun olen reissuun lähdössä ilman miestä. :D

Tervetuloa Salainen toive :) Toivottavasti ei tarvitse kauaa salailla ja toivottavasti se plussa pian saapuu :)

undercovergirl minä oon ihan chattailija-tyyppinen henkilö, mut koska muutenkin tämä tietokone vie leijonan osan elämästäni, niin olen yrittänyt pikkusen rajottaa. Mut joku kerta taidan vielä käydä kurkistamassa tuonne sinun antamaasi osoitteeseen. En ole koskaan irkkausta harrastanut... Äläkä vielä heitä kirvestä kaivoon (vaikka joskus se kyllä on mukavampi se kirves siellä kaivossa kuin kädessä), ehkäpä asiat kuitenkin lutviutuu :)
Tseppiä sinulle loppuajan piinailuun. Plussatuulia!

Jiimii82 thanks. Oon tosi ylpee siitä ;)

Mirage tsemppiä uuteen kiertoon :)

jonna82 kyllähän se yleensä niin menee, että myöhästyneet menkat (jos eivät johdu raskaudesta) johtuvat myöhästyneestä ovulaatiosta. Minä ovuloin normaalistikin aika myöhään, vasta kp 18-20 ja kierrot ovat sitten sellaista 30-32 pv. Toivottavasti plussa olisi tulossa enneunista huolimatta. Tsemppiä loppupiinailuun!

Huldasharks minä olen ihan samanlainen. Etenkin alkukierrot ovat sellaista aikaa, ettei kauheasti huvita höpistä eikä jaksa kommentoida. Sitten oviksen aikoihin ja oviksen jälkeen sitä taas aktivoituu. Oviksenmetsästysonnea sinulle, kunhan se aika sitten tulee :)

miimii10 minulla ei ainakaan kuulu menkkaoireisiin vihlaisukivut. Toivottavasti siellä vihloisi nyt joku ihan muu kuin täti :) Tsemppiä!


Minnarun
pahoittelut tädistä, mutta sitäkin suuremmat onnentoivotukset uuteen kiertoon. Niinkuin sanoit, uutta matoa koukkuun vaan! Vielä se nappaa :) Ihanalta kuulostaa tuo teidän kokoperheen vauvakuumeilu <3 Huippua, kun mukana on kaikki ja lapsetkin vielä niin tarjoutuvat auttamaan äitiä :)

kolmannen haaveilija
sinulle toivotan kovasti voimia :hug: Aika se taitaa olla ainut lääke suruun. Anna aikaa itsellesi parannella haavat <3 Kaikkea hyvää :)

Miragen kysymykseen mitä inhoan tädissä eniten? - No ehdottomasti sitä lamauttavaa kipua, jota se aiheuttaa. Kuukupin myötä vuotaminen ei ole enää ollut niin paha juttu (vaikka vuodan IHAN HIRVEÄSTI ekoina päivinä), kuin aiemmin. Kivut ovat kuitenkin edelleen jatkuneet :/

Omista oloista ja oviksista voisin raportoida sen verran, että epäilen ovikseni olleen eilen.
Luin juuri jostain (FF:n sivuilta), että se ovis saattaa hyvinkin tapahtua samanakin päivänä kuin testi näyttää plussaa. Aamulämmössä ei näkynyt nyt sitä dippiä lainkaan. Tietysti siihen vaikuttaa monet asiat, mutta nyt sitä en saanut bongattua.
Vielä ei ole kuitenkaan lämmöt nousseet, joten vielä on tänään jatkettava harjoituksia.

En muista, että onko täällä ollut puhetta ovistestaamisajankohdista, mut sanompa nyt jos jotakuta askarruttaa asia.
Eli kun ainakin joissain testeissä sanotaan,e ttä kannattaa testata klo 10-20 välillä eikä aamupissiä tulisi käyttää, niin ainakin nuo Sofi Onestep testit toimivat myös aamupissistä.

Minun kohdalla aamupissin aika on useimmiten klo 5-7 välillä ja nytkin molemmat testit, jotka tein, on tehty aamulla. Ensimmäinen ennen klo 7 ja toinen 8.30.
Tämän asian otin puheeksi siksi, että ainakin minulle tuottaa hankaluuksia saada tehtyä ovistesti klo 10-20 välillä ja vielä sellaisesta pissistä, etten olisi paljoa juonut/ olisin tarpeeksi kauan pidättänyt. Aloitan nimittäin vedenjuonnin heti heräämisestä ja juon iltaan asti :)
 
iloksi: Mä testaan myös oviksen aina aamupissasta =) Tosin mä käytän kyllä sitä digitaalista ovistestiä, koska liuskat eivät vaan kertakaikkiaan näytä mulla ovisplussaa. Kokeiltu on eri merkkisiä! Harmi juttu, koska noi digit on niin kalliita :( Oon siis tehny kokeilumielessä samasta näytteestä digin ja liuskatestin. Ja digin näyttäessä hymynaamaa, antaa liuska negan. Siis kyllä siihen liuskaan vahva viiva tulee, mutta ohjeen mukaan kuitenkin nega (koska on kontrollia haaleampi). Mutta tossa digin ohjeessa lukeekin, että voi tehdä aamupissasta. Mä nimittäin kans yritän juoda paljon vettä päivän aikana. Ja oon sillä saanutkin hieman nopeutettua aineenvaihduntaani =) Mua on nimittäin aikasemmin vaivannu liian hidas aineenvaihdunta... Niin ja kiitos toivotuksista saada nega r-testiin :LOL:

Kysymykseen mitä inhoan tädissä eniten... Ehdottomasti se ruma-tyhmä-lihava -olotila :stick: Se siis tulee mulla tosi pahana kierron ekoina päivinä. Johtuu varmaan vatsan turvotuksesta, finneistä ja masiksesta... Mielestäni en ole erityisen kiukkuinen menkkojen aikaan, vaan ennemminkin masentunu. Naamaan ilmestyvät finnit ja turvonnu vatsa kyllä silti vähän kiukuttaa, varsinkin jos on jotain juhlia tms. menoa just sillon :kieh:
 
Mirage, meillä on vasta lähete vetämässä polille ja annettiin vaan arvioks et ensikäynti ois maaliskuussa. Mä oon täältä muuttamas tammikuus ja isäntä tulee virallisesti sit perästäpäin. Että hienoa on :(

Tädissä mä vihaan eniten sitä päänsärkyä. Hienoa kärsiä kovista päänsäryistä 5 pv putkeen.

Omasta navasta vielä sen verran et ei ole tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Pessimisti ei pety-asenteella mennään.
 
Huh miten paljon täällä olikin juttua =) Menin jo ihan sekaisin mitä piti kenellekin kommentoida. Siispä yleisesti kaikille:

Haleja tädin yllättämille ja muuten halia ja lohdutusta tarvitseville :hug:

Peukutuksia jännääjille bd

Onnitteluja kihlautuneille ja oviksen bongaajille :flower:

Itsenäisyyspäivän viikonloppu menee meillä miehen kanssa todennäköisesti jouluostoksilla käyntiin ja peittojen heilutukseen. Lapset ovat isällään eli on kolme päivää aikaa ihan kahdestaan =) Tilasin edellispäivänä paketin Clearblue ovistestejä eli niitä olisi tarkoitus kokeilla myöskin. Oletteko testanneet niillä iltapäivällä vai aamun ensimmäisestä pisusta? En ole ennen moisia kokeillut, mutta nyt sorruin, kun nämä kierrot vaan lyhenevät. Täytyy kokeilla tapahtuuko ovis silloin kun luulen tuntemusten perusteella. Viimeksi luulen oviksen olleen n. kp 11 ja nyt ajattelin aloittaa testaamisen kp 6 tai 7 mikäli ne testit vain tulee ajoissa...

Jouluna ollaan kotosalla. Taidan olla hieman iäkkäämpi kuin monet muut tässä ketjussa. En jaksa enää sitä edestakaisin reissaamista sukulaisissa vaan haluan rauhoittua itsekin joulun viettoon. Ollaan vietetty jo useampi vuosi joulua meillä ja sukulaisia tulee tänne. Olen myös jouluihminen, joten valmistelut alkaa yleensä aika aikaisin. Tänä vuonna joulukuu pääsi yllättämään ennen kuin olen laittanut edes jouluvalot. Lahjoja on sentään jo ostettuna. Enemmän koristellaan vasta lähempänä joulua ja kuusi tuodaan yleensä 1-2 päivää ennen joulua. Jouluruoat tehdään yhdessä äitini kanssa, ettei kummallekaan tule siitä liikaa stressiä. Olen lomalla välipäivät, joten saa rentoutua oikein kunnolla ennen kuin arki taas koittaa =)
 
Barbamama35: Mä käytän noita CB:n digitaalisia ovistestejä. Suosittelen =) Saa varman tuloksen! Niissä ohjeissa lukee näin: "Voit tehdä testin mihin vuorokauden aikaan tahansa, mutta ajankohdan olisi oltava suunnilleen sama joka päivä (monien mielestä on helpoin tehdä testi heti aamulla). On tärkeää, että et ole virtsannut vähintään neljään tuntiin ennen testaamista. Vältä myös runsasta nesteen nauttimista ennen testiä." Tämä oli siis suora lainaus paketin ohjeista. Käytännössä mulle ainakin jää ainoaksi vaihtoehdoksi aamupissa, koska 4 tuntia pissaamatta ja juomatta tuntuu liian hankalalta päiväsaikaan... Onnea bongaukseen! =)
 
Pitikin mennä sanomaan ettei oo tuntemuksia, nyt nippailee masusta ja päätä särkee aivan infernaalisesti. Testata en kuitenkaan enää aio ellei täti ole reippaasti myöhässä.
Joulusta vielä, meillä vietetään perinteinen joulu mummolassa kaikkien sukulaisten kera. Eli tarjolla perheriitaa ja hyvää sapuskaa ;)
 
Vautsi mikä määrä tekstiä!!!
Tervetuloa uusille! :wave:
Ja kiitos macy gray uudesta pinosta! :)
Onnittelut ovisplussista iloksi ja Zanca! Ja mg meinas et ovis ois kans ollu nyt, jee! :flower: :flower: :flower:

Suuren suuret pahoittelut Sisa ja Viulu!!!! :'( :hug:

Ja minnarun tsemppiä uuteen kiertoon!

).( eipä kummempia! täti alkaa pakkailla kamojaan ja poistumaan! Ens viikkoa odotellessa, koska silloin voi alkaa jänskäämään toden teolla tuleeko ovis tässä kierrossa vaiko eikö..
 
Viimeksi muokattu:
Sisa78 ei minullakaan liuskatestit näytä ohjeenmukaista plussaa, mutta ero on kuitenkin havaittavissa. Minä teen niin, että testaan liuskatesteillä, kunnes viiva vahvistuu ja sitten varmistan sillä digitestillä, kun viiva on mielestäni vahvimmillaan. Kertaakaan ei ole tainnut tulla liuskatestillä sitä ohjeen mukaista plussatulosta, mutta kuitenkin sellainen tulos, jonka itse tulkitsen plussaksi :) Eli ehkä sinäkin sittenkin pystyisit käyttämään liuskoja ja sitten digitestiä siinä varmistuksessa. Tulisi paljon halvemmaksi. Minulla tuo yksi digitestipaketti on kestänyt jo monta kiertoa :)

Lisäys: Viimeisimmän hymynaaman sain aamulla n. 1,5h rakossa olleesta pissistä :)Aamupalan olin syönyt normisti ja vähän tainnut jotain juodakin. Mut tein ensin liuskatestin varmistaakseni, että se on yhtä tumma kuin ensimmäinen testi. Siksi aamulla on tehtynä kaksi liuskatestiä (jos katsotte kuvasta).

Gabrielle ja Shiny:hug: Pahoitteluni kp 1 :stä. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä... Onnea uuteen kiertoon :)
 
Viimeksi muokattu:
Ääh ajan kanssa luen ja kommentoin, sen verran kiirus päivä ollut ettei ole kerennyt lukemaan kunnolla :) Illalla vasta päässy edes sohvalle istumaan hetkeksi :D

Ja kiitos onnitteluista <3 menimme kihloihin 6.11. mutta nyt meille tarjotaan ensimmäiset kilhaljaiskahvit :) mitään juhlia moisen takia en koskaan pidä, vaikka onkin tärekä asia minulle tuo kihlaus (no kelle nyt ei olisi)
 
Tädillä ollut tänään kiire päivä ja ehti se sitten tännekin eli kp1 myös täällä.

Samalla voin vastata, mitä tädin oireita inhoan eniten. Nää kivut, aivan järkyttäviä nämä kaks ekaa päivää ja lääkkeitä kuluu. Vuoto myös runsasta, mut samoin ku iloksi en koe sitä enää ongelmaksi ku on kuukuppi käytössä.
 
Barbamama35 > Minä jäisin mielelläni jouluksi kotiin ja kutsuisin perheemme meille joulun viettoon. Tällä hetkellä asuntomme on kuitenkin aivan liian pieni. Siinä on yksi syy, miksi haaveilen omasta tilavasta talosta. Siinä on tilaa järjestää juhlia ja illanistujaisia! :D nautin siis emännöinnistä vaikka yleensä otankin siitä hieman liikaa paineita. Osaan kuitenkin olla itselleni myös armollinen ja vaihtaa suuruudenhullut suunnitelmani realistisempiin. Tärkeintä on, että ruoka on hyvää ja vieraat viihtyvät.

iloksi > Kiitos tiedosta! Itselläni on samoja testejä ja aamu olisi helpoin ajankohta testailla. :)

En nyt malta keskittyä kommentointiin, joten yritän paikata myöhemmin. Reissuun valmistautuminen on kesken ja huomenna on vain muutama tunti aikaa. Fiiliksetkin ovat aika maassa, sillä ovistestin melko vahvasta viivasta huolimatta vaikuttaisi ovis jo menneen eli ei enää ehdi varmistella. :( Iltalämpö on noussut eilisestä (oli harvinaisen alhaalla), joten taitaa ovis olla jo mennyt. Toivon silti, että lämmön kohoaminen johtuu jostain muusta (herkästihän eri asiat lämpöihin vaikuttavat), sillä halukkuus antaa ymmärtää aikaa olevan vielä jäljellä. Yleensä oviksen jälkeen halut loppuu kuin seinään, mutta nyt ei ole käynyt niin. Voi kunpa ovis olisi tänään tai vasta huomenna!
 
Terve !:wave:
En oo koskaan tänne kirjoitellut, joskus lueskellut teidän juttujanne.
Nyt olisi ehkä ajankohtaista kirjoittaa, sillä saattaa olla, että täällä plussaillaan kohta. Toivottavasti!!;)
Tänviikon lopussa/ensviikon puolella pitäis menkat alkaa, ei vaan millään enää jaksais odottaa että saa tehdä testin.:p Todennakösyys olisi kyl mielestäni aika suuri, et tulis + , sillä ajankohta tähän toteuttamiseen oli juuri oikea.
Vauvaa ei kyllä olla kumppanini kanssa suunniteltu, paljon puhuttu kyl et miltä tuntuis jos olis lapsia ja miten se vaikuttais jne.. Ja kumpaakaan ei kyllä se haittaisi ollenkaan jos pieni lapsonen meidän elämäämme syntyisi. Ollaan kummatkin tosi innoissamme, ehkä jo liiankin koska mikään ei oo viel varmaa.:kiss:
 
iloksi: Joo kalliita ne digit tosiaan on... Täytyykin tehdä niin, että testaa digillä vasta sit kun viiva alkaa tummumaan, niin niitä säästyy =) Ei mulla kyllä silti ONNEKS menny koko pakettia viime kierrossa. Mutta kyllä siinä lisää säästää, jos saa sen riittämään vielä pidemmälle. Täytyykin mennä ostamaan niitä Pregcheckin ovistestiliuskoja. Ne näyttää kokeilemistani merkeistä vahvimpia viivoja =)

Jopas on tädillä tosiaan ollu kiirettä, kun on niin monella ovella ollu tänään kolkuttelemassa... Voi harmi :( Suuri :hug: kaikille tädin kutsumatta kylään saaneille.
 
mg: Totta mitä sanoit tilan tarpeesta juhlia järjestäessä. Se oli yksi syy miksi aikoinaan reissasimme sukulaisissa pitkin pyhiä. Nyt kun on sitä tilaa ja lapset jo isoja, on helpompi olla kotosalla. Lapsilla kuluu aika nopeammin kotona omien juttujen parissa, jotta jaksavat odottaa lahjoja iltaan asti. Lahjavuoren raahaaminen paikasta toiseen oli aika rasittavaa, kun oltiin sukulaisissa - varsinkin, kun yritti pitää ne lahjat piilossa lapsilta... Nyt saavat muut raahata vuorostaan säkkinsä tänne :LOL:

Kummasti alkaa taas mieliala kohoamaan, kun täti alkaa keräillä kamppeitaan. Toivottavasti ne testit tulee huomenna, että ehtii tähän kiertoon. Kun ei ole päässyt tekemään raskaustestiä, niin kiva päästä edes johonkin tikkuun pissimään ajan kuluksi :xmas: Greippimehutkin aloitin jo pari päivää sitten ja ajattelin juoda tällä kertaa lasin aamulla ja toisen illalla. Saa nähdä tapahtuuko jotain verrattuna viime kiertoon, jolloin greippi ei ollut käytössä.
 
Tuosta tilan puutteesta... Meillä on kans se ongelma, ettei tähän meidän vanhaan kerrostalokolmioon paljon porukkaa mahdu. Olen haaveillut jo pitkään rivitaloasunnosta (omakotitalosta en uskalla nähdä edes unta :LOL:), sillä minä tykkään myös järjestää juhlia ja illanistujaisia. Harmittaa kun ei ole edes omaa saunaa, pihasta puhumattakaan... Normaalisti ollaan aina oltu mun vanhempien luona joulua viettämässä, mutta nyt lähdetään tosiaan poikkeuksellisesti sinne matkalle kauas lämpimään :D Ja toisaalta, jos alettaisiin tosissaan harkitsemaan sitä rivitaloasuntoa, niin sitten saisin kyllä unohtaa kaikenlaisen matkustelun. Kaikkeen kun ei rahat mitenkään riitä...
 


perjantai 3.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Pumpuliini..................kp35/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp34/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
undercovergirl...........kp33/29-31........26v....1. lapsi......yk10
miimii10....................kp29/36......................................yk6
JiiMii82......................kp28/30-31......28v.....2. lapsi.......yk5
Muffinssi....................kp24/28-30.......21v......1. lapsi....yk3
bluebaby...................kp24/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Okaasan....................kp23/28-30......33v......4. lapsi.....yk9
Salainen toive............kp23/24-36......22v......2. lapsi.....yk1
Lisey.........................kp23/?..............28v.....2. lapsi......yk1
iloksi.........................kp22/30-32.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
macy gray.................kp21/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp21/30-34.................2. lapsi......yk5
Epa_88......................kp21/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp18/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp17/30-45.................2. lapsi......yk1
kamiraro...................kp17/30............22v......3. lapsi......yk1
Zanca........................kp15/27-31......26v.......1. lapsi......yk4
Liina87......................kp14/29............23v......1. lapsi......yk7
sandemar..................kp?/?.........................................yk2
MolliMelooni...............kp12/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp12/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
Leo81........................kp10/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja...kp9/28-30........28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp8/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara................kp7/30............28v.....1. lapsi.......yk4
Viulu.........................kp7/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
Mariel85....................kp7/?..............25v.....2. lapsi.....yk2km2
SiSa78......................kp5/28............32v.....2. lapsi.....yk1/3
Barbamama35...........kp5/23-28........35v.....3./4. lapsi...yk3
Mirage......................kp3/27-28........29v......2. lapsi......yk4
Minnarun...................kp2/29-31......30v.....3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp2/26...........28v.....1. lapsi......yk4
Shiny.........................kp2/?.............23v....1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp2/29-32.......27v.....1. lapsi......yk7
mileon.......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10



PIINAILIJAT
Pikku-Saara...............dpo21
Pumpuliini..................dpo19
JiiMii82......................dpo14
miimii10....................dpo12
Salainen toive............dpo12
undercovergirl............dpo11
Lisey.........................dpo9
Muffinssi....................dpo7
iines83......................dpo5
kamiraro....................dpo3
iloksi.........................dpo2
Zanca.......................dpo1
macy gray.................dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
Manzu............17.11. ....kp27/31..........26v.....3. lapsi....yk11
Kristen...........17.11. ....kp28/31..........22v.....2. lapsi....yk15
karvatonkoira..19.11. ....kp25/?............32v.....4. lapsi....yk3
hemari...........19.11. ....kp28/36....................2. lapsi....yk3
valtsukka........19.11. ....kp30/30..................................yk4-5
HelinäKeiju10
Pumpuliini.......25.11. ....kp27/27.........28v.....2. lapsi....yk2
vimmu............30.11. ....kp31/25-28.....26v.....1. lapsi....yk6



HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 
Viimeksi muokattu:
mg toivottavasti et pahastu, päivittelin nyt aikani kuluksi (esikoinen päätti, että 5.15 on hyvä aika herätä puurolle...) listan :) Luin tuosta viestistäsi, että sinulla on tänään vain hetki aikaa, niin sillä ajattelin käyttää aikani hyödyksi B) Ja toivottavasti sain tiedot oikein. Tämänpäiväiset siis.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Inhat tätioireet: No, naaman muuttuminen aknelääkemainokseksi on ehkä se epämieluisin asia. Esikoisen syntymän jälkeen on alkanut tulemaan näppyjä poskiin ja todella ärsyttää. Ei ole reilua, että mitä lähemmäs kolmeakymppiä mennään, sitä huonommaksi menee ihokin. Kuukautiskuppi mulla on ollu käytössä muutaman kuukauden ja mun mielestä se on kyllä yksi parhaista keksinnöistä.

Joulu menee töissä suurelta osin, on yövuorot. Joulut on muuten aina sellaista joka paikassa lentämistä, tosi rasittavaa. Ensi joulu voitais sitten viettää ihan kotona, varsinkin jos olisi pieni vauva silloin <3

Esikoiseni on 1 1/2 vuotta ja alkaa esittää todella herttaisia puolia luonteestaan :D Sellainen raivoriitta se on välillä.

Nyt ois mulla otolliset päivät menoillaan, ovulaatiosta ei ole hajua, en ehdi oikein mitään oireita seuraamaan. Saapi nähdä, tai parin viikon päästä sen näkee pääsisikö laittamaan sen mahtavan kuukupin kaapin perälle pölyttymään.
 

Yhteistyössä