+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Mariel85 > Mulla on kahdessa oviksettomassa kierrossa jäänyt lyhyeen eli kiertojen pituuksiksi tuli vain 19 ja 23 päivää. Molemmilla kerroilla vuoto tosin oli vain tuhrua, sillä limakalvoni kasvaa aika hitaasti (normaalisti kun on pitkät kierrot). Tuon tuhruamisen takia luulinkin pitkään kierron venyvän poikkeuksellisen pitkäksi, mutta uuden kierron alkaessa laskeskelin, että tuhrun alusta seuraavan vuodon alkuun tuli yksi kierto. Jos tosiaan on ihan menkoiksi verrattava, niin en kiinnittäisi huomiota vuodon väriin ja rakenteeseen. Sehän voi vaihdella paljonkin, juurikin kierron pituuden mukaan. Yksi vuodon aiheuttaja voi olla myös puhjennut kysta. Mielestäni voit odotella huomiseen toimintaohjeita kysyäksesi. Voimia hämmentävään tilanteeseen! :hug:

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

sunnuntai 19.12.2010

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
AiraM........................kp38/~34....................................yk1
macy gray.................kp37/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
Huldasharks...............kp34/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp33/30-45.................2. lapsi......yk1
MolliMelooni...............kp28/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp28/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
Leo81........................kp26/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja...kp24/28-30........28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp24/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara................kp23/30............28v.....1. lapsi.......yk4
Viulu.........................kp23/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
koiksa-79...................kp23/28......................3. lapsi.....yk1
Mariel85....................kp23/?..............25v.....2. lapsi......yk2km2
SiSa78......................kp21/?...............32v.....2. lapsi......yk1/3
Barbamama35...........kp21/23-28........35v.....3./4. lapsi...yk3
anniala.....................kp20/?...............23v.....2. lapsi
Mirage......................kp19/27-28........29v......2. lapsi......yk4
Minnäi.......................kp19/31...........31v.......4. lapsi......yk2/13km2
Minnarun...................kp18/29-31.......30v.......3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp18/26............29v.......1. lapsi......yk4
Shiny.........................kp18/?.............23v.......1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp18/29-32.......27v.......1. lapsi......yk7
JiiMii82......................kp17/29-31.......28v.......2. lapsi.......yk6
henssu......................kp16/28............18v.......1. lapsi......yk1
undercovergirl............kp13/29-31.......26v......1. lapsi......yk11
bluebaby....................kp13/28............26v......1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp9/28-32..........28v.....2. lapsi......yk2
iloksi.........................kp5/31-33..........28v.....1. lapsi......yk4,5v
Zanca........................kp4/27-31.........26v.......1. lapsi......yk6
Epa_88......................kp4/30..........................1. lapsi......yk3
Salainen toive............kp3/24-36(44)....22v......2. lapsi......yk2
Liina87.......................kp2/29..............23v......1. lapsi......yk8
sandemar..................kp?/?...........................................yk2
myrskytuuli.................kp?/?................33v.....2. lapsi......yk2
mileon........................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi

PIINAILIJAT
iloksi.........................dpo18
macy gray.................dpo17
Viola30......................dpo14
kamiraro....................dpo12
sandemar..................dpo11
Huldasharks...............dpo9/7
Leo81.......................dpo9
Barbamama35...........dpo8
kaneli83....................dpo7
anniala......................dpo6
Mirage......................dpo5
MolliMelooni..............dpo3
Minnarun...................dpo1/3
SiSa78......................dpo1
bluebaby...................dpo1

PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
2010 marraskuu:
tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu

PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83...........9.12. .....kp28/30-34.................2. lapsi.....yk5
miimii10.........13.12. ...kp39/36......................................yk6
Okaasan.........14.12 ....kp34/28-30..................4. lapsi.....yk9
kamiraro........17.12. ...kp21(31)/30......22v......3. lapsi.....yk1

HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta

Viimeksi muokattu:
Jostain ilmestyy tuonne riveille välilyöntejä, joita ei oikeasti ole. :confused: Yritin vähän oikoa myös, mutta en nyt malta jäädä säätämään kovin tarkkaan. Lomittaja saa hienosäätää, jos jaksaa näpertää. :D Olisi kätevää, jos täällä olisi tekstinkäsittelytoimintoja käytössä. Itse ainakin tykkäisin piikkisuorista sarakkeista. :xmas: (Tunnustan kyllä, että täydellisyydentavoittelupiirteeni suuntautuu hieman yksipuolisesti niihin asioihin, jotka eivät oikeasti ole niin tarkkoja. :D)

Viimeksi muokattu:
macy gray ahaa, sehän oiski kiva jos kierto vaan loppu lyhyeen ku ei tullu ovista. sitä mietinkin et jos vuodon väri ois vaan kirkkaampaan, koska alkoi niin ajoissa..
Kyllä mulla taitaa nyt sitte olla kp2 ja yk3!

MG: Meillä siis kolmehuoneta ja keittiö.. Eli kaks makkaria.. Lapsilla yhteisenä isompi ja ite majaillaan pienemmässä. Sinne kyllä pinnasänky sopii ja kylppärissä on pyykkikoneen päällä pöytätaso johon siis saa näppärästi hoitopöydän. Jonkun pikkulipaston vois hankkia vauvan vaatteille.. Hyvin sopii...

mg voin päivitellä ainakin lähipäivät (ma-ke/to), hihkun sitten seuraavaa hommiin, jos en ennätä :)

Lämmöt tippuvat minulla yleensä vasta menkkojen alkaessa. Esim. viime kierrossa oli oviksen jälkeen 36,7-36,8, sitten pari päivää 36,4 (ennen ovista 35,9) ja eka kunnon vuotopäivä oli vielä tuon 36,4. Sitten laski taas perusviivan alle. Eli ihan ovista edeltäneisiin lämpöihin en päässyt vielä kierron lopusta, mutta selvä pudotus tuli pariksi päiväksi.

Mies suhtautuu meillä lähinnä hui-asenteella, tietää kyllä, mistä hommissa on kyse, mutta silti jännittelee aika kovasti. Sama oli esikoisen kanssa, ei halunnut yhtään tietää tärppipäivistä yms, mutta aina tuli peiton alle kun houkutteli :D

Raskaushaluja minulla olivat mandariinit, enemmän oikeastaan oli niitä inhotuksia. Joitain ruokia ei voinut kuvitellakaan ja hajut... :x

Asuminen ja auto tulevat meillä kyllä väkisinkin pohdintaan varmaan parin vuoden päästä, jos kakkonen sattuisi tulemaan. Nykyiseen mahdutaan kolmisin, mutta mutta... No, sitä mietitään sitten.

Nyt pipareita leipomaan :)

Viimeksi muokattu:
Mirage > Kiitos! =) Käyn kurkkimassa ja kommentoimassa, mutta hoidelkaa te muut listaa. :) Raskausinhotuksista tuli mieleen, että niitäkin mulla oli. Tupakan haju, kitlakkeet lihassa ja leikkeleissä sekä vaihtelevasti eri elintarvikkeet. Kitlakkeiden osalta olen aina ollut vaativa, mutta raskausaikana tuo etovuus korostuu ihan uusiin mittasuhteisiin. Nytkin ilmiö on havaittavissa, mutta saattaa johtua ihan ruokahaluni vaihtelusta. En uskalla liputtaa vaikka raskauteen viittaavia oireita selkeästi on. Jospa saisinkin punaisen joulun sijasta mieluisan lahjan. :xmas: Rauhallisin mielin odottelen kuinka käy ja asennoidun uuteen kiertoon. Tässä vaiheessa se alkaa olla melkein yhtä mieleinen asia kuin plussatesti. Pääsisi sitten jatkamaan yritystä.

Sisa: Ei ole aikaisempaa kokemusta oviksen bongailusta. Kuopuksesta plussasin kp 47 epäsäännöllisestä ja pitkästä kierrosta. Ei siis hajuakaan, mutta sen perusteella olettaisin, että ei pitäisi aikaisin näkyäkään.

Mä en osaa auttaa noiden clomien, Lugejen ja Terojen kanssa, kun en tiedä niistä mitään. :ashamed:

Mariel85 En minäkään osaa auttaa. Soititko lekuriin? Toivottavasti selviää mikä on.

Jonna_82 Kiva että sait bongattua! Toivottavasti joku löytää perille ja tärppi käy.

MG Tsemppiä piinailuun. Toivottavasti itsestään alkaisi ilmottaa, on se sitten kyytiläinen (toivottaan hartaasti) tai täti.

Itellä menee kohta hermo, on muuten tosi turhauttavaa tämä alkukierto...

Barbamama kysyit tuosta lämpöjen laskusta ennen kuukautisia ja minulla se menee niin, että lämmöt alkavat tippumaan jo paria päivää ennen. Hyvin usein minulla nousee luteaalivaiheessa lämpö 36,6 ja pari kolme päivää ennen vuodon alkua se tippuu 36,5 ja siitä sitten joko 0,1 astetta kerrallaan, tai kunnon vuodon alkamispäivänä lämpö tippuu alkukierron tasolle 36,2.
Eli minä ainakin näen hyvinkin noista lämmöistä tuon tilanteen

En kylläkään ole mitannut lämpöjä vasta kuin kolmen kierron ajan silleen ihan säntillisesti, mutta joka kerta se 0,1 asteen tiputus on tullut siinä muutama päivä ennen.

Omassa navassa ei kummempia tapahdu. Clomifenit on menossa naamariin jo kolmatta päivää, joten pari päivää vielä sitä laatua jäljellä. Jospa sieltä olisi oikein mehevä ovulaatio tulossa. Toisaalta siitä ei mitään hyötyä ole, koska onhan se jo kokeiltu täällä kotona. Ei tule, niin ei tule. Vähän reilu viikko on aloitusaikaan. 27.12 menemme siis polille kuulemaan mitä tuleman pitää. Pääsen varmaankin opettelemaan itseni pistämistä ja muutenkin sitten saamaan ohjeita lääkityksiin yms.
Tässä kierrossa ei varmastikaan vielä päästä mitään tekemään vaan lääkitysten aloitus menee tuonne seuraavan kierron alkuun. Voihan se olla, että ensivuosi menee pääasiassa vauvaa odotellessa. Kiva juttu se kyllä olisi, mutta en oikein osaa edes ajatella asiaa.

KYSYMYS KAIKILLE: Onko teidän mielestä kiusallista, jos minä jatkan kirjoittelua täällä teidän "normaalisti raskautuvien" joukossa?
Nimittäin minä kuulun niihin katkeriin, kateellisiin & itsekkäisiin lapsettomiin ihmisiin, jotka ei aina jaksa hyppiä riemusta kun kaikki muut saavat vauvoja(tai plussia). Yritän kyllä pitää suuni kiinni asiasta ja niellä harmini tai purkaa ne sitten vaikka mieheen tai muihin läheisiin, ettei täällä palstalla tulisi avauduttua ja pahoitettua minulle tuntemattomien ihmisten mieliä ;)
Minä nimittäin jotenkin itse haluaisin olla täällä. Täällä on paljon toiveikkaampi ilmapiiri...
Mutta jos teistä tuntuu siltä, että en kuulu tänne, niin muutan kimpsut ja kampsut tuonne naapuriin lapsettomuuspuolelle ja pysyn sitten siellä.

Ja lisäyksenä nyt tänne perään, että en missään nimessä halua pahoittaa kenenkään mieltä ylläolevalla jutullani :) Minä toivon teille kaikille oikein paljon onnea matkaan raskaushaaveiden kanssa. Toivottavasti teidän kaikkien toiveet toteutuvat:) Kenellekään en toivo lapsettomuutta vaikka joskus olen miettinyt, että toisaalta monikaan ei tule harkinneeksi lapsen saamista yhtä tarkkaan kuin itse olen sitä ehtinyt harkita tässä 4, 5 vuoden aikana kun lupa on ollut lapsen tulla.
En silti tarkoita pahoittaa kenenkään mieltä. Perustelen vain itselleni parantaakseni omaa mieltäni, että lapsettomuus on ihan hyväkin asia joskus. Etenkin jos se joskus loppuu.

Noh, menipä tämä omanapaiseksi pohdiskeluksi.

Mutta palatakseni vielä aiempaan...
toivotan teille kaikille oikein hedelmällistä loppuvuotta ja toteutukoot toiveenne viimeistään ensivuonna.

Lämmöllä,
iloksi :)

Viimeksi muokattu:
iloksi > Minun mielestäni tänne mahtuu myös pitkään kuumeilleet, jopa lapsettomuudesta kärsivät. Ennenkään taustojen ja tilanteiden erilaisuus ei ole häirinnyt, joten eihän sen pitäisi haitata vastakaan. Itsekin taidan kuulua niihin ongelmallisiin, muttatämä pino tuntuu enemmän minun paikaltani kuin mikään lapsettomuuspuolen pinoista. Niitäkin käyn kyllä lukemassa, mutta en osaa asettua sinne.

iloksi Tottakai saat olla meidän kanssa!!! Enkä muista lukeneeni yhtään katkeraa kommenttia sulta kenenkään muun plussaamisista!! Ja ymmärrän kyllä ihan täysin jos susta joskus siltä tuntuu, tuo on todellakin pitkä aika odottaa toivottua lasta ja valmistautua, siinä ehtii varmaan miettiä jo kaiken moneen kertaan ja lapsi todella on harkittu ja haluttu! Toivotaan että ne hoidot tehoaa oikein nopeasti!!! :kiss: Ja toivottavasti pystytte nauttimaan joulusta vaikka varmastikin jännittää tuo polikäynti heti joulun jälkeen! Tuuhan kertoon mitä siellä sanottiin!

Zanca Alkukierrot on ihan vihonviimeisiä! Aika matelee eikä mitään tapahdu tai mitään voi odottaakaan tapahtuvan... :hug:

jonna_82 Onnittelut ovisplussasta! Täälläkin semmonen tikutettu eilen, hyödynnetty tänään ja eilenkin ennen plussan tuloa peitot heiluneet ihan vaan huvin vuoks!

MG Toivotaan sulle plussaista, ei punaista joulua!! Punaista saa näkyä ainoastaan joulukoristeissa ja etenkin raskaustestin MOLEMMISSA viivoissa! (Paitsi jos testaat CB:llä, silloin täytyy toivottaa sinistä joulua... :))

Barbamama Mulla lämmöt niissä kierroissa, joissa oon mitannu on tippunu vasta samaan aikaan kun täti on tullut... Taitaa tämäkin olla kovin yksilöllistä siis.

ON: Täällä siis dpo 0. Oviksen tikutin eilen ja varmistelin vielä CB:n digillä. Tänä aamuna tikun viiva vielä eilistä vahvempi, taitaa tuo CB antaa plussan aiemmin... Kumpaankohan sitten luottais... Pähkäilen myös noiden terojen aloittamista. Gyne muistaakseni sanoi ettei niistä haittaakaan olis. Olikos se niin että vahvisti limakalvoja?? Voiko ne olla liian paksut?

Nyt naiset plussataan oikein isolla porukalla, joulun ja uuden vuoden kunniaks!!!

Iloksi: ehdottomasti paikkasi on täällä =) ja katkeruutta löytyy itse kullakin aina välillä ja sen verran olen kommenttejasi lukenut että aika realistisesti annat vastaukset ja se on hyvä kun tämä tauti meinaa tehdä välillä ihan höperöksi ja sitten taas tullaan ja korkealta alas kun on tullut eläteltyä toiveita mielikuvitusoireiden kanssa.

iloksi: Älä edes harkitse moista! Olet niin ihana ja kannustat täällä kaikkia =) Niinkuin itsekin sanoit niin ethän sinä ole sitä purkanut toisiin vaan kertonut omista vaikeuksistasi niinkuin kuuluukin. Sitähän varten täällä ollaan, että jokainen voi puhua omasta tilanteestaan ja saada toisilta tukea ja kannustusta, kun on vaikeaa. Minä en haluaisi sinun enkä kenenkään muunkaan poistuvan täältä!

Voi anteeksi, kun esitin asiani aiemmassa viestissäni tökerösti. En tiedä miten esittää asian näin kirjallisesti niin, ettei kukaan loukkaannu tai ota siitä itseensä. En tarkoita ketään teistä suoraan. Tuli vain useammasta kommentista yhteensä sellainen olo, että joskus voi tulla ikäänkuin mitta täyteen toisten onnea eikä siedä sitä enää. Silloin on ainakin omasta mielestäni parempi ottaa etäisyyttä ja saada omat tunteet jotenkin purettua kuin purkaa kiukkua toisiin, jotka ovat syyttömiä omiin murheisiin. Tämä siis ihan oman kokemuksen myötä. Vaikka en ole kokenut lapsettomuutta, viimeisimmän raskauden ikävä päätös keskeytykseen kromosomi vian vuoksi on tuonut todella ikäviä tunteita mukanaan ja surutyötä teen vielä pitkään. Erillainen, mutta myöskin erittäin rankka ja surullinen kokemus minkä syvyyttä ei myöskään ymmärrä kokematta sitä itse. Välillä on ollut pakko ottaa etäisyyttä täältä ja muista vastaavista paikoista, kun oma suru ja viha ottaa vallan. Koitan työstää omat kiukun tunteet muutoin ja palaan tänne, kun olen taas paremmilla mielin. Meillä on jokaisella omat ongelmamme mitä työstämme. Jollain lapsettomuus, jollain jatkuvat keskenmenot, jollain parisuhde, jollain sairas lapsi tms. Toivon vain, että kaikki hyväksytään yhtäläisesti tänne suruineen ja onnineen ja voimme kaikki jatkaa täällä hyvin mielin - niin uudet kuin vanhemmatkin kuumeilijat.

Viimeksi muokattu:
Jonna onnittelut plussasta ja hyödyntämisestä :) Toivotaan plussaa sitten vuoden alkuunkin ;)

iloksi Totta kai saat täällä roikkua! Joissakin asioissa saat varmasti paremmin vertaistukea tuolta toiselta puolelta, itse en esim. noista lääkkeistä osaa oikein mitään sanoa enkä niitä kommentoida muuten kuin että toivon teidän saavan niistä pian avun. Mutta se ei toki tarkoita, että täällä ei saisi olla :) Toive lapsesta voi olla ihan yhtä vahva ja tieto toisen plussasta voi tehdä kipeää, oli sitten takana useampi yk tai ei. Ei varmasti samalla tavalla, mutta tarkoitan sanoa, että kun kovasti toivoo plussaa itselle, niin tunteet ovat vahvoja yrityskertoja laskematta. Samassa veneessä täällä kaikki sikäli ollaan :heart: Itse jouduin kuumeilemaan yksin esikoista useita vuosia ja jopa totuttautumaan ajatukseen omaehtoisesta lapsettomuudesta ennen kuin yllättäen mies lämpeni ajatukselle. Tahdon vaan sanoa, että ymmärrän tuon surun - lapsettomuus tai pitkä yritys voivat olla vaikeita asioita, ovat ne sitten omavalintaisia tai eivät.

Viimeksi muokattu:
Huomiselle vois jättää mulle dpo9. Nyt näyttää käppyrä normaalilta. Jos ovis olis kp17 ollu niin vain 5 lämpöä koko kierrossa coverlinen alapuolella, joten nyt näyttää huomattavasti paremmalta, vaikka tuli keles yksi dpo vähemmän. Ei auta itku markkinoilla.

Iloksi: Älä ainakaan mun takia lähde. Mun kommentit voi jättää omaan arvoonsa. Jostain syystä se tuossa joku päivä ärsytti mikä ärsytti. Mun mielestä kenenkään ei pidä lähteä yhtään minnekkään muualle kuin odottajiin kun sen aika on. :)

Viimeksi muokattu:
Iloksi Ei sinun eikä kenenkään muunkaan tarvitse lähteä minun mielestä.

Ja kyllähän se itselläkin joskus vihlasee, kun kuulee muiden plussa uutisista, se ei silti tarkoita ettenkö olisi onnellinen heidän puolesta. Eikä tuosta tosiaankaan vielä tiedä, kuinka kauan itse joutuu sitä omaa plussa odottelemaan. Eihän me mieheni kanssa edes tiedetä, josko meissä onkin jotain "vikaa", ei ole asiaa vielä tutkittu. Pitää sitä sitten miettiä, jos alkaa se vuosi tulemaan täyteen. Meillä on siis nyt yk6 ja ensimmäinen lapsi yrityksessä, e-pillereistä on tosin jo 9 kiertoa, ei heti aloitettu yritystä lopettamisen jälkeen.

Toivottavasti moni saisi nyt sen plussan siihen testiin näin joulun kunniaksi. Ja meille muille sitten uudelle vuodelle uudet kujeet :D

Viimeksi muokattu:
Heissan, nettipimennossa olen ollut muuton ja remontin takia. Nyt sain vihdoin uuden mokkulan asennettua.

Meitä kuumeilijoita on niin erilaisia, että eiköhän kaikki joukkoon mahdu. Mä oon sellainen, etten ota kauheita paineita asiasta. Jonkin verran nyt seurasin ja aikaisemmassa yrityksessä seurasin ovulaatio-oireita, mutta en mittaile lämpöjä yms. Myöskään en tehnyt esikoisesta kuin sen yhden ja ainoan raskaustestin. Tosin, esikoinen sai alkunsa yk:sta 2, asia olisi ollut varmasti eri mikäli yrityksessä olisi mennyt pitkään.

Nyt on kp 33 ja tätiä ei kuulu. Huono olo on ollut pari päivää, välillä tuntuu, että oikeasti kohtaa oksennan. Esikoisesta pahoinvointi alkoi vasta raskausviikolla 7. Naamaan ilmestyi perinteiset kuukautisfinnit, mutta nekin ovat häipymässä pois. Rinnat ovat vähän kipeät. Vatsassa on ollut pidempään kipuilua yhdessä kohtaa. Aika vahvassa toivon, että tärppi olisi käynyt. Testin teen ehkä muutaman päivän päästä, esikoisesta sain plussan kp 41.

Yhteistyössä