Huomenia joulumammat!!!
:hug: heille jotka sitä tarvitsevat!!!
En olekaan muutamiin päiviin käymään ja kylläpä tekstiä oli tullut
Tänne ei kummempia, Pahoinvointia on edelleen, muta ajoittain jo helpottaa huomattavasti.
Gallupeihin Eli Ammatiltani olen tarjoilija ja koulunkäyntiavustaja, sekä kokki... Ja tarjoilijana/kokkina olen viimeksi ollut. Tällä hetkellä ihan kotiäippänä ja varmasti vielä seuraavat 4vuotta olen kotosalla.
Juhannuksena olaan varmasti kotosalla, ja meille saa tulla ystäviä tai sukulaisia, ja juomapuoli ei haittaa, tosiaan sillä, et lasten e tarvitse katsellä, jos hirveesti otetaan, joten ensin muksut maate ja sitten saapi ottaa. Ja yhdyn myös siihen, et jos aamulla krapulaa ja lapset herättää, saapi kukin itseään syyttää.
Minua ei siis tuo alkoholi haittaa. Itseasiassa mulla on kukauden päästä polttarit ja selvinpäin siis olen ja olen muille kyllä antanut luvan ottaa, ei haittaa. Jokainen tehköön itse päätöksensä
Olikohan jotain muuta mitä piti kommentoida... Unohtuu niin hiton helposti....
Tänään menen katsomaan ystäväni kuukauden ikäistä poikavaavia :heart: niin et jos vaavikuumeen sais. Kaveri ei tiedä et odotan
Hän tekee mulle häämeikin ja kampauksenkin, joten samalla niistä yritetään jutella!!!
Tuli mieleeni noista raskausviikoista, et minä en kyllä muista koskaan kuin monta on... esikosta kyllä tiesin päivälleen, mutta nyt en tiedä ees viikkoja, kunhan laskettu pysyy päässä niin eiköhän sillä pärjää
Joten kivaa keskiviikkopäivää kaikille
Jisse ja :xmas: