+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

tombatar > En ole tuota kokeillut, mutta suklaa ja salmiakki on samaan aikaan syötynä hyvää. :D Varsinkin, jos valitsee Fazerin sinisen ja ne ruudun malliset salmiakit, joissa on pieniä ruutuja pinnassa. :p Takuuvarma janon aiheuttaja, joten paljon ei pysty syömään. Laatu korvaa määrän. :rolleyes:

Mukavaa, että pidätte uudesta ilmeestä. =)

Minnarun > Peukutukset valemenkoille! :whistle:

Meinasin unohtaa ovistestailun, joten nyt tikuttamaan. Toivottavasti plussa tulee vasta huomenna, että ehditään pistää miehen kanssa virkeät veitikat vastaan. :D Luteaali jäänee taas hieman lyhyeksi, mutta jospa silti onnistaisi. En ota itseäni vielä pois piinailijoista, jos vaikka nämä oireet olisivatkin jotain kehon sekoilua (eli ovis jo mennyt). :xmas:
 
MG, minulle voi päivittää kp 5, eli täti saapui lauantaina kovalla ryminällä. Tämä kierto oli taas 30 pv, joten kierron pituudeksi voisi laittaa sen 30, kun näyttävät lyhentyneen siihen alkuvuoden megakierroista. Ja kiitos ihanasta joulupinosta!!

Kaneli83, minulla sama juttu eli ollaan lähdössä reissuun jouluna ja aion todellakin pakata testitikun mukaan.:) Se olisikin vähän kinkkinen juttu jos tärppi kävisi, sillä meitä on lähdössä matkaan iso kaveriporukka, ja saattavat vähän ihmetellä jos sangria ei maistukaan...

Täällä ei mitään ihmeempiä, odotellaan vaan ovista. Bongaamisen pitäisi onnistua ovistestien avulla.
 
Vieläkös yksi mahtuisi mukaan? Oon parissa muussakin mukana mut ovat kovin hiljaisia. Mä oon tosi kova konettamaan et kohta varmaan kyllästytte mun juttuihi :LOL:
Eli tilanne on se et oon 25v ja mies on 27. Saatiin lähete lapsetomuus tutkimuksiin mut oli jonoa puolivotta eli nyt pitäis odotella sit maaliskuulle.
tällähetkellä yk 10 ja dpon pitäiS olla nyt 9. Testinkin menin huvikseni tekemää ja hätäilemäl. Saas kysellää lisää maan ja taivaan väililtä. Mä olen melkein aina koneella :)
undercovergirl..................kp31/29-31...........26v.....1. toiveissa
 
Viimeksi muokattu:
Moikkamoi...
Anteeksi oma innokkuuteni.. :D lisäsin nämä ovistestikuvat jo tuonne kuvia ovulaatiotesteistä-ketjuun, mutta pitää niitä nyt täälläkin esitellä.
Tuli kyllä hyvä mieli tuosta plussasta :) Nyt sitten lippu korkeella loppukierto.
Mulla on ihan sellanen fiilis, että nyt tärppää! Toivottavasti tää fiilis auttaa asiassa :D



Tuossa siis kuvat.

Huhhuh.. olen niin innoissani, että en taida osata ees nukkua.
 
Jeps, sieltä sen oviksen tänään tikutin :) Kp 13, niin kuin viime kuussakin. Itse olen tykännyt näistä tikuista: Herkkä ovulaatiotesti | Testikauppa.fi, on sen verran herkkä, ettei pitäisi mennä huomaamatta ohi. Eilen oli vielä vaalea se testiviiva, mutta tänään selvesti tummempi, yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Pitänee aamusta heti ryhtyä hommiin, jospa sieltä joku tärppäis :)
 
Viimeksi muokattu:
Vieläkös yksi mahtuisi mukaan? Oon parissa muussakin ketjussa kirjoitellut mut on oollut kovin hiljasta :/
Eli tilanne on se et oon 25v mies. Saatiin lähete lapsetomuus tutkimuksiin mut oli jonoa puolivotta eli nyt pitäis odotella sit maaliskuulle.
tällähetkellä yk 10 ja dpon pitäis olla nyt 9. Testi edeelleen negaa vaikka oviksen tikuttelinkin. Pitänee ilmeisesti rauhas yrittää (helpommin sanottu ku tehty) Ain niin asutaan Tampereella, mut mä kovasti haikailen muuttoa kotikapunkiin. Sekin vielä!
Tervetuloa! :wave: Lisään sinut listalle. Pitääkö tuo lihavoitu kohta paikkansa? :D Kiertopäivät edelleenkin viestistäsi puuttuvat, mutta lisään nyt nuo mainitut ja loput myöhemmin. :)

Ai niin, taas unohtui oma napa. :D Tikuttelu kannatti. Huomenna taitaa tulla se kaivattu ovisplussa eli poistun hetkeksi piinailijoista ja palaan pienemmällä luvulla. :)
 
Viimeksi muokattu:
MG mä en tajua mistä tuo MIES siihe saatiin :D oon vähä unenpöpperös ku oli pakko ottaa päikkärit, pistetään sen piikkiin :D Oon muute kaks kuukautta taustaillu teidän ketjus ja miettinyt et uskaltaisko hypätä mukaan :)
:D Olikohan ehkä tarkoitus mainita myös miehen ikä? :) Väsymyksestä voisi päätellä jotain. ;) Toivottavasti on hyvä merkki. Parin kuukautta taustaillessa olet varmaan aika hyvin päässyt kärryille, joten nyt sitten vain rohkeasti keskusteluihin mukaan. :)
 
Joo ikä siinä pointtina oli :)
Väsy on ihan tolkuton mutte saa unta. tissei särkee perkeleesti ja nännit arat. En yhtää ihmettelis vaiks täti ois jo etuajassa ovella.
Muista mg kirjoitalle myös meidän teroilijoiden pinkkaan ett saadaan sinnekin vähä eloa :)
Tänää tein siis testin ja negaa näytti jotenks tää kierto tais olls tässä
 
Viimeksi muokattu:
undercovergirl > Täytyy koittaa käydä ennen viikonloppua ja luultavasti kirjoiteltavaa tuleekin. :)

Viikonlopusta puheen ollen, kuinka olette suunnitelleet viettävänne viikonlopun ja itsenäisyyspäivän? Me lähdemme perjantaina pikkujouluihin rannikolle ja sieltä takaisin ajellessa sitten käydään haudoilla kynttilät viemässä. Pikkujoulupaikalla ollaan yötä ja samalla reissulla poiketaan miehen vanhempien luona. Enemmälti ei ole ohjelmaa luvassa vaan ihan rentoa yhdessäoloa, syömistä ja saunomista. :)

Yritän ehtiä päivittämään maanantai-iltana, mutta en välttämättä jaksa pitkän ajomatkan päätteeksi. Olisi mukavaa, jos joku (Mirage taisi lupautua :)) viitsii tuurata vaikka yhden päivityksen verran, niin pysyy suunnilleen ajan tasalla. Itseäni ei haittaa, jos perjantain päivityksen jälkeen seuraava on vasta tiistaina. Koitan vain laskea oikein. :D Päivittäminenhän onnistuu klikkaamalla Lainaa, poistamalla quote-kohdat ja muuttamalla kiertopäivät ja dpo:t meneillään olevalle päivälle. Plussauutisia kirjatessa voi ottaa mallia marraskuun listalta. :)
 
Me lähdemme perheen voimin miehen äidin luokse viinkolopuksi. Siellä jo sitten pe-iltana odottaa kihlajaiskahvit ja itsepäisyyspäivänä olemme kotosalla tai menemme ystävän luona piipahtamaan. Linnanjuhlia en taida edes pahemmin katsoa. Jotenkin mennyt into niihin.

Mutta vastapainoksi... Mitä olette suunnitteleet joulun?

Olisi itse tarkoitus laittaa ensi viikolla joulukoristeet, joulukortteja en lähetä. Piparkakut teemme lasten kanssa. ja 23.pv lähdemme taas kerran mieheni äidin luokse. Sieltä jo joulupäivänä pois ja tiputamme lapset matkalla isälleen (se kun niin itki, että haluaa lapset jouluna edes yhdeksi päiväksi)

Mä aloin miettimään miten tuo ovis menee, jos eilen oli kipuja (loppuu aina kun munasolu irtoaa), että onko se ovis sit milloin siitä kun se irtoaa. Tiedän ois pitäny olla paremmin ihmisen biologian aikaan tunnilla. Kun yöllä kivut loppuivat ja tänään tuli testit postissa. Iltapäivällä testasin, näkyi selvästi vielä, mutta nega tietty ja haaleni jo melkein kokonaan pois seuraavasta kun tein illasta. Kiitos jo etukäteen jos joku minulle maallikolle selittäis yksinkertaisesti miten tuo menee.
 
undercovergirl: Tervetuloa :wave:

iloksi: Onnea ovisplussasta! :flower: Se on kyllä hieno tunne, kun sen löytää =) Jospa siitä tulisi sitten vielä hienompi tunne parin viikon päästä ;) Plussatuulia sinnepäin :heart:

ON: Pohdiskelen täällä, että kuinkahan kauan tämä km-vuoto mahtaa kestää :confused: Ihmeen niukaksi se on kyllä mennyt... Oikeastaan runsasta se oli ainoastaan maanantaina ja sillonkin vaan parin tunnin ajan. Ja kipujakin oli onneksi vaan sillon, mutta niistä selvisi parilla Buranalla (sillon tuli ulos jonkinlaista "tavaraakin" vuodon mukana). Ehkä mä olin sitten vaan kuvitellut mielessäni, että km olis kivuliaampi ja runsasvuotoisempi.... Viikonloppuna pitäs varmaan tehdä sit raskaustesti, että näkee onko hormoni varmasti poistunut elimistöstä. Hassua toivoa negatiivista testiä :D
 
iloksi no sit olen ymmärtäny oikein :D piti vain varmistaa ku näköjään on jäänyt oppitunnit väliin tai olen elänyt umpiossa ja tai sitten noiden 2 tyttären odotuksien ja imetyksien jälkeen aivot ovat imeytyneet kokonaan pois :rolleyes:

Eli nyt vaan pitää odottaa nää piinapäivät kun pupuilut on hoidettu ajoissa :)
 
Shiny, täällä on sulle isosti peukut pystyssä!!! Sinulla saattaa olla se 9 kk vielä jäljellä porskutettavaa :D

iloksi, onnea hienosta ovistestirivistä! Tosi selkeästi olet sen löytänyt.:) Ja Zanca, sinullekin ei muuta kuin peitot heilumaan!

Itsenäisyyspäivän suunnitelmista: me ajateltiin viettää pitkä viikonloppu ihan kotosalla. Ehkäpä tehdään vähän tapaksia ja nautitaan punaviiniä.
 
Me mennään jouluksi miehen perheen luo. Siellä on tunnelmallinen jouluperinne. Vähän omanlainen eli kaikkia tyypillisiä perinteitä ei noudateta. Emme esimerkiksi syö kinkkua, mutta muuta lihaa kyllä. Itse emme isommin joulua laita, koska emme kotona ole. Lapsi kuuntelee joululauluja ja pienen kuusen hankimme lähempänä aattoa, koska hän haluaa sellaisen koristella. Jouluverhot haluaisin, mutta en ole löytänyt mieleisiä. Yhdet punaiset mulla on, mutta mihinkään huoneeseen niitä ei voi laittaa. Ovat läpikuultavat, enkä halua asua akvaariossa. :D Kynttilöitä poltamme viikonloppuisin ja minä valmistaudun jouluun neulomalla, askartelemalla kortteja ja paketoimalla lahjoja kauniiksi. Nautin niistä pienistä asioista valmistautumisessa. Leipomiset jäävät luultavasti aika vähälle, mutta jotain laatikoita saatan hieman tehdä. Torttukahveille hyödynnän kaupan pakastealtaan antimia. :D
 
piti vielä kysyä että ehtiikö kukaan teista mesetttämään tai irkkaamaan ( ei gallerias) voitais irkkiin pistää pystyy oma kanava meitä varten. Eikä se irkkaaminen niin hankalaa ole vaikka vois kuvitella, ja mä olen kuitenkin teknisenä tukena :)
Musta tuntuu et ei taas unta saa eli jos löytyy löpinäseuraa ni mut löytää osoitteesta Underkuume@live.fi
Mul siis krooninen unettomuus ja yöt käy turkasen pitkiks :(
 
No kiva jos mahtuu... Kirjottelen kahessa muussakin pinossa mut mut no tännekki kuiten änkään :D
Voisin tieten jotain ittestäni kertoa... Ikää 22v, miehellä 26v. Esikoinen on syntyny 10/09 ja nyt olis toinen napero toiveissa :heart:
Ensimmäistä kiertoa mennään... Menkat tullu synnytyksen jälkeen vasta neljästi ja melko epäsäännölliset on ollu. Lyhimmillään 24pvä ja pisimmillään 44pvä... On näyttänyt lyhenemään päin olevan niin kierron pituudeks voi laittaa 24-36. Mä imetän vielä esikoista niin taitaa seki sekottaa tässä vielä...
Tänään kp21/24-36 ja oviksen luulen olleen 10pvä sitten. Sillon tuli kans jotain veristä vuotoa???
Ja nyt maanantaina tuli taas jotain tuhrua... :confused:
Munasarjoja jomottaa, välissä melko kovaakin...Ja nyt pari päivää on huimannu...
Muita oireita en oo huomannu...
 
Salainen toive: Tervetuloa :wave:

MG: Kuulostaa ihanalta nuo teidän viikonloppusuunnitelmat =)

Me mennään lauantaina mun ystävän järjestämiin juhliin =) Sinne on tulossa paljon porukkaa ja hyviä ystäviä. Poika pääsee mummolaan yökylään sitten lauantaina. Muuten ollaan kotona viikonloppu ja itsenäisyyspäivä. Mä tykkään kattella linnan juhlia ja varsinkin arvostella naisten pukuvalintoja itse sohvalla lökäpöksyissä maaten ja suklaata syöden :D
 
Salainen toive > Mulla oli tässä kierrossa tihkuilua kp15-17 ja luulin johtuvan ovulaatiosta. Nyt kuitenkin vaikuttaisi ovis olevan tulossa, joten oli jotain välivuotoa. En imetä, mutta mulla on pco. Vällivuodot eivät ole mulle tyypillisiä, mutta joskus jotain vähäistä tuhruilua on. Yleensä se ennakoi parin päivän päästä saapuvaa tätiä. Sulla tuo jälkimmäinen vuoto on voinut olla kiinnittymisestä. Toivotaan parasta. :)
 

Yhteistyössä