+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

iloksi: Ei sinun kyllä tosiaan tarvitse minunkaan mielestäni mihinkään täältä lähteä! On ihanaa, jos jatkat kuumeilua täällä meidän kanssa kaikesta huolimatta :heart: Erilaisuus on vain rikkaus =) Eikä taida sitäpaitsi munkaan yritys täysin "luomutouhua" olla kun Lugeja käytän ;) Toivottavasti saatte avun polilta nopeasti :hug:

Jonna_82: Onnea ovisplussasta! Se on ihana tunne kun kroppa pelittää =) Plussatuulia!!!

Mä en oikein osaa sanoa mitään tohon aiheeseen, kun ite niin uus täällä, mut mun puolestani tänne sopii jokainen joka täällä haluaa olla :)

Omaa napaa...
Voihan sinihomejuusto! Mä voisin vetää sitä ihan hirveitä määriä...
Ja voihan itkuherkkyys. Lauantaina tuli se joku Elossa - leffa, ei ollu yks eikä kaks kohtaa missä meinasin itkeä.
Itkuherkkyyttä oli viime raskaudessakin ja se alko samoihin aikoihin mun cola-himon kanssa, eli dpo 4-5 muistaakseni...

Tänään (maanantaina) mulla onkin jo dpo 7! Uskaltaiskohan sitä testata tiistaina tai keskiviikkona...:ashamed:
Mulla on niin sellanen olo, et vois näyttää plussaa...

Olen unohtanut sanoa, että oikein hyvää joulun aikaa kaikille!!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Iik Sandemar!!! :heart: Huomista testiä sitten jännitellessä.

Mua niin huutaa nuo apteekin omat tuolla kaapissa, mutta sainpas pidettyä itseni. Huono aavistus kokonaisuudessaan on kyllä. Jotenkin jo tuo aavistus harmittaa, koska kahdesta ekasta sitä on vain jotenkin niin tienny ennen jo testiä. Nyt ei sellaista fiilistä ole. Isännältä kun kyselin, eilen mikä sen fiilis (niikuin se nyt vaikuttais...:D) niin sano, että en tiedä. Tehty sitä ainakin on. :LOL:. Juu, jos tulis plussaa niin vois oikein sanoa, että joo ihan tekemällä tehty, jos joku tulis kysymään onko ihan suunniteltu.

Mä oon pettyny Sofin 10-testeihin, niillä en saanu oikein mitään esille. Tänään otin työpaikan labrasta labran käyttämän raskaustestin, herkkyys 25 ja siihen sain kyllä viivan haaleana näkyviin. Siihen luotan, on se kuitenkin sen verran virallinen testi se :)

Sandemar: Mä en enää osta niitä sofi one step liuskoja enkä puikkoja kun mulle tulee niihin niin selkeä viivanpaikka testiajan sisällä. Ne on kyllä huonoja testejä. Testasin yhden ihan testimielessä jo ennen ovista niin se sama viivanpaikka näkyy selvästi. :kieh:

Jos jotain liuskoja haen niin haen sitten marketista. Onneksi niitä näyttää olevan vähän joka kaupan hyllyllä. :) Jostain kun saisi niitä biocard merkkisiä testejä niin ne olis niitä oikein vanhoja kunnon apteekin omia. Nyt kun tuosta nykyisestä oriolan apteein omasta testistä on lukenut himuisesti negatiivistakin palautetta. Se aikaisempi versio oli kyllä sellainen, että mä en kuvittelemallakaan saanu niihin viivoja.

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! :)

Harmillista vääntöä täällä onkin ollut. :| Mutta kaippa se on luonnollista, että missä tahansa yhteisössä välillä vähän suhisee... Ehkä se puhdistaa ilmaa ja on parempi jatkaa eteenpäin!

Hirveästi täällä on uutisia! Jänniä, suuria dpo-lukemia, ja mikä parasta, haamuja ja viivasia! Aivan ihanaa, toivottavasti haamut siitä vahvistuvat ja karjaisevat sitten syksyllä. :heart:

iloksi: Tietenkin saat olla täällä. :hug: Mikä vain itsestäsi hyvältä tuntuu. :)

Omasta navasta sen verran, että kp 10 ja taas lähtee vauvahaaveet kovaan lentoon. :rolleyes: Justiinsa toissapäivänä ajattelin, että onpas kiva kun nyt ei ole niiiiiin vauvahuuruinen fiilis, että tälleen rauhaksiin vaan... ja p*skat, johan se fiilistely alkaa kun kp:t suurenee. :D On tää naisen mieli jotain niin ihmeellistä!!!

Palaan vastailemaan kysymyksiin paremmalla ajalla. :wave:

Huomenta!

Niin paljon on tänne tullut viikonlopun aikana kirjoituksia, että kommentointi on vähän hankalaa. Pientä kinaakin ollut näemmä ilmassa, mutta toivottavasti nyt jo rauha maassa. :) Samassa veneessä ollaan kuitenkin kaikki, eikös juu.

Joten omaa napaa: Täällä menossa kp 39 (/~34). En ole testaillut, koska olen ihan varma että menkat alkaa lähipäivinä. Viikonloppuna niitä jo odottelin, mutta vielä ei siis ole tullut mitään. Ei edes normaalia menkkoja edeltävää tiputteluvuotoa. Rinnat on kuitenkin kipeät, paleltaa, ja viime yönä juili pariin otteeseen alavatsaa siihen malliin että kohta lorahtaa.

Tietysti toivon.... Esikoista tässä yritetään joten en tiedä yhtään millaisia oireita mahdollisessa raskaudessa omalla kohdallani olisi. Toistaiseksi nämä oireet vaikuttavat kyllä ihan normaaleilta menkkoja edeltäviltä. Ehkä vaan vähän normaalia pidempään on oireilua ollut. No, katsellaan.

Mukavaa talvista alkanutta viikkoa kaikille! Neljä yötä jouluun likat! :heart:

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

maanantai 20.12.2010

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
AiraM........................kp39/~34....................................yk1
macy gray.................kp38/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
Huldasharks...............kp35/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp34/30-45.................2. lapsi......yk1
MolliMelooni...............kp29/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Leo81........................kp27/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja...kp25/28-30........28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp25/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara................kp24/30............28v.....1. lapsi.......yk4
Viulu.........................kp24/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
koiksa-79...................kp24/28......................3. lapsi.....yk1
SiSa78......................kp22/?...............32v.....2. lapsi......yk1/3
Barbamama35...........kp22/23-28........35v.....3./4. lapsi...yk3
anniala.....................kp21/26-30.........23v.....2. lapsi
Mirage......................kp20/27-28........29v......2. lapsi......yk4
Minnäi.......................kp20/31...........31v.......4. lapsi......yk2/13km2
Minnarun...................kp19/29-31.......30v.......3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp19/26............29v.......1. lapsi......yk4
Shiny.........................kp19/?.............23v.......1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp19/29-32.......27v.......1. lapsi......yk7
henssu......................kp17/28............18v.......1. lapsi......yk1
JiiMii82......................kp16/29..........28v.......2. lapsi.......yk6
undercovergirl............kp14/29-31.......26v......1. lapsi......yk11
bluebaby....................kp14/28............26v......1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp10/28-32..........28v.....2. lapsi......yk2
iloksi.........................kp6/31-33..........28v.....1. lapsi......yk4,5v
Zanca........................kp5/27-31.........26v.......1. lapsi......yk6
Epa_88......................kp5/30..........................1. lapsi......yk3
Salainen toive............kp4/24-36(44)....22v......2. lapsi......yk2
Mariel85....................kp3/?..............25v.....2. lapsi......yk3km2
Liina87.......................kp3/29..............23v......1. lapsi......yk8
Viola30......................kp2/27............31v.....2. lapsi......yk7
Villervalla...................kp2/30..............27v.....3. lapsi.....yk1
sandemar..................kp?/?...........................................yk2
myrskytuuli.................kp?/?................33v.....2. lapsi......yk2
mileon........................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi

PIINAILIJAT
macy gray.................dpo18
kamiraro....................dpo13
sandemar..................dpo11
Huldasharks...............dpo10/8
Leo81.......................dpo9
Barbamama35...........dpo9
kaneli83....................dpo8
anniala......................dpo7
Mirage......................dpo6
MolliMelooni..............dpo4
Minnarun...................dpo2/4
SiSa78......................dpo2
bluebaby...................dpo2
Gabrielle...................dpo1
jonna_82...................dpo0

PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
2010 marraskuu:
tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu

PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83...........9.12. .....kp28/30-34.................2. lapsi.....yk5
miimii10.........13.12. ...kp39/36......................................yk6
Okaasan.........14.12 ....kp34/28-30..................4. lapsi.....yk9
kamiraro........17.12. ...kp21(31)/30......22v......3. lapsi.....yk1

HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.
Sandemar.......19.12.

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta

Viimeksi muokattu:
Maanantain päivitys yllä, tein jo näin aamusta, kun oli tullut edellisen päivityksen jälkeen ovisplussia ja haamukin :) Korjailkaa, jos jotain on tuossa nyt väärin, mutten päivittelen sitä tuossa myöhemmällä päivällä tänään tulevien juttujen osalta.

Sandemar: :whistle::heart: En onnittele, mutta... :D

iloksi: mä ainakin toivoisin sun jatkavan täällä kirjoittelua.

AiraM: Testaa nyt edes meidän uteliaisuuden takia :D Kuvakin olisi kiva... Ei me yhtään uteliaita olla... :xmas: Kuulostaa r-oireilta nuo sun oireesi. Menkkaoireet taitaa olla yleisimmät raskausoireet. Tsemppiä testailuun!

anniala: Testaa testaa... :D KOSKA, nega ei vielä tarkoita negaa, mutta haamun vahvistumista voisi olla kiva seurata.

Jonna82: Onnittelut ovisplussasta, siitä se plussaputki lähtee :)

Mariel85 en tiiä auttaako kokemukseni mutta jaanpa silti. :) Mulle terot on kyllä määrätty tiputteluvuodon hoitoon ennen menkkoja. Ensimmäistä kiertoa niitä söin ja niitä piti syödä kp 15-24. Mulla alko kp 20 vuoto ja sitä tuli yhtenä päivänä ihan kun saavista kaatamalla. Yöllä ei ollu tullu lainkaan ja aamulla kun menin vessaan niin lorahti varmaan desin verran pönttöön. Ihan kirkasta verta, erilaista kun normivuoto. Se hiipu hiljalleen mutta jatku ihan kierron loppuun asti. Tossa vuodossa outoa oli että ei ollu YHTÄÄN minkäänlaisia tuntemuksia. Siitä erotin sen menkoista kun tuli kp1 niin tuli myös normaalit menkkakivut. Söin terot kuitenkin sinne kp 24 asti kun oli määrätty. Tosin lääkärin kanssa kun olin puheissa niin hän sano että ei kannata seuraavassa kierrossa syödä kun ei auttanut tohon mun ongelmaan.

Lämpöjen mittaamisesta: Mä mittaan ihan perus-vanhanmallisella-elohopeamittarilla :D heti aamulla kun herään, kielen alta. Vähän se aika heittelee, kaikkea klo 4-7 välillä... : / Yritän katsoa, että olisin nukkunut yhteen menoon ainakin sen 5h ennen mittaamista. Tiedä sitten miten luotettavia nuo mittaukseni ovat. :rolleyes:

Raskausajan himot: Poikaa odottaessa voin todella huonosti alkuraskauden, ja oksentelua riitti reilusti yli puolen välin raskautta... Aluksi söin mieluiten rahkaa, jogurttia, hedelmiä...mitään lämmintä ruokaa en voinut ajatellakaan. :$

Lämpöjen tippuminen ennen menkkoja: Mulla tippuu (kai) yleensä päivää ennen lämmöt, viimeistään samana päivänä kun menkat alkaa.

Asuminen: Meitä on siis kolme ja asutaan ihan kerrostalokolmiossa. :) Makkarit on aika pienet, mutta eiköhän sopu sijaa anna, jos vaikka pieni meille tulisikin... :heart:

Noista teroluteista en osaa sanoa mitään. :( Tiputteluvuoto on täälläkin tuttu ilmiö, ennen poikaa oli todella yleistä, mutta ei sitten haitannut raskautumista... Onneksi. :)

Onnea kaikille oviksen bonganneille ja piinapäiviä eläville paaaaaljooooon peukkuja!!! Toivon teille kaikille sitä ihaninta joululahjaa!!!

Mulla on menossa tää tylsä vaihe ku pitää vaan odotella menkkojen loppumista... Pääsis sitten taas yrittämään. Pitää vaan kyllä nyt pupuilla pitkin kiertoa ettei vaan mene ovis ohi, niin kävi viime kierrossa :p

Toivottavasti kränät tässä pinossa on nyt unohettu. Mä ainaki uutena tässä pinossa olen tuntenut itteni tervetulleeks ja mieluiten jatkasin teijän matkassa :)

Sandemarille varovaiset onnittelut ja toivottavasti viiva vahvistuu ja sitten syksyllä saisit pikkusen syliin asti :)

Mirage > Kiitos! :flower: Mulla on unohtunut iloksi piinailijoihin. :ashamed: Nappaatko pois?

sandemar > Varovaiset onnittelut ja roppakaupalla vauvaliimaa! :flower:

AiraM > Ei niistä raskausoireista tiedä nekään, joilla ennestään on lapsi tai lapsia. :) Jokainen raskaus kun on erilainen. Menkkoja enteilevät tuntemukset saattavat tarkoittaa raskautta, samoin oireettomuus. Sehän tässä jännää onkin, kun ei yhtään tiedä ennen kuin kohdalle sattuu. :xmas: Milloin meinaat testailla? Täällä odotellaan malttamattomina, kun kp:t ovat jo noinkin isot. :D

anniala > Voithan sinä testata, mutta todennäköisesti negaa näyttää. Jos dpo10 asti malttaisit, niin olisi jo paremmat mahdollisuudet saada haamua näkyviin. :) Plussatuulia ja vauvaliimaa!

Ei näy tätiä. Mietin soittaisinko jo pyytääkseni veritestiä, mutta taidan katsoa joulun yli. Torstaina testaan viikkonäytöllisellä digillä, jos vuoto ei edelleenkään ole alkanut. Liuskoja ajattelin etsiskellä kaupasta ja ostaa pari vaikka en niitä tässä kierrossa käyttäisikään. (Niin varmaan! Kaapista ne kuitenkin huutelee. :LOL:) Jos edelleen tulee negaa tai hentoa viivaa, niin odottelen vuotoa vielä joulun yli. Maanantaina sitten soittelen labralähetettä, jos tarpeen on.

Mukavaa jouluviikkoa kaikille! :wave:

Huldasharks ja MG onneks mulla ei ole testejä kaapissa :D muuten en varmaan pystyis oleen testaamatta.
Huomenna voisin aamusta käydä hakemassa ja testata sit keskiviikkona. Sit ois dpo9. Tai torstai aamuna testata. Saas nähdä :D

Eilen tuli inhottava vihlasu vasemmalle ihan alamahaan kun venyttelin. Aika ikävän tuntunen...

Sandemar en onnittele, vielä ;) :heart:

mirage mulle voi laittaa kierron pituudeksi 26-30 :)

Plussatuulia ja ihanaa joulun aikaa kaikille!:heart:

Heips!
Liittyisin mukaan eli ikää 27 ja kolmonen haaveissa.:)
Nyt on kp 2/30 ja yk 1. Tää on eka kierto nyt ja imetän edelleen. Jännityksellä odotan onko kierron pituus sama.. meinasin ovista kuitenkin tikuttaa ja metsästää. Saa nähdä kauan siihen menee. :D

Ehtoota daamit!

Yleisön pyynnöstä testasin iltapäivällä: tulos tyylipuhdas nega. Joten aavisteluni taitavat olla oikeita ja kyseessä vain menkkoja edeltävät tuntemukset. Odottelenkin tässä nyt tätiä saapuvaksi huomenissa, että pääsisin pahimmasta tulvasta ohi ennen joulua.

Testini oli nimeltään Clinic Direct, onko kellään kokemusta ko. testistä? Itse olen ihan noviisi noiden testien kanssa, joten kokemukset olisivat tervetulleita. Mieluusti hyvät sellaiset. :D

Plussatuulia kaikille, jatketaan yritystä mutta rennosti ja iloisin mielin :heart:

:wave: AiraM

Sandemar: Vaikuttaa lupaavalta ja mieli tekisi onnitella! :D Plussatuulia! :heart:

Omaa napaa... Me lähdetään ensi yönä reissuun kauas lämpimään :D Mä olen NIIN innoissani! =) Ihanaa :heart: Eli nyt seuraa sitten reilun kahden viikon palstapimento mulla... Älkäähän tiputtako mua sillä aikaa pois listoilta :D Pari r-testiä oon pakannu matkalaukkuun mukaan :whistle: Toivottavasti tulis käyttöä...

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta kaikille :xmas: :wave: PLUSSATUULIA!!!:heart:

Päivittelin muutokset :wave: Nyt pitäisi olla kunnossa.

Tervetuloa mukaan, villervalla :)

AiraM Pahoittelut negasta :( Toivottavasti se vielä muuttuu siitä.

SiSa tahtoo kans :D Ihanaa reissua ja toivottavasti tarttuu plussa mukaan kotimatkalle :)

ON odottelen tätiä, viikko pitäisi vielä mennä ennen vierailua. Ihan varmasti on tulossa, koska tässä kierrossa tarkoituksella jätettiin yrittämättä. Sitäkin isommalla innolla odotan tätiä ja uutta vuotta. Nyt esikoinen hihkuu, pitää kiitää :wave:

Iloksi et sie mihkää saa lähtee jos vain täällä haluat olla =)
Päivittäjä,Tuo mun kp on menny väärin jo jonkin aikaa,en ole vain ehtiny katsomaan oikeaa pv eli tänään mennään kp16/29 =) TÄNKS!!!
Hiiva kiusaa vaik perjantaina lopetin penisiliinikuurin kesken ja otin hiivalääkkeen(suun kautta),toivoo et nyt menee ohi...raskautumismahiksia tuskin siis on koska oviskin sattuu näille paikkeille,jos oli aikaisemmin,tummimman viivan sain saman pvn kohal ku viimeksi eli tuos kp13-14 niin silloin on ehkä mahiksia mut en usko siihenkää,tai sit jos on nyt vasta tulossa,koska lämmöissä ei ole ollut eroja...tää kierto menee multa ohi =(

Yhteistyössä